PDA

Επιστροφή στο Forum : Tι να κανω?



sofaki
14-07-08, 17:27
Μιλησα πριν λίγο με εξυπηρέτηση πελατών σχετικά με την αριθμοδότηση που είχα ζητήσει για το double play.Η κοπέλα μου είπε ότι η γραμμή είναι σχεδόν έτοιμη κ εκρεμμεί μια μεικτονόμηση.Τι να κάνω από δω κ πέρα?

sofaki
14-07-08, 21:10
Πως γινεται να μιλάω με την εξυπηρέτηση να μου λένε ότι λείπει μικτονόμηση,οτι ειναι γραμμή είναι μισοέτοιμη,να με συνδέουν με τεχνικό τμήμα ώστε να κλείσω ραντεβού να έρθει τεχικός κ ο τεχνικός να μην με βρίσκει στον Η/Υ?

kozi1989
14-07-08, 21:31
Μάλλον σε κοροιδεύουν...

kdihalas
14-07-08, 22:27
Πόσες μέρες περάσαν απο την έτηση?

sofaki
14-07-08, 22:31
Aπό την 1η αιτηση περασε 1.5 μηνας κ από την 2η μισος μηνας κ κατι..Προχτες με ειχαν παρει τηλ επειδη δεν ειχα δηλώσει γειτονικο νουμερο κ το χρειαζοταν ο ΟΤΕ απ'οτι ειπαν για να κάνει τις γραμμές...Oσες φορες ειχα παρει τηλ μου ειχαν πει οτι η αιτηση προωθηθηκε στις 26/6.

Spanos
14-07-08, 23:04
Μάλλον σε κοροιδεύουν...


Δε την κοροιδεύουν, για να στείλει η tellas ένα χαρτί απο το ένα γραφείο στο άλλο περνάει ένας αιώνας.

Εμένα είχε κατασκευάσει ο ΟΤΕ το βρόχο και τους έπερνα τηλέφωνο να τους το πω. Έπερνα τηλέφωνο το καινούργιο νούμερο που μου είχαν δώσει μέχρι να δω οτι καλέι.

Όταν άρχισε να καλεί το τηλέφωνο είχαν περάσει 10 ημέρες απο τότε που είχε κατασκευάσει το βρόχο ο ΟΤΕ.

Τελικά ζήτησα κωδικούς για το νέτ και έκανα μόνος μου τη μεικτονόμιση γιατί ήθελαν άλλη μια εβδομάδα μέχρι να έρθει ο τεχνικός.

sofaki εσένα το νέο σου νούμερο καλεί όταν το πάρεις απο κινητό;

sofaki
14-07-08, 23:42
Δεν μου δωσε κανείς τον αριθμό..Να τον ζητήσω?Απλά η κοπέλα σημερα μου πε ότι λειπει η μικτονόμηση κ με συνέδεσε με το τεχνικό τμήμα για να κλείσω ραντεβού.Αρα λογικά έγινε η γραμμή...Ο τεχνικος ειπε οτι επειδη κανουν αναβαθμιση τα συστηματα ισως να μην εχουν μεταφερθει ολα τα στοιχεια.Αυριο θα ξαναπαρω...

sofaki
15-07-08, 10:47
Πήρα τηλέφωνο ξανά κ μου είπαν ότι ο ΟΤΕ παρέδωσε τη γραμμή στις 11 Ιουλίου.Μου δωσαν μάλιστα κ τον αριθμο του τηλεφώνου που θα έχω..Τωρα περιμένω τηλέφωνο από τον τεχνικό είπαν....

pan82
15-07-08, 14:59
Πήρα τηλέφωνο ξανά κ μου είπαν ότι ο ΟΤΕ παρέδωσε τη γραμμή στις 11 Ιουλίου.Μου δωσαν μάλιστα κ τον αριθμο του τηλεφώνου που θα έχω..Τωρα περιμένω τηλέφωνο από τον τεχνικό είπαν....

Τότε εισαι σχεδόν έτοιμη, βασικά πρέπει να έρθει ένας τεχνικός από τη τελλας να σου συνδεσει τη γραμμη στο χώρο και η αλήθεια είναι ότι αργούν συνήθως 7-10 μέρες.

myob
20-07-08, 16:22
Μιλησα πριν λίγο με εξυπηρέτηση πελατών σχετικά...

Μιλαμε για το 13800 ετσι? Λοιπον, η γνωμη μου ειναι οτι η Τελλας ΔΕΝ διαθετει τμημα εξυπηρετησης πελατων. Το 13800 ειναι τμημα ταλαιποριας και υπαρχει για να δοκιμαζει τα νευρα, να μπερδεβει και να αποπροσανατολιζει τους πελατες. Δεν ισχυριζομαι οτι το κανουν επιτηδες απαραιτητα, απλα δεν εχουν τις γνωσεις και την υποδομη που χρειαζεται για να εξηπηρετησουν τον οποιοδηποτε πελατη, εκτος και αν προκειτε για καποιο πολυ απλοικο προβλημα.
Οι περισοτερες εμπειριες μου με το 13800, αυτο δειχνουν. Ειναι οτι χειροτερο εχει να επιδειξει η τελλας, κατα την γνωμη μου.
Τωρα αν εισαι τυχερος και πεσεις σε ανθρωπο που γνωριζει... απλα εισαι τυχερος.


Πως γινεται να μιλάω με την εξυπηρέτηση να μου λένε ότι λείπει μικτονόμηση,οτι ειναι γραμμή είναι μισοέτοιμη,να με συνδέουν με τεχνικό τμήμα ώστε να κλείσω ραντεβού να έρθει τεχικός κ ο τεχνικός να μην με βρίσκει στον Η/Υ?

Γιατι δεν γνωριζει η αριστερα τους τι ποιει η δεξια τους. Απο την λιγη εμπειρια που εχω απο το τεχνικο τμημα (1212) τα πραγματα εκει ειναι αρκετα καλυτερα και υπαρχουν τεχνικοι που γνωριζουν και μπορουν πραγματικα να σε εξυπηρετησουν.

Ετσι.. ειπα να πω την γνωμη μου για το 13800...

sofaki
22-07-08, 07:56
Με πήραν τηλέφωνο κ έκλεισα ραντεβού με τεχνικό..
Αφού έρθει μετά τι γίνεται?Πρέπει να τηλεφωνήσω για κωδικούς?

hadderakk
22-07-08, 08:08
Μιλαμε για το 13800 ετσι? Λοιπον, η γνωμη μου ειναι οτι η Τελλας ΔΕΝ διαθετει τμημα εξυπηρετησης πελατων. Το 13800 ειναι τμημα ταλαιποριας και υπαρχει για να δοκιμαζει τα νευρα, να μπερδεβει και να αποπροσανατολιζει τους πελατες. Δεν ισχυριζομαι οτι το κανουν επιτηδες απαραιτητα, απλα δεν εχουν τις γνωσεις και την υποδομη που χρειαζεται για να εξηπηρετησουν τον οποιοδηποτε πελατη, εκτος και αν προκειτε για καποιο πολυ απλοικο προβλημα.
Οι περισοτερες εμπειριες μου με το 13800, αυτο δειχνουν. Ειναι οτι χειροτερο εχει να επιδειξει η τελλας, κατα την γνωμη μου.
Τωρα αν εισαι τυχερος και πεσεις σε ανθρωπο που γνωριζει... απλα εισαι τυχερος.

