PDA

Επιστροφή στο Forum : Αγορά ποδηλάτου



ciaoant1
25-09-08, 14:04
Μάλλον (δεν είναι και σίγουρο ακόμα) θα αλλάξω δουλειά, καθώς βρήκα μια καλυτερη θέση απο αυτή που έχω.
Το μόνο πρόβλημα είναι πως η νέα αυτή εταιρεία είναι κάπως μακρυά από το σπίτι μου, και οι συγκοινωνίες στην Πάτρα δεν είναι και ότι καλύτερο (πχ για να πάω σε αυτή την εταιρέια πρέπει να αλλάζω 2 λεωφορεία , και το εισιτήριο είναι πανάκριβο - το "κανονικό" κοστίζει 0.9 ευρώ, εγώ ως φοιτητής εχω μια μικρή μείωση, ενώ για μεγαλύτερες διαδρομές οι αντίστοιχες τιμές είναι ακόμα ακριβότερες).

Η αγορά-συντήρηση ενός αυτοκινήτου είναι πέρα από τις οικονομικές μου δυνατότητες (κάτι που μάλλον ισχύει και για ένα ολοένα και πιο μεγάλο κομμάτι του εργαζόμενου πληθυσμού, ειδικά των νέων).

Θέλοντας και μη λοιπόν, ωθούμαι να στρφώ στην αγορά ποδηλάτου.

Θέλω αν ξέρετε να μου δώσετε πληροφορίες
1) για το πόσο κοστίζει ένα καλό ποδήλατο, χωρίς πάντως ιδιαίτερες απαιτήσεις σε ταχύτητα. Απλά για να πηγαίνοέρχομαι στη δουλειά το θέλω
2)Ποιο ποδήλατο να πάρω (να μου προτείνετε μεριά μοντέλα δηλαδή)
3)Πόσο ασφαλές πιστεύετε ότι είναι να κυκλοφορείς μέσα στην πόλη τη σήμερον ημέρα, και αν τελικα αξίζει το "ρίσκο".

nm96027
25-09-08, 14:26
Καταρχην να σε καλέσω στο Adslgr's cyclists wannabe club (http://www.adslgr.com/forum/group.php?do=viewmembers&groupid=12) :clap:

Ειμαι ποδηλάτης τα τελευταια 3-4 χρονια και οσο περναει ο καιρος γίνομαι ολο και πιο τακτικος χρηστης.

Λοιπον:

1.Αποφευγεις τα πολυ φθηνα ποδηλατα τύπου Carrerfur. Για αυτο που προσφέρουν ειναι δυσαναλογα ακριβα. Δηλαδή πουλάνε ποδηλατα με 120-130 ευρω (εχουν και με 90), με κατι υποτιθεμενες αναρτήσεις και τελικα σου προσφέρουν κατι που ειναι επικινδυνο.
Ξεκινας την ερευνα αγορας απο τα 250-300 ευρω.


2. η ideal ειναι μια καλη προταση. Τωρα είτε ψαχνεις για ενα μεταχειρισμενο (δεν ειναι καθόλου κακη λυση) γυρω στα 200-200κατι είτε πας σε κατευθειαν καινουργια λυση με 300 ευρω. Ακουγονται πολλα, το ξερω. αλλα ειναι σαφεστατα προτιμοτερο να παρεις ενα καλο μεταχειρισμενο παρα ενα καινουργιο απο το πρακτικερ. Η διαφορα ειναι τεραστια: οχι στην ταχύτητα αλλα στην ασφαλεια.

Να προτιμήσεις καποιο city ή TOR bike και οχι mountain , αφου θες απλως να μετακινεισαι μεσα στην πολη. Η διαφορα μεταξυ αλλων βρισκεται στο μεγεθος του τροχου. Στα city/tor ειναι 28 ιντσες εως στα mountain 26. Μαζι με τα πιο λεπτα λαστιχα κανουν την ποδηλασια στις ανηφορες, πολυ ευκολη.

Να προσεξεις το υψος σου και το βαρος σου να ταιριαζουν με το ποδηλατο. Ειδικα το υψος.

........Auto merged post: nm96027 πρόσθεσε 3 λεπτά και 0 δευτερόλεπτα αργότερα ........

