PDA

Επιστροφή στο Forum : Το φθηνότερο αυτοκίνητο στον κόσμο tata nano με τιμή 1700 ευρώ!



Σελίδες : [1] 2

ErrOr
11-01-08, 20:35
Η Tata παρουσίασε το φθηνότερο αυτοκίνητο του κόσμου
http://www.kathimerini.gr/kathnews/images/dot_clear.gif Η Tata Motors παρουσίασε την Πέμπτη το φθηνότερο αυτοκίνητο του κόσμου αξίας κάτι λιγότερο από 1.700 ευρώ.
http://sup.kathimerini.gr/xtra/media/files/fin/tatanano100108.jpg
Η παρουσίαση του Tata Nano έγινε στη μεγαλύτερη έκθεση αυτοκινήτων της Ινδίας στο Νέο Δελχί. Το κόστος απόκτησής του ανέρχεται στα 2.500 δολάρια (1.700 ευρώ) κάτι που το έχει χαρακτηρίσει ως το «Αυτοκίνητο του Λαού».

Το τετράθυρο αυτοκίνητο με χωρητικότητα πέντε επιβατών θα διατίθενται εντός του έτους στους καταναλωτές με κινητήρα 624 κυβικών εκατοστών και 33 άλογα ιπποδύναμη, θα προσφέρει απόδοση 25 χλμ ανά λίτρο βενζίνης και θα ρυπαίνει «όσο μια μοτοσικλέτα», ανακοίνωσε η εταιρεία.

Δεν θα έχει κλιματισμό, ούτε ηλεκτρικά παράθυρα αλλά θα υπάρχουν και δύο πολυτελείς εκδόσεις. Η Tata θα βγάλει αρχικά στην παραγωγή 250.000 Nanos ενώ αναμένει οι ετήσιες πωλήσεις να αγγίξουν τα ένα εκατ. οχήματα.

http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathremote_0_10/01/2008_217931
VIDEOS http://www.youtube.com/results?search_query=tata+nano&search=Search
Προσωπικά το θεωρώ πολύ καλό το εν λόγω αυτοκινητάκι για μέσα στην πόλη.
Είναι μεγάλη υπόθεση,ιδίως με τις τρελές τιμές που έχει φτάσει η βενζίνη,την φρίκη που τρώμε με το πάρκινγκ αλλά και με το ότι θα ρυπαίνει όσο μία μοτοσικλέτα.
Άντε να αφήνουμε στην άκρη τα δυσκίνητα αυτοκίνητα μας και να κυκλοφορούμε στην πόλη και στις κοντινές αποστάσεις έξω από αυτή με κάτι τέτοιο.
Μην μου πείτε να χρησιμοποιώ τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς γιατί ιδίως στην Θεσσαλονίκη είναι για "γέλια".

Υγ: Το θεωρώ ακόμα και για taxi μέσα στις μεγαλουπόλεις πολύ καλή λύση.

The_StarGazer
11-01-08, 22:28
Ναι ναι. Ειδικα εκει που λεει ...Cost Saving χ3σ3 το ραδιο και το A/C.

Νο power steering , no emissions control , no ABS , no airbags , no safety beams (δοκοι προστασιας) και το θεϊκο Extensive use of plastic.

DEATH included in basic gear.

Πραγματικη σκοτωστρα. Των Flinstones αυτοκινητο πιο ασφαλες ειναι απο δαυτο.

:down::down::down:

ciaoant1
11-01-08, 23:35
Ναι ναι. Ειδικα εκει που λεει ...Cost Saving χ3σ3 το ραδιο και το A/C.

Νο power steering , no emissions control , no ABS , no airbags , no safety beams (δοκοι προστασιας) και το θεϊκο Extensive use of plastic.

DEATH included in basic gear.

Πραγματικη σκοτωστρα. Των Flinstones αυτοκινητο πιο ασφαλες ειναι απο δαυτο.

Ασήμαντες λεπτομέρειες.
Λεφτά να βγάζουμε, και ας σκοτωθούν και μερικοί.
Στο κάτω-κάτω, ας εβγαζαν (πως άραγε?) περισσότερα λεφτά, ώστε να αγόραζαν ένα καλύτερο αυτοκίνητο, αυτοί φταίνε δηλαδή, όχι εμείς.:hmm::hmm::hmm:

ErrOr
12-01-08, 02:34
Ναι ναι. Ειδικα εκει που λεει ...Cost Saving χ3σ3 το ραδιο και το A/C.

Νο power steering , no emissions control , no ABS , no airbags , no safety beams (δοκοι προστασιας) και το θεϊκο Extensive use of plastic.

DEATH included in basic gear.

Πραγματικη σκοτωστρα. Των Flinstones αυτοκινητο πιο ασφαλες ειναι απο δαυτο.

