PDA

Επιστροφή στο Forum : Μετρό στο Αιγάλεω...... τι λέτε?



Σελίδες : 1 [2]

avel
28-05-07, 10:59
Ειμαι βεβαιος οτι αν λειτουργησει το Μετρο/Ηλεκτρικος μεχρι τις 3/4 το πρωι, για αρχη μονο Παρασκευη και Σαββατο βραδυ, θα εχει τεραστια επιτυχια.

Μακαρι...

wasi
28-05-07, 11:01
Παρόλου που η συγκοινωνία με τα λεωφορεία στο Αιγάλεω ήταν σχετικά καλή, είναι μεγάλη ανακούφιση που έγινε το μετρό.
Άσχετο άκουσα ότι το μετρό σχεδιάστηκε εκεί στο Αιγάλεω για να εξυπηρετεί (και )το νεο ΙΚΕΑ που θα γίνει εκεί κοντά.
Άλλα πλάκα πλάκα δεν εξυπηρετεί και πολυ το ΤΕΙ αθήνας (και τους χιλιάδες φοιτητές).......

giwrgosth
28-05-07, 11:09
Άσχετο άκουσα ότι το μετρό σχεδιάστηκε εκεί στο Αιγάλεω για να εξυπηρετεί (και )το νεο ΙΚΕΑ που θα γίνει εκεί κοντά.
Μπα, δάχτυλος κάποιου που έχει καφενείο δίπλα στη στάση είναι, κουμπάρος του Σουφλιά από ότι άκουσα...
Ελάτε βρε παιδιά, μην τα βλέπουμε όλα εκ του πονηρού σε αυτή τη μίζερη χώρα!

etsouk2000
28-05-07, 11:28
Άσχετο άκουσα ότι το μετρό σχεδιάστηκε εκεί στο Αιγάλεω για να εξυπηρετεί (και )το νεο ΙΚΕΑ που θα γίνει εκεί κοντά.


Οντως καπου εκει κοντα σχεδιαζει η ΙΚΕΑ να ανοιξει νεο καταστημα και το μετρο πιθανοτατα θα συνδιαστει με το νεο καταστημα. Ειναι κακο αυτο;;; Στην Ευρωπη και στην Αμερικη σταθμοι του μετρο γινονται στα υπογεια μεγαλων εμπορικων ή αλλων κτιριων και σε οδηγουν απο το μετρο μεσα στο κτιριο κατευθειαν χωρις να βγεις εξω στο δρομο. Το ιδιο θελει να κανει και ο Λαμπρακης με το Μεγαρο Μουσικης του (ισως εχετε δει το νεο εργοταξιο), μονο που εχει καταπατησει ολο το παρκο Ελευθεριας για να το κανει.
Η αναπλαση του Ελαιωνα περιλαμβανει το νεο γηπεδο του Παο, νεο σταθμο ΚΤΕΛ και βεβαια (τεραστια) εμπορικα κεντρα. Ετσι γινεται σε ολον τον κοσμο. Και βεβαια ολοι αυτοι οι νεοι εμπορικοι χωροι χρειαζονται σωστο ΜΜΜ να τους εξυπηρετει. Αν φτιαχνοταν γηπεδο και σταθμος ΚΤΕΛ και εμπορικο κεντρο χωρις μετρο, τοτε θα γινοταν πανικος απο μποτιλιαρισμα και κινηση. Θα μας αρεσε αυτο;; Θα βριζαμε και θα λεγαμε ντροπη στο κρατος που δεν προεβλεψε να φτιαξει μετρο εκει.

civil
28-05-07, 11:36
Να σω ΠΟΤΕ θα ανασάνουν και τα πιο ΒΟΡΕΙΑ προάστεια που θέλουν μια ώρα να κατέβουν Αθήνα είτε με τον αλβανοΗΣΑΠ είτε με την ταλαιπωρία του ΟΣΕ με τη γραμμή Χαλκίδας-Αθήνας...
Ειδικά το δεύτερο είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ να μην έχει καθε μισή ώρα όλη μέρα δρομολόγια πάνω κάτω απο Αγιο Στέφανο και 4-5 βαγόνια απο 1-2 που έχουν τώρα και γίνεται ΠΑΝΙΚΟΣ!!!!
Οποτε είμαι Αθήνα επειδή μένω αρκετά βόρεια σιχτιρίζω την βλακεία αυτής της χώρας...
τα έγραψαν κι άλλοι σε ανάλογο νήμα για το Σιδηροδρομικό Δϊκτυο...
Τωρα το ΜΕΤΡΟ απο Αιγάλεω είναι ΜΕΓΑΛΗ λύση για χιλιάδες κόσμου αρκεί να μένουν κοντά βέβαια γιατί για πάρκινγκ... ΚΑΛΗΝΥΧΤΑΑΑ

Διαβασα/ακουσα/ειδα, δεν θυμαμαι τι απ' ολα και πού, οτι θα επεκταθει ο ΗΣΑΠ μεχρι Αγ Στεφανο.
Πότε?
Δεν ξερω....