Με το θεμα της ασφαλειας:

Ζορια. Οι κινδυνοι ειναι πολλοι. Χρειαζεται φωτα και κρανος (τα θεωρω απαραίτητα). Επισης πρεπει να οδηγεις λες και εισαι αόρατος. Δεν περιμένεις απο κανεναν να σε δει και να σε εντοπισει αφου ο ελληνας οδηγος δεν ειναι συνηθισμενος να οδηγει αναμεσα σε ποδηλατα (με το δικιο του).

Μεγαλο κινδυνο διατρέχεις και με τον ιδιο σου τον εαυτο: οταν ξεθαρεψεις. Με το ποδηλατο ειναι ευκολο να χωθεις, ευκολο να καβαλησεις πεζοδρομιο, ευκολο να παρεις εναν δρομο αναποδα. Επισης ειναι ευκολο να τρεξεις (ειδικα αν εχεις city bike).

........Auto merged post: nm96027 πρόσθεσε 2 λεπτά και 6 δευτερόλεπτα αργότερα ........

Οι κεντρικοι δρομοι ειναι κατα εναν τροπο ασφαλεστεροι: οδηγεις απλως στην ακρη και σε ενοχλει κανενας. Η ποδηλασια στα στενα, με τα στοπ και τις διασταυρώσεις καμμια φορα ειναι πιο επικινδυνη.

Στην αρχη θα φοβηθεις (μαλλον) αρκετα οταν βγεις στον δρομο με τα αμαξια και τα λεωφορεια. Μετα σιγα-σιγα θα συνηθισεις.

Καλο ειναι να ξερεις την διαδρομη που προκεται να κανεις. Να ξερεις που εχει λακουβες, φρεατια, κακο οδοστρωμα, διασταυρωσεις με κακη ορατοτητα.

alexandrozz
25-09-08, 14:59
Θέλω αν ξέρετε να μου δώσετε πληροφορίες
1) για το πόσο κοστίζει ένα καλό ποδήλατο, χωρίς πάντως ιδιαίτερες απαιτήσεις σε ταχύτητα. Απλά για να πηγαίνοέρχομαι στη δουλειά το θέλω
2)Ποιο ποδήλατο να πάρω (να μου προτείνετε μεριά μοντέλα δηλαδή)
3)Πόσο ασφαλές πιστεύετε ότι είναι να κυκλοφορείς μέσα στην πόλη τη σήμερον ημέρα, και αν τελικα αξίζει το "ρίσκο".

1,2) Εγώ έχω πάρει το Ideal spark 220 euro περίπου και είμαι ευχαριστημένος. Είχε πάθει μόνο κάτι η πεταλιέρα αλλά μου το άλλαξαν λόγο εγγύησης (μάλλον εγώ έφταιγα κιόλας..). Έχω βάλει και κάτι μέσα από τα λάστιχα για να μη σκάνε και γενικά δουλεύουν όλα ρολόι. Το έχω πάει και σε βουνό 2-3 φορές και τα έχει βγάλει πέρα (μη φανταστείς hardcore καταστάσεις). Να προσέχεις πάρα πολύ τη συντήρηση του ποδηλάτου ξεκινόντας από το να μην έχει καμιά επαφή το ποδήλατο με βροχή και τέτοια (αν μπορείς να πάρεις μια κουκούλα ακόμα καλύτερα). Μεταχειρισμένα δεν προτείνω καθόλου. Η διαφορά της τιμής σε σχέση με την εγγύηση που θα έχεις και το ρίσκο αν είναι κάτι λάθος με κάνουν να είμαι κατά.

3) Είναι δύσκολο και εξαρτάται τη διαδρομή. Πρέπει να είσαι προσεχτικός σχετικά με τους οδηγούς που δεν ανάβουν flash όταν είναι να στρίψουν, τη νύχτα (must είναι τα φωτάκια μπρος-πίσω), τους οδηγούς που ανοίγουν τη πόρτα από τη μεριά του δρόμου κτλ. Υπάρχει μια αίσθηση προσοχής από τους οδηγούς προς τους ποδηλάτες αλλά όπως και να έχει τα πράγματα είναι επικύνδηνα (όπως και με τα μηχανάκια). Το θέμα είναι ότι πχ και στο πεζοδρόμιο να είσαι δεν σου εγγυάται κανείς ότι δεν θα πέσει απάνω σου αυτοκίνητο. Πρέπει να βρεις μια διαδρομή με μικρή κυκλοφορία όπου αναγκαστικά δεν τρέχουν τα αυτοκίνητα. Τους κεντρικούς δρόμους στη περιοχή μου (Αλίμου, Βουλιαγμένης κτλ) εγώ τους φοβάμαι και προτιμάω να πηγαίνω από στενά, πεζόδρομους, πεζοδρόμιο όπου αυτό είναι δυνατό. Το κράνος επίσης δεν είναι κακή ιδέα. Από προσωπική εμπειρία κάνοντας ποδήλατο περίπου 10 χρόνια μπορώ να πω ότι έχω κινδυνέψει 2 φορές, μια από βλακεία δικιά μου και μια από έναν οδηγό που άνοιξε τη πόρτα από τη μεριά του δρόμου.

