PDA

Επιστροφή στο Forum : Το επόμενο κορόϊδο παρακαλώ.



Kokostas
02-05-08, 16:26
Πρίν απο ένα μήνα έκανα σέρβις στην αντιπροσωπεία. Παιδιά σήμερα έμεινα απο λάδια στο αυτοκίνητο μου. Πίσω μου μια υγρή γραμμή πρόδιδε τί είχα πάθει.Το λαμπάκι στο κόκκινο. Βάζω ένα λίτρο λάδι και πάω το αυτοκίνητο στο συνεργείο που ήταν κοντά μου. Εκεί μαθαίνω τα εξής. Το φίλτρο λαδιού το έσφιξαν πολύ και τρύπησε. Τα μπουζί δεν μου τα άλλαξαν, 100χιλ διάκενο. Δεν μου άλλαξαν επίσης τον ιμάντα χρονισμού και κινδυνεύω να μείνω από μηχανή. Η μηχανή ετεροχρονισμένη καίει περισσότερη βενζίνη. Το φίλτρο αέρα απλώς το φύσηξαν. Στο ΚΤΕΟ που είχα περάσει με παρακάλια δεν με έκοψαν για καυσαέρια ενώ είχα βγάλει κάρτα καυσαερίων απο την αντιπροσωπεία. Έμεινα κόκκαλο με όλα αυτά. Τι σέρβις μου έκαναν; Σέρβις στο πορτοφόλι; Γιατί εγώ πλήρωσα για αέρα κοπανιστό όπως κατάλαβα. Στο τιμολόγιο είναι χρεωμένα μπουζί, φίλτρο αέρα, λαδιού, βενζίνης, κάρτα καυσαερίων και εργατικά δεν είναι χρεωμένος ο ιμάντας χρονισμού. Άρε Ευαγγελάτο πόσο δίκαιο έχεις. ΘΑ Διαμαρτυρηθώ στην αντιπροσωπεία και θα απαιτήσω την επιστροφή των χρημάτων και μετά δεν με ξαναβλέπουν. Έχω ένα HYUNDAI ACCENT. Το επόμενο κορόϊδο παρακαλώ, ας μας περιγράψει το πάθημά του.

RyDeR
02-05-08, 16:29
Μεγάλη ντροπή. :down:


Ένός γνωστού εδώ, 3 μηνών Golf GTi edition30... του έφυγε η μηχανή... ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ. :down: 35k eur αυτοκίνητο. :down: H πλάκα είναι οτι δεν αναγνωρίζει η ασφάλεια την βλάβη, ρίχνει το φταίξιμο στον ιδιοκτήτη. :down:

21century
02-05-08, 20:12
HYUNDAI ACCENT εχω κι εγώ και γενικά μπορεις να βρεις φθηνά ανταλλακτικά, παντως καλύτερα μερικές εργασίες να τις κάνεις σε φίλο σου ή μονος σου οπως θέματα συντήρησης μπαταρίας, υγρά φρένων και άλλα..

giannhs1984
02-05-08, 20:22
Πρίν απο ένα μήνα έκανα σέρβις στην αντιπροσωπεία. Παιδιά σήμερα έμεινα απο λάδια στο αυτοκίνητο μου. Πίσω μου μια υγρή γραμμή πρόδιδε τί είχα πάθει.Το λαμπάκι στο κόκκινο. Βάζω ένα λίτρο λάδι και πάω το αυτοκίνητο στο συνεργείο που ήταν κοντά μου. Εκεί μαθαίνω τα εξής. Το φίλτρο λαδιού το έσφιξαν πολύ και τρύπησε. Τα μπουζί δεν μου τα άλλαξαν, 100χιλ διάκενο. Δεν μου άλλαξαν επίσης τον ιμάντα χρονισμού και κινδυνεύω να μείνω από μηχανή. Η μηχανή ετεροχρονισμένη καίει περισσότερη βενζίνη. Το φίλτρο αέρα απλώς το φύσηξαν. Στο ΚΤΕΟ που είχα περάσει με παρακάλια δεν με έκοψαν για καυσαέρια ενώ είχα βγάλει κάρτα καυσαερίων απο την αντιπροσωπεία. Έμεινα κόκκαλο με όλα αυτά. Τι σέρβις μου έκαναν; Σέρβις στο πορτοφόλι; Γιατί εγώ πλήρωσα για αέρα κοπανιστό όπως κατάλαβα. Στο τιμολόγιο είναι χρεωμένα μπουζί, φίλτρο αέρα, λαδιού, βενζίνης, κάρτα καυσαερίων και εργατικά δεν είναι χρεωμένος ο ιμάντας χρονισμού. Άρε Ευαγγελάτο πόσο δίκαιο έχεις. ΘΑ Διαμαρτυρηθώ στην αντιπροσωπεία και θα απαιτήσω την επιστροφή των χρημάτων και μετά δεν με ξαναβλέπουν. Έχω ένα HYUNDAI ACCENT. Το επόμενο κορόϊδο παρακαλώ, ας μας περιγράψει το πάθημά του.
ζητα αντιγραφο και ζητα πισω με κωδικο παραγγελιας (του αμαξιου) τα ανταλλακτικα σου πισω ωστε να τα εχεις σαν αποδειξη οτι δεν σου αλλαξαν τιποτα απλα και ωραια και αν σου πουν τιποτα τηλεφωνακι στο ινκα email στην μαμα hyundai και μην νομιζεις και μονο το email θα τους φτιαξει την μερα(αν δεν τους πεταξουν εξω με τις κλωτσιες φυσικα..):rainy:

Patentman
02-05-08, 20:36
Δεν ξερω ποσο ειναι το διακενο στα Accent αλλά γενικα ολα τα αυτοκινητα πλεον παιζουν στα 0.9 με 1.1
Οποτε τα μπουζι οπως λες μπορει και να τα ειχαν αλλαξει.

Το φιλτρο αερα μετα απο λιγα χλμ σε δρομο με σκονη μαζευει αρκετη. Ενα πολυ δουλεμενο και καθαρισμενο φιλτρο αερα ξεχωριζει απο το χρωμα που εχει αλλοιωθει ακομα και απο την μεσα μερια. Αν απο μεσα ειναι κιτρινο-κιτρινο τοτε ειναι νεο.

Ελαττωματικα φιλτρα λαδιου εχουν τυχει σε Citroen (γνησια) καθως και σε διαφορους τυπους/μαρκες aftermarket (ιμιτασιον που λεμε). Ανοιγουν και χανουν λαδια. Ειδικα κατι Champion μονο πρωταθλητες δεν ειναι.

Ιμαντα χρονισμου αν και η Hyundai ελεγε για καθε 45.000χλμ η εμπειρια εχει δειξει οτι ο εργοστασιακος ιμαντας χρονισμου κραταει για πανω απο 120.000χλμ.
Οποτε και να σε κοροϊδεψαν δεν συντρεχει κινδυνος, πλην της απατης.
Αν τυχον γιατι οπως λες δεν σε χρεωσαν εργασια. Μηπως το ανταλλακτικο ειναι τιποτα αλλο με κουλη ονομασια (συνηθες φαινομενο).

Αν δεν αλλαχθει ο ιμαντας εκκεντροφοδρου (ή χρονισμου λεγεται) δεν καιει περισσοτερη βενζινη.
Ο χρονισμος παραμενει ο ιδιος και αναλαμβανει ο τεντωτηρας γι`αυτο.
Μονο αν το χρονισεις εξ`αρχης λαθος.

Καυσαερια μπορει να μην περνουσες λογω βενζινης, λογω καταλυτη (αν εχεις κανει πανω απο 80.000 ισως τα εχει παιξει), λογω αισθητηρα "λ" (μπορει να τα επαιξε ξαφνικα λογω κακης βενζινης), λογω μπεκ, λογω βαλβιδων και για χιλιους τρεις λογους.
Το οτι εκανες σερβις δεν σημαινει οτι θα περναει τα καυσαερια επ`απειρον...
Ουτε και οτι το σερβις σημαινει οτι αλλαζουν καταλυτες, αισθητηρες "λ", καθαριζουν μπεκ, κτλ.
Σερβις σημαινει συντηρηση και οχι επιδιορθωση βλαβων.
Εφοσον τοτε εβγαλε καρτα ειτε το αυτοκινητο ηταν σωστο, ειτε το μηχανημα τους χαλασμενο, ειτε σου εκαναν "διευκολυνση" βγαζοντας σου καρτα ενω δεν βγαζει, ειτε σου εβγαλαν ενω δεν εβγαζε για να σου δειξουν οτι ολα ειναι ΟΚ αφου το φτιαχνεις σε αυτους.


Οπως και να εχει δεν δικαιολογω κανεναν.
Απλα σου λεω τι περιπτωσεις υπαρχουν.
Δεν μπορω να ξερω ουτε την κατασταση του αυτ/του σου, ουτε την ποιοτητα του συνεργειου αλλά ουτε και την ειλικρινεια τους.
Παντως επειδη σου συνεβηκε το προβλημα με το φιλτρο ηταν και η αφορμη:
α) να επαγρυπνησεις
β) να γινεις προκατηλειμμενος.

