PDA

Επιστροφή στο Forum : ΑΓΟΡΑ ΝΕΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ OPEL (CORSA-ASTRA)



Σελίδες : 1 [2]

k_koulos
11-11-07, 09:54
το να πάρεις μπαγκαζέρα για καινούργιο αμάξι; δεν ξέρω, μήπως να κοίταγες και κάτι άλλο; τέσπα αρκετα του το ξεσκίσαμε το νήμα του φίλου τέλος στο offtopic απο μένα. εξάλου και γω δεν έχω αποφασίσει ακόμα για το τι θέλω, οπότε δεν πολυβιάζομαι

Patentman
11-11-07, 10:24
@opel5

Εχεις δικιο αλλά πες μου κατι, τι αλλο θες να ακουσεις για τα Astra-Corsa?

opener
11-11-07, 10:52
@opel5

Εχεις δικιο αλλά πες μου κατι, τι αλλο θες να ακουσεις για τα Astra-Corsa?

Την γνωμη σου για το OPEL CORSA Enjoy 1.4
Δες και αυτα που γραφω στο μυνημα Νο.29

Patentman
11-11-07, 11:07
Οπως ειπα και πριν δεν εχει πολυκυκλοφορησει στα μερη μου το νεο Corsa.
Δεν εχω δειγμα αλλά το αυτοκινητο ειναι πολυ μικρο, δεν εχει σχεση με το Astra.
Μεσα που το εχω δει δεν με ενθουσιασε. Βασικα ισως φταιει οτι δεν με ενθουσιαζουν τα μικρα πλεον.

Ομως καλο ειναι οτι παρεις να το κανεις πριν Test drive.
Προσωπικα δεν θα το επαιρνα, ενα αυτοκινητακι που δεν προσφερει τιποτα παραπανω απο τον ανταγωνισμο.

Ομως μεχρι τωρα δεν μας εχεις πει ποσα χλμ κανεις τον χρονο (αν κανεις σκληρη χρηση), αν βαζεις την αξιοπιστια πανω απο την εμφανιση και ποσο καιρο σκοπευεις να το κρατησεις (πολυ σημαντικο).



Δες και αυτα που γραφω στο μυνημα Νο.29
Α, ναι!
Τοτε ειδικα αν εχεις σκοπο να το κρατησεις παρε ενα Getz. Σκυλι, τραβαει καλα για τα κυβικα του, δεν βγαζει προβληματα, εχει ικανοποιητικη οδηγηση.
Αλλιως θα ελεγα σε Yaris.

........Auto merged post: Patentman added 4 Minutes and 29 Seconds later........

Οκ, τα ειδα.

opener
11-11-07, 11:16
...Ομως καλο ειναι οτι παρεις να το κανεις πριν Test drive.
Ομως μεχρι τωρα δεν μας εχεις πει ποσα χλμ κανεις τον χρονο (αν κανεις σκληρη χρηση), αν βαζεις την αξιοπιστια πανω απο την εμφανιση και ποσο καιρο σκοπευεις να το κρατησεις (πολυ σημαντικο)......

Test drive σιγουρα.
Νορμαλ χρηση, ναι στην αξιοπιστια, ναι θα το κρατησω για πολυ καιρο.

Ενταξει φιλε Patentman, διαβασα και τα αλλα που εγραψες για Getz και Yaris,
σε ευχαριστω

ikonsgr
13-11-07, 12:12
Η 156 ειναι σουπερ.
Προβληματα:
Χτυπαει η ζαμφορ, τρωγωνται τα σινεμπλοκ της αλλά δεν τρεχει τιποτα, αλλα π.χ θελουν ψαλιδια καθε τοσο.
Θελει καθε 40.000χλμ (ή 3 χρονια-αντε 4 το πολυ) αλλαγη ιμαντα εκκεντροφορου και αλλαγη τεντωτηρα. Τα υπολοιπα θελουν αλλαγη καθε 80.000χλμ. Αν δεν τα αλλαξεις τοτε θα παρεις τις βαλβιδες στο χερι. Ειδικα αν εχει τον παλιο τεντωτηρα με το πλαστικο (κοκκαλινο) γραναζι και οχι το μεταλικο.
Βρες κανεναν μηχανικο να στο φτιαξει με πολυ λιγα χρηματα. Υπαρχει τεντωτηρας after-market που ειναι απο το ιδιο εργοστασιο (Made in Canada) και υπαρχει ιμαντας Gates που κοστιζει ~25 αντι 70, και ειναι ιδιος (η Gates τους φτιαχνει).
Το μεταβλητο (συστημα μεταβλητου χρονισμου) θελει καθε 80.000χλμ εκτος και αν την εχεις αφησει χωρις λαδια (αν το συνηθιζεις δλδ) ή αν φευγεις γκαζατος (το σκιζεις) με το που βαλεις μπροστα.