Γιατι δεν γνωριζει η αριστερα τους τι ποιει η δεξια τους. Απο την λιγη εμπειρια που εχω απο το τεχνικο τμημα (1212) τα πραγματα εκει ειναι αρκετα καλυτερα και υπαρχουν τεχνικοι που γνωριζουν και μπορουν πραγματικα να σε εξυπηρετησουν.

Ετσι.. ειπα να πω την γνωμη μου για το 13800...

το 13800 ειναι outsourced εργο, εκτος T(ρ)ελλας.:rtfm:

13800 = Τeleperformance με προσωπικο -δυστυχως- ασχετο, ανωνυμο και με μεγαλη αναγκη για λιγα χρηματα... Το concept ειναι οτι δεν ενδιαφερει και δεν παρεχεται επιλυση, παρα μονο σταθεροποιηση του αριθμου των "διεκπεραιωθεντων" τηλεφωνηματων, με την γνωστη και δοκιμασμενη τρομοκρατια των callcenters.

1212 = τεχνικοι Τ(ρ)ελλας με μονοδρομη συνδεση απο 13800 (13800 -> 1212, ποτε το αντιστροφο...)

sofaki
23-07-08, 17:37
Αφού ερθει ο τεχνικος κ το συνδέσει,θα ναι οκ?Θα λειτουργει κ το νετ?Χρειάζεται να παρω κωδικους?

xmperop1
23-07-08, 22:12
Αφού ερθει ο τεχνικος κ το συνδέσει,θα ναι οκ?Θα λειτουργει κ το νετ?Χρειάζεται να παρω κωδικους?

Βάλτους να στο δοκιμάσουν και να συννενοηθούν αυτοί με την Τελλάς.

vasiliou
24-07-08, 11:02
Αφού ερθει ο τεχνικος κ το συνδέσει,θα ναι οκ?Θα λειτουργει κ το νετ?Χρειάζεται να παρω κωδικους?

Αφού έρθει ο τεχνικός κ το συνδέσει, ίσως δοκιμάσει να δει αν σηκώνετε η dsl βάζοντας το μόντεμ πάνω και περιμένοντας να ανάψει το adsl φωτάκι του μόντεμ(αν και δεν είναι υποχρεωμένος να το κάνει )!
Μετα μπορεί να φύγει!

Τοτε εσυ αν σου έχουν δώσει το activation id.
Μπαίνεις με username:zisto ή guest@tellas.gr και password:zisto ή tellas και πάς στο http://go.tellas.gr/ServiceActivation/ActivationID.html
όπου βάζεις τον κωδικό( activation id) που σου δώσανε και ενεργοποιείς την υπηρεσία με ένα username και password που διαλέγεις εσύ εκείνη τη στιγμή.


Το activation id αν δεν στο εχουν δώσει ,παίρνεις το 13800 και το ζητάς να στο δώσουν...!
Τωρα υπάρχει και μια περίπτωση να μπεις αλλα να μην παίρνει το activation id στο go.tellas.gr(να σου λέει πως δεν υπάρχει/λάθος)
Τοτε παίρνεις το 1212 τους ξεχεζεις και τους λες πως εχει μπει η γραμμή σου και ειναι ολα οκ και να σου ενεργοποιήσουν το account-λογαριασμό,υπόθεση 1 λεπτοί στο παιδί του 1212!

ΥΓ: Αφτιαααα άντε με το κάλο....:cool:

crypter
24-07-08, 14:41
Αφού έρθει ο τεχνικός κ το συνδέσει, ίσως δοκιμάσει να δει αν σηκώνετε η dsl βάζοντας το μόντεμ πάνω και περιμένοντας να ανάψει το adsl φωτάκι του μόντεμ(αν και δεν είναι υποχρεωμένος να το κάνει )!
Μετα μπορεί να φύγει!


γιατι, τον φερνει τεχνικος τον εξοπλισμο; :hmm: σε μεαν ενας απλος deliveras το εφερε υπεγραψα και εφυγε,:p

vasiliou
24-07-08, 15:50
γιατι, τον φερνει τεχνικος τον εξοπλισμο; :hmm: σε μεαν ενας απλος deliveras το εφερε υπεγραψα και εφυγε,:p


Aν και σε μενα ειχα συνδέσει μονοσ μου τα καλώδια ,όταν ήρθε και ο τεχνικός τους για να κάνει την επίσημη σύνδεση, τα σενιαρε λιγο αυτος και μετα ανέβηκε πάνω με ενα speedstream δικό του το έβαλε πάνω μονο του ούτε Pc ούτε spliter περίμενε να δει αν θα ανάψει το dsl λαμπάκι,και αφου αναψε, μετα τα μάζεψε(πήρε και το μόντεμ του) και έφυγε!
Το δικό μου μόντεμ ήρθε και μένα με delivera μετά απο 200τηλεφωνα και 1μηνα και καθυστέρηση!

Salt
24-07-08, 20:07
ΕΝΤΑΞΕΙ ΠΑΙΔΙΑ ΑΚΟΥΣΤΗΚΑΝ ΠΟΛΛΑ ΕΔΩ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΙΣΧΥΟΥΝ... ΔΕΝ ΛΕΩ ΟΤΙ ΤΑ ΛΕΝΕ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΔΩ ΕΠΙΤΗΔΕΣ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝΕ ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΚ ΤΩΝ ΕΣΩ...

1ον) ΙΣΧΥΕΙ ΟΤΙ ΤΟ 13800 ΕΙΝΑΙ ΤΗΛ. ΚΕΝΤΡΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ TELLAS. ΟΠΩΣ Κ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ ΤΜΗΜΑΤΑ (BACK OFFICE, ΠΩΛΗΣΕΙΣ, ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ, KOYΡΙΕΡ ΚΛΠ ΚΛΠ) ΠΟΥ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ (βλ. ΤELEPERFORMANCE, MEGAFON, ALCATEL, PCI ΚΛΠ).ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΦΥΕΩΣ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΟΥΝ ΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ Κ ΠΑΡΑΙΤΟΥΝΤΑΙ (ΑΠΟ ΤΑ ΕΞΑΝΤΛΗΤΙΚΑ ΩΡΑΡΙΑ, ΤΑ ΑΠΑΝΩΤΑ ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΣ ΚΛΠ) ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ Η TP ΝΑ ΠΡΟΣΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ Κ ΝΑ ΤΟΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΕΙ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΙΣΑ-ΙΣΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΑ ΣΤΑ ΤΗΛ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ. ΣΤΟ 1212 ΕΚΕΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΑΘΩΣ ΕΔΡΕΥΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗ TELLAS ΣΤΟ ΜΑΡΟΥΣΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ TEXNIKOYS TOY ΕΠIΠ 2 (TCS) Κ Η ΣΥΝΕΝΝΟΗΣΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΜΕΣΑ ΓΙΑ ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ. ΑΛΛΑ!!! ΔΥΣΤΥΧΩΣ -Κ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ- ΤΟ 1212 ΕΙΝΑΙ Κ ΓΙΑ ΝΕΚΡΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ... Κ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΟΠΩΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ. ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΚΡΑ ΤΗΛ ΟΥΤΕ ΤΟ 1212 ΟΥΤΕ ΤΟ TCS ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΙ. ΤΟ ΔΙΝΟΥΝ ΣΤΟ ΝΤW -ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΣΤΟ 99,9% ΤΩΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΩΝ ΤΟ ΔΙΝΕΙ ΣΤΟΝ ΟΤΕ, ΜΕ ΑΛΛΑ ΛΟΓΙΑ ΜΕΡΕΣ ΠΟΛΛΕΣ ΝΕΚΡΟΣ Ο ΠΕΛΑΤΗΣ. ΕΤΣΙ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ ΧΑΟΣ, ΑΝΕΒΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΑΝΑΜΟΝΕΣ, ΖΑΛΙΖΕΤΑΙ Ο ΥΠΑΛ ΠΟΥ ΤΟΝ ΠΙΕΖΟΥΝ ΟΙ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΙ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΠΙΕΖΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΛΠ ΚΛΠ