gravis
25-09-08, 17:02
μιας και αναφερεσε οτι η αποσταση σπιτου -χωρο εργασιας θα ειναι μεγαλη και χρειαζεσαι να παιρνεις 2 λεωφορεια για να φτασεις, βαζω το ερωτημα αν θα καταφερεις να φτασεις με το ποδηλατο στην δουλεια. Δηλαδη αν ειναι τρελη αποσταση ισως τα φτυσεις στα μεσα τις διαδρομης.
Αν ειναι οντως μεγαλη η αποσταση, βγαλε κανενα διπλωμα μηχανης, δεν θα σε τρωνε τα μποτιλιαρισματα και η καταναλωση καυσιμου και συντηρηση ειναι μερα με νυχτα σε σχεση με το αυτοκινητο

karakou
25-09-08, 17:24
Go for it για Πάτρα, Αθήνα κ Θεσσαλονίκη είναι πιο δύσκολα ε και IDEAL είναι απο τα καλύτερα ποδήλατα.

hammer21
25-09-08, 17:43
Καταρχην συγχρητηρια για την επιλογη σου.επισης να ευχαριστησω τον nmXXXX για τις πολυ χρησιμες πληροφοριες που εδωσε.
Απο εμενα κοιτα και τα lombardo αλλα αν εχεςις φραγκα μην σκεφτεις λεπτο τα ideal.Παρτο και φυγε.
Οπως λεει και ο καρακου βεβαια αν ειναι μεγαλη η αποσταση σκεψου κατι ειδικα μηχανακια που εχουν και πεταλια.Νομιζω οτι θα ηταν ακομα καλυτερη λυση

karakou
25-09-08, 17:52
Άσχετο αλλά εμένα μου έχει πει γιατρός για τη φλέβα στο πόδι μου να κάνω ποδήλατο 3 ώρες τη μέρα απο πέρισυ κ ακόμα δεν έχω πάρει.:rofl: Το ποδήλατο είναι κορυφαία άσκηση συν τοις άλλοις

crypter
25-09-08, 17:56
Άσχετο αλλά εμένα μου έχει πει γιατρός για τη φλέβα στο πόδι μου να κάνω ποδήλατο 3 ώρες τη μέρα απο πέρισυ κ ακόμα δεν έχω πάρει. Το ποδήλατο είναι κορυφαία άσκηση συν τοις άλλοις
αρκει η σελα να ειναι πλατια και ανετη για να μην πιεζει την περιοχη του προστατη και κοβει την καλη κυκλοφορια του αιματος στην περιοχη (για ευνοητους λογους :p). παλιοτερα ειχε νομιζω μια εκπομπη για ποδηλατες σε καποιο κρατικο καναλι αλλα δεν την ειχα πετυχει πανω απο μια φορα :p

karakou
25-09-08, 18:09
Δε παίζει να πάρω bicycle φιλαράκι:p Είμαι ποδαράτος τύπος μαλλον κανα τουτου θα πάρω

nm96027
25-09-08, 18:41
To ποδηλατο θελει εξασκηση και υπομονη.

Δεν ειμαι καθόλου αθλητικος τυπος. Την πρωτη εποχη που ξεκινησα το ποδηλατο μεσα στην πολη, οταν ανεβαινα ανηφορα ηθελα κρεβατι στο Σωτηρια απο την δυσπνοια. Αργότερα, σταδιακα συνηθισα.

Τον πρωτο καιρο, το ποδηλατο φαίνεται βουνο. Κατι οι πνευμονες, κατι οι μυες, κατι να μαθεις και τις ταχύτητες, χρειαζεται καιρος.