Χαλαρωσε και ζητα ηρεμα εξηγησεις.

........Auto merged post: Patentman added 2 Minutes and 12 Seconds later........

Αλλά μιας και ειπες "καιει περισσοτερη βενζινη" και απο την αλλη ειπες "δεν περνουσε τον ελεγχο καυσαεριων" τοτε 99% εχεις προβλημα με τον αισθητηρα "λ".

........Auto merged post: Patentman added 2 Minutes and 45 Seconds later........

Α, και το μπουζι δεν χρειαζεται να το δεις απο το διακενο.
Με το ματι φαινεται η ακιδα γειωσης αν εχει φθαρει (στρογγυλεψει).
Αν ειναι μια χαρα με τις γωνιες της, καθως και το ηλεκτροδιο εχει και αυτο σωστη κοψη και δεν ειναι στρογγυλεμενο τοτε ειναι καινουρια.

giannhs1984
02-05-08, 20:43
πλουσιο μιγμα= εγκεφαλος και χρονισμος εκκ

Patentman
02-05-08, 20:52
Ο "εγκεφαλος" δεν παρουσιαζει δυσλειτουργιες τετοιου τυπου. Ή θα δουλευει ή θα τα παιξει (πλεον δεν τα παιζει παρα μονο αν καει κανενα αλτενεητορ, αν και πολλοι "εγκεφαλοι" εχουν προστασια ακομα και απο αυτο και σβηνουν τον κινητηρα σε τετοια περιπτωση, πλεον ειναι 0.0000001% να καει εγκεφαλος).
Αν ποτε σας πουνε "θελει εγκεφαλο" ειναι κλεφτες ή ασχετοι.
Οι διαφοροι αισθητηρες παθαινουν βλαβη που διορθωνεται (π.χ καθαρισμα) ή μονιμη ζημια.

Αν ο χρονισμος φυγει τοτε θα συμβουν:

α) δεν θα τραβαει.
β) θα χτυπαει το μοτερ.
γ) δεν θα κραταει σωστα ρελαντι.
δ) δεν θα παιρνει ευκολα μπροστα.
ε) θα υπερθερμαινεται.

Αλλά βενζινη δεν θα καιει παραπανω, οχι τοσο που να ειναι αισθητη η διαφορά.

Το πρωτο που συνδεεται με την καταναλωση βενζινης ειναι ο αισθητηρας λαμδα οπου αυτος κανονιζει την αναλογια του μιγματος και σαν δευτερο ρολο παιζει ο μετρητης μαζας αερα (MAF).
Αλλά συνηθως ο MAF δεν χαλαει ευκολα, αντιθετα ο λαμδα χαλαει παρα πολυ ευκολα (ακομα και μεσα σε λιγα χλμ μετα απο νοθευμενη βενζινη).

Αυτα οχι σαν μαθημα μηχανολογιας αλλά σαν μαθημα του να μην βγαζει κανεις συμπερασμα μηχανολογικο ενω δεν ειναι μηχανολογος.
Γιναμε ολοι μηχανικοι, γιατροι και δικηγοροι. :p

giannhs1984
02-05-08, 21:01
Ο "εγκεφαλος" δεν παρουσιαζει δυσλειτουργιες τετοιου τυπου. Ή θα δουλευει ή θα τα παιξει (πλεον δεν τα παιζει παρα μονο αν καει κανενα αλτενεητορ, αν και πολλοι "εγκεφαλοι" εχουν προστασια ακομα και απο αυτο και σβηνουν τον κινητηρα σε τετοια περιπτωση, πλεον ειναι 0.0000001% να καει εγκεφαλος).
Αν ποτε σας πουνε "θελει εγκεφαλο" ειναι κλεφτες ή ασχετοι.
Οι διαφοροι αισθητηρες παθαινουν βλαβη που διορθωνεται (π.χ καθαρισμα) ή μονιμη ζημια.

Αν ο χρονισμος φυγει τοτε θα συμβουν:

α) δεν θα τραβαει.
β) θα χτυπαει το μοτερ.
γ) δεν θα κραταει σωστα ρελαντι.
δ) δεν θα παιρνει ευκολα μπροστα.
ε) θα υπερθερμαινεται.

Αλλά βενζινη δεν θα καιει παραπανω, οχι τοσο που να ειναι αισθητη η διαφορά.