:down::down::down:
Όντως δεν έχεις και άδικο.
Το no safety beams,no airbags με χαλάει.Βασικότερα οι μπάρες.
Το Extensive use of plastic το έχουμε δει και στα smart.
Για μέσα στην πόλη δεν με χαλάει.
Για τα άλλα λίγο πολύ ένα παλιότερης τεχνολογίας αυτοκίνητο σ αυτά τα λεφτά(αν θα βρεις) δεν τα διαθέτει.
Μην ξεχνάμε ότι τελική έχει 70 Km/h το πολύ και είναι για εντός της πόλης άντε και περιφερειακά αυτής.
Συγκρίνετε το σε σχέση με μία μοτοσυκλέτα 125cc και όχι με ένα αυτοκίνητο τελευταίας τεχνολογίας.
Πιστεύω σε σχέση με μία μοτοσυκλέτα 125cc είναι ασφαλέστερο μέσα στην πόλη.

Anarki
12-01-08, 03:41
Δεν έχει σχέση η τελική, και με 30km/h σκοτώνεσαι μια χαρά, ειδικά με τις "προδιαγραφές" ασφαλείας που έχει αυτό το πράγμα.

haHa
12-01-08, 05:20
Τουλαχιστον εισαι πιο ασφαλης απο οτι σε μια μοτοσυκλετα...

redfever7
12-01-08, 06:54
τουλάχιστον με τη μοτοσυκλέτα ξέρεις τι σου γίνεται και τι να περιμένεις αν σου κάτσει η στραβή, με αυτό;

The_StarGazer
12-01-08, 13:50
Όντως δεν έχεις και άδικο.
Το no safety beams,no airbags με χαλάει.Βασικότερα οι μπάρες.
Το Extensive use of plastic το έχουμε δει και στα smart.


Φιλε μου αυτο (http://www.youtube.com/watch?v=ju6t-yyoU8s) δεν γινεται με Extensive use of plastic. Απ' οταν ειδα αυτο το video εχω αλλαξει τελειως την αποψη μου για τα smart. Οπως επισης και το γιατι εχουν € 10.000 το οποιο εκραζα.

70 mph = 112 kmh

Επισης η ελειψη ABS θα επρεπε να σε χαλαει παρα πολυ. Ειναι μεχρι να το χρειαστεις σε καποια "τσαρουχια" σε βρεγμενο δρομο.


Δεν έχει σχέση η τελική, και με 30km/h σκοτώνεσαι μια χαρά,

Χαλαροτατα θα ελεγα.



Τουλαχιστον εισαι πιο ασφαλης απο οτι σε μια μοτοσυκλετα...

Εγω θα ελεγα οτι , σε κανει και νοιωθεις πιο ασφαλης απ' οτι μια μοτοσυκλετα. Και αυτο ειναι οτι χειροτερο.

Patentman
12-01-08, 14:11
Θα ειναι επισκευασιμο;
Γιατι πολλα απο αυτα θα ειναι "μιας χρησης".

Τωρα οσο αφορα την ασφαλεια σιγουρα ενα κουτακι δεν ειναι ασφαλεστερο απο μια μοτοσυκλετα αφου οπως ειπωθηκε με μια μοτοσυκλετα ξερεις τι σου γινεται και προσεχεις.

Οχι τιποτα αλλο αλλά εχω δει πολλες μπαγκαζιερες (Smart) να ταξιδευουν στην Αθηνων-Πατρων...

Που πας με την μπαγκαζιερα ρε φιλε?

ANDREbrux
12-01-08, 14:29
Ειμαι απο τους πρωτους που αγορασαν Σμαρτ το 1998 και δεν το μετανιωσα..Ειναι ασφαλεστατο και υπερσυγχρονο...Αυτο το κουτι προοριζεται πρωτα για την αγορα της Ινδιας...Στην Ελλαδα χωρις αρκουδισιον ποιος θα το παρει??? Και τι κλιματισμο να βαλεις σε ενα μοτερ που αποδιδει 33 ιππους?? Ως ασφαλεστερο υποκαταστατο μοτοσυκλετας μπορω να το δω.. Ως αυτοκινητο οχι...

vagskarm
12-01-08, 14:44
Μήπως να το ονομάσουν "μεσαίου κόστους φέρετρο" ? Λέω...

Patentman
12-01-08, 14:53
Μήπως να το ονομάσουν "μεσαίου κόστους φέρετρο" ? Λέω...

:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

ErrOr
12-01-08, 15:45
Ειμαι απο τους πρωτους που αγορασαν Σμαρτ το 1998 και δεν το μετανιωσα..Ειναι ασφαλεστατο και υπερσυγχρονο...Αυτο το κουτι προοριζεται πρωτα για την αγορα της Ινδιας...Στην Ελλαδα χωρις αρκουδισιον ποιος θα το παρει??? Και τι κλιματισμο να βαλεις σε ενα μοτερ που αποδιδει 33 ιππους?? Ως ασφαλεστερο υποκαταστατο μοτοσυκλετας μπορω να το δω.. Ως αυτοκινητο οχι...