Προσωπικα χαιρομαι που αρχισαν τα εργα στο Νομισματοκοπείο, το περιεργο ειναι οτι δεν βλεπω τρύπα για εισοδο/εξοδο απο την αλλη πλευρα της Μεσογείων, εννοώ στα δεξιά οπως ανεβαινουμε προς Αγ Παρασκευή. Ελπιζω να μην χρειαστει να περναμε με φαναρι και να γινει οπως με την ΕΘνικη Αμυνα με εκατερωθεν εισοδους.

Νικαετός
28-05-07, 11:39
Η διαδρομή της επέκτασης περνάει από τα ΤΕΙ και δεν έφτιαξαν σταθμό εκεί, ή απλά δεν φτάνει καθόλου??

hemlock
28-05-07, 11:41
Η διαδρομή της επέκτασης περνάει από τα ΤΕΙ και δεν έφτιαξαν σταθμό εκεί, ή απλά δεν φτάνει καθόλου??

H διαδρομη τελειωνει περιπου στο υψος της Εθνικης οδου-Ιερα Οδο το ΤΕΙ ειναι πανω στην Καβαλας...Εχει καποια αποσταση-φαντασου την αποσταση που εχει η αντιστοιχη με Ζωγραφου.

giwrgosth
28-05-07, 11:43
ιΙαβασα/ακουσα/ειδα, δεν θυμαμαι τι απ' ολα και πού, οτι θα επεκταθει ο ΗΣΑΠ μεχρι Αγ Στεφανο.
Πότε?
Δεν ξερω....
Θα τελειώσει το 2018 για τον Αγ. Στέφανο. Είναι η δεύτερη φάση του έργου, Αγ. Στέφανος και Άνοιξη. Σε πρώτη φάση θα γίνουν Κηφισιά, Λ. Τατοίου, Ν. Ερυθραία και Καστρί.

etsouk2000
28-05-07, 11:47
Θα τελειώσει το 2018 για τον Αγ. Στέφανο. Είναι η δεύτερη φάση του έργου, Αγ. Στέφανος και Άνοιξη. Σε πρώτη φάση θα γίνουν Κηφισιά, Λ. Τατοίου, Ν. Ερυθραία και Καστρί.

Καλα, κι η πρωτη φαση δεν προκειται να γινει συντομα (http://www.traveldailynews.gr/new.asp?newid=33042&subcategory_id=35). Το 2014 θα γινει ( ;; ) η πρωτη φαση και το 2018 η δευτερη. Βεβαια να περιμενουμε και τις γνωστες καθυστερησεις, τις ιδιες καθυστερησεις που αναγκασαν το μετρο ως το Αιγαλεω να παραδοθει προχτες αντι για το 2005 που ηταν ο αρχικος προγραμματισμος. Δηλαδη ζησε μαη μου...

http://www.traveldailynews.gr/new.asp?newid=33042&subcategory_id=35

hemlock
28-05-07, 11:48
Θα τελειώσει το 2018 για τον Αγ. Στέφανο. Είναι η δεύτερη φάση του έργου, Αγ. Στέφανος και Άνοιξη. Σε πρώτη φάση θα γίνουν Κηφισιά, Λ. Τατοίου, Ν. Ερυθραία και Καστρί.
Περιεργο μου ακουγεται...Λ.Τατοϊου?
Τι εχει εκει πανω? Μηπως θα επυπηρετει τα εργοστασια?:p
Αντιθετα αν τραβαγαν αλλη μια σταση-επεκταση απο τον πλατεια Αττικης προς Αγιους Αναργυρους ξερεις ποσο κοσμο θα βολευε? Να μην σου πω 500.000;)
Εκει πανω στην Ανοιξη τι εχει και πρεπει να βαλουν μετρο? Καφριλα μου ακουγεται-στυλ τραμ προαστιακος:whistle:

giwrgosth
28-05-07, 11:57
Περιεργο μου ακουγεται...Λ.Τατοϊου?
Τι εχει εκει πανω? Μηπως θα επυπηρετει τα εργοστασια?:p
Αντιθετα αν τραβαγαν αλλη μια σταση-επεκταση απο τον πλατεια Αττικης προς Αγιους Αναργυρους ξερεις ποσο κοσμο θα βολευε? Να μην σου πω 500.000;)
Εκει πανω στην Ανοιξη τι εχει και πρεπει να βαλουν μετρο? Καφριλα μου ακουγεται-στυλ τραμ προαστιακος:whistle:
Η Τατοϊου νομίζω θα είναι στην Εθνική οδό, όπου θα γίνει και ένα μεγάλο πάρκινγκ. Αλλά και τα εργοστάσια στην περιοχή δεν είναι και λίγα!
Άνοιξη κλπ σε λίγα χρόνια θα έχουν τετραπλάσιους κατοίκους από ότι τώρα, ο κόσμος μετακομίζει σιγά σιγά προς τις περιοχές αυτές και οι μελέτες λένε για την επέκταση αυτή ότι θα εξυπηρετεί καθημερινά 100.000 κόσμο. Επίσης στόχος είναι να μην έρχετε με το αυτοκίνητο κάποιος στην Αθήνα από Λαμία, αλλά παρκάρει σε αυτούς τους σταθμούς και να πέρνει ηλεκτρικό.
Οι Αγ. Ανάργυροι κλπ δεν είναι σε κάποιο σχέδιο μετρό κλπ, μήπως έχουν τη λύση του Προαστιακού με το ΣΚΑ? Γιατί όντως είναι μεγάλη περιοχή με πολύ κόσμο΄.

hemlock
28-05-07, 12:02
giwrgosth οταν λες Τατοϊου ,μηπως εννοεις Μεταμορφωση?

SyMpToM
28-05-07, 12:13
Ψάχνοντας λίγο για το θέμα του 24ωρο μετρό, έπεσα πάνω σε αυτή την σελίδα...
http://istologos.wordpress.com/2007/03/01/
Για όσους θέλουν...

[edit] Απαντήσεις από την Αττικό Μετρό εδώ http://antonis.wordpress.com/2007/03/31/24%ce%ac%cf%89%cf%81%ce%b7-%ce%bb%ce%b5%ce%b9%cf%84%ce%bf%cf%85%cf%81%ce%b3%ce%af%ce%b1-%ce%bc%ce%b5%cf%84%cf%81%cf%8c/

etsouk2000
28-05-07, 12:16
Περιεργο μου ακουγεται...Λ.Τατοϊου?
Τι εχει εκει πανω? Μηπως θα επυπηρετει τα εργοστασια?:p
Αντιθετα αν τραβαγαν αλλη μια σταση-επεκταση απο τον πλατεια Αττικης προς Αγιους Αναργυρους ξερεις ποσο κοσμο θα βολευε? Να μην σου πω 500.000;)
Εκει πανω στην Ανοιξη τι εχει και πρεπει να βαλουν μετρο? Καφριλα μου ακουγεται-στυλ τραμ προαστιακος:whistle:

Θα εξυπηρετει τα βορεια προαστια και θα προσφερει συνδεση με προαστιακο και ΟΣΕ και ΚΤΕΛ εκει ψηλα.
Σιγουρα τα πυκνοκατοικημενα προαστια της Αθηνας εχουν αναγκη απο το μετρο. Ομως οι Αγιοι Αναργυροι θα εξυπηρετουνται απο τον προαστιακο, ο οποιος, οταν (πότε αραγε;;; ) λειτουργησει πληρως και σωστα, θα ειναι πολυ εξυπηρετικος (οχι οπως τωρα που εχει μερικα κουτσο-δρομολογια καθε 20-30 λεπτα)

giwrgosth
28-05-07, 12:17
giwrgosth οταν λες Τατοϊου ,μηπως εννοεις Μεταμορφωση?
Αυτό βρήκα, μάλλον άλλη η Τατοίου και άλλη η Εθνική, ίσως να είναι Μεταφόρφωση.
Τίτλος: Συζήτηση στο Νομαρχιακό Συμβούλιο της προκαταρκτικής μελέτης για την επέκταση της γραμμής 1 του ΗΣΑΠ από την Κηφισιά στον Αγ. Στέφανο 2/5/2007
Περιγραφή Προγράμματος