Κατι που δεν μπορει ευκολα να αντιμετωπιστει ειναι ο ιδρωτας. Αυτο ναι ειναι προβλημα.

Α, και ξεχασα μαλλον το σημαντικοτερο: ΚΛΟΠΕΣ

Οι κλοπες ποδηλατων στην Αθηνα ειναι πιο συχνες και απο τα σκανδαλα της κυβερνησης. Οι κοινες αλυσιδες, κουλουρες και αλλα συναφη, ειναι απαγορευτικες.

Το ποδηλατο θελει πεταλο (30 ευρω και πανω) και δέσιμο σε σημειο φωτεινο με περαστικους. Χωρις αυτο να σημαινει πως ετσι το διασφαλιζεις.

alexandrozz
25-09-08, 23:41
μιας και αναφερεσε οτι η αποσταση σπιτου -χωρο εργασιας θα ειναι μεγαλη και χρειαζεσαι να παιρνεις 2 λεωφορεια για να φτασεις, βαζω το ερωτημα αν θα καταφερεις να φτασεις με το ποδηλατο στην δουλεια. Δηλαδη αν ειναι τρελη αποσταση ισως τα φτυσεις στα μεσα τις διαδρομης.
Αν ειναι οντως μεγαλη η αποσταση, βγαλε κανενα διπλωμα μηχανης, δεν θα σε τρωνε τα μποτιλιαρισματα και η καταναλωση καυσιμου και συντηρηση ειναι μερα με νυχτα σε σχεση με το αυτοκινητο

Αν δεν έχει ανηφόρες-κατηφόρες μπορείς να πας πολύ μεγάλη απόσταση χωρίς να κουραστείς καθόλου.

........Auto merged post: alexandrozz πρόσθεσε 2 λεπτά και 20 δευτερόλεπτα αργότερα ........


To ποδηλατο θελει εξασκηση και υπομονη.

Δεν ειμαι καθόλου αθλητικος τυπος. Την πρωτη εποχη που ξεκινησα το ποδηλατο μεσα στην πολη, οταν ανεβαινα ανηφορα ηθελα κρεβατι στο Σωτηρια απο την δυσπνοια. Αργότερα, σταδιακα συνηθισα.

Τον πρωτο καιρο, το ποδηλατο φαίνεται βουνο. Κατι οι πνευμονες, κατι οι μυες, κατι να μαθεις και τις ταχύτητες, χρειαζεται καιρος.

Κατι που δεν μπορει ευκολα να αντιμετωπιστει ειναι ο ιδρωτας. Αυτο ναι ειναι προβλημα.

Α, και ξεχασα μαλλον το σημαντικοτερο: ΚΛΟΠΕΣ

Οι κλοπες ποδηλατων στην Αθηνα ειναι πιο συχνες και απο τα σκανδαλα της κυβερνησης. Οι κοινες αλυσιδες, κουλουρες και αλλα συναφη, ειναι απαγορευτικες.

Το ποδηλατο θελει πεταλο (30 ευρω και πανω) και δέσιμο σε σημειο φωτεινο με περαστικους. Χωρις αυτο να σημαινει πως ετσι το διασφαλιζεις.

Να προσθέσω ότι και κάτι αλυσίδες που είναι για μηχανάκι (που κάνουν και αυτές περίπου 30 ευρώ) είναι οκ (είναι κάτι συγκεκριμένες που κόβονται μόνο με αλυσοπρίονο). Προσωπικά όταν το δένω σε κεντρικό σημείο το δένω με 2 αλυσίδες (μια μεγάλη και μια μικρή) για να αποτρέπονται οι περίεργοι και να βρω και τις 2 ζάντες όταν γυρίσω.

giannhs1984
26-09-08, 00:12
το βαζεις στο σπιτι η σε γκαραζ αμα υπαρχει..