Kαλά, ευτυχώς που η 156 είναι και "σουπερ" οπως λες, γιατί δεν μπορώ να φανταστώ τι και ποσα προβλήματα θα είχε αν δεν ήταν σουπερ!:p:)
Τι ποσά είναι αυτά που λετε ρε παιδιά? 1200 και 1500 και 1600euro!Δηλαδή τόσο κοστίζει ένα "μεγάλο" service σ'ενα καινουριο αμάξι? Μήπως να ακυρώσω την παραγγελία και να μείνω με τον παππού(Polo του '76! :) ) τότε? :rolleyes:

........Auto merged post: ikonsgr added 28 Minutes and 17 Seconds later........


Test drive σιγουρα.
Νορμαλ χρηση, ναι στην αξιοπιστια, ναι θα το κρατησω για πολυ καιρο.

Ενταξει φιλε Patentman, διαβασα και τα αλλα που εγραψες για Getz και Yaris,
σε ευχαριστω
Φίλε μου εγώ το μόνο που θέλω να σου επισημάνω για το θέμα της αξιοπιστίας είναι ότι ΤΕΡΑΣΤΙΑ σημασία παίζει ο οδηγός, ΤΙ τύπος ανθρωπου αγοραζει το κάθε αμάξι!
Μονο αν οδηγούσαν τα αυτοκινητα ιδιοι τυποι ανθρωπων θα μπορούσαμε να βγάλουμε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ασφαλη συμπεράσματα περί αξιοπιστίας, μιας και ο ΠΟΛΥ σημαντικός παρονομαστής που λέγεται οδηγός θα ήταν κοινός!
Για παράδειγμα, λεει ο φίλος Patentaman ότι τα getz και yaris είναι πολυ αξιοπιστα και ανθεκτικά. Εχει σκεφτεί ομως ΠΟΙΟΙ αγοράζουν getz Και yaris? Ως επι το πλείστων γυναίκες ή τέλως πάντων σχετικά "ηρεμοι" άνθρωποι, που σπάνια θα ζορίσουν το αυτοκινητο που οδηγάνε!
Αντιθέτως αυτοκίνητα ποιο "χτυπητά" όπως ας πούμε το corsa, αγοράζονται πολύ περισσοτερο από ανυσηχους νεαρούς που σίγουρα θα πιέσουν το αμάξι πολύ περισσοτερο από την μεγάλη πλειοψηφία των οδηγών Yaris Και getz! Οταν λοιπόν έρχεται μετά και μας λεει οτι τα yaris Και τα getz ειναι ποιο αξιοπιστα μήπως τελικά αυτή η αξιοπιστία ωφειλεται περισσοτερο στην ιδιοσυγκρασία των οδηγών και οχι στην ανωτερη ποιοτητα των ιδιων των αυτοκινήτων?
Αυτό νομίζω ότι ενισχύεται και από τη δεδομένη παγκοσμιοποιηση-αχταρματοπιοηση ανταλλακτικών,σχεδιάσεων,πατωμάτων,κινητηρων που υπάρχει μεταξύ όλων των αυτοκινητοβιομηχανιών.
Το μόνο ισως που θα είχε αξία αντικειμενικη σύγκρισης είναι το κόστος των ανταλλακτικών, αν και εκει πάλι παιζει σημασία και ο παραγοντας ποιότητα και αντοχής στο χρόνο.

iloxos
13-11-07, 12:58
O Patetman όσον αφορά τα Alfa τα λέει μια χαρά.
Με την 147/120 έχω τις ζημιές που ανέφερε αφού στα 6 χρονάκια του έχω κάνει 120,000 και τα έχω πληρώσει. Γενικά ενώ είναι απίστευτα στην οδήγηση θέλεις γνωστό στο συνεργείο και μερικά ιμμιτασιόν ανταλλακτικά (πχ μπουζι απο 350 έδωσα 150). Φυσικά ότι πληρώνεις παίρνεις. H βενζίνη μέχρι τα 120 είναι στα ~8-10λίτρα μετά απογειώνεται στα 13-14...

Και γω ψάχνομαι για νέο τουτού στα ~1600cc γιατί το μωρό μου χάνει την αξία του και δεν θα μπορώ να το δώσω μετά. Αλλά τί να πάρεις;
Τα Audi A3, Bmw116 είναι πανάκριβα (~30,000 για 1600αρι;;;; = Alfa GT [τραίνο+αεροπλάνο+στάνταρ ξανθό για συνοδηγό!!!]), καίνε λάδια όπως και η άλφα (αλλαγή ανα 7-10,000) και έχουν και ακριβότερα ανταλλακτικά.
Τα Golf, Astra φτηνότερα και πιο σκυλιά αλλά αν δεν πάρεις μεγαλύτερο κινητήρα ή τούρμπο είναι ψώφια και γίνεσαι ρόμπα απο παπάκια...
Τα Auris και Focus είναι τα πιο φτηνά, τα πιο σκυλιά (δεν χαλάνε) αλλά πολύ πολύ άσχημα και στην όψη και στην οδήγηση...Στην στροφή άντε γεια...
Τα Leon, Civic που μένουν είναι και τα πιο σπορ αλλά στα 1800cc βλέπονται μόνο... Τα πρώτα έχουν τις αδυναμίες (συνεργείο) της άλφα και το δεύτερο είναι πανάκριβο (πάει πακέτο με το νέο τρίθυρο πανάσχημο-νεκροφόραlook-volvo)
Μένει το 208cc με τον κινητήρα 150ίππων της BMW όπου πληρωνω την φιγούρα, την ξανθιά δίπλα και παίρνω αμάξι-σκατούλα χωρίς πορτμπαγκάζ και χώρους...