2) ΓΙΑ ΤΗ ΜΙΚΤΟΝΟΜΗΣΗ ΜΠΛΕΚΟΝΤΑΙ 3 ΕΞΩΤ. ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ-ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ. ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ Ο ΟΤΕ ΒΑΖΕΙ ΤΟ ΧΕΡΑΚΙ ΤΟΥ Κ ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΠΡΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΗ ΝΕΑ ΓΡΑΜΜΗ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙ Ο ΤΕΧΝΙΚΟΣ Κ ΝΑ ΞΑΝΑΠΗΓΑΙΝΕΙ ΚΟΚ. ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΞΥΠ. ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ Η' ΕΣΚΕΜΜΕΝΑ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΣΤΟ ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΙΑ ΡΑΝΤΕΒΟΥ, ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ. Ο ΠΕΛΑΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΜΕΝΕΙ ΤΗΛ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ. Η ΠΛΑΚΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΠΕΛΑΤΗΣ! ΔΕΚΑΔΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΕΧΩ ΔΕΙ Κ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΠΟΥ Ο ΠΕΛΑΤΗΣ ΕΙΔΕ ΑΡΙΘΜΟ ΜΕ ΑΠΟΚΡΥΨΗ Κ ΔΕΝ Τ ΣΗΚΩΝΕ!?! Η' Ο ΠΕΛΑΤΗΣ ΕΙΠΕ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΤΩΡΑ ΞΑΝΑΠΑΡΤΕ -> Ο ΑΝΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΚΛΕΙΝΕΙ ΤΑ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΗΛ ΤΟΝ ΕΠΟΜΕΝΟ ΟΥ ΑΝΑΜΕΝΕΙ ΓΙΑ ΜΙΚΤΟΝΟΜΗΣΗ Κ Ο ΠΡΩΤΟΣ ΝΑ ΧΑΕΙ ΤΗ ΣΕΙΡΑ ΤΟΥ...

3) ΤΕΛΟΣ, ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΑ ACT IDs ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΣΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΟΥ ΤΗΛ ΚΕΝΤΡΟΥ ΕΔΩ Κ 15-20 ΜΕΡΕΣ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΑΛΛΑ ΝΤΙ ΑΛΛΩΝ ΝΑ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΟΥΣ Η/Υ ΤΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ. ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΥΠΑΡΧΕΙ Κ ΑΣΥΝΕΝΝΟΗΣΙΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΚΑΘΩΣ ΟΙ ΜΕΝ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΗ ΚΑΛΛΙΘΕΑ Κ ΟΙ ΔΕ ΣΤΟ ΜΑΡΟΥΣΙ....

ΤΟ ΣΙΓΟΥΡΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ 13800/1212 ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ Κ ΟΤΙ ΟΠΟΙΟΣ ΠΙΑΝΕΤΑΙ ΝΑ ΛΕΕΙ ΑΝΟΗΣΙΕΣ ΑΜΕΣΩΣ ΔΙΩΧΝΕΤΑΙ. ΑΥΤΑ! ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΟΗΘΗΣΑ ΛΙΓΟ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ Κ ΓΙΑΤΙ ΣΥΜΒΑΝΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.

vasiliou
25-07-08, 00:38
ΕΝΤΑΞΕΙ ΠΑΙΔΙΑ ΑΚΟΥΣΤΗΚΑΝ ΠΟΛΛΑ ΕΔΩ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΙΣΧΥΟΥΝ... ΔΕΝ ΛΕΩ ΟΤΙ ΤΑ ΛΕΝΕ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΔΩ ΕΠΙΤΗΔΕΣ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝΕ ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΚ ΤΩΝ ΕΣΩ...

1ον) ΙΣΧΥΕΙ ΟΤΙ ΤΟ 13800 ΕΙΝΑΙ ΤΗΛ. ΚΕΝΤΡΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ TELLAS. ΟΠΩΣ Κ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ ΤΜΗΜΑΤΑ (BACK OFFICE, ΠΩΛΗΣΕΙΣ, ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ, KOYΡΙΕΡ ΚΛΠ ΚΛΠ) ΠΟΥ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ (βλ. ΤELEPERFORMANCE, MEGAFON, ALCATEL, PCI ΚΛΠ).ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΦΥΕΩΣ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΟΥΝ ΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ Κ ΠΑΡΑΙΤΟΥΝΤΑΙ (ΑΠΟ ΤΑ ΕΞΑΝΤΛΗΤΙΚΑ ΩΡΑΡΙΑ, ΤΑ ΑΠΑΝΩΤΑ ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΣ ΚΛΠ) ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ Η TP ΝΑ ΠΡΟΣΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ Κ ΝΑ ΤΟΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΕΙ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΙΣΑ-ΙΣΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΑ ΣΤΑ ΤΗΛ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ. ΣΤΟ 1212 ΕΚΕΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΑΘΩΣ ΕΔΡΕΥΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗ TELLAS ΣΤΟ ΜΑΡΟΥΣΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ TEXNIKOYS TOY ΕΠIΠ 2 (TCS) Κ Η ΣΥΝΕΝΝΟΗΣΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΜΕΣΑ ΓΙΑ ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ. ΑΛΛΑ!!! ΔΥΣΤΥΧΩΣ -Κ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ- ΤΟ 1212 ΕΙΝΑΙ Κ ΓΙΑ ΝΕΚΡΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ... Κ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΟΠΩΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ. ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΚΡΑ ΤΗΛ ΟΥΤΕ ΤΟ 1212 ΟΥΤΕ ΤΟ TCS ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΙ. ΤΟ ΔΙΝΟΥΝ ΣΤΟ ΝΤW -ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΣΤΟ 99,9% ΤΩΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΩΝ ΤΟ ΔΙΝΕΙ ΣΤΟΝ ΟΤΕ, ΜΕ ΑΛΛΑ ΛΟΓΙΑ ΜΕΡΕΣ ΠΟΛΛΕΣ ΝΕΚΡΟΣ Ο ΠΕΛΑΤΗΣ. ΕΤΣΙ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ ΧΑΟΣ, ΑΝΕΒΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΑΝΑΜΟΝΕΣ, ΖΑΛΙΖΕΤΑΙ Ο ΥΠΑΛ ΠΟΥ ΤΟΝ ΠΙΕΖΟΥΝ ΟΙ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΙ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΠΙΕΖΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΛΠ ΚΛΠ