Για τα smarts δεν ξέρω τι παίζει,αν και το video που πόσταρε ο The_StarGazer είναι εντυπωσιακό.
Είμαι και γω της άποψης ότι σαν υποκατάστατο μοτοσυκλέτας για μέσα στην πόλη το βλέπω και όχι ως αυτοκίνητο.
Το ABS δεν με χαλάει γιατί το αμάξι που έχω(Grand Vitara) χωρίς ABS είναι και δόξα το θεό ποτέ δεν είχα πρόβλημα.
Το αμάξι του πατέρα μου δε που είναι με ABS μου έκανε μια κουτσουκέλα μέσα στην πόλη,την οποία το δικό μου χωρίς ABS δεν θα μου την έκανε.
Τα 75mp/h όντως είναι υπερβολικά,λανθασμένα νόμιζα ότι είχα δει ότι ήταν 70km/h.(μπορεί να το είδα σε άλλο website με km/h)
Μεγάλη η διαφορά τα mp/h με τα km/h.
Το αυτοκινητάκι αυτό όντως έχει βγει σε πρώτη φάση για Ινδία,αλλά πιστεύω πως για να πάρει τις ανάλογες πιστοποιήσεις από την Ε.Ε. θα του βάλουν πλευρικές μπάρες,ABS και κόφτη στα 70Km/h.
Θα μου πείτε αν μπουν αυτά η τιμή θα ανέβει.
Σαφώς και θα ανέβει,αλλά το κόστος που θα ανέβει πιστεύω πως θα είναι μικρό και η τιμή του δεν θα ξεπεράσει τις 2500-3000ευρώ συνολικά.
Για μέσα στην πόλη το θεωρώ πολύ καλή περίπτωση,για εκτός ούτε με σφαίρες!

Patentman
12-01-08, 15:50
Καποτε ενα κανονικο αυτοκινητο εκανε 6000€, το Fiat Seicento.

Δυστυχως μονο για πλαστικουρες μας παιρνει οπως εχουν τα πραγματα.

nikosl
12-01-08, 17:02
Το αμάξι του πατέρα μου δε που είναι με ABS μου έκανε μια κουτσουκέλα μέσα στην πόλη,την οποία το δικό μου χωρίς ABS δεν θα μου την έκανε.


Νομίζεις ....

The_StarGazer
12-01-08, 17:31
Το ABS δεν με χαλάει γιατί το αμάξι που έχω(Grand Vitara) χωρίς ABS είναι και δόξα το θεό ποτέ δεν είχα πρόβλημα.
Το αμάξι του πατέρα μου δε που είναι με ABS μου έκανε μια κουτσουκέλα μέσα στην πόλη,την οποία το δικό μου χωρίς ABS δεν θα μου την έκανε.

Δηλαδη ??



Το αυτοκινητάκι αυτό όντως έχει βγει σε πρώτη φάση για Ινδία,αλλά πιστεύω πως για να πάρει τις ανάλογες πιστοποιήσεις από την Ε.Ε. θα του βάλουν πλευρικές μπάρες,ABS και κόφτη στα 70Km/h.

Περα απο τα συστηματα ασφαλειας , μια πολυ σημαντικη πιστοποιηση που θα πρεπει να παρει για να κυκλοφορησει αυτο το πραμα στην Ε.Ε. ειναι αυτο που λεει το .... Emissions Control , ελληνιστι εκπομπες καυσαεριων.

Κατι που στην Ινδια (και μεχρι προτινος και στην Κινα) δεν πλησιαζουν στο ελαχιστο στις προδιαγραφες της Ε.Ε.

Οποτε μπορει και να τη γλυτωσουμε.


Edit: Τωρα το ειδα. Θα ειναι και πισωκουνα. :rofl:

nikosl
12-01-08, 17:38
Το abs αντίθετα απ'οτι νομίζουν μερικοί Πάντα μειώνει τις αποστάσεις φρεναρίσματος και μόνο σε εκτός δρόμου διαδρομές με 4x4 μας συμφέρει το μπλοκάρισμα των τροχών. Θελω να καταλήξω στο ότι αν ήσουν με το δικό σου, θα είχες κάνει μεγαλύτερη κουτσουκέλα, αν και θεωρείς το αντίθετο...