Το πρωτο που συνδεεται με την καταναλωση βενζινης ειναι ο αισθητηρας λαμδα οπου αυτος κανονιζει την αναλογια του μιγματος και σαν δευτερο ρολο παιζει ο μετρητης μαζας αερα (MAF).
Αλλά συνηθως ο MAF δεν χαλαει ευκολα, αντιθετα ο λαμδα χαλαει παρα πολυ ευκολα (ακομα και μεσα σε λιγα χλμ μετα απο νοθευμενη βενζινη).

Αυτα οχι σαν μαθημα μηχανολογιας αλλά σαν μαθημα του να μην βγαζει κανεις συμπερασμα μηχανολογικο ενω δεν ειναι μηχανολογος.
Γιναμε ολοι μηχανικοι, γιατροι και δικηγοροι. :p
maf δεν εχει κανενα χιουνται map εχουν και αυτο της πλακας
ο εγκεφαλος τα παιζει απλως επιδη στο συνεργειο δεν βαζουν γειωση στο αμαξι (το εχει παθει ο πατερας μου σε elantra )
αλλωστε οταν μπει σε safe mode ο εγκεφαλος εχει αλλα κολπα μετα και φυσικα αλλαγη εγκεφαλου..
ο χρονισμος χαλαει ακομη και με "βουλωμενα" μπεκ
ο λ περνει μονο θερμοκρασια και πιεση(η ογκομετρικη ροη)καυσαεριων ωστε να μεταβαλλει τον ψεκασμο και φυσικα την αναλογια καυσιμου/αερα αρα κατι δεν παει καθολου καλα και δεν ειναι μονο ο χρονισμος ο καταλυτης(?) προφανως τα εχει παιξει μπορει να σου εβαλαν κανα μουφα
μηπως λεω μηπως αμεσως μετα απο το service εβαλες με την μια βενζινη με πανω απο 98 oct?
γιατι εαν το εκανες εισαι δολοφονος..:rofl:

Kokostas
03-05-08, 01:57
Φίλοι μου. Το θέμα σκοπό έχει να συγκεντρώσουμε παρόμοιες περιπτώσεις και όχι να ασχοληθούμε με ένα Hyundai. Να δημιουργηθεί μια εικόνα του καταναλωτή. Όλα είναι συμπτώσεις; ή ξεπεσμός του καταναλωτή; Πάντως δείτε το σαν Δημοσκόπιση. Με τα συνεργεία ξέρω πως θα καθαρίσω.

Αναγκαστικά απαντώ: "Στο τιμολόγιο είναι χρεωμένα μπουζί, φίλτρο αέρα, λαδιού, βενζίνης, κάρτα καυσαερίων συν εργατικά δεν είναι χρεωμένος ο ιμάντας χρονισμού." α) Για τον ιμάντα χρονισμού θα έπρεπε να με ενημερώσουν εάν χρειάζεται αλλαγή. Έτσι; Δεν τον πλήρωσα. Τα μπουζί έπρεπε να έχουν διάκενο 70 στη φιλιέρα όπως μου είπαν. Έγώ είπα στο συνεργείο να τα ελέγξουν. Πόσο σοβαρή είναι μια τέτοια περίπτωση; Σκεφτείτε να έμενα από λάδια στην Εθνική οδό τις ημέρες του Πάσχα η την Πρωτομαγιά; Το αυτοκίνητο είναι πολύ αργό στην επιτάχυνση, δεν τολμώ να προσπεράσω σε κίνηση. Βενζίνα βάζω την απλή αμόλυβδη. Γράψτε για τις δικές σας περιπτώσεις.

etsouk2000
03-05-08, 02:59
Φίλοι μου. Το θέμα σκοπό έχει να συγκεντρώσουμε παρόμοιες περιπτώσεις και όχι να ασχοληθούμε με ένα Hyundai. Να δημιουργηθεί μια εικόνα του καταναλωτή. Όλα είναι συμπτώσεις; ή ξεπεσμός του καταναλωτή; Πάντως δείτε το σαν Δημοσκόπιση. Με τα συνεργεία ξέρω πως θα καθαρίσω.