Περιμένω τη νέα άλφα-διαμάντι 149, το νέο golf, πάω για το leon, το cc;;;;;

ΣΟΣ και απο μένα....

Patentman
13-11-07, 17:44
@ikonsgr

Γεγονος ειναι οτι παιζει ρολο ο οδηγος. Και βεβαια!
Αλλά εγω δεν εχω στοιχεια απο καλους ή οχι οδηγους (που σεβονται το αυτοκινητο ή οχι).
Εχω απο παρα πολλα τετοια αυτοκινητα.
Η εκπληξη ειναι οτι ασχετως οδηγου, χιλιομετρων τον χρονο (αν θα ειναι σε κινηση ή ταξιδια), ασχετα με το αν ειναι σκιστης ή οχι τα Κορεατικα και Γιαπωνεζικα ειναι μακραν πιο αξιοπιστα.
Βασικα δεν εχουν βλαβες, πως αλλιως να το πω;

Δεν χαλαει ουτε η κρεμαγιερα, ουτε το αλτενεϊτορ, ουτε το κλιματιστικο (τεραστια διαφορα), ουτε ηλεκτρικα ουτε μηχανικα. Ο κινητηρας δε ειναι τοσο σκυλι που απλα δεν συγκρινεται. Ουτε φλατζα να καψει, ουτε αντλια νερου, ουτε να κοβουν ιμαντα εκκεντροφορου, ουτε κοκορακια, ουτε λαδι, τιποτα. Ακομη και δισκο συμπλεκτη αλλαζουν πολυ πιο μετα απο ολα τα ευρωπαϊκα (εκτος απο τα Κορεταικα) , και με τον χειροτερο οδηγο σε θεμα συμπλεκτη (γυναικα).

Πηγαινε ομως και κανε τον γυρο της πλατειας με ενα Toyota Corolla 2005 με μικρη ταχυτητα και αφησε το γκαζι να δεις πως θα αντιδρασει το αυτοκινητο. Φρεναρε με μεση ή αρκετη δυναμη (που να ηταν φρεναρισμα πανικου) και δες ποσα εξτρα μετρα θα κανει σε σχεση με ενα ευρωπαϊκο.
Δες τι καθισματα εχουν. Τι λεβιε ταχυτητων, κτλ.

Καμια σχεση.

Οποιος οδηγει Alfa και μπει σε αλλο αμαξι θα του φανει οτι μπηκε σε κρεμαμενη κουνια.
Μονο τα Audi συγκρινονται.
Οποιος οδηγει Laguna και μπει σε αλλο αμαξι θα του φανει οτι μπηκε σε κανενα κακοφτιαγμενο πειραγμενο αυτοκινητο, ατσαλο, νευρικο και κουραστικο.

Καθε ενα αυτοκινητο εχει το κοινο που απευθυνεται. Αν δεν παρεις αυτο που σου ταιριαζει ή εχεις αναγκη τοτε ειναι κακη αγορα.

ΥΓ. iloxos την 116i βγαλτην απο το μυαλο σου. Ενα αχρηστο αμαξι με καλο σημα ειναι.

ikonsgr
18-11-07, 22:47
@ikonsgr
Γεγονος ειναι οτι παιζει ρολο ο οδηγος. Και βεβαια!
Αλλά εγω δεν εχω στοιχεια απο καλους ή οχι οδηγους (που σεβονται το αυτοκινητο ή οχι).
Εχω απο παρα πολλα τετοια αυτοκινητα.

Η εκπληξη ειναι οτι ασχετως οδηγου, χιλιομετρων τον χρονο (αν θα ειναι σε κινηση ή ταξιδια), ασχετα με το αν ειναι σκιστης ή οχι τα Κορεατικα και Γιαπωνεζικα ειναι μακραν πιο αξιοπιστα.
Βασικα δεν εχουν βλαβες, πως αλλιως να το πω;



Ενω παραδεχεσαι ότι το θέμα "οδηγός" παιζει πολύ σημαντικό ρόλο στην αξιοπιστία ενός αυτοκινήτου, αμέσως μετά το "διαγράφεις" λέγωντας "ασχετως οδηγού" για να οδηγηθείς σε μη αξιοπιστα συμπεράσματα περι αξιοπιστίας! :) Οσο μεγάλος και αν ειναι ο αριθμός των αυτοκινήτων που εξετάζεις δεν μπορεί ποτέ να "καλύψει" την έλλειψη στοιχείων στο θέμα οδηγός, όπου ΜΟΝΟ έτσι θα μπορούσες να έχεις 100% "αξιοπιστο" αποτελεσμα περι αξιοπιστίας! :)