SpartanX
12-01-08, 19:11
Τι είναι αυτό το πράμα ; Ο Θεός να το κάνει αυτοκίνητο! μακρυάαααααααααα! :p

The_StarGazer
12-01-08, 19:49
Τι είναι αυτό το πράμα ;

Το νεο οργανο αυτοκτονιας της Tata. To μοντελο λεγεται The Widow Maker :p

SpartanX
12-01-08, 20:03
ανάμεσα στα έξτρα των πολυτελών εκδόσεων: αναπτήρας στο ταμπλό και πατάκια :lol:

mach
12-01-08, 20:06
Αυτό το Tata μοιάζει με πατάτα.

manoulamou
12-01-08, 20:18
Εαν αυτο ειναι αυτοκινητο για να κυκλοφορεις με ασφαλεια στον ...
κηπο του σπιτιου, τοτε να τρεξω να το αγορασω για ... τις γατες μου.:p
Οπωσδηποτε καλυτερα μηχανακι ξερεις με τι κυκλοφορεις!
Και μην ακουω για δρομους της πολης, γιατι θα παρω φορα και θα κουτουλαω...:wall:
Ειναι πασιγνωστο πως οι περισσοτεροι θανατοι απο τροχαια γινονται μεσα στις πολεις
και ακολουθουν οι επαρχιακοι δρομοι!!! Και με 50χλμ και με 30 σκοτωνεσαι μια χαρουλα...
Εξ αλλου μετραει και σε τι θα στουκαρεις (λειτουργει αθροιστικα) και εαν φορας ζωνη/κρανος.
Αυτα των Εθνικων μας μενουν επειδη λογω ταχυτητων ειναι πολυνεκρα!
Ημαρτον και ελεοc δλδ, τι αλλο θα δουν τα ματακια μας στους δρομους.:twisted:
στο ονομα της φτηνιας και του κοστους θυσια τα παντα :medic:





Να μην πουμε και παλι το γνωμικο : Ο.τι πληρωνεις παιρνεις.

Patentman
13-01-08, 02:38
Σαν εναν τρελο ταξιτζη στην Ρουμανια που του λεω ποσο κοστιζει να με παει ταξι απο την ταδε πολη στην αλλη (καμια 300αρια χιλιομετρα και βαλε) και μου λεει ΟΚ, θα σε παω εγω! (του εφυγαν οι μασελες απο το χαμογελο και την αισθηση τυχης οτι θα κανει καλο μεροκαματο εκεινη την μερα).
Θελω μονο τοσα (πολυ φθηνα ειπε).

Αλλά τι να το κανεις...ειπαμε να με παει ταξι και οχι κουτι. :p

Ειχε ενα chiko ή καπως ετσι. Ενα μικρο τετραγωνο κουτακι, πιο μικρο και απο Fiat 127...

Ειναι τρελοι οι ανθρωποι...και αντε θα πηγαινε 300 χιλιομετρα...οδικη βοηθεια ειχε;
Εκει ελπιζε στο οτι θα φταναμε; :rofl:

Πηρα mini-bus τελικα. Αν και εκει στριμωχτα ηταν, τουλαχιστον λιγο πιο ασφαλεστερα (μιας και ετρεχε σαν τρελος).

vazelo
13-01-08, 03:36
Για να θεωρησουμε την πα-ΤΑΤΑ ασφαλεστερο οχημα απο μοτοσυκλετα θα πρεπει κ ο οδηγος+επιβατες να φορουν κρανος μεσα στο αμαξι!!

Ιδου η αποδειξη του οτι πληρωνεις-παιρνεις:

http://www.youtube.com/watch?v=F06LjugtIUo

http://www.youtube.com/watch?v=g5SRyG6UR2A

kennyyy
13-01-08, 05:07
...
Το αυτοκινητάκι αυτό όντως έχει βγει σε πρώτη φάση για Ινδία,αλλά πιστεύω πως για να πάρει τις ανάλογες πιστοποιήσεις από την Ε.Ε. θα του βάλουν πλευρικές μπάρες,ABS και κόφτη στα 70Km/h.
Θα μου πείτε αν μπουν αυτά η τιμή θα ανέβει....
Γιατί να του βάλουν κόφτη στα 70km/h ; Τα crash tests γίνονται σε λιγότερα χιλιόμετρα την ώρα...Αν τα περάσει, όπου περάσει εννοώ να πάρει 1-2 αστέρια :rofl::rofl: να μην το κόψουν εντελώς, θα μπορούν να το πουλάνε με τον κανονικό κόφτη στα 70 μίλια αν δεν κάνω λάθος!
Πάντως προσωπικά ούτε για την πόλη δε θα το έπαιρνα...Θα προτιμούσα μηχανάκι ή smart παρά να παίζω τη ζωή μου κορώνα γράμματα για να πάω στη δουλειά...!

john dubi
13-01-08, 12:47
Εδω οι φθηνες κινεζικες τοστιερες και τα ηλεκτρικα σιδερα σκοτωνουν. Φαντασου τετοιες κατασκευες σαν κι αυτο! Μακρια.

maxcp
13-01-08, 13:43
σκοτωστρα οπως προειπαν..
το θεμα ειναι αλλο:ΦΑΝΤΑΖΕΣΤΕ αντι για παπια,ο καθενας να παρει ενα τετοιο?ΠΟΥ ΘΑ ΤΑ ΒΑΛΟΥΜΕ?