πού έκανες το σερβις;

Patentman
03-05-08, 06:56
Το 0.7 διακενο εχει εξαφανιστει. Ο λογος ειναι οτι πλεον τα μπουζι (αλλα και οι πολλαπλασιαστες) μπορουν και δινουν σωστο σπινθηρα στα 0.9-1.1 που βοηθαει στο να παρει ευκολα μπροστα, στην οιμοιογενη καυση με συνεπεια την μεισωη καταναλωσης και την μειωση καυσαεριων. Κατω απο 0.8 διακενο στα μπουζι δεν νομιζω να υπαρχει αυτοκινητο σημερα, εδω δεν υπηρχε μετα το 1990 παρα μονο μερικα turbo (που θελουν πιο ισχυρο σπινθηρα μιας και οσο μεγαλωνει η συμπιεση του καυσιμου μιγματος τοσο δυσκολοτερα εμφανιζεται σπινθηρας και τα turbo απαιτουν μεγαλη συγκεντρωση θερμοτητας -ο σπινηθηρας δεν αναφλεγει το καυσιμο μιγμα αλλά η θερμοτητα που παραγει).
Μου κανει μεγαλη εντυπωση, αλλά μιας και δεν ειμαι σιγουρος για το συγκεκριμενο μοντελο δεν θα επιμεινω πανω σε αυτο (το μοντελο).

Μετα ομως απο μια αναδρομη σε καταλογο της NGK μπορω πλεον να ειμαι και σιγουρος για το διακενο.
Δινει τα BKR5E-11, οπου -11 ειναι το διακενο, δηλαδη 1.1 http://www.ngkpartfinder.co.uk/car_commercial_search.php?type=SPARK%2520PLUGS&manufact=HYUNDAI&model=ACCENT&engine=1.3

Αρα εφοσον σου ειπαν οτι επρεπε να εχει 0.7 ειναι ασχετοι και επικινδυνοι.
Με 0.7 θα καψεις πολλαπλασιαστες, δεν θα τραβαει, θα καιει τα αντερα του, δεν θα παιρνει ευκολα εμπρος, θα ρεταρει, θα χαλασει τον καταλυτη, θα φθειρει τον λαμδα, και ενδεχεται να κανει ζημια στα πιστονια.

Οποτε πριν προβεις σε περαιτερω ενεργειες φροντισε να μαθεις ποιος σε κοροϊδευει.
Γιατι αυτος που σου ειπε περι 0.7 ειναι και ασχετος και επικινδυνος.

john dubi
03-05-08, 13:47
Οι αντιπροσώπειες δινούν εγγύηση για τις εργασίες και τα ανταλλακτίκα που βάζουν. Σε περίπτωση προβλήματος απο κακό σέρβις η εταιρεία αναλαμβάνει τη διόρθώση του λάθους και παραχώρηση άλλου αυτοκινήτου ώστε ο πελάτης να κάνει τη δουλειά του. Σε μια μεγάλη opel που δούλευα πριν 5 χρόνια στην Ελλάδα αυτο είχε συμβεί μερικές φορες. Το γράφουν και στα ψιλά γράμματα πίσω απ την απόδειξη αν θυμάμαι καλα και το έχουν στάνταρ οι αντιπροσωπείες.

Spanos
03-05-08, 13:49
Για δε βρίσκεις ένα συνεργείο στη γειτονιά σου που ξέρει απο Hyundai; Νομίζω θα έχεις καλύτερη εξυπηρέτηση, πιο φιλικό περιβάλλον και άμεση επαφή με τον μάστορα.

gatoulas
03-05-08, 14:02
μηπως λεω μηπως αμεσως μετα απο το service εβαλες με την μια βενζινη με πανω απο 98 oct?
γιατι εαν το εκανες εισαι δολοφονος..:rofl:

Της τσέπης του;

giannhs1984
03-05-08, 16:43
Της τσέπης του;
οχι ειναι γνωστο οτι μετα απο service ΔΕΝ βαζεις βενζινη ψηλων οκτανιων διοτι εαν εχει ερθει απο γενικο ελενχο μπορει καλλιστα να καταστρεψει το μοτερ

Spanos
03-05-08, 16:50
Μας κούφανες...και αμα την έχει μέσα στο ρεζερβουάρ απο πρίν τι γίνεται;

giannhs1984
03-05-08, 16:52
Μας κούφανες...και αμα την έχει μέσα στο ρεζερβουάρ απο πρίν τι γίνεται;
δεν ξερω οτι ακουγα απο την χιουνται λεω στο πρωτο μεγαλο service που εκανε το elantra αυτο μας ειπαν οτι δεν πρεπει την πρωτη μερα λειτουργειας να το φουλαρουμε με τετοια βενζινη
και ο μηχανικος που πηγα το punto που λεει οτι το εχει ακουσει αλλα παρενεργεια τοσο μεγαλη δεν εχει δει ;)

Kokostas
03-05-08, 20:47
οχι ειναι γνωστο οτι μετα απο service ΔΕΝ βαζεις βενζινη ψηλων οκτανιων διοτι εαν εχει ερθει απο γενικο ελενχο μπορει καλλιστα να καταστρεψει το μοτερ
1) ;;; :worthy:
2) Σωστή και η άποψη για το συνεργείο της γειτονιάς.