Η προκαταρκτική μελέτη «επέκταση της γραμμής 1 του ΗΣΑΠ από την Κηφισιά στον Αγ. Στέφανο» συζητήθηκε στο Νομαρχιακό Συμβούλιο Ανατολικής Αττικής. Στη σύντομη εισήγησή του ο Νομάρχης Λ. Κουρής αναφέρθηκε στη σημασία της επέκτασης ενός μεταφορικού μέσου σταθερής τροχιάς στην αναπτυσσόμενη με ραγδαίους ρυθμούς βορειοανατολική Αττική και τόνισε ότι η αυτοδιοίκηση της περιοχής, τοπική και νομαρχιακή, επιθυμούν την γρήγορη προώθηση της τελικής μελέτης και την ένταξη του έργου στο ΕΣΠΑ, ώστε αμέσως μετά να ξεκινήσει η κατασκευή του.
Τα βασικά χαρακτηριστικά του έργου, όπως αποτυπώνονται στην προκαταρτική μελέτη, παρουσίασε στο Νομαρχιακό Συμβούλιο ο Διευθυντής του ΗΣΑΠ Αθ. Ρίζος. Συγκεκριμένα αναφέρθηκε στο σχεδιασμό κατασκευής νέας υπόγειας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής μήκους 11 χιλιομέτρων, που θα συνδέσει την υφιστάμενη γραμμή από τον σταθμό του ΗΣΑΠ στη Κηφισιά, στον οποίο δημιουργείται νέος υπόγειος σταθμός, μέχρι τον σιδηροδρομικό σταθμό του ΟΣΕ Αγ. Στεφάνου.
Η προκαταρκτική μελέτη του ΗΣΑΠ προβλέπει δύο φάσεις επέκτασης. Η α! φάση επέκτασης έχει μήκος 6,85 χιλιομέτρων με 5 νέους υπόγειους σταθμούς (Κηφισιά, Τατόι, Ν. Ερυθραία, Καστρί, Εθνική Οδός) και προβλέπεται να εξυπηρετεί 80.000 επιβάτες ημερησίως. Η γραμμή αυτή, πέραν της εξυπηρέτησης των προαναφερθεισών περιοχών, περιλαμβάνει και τον σταθμό της Εθνικής Οδού, που έχοντας χαρακτήρα σταθμού μετεπιβίβασης θα διευκολύνει όσους κινούνται προς το κέντρο μετεπιβιβαζόμενοι είτε από Ι.Χ. και άλλα ΜΜΜ τοπικής εμβέλειας, είτε ακόμη και από υπεραστικά δρομολόγια των ΚΤΕΛ.
Η β! φάση επέκτασης έχει μήκος 4,1 χιλιομέτρων με 2 νέους υπόγειους σταθμούς (Άνοιξη, Αγ. Στέφανος) και προβλέπεται το συνολικό μήκος της γραμμής να εξυπηρετεί 100.000 επιβάτες ημερησίως.
Στη συνέχεια ο Διευθυντής του ΗΣΑΠ Αθ. Ρίζος αναφέρθηκε στα κριτήρια με βάση τα οποία έγινε η επιλογή των σταθμών, τα οποία είναι:
• Η κάλυψη των αναγκών κάθε περιοχής από την οποία διέρχεται.
• Η θέση κατά το δυνατόν σε κεντρικούς δρόμους ή πλησίον αυτών.
• Η ύπαρξη ελεύθερων κοινόχρηστων χώρων ή χώρων διαθέσιμων για απαλλοτρίωση.
• Η ελαχιστοποίηση της όχλησης κυρίως κατά την φάση κατασκευής.
• Η δυνατότητα χάραξης, η οποία να καλύπτει τις προδιαγραφές της μελέτης για ταχύτητα 80 χλμ/ώρα.
• Η απόσταση μεταξύ των σταθμών να μην είναι μικρότερη των 800 μέτρων.

Το κόστος των μελετών και των απαραίτητων έργων είναι:
• για την α! φάση 470 εκατ. ευρώ.
• για την β! φάση 220 εκατ. ευρώ.
συνεπώς το συνολικό κόστος ανέρχεται σε 690 εκατ. ευρώ.

Μετά την ολοκλήρωση της παρουσίασης της εισήγησης προκαταρκτικής μελέτης έγινε εκτενής συζήτηση μεταξύ των μελών του Νομαρχιακού Συμβουλίου και εκπροσώπων των Δήμων Αγ. Στεφάνου, Άνοιξης, Δροσιάς και Κρυονερίου, οι οποίοι αναφέρθηκαν στην ανάγκη προώθησης του έργου αυτού που θα διευκολύνει τις μετακινήσεις τόσο των κατοίκων της βορειοανατολικής Αττικής, όσο και αυτών που ερχόμενοι από άλλες περιοχές θα χρησιμοποιούν αυτό το μέσον σταθερής τροχιάς από τον υπόγειο σταθμό μετεπιβίβασης της Εθνικής Οδού.
Το Νομαρχιακό συμβούλιο Ανατολικής Αττικής απεφάσισε ομόφωνα:
• Να ζητήσει την προώθηση της υλοποίησης της προκαταρκτικής μελέτης για την επέκταση της γραμμής του ΗΣΑΠ από την Κηφισιά στο Αγ. Στέφανο.
• Να οργανώσει, σε συνεργασία με τους Δήμους και τις Κοινότητες της Βορειοανατολικής Αττικής, ημερίδα προκειμένου να παρουσιαστεί και να συζητηθεί η μελέτη αυτή.