Οβελίξ
13-01-08, 21:02
Ας μην είμαστε κοντόφθαλμοι και ας σκεφτουμε λίγο παραπάνω.

Καταρχήν αυτά τα αμαξάκια δεν πρόκειται να εισαχθούν στην ΕΕ. Δεν τηρούν ούτε τους μισους απο τους κανόνες ασφάλειας, καυσαερίων κλπ. Συνεπώς μην ανησυχείτε ότι δεν θα έχουε πού να τα βάλουμε, αν θα τα πάρουμε αντί για μηχανάκι κλπ κλπ.

Δεύτερον, επειδή αυτά τα αμαξάκια θα εξαχθούν μια χαρά σε ανταπτυσσόμενες χώρες (ασιατικές κυρίως) η αγορά αυτή θα ανοίξει. Συνεπώς, οι "παραδοσιακές" εταιρίες θα σπεύσουν να κατασκευάσουν αμαξάκια φθηνότερα και μικρότερα από τα C1/Aygo κλπ. Ήδη υπάρχουν σχέδια και για αυτά.

Τέλος, αντί να κοροϊδεύουμε το αμαξάκι των Ινδών ας κοιτάξουμε προς την Ελλαδάρα της ΕΕ και ας αναρωτηθούμε γιατί δεν μπορούμε να φτιάξουμε όχι αμαξάκι, ούτε καν παπάκι.

Υ.Γ.
Η «εναλλακτική» που είχαν ως σήμερα οι Ινδοί ήταν μια οικογένεια πάνω σε ένα δίκυκλο. Για αυτούς είναι μάλλον πρόοδος. Στην Ευρώπη είμαστε πολλά χρόνια μπροστά ήδη...προς το παρόν. Γιατί με τη φόρα που έχουν πάρει Ινδοί και Κινέζοι μας βλέπω σε 20 χρόνια να τους παρακαλάμε για τεχνογνωσία.

gmichal
13-01-08, 22:46
τι αηδιες ακουω Θεε μου. ποιος σας ειπε οτι οι μηχανες ειναι μη ασφαλεις???
και οτι ενα κουτι ειναι ασφαλεστερο απο μια μηχανη?
οσοι απο σας δεν οδηγουν μηχανη (και αυτοι που ανεβηκαν μια δυο φορες) καλυτερα να μη μιλανε για μηχανες!!!
τα "κουτακια" σας και σε αλλη παραλια....


ΥΓ. σωστος ο Οβελιξ.....

Burning Skies
13-01-08, 23:23
τι αηδιες ακουω Θεε μου. ποιος σας ειπε οτι οι μηχανες ειναι μη ασφαλεις???

Πες μου αν υπάρχει κάτι χειρότερο από τη μηχανή στο θέμα της παθητικής ασφάλειας... Ούτε καν αυτό το κουτί δεν είναι σε χειρότερη μοίρα...

ErrOr
13-01-08, 23:49
Για να θεωρησουμε την πα-ΤΑΤΑ ασφαλεστερο οχημα απο μοτοσυκλετα θα πρεπει κ ο οδηγος+επιβατες να φορουν κρανος μεσα στο αμαξι!!

Ιδου η αποδειξη του οτι πληρωνεις-παιρνεις:

http://www.youtube.com/watch?v=F06LjugtIUo

http://www.youtube.com/watch?v=g5SRyG6UR2A

Αν συγκρίνω με αυτά τα videos μάλλον έχετε δίκιο ότι πρόκειται περί σκοτώστρας.
Γιατί δεν νομίζω να έχει καλύτερα standars από αυτά που έχει αυτό το κινεζάκι.
Για το θέμα μηχανής/αυτού του "αυτοκινήτου" επειδή τυγχάνει να οδηγώ ένα Runner 125 από το 2000(όπως και το αυτοκίνητο μου) το θεωρώ το ίδιο επικίνδυνα.
Το ότι θα έχεις μία λανθασμένη αίσθηση ασφάλειας με το εν λόγω "αυτοκίνητο" το πιστεύω και γω αυτό.
Για τις εκπομπές καυσαερίων δεν νομίζω να έχει πρόβλημα μιας και θα καίει και ρυπαίνει σαν μία μοτοσυκλέτα.
Για το ABS(παλιότερης τεχνολογίας) για μικρές ταχύτητες(εντός πόλης) πιστεύω ότι είναι καλύτερο να οδηγάς χωρίς αυτό.(Σε καλή άσφαλτο,γιατί σε κακή,βρεγμένο κτλ αλλάζει το πράμα.Έτσι μου έτυχε το συμβάν με ταχύτητες της τάξης των 30-40Km/h)
Για το ότι είναι καλό και πιέζει τις άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες να κινηθούν προς αυτή την κατεύθυνση,το γράφει στο τέλος του το άρθρο που παρέθεσα και νομίζω πως αναλόγως την τύχη του θα υπάρξουν απαντήσεις και από άλλες εταιρίες σ αυτήν την κατηγορία.
Τέλος θα συμφωνήσω μαζί σου Οβελίξ με το
"Η «εναλλακτική» που είχαν ως σήμερα οι Ινδοί ήταν μια οικογένεια πάνω σε ένα δίκυκλο. Για αυτούς είναι μάλλον πρόοδος. Στην Ευρώπη είμαστε πολλά χρόνια μπροστά ήδη...προς το παρόν. Γιατί με τη φόρα που έχουν πάρει Ινδοί και Κινέζοι μας βλέπω σε 20 χρόνια να τους παρακαλάμε για τεχνογνωσία."
Κατά κύριο λόγο το αυτοκινητάκι αυτό φτιάχτηκε για τις αναπτυσσόμενες χώρες και όχι για την Ευρώπη.
Στο θέμα τεχνογνωσία να πω το ότι οι Κινέζοι και οι Ινδοί έχουν από τους ποιο πολλούς,καλούς και φθηνούς προγραμματιστές στον κόσμο,έχουν και άφθονα,φθηνά εργατικά χέρια.
Είναι από τις ανερχόμενες μεγάλες υπερδυνάμεις.