........Auto merged post: Kokostas added 15 Minutes and 51 Seconds later........

ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΤΟ ΘΑΡΡΟΣ ΝΑ ΓΡΑΨΕΤΕ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΣΑΣ;

etsouk2000
03-05-08, 23:52
οχι ειναι γνωστο οτι μετα απο service ΔΕΝ βαζεις βενζινη ψηλων οκτανιων διοτι εαν εχει ερθει απο γενικο ελενχο μπορει καλλιστα να καταστρεψει το μοτερ

Ειμαι περίεργος να ακόυσω τν εξήγηση.
Εγώ ξέρω ότι δεν πρέπει να βάζεις βενζινη ψηλων οκτανιων τις μέρες που έχει περίοδο η γκόμενά σου...

opener
04-05-08, 00:13
..... Τα μπουζί έπρεπε να έχουν διάκενο 70 στη φιλιέρα όπως μου είπαν....

Εννοουσαν 70 εκατοστα του χιλιοστου (το φιλερ αυτην την υποδιαιρεση εχει) δηλαδη 0,70mm
Αρα τα 100χιλ που εγραψες ηταν 100 εκατοστα του χιλιοστου= 1mm (γιατι σκετα 100 χιλιοστα ειναι 10 εκατοστα του μετρου!!!).

http://en.wikipedia.org/wiki/Feeler_gauge

Patentman
04-05-08, 02:03
ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΤΟ ΘΑΡΡΟΣ ΝΑ ΓΡΑΨΕΤΕ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΣΑΣ;

Ολοι εχουν μια περιπτωση.
Οπως ολοι μας εχουμε μια περιπτωση απο ενα κακο σουπερ μαρκετ που πουλαει αλλοιωμενα ή κανει συνεχεια λαθη στον λογαριασμο, ή οπως ολοι μας εχουμε μια περιπτωση με γιατρο, κτλ, κτλ, κτλ.

Το θεμα ειναι να εχεις διαπιστωμενα αδικηθει και οχι να νομιζεις οτι ετσι εγινε.

Σαν μηχανικος που ειμαι (αλλά δεν εργαζομαι σαν μηχανικος) εχω και γω δικη μου περιπτωση απο την κεντρικη αντιπροσωπεια οπου καποτε αναγκαστηκα να παω γιατι δεν ειχα το ειδικο εργαλειο (εξαγωγεας καπελοτων) που χρειαζοταν (και δεν υπηρχε τοτε στο εμποριο).
Ε, διαπιστωμενα με ειχαν κλεψει αφου τελικα δεν εκαναν τιποτα, δεν τις ρυθμισαν ,απλα χρεωσαν την εργασια.
Μετα αναγκαστηκα να μεταποιησω εναν αλλο εξαγωγεα καπελοτων ωστε να τις ρυθμισω μονος μου.
Εκτοτε δεν το ακουμπαει αλλος οτι και να εχει (πλην ευθυγγραμισης), οχι μονο γιατι δεν κανουν δουλεια αλλά επειδη πολλες φορες κανουν και ζημια (απο ασχετοσυνη/βιασυνη/ωχαδερφισμο).

Αλλά εσυ ας πουμε τι θα κανεις;
Αν δεν το πας εκει θα το πας αλλου.
Δεν αλλαζει και πολυ, οι ιδιοι κακοπληρωμενοι μηχανικοι θα το δουλεψουν μεχρι να ανακαλυψει ο υπευθυνος του συνεργειου οτι αυτος ο μηχανικος δεν κανει επειδη ειτε δεν εδωσαν λεφτα για να παρουν καποιον γνωστη με ορεξη ειτε επειδη δεν πληρωνουν καλα τον γνωστη με ορεξη, με αποτελεσμα να τον διωξει ή να φυγει απο μονος του και να ερθει αλλο κοροϊδο.