2) ΓΙΑ ΤΗ ΜΙΚΤΟΝΟΜΗΣΗ ΜΠΛΕΚΟΝΤΑΙ 3 ΕΞΩΤ. ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ-ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ. ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ Ο ΟΤΕ ΒΑΖΕΙ ΤΟ ΧΕΡΑΚΙ ΤΟΥ Κ ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΠΡΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΗ ΝΕΑ ΓΡΑΜΜΗ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙ Ο ΤΕΧΝΙΚΟΣ Κ ΝΑ ΞΑΝΑΠΗΓΑΙΝΕΙ ΚΟΚ. ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΞΥΠ. ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ Η' ΕΣΚΕΜΜΕΝΑ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΣΤΟ ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΙΑ ΡΑΝΤΕΒΟΥ, ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ. Ο ΠΕΛΑΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΜΕΝΕΙ ΤΗΛ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ. Η ΠΛΑΚΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΠΕΛΑΤΗΣ! ΔΕΚΑΔΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΕΧΩ ΔΕΙ Κ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΠΟΥ Ο ΠΕΛΑΤΗΣ ΕΙΔΕ ΑΡΙΘΜΟ ΜΕ ΑΠΟΚΡΥΨΗ Κ ΔΕΝ Τ ΣΗΚΩΝΕ!?! Η' Ο ΠΕΛΑΤΗΣ ΕΙΠΕ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΤΩΡΑ ΞΑΝΑΠΑΡΤΕ -> Ο ΑΝΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΚΛΕΙΝΕΙ ΤΑ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΗΛ ΤΟΝ ΕΠΟΜΕΝΟ ΟΥ ΑΝΑΜΕΝΕΙ ΓΙΑ ΜΙΚΤΟΝΟΜΗΣΗ Κ Ο ΠΡΩΤΟΣ ΝΑ ΧΑΕΙ ΤΗ ΣΕΙΡΑ ΤΟΥ...

3) ΤΕΛΟΣ, ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΑ ACT IDs ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΣΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΟΥ ΤΗΛ ΚΕΝΤΡΟΥ ΕΔΩ Κ 15-20 ΜΕΡΕΣ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΑΛΛΑ ΝΤΙ ΑΛΛΩΝ ΝΑ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΟΥΣ Η/Υ ΤΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ. ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΥΠΑΡΧΕΙ Κ ΑΣΥΝΕΝΝΟΗΣΙΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΚΑΘΩΣ ΟΙ ΜΕΝ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΗ ΚΑΛΛΙΘΕΑ Κ ΟΙ ΔΕ ΣΤΟ ΜΑΡΟΥΣΙ....

ΤΟ ΣΙΓΟΥΡΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ 13800/1212 ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ Κ ΟΤΙ ΟΠΟΙΟΣ ΠΙΑΝΕΤΑΙ ΝΑ ΛΕΕΙ ΑΝΟΗΣΙΕΣ ΑΜΕΣΩΣ ΔΙΩΧΝΕΤΑΙ. ΑΥΤΑ! ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΟΗΘΗΣΑ ΛΙΓΟ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ Κ ΓΙΑΤΙ ΣΥΜΒΑΝΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.


Εντάξει φίλε δουλεύεις για την τελλας το καταλάβαμε ,μην γράφεις με κεφαλαία!
1)μην προσπαθείς να δικαιολογήσεις τα αδικαιολόγητα!
2)Τι μας νοιάζει εμας αν εκει το κτιριακή στην καλιθεα δεν μπορεί να κράτηση τους εργαζόμενους του, και φεύγουν ... Ας τους πληρώσει καλύτερα!
3)Είδαμε τα χάλια τις Τρελλας και πριν 20 μερες που δεν έκανε αναβάθμιση στα συστήματα της τι μπάχαλο ήταν!
4)Ο οτε το μόνο που κάνει συστηματικά ειναι να εξαντλεί τις μέρες που πρέπει να παραδώσει την γραμμή.
5)Στο 1212 δεν το σηκώνουν παιδάκια του ΜΑΡΟΥΣΙΟΥ μονο .... πχ ξέρω παιδάκια της Καλιθεας που μετά της 11 απαντάνε και σε τηλ του 1212!


Και ειναι και αλλα,αλλα ας τα πουμε αλλη φορα μιας και δεν ειναι του παροντως!

black_heart
27-07-08, 23:24
Μα καλα.. ποιος καλει το 13800 για βλαβη;;; ειναι εμπορικο τμημα για να κανεις αιτηση ή να ενημερωθεις για καποιο προγραμμα
για βλαβη καλεις το 1212 ;)
Και οσο για τα παιδακια της καλλιθεας... φιλε μου... η Teleperformance συνεργαζεται με ολλους τους παροχους τηλεφωνιας οποτε οπου και να πας, αυτοι ειναι που θα σε εξυπηρετουν

Spanos
27-07-08, 23:38
ΕΝΤΑΞΕΙ ΠΑΙΔΙΑ ΑΚΟΥΣΤΗΚΑΝ ΠΟΛΛΑ ΕΔΩ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΙΣΧΥΟΥΝ... ΔΕΝ ΛΕΩ ΟΤΙ ΤΑ ΛΕΝΕ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΔΩ ΕΠΙΤΗΔΕΣ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝΕ ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΚ ΤΩΝ ΕΣΩ...

