PDA

Επιστροφή στο Forum : Ποιά είναι η γνώμη σας για την Alfa Romeo;



Σελίδες : 1 [2] 3

linkinp
12-12-08, 00:46
να πω κι εγω την αποψη μου καθως θεωρω τον εαυτο μου αρκετα αντικειμενικο....

θεωρω της alfa υπεροχα αμαξια αλλα με τα τελευταια μοτερ με απογοητευσαν...
οι alfa ΔΕΝ ειναι ακριβες,με 18500 ευρω παιρνεις την mito,ενα πανεμορφο αμαξι,με φρεναρες,κρατημα απιστευτο,πολυ καλα εξοπλισμενη και πολυ καλο μοτερακι...

hellenicsun τυχαινει να οδηγαω πολυ συχνα 2 μοτερ vag,τον 20vt και τον tfsi στο προσωπικο μου αυτοκινητο...

ε,αμα η αλφα ρομεο ειχε ενα απο αυτα τα 2 μοτερ στην γκαμα της,δεν θα υπηρχαν αλλα αμαξια...τα 1,9 και 2,2 μοτερ απογοητευσαν,το 3,2 ειναι πανακριβο....εγω με ενα απλο προγραμμα στον tfsi εχω 266 αλογα,ποια αλφα ρομεο ειναι μπροστα??καμια....

μην παρεξηγησεις αυτα που λεω,ειμαι ιταλοφιλος μεχρι το κοκκαλο απλα αυτα τα μοτερ δεν ελεγαν απολυτως τπτ....τωρα με τους τουρμποκινητηρες ξυπνησαν για τα καλα οι ιταλοι...

iloxos
12-12-08, 00:58
1. έχω 140,000 και πάει όπως την πρώτη μέρα.

2. μέχρι τα πρώτα τούρμπο ΜΟΝΟ saab και κανα μπεμπικό 2λιτρο είχε το θράσος να με περάσει στην εθνική πάνω στη στροφή.

3. η 149 μπορεί να βγει με 230 εργοστασιακά στα 1800cc. αν και είχα φράγκα φέτος για το scirocco περιμένω να δω με τα μάτια μου τί θα έρθει το καλοκαίρι...

4. το γμγν το αμάξι μου τα έχει φάει κανονικά (1200 το προηγούμενο σέρβις = ψαλίδια, λάδια, δυναμό) αλλά ρε π@@@@ μου αμάξι 6 χρονών και είναι τρένο!!!

5.το 147ρι είναι οτι πιο όμορφο απο ότι κυκλοφορεί εκτός άλφα αυτή τη στιγμή. μόνο το Α5 και το opelGT εκτός μάρκας με συγκινούν σαν άντρα. απίστευτη αγορά τότε...

linkinp
12-12-08, 02:04
εν αναμονη και της mito gta...

ποσο θα κανει η 159 με τον 1,8 turbo???αν ειναι σε καλη τιμη θα πουλαει σαν ζεστο ψωμι...

iloxos
12-12-08, 09:37
εν αναμονη και της mito gta...

ποσο θα κανει η 159 με τον 1,8 turbo???αν ειναι σε καλη τιμη θα πουλαει σαν ζεστο ψωμι...

149 λες μάλλον. απο 23000 το 1400/155 μέχρι 35000 το gta. αυτά ξέρω. ενδιάμεσα τώρα...

το καλό είναι οτι το 2010 θα μπει το σύστημα της BMW που σβήνει το κινητήρα όταν σταματάει το αμάξι. έχω φίλο με την δίλιτρη κουπέ και καίει το μισό απο μένα... κάτι πρέπει να κάνει με τις μηχανές η άλφα - έχει πρόβλημα και τρώει ήττες.

Υγ πάντως όποιος δεν έχει δει το DNA της μίτο εν δράση πραγματικά χάνει. μιλάμε ρε παιδιά λες και οδηγάς άλλα αμάξια με ένα κουμπί...

hellenicsun
12-12-08, 09:37
Εν αναμονή των GTA κινητήρων. :twisted:

Tsour_ee
12-12-08, 11:54
Εν αναμονή των GTA κινητήρων. :twisted:

Οι οποίοι δεν θα είναι 1800 αλλά συγκεκριμένα 1750cc!!Σας λέει τίποτα ο κυλινδρισμός.........?

hellenicsun
12-12-08, 11:56
Οι οποίοι δεν θα είναι 1800 αλλά συγκεκριμένα 1750cc!!Σας λέει τίποτα ο κυλινδρισμός.........?

Ξέρω πως τέτοια cc είχαν οι Berlina και 6C. Μου διαφεύγει κάτι;

linkinp
12-12-08, 12:25
iloxos μαλλον θα εχουμε και mito