Εαν αποδεδειγμενα διαπιστωσεις οτι σε εξαπατησαν τοτε να τους κανεις καταγγελια.
Χωρις αποδειξεις και με εικασιες μην πας να γινεις μηχανικος στην θεση του μηχανικου.

jim68
04-05-08, 02:35
maf δεν εχει κανενα χιουνται map εχουν και αυτο της πλακας
ο εγκεφαλος τα παιζει απλως επιδη στο συνεργειο δεν βαζουν γειωση στο αμαξι (το εχει παθει ο πατερας μου σε elantra )
αλλωστε οταν μπει σε safe mode ο εγκεφαλος εχει αλλα κολπα μετα και φυσικα αλλαγη εγκεφαλου..
1)ο χρονισμος χαλαει ακομη και με "βουλωμενα" μπεκ
2) ο λ περνει μονο θερμοκρασια και πιεση(η ογκομετρικη ροη)καυσαεριων ωστε να μεταβαλλει τον ψεκασμο και φυσικα την αναλογια καυσιμου/αερα αρα κατι δεν παει καθολου καλα και δεν ειναι μονο ο χρονισμος ο καταλυτης(?) προφανως τα εχει παιξει μπορει να σου εβαλαν κανα μουφα
μηπως λεω μηπως αμεσως μετα απο το service εβαλες με την μια βενζινη με πανω απο 98 oct?
γιατι εαν το εκανες εισαι δολοφονος..:rofl:


1)Λάθος ο χρονισμός ενός κινητήρα δεν χαλάει με βουλωμένα μπέκ.Υπάρχει ιμάντας χρονισμού ή καδένα και ή δουλεία τους είναι να συγχρονίζουν στρόφαλο με εκκεντροφόρο-εκκεντροφόρους με σχέση 2 προς ένα.

2)Ο αισθητήρας λάμδα ούτε θερμοκρασία παίρνει ούτε πίεση.Μετράει το οξυγόνο στα καυσαέρια και παράγει μία τάση σε (volt) και έτσι ξέρει ο εγκέφαλος αν έχει φτωχό ή πλούσιο μείγμα μετά την καύση για να αυξήσει ή να μειώσει την διάρκεια του ψεκασμού στα μπέκ.

Φιλικά για να Μην ξεχάσουμε και αυτά που μαθαίνουμε τόσα χρόνια

giannhs1984
04-05-08, 10:29
"Ο αισθητήρας λάμδα είναι ένας sensorας ο οποίος μετράει θερμοκρασία και ροή αερίων για να παίρνει αναφορά ο εγκέφαλος του οχήματος και να ρυθμίζει το μίγμα στο ψεκασμό"

αυτο απο γνωστο φορουμ περιοδικου βελτειωσης..

Patentman
04-05-08, 10:42
Αν και δεν προκανα να τα διαβασω λογικα πρεπει να ειναι σωστα:

All About Lambda Sensors (http://www.picotech.com/auto/lambda_sensor.html)
Oxygen sensor (http://en.wikipedia.org/wiki/Oxygen_sensor)

pelasgian
04-05-08, 13:16
ο χρονισμός ενός κινητήρα δεν χαλάει με βουλωμένα μπέκ


Υπάρχουν δύο χρονισμοί, εσωτερικός (ιμάντας) εξωτερικός (σύστημα ανάφλεξης).
Ένα βουλωμένο μπεκ, θα αλλάξει τις συνθήκες παροχής καυσίμου, αυτές θα γίνουν αισθητές (ίσως) από τον αισθητήρα λάμδα (αισθητήρας αναλογίας αέρα καυσίμου) οπότε το ECU (engine control unit - μονάδα ελέγχου κινητήρος και όχι «εγκέφαλος» --αυτοκίνητο είναι όχι σπείρα που ετοιμάζει ληστεία--) θα αλλάξει (ίσως) τον εξωτερικό χρονισμό).

Οπότε, ο χρονισμός ενός κινητήρα χαλάει με βουλωμένα μπεκ ο εσωτερικός.

Ο εξωτερικός στα περισσότερα δεν χαλάει.

Στα περισσότερα, αυτά δηλαδή που δεν έχουν ΜΕΤΑΒΛΗΤΟ χρονισμό βαλβίδων που ελέγχεται από το ECU. Ο ιμάντας δεν θα αλλάξει θέση σίγουρα, υπάρχει ένα μικρό ενδεχόμενο όμως να αλλάξει σκάλα ο εκκεντροφόρος. Δεν θα εκπλαγώ επίσης αν υπάρχουν ωστήρια βαλβίδων που κινούνται χωρίς σύνδεσμο στροφάλου εκκεντροφόρου ή χωρίς καν εκκεντροφόρο ;)

Θεωρητικά είναι δυνατόν να βάλεις υπολογιστή να ελέγχει και τον -- παραδοσιακά εσωτερικό -- χρονισμό των βαλβίδων και να τον μετατρέψεις και αυτόν σε εξωτερικό.