1ον) ΙΣΧΥΕΙ ΟΤΙ ΤΟ 13800 ΕΙΝΑΙ ΤΗΛ. ΚΕΝΤΡΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ TELLAS. ΟΠΩΣ Κ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ ΤΜΗΜΑΤΑ (BACK OFFICE, ΠΩΛΗΣΕΙΣ, ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ, KOYΡΙΕΡ ΚΛΠ ΚΛΠ) ΠΟΥ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ (βλ. ΤELEPERFORMANCE, MEGAFON, ALCATEL, PCI ΚΛΠ).ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΦΥΕΩΣ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΟΥΝ ΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ Κ ΠΑΡΑΙΤΟΥΝΤΑΙ (ΑΠΟ ΤΑ ΕΞΑΝΤΛΗΤΙΚΑ ΩΡΑΡΙΑ, ΤΑ ΑΠΑΝΩΤΑ ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΣ ΚΛΠ) ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ Η TP ΝΑ ΠΡΟΣΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ Κ ΝΑ ΤΟΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΕΙ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΙΣΑ-ΙΣΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΑ ΣΤΑ ΤΗΛ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ. ΣΤΟ 1212 ΕΚΕΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΑΘΩΣ ΕΔΡΕΥΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗ TELLAS ΣΤΟ ΜΑΡΟΥΣΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ TEXNIKOYS TOY ΕΠIΠ 2 (TCS) Κ Η ΣΥΝΕΝΝΟΗΣΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΜΕΣΑ ΓΙΑ ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ. ΑΛΛΑ!!! ΔΥΣΤΥΧΩΣ -Κ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ- ΤΟ 1212 ΕΙΝΑΙ Κ ΓΙΑ ΝΕΚΡΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ... Κ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΟΠΩΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ. ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΚΡΑ ΤΗΛ ΟΥΤΕ ΤΟ 1212 ΟΥΤΕ ΤΟ TCS ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΙ. ΤΟ ΔΙΝΟΥΝ ΣΤΟ ΝΤW -ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΣΤΟ 99,9% ΤΩΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΩΝ ΤΟ ΔΙΝΕΙ ΣΤΟΝ ΟΤΕ, ΜΕ ΑΛΛΑ ΛΟΓΙΑ ΜΕΡΕΣ ΠΟΛΛΕΣ ΝΕΚΡΟΣ Ο ΠΕΛΑΤΗΣ. ΕΤΣΙ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ ΧΑΟΣ, ΑΝΕΒΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΑΝΑΜΟΝΕΣ, ΖΑΛΙΖΕΤΑΙ Ο ΥΠΑΛ ΠΟΥ ΤΟΝ ΠΙΕΖΟΥΝ ΟΙ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΙ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΠΙΕΖΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΛΠ ΚΛΠ

2) ΓΙΑ ΤΗ ΜΙΚΤΟΝΟΜΗΣΗ ΜΠΛΕΚΟΝΤΑΙ 3 ΕΞΩΤ. ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ-ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ. ΣΧΕΔΟΝ ΠΑΝΤΑ Ο ΟΤΕ ΒΑΖΕΙ ΤΟ ΧΕΡΑΚΙ ΤΟΥ Κ ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΠΡΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΗ ΝΕΑ ΓΡΑΜΜΗ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙ Ο ΤΕΧΝΙΚΟΣ Κ ΝΑ ΞΑΝΑΠΗΓΑΙΝΕΙ ΚΟΚ. ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΞΥΠ. ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ Η' ΕΣΚΕΜΜΕΝΑ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΣΤΟ ΤΕΧΝΙΚΟ ΓΙΑ ΡΑΝΤΕΒΟΥ, ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ. Ο ΠΕΛΑΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΜΕΝΕΙ ΤΗΛ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ. Η ΠΛΑΚΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΠΕΛΑΤΗΣ! ΔΕΚΑΔΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΕΧΩ ΔΕΙ Κ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΠΟΥ Ο ΠΕΛΑΤΗΣ ΕΙΔΕ ΑΡΙΘΜΟ ΜΕ ΑΠΟΚΡΥΨΗ Κ ΔΕΝ Τ ΣΗΚΩΝΕ!?! Η' Ο ΠΕΛΑΤΗΣ ΕΙΠΕ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΤΩΡΑ ΞΑΝΑΠΑΡΤΕ -> Ο ΑΝΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΚΛΕΙΝΕΙ ΤΑ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΗΛ ΤΟΝ ΕΠΟΜΕΝΟ ΟΥ ΑΝΑΜΕΝΕΙ ΓΙΑ ΜΙΚΤΟΝΟΜΗΣΗ Κ Ο ΠΡΩΤΟΣ ΝΑ ΧΑΕΙ ΤΗ ΣΕΙΡΑ ΤΟΥ...

3) ΤΕΛΟΣ, ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΑ ACT IDs ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΣΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΟΥ ΤΗΛ ΚΕΝΤΡΟΥ ΕΔΩ Κ 15-20 ΜΕΡΕΣ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΑΛΛΑ ΝΤΙ ΑΛΛΩΝ ΝΑ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΟΥΣ Η/Υ ΤΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ. ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΥΠΑΡΧΕΙ Κ ΑΣΥΝΕΝΝΟΗΣΙΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΚΑΘΩΣ ΟΙ ΜΕΝ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΗ ΚΑΛΛΙΘΕΑ Κ ΟΙ ΔΕ ΣΤΟ ΜΑΡΟΥΣΙ....

ΤΟ ΣΙΓΟΥΡΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ 13800/1212 ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ Κ ΟΤΙ ΟΠΟΙΟΣ ΠΙΑΝΕΤΑΙ ΝΑ ΛΕΕΙ ΑΝΟΗΣΙΕΣ ΑΜΕΣΩΣ ΔΙΩΧΝΕΤΑΙ. ΑΥΤΑ! ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΟΗΘΗΣΑ ΛΙΓΟ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ Κ ΓΙΑΤΙ ΣΥΜΒΑΝΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.

Ωραία όλα αυτά για την υποστήριξη, τη μεικτονόμιση και τα activation ids αλλα ποιός φταίει για όλα αυτά τα προβλήματα; Ο πελάτης πληρώνει, δεν είναι υποχρεωμένος να γνωρίζει, ούτε να τον ενδιαφέρει η εσωτερική λειτουργία και η διάρθωση μιας εταιρείας. Επειδή μάλιστα τα προβλήματα αυτά είναι χρόνια για την Tellas αφου έχουν περάσει ήδη δύο χρόνια και παραπάνω απο τότε που άρχισε να δίνει υπηρεσίες απο το ιδιόκτητο της (αρχικά με μεριζόμενη) θα έπρεπε να τα είχε διορθώσει.

Είναι κρίμα να περιμένει ο πελάτης στη συγκεκριμένη περίπτωση τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα για μια δουλειά 10 λεπτών, όπως η μεικτονόμηση.

Εγω την είχα κάνει μονος μου γιατί ήξερα οτι ο ΟΤΕ είχε κατασκευάσει τη γραμμή και το τηλέφωνο καλούσε. Ο τεχνικός είχε έρθει 3 μέρες μετά, λογικό χρονικό διάστημα αλλα ήταν με ένα παπάκι και ένα σάκο στη πλάτη, δεν είχε ούτε σκάλα ούτε όργανα μέτρησης. Μόνο μια γεννήτρια είχε και ένα τηλέφωνο με αυτάκια. Τελικά είδε οτι τα έχω κάνει σωστά και έφυγε στο πεντάλεπτο. Αυτά όμως συνέβησαν το Φεβρουάριο του 2007 και τώρα κοντεύει Αύγουστος του 2008. Υποτίθεται οτι μετα και την εξαγορά απο τη Wind ολα αυτά θα είχαν αλλάξει προς το καλύτερο.