τωρα για τα πνευμονια
μονο σταθερη αναπνοη θελει να καταφερεις να περνεις αναπνοη σε σταθερο οριο

ciaoant1
27-09-08, 18:59
μιας και αναφερεσε οτι η αποσταση σπιτου -χωρο εργασιας θα ειναι μεγαλη και χρειαζεσαι να παιρνεις 2 λεωφορεια για να φτασεις, βαζω το ερωτημα αν θα καταφερεις να φτασεις με το ποδηλατο στην δουλεια. Δηλαδη αν ειναι τρελη αποσταση ισως τα φτυσεις στα μεσα τις διαδρομης.
Αν ειναι οντως μεγαλη η αποσταση, βγαλε κανενα διπλωμα μηχανης, δεν θα σε τρωνε τα μποτιλιαρισματα και η καταναλωση καυσιμου και συντηρηση ειναι μερα με νυχτα σε σχεση με το αυτοκινητο
Το ότι χρειάζονται 2 λεωφορεία οφείλεται στην κακή συγκοινωία στην Πάτρα.

Η απόσταση από το σπίτι μου στη νέα δουλειά είναι περίπου 45-50 λεπτά με τα πόδια.

Παρ' όλα αυτά, το λεωφορείο από το σίτι μου θα με πάει μέχρι τα μέσα της συγκεκριμένης διαδρομής, και μετά είτε με τα πόδια, είτε δεύτερο λεωφορείο. Και με 0.7 το εισιτήριο (το φοιτηιτκό, αν έπαιρνα κανονικό εισιτήριο, θα πλήρωνα 0.9) δε συμφέρει.

Μάλλον για μηχανάκι με βλέπω, γιατί δεν είμαι και καλός ποδηλάτης (έχω να κανω ποδήλατο από το γυμνάσιο, με εξαίρεση μια φορά που είχα κάνει ποδήλατο όταν είχα μια κοπέλα ποδηλάτισσα).

Απλά δεν έχω δίπλωμα για μηχανάκι, μόνο για αυτοκίνητο, και άρα είναι πολλά τα έξοδα σε μια σχολή οδήγησης.


Καταρχην συγχρητηρια για την επιλογη σου.
Ευχαριστώ, αλλά δε νομίζω ότι έκανα και κάτι το φοβερό.
Απλά αναγκάζομαι να καταφύγω στο ποδήλατο, θέλοντας και μη, διότι...δεν έχω λεφτά για κάτι παραπάνω, και η δουλειά είναι μακρυά.

Στα επόμενα χρόνια μάλιστα, οι πωλητές ποδηλάτων θα βγάλουν καλά λεφτά, αφού πολλοί εργαζόμενοι δε θα μπορούν να αγοράσουν αυτοκίνητο, και είτε θα πάρουν μηχανάκι, είτε ποδήλατο.

Κάπως σαν την κατάσταση όταν πρωτοπαρουσιάστηκε το αυτοκίνητο - οι πλούσιοι το ειχαν, οι φτωχοί όχι.

Απλά τώρα υπάρχει και το οικολογικό ζήτημα, το οποίο θα χρησιμοποιηθεί ως "παρηγορια" για να μην αισθάνονται άσχημα όσοι παίρνουν το "οικολογικό ποδήλατο" επειδή δε θα μπορούν να πάρουν το "αντιοικολογικό αυτοκίνητο".

hammer21
27-09-08, 19:05
Ευχαριστώ, αλλά δε νομίζω ότι έκανα και κάτι το φοβερό.
Απλά αναγκάζομαι να καταφύγω στο ποδήλατο, θέλοντας και μη, διότι...δεν έχω λεφτά για κάτι παραπάνω, και η δουλειά είναι μακρυά.

Στα επόμενα χρόνια μάλιστα, οι πωλητές ποδηλάτων θα βγάλουν καλά λεφτά, αφού πολλοί εργαζόμενοι δε θα μπορούν να αγοράσουν αυτοκίνητο, και είτε θα πάρουν μηχανάκι, είτε ποδήλατο.

Κάπως σαν την κατάσταση όταν πρωτοπαρουσιάστηκε το αυτοκίνητο - οι πλούσιοι το ειχαν, οι φτωχοί όχι.

Απλά τώρα υπάρχει και το οικολογικό ζήτημα, το οποίο θα χρησιμοποιηθεί ως "παρηγορια" για να μην αισθάνονται άσχημα όσοι παίρνουν το "οικολογικό ποδήλατο" επειδή δε θα μπορούν να πάρουν το "αντιοικολογικό αυτοκίνητο".

Ειναι και θεμα υγειας και ευεξιας.Ειναι φοβερο, γιατι ποσους 20ρηδες ξερεις που ΔΕΝ κανουν το σκ@τ0 τους παξιμαδι(σορυ και για την εκφραση) για να παρουν αμαξι και να πουλανε μουρη.Τα ωφελη θα βγουν στα 40-50 που θα εχεις ακομα τις αντοχες σου και θα εισαι ψυχολογικα υγιης.Εχω ζωντανο παραδειγμα για αυτο.Και πολλα αλλα ειναι τα πλεονεκτηματα αλλα ας μη τα αναλυσουμε και ανοιξει κανα flame;)

nm96027
27-09-08, 23:00
Συμφωνα απολυτα με τον pga21ole.:clap:

Ετσι ειναι! Η ποδηλασια ειναι μια απο τις πιο "νορμαλ" γυμναστικές, μαζι με το κολυμπι!

Xguru
01-10-08, 15:05
Ideal Megisto, δεν ξέρω πόσο κάνει, ξέρω ότι είναι η Mercendes των ποδηλάτων πόλης. Πήγαινε σε ένα κατάστημα και κάντου μια βόλτα να το δείς. Για να πας στη δουλειά δεν ξέρω αν προσφέρεται το ποδήλατο γιατί ιδρώνεις και δε μπορείς να φοράς και φόρμα/κολάν κλπ.

Αυτό αν θες να πας γρήγορα, αν θες να πας πιο αργά αλλά σταθερότερα (λόγω ύψους) πας σε mountain με 26" ζάντα.

alexandrozz
03-10-08, 22:40
Τώρα μέχρι τον Απρίλη είναι μια χαρά καιρός για ποδήλατο (το πρωΐ δεν έχει και πολύ ζέστη). Από το Μάιο και μετά δυσκολεύει το πράγμα.

bomberb17
04-10-08, 12:15
Παιδιά ενδιαφέρομαι και εγώ να αγοράσω ένα ποδήλατο, πείτε μου κάποιο κατάστημα για να ψάξω, μόνο τα carrefour και praktiker ξέρω...:hmm:

blackshadow84
04-10-08, 15:12
Πεσ μας που μενεις περιπου να σου πουμε!!!

hammer21
04-10-08, 15:17
Αν μενεις Αθηνα ενας απο τους πιο γνωστους πωλητες ειναι ο γκατσουλης(....γατσουλης καπως ετσι) στη Ν.Φ.Οπως πας για τη Ρενω στην εθνικη...λιγο πριν.

Γ@μω τις κατατοπισεις.gps πρεπει να γινω:p
δεν προλαβαινω τωρα θα σου βαλω google maps αν ειναι;)

Petros
04-10-08, 15:35
παιδιά και εμένα με ενδιαφέρει αρκετά το θέμα μετακίνησης στην πόλη με ποδήλατο.

έπιασα δουλειά και θέλω να πηγαινοέρχομαι από το σπίτι μου στο Μετρό με το ποδήλατο, αλλά και να μπορώ να κάνω και καμιά βόλτα -όχι μόνο μέσα στην πόλη.

Κοίταξα τιμές και απογοητεύτηκα.. Δύσκολα βρίσκεις κάτι κάτω από 300 Ευρώ..

Και επειδή αναφέρθηκε το θέμα ύψους, εγώ που είμαι 1.95 σε ποια κατηγορία να κοιτάω; City bikes ή mountain bikes;

bomberb17
04-10-08, 19:33
Αν μενεις Αθηνα ενας απο τους πιο γνωστους πωλητες ειναι ο γκατσουλης(....γατσουλης καπως ετσι) στη Ν.Φ.Οπως πας για τη Ρενω στην εθνικη...λιγο πριν.

Γ@μω τις κατατοπισεις.gps πρεπει να γινω:p
δεν προλαβαινω τωρα θα σου βαλω google maps αν ειναι;)


Εγώ μένω Γλυφάδα.. Κάτι πιο κοντά ξέρει κανείς; Έχω δει ένα μαγαζί στον Πειραιά (Κασσιμάτης αν θυμάμαι καλά) αλλά δεν έχω ακούσει και πολύ καλά λόγια...

Xguru
04-10-08, 21:29
παιδιά και εμένα με ενδιαφέρει αρκετά το θέμα μετακίνησης στην πόλη με ποδήλατο.

έπιασα δουλειά και θέλω να πηγαινοέρχομαι από το σπίτι μου στο Μετρό με το ποδήλατο, αλλά και να μπορώ να κάνω και καμιά βόλτα -όχι μόνο μέσα στην πόλη.

Κοίταξα τιμές και απογοητεύτηκα.. Δύσκολα βρίσκεις κάτι κάτω από 300 Ευρώ..

Και επειδή αναφέρθηκε το θέμα ύψους, εγώ που είμαι 1.95 σε ποια κατηγορία να κοιτάω; City bikes ή mountain bikes;

To μέγεθος του ποδηλάτου δεν καθορίζει το είδος του ποδηλάτου. Σε κάθε κατηγορία (city, trekking, mountain, downhill κλπ.) υπάρχουν μεγέθη και για ψηλούς.

Λόγω ύψους όμως, θα πρότεινα κάτι με ζάντα μικρότερη από 28" (δηλαδή όχι city/trekking/road/fitness ποδήλατα) γιατί χάνεις σε ισορροπία και δε θα μπορείς να έχεις καλό έλεγχο ή να κάνεις πολλά κόλπα. Οπότε χαλαρά hardtail ή dual suspension με την προϋπόθεση ότι δε θα παίζεις πολλά χιλιόμετρα σε δρόμο. Όπως και να έχει δοκίμασέ και τα δύο είδη (28" και 26" ζάντες) για να έχεις δική σου άποψη.

Δυστυχώς στο θέμα τιμής τα πράγματα είναι όπως τα λες. Και να προσθέσω ότι κάτω από 300ευρώ ίσως να μην αξίζει να πάρεις ποδήλατο.

PS. Η αθήνα είναι ακατάλληλη πόλη για ποδήλατα.

alexandrozz
05-10-08, 15:28
Γλυφάδα: http://www.kassimatisbikes.gr/
Άνω Γλυφάδα: http://www.cyclist.gr/
Κέντρο-Μοναστηράκι: Ο γνωστός 'Σέρκος', είναι σε μία κάθετο στην Ηφαίστου, όχι αυτό που είναι στη γωνία, ένα άλλο που είναι μέσα στο στενό σε ένα υπόγειο (από εκεί πείρα το δικό μου Ideal Spark)
Υπάρχουν και 2-3 Πατησίων από την Ομόνοια μέχρι το Μουσείο

nm96027
05-10-08, 16:31
Ψήνεστε να κατεβετε στον ποδηλατικο γύρο της Αθήνας την αλλη κυριακή;;

Εχει πεσει προταση απο τον lewton: http://www.adslgr.com/forum/group.php?groupid=12

Petros
06-10-08, 19:05
To μέγεθος του ποδηλάτου δεν καθορίζει το είδος του ποδηλάτου. Σε κάθε κατηγορία (city, trekking, mountain, downhill κλπ.) υπάρχουν μεγέθη και για ψηλούς.

Λόγω ύψους όμως, θα πρότεινα κάτι με ζάντα μικρότερη από 28" (δηλαδή όχι city/trekking/road/fitness ποδήλατα) γιατί χάνεις σε ισορροπία και δε θα μπορείς να έχεις καλό έλεγχο ή να κάνεις πολλά κόλπα. Οπότε χαλαρά hardtail ή dual suspension με την προϋπόθεση ότι δε θα παίζεις πολλά χιλιόμετρα σε δρόμο. Όπως και να έχει δοκίμασέ και τα δύο είδη (28" και 26" ζάντες) για να έχεις δική σου άποψη.

Δυστυχώς στο θέμα τιμής τα πράγματα είναι όπως τα λες. Και να προσθέσω ότι κάτω από 300ευρώ ίσως να μην αξίζει να πάρεις ποδήλατο.

PS. Η αθήνα είναι ακατάλληλη πόλη για ποδήλατα.

ok, ευχαριστώ για τις συμβουλές. Θα αρχίσω σιγά σιγά να το ψάχνω πιο σοβαρά αλλά το θέμα της τιμής με έχει απογοητεύσει αρκετά.. :(

dvm
06-10-08, 19:32
Με κάτι φθηνότερο απλά διακινδυνεύεις την ζωή σου. Έχω δει φίλο να του στραβώνει η ζάντα από ένα απλό χτύπημα στην άσφαλτο.

Copyright © Keen Notion Co (2002-2014) Copyright Keen Notion Co.