Σίγουρα όχι σε hyundai όμως.

giannhs1984
04-05-08, 13:27
μονο σε συστηματα vtec mivec usca hemco ολα τα αλλα χαλανε με βουλωμενα μπεκ
αλλα για να φτασουν σε αυτο το σημειο τα μπεκ παει να πει πολυς κακης ποιοτητας βενζινη και φυσικα κανενα aftermarket υγρο για καθαρισμο τυπου motorkote

Patentman
04-05-08, 13:48
Χαλασμενα μπεκ εχουμε:

α) Βουλωμενα. Αυτα ψεκαζουν αλλά οχι την σωστη ποσοτητα αλλά ουτε και σε σωστα μικροσταγονιδια για να γινει σωστη αναμιξη του καυσιμου μιγματος.
Συνηθως βουλωνουν το ιδιο ολα μαζι και οφειλεται σε κακη βενζινη.
Αν βουλωσουν ολα το ιδιο θα εχουμε σχεδον ομαλη λειτουργια του κινητηρα αφου θα αναλαβει να διορθωσει το προβλημα τα ηλεκτρονικα του συστηματος τροφοδοσιας/αναφλεξης.
Το λαμπακι κινητηρα θα αναψει μονο αν φτασει το προβλημα σε μεγαλο βαθμο που δεν μπορει να διορθωθει απο τον ηλεκτρονικα ελεγχομενο συστημα τροφοδοσιας/αναφλεξης.


β) Κολλημενα, δεν ψεκαζουν καθολου. Συνηθως κολλανε ενα-δυο και αυτο απο κακη βενζινη ενω παραλληλα το οχημα παρεμεινε στασιμο αρκετο καιρο. Εδω εχουμε σοβαρους κραδασμους στον κινητηρα, θα χαλασει πιστονια, κουζινετα και ενδεχεται απο υπερθερμανση (αφου δεν τραβαει ο κινητηρας) να καψει μεχρι και φλατζα.
Σε καθε περιπτωση θα το καταλαβουμε αν εχει συμβει και θα πρεπει να σβησουμε τον κινητηρα.
Το λαμπακι κινητηρα θα αναψει.


γ) Μπεκ (συνηθως φθαρμενα ή μενομερως βουλωμενα) που αντι να ψεκαζουν εκχυνουν την ποσοτητα βενζινης (στην ορολογια των μηχανικων "κατουρανε"). Εδω το προβλημα ειναι μεγαλυτερο απο την πρωτη περιπτωση μιας και δεν συμβαινει ταυτοχρονα σε ολα, αλλά και να συνεβαινε η λειτουργια του κινητηρα κατω απο τετοιες συνθηκες ειναι καταστροφικη σαν της δευτερης περιπτωσης, και ισως να προκαλουν ακομα μεγαλυτερη, αφου εκπεμπει καυσαερια που χαλανε και τους υπολοιπους αισθητηρες, η καυση ειναι ανομοιγενης και η λειτουργια του ανομοιομορφη (δεν εχει σταθερη δυσλειτουργια) κατι που επιβαρυνει ακομα περισσοτερο την κατασταση και κανει σοβαροτερη την ζημια.
Ειδικα στα πετρελαιοκινητα η φθορα του κινητηρα μπορει να ερθει αμμεσα.
Το λαμπακι του κινητηρα παλι θα αναψει.

Οπως βλεπουμε τα λαμπακι κινητηρα αναλαμβανει την δουλεια του μηχανικου για μας που δεν ειμαστε μηχανικοι.

Μαλλιστα λογω κανονισμων και προστασιας του καταναλωτη (ή μαλλον το αντιθετο) οι εταιριες φροντιζουν ωστε να ειναι καλυμμενες και να ενεργοποιειται το λαμπακι κινητηρα (καθως και να καταγραφεται οτι αυτο εγινε) ωστε να μην ζητας αποζημιωση σε περιπτωση που το οδηγησες κατω απο τετοιες συνθηκες.
Τα λαμπακια αεροσακων αναβουν για πλακα μιας και εχουν φροντισει να ειναι τοσο υπερευαισθητο το συστημα ωστε μην τυχον και δεν ανοιξει αεροσακος ενω θα επρεπε.

gatoulas
04-05-08, 17:18
Ειμαι περίεργος να ακόυσω τν εξήγηση.

Κι εγώ επίσης. Ε μπορώ να βρώ λογική όσο κι αν σκέφτομαι.

Copyright © Keen Notion Co (2002-2014) Copyright Keen Notion Co.