Επιστροφή στο Forum : Βοήθεια μουσικής και ιδέες για πάρτυ!!!!!!!
Όποιος μπορέι ας με βοηθήσει....
Κάνω ένα πάρτυ αλλα είμαι τελείως άσχετη απο ξένη μουσική....Άν μπορείτε να μου πείτε τραγουδιστές και τραγούδια ιδανικά για πάρτυ θα γινόταν τέλειο το πάρτυ γεννεθλίων μου.
Έχω να κάνω πάρτυ εδώ και πολλά χρόνια και το μόνο που με απασχολούσε τόσα χρόνια ηταν η μουσική που θα έβαζα και αποφάσιζα να μην κάνω πάρτυ.
Όποιος μπορεί ας με βοηθήσει....!!!!Όλες οι γνώμες για ένα τέλειο πάρτυ όπως και η μουσική ειναι ΔΕΚΤΕΣ.....
Καλό θα ηταν να βαλεις ενα θέμα στην μουσική. Δεν ξερω τι ακουτε εσεις οι νεοι την σημερον ημεραν :crazy: αλλα εγω στην ηλικία που ειμαι, για να εκανα ενα πετυχημενο παρτυ θα εβαζα μονο μουσικη απο τις δεκαετίες του 70-80-90. Βλεπεις με τετοια μεγαλώσαμε εμεις....
Όποιος μπορέι ας με βοηθήσει....
Κάνω ένα πάρτυ αλλα είμαι τελείως άσχετη απο ξένη μουσική....Άν μπορείτε να μου πείτε τραγουδιστές και τραγούδια ιδανικά για πάρτυ θα γινόταν τέλειο το πάρτυ γεννεθλίων μου.
Έχω να κάνω πάρτυ εδώ και πολλά χρόνια και το μόνο που με απασχολούσε τόσα χρόνια ηταν η μουσική που θα έβαζα και αποφάσιζα να μην κάνω πάρτυ.
Όποιος μπορεί ας με βοηθήσει....!!!!Όλες οι γνώμες για ένα τέλειο πάρτυ όπως και η μουσική ειναι ΔΕΚΤΕΣ.....
Να βάλεις adslgr Radio ( δες την υπογραφή μου ) και άσε να παίζουμε εμείς για σας;)
Κι εγώ είμαι της άποψης για παλιά τραγούδια που ακούγατε μικροί. Κοντεύω 30 και έχω ξεφαντώσει απίστευτα πριν 6-7 χρόνια με Γιοκαρίννη, ska chou chou, disco, τραγούδια που άκουγα στο νηπιαγωγείο. Επίσης προτιμώ να γίνεται ένα πέρασμα από πολλά μουσικά στυλ. Το όλο κόλπο και, για μένα, η «μαγκιά» του dj είναι να κάνει ομαλό και χαρούμενο το πέρασμα από το ένα στυλ στο άλλο χωρίς να σταματήσεις και να λες: μα καλά, τι έβαλε τώρα;