hemlock
28-05-07, 12:22
Θα εξυπηρετει τα βορεια προαστια και θα προσφερει συνδεση με προαστιακο και ΟΣΕ και ΚΤΕΛ εκει ψηλα.
Σιγουρα τα πυκνοκατοικημενα προαστια της Αθηνας εχουν αναγκη απο το μετρο. Ομως οι Αγιοι Αναργυροι θα εξυπηρετουνται απο τον προαστιακο, ο οποιος, οταν (πότε αραγε;;; ) λειτουργησει πληρως και σωστα, θα ειναι πολυ εξυπηρετικος (οχι οπως τωρα που εχει μερικα κουτσο-δρομολογια καθε 20-30 λεπτα)

Συντροφε κανεις ενα μεγαλο λαθος με τον προαστιακο...Αν (και οταν) ολοκληρωθει το Σ.Κ.Α. το εισιτηριο δεν θα εχει την ιδια τιμη με εσενα που θα μπαινεις στο μετρο και θα μετακινησε...
Θα εχει αρκετα μεγαλυτερη by default ,οπως καλη ωρα συμβαινει και τωρα οταν πηγαινεις μεχρι την Νερατζιωτησσα/Ηρακλειο...Εμενα δεν με εξηπηρετει καθολου αυτο...Και φυσικα για αυτο θα φαει και ακυρο,ας κανει και 5 λεπτα να φτασει Αθηνα...

etsouk2000
28-05-07, 12:32
Συντροφε κανεις ενα μεγαλο λαθος με τον προαστιακο...Αν (και οταν) ολοκληρωθει το Σ.Κ.Α. το εισιτηριο δεν θα εχει την ιδια τιμη με εσενα που θα μπαινεις στο μετρο και θα μετακινησε...
Θα εχει αρκετα μεγαλυτερη by default ,οπως καλη ωρα συμβαινει και τωρα οταν πηγαινεις μεχρι την Νερατζιωτησσα/Ηρακλειο...Εμενα δεν με εξηπηρετει καθολου αυτο...Και φυσικα για αυτο θα φαει και ακυρο,ας κανει και 5 λεπτα να φτασει Αθηνα...

Το τμημα του προαστιακου απο σταθμο λαρισης ως και δουκισης πλακεντιας (δηλαδη και νεο ηρακλειο και νερατζιωτισσα και κηφισιας κλπ) ανηκουν στο αστικο δικτυο και το εισιτηριο ειναι 0.70€ και περιλαμβανεται και στην μηνιαια καρτα των 38€ και στην ετησια των 380€.
Εγω εχω καρτα και το εχω χρησιμοποιησει αρκετες φορες.

Νικαετός
28-05-07, 12:39
Αυτό βρήκα, μάλλον άλλη η Τατοίου και άλλη η Εθνική, ίσως να είναι Μεταφόρφωση.


Ο δρόμος που συνεχίζει από την Κηφισιά και περνάει από Καστρί Δροσιές Αγ.στέφανο κλπ λεγόταν Τατοιου παλαιότερα. Ίσως και ακόμα δεν γνωρίζω. Πάντως αυτή εννοούν ;)

etsouk2000
28-05-07, 12:49
Η Τατοϊου τεμνει την εθνικη οδο. Εκει περιπου θα ειναι ο σταθμος.

giwrgosth
28-05-07, 12:59
Λογικά είναι αυτή που λέει ο Νίκος που δεν ξέρω αν λέγετε Τατοίου ακόμη, ένας σχετικά στενός δρόμος, η άλλη που τέμνει την Εθνική και λογικά αυτή εννοείς είναι πιο χαμηλά στο 12ο χλμ, αυτή που πάει προς Τατόι και δεν έχει σχέση με την Κηφισιά. Από αυτά που διάβασα κατάλαβα ότι ο σταθμός της Εθνικής θα είναι κάπου στο ύψος του Λαϊνόπουλου.

etsouk2000
28-05-07, 13:40
Ασχετο και σχετικο: την συντεχνιακη τακτικη με την οποια οι καλοβολεμενοι του δημοσιου ΗΣΑΠ δεν συγχωνευονται με την επισης δημοσια (αλλα πιο ευελικτη) ΑΜΕΛ (Αττικο Μετρο Εταιρια Λειτουργιας) την εχετε καταλαβει;;

Περα απο τα γραφειοκρατικα, νομικα και συνταξιοδοτικα θεματα (ανισοτητας) αυτου του διαχωρισμου, η ελλειψη συνεννοησης εχει και επιπτωσεις στην καθημερινοτητα μας. Εχει τυχει πολλες φορες πχ το μετρο να κανει απεργια/σταση εργασιας διαφορετικες ωρες απο τον ΗΣΑΠ. Μου εχει τυχει επισης να ρωτω σε υπαλληλους της ΑΜΕΛ αν τα τρενα του ΗΣΑΠ λειτουργουν κανονικα ή εχουν απεργια ή οποιαδηποτε αλλη πληροφορια και να μου λενε "α δεν ξερουμε για τον ΗΣΑΠ, ειναι αλλη εταιρια, ρωτηστε στον ΗΣΑΠ".
Νομιζω οτι αποτελει παγκοσμια πρωτοτυπια οι γραμμες του μετρο μιας πολης να μην εχουν ενα κοινο συντονισμο.

No-Name
28-05-07, 13:53
Και στη Γαλλία πάιζει κάτι αντίστοιχο αλλά όχι τόσο με το Μετρό όσο με το προαστειακό με την δημόσια RATP και την ιδιωτική SCNF

Cafeeine
28-05-07, 13:56
Συμφωνώ etsouk, και ο συντονισμός δεν σημαίνει οτι πρέπει να ενωθούν κατ' αναγκη οι εταιρίες, απλά η διοικητική αυτή κατάσταση να μην γίνεται εμφανής στον επιβάτη, Πως δηλδή τα βρίσκουνε όταν πρόκειται για τα εισητήρια;

Dimis
28-05-07, 14:05
Ρε παιδιά τι λέμε για ΗΣΑΠ απο Αγ.Στέφανο προς Αθήνα, πάμε καλά?
Εδω θες 40 λεπτά απο Κηφισιά για κέντρο (με το Μετρό) μέσα στη βρώμα, την ζέστη και την παγωνιά...
Ποιος ανώμαλος θα το παίρνει απο Αγ.Στέφανο που θα κάνει ΜΙΑ ώρα και θα λιώσει να φτάσει?
Η λύση είναι ο ΟΣΕ και η γραμμή ΧΑΛΚΙΔΑ-ΑΘΗΝΑ που κάνει 20 λεπτά με 3 στάσεις Βέβαια τώρα είναι κάθε μισή ώρα τα χαράματα και κάθε μία ώρα μετα τις 9, με επιστροφή καθε μία ώρα (αν το χάσεις τον πούλο) και έχει 2 βαγονακια για εκατοντάδες κοσμου!! Αυτό να φτιάξουν να είναι ανα μισή ώρα πάνω κατω με 4-5 βαγόνια και να αφήσουν τον ΟΣΕ που θα σκάψει την Κηφισιά που είναι γεμάτη ποτάμια και ρέματα απο κάτω...

etsouk2000
28-05-07, 15:49
Ποιος ανώμαλος θα το παίρνει απο Αγ.Στέφανο που θα κάνει ΜΙΑ ώρα και θα λιώσει να φτάσει? Η λύση είναι ο ΟΣΕ και η γραμμή ΧΑΛΚΙΔΑ-ΑΘΗΝΑ που κάνει 20 λεπτά με 3 στάσεις

Τα τρενα για εξω απο την Αθηνα ειναι εντελως τραγικα. Ελπιζω ο προαστιακος προς τη Χαλκιδα (αμην και πότε) να βελτιωσει την κατασταση...
Ομως, δεν θελουν ολοι οι ανθρωποι να κατεβουν ή να ανεβουν στο κεντρο. Απο πχ Αγιο Στεγανο προς Αθηνα σιγουρα συμφερει ο ΟΣΕ και ο προαστιακος (οταν λειτουργησει). Το μετρο μεχρι τον Αγιο στεφανο θα εξυπηρετει την τοπικη συγκοινωνια, πχ καποιον απο την Χαλκίδα που θελει να παει στην Κηφισια ή στο ΚΑΤ. Θα παιρνει τον ΟΣΕ ή τον προαστιακο αλλα αντι να κατεβαινει μεχρι το κεντρο (σταθμο λαρισης) και να ξανα-ανεβαινει, θα κατεβαινει στον αγιο στεφανο και θα αλλαζει εκει.

pelasgian
28-05-07, 16:22
Ο σταθμός του Αιγάλεω ήρθε πολύ βολικός.

Δοκίμασα τη διαδρομή το Σάββατο και πήγα ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΟΥ του λεωφορείου από Αλεξάνδρας |_ Ασκληπιού μέχρι τέρμα μπλε γραμμής στο Αιγάλεω σε 20 λεπτά!

Συγκριτικά χρειάζομαι 12 λεπτά για το Παλαιό Ψυχικό από το ΙΔΙΟ σημείο με το τρόλλεϋ! Με το αυτοκίνητο σε Παρί-Ντακάρ διάθεση ήθελα 40 λεπτά ΧΩΡΙΣ να υπολογίσω τα 10+ λεπτά γύρες για παρκάρισμα, ενώ με λεωφορείο, μετρό μέχρι ομόνοια (αλλαγή σύνταγμα) και το 21 τρόλλευ 21 για το γενικό κράτικο Νίκαιας χρειαζόμουν 1:30!!!

Η διαφορά είναι 40x300/60/24=8.3 ΜΕΡΕΣ το χρόνο για το αυτοκίνητο και 140x300/60/24=29 μέρες με τη συγκοινωνία! (στους 12 μήνες, ο ένας μήνας στο λεωφορείο!, στα 12 χρόνια το ένα! και αυτό με 24ωρες παραγωγικές ημέρες, όχι με 8ωρες!, οπότε τότε γίνεται 3 μήνες! :shock: )

Αν συνυπολογίσουμε τη κούραση, τη συνεπακόλουθη χαμηλή απόδοση, τα ημερομίσθια και τη φθορά αυτοκινήτου η διαφορά γίνεται σοβαρή.

Εκείνη η στάση Ελαιώνας μου φάνηκε λίγο ερημιά. Βέβαια, λογικό ήταν να βάλουν ενδιάμεσο σταθμό, αλλά πραγματικά αναρωτιέμαι τι υπάρχει εκεί γύρω. Μία αντιπροσωπία Citroen είδα και έναν «άδειο» χάρτη.

Πάντως για Παρασκευή και Σάββατο θα μπορούσαν αρχίσουν ΠΙΟ αργά τη πρωινή βάρδυα και να την τελειώσουν λίγο πιο αργά χωρίς επιπλέον 6ωρο. (Αρχίζουν ούτως ή άλλως στις 5:50 και τελειώνουν στις 12:30).

Φέρει πειν, να αρχίσουν στις 9 το Σ/Κ και να πάνε το Π/Σ μέχρι τις 2:30.
Όμως, νομίζω, ότι οι επιπτώσεις στους ταξιτζίδες και στα μαγαζιά θα είναι ανησυχητικές.
(κάποιος που πάει αποφασισμένος να φύγει με ταξί, δεν θα φύγει στις 2:00).

civil
28-05-07, 17:06
Εκείνη η στάση Ελαιώνας μου φάνηκε λίγο ερημιά. Βέβαια, λογικό ήταν να βάλουν ενδιάμεσο σταθμό, αλλά πραγματικά αναρωτιέμαι τι υπάρχει εκεί γύρω. Μία αντιπροσωπία Citroen είδα και έναν «άδειο» χάρτη.



Νομιζω εκει κοντα θα γινει το γηπεδο του Παναθηναικού, Βοτανικός, και θα γινουν και διαφορα Mall-οειδή εμπορικά.... :down:

Μηπως ο Βαρδινογιαννης απο πισω απο το σταθμο του Μετρο???

etsouk2000
28-05-07, 18:21
ενώ με λεωφορείο, μετρό μέχρι ομόνοια (αλλαγή σύνταγμα) και το 21 τρόλλευ 21 για το γενικό κράτικο Νίκαιας χρειαζόμουν 1:30!!!


To γενικο κρατικο νικαιας τι σχεση εχει με το μετρο;



Φέρει πειν, να αρχίσουν στις 9 το Σ/Κ και να πάνε το Π/Σ μέχρι τις 2:30.


9πμ δεν ειναι εφικτο. Υπαρχει πολυς κοσμος που δουλευει σαββατο πρωι και πρεπει να ειναι στη δουλεια του στις 9πμ, πχ εμπορικα καταστηματα, σουπερμαρκετ κλπ, και χρησιμοποιει το μετρο για να παει στη δουλεια του.

pelasgian
28-05-07, 22:01
To γενικο κρατικο νικαιας τι σχεση εχει με το μετρο;


Είναι αντίστοιχη απόσταση από Αλεξάνδρας σε γειτονική τοποθεσία (όταν είδα πάντως ελαιώνα την πρώτη στάση χάρηκα ότι θα πηγαίνει από Πέτρου Ράλλη, αλλά...) και επιπλέον για να πας στο Γενικό κρατικό ο ένας τρόπος είναι με λεωφορείο μέσω Ιεράς Οδού, και ο άλλος μέσω Πέτρου Ράλλη, όπου και τα δύο κολάνε απαράδεκτα όσο πλησιάζει στο κέντρο, χώρια ο ΑΠΙΣΤΕΥΤΟΣ συνωστισμός. Με το μετρό γλυτώνει κάποιος πολύ άνετα 30 λεπτά μόνο για το τμήμα της Ιεράς Οδού, αλλά νομίζω ότι ότι θα ελαφρωθεί και η Θηβών λόγω του μετρό, οπότε θα αυξηθούν οι ταχύτητες και για τα λεωφορεία.



9πμ δεν ειναι εφικτο. Υπαρχει πολυς κοσμος που δουλευει σαββατο πρωι και πρεπει να ειναι στη δουλεια του στις 9πμ, πχ εμπορικα καταστηματα, σουπερμαρκετ κλπ, και χρησιμοποιει το μετρο για να παει στη δουλεια του.

Και πλέον η Παρασκευή είναι και «νέκρα» από άποψη διασκέδασης, προσωπικά μόνο σε συνοικιακά κέντρα πάω. Οπότε, μάλλον περισσότερες ώρες το βράδυ του Σαββάτου μόνο, αφού και αρκετοί εργάζονται και Σάββατο. Μάλιστα, θα μπορούσαν να δώσουν το Σάββατο βράδυ έναντι ρεπώ κάποια άλλη μέρα ή εξτρά μέρες άδειας.

kx5
28-05-07, 22:24
Καλώς ήρθατε οι δυτικοί στον κόσμο του Μετρό.

Θυμάμαι πριν χρόνια που είχε ξεκινήσει τη λειτουργία της η επέκταση προς Δάφνη πόσο ανθρώπινες έγιναν οι μετακινήσεις μας. Κάποτε για να κατέβεις κέντρο μέσω της Λ.Βουλιαγμένης-Ηλιουπόλεως ήθελες τουλάχιστον 45 λεπτά με νορμάλ κίνηση. Ήταν ολόκληρη περιπέτεια να φτάσει κανείς στην ομόνοια με λεωφορείο.

Το μόνο αρνητικό της υπόθεσης είναι τα άπειρα αυτοκίνητα που παρκάρουν κοντά στο σταθμό. Τις εργάσιμες μέρες και ώρες είναι πρακτικά αδύνατο για κάποιον να παρκάρει. Φυσικά δεν προβλέφθηκε κανένα πάρκινγκ με την κατασκευή ενός τόσο σημαντικού τερματικού σταθμού.
Ελπίζουμε με την επέκταση της γραμμής μέχρι το Ελληνικό να αποσυμφορηθεί η περιοχή.

maxcp
28-05-07, 22:37
επιτελους ΜΕΤΡΟ στο ΑΙγάλεω,αντε και Χαιδάρι..
ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΚΟΥΤΑΜΑΡΑ που δεν συνδέουν Αιγάλεω Περιστερι!!! ειναι σαν να ήταν ασύνδετα Ομόνοια με Σύνταγμα!

No-Name
28-05-07, 22:52
Θα βάλουν κάποια λεωφορειακη γραμή να τα συνδέει λογικά ;)

lazar
28-05-07, 22:55
Άντε και στη Μαλακάσα!

Μέχρι εκεί δεν είπαμε φτάνει η Αθήνα;

No-Name
28-05-07, 23:05
Μετά το 2020 ίσως :p
διότι μέχρι τότε το έργο δεν προβλέπει Μαλακάσα

lazar
29-05-07, 00:27
NoName ή έμφαση είναι (δυστυχώς) εδώ


Μέχρι εκεί δεν είπαμε φτάνει η Αθήνα;

και όχι εδώ


Άντε και στη Μαλακάσα!

ssonic
29-05-07, 11:36
Σχετικά με το γήπεδο του Παναθηναϊκού, να ενημερώσω πως ο σταθμός του Ελαιώνα είχε σχεδιαστεί τουλάχιστον 5 χρόνια πριν αποφασιστεί να γίνει εκεί το γήπεδο της ομάδας.

Ο σχεδιασμός τότε περιελάμβανε μόνο τα νέα ΚΤΕΛ, τα οποία ακόμα να φύγουν βέβαια από τις τρώγλες που βρίσκονται.

Σήμερα πλέον, ακόμα και εάν δεν γίνει το γήπεδο του Παναθηναϊκού, έχουν σχεδιαστεί για την περιοχή ουκ ολίγα έργα τα οποία θα την μετατρέψουν από έρημο σε περιοχή φιλέτο.

Dimis
29-05-07, 12:35
Μιλώντας για φιλέτο, έμαθα πως άνοιξε ενα ΠΟΛΥ καλό κρεατάδικο στο Γκάζι (κοντα στο σταθμό του Μετρό,) το Butcher!!

Copyright © Keen Notion Co (2002-2014) Copyright Keen Notion Co.