amoydar
28-07-08, 20:35
Μαγκες και εγώ στο τηλεφωνικό κέντρο της Τελλάς είμαι και κιαταλαβαίνω πως τον συνδρομητή δεν τον απασχολεί τίποτα άλλο πέρα απο την ίδια την υπηρεσία του. Ο φίλος πριν είχε δίκιο για το επίπεδο εξυπηρέτησης. Γενικά το 13800 ( εξυπηρέτηση πελατών κτλ) έχει καλή εκπαίδευση και πιστέψτε με πως όσο μπορεί να εξυπηρετήσει το κάνει. Οι υπάλληλοι εκεί δεν έχουν τις πληροφορίες που ζητάει ο συνδρομητής με αποτέλεσμα να επιμένει ο συνδρομητής και υπάλληλος να μην μπορει να του απαντήσει καθώς δεν γνωρίζει (π.χ. πιθανή ημερομηνία αποκατάστασης βλάβης ή ενεργοποίσης ). Τώρα δεν θέλω να επεκταθώ σε περισσότερες λεπτομερείες επειδή δεν αφορούν και κανέναν. Τώρα το να τα βάζει κάποιος με υπαλλήλους που πέρνουν 650 ευρώ νομίζω δεν έχει νόημα. Και εγώ προσπαθώ να εξυπηρετώ τον κάθε συνδρομητή απο το τηλέφωνο αλλά μεχρι εκεί που φτάνουν οι γνώσεις και οι πληροφορίες που μου παρέχοντε. Τώρα πέδες το να κάνετε παράπονα και να γκρινιάζετε δεν οδηγεί πουθενά να ξέρετε. Κανένας δεν σας υποχρέωσε να βάλετε Τελλάς, ΗοL , και οτιδήποτε άλλο. Ο καθένας πάει εκεί που νομίζει ότι είναι καλύτερα. Εγώ από ένα μαγαζί που θα με δυσαρεστήσει 1,2,3 φορές , ε δεν θα ξαναψωνίσω από εκεί. Με τα δικά μου $$ ξέρω ότι εγώ κάνω κουμάντο. Δε γουστάρεις λοιπόν Τελλάς? Μη βάζεις- απλή λογική συμπεριφορά καταναλωτή που ισχύει για οποιοδήποτε προιον-υπηρεσία. Τα υπόλοιπα για μένα είναι απλα γκρινια.

sofaki
29-07-08, 12:25
Ηρθε σήμερα ο τεχνικός,το τηλέφωνο λειτουργεί κανονικά,ήρθε το μόντεμ κ πήρα για το activation id.Αλλά στη σελίδα που δώσατε δεν το αναγνωρίζει.Τι κάνω?Πότε ενεργοποιείται το νετ?

........Auto merged post: sofaki πρόσθεσε 25 λεπτά και 8 δευτερόλεπτα αργότερα ........

Το siemens που δίνουν δεν δεχεται εγκατάσταση σε vista?

crypter
29-07-08, 13:13
Ηρθε σήμερα ο τεχνικός,το τηλέφωνο λειτουργεί κανονικά,ήρθε το μόντεμ κ πήρα για το activation id.Αλλά στη σελίδα που δώσατε δεν το αναγνωρίζει.Τι κάνω?Πότε ενεργοποιείται το νετ?
παρτους τηλεφωο και ρωτα, κανονικα εφοσον ηρθε τεχνικος πρεπει (αν δεν εχεις ηδη ιντερνετ) να αποκτησεις και την συνδεση σε 4-5 μερες:hmm:

sofaki
29-07-08, 13:51
Τους πήρα κ είπαν ότι ακόμα δεν καταχωρήθηκα στο σύστημα ότι ενεργοποιήθηκα.Λογικά αύριο είπαν...

sofaki
29-07-08, 15:53
Ενω το φωτακι του adsl ειναι μονιμα αναμμενο γιατι το λαμπακι του νετ ειναι κοκκινο?Πως γινεται η συνδεση ρε παιδια,μπορει να μου εξηγησει καποιος?Τωρα εχω ενα παλιο ασυρματο ρουτερ κ δεν μπαινει νετ με τελλας.Πως να συνδεθω?

crypter
29-07-08, 16:00
Ενω το φωτακι του adsl ειναι μονιμα αναμμενο γιατι το λαμπακι του νετ ειναι κοκκινο?Πως γινεται η συνδεση ρε παιδια,μπορει να μου εξηγησει καποιος?Τωρα εχω ενα παλιο ασυρματο ρουτερ κ δεν μπαινει νετ με τελλας.Πως να συνδεθω?

αυτο που σου εγραψαν παραπανω το εχεις κανει κανονικα;

Τοτε εσυ αν σου έχουν δώσει το activation id.
Μπαίνεις με username:zisto ή guest@tellas.gr και password:zisto ή tellas και πάς στο http://go.tellas.gr/ServiceActivation/ActivationID.html
όπου βάζεις τον κωδικό( activation id) που σου δώσανε και ενεργοποιείς την υπηρεσία με ένα username και password που διαλέγεις εσύ εκείνη τη στιγμή.


αν ναι και δεν σου δουλευει ακομα απλα δεν το εχουν ενεργοποιησει και θα πρεπει να παρεις τηλεφωνο στο 1212 (οχι στο 13800)

sofaki
29-07-08, 16:50
Αφου δεν μπαινει καθολου στο νετ,πως να κανω την παραπανω διαδικασια?Παλι καλα που εχω τωρα δίκτυο από γειτονικό σπίτιΟσον αφορα το activation id ακομα δεν το δεχεται.Πηρα στο 1212 κ μου παν οτι ακομα δεν εχει δηλωθει η ενεργοποιηση μιας που σημερα ηρθε ο τεχνικος.

crypter
29-07-08, 16:52
Αφου δεν μπαινει καθολου στο νετ,πως να κανω την παραπανω διαδικασια?
δεν χρειαζεται να μπαινει στο ιντερνετ για αυτα, πας στο web interface του ρουτερ σου (δες στο εγχειριδιο του πως) και βαζεις τους παραπανω κωδικους, μετα θα μπορεις να μπαινεις μονο στην σελιδα της τελλας οπου θα πατησεις το e-care και θα πληκρολογησεις το activation id για να παρεις και τα επισημα στοιχεια (username/password) για την συνδεση σου

Spanos
29-07-08, 16:56
Αφου δεν μπαινει καθολου στο νετ,πως να κανω την παραπανω διαδικασια?Παλι καλα που εχω τωρα δίκτυο από γειτονικό σπίτιΟσον αφορα το activation id ακομα δεν το δεχεται.Πηρα στο 1212 κ μου παν οτι ακομα δεν εχει δηλωθει η ενεργοποιηση μιας που σημερα ηρθε ο τεχνικος.


http://www.tellas.gr/UserFiles/File/pdf/144530_SPEEDSTREAM2008.pdf

sofaki
29-07-08, 17:12
δεν χρειαζεται να μπαινει στο ιντερνετ για αυτα, πας στο web interface του ρουτερ σου (δες στο εγχειριδιο του πως) και βαζεις τους παραπανω κωδικους, μετα θα μπορεις να μπαινεις μονο στην σελιδα της τελλας οπου θα πατησεις το e-care και θα πληκρολογησεις το activation id για να παρεις και τα επισημα στοιχεια (username/password) για την συνδεση σου
Kαταρχας οι οδηγιες ειναι για windows xp,εγω με vista δεν μπορω να εγκαταστησω το cd ουτε να κανω αυτα που λεει.Κ 2ον εβαλα κωδικους στο ρουτερ αλλα δεν μπαινει σε καμια σελιδα.