Τα συμπεράσματα που βγάζεις ισχύουν μόνο αν η κατανομή των οδηγών ανα ηλικία/φύλο/ιδιοσυγκρασία είναι ίδια για όλα τα μοντέλα! Κάιτ τετοιο ομως σιγουρα δεν συμβαίνει αλλά δεν έχουμε και στοιχεία επ'αυτού! Σκέψου π.χ. αν υποθέσουμε ότι τα γιαπωνέζικα και τα κορεάτικα τα προτιμούν πολύ περισσοτερο "ήρεμοι" οδηγοί απ'οτι τα "ευρωπαϊκά", τότε το οτι δεν έχουν βλάβες δεν θα αποτελεί ΚΑΜΜΙΑ εκπληξη αλλά κάτι το τελείως αναμενόμενο! :rolleyes:

Και κάτι τελευταίο. Τα συμπεράσματα που βγάζεις περί αξιοπιστίας βασίζονται ΜΟΝΟ στους απόλυτους αριθμούς βλαβών? Γιατί αν ισχύει κατι τετοιο,χωρίς να λαβάνεις υποψην σου τον ΑΡΙΘΜΟ των αυτοκινήτων του κάθε μοντέλου τότε τα συμπερασματά σου είναι ακόμα ποιο λάθος! Για παράδειγμα αν έχεις το Α μοντέλο που έβγαλε 100 προβλήματα και το Β μοντέλο 40, ΔΕΝ μπορείς ΜΟΝΟ με αυτό το στοιχείο να πεις οτι το Α είναι ποιο αξιόπιστο. Διότι πολύ απλά αν έχεις 10 Α αυτοκίνητα και 2 Β τότε τα αποτελέσματα αντιστρέφονται, αφού θα έχεις 10βλάβες ανά Α αμάξι και 20βλάβες ανά Β που είναι και το σωστό,ή τέλος πάντων ,"στατιστικώς" σωστό, μιας και χωρίς στοιχεία για τους οδηγούς, σιγουρα συμπεράσματα ΔΕΝ βγάζεις!;)

jefferson
23-11-07, 16:46
γιατί δεν βλέπεις και την περίπτωση Vw Golf TSI 122 Hp ?
εγώ το σκέφτομαι σοβαρά και η τιμή είναι κοντά στον ανταγωνισμό (όχι για 1400 αλλά για 1600)
το μονό κόλλημα είναι το σέρβις που το βλέπω λίγο αλμυρό

jimarass
28-11-07, 19:37
Παιδιά σκέφτομαι να αγοράσω το corsa 1.2 με το σειριακό κιβώτιο γιατί το έχω και στη Mercedes και μου αρέσει. Με ενδιαφέρει κανονική οδήγηση πόλης και η χαμηλή κατανάλωση και φυσικά η αξιοπιστία. Το yaris καθώς και τα περισσότερα μοντέλα άλλων εταιριών είναι πλαστικούρες. Μόνο το Polo βλέπω σα δεύτερη επιλογή αλλά δε με ενθουσιάζει εμφανισιακά . Έχετε κάτι να προτείνετε? Το πολύ 1.2L ,ούτε καν 1.3L
Για χρηματοδότηση να πάω τράπεζα?
Δώρο συναγερμό δίνουνε στάνταρ ή αν πιέσεις?
Ευχαριστώ

dimitris_peiraias
28-12-07, 10:09
Η 156 ειναι σουπερ.
Προβληματα:
Χτυπαει η ζαμφορ, τρωγωνται τα σινεμπλοκ της αλλά δεν τρεχει τιποτα, αλλα π.χ θελουν ψαλιδια καθε τοσο.
Θελει καθε 40.000χλμ (ή 3 χρονια-αντε 4 το πολυ) αλλαγη ιμαντα εκκεντροφορου και αλλαγη τεντωτηρα. Τα υπολοιπα θελουν αλλαγη καθε 80.000χλμ. Αν δεν τα αλλαξεις τοτε θα παρεις τις βαλβιδες στο χερι. Ειδικα αν εχει τον παλιο τεντωτηρα με το πλαστικο (κοκκαλινο) γραναζι και οχι το μεταλικο.
Βρες κανεναν μηχανικο να στο φτιαξει με πολυ λιγα χρηματα. Υπαρχει τεντωτηρας after-market που ειναι απο το ιδιο εργοστασιο (Made in Canada) και υπαρχει ιμαντας Gates που κοστιζει ~25 αντι 70, και ειναι ιδιος (η Gates τους φτιαχνει).
Το μεταβλητο (συστημα μεταβλητου χρονισμου) θελει καθε 80.000χλμ εκτος και αν την εχεις αφησει χωρις λαδια (αν το συνηθιζεις δλδ) ή αν φευγεις γκαζατος (το σκιζεις) με το που βαλεις μπροστα.