Patentman
14-01-08, 01:42
Πες μου αν υπάρχει κάτι χειρότερο από τη μηχανή στο θέμα της παθητικής ασφάλειας... Ούτε καν αυτό το κουτί δεν είναι σε χειρότερη μοίρα...

Σε μια μετωπικη συγκρουση με μηχανη θα φυγεις πανω απο το αυτοκινητο και θα "πεταξεις".
Καθαρα θεμα τυχης και αντακλαστικων να μην πεσεις και σπασεις αυχενα.

Με το κουτι το λιγοτερο που θα παθεις ειναι να μην εχεις ποδια, αν και με αυτο το κουτι τιποτα δεν θα μεινει.
Εισαι εγκλωβισμενος με την συνθλιψη μεταλλου με πλαστικο. ;)


Τωρα θα μου πεις...γινεται να πεταξεις και να μην παθεις και τιποτα (απολυτως);
Ναι γινεται.

Απο την αλλη να συγκρουστεις μετωπικα με 100χαω ο καθενας (το αλλο να ειναι οχημα και οχι πλαστικουρα) με αυτο το φερετρο ειναι τελιωμενη υποθεση.


ΥΓ. Στην Κινα δεν ενδιαφερονται καθολου για την παθητικη ασφαλεια. Μαλλιστα δεν ενδιαφερονται και το ποσοι θα φυγουν για αλλη παραλια. Τα διπλωματα τα δινουν αβερτα πλεον.

maxcp
14-01-08, 01:46
τι αηδιες ακουω Θεε μου. ποιος σας ειπε οτι οι μηχανες ειναι μη ασφαλεις???
και οτι ενα κουτι ειναι ασφαλεστερο απο μια μηχανη?
οσοι απο σας δεν οδηγουν μηχανη (και αυτοι που ανεβηκαν μια δυο φορες) καλυτερα να μη μιλανε για μηχανες!!!
τα "κουτακια" σας και σε αλλη παραλια....


ΥΓ. σωστος ο Οβελιξ.....
εγω ειχα απο μικρος μηχανες κ αυτοκινητο απο παλια ..
ΝΑΙ ειναι ΜΗ ΑΣΦΑΛΕΣ μεσο η μηχανη,ειδικα στην Αθήνα..Τωρα αν εσυ ζεις στο ΤΥΧΕΡΟ ΕΒΡΟΥ,ε λογικο να μην εχεις τους ιδιους κινδυνους στους δρόμους με εμας..

nikosl
14-01-08, 01:49
ΥΓ. Στην Κινα δεν ενδιαφερονται καθολου για την παθητικη ασφαλεια. Μαλλιστα δεν ενδιαφερονται και το ποσοι θα φυγουν για αλλη παραλια. Τα διπλωματα τα δινουν αβερτα πλεον.

Προφανώς σκέφτονται
"Σιγα μωρέ και 100.000 να σκοτωθούν, τί έγινε?"

sdikr
14-01-08, 01:49
εγω ειχα απο μικρος μηχανες κ αυτοκινητο απο παλια ..
ΝΑΙ ειναι ΜΗ ΑΣΦΑΛΕΣ μεσο η μηχανη,ειδικα στην Αθήνα..Τωρα αν εσυ ζεις στο ΤΥΧΕΡΟ ΕΒΡΟΥ,ε λογικο να μην εχεις τους ιδιους κινδυνους στους δρόμους με εμας..