Spanos
29-07-08, 17:52
Δε χρειάζεται να εγκαταστησεις τίποτα, σύνδεσε το κίτρινο καλώδιο ethernet με το ρούτερ με την κάρτα δικτύου του υπολογιστή

vasiliou
29-07-08, 18:27
Τα speedstream τα πάνε καλα με τα sVista...?

Aλλα λογικά το ethernet δεν πρέπει να εχει πρόβλημα!

Πρέπει να μπαίνει στο μενού του μόντεμ Http://192.168.254.254
Εκει αν το Adsl λαμπάκι ειναι αναμένω πρέπει να παίρνει και ip έστω και την κλειδωμένη!

nikitaspap
29-07-08, 19:21
Να γυρίσεις όσο προλαβαίνεις σε καναν ΟΤΕ

Έχεις προβληματα μαζί τους, πριν ακόμα ξεκινησεις συνεργτασία

crypter
29-07-08, 22:41
Έχεις προβληματα μαζί τους, πριν ακόμα ξεκινησεις συνεργτασία
λιγο ακυρο το ποστ σου, προβληματα υπαρχουν παντου ακομα και στον οτε(και ας μην ειναι τοσα πολλα)
;)

nyannaco
30-07-08, 16:16
Τα speedstream τα πάνε καλα με τα sVista...?

Aλλα λογικά το ethernet δεν πρέπει να εχει πρόβλημα!

Από τη στιγμή που συνδέεις το speedstream με το PC Μέσω ethernet, (α) δεν χρειάζεται να εγκαταστήσεις τίποτα, οπότε δεν τίθεται θέμα συμβατότητας driver με Vista, και (β) συνεργάζονται μια χαρά (διαπιστωμένο στην πράξη) γιατί απλούστατα το ένα δεν ξέρει καν τί είναι το άλλο, ξέρει μόνο μια IP διεύθυνση!

Ακόμη κι αν δεν υπήρχε θέμα συμβατότητας, αφού το μηχάνημά σου είναι αρκετά καινούργιο για να τρέχει Vista σίγοθρα θα έχει ethernet, οπότε είναι χαζό να συνδεθείς μέσω USB που έιναι πιο αργή.

sofaki
30-07-08, 17:41
Βάζω το κίτρινο καλώδιο στη θύρα Εthernet απλά οι οδηγίες στο βιβλιαράκι λένε ότι πρέπει να κανω κ κάτι άλλο το οποίο όμως δεν γίνεται διότι έχω βίστα!Στη σελίδα του ρούτερ μπαίνω,έβαλα τις ρυθμίσεις που λέει αλλά στο τέλος όταν πληκτρολογώ τα στοιχεία guest@tellas και tellas ωστε να συνδεθω 1η φορα κ να παω στο e-care,δεν με συνδέει.Δοκίμασα κ το ασύρματο ρούτερ που έχω για την άλλη σύνδεση κ ενώ ανάβει το λαμπάκι adsl,το λαμπάκι του νετ είναι κόκκινο...

nyannaco
31-07-08, 08:45
Βάζω το κίτρινο καλώδιο στη θύρα Εthernet απλά οι οδηγίες στο βιβλιαράκι λένε ότι πρέπει να κανω κ κάτι άλλο το οποίο όμως δεν γίνεται διότι έχω βίστα!
Το κάτι άλλο που λέει ότι πρέπει να κάνεις: μάλλον αναφέρεσαι στο βήμα 2α των οδηγιών, "Παραμετροποίηση / Ρύθμιση τιου υπολογιστή σας". Αυτό είναι η εγκατάσταση του οδηγού για USB. Αφού συνδέεσαι μεσω ethernet αυτό ΔΕΝ χρειάζεται να το κάνεις.


Στη σελίδα του ρούτερ μπαίνω,έβαλα τις ρυθμίσεις που λέει αλλά στο τέλος όταν πληκτρολογώ τα στοιχεία guest@tellas και tellas ωστε να συνδεθω 1η φορα κ να παω στο e-care,δεν με συνδέει.Δοκίμασα κ το ασύρματο ρούτερ που έχω για την άλλη σύνδεση κ ενώ ανάβει το λαμπάκι adsl,το λαμπάκι του νετ είναι κόκκινο...
Το γεγονός ότι μπαίνεις στις ρυθμίσεις του router αποδεικνύει ότι η ethernet δουλεύει κανονικά και το PC βλέπει το router και αντίστροφα. Ξέχνα την εγκατάσταση του οδηγού.
Στην προσπάθειά σου να συνδεθείς πρώτη φορά, το σωστό user name είναι guest@tellas.gr, το έβαλες το .gr ή μήπως όχι όπως και εδώ; Αν πάλι απλά το ξέχασες εδώ αλλά στην προσπάθεια ενεργοποίησης χρησιμοποιείς το σωστό user name και δεν σου δουλεύει, πες μας πού ακριβώς αντιμετωπίζεις πρόβλημα με αναφορά στα βήματα των οδηγιών:
http://www.tellas.gr/UserFiles/File/pdf/144530_SPEEDSTREAM2008.pdf
για να καταλάβουμε πού ακριβώς κολλάς.

sofaki
31-07-08, 09:30
Λοιπόν..το ρούτερ το αναγνωρίζει κανονικά,δεν έχω πρόβλημα σε αυτό.Δεν μπορώ να κάνω το βήμα 2β στη σελίδα 3 μιας που έχω βίστα.Οποτε πήγα κατευθείαν στις ρυθμίσεις του ρούτερ.Εκανα όλες τις ρυθμισεις κανονικα,μεχρι το τελευταιο βημα 8 τη σελίδα 12 απλά όταν πατάω το connect μου βγαζει μήνυμα ότι είναι απασχολημένο....Μηπως φταιει το οτι ακομα η τελλας δεν ενεργοποιησε το adsl μου?

vasiliou
31-07-08, 09:48
Βαζεις PPPoA???
Για δοκίμασε τα ιδία αλλα Αντι για PPPoA- PPPoE και αντι για VCMUX - LLC και δες αν μπαίνει!
Γιατι αν ανάβει το λαμπάκι adsl τοτε με τα guest πρέπει να μπαίνει- μπει να παρει ip..!
Ασχετα αν δεν σου εχουν ενεργοποιήσει το account id!

sofaki
31-07-08, 10:08
Το λαμπακι του adsl ειναι μονιμα αναμμενο....αλλά όσες φορες δοκίμασα να μπω μου βγαζε δίκτυο απασχολημενο...
Δοκιμασα κ ενα ασυρματο ρουτερ...κ κει αναβει το λαμπακι κανονικα αλλα το λαμπακι του νετ ειναι κοκκινο,μηπως γι'αυτο δεν μπαινει?Για να ενεργοποιησω το account πρεπει να μπω με τα στοιχεια guest@tellas.gr?Το λεω επειδη πιανω αλλο ασυρματο δικτυο στην οικοδομη,μηπως μπορω να ενεργοποιηθω ετσι.

nyannaco
31-07-08, 13:16
Για το βήμα 2β: άνοιξε το control panel των Vista, και κάπου αριστερά έχει επιλογή για να στο εμφανίζει όπως τα XP, ώστε να βρεις εύκολα το Network Connections. Αμα το βρεις, από κει και πέρα είναι ίδια αν θυμάμαι σωστά.
Εναλλακτικά, κάνε διπλό κλικ στο εικονίδιο του δικτύου στο system tray (κάτω δεξιά), και όταν ανοίξει το local area connection status πάτα Properties και θα βγεις εκεί που θέλεις.
Δεν θυμάμαι να στα πω ακριβώς τώρα γιατί εδώ έχω XP, το βραδάκι στο σπίτι που έχω Vista επανέρχομαι αν δεν τα έχεις καταφέρει μέχρι τότε.
Οσο για το activation, μπορείς να το κάνεις από οποιοδήποτε υπολογιστή/δίκτυο/provider/χρήστη, αρκεί να καταφέρεις να μπεις στη σελίδα της Tellas.

vasiliou
31-07-08, 13:23
Mπορεις να το ενεργοποιήσεις και απο αλλου αλλα για να το ενεργοποιήσεις πρέπει να το εχουν ενεργοποιήσει και εκείνοι... αλλιώς θα σου λεει οτι ειναι λάθος!
Επίσης για δοκίμασε με zisto@tellas.gr kai pass: zisto και δες αν παίρνει ip
Το λαμπάκι νετ ειναι κόκκινο επηδει δεν εχεις μπει να πάρει ip το μόντεμ
Α και δοκίμασες με PPPoE?? Τι αποτέλεσμα ειχε!
Απο το 1212 τι σου λενε?Ελπίζω να τους παίρνεις απο το νεο σου τηλ που ειναι της τελλας για να καταλάβουν πως εχεις ενεργοποιηθεί!
Επίσης παρε το 13800 και ρωτα απλά τι λέει το σύστημα τους οτι βρίσκετε η διαδικασία τις συνδέσεις σου για να δεις ..και μετα πες τους τι θα γινει Boys ???


Για το βήμα 2β: άνοιξε το control panel των Vista, και κάπου αριστερά έχει επιλογή για να στο εμφανίζει όπως τα XP, ώστε να βρεις εύκολα το Network Connections. Αμα το βρεις, από κει και πέρα είναι ίδια αν θυμάμαι σωστά.
Εναλλακτικά, κάνε διπλό κλικ στο εικονίδιο του δικτύου στο system tray (κάτω δεξιά), και όταν ανοίξει το local area connection status πάτα Properties και θα βγεις εκεί που θέλεις.
Δεν θυμάμαι να στα πω ακριβώς τώρα γιατί εδώ έχω XP, το βραδάκι στο σπίτι που έχω Vista επανέρχομαι αν δεν τα έχεις καταφέρει μέχρι τότε.


Aπο την στιγμή που μπαίνει στο web interface του modem το βήμα 2β μας ειναι άχρηστο!

sofaki
31-07-08, 14:28
λΟΙπον...Ειμαι μακρυα απο το σπιτι που ενεργοποιησα το τηλεφωνο...Πηρα τηλεφ τωρα την τελλας κ μου παν οτι δεν ξερουν ποτε ακριβως θα ενεργοποιηθει το νετ επειδη κανουν αναβαθμιση...Τελικα λεω να χρησιμοποιησω το ασυρματο ρουτερ που εχω,της neatgear.Αφου δεν το εχουν ενεργοποιησει,δεν υπαρχει λογος να μπω κ με τα στοιχεια της τελλας...Αν ενεργοποιηθω κ πληκτρολογησω τον κωδικο απο αλλη συνδεση,μετα δεν θα παρει αυτοματα ip το μοντεμ?

crypter
31-07-08, 14:35
Αν ενεργοποιηθω κ πληκτρολογησω τον κωδικο απο αλλη συνδεση,μετα δεν θα παρει αυτοματα ip το μοντεμ?
τι εννοεις; αν πληκτρολογησεις τον κωδικο στο μοντεμ απο αλλο μερος σε μεγαλη αποσταση;
οχι δεν γινεται (δεν πατας απλα σε οποιοδηποτε pc το 192.168.254.254 και συνδεεσαι στο μοντεμ σου, δεν δουλευει ετσι αυτο:p

sofaki
31-07-08, 17:02
Για το μοντεμ οκ,μπαινει στη σελιδα.Εννοω για τη σελιδα go.tellas.gr.
Aν ενεργοποιηθώ λογικα θα λαμβανει αυτοματα ip το μοντεμ,ετσι δεν ειναι?

vasiliou
31-07-08, 17:39
Pωτησες-εκανες οσα σου ειπα στο #40 μηνυμα???Αν ναι τι αποτέλεσμα ειχαν???

Τωρα για να ξεκαθαρίσουμε κατι.. Απο την στιγμή που το τηλέφωνο δουλεύει και το Adsl λαμπάκι ανάβει παει να πει οτι είσαι στην τελλας ενεργοποιημένη... Το μονο που δεν σου εχουν ενεργοποιήσει ειναι το Account id που με αυτο θα μπορέσεις να κανείς τα δικα σου user+pass!
Ομως απο την στιγμη που το adsl λαμπακι αναβει θα επρεπε αν ολα τα εχεις κανει σωστα με guest@tellas.gr / tellas ή με zisto@tellas.gr /zisto το μοντεμ να επερνε ip... άσχετα αν δεν σου εχουν απενεργοποιήσει το account id!Απο την στιγμή που η γραμμή dsl σηκώνετε και κλειδώνει κάπου παει να πει οτι εισαι πάνω στο dslam αρα με τα default user+pass έπρεπε να παίρνεις ip και να μπαίνεις εως το http://go.tellas.gr/ServiceActivation/ActivationID.html ! Αν δεν γίνετε αυτό κατι αλλο τρέχει!
Επίσης ξανά λεω πάρε και ρωτα στο 13800 που φαίνεται οτι βρίσκετε η διαδικασία ενεργοποίησις σου... Να δούμε τι θα σου πουν... Και αν σου που οτι εχεις ενεργοποιηθεί ρωτά τους και απο ποτέ έστω και για το τηλ. απο ποτε φαίνεται οτι χρεώνεσαι για αυτούς??

sofaki
31-07-08, 17:53
Ειμαι μακρυα κ δεν μπορω να δοκιμασω τις ρυθμισεις που λες.Πηρα τηλεφωνο κ μου πε η τελλας οτι δεν ειμαι ενεργοποιημενο στο adsl ι οτι λογω αναβαθμισης δεν φαινεται η πορεια.Να παρω τηλ σε λιγες μερες.Απ'οτι πληροφορηθηκα απο το φορουμ κι αλλοι χρηστες ειναι στην ιδια φαση με μενα...

nyannaco
31-07-08, 23:18
Network Connections στα Vista:

Control Panel, κλικ στο View Network Status and Tasks (κάτω από την κεφαλίδα Network and Internet)

Κλικ στο Manage Network Connections (αριστερό πάνελ)

Στο νέο παράθυρο, δεξί κλικ -> Properties πάνω στο εικονίδιο Local Area Connection (ζητάει επιβεβαίωση)

Copyright © Keen Notion Co (2002-2014) Copyright Keen Notion Co.