Πολυ νεο, εχω μονο πολυ λιγα δειγματα (δεν το προτιμουν βλεπεις).

===========================

PATENTMAN


ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ. ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΤΟ ΦΟΡΟΥΜ ΚΑΙ ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΩ ΟΤΙ Η ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΓΝΩΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΥΨΗΛΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ.


ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΟ AUDI A3 1.4 TFSI. ΠΕΤΑΝΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΝ ΝΑΙ ΣΕ ΠΟΙΑ ΣΗΜΕΙΑ. ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΑ ΜΕ ΤΟ TURBO THS AUDI ΤΙ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ???

ΤΑ ΑΞΙΖΕΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ???

Patentman
28-12-07, 22:35
Καλο αυτοκινητο. Το 5θυρο απλα δεν ειναι εμπορικο. Το 3θυρο ειναι ΟΚ. :oneup:
Στην εκδοση 1.4TFSi δεν ξερω. Λιγα εχουν "δει" τα ματια μου.
Λογικα αν δεν το σκιζεις θα αντεξει (καποια ηδη τα εχαν παιξει στο διμηνο παντως σε σκισιμο), μονο οτι εχει δεκαδες αισθητηρες και ο ελεγχος ειναι πολυπολοκος. Αν δεν βγαλει προβλημα (δεν ξερω αν βγαζει ή οχι) εκτος εγγυησης τοτε εισαι ενταξει, αλλιως την εκατσες.

Δεν θα το επελεγα αν ηθελα να το κρατησω αρκετα χρονια. Μονο αν ηθελα κατι "φθηνο" για δυο-τρια χρονια το πολυ. "Φθηνο" απο αποψη ασφαλισης. Κατα τα αλλα δεν γλιτωνεις τελη κυκλοφοριας οποτε δεν αξιζει.

netlag
29-12-07, 06:28
Λοιπον.

Το VW Group, γνωστο για τις μαρκετινιες του μπερδευει κοσμο με τον εξης τροπο.

Στις βενζινες, μονο FSI μοτερ βγαζει τα οποια καινε λαδι. Εχουν ξεμεινει καποια MPI (επισης καινε λαδι) και καποια 1781κυβικα 20βαλβιδα (μοτερ 25ετιας)

Παμε στα FSI.
Οταν το FSI εχει turbo λεγεται TFSI. Αλλα μπορει να λεγεται και TSI. Αν εχει και turbo και κομπρεσσορα λεγεται παλι TSI.

Για παραδειγμα, το Audi Α3 1,8 TFSI φοραει το ιδιο μοτερ με το Seat Leon 1,8 TSI.
To Αudi A3 1,4 TFSI φοραει το ιδιο μοτερ με το Seat Leon 1,4 TSI.
Τα μοτερ αυτα ειναι κανονικοτατα FSI, με εναν υπερσυμπιεστη καυσαεριων. Στην περιπτωση του Audi ανακοινωνει 3 ονομαστικους ιππους παραπανω...

Παμε στους Turboκομπρεσσορες. To Golf TSI (140hp) και το Golf GT (170hp) φερουν μοτερ TSI. Σε αυτη τη περιπτωση, υπαρχει και μηχανικος υπερσυμπιεστης (κινηση απο το στροφαλο->πολυ ασχημη καταναλωση αλλα τραβηγμα απο χαμηλα) και Turbo για δυναμη ψηλα.

Ολα αυτα τα μικρα turbo μοτερ ειναι αμφιβολου αξιοπιστιας. Η καταναλωση ειναι κατι που θα πρεπει να προσεξεις. Στα θετικα ειναι το εξαιρετικο τραβηγμα (ελεω ροπης turbo) και η σχεδον ομαλη λειτουργια. Δεν βλεπεις το turbo lag του παρελθοντος που πολλες φορες μπορουσε να γινει πολυ επικινδυνο (πχ σε προσπεραση).

Κατι αλλο που πρεπει να προσεξεις ειναι οτι το συγκεκριμενο αμαξι, αν εξαιρεσεις την εξωτερικη σχεδιαση και τα πολυ ποιοτικα υλικα του εσωτερικου ειναι το ΙΔΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ με το VW Golf, το Seat Leon και το Skoda Οctavia 5 που επισης μοιραζοντε τα ιδια μοτερ.

Μακρυα απο MPI μοτερ. 8 βαλβιδα, ενας και ξερος εκκεντροφορος και καιει το λαδακι του. Τα 1600μοτερ 100περιπου αλογων ειναι MPI.

O 1781 (1800αρης) 20βαλβιδος turbo, ειναι το πλεον αξιοπιστο μοτερ της εταιριας απλα εχει ξεμεινει και το φορανε σε μερικα ειδικα μοντελα. Πχ, Ibiza FR+Cupra, Polo GT, Octavia GT, Superb.