Εξαρτάται πως το θέτεις, και φυσικά με τι ταχύτητες πας.
Μη ασφάλες δεν είναι λιγοτέρο ασφαλές απο ενα αυτοκινήτο με abs/αεροσακους κλπ σαφώς και είναι, αν και μερικές φορές υπάρχουν ατυχήματα που την γλυτώνεις χωρίς να πάθεις τίποτα ενω σε ενα αυτοκινήτο όλο και κάτι θα πάθεις

Burning Skies
14-01-08, 02:08
Σε μια μετωπικη συγκρουση με μηχανη θα φυγεις πανω απο το αυτοκινητο και θα "πεταξεις".
Καθαρα θεμα τυχης και αντακλαστικων να μην πεσεις και σπασεις αυχενα.



Δεν μιλάμε για συγκρούσεις με 100χαω... Με μια μηχανή μπορείς να σκοτωθείς και με 30χαω λόγω παντελούς έλλειψης παθητικής ασφάλειας καθώς και λόγω του τρόπου οδήγησης των Ελλήνων.

πχ. αν σου χωθεί κάποιος σφήνα με αμάξι και σε χτυπήσει στο πλάι με 60χαω και καβαλάς μηχανή μάλλον την έκατσες... Ακόμη όμως και με τον κουβά μάλλον θα την έβγαζες καθαρή... Δεν σκοτώνονται όλοι από μετωπικές...

maxcp
14-01-08, 13:44
ετσι ειναι,εχω 2 ατυχηματα με μηχανη που ενω πηγαινα δεξια με 60 με χτυπησαν κ με πεταξαν επειδη παραβίασαν στοπ κ φαναρι..
κ με αμαξι εχω ατυχηματα πολυ πιο σοβαρα..απλα με μηχανη εισαι πιο εκθετος,πως να το πω..
πχ με 60 να πας με αμαξι κ να σε χτυπησουν,δεν θα πεταχτεις στον αερα οπως επαθα με την μηχανη,καταλαβατε τι εννοω?

giannis42
14-01-08, 14:05
για τις δημοσιες υπηρεσιες ....καλο ειναι:whistle:, καθε δημοσιος υπαλληλος και απο ενα....

gmichal
14-01-08, 22:00
δεν ειναι τα μηχανακια ΜΗ ΑΣΦΑΛΗ οι ασχετοι Ελληνες οδηγοι ειναι ΜΗ ΑΣΦΑΛΕΙΣ...

manoulamou
14-01-08, 22:05
για τις δημοσιες υπηρεσιες ....καλο ειναι:whistle:,
καθε δημοσιος υπαλληλος και απο ενα....
Αυτο το χιουμορ ειναι πολυυυυ black:crazy:... ομως εμμεσων πλην σαφως ...:oneup:

mpardsu
15-01-08, 04:45
Πάνω από όλα παίζει η οδηγική παιδεία και η σωστή συμπεριφορά των οδηγών, λάθη πάντα γίνονται, αλλά αν είμαστε εμείς σωστοί μπορούμε να μειωθούν σε πάρα πολύ μεγάλο βαθμό.
Όσον αφορά την αντιπαράθεση μοτοσυκλέτας με αυτό το.. σπιρτόκουτο σίγουρα είναι καλύτερη η μοτοσυκλέτα σε ασφάλεια (ω, ναι) υπό μία προυπόθεση: καλά συντηρημένη και σωστά ενδεδυμένος αναβάτης.
Με λίγα λόγια ο ξεκράνωτος με το αμάνικο και τη σαγιονάρα από κάτω θα το φάει το κεφάλι του.
Το πρόβλημα με το tata είναι ότι δεν θα καταλάβει ο άλλος που το παίρνει ότι πρέπει να φορά κράνος και πολλά άλλα.
Από εκεί και ύστερα σίγουρα θα βοηθήσει κόσμο στην Κίνα, Ινδία κτλ που φορτώνουν και 5μελή οικογένεια στο 50άρι προκειμένου να μετακινηθούν.

Και κάτι ακόμα, το smart είναι αρκετά επικίνδυνο αυτοκίνητο.
(Ξέρω ότι πολλοί θα αρχίσουν να φωνάζουν μετά από αυτό το σχόλιο).
2 βασικά προβλήματα έχει το smart και κάθε smartoειδές λόγω των φυσικών του χαρακτηριστικών.
Χάλια κρατήματα-συμπεριφορά (πολύ μικρό μεταξόνιο και μετατρόχιο) και δεύτερον περνάει πολύ μεγάλο ποσοστό των δυνάμεων στην καμπίνα και λόγω της ακαμψίας της (που έιναι σωστό μεν) στο θάλαμο επιβατών.