Εγω λοιπον θα σου προτεινα να φυγεις πολυ μακρυα απο το VW Group, αν σκοπευεις να κρατησεις ενα αυτοκινητο για χρονια. Μακρυα.

DOU
29-12-07, 13:22
Ποιες εταιριες θεωρουνται αξιοπιστες και ποιες οχι κατα τη γνωμη σας? Πχ. τογιοτα εχουν αξιοπιστια? Για τα VW αν και ακουγονται απο πολλους πολλα παραπονα και εκφραζονται αμφιβολιες για την αξιοπιστια κλπ αντιθετα οι πωλησεις της VW συνεχως αυξανονται!

Patentman
29-12-07, 13:30
Toyota ειναι εγγυηση αξιοπιστιας. Ηλεκτρικα-μηχανικα δεν χαμπαριαζουν τιποτα. Σκυλι.
Υποδειγμα αξιοπιστιας, θα επρεπε να την εχουν σαν παραδειγμα.
Χανει σε οδηγισιμοτητα και ασφαλεια.

ΥΓ. και τα Astra πουλανε σαν τρελα αλλά αυτο δεν λεει κατι.

jefferson
30-12-07, 23:56
Patentman
Πες μου και εσυ την γνωμη σου για το Honda 1800 Sport 5D

Patentman
31-12-07, 00:06
Δεν το ξερω. Δεν τα προτιμουν (εκει που δουλευω).

Αλλά γενικα τα Honda ειναι προσεγμενα αυτοκινητα. Διαβασε καμια κριτικη (αν και δεν λενε και παντα την αληθεια, απλα αποκρυπτουν).

Προπαντως κανε το test drive. Με φρεναρισματα, ευσταθεια, λακουβες, κτλ.

Π.χ τα παλια 3D Corolla, πριν το Auris, αν αφηνες το γκαζι σε στροφη εστω και με λιγα χλμ (40-50) το αυτοκινητο πεταγε κωλο εντονα. Με πολλα χλμ αυτο οδηγει σε τε-τα-κε.
Επισης ηταν απαραδεκτα σε φρεναρισμα πανικου ή φρεναρισμα σε ολισθηρο δρομο. Ειχαν το χειροτερο ABS απο ολα τα αυτοκινητα. Προχωρουσε και προχωρουσε...

Αλλά σε εναν οικογενιαρχη με συντηρητικη οδηγηση θα προτεινα ενα τετοιο Corolla.

Λιγο πολυ ολα τα Γιαπωνεζικα πασχουν απο ανεση καθισματων και θεσης οδηγησης. Δες το και αυτο.
Επισης σημαντικο να σε βολευει απο αποψη ορατοτητας και να μην εχει κρυφες γωνιες.
Γενικα ενα test drive σου δειχνει πολλα πραγματα.

...και σε οδηγει σε Alfa Romeo.

DOU
03-01-08, 02:48
ΥΓ. και τα Astra πουλανε σαν τρελα αλλά αυτο δεν λεει κατι.

Γιατι δεν λεει κατι, δλδ οταν κατι ειναι αναξιοπιστο και παρολαυτα συνεχιζει να πουλαει αντι να πεφτουν οι πωλησεις, τοτε αυτο σημαινει η πως υπαρχει λαθος πληροφορηση και την πατανε αυτοι που αγοραζουν ενα τετοιο αυτοκινητο η δεν ξερω τι αλλο.

Το golf ας πουμε λενε οτι βγαζει πολλα προβληματα κλπ, κι ομως συνεχιζει να βγαινει στα αυτοκινητα που εχουν τις περισσοτερες πωλησεις. Δεν μπορει να μην λεει απολυτως τπτ αυτο.Ετσι νομιζω. Γιατι οταν ενα προιν δεν ειναι καλο, θα πουλησει μια, δυο, τρεια πεντε, δεκα και καποια στιγμη θα αρχισει να πεφτει ωσπου δεν θα το προτιμουν. Δεν το καταλαβαινω αυτο πως γινεται, αναξιοπιστα προιοντα αλλα να πουλανε σαν τρελα!

iloxos
03-01-08, 10:37
...και σε οδηγει σε Alfa Romeo.


Έρχονται έρχονται!!!!:worthy::worthy::worthy:

Junior 1400ti/135, 1400ti/185, 1800GTA/230!!!! (~~~~18500, 21500, 30000)
149 1400ti/185, 1800GTA/230, 2000GTA/300!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (~~~~22500, 32000, ???)

Μετά το 2001 και μετά απο 7 χρόνια κυριαρχίας στα ατμοσφαιρικά ξανάρχονται τα τέρατα. Όσοι πιστοί προσέλθετε.

Patentman
03-01-08, 20:12
Γιατι δεν λεει κατι, δλδ οταν κατι ειναι αναξιοπιστο και παρολαυτα συνεχιζει να πουλαει αντι να πεφτουν οι πωλησεις, τοτε αυτο σημαινει η πως υπαρχει λαθος πληροφορηση και την πατανε αυτοι που αγοραζουν ενα τετοιο αυτοκινητο η δεν ξερω τι αλλο.