Παρατηρήστε απλά τον τρόπο με τον οποίο "τσαλακώνεται" το καπό και η μηχανή της E-class στο βίντεο του StarGazer και δείτε πόσο λίγο περιθώριο έχει το αντίστοιχο του smart. Όσο για τους "γρήγορους" με τα φτιαγμένα smart που πάνε λες και έχουν καμία ferrari.. :rofl:

SpartanX
15-01-08, 13:50
Οπως το βλέπω πάντως το σουλούπι του, το βλέπω πολύ ψηλό με πάρα πάρα πολύ μικρές ρόδες. Σίγουρα έχουν μελετήσει το παράγοντα ευστάθια σε αυτό το πράγμα; :hmm:

Οβελίξ
15-01-08, 13:58
Καλό είναι που επικεντρώνουμε στην ασφάλεια (έλεος πια με τα μηχανακια και τα κράνη, 100.000 φορές τα έχουμε πει, δείτε λίγο μακρύτερα) αλλά αυτή δεν μας αφορά και τόσο (είπαμε, δεν πρόκειται να εισαχθεί στην ΕΕ). Το μεγάλο θέμα με αυτά τα αμαξάκια είναι το περιβάλλον. Διαβάστε το
αρθρο του Thomas Friedman στους ΝΥΤ
http://www.nytimes.com/2007/11/04/opinion/04friedman.html?_r=1&oref=slogin

και σχολιάστε αν θέλετε.

Xouzouris
15-01-08, 16:42
To να μιλησουνε και για το περιβαλλον οι Αμερικανοι που ειναι η μονη χωρα στον πλανητη που δεν εχει υπογραψει το πρωτοκολλο του Κυοτο και παραγουν αυτοκινητα πολης με 3000 κυβικα μηχανη επειδη εχουνε φτηνη την βενζινη με συγχωρεις, αλλα δεν το δεχομαi. Aς κοιταξουν την καμπουρα τους πρωτα και μετα βλεπουμε. Τι φοβουνται, μηπως απειλησει κανεις τα πρωτεια τους στην παραγωγη ατμοσφαιρικων ρυπων?

kennyyy
15-01-08, 18:17
US of A population: 300,000,000 και κάτι ψιλά...
India population: 1,129,866,154 περίπου
Αν η Ινδία αρχίσει να ρυπαίνει, τότε θα καταλάβουμε τι σημαίνει ατμοσφαιρική ρύπανση!!! Το αυτό ισχύει και για την Κίνα.
Για τα prius και τα κίνητρα που δίνονται από Κράτος και εταιρείες για την αγορά τους και την επιτυχία που έχουν δεν χρειάζεται να το αναφέρω βέβαια...Τα στερεότυπα του redneck με το 4λιτρο SUV είναι πολύ ισχυρά...Τόσο ισχυρά που προσπαθούμε να τα αντιγράψουμε στην Ελλάδα χωρίς να έχουμε ούτε δρόμους ούτε χώρους στάθμευσης, ούτε φυσικό περιβάλλον να τα χαρούμε...!
Btw, η Ελλάδα που έχει υπογράψει τη συνθήκη του Κυότο, που βρίσκεται σε σχέση με τους στόχους της;...Μήπως βάλαμε μια τζίφρα και νίπτουμε τας χείρας μας σαν σωστοί ΠΠ όπως με πολλές συνθήκες που υπογράφουμε ως χώρα;...
Δεν πειράζει, φτάνει που μπορούμε να έχουμε το ηθικό άλλοθι να "τη λέμε" σε όλον τον κόσμο ότι εμείς υπογράψαμε, κάναμε το χρέος μας!!!:)

andreasermones
01-02-08, 23:42
ε καλα αυτομ το αμαξι ειναι για να το κανεις δωρο στην πεθερα σου....το τελειο φονικο....εεεε δωρο ετσι??? τεσπα οσοι κ να σκοτωθουνε απο αυτουσ εχουνε αποθεμα ε καλα 2-3 εκατομυρια λιγοτεροι μεσα στο δις δεν τρεχει κ τιποτα ε?

........Auto merged post: andreasermones added 0 Minutes and 32 Seconds later........

αντε γεια μας:clap:....

midnightsun
02-02-08, 18:35
ε καλα αυτομ το αμαξι ειναι για να το κανεις δωρο στην πεθερα σου....το τελειο φονικο....εεεε δωρο ετσι???

Θα πας μέσα για προμελετημένο φόνο ! :rofl:

DSLaManiaC
02-02-08, 18:40
Ποιός παλαβός θα βγάλει αυτό το πράγμα στο δρόμο?

manoulamou
02-02-08, 20:32
Εδω εφτασαν να συγκρινουν την ασφαλεια του
με αυτην των διτροχων...:nurse:

asxetos_23
31-03-08, 07:09
εγω παντος που εχω αυτοκινητο θα το επαιρνα χαλαρα θα εκανα 100,000 χλμ σε 5 χρονια και μετα για πεταμα και οικονομικοτατο και βενζινη πολυ δεν θα καιγα και ασφαλεια μεγαλη δεν θα πληρωνα και στο service παμφνηνο αντε και αν χτυπα ξυλο γινει και καμια στραβη πεταμα θα παιρνα καινουργιο

τωρα σχετικα με τα ατυχηματα παντα ζωνες γιατι σωζουν ζωες ουτε στο περιπτερο δεν παω χωρις ζωνη

@ ADSLgr.com All rights reserved.