Το golf ας πουμε λενε οτι βγαζει πολλα προβληματα κλπ, κι ομως συνεχιζει να βγαινει στα αυτοκινητα που εχουν τις περισσοτερες πωλησεις. Δεν μπορει να μην λεει απολυτως τπτ αυτο.Ετσι νομιζω. Γιατι οταν ενα προιν δεν ειναι καλο, θα πουλησει μια, δυο, τρεια πεντε, δεκα και καποια στιγμη θα αρχισει να πεφτει ωσπου δεν θα το προτιμουν. Δεν το καταλαβαινω αυτο πως γινεται, αναξιοπιστα προιοντα αλλα να πουλανε σαν τρελα!

Θα σου πω γιατι.
Γιατι υπαρχουν μυθοι.

1. μυθος Γερμανικου. Κανενα δεν ειναι -τουλαχιστον απο τα φθηνα.
2. μυθος Ιταλικου=ζημιαρικα. Αμ δεν ειναι αληθεια αυτο εδω και 13 χρονια περιπου.
3. μυθος οτι κυκλοφορει περισσοτερο ειναι και καλο. Βλεπω τους αλλους, ζηλευω και αγοραζω. Ασε που δεν μπορει η πετσα μου να εχει Hyundai...μπλιαχ, θελω "μαρκα".

Μετα παμε στα:
4. Χρησματοδοτηση -δοσεις.
5. Διαφημιση.
6. "σπρωξιμο" απο περιοδικα.
7. Κολλημα με μια μαρκα (μας βγηκε καλο το kadett/corsa A/vectra A, Opel θα παρουμε).
Καλα οι Golf-ακηδες ειναι πιο κολημενοι και απο τους Alfisti...
8. Παραδοση μοντελων -εξοπλισμος.

92€ εχει το σετ διακοπτακες ηλεκτρικων παραθυρων πορτας οδηγου σε Astra (σε ολα χαλανε, σπαει και δεν καλυπτεται απο εγγυηση, χαχα). Και αυτο για 2 παραθυρα, με τα 4 παραθυρα αλλαζει η τιμη.
280€ ενας κομπλε καθρεπτης.
450-500€ ενας προφυλακτηρας.
Και δεν χρειαζεται να κανω κατι που θα επρεπε εσυ ως αγοραστης να κανεις -> ελεγχο τιμων.
Για πηγαινε και φτιαξε ενα καλαθι με ενα φαναρι, ενα φτερο, εναν καθρεπτη, ενα προφυλακτηρα, εναν γρυλλο παραθυρου (500€ ο γρυλλος) σε περιπτωση τρακαρισματος.
Συγκρινε σε διαφορες μαρκες το κοστος, στην ιδιας κατηγοριας τιμης αυτοκινητα. ;)
Δηλαδη τρακαρεις και φταις και κανεις πλουσια την Opel.

Δεν τα ξερουν ουτε τα υπολογιζουν αυτα.
Ουτε να οδηγησουν δεν ξερουν αλλά οδηγουν θα μου πεις.
Και μετα λες πως γινεται να πουλαει η μη συμφερουσα/σωστη λυση...

Και κατι αλλο. Τα SW ειναι τα πιο εξυπηρετικα αυτοκινητα, ιδανικα για καθε οικογενειαρχη.
Μπορει να εχουν λιγο προβλημα στο παρκαρισμα αλλά λυνεται αν εισαι συνηθισμενος.
Αντ`αυτου οι Ελληνες αγοραζουν τζιπ για το κολονακι και την γλυφαδα...

Και μετα αναρωτιεσε πως και γιατι. Μην το ψαχνεις.

netlag
03-01-08, 20:39
συμφωνω 100% με τον Patent.

DOU
03-01-08, 20:56
Patentman ετσι οπως λες οτι γινεται τοτε οι αξιοπιστες αυτοκινητοβιομηχανιες ειναι ελαχιστες, η αγορα αυτοκινητου μπορει να φαινεται ευκολη υποθεση αλλα τελικα το αντιθετο ισχυει, πρεπει να προσεχουμε ενα σωρο λεπτομεριες. Πιστευω οτι ο κοσμος που αγοραζει παρασυρεται απο περιοδικα πολυ ευκολα, απο φιλους και αλλα πολλα. Τελικα καποιες εταιριες εχουν πολυ καλο τμημα μαρκετιγνκ και ξερουν πως να προωθουν και παραλληλα να ξεγελουν ολους εμας τους ανυποψιαστους αγοραστες.

ΥΓ.Ασχετο, εβλεπα πολυ επι τροχων, κριμα που σταματησε, καλη εκπομπη..

Collective_Soul
03-01-08, 21:09
Αντ`αυτου οι Ελληνες αγοραζουν τζιπ για το κολονακι και την γλυφαδα...


Που εκτος οτι αγοραζονται για επιδειξη,
ειναι και καργα αντι-οικολογικα εκτος και αν παρεις diesel η το υβρυδικο suv της Lexus...:rofl::rofl:

Patentman
03-01-08, 22:19
Ασε γιατι ενας γνωστος την πατησε.
Πηγαινε καθε ΣΚ στον Βολο.
Ειχε ενα συμβατικο αυτοκινητο και εμενε πολλες φορες Αθηνα χωρις παει λογω χιονιου.
Αγοραζει τζιπ. Δυο χρονιες συνεχομενες δεν χιονισε...
Εκαιγε πολυ, δεν ηταν σταθερο στο ταξιδι, ειχε υπερβολικα τελη και ασφαλεια.
Το πουλαει...
Φετος ξαναχιονισε!
Αλλά δεν μασαει...με το Punto-ακι με τα χαμηλα ασφαλιστρα και τα τελη (1242cc)...και αλυσιδες!
Ασε που καιει τα μισα.

Εμαθε!

nik_pelo
04-01-08, 01:26
ola kala einai mwre....

Collective_Soul
04-01-08, 15:53
Ασε γιατι ενας γνωστος την πατησε.
Πηγαινε καθε ΣΚ στον Βολο.
Ειχε ενα συμβατικο αυτοκινητο και εμενε πολλες φορες Αθηνα χωρις παει λογω χιονιου.
Αγοραζει τζιπ. Δυο χρονιες συνεχομενες δεν χιονισε...
Εκαιγε πολυ, δεν ηταν σταθερο στο ταξιδι, ειχε υπερβολικα τελη και ασφαλεια.
Το πουλαει...
Φετος ξαναχιονισε!
Εμαθε!
:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:
Τον εβλογησε ο μπαρμπα-Κωστας

http://www.freepages.gr/hell.jpg

nikgreek
05-02-08, 23:02
:oneup::oneup: Σωστος. Εθεσες το θεμα στη σωστη βαση.

Επειδη εχω Stilo (του 2004) και ξερω, το πατωμα του ειναι σε συνεργασια με την GM. Οσο αναφορα τις ζημιες που λενε καποιοι να ρωτησω: το Stilo πχ. που εχει ολα τα ηλεκτρικα απο Bosch και Siemens ποιοι θα φταινε αν χαλασουν, οι Ιταλοι που τα τοποθετουν ή οι Γερμανοι που τα κατασκευαζουν ???? :)

Οσο για το φιλο με τοση συζητηση περι ζημιων κλπ. θα εχει μπερδευτει πολυ περισσοτερο. :hmm:

σορρι για το ξεθαψιμο του νηματος αλλα να πω οτι απο το μπραβο του 96 που εχω και εκανα γενικο σερβις το αυτοκινητο εχω να παρατηρησω τα εξης
1)εγκεφαλος μοτρονικ της μπος
2)καλωδια και λαμδα αισθητηρας ΜΠΟΣ
3)αμορτισερ δεν ξερω
4)ρουλεμαν τροχων ΣΚΦ τα γνωστα γερμανικα ΣΚΦ
5)αντλια βενζινης και αυτη μπος ρε γμτ
6)ψαλιδια λεμφορντερ + σταμπα φιατ πανω
7)συμπλεκτης LUK με σηματακι φιατ πανω και τελος
8)πολλαπλασιαστης Μαγκνετι μαρελι...το μονο που δεν χαλασε μεχρι τωρα....
συνολο κοντα 650 ευρω απο ντιλερ της φιατ...αν εψαχνα ιμιτασιον μπορει να εβρισκα πιο φτηνα αλλα εκανα την εργασια μονος μου στο γκαραζ που εχω και καναλι και εργαλεια...το μοτερ επανω ειναι λιγο λαδωμενο λογω ενος σωληνα που παιρνει τις αναθυμιασεις του λαδιου απο το καπακι των βαλβιδων και τα ριχνει πισω στον κινητηρα για καψιμο...το μοτερ ειναι στα 270.000 χλμ και για 10.000 χλμ δεν καιει σταγονα ακομα...το παω με καστρολ μαγκνατεκ 10β-40 1.4 12βαλβιδο...και εγω τετοιες βλακειες που τις λεει ο καθε κακομοιρης ελληνας οταν παει τραπεζα να πληρωσει τη δοση του καινουριου 316 και φανταστειτε τη φατσα μου τι εκφρασεις αλλαζα οταν περιμενα μια σπαγκετι-ινσιντεντ μαρκα αλλα εβγαινε γερμανικη στο τελος...α ναι το σερβις το εκανα στα 260 και κατι χιλιαδες χλμ...εχω πολλους φιλους με ιταλικα καινουρια και παλια...σε θεμα μηχανικα ολοι εχουν να πουν τα καλυτερα λογια....
το μπραβο τραβαει καλα για 80 αλογα,καιει λιγα,δεν σπαει ευκολα και αν σπασει μαξιμουμ 50 ευρω να δωσεις...

Copyright © Keen Notion Co (2002-2014) Copyright Keen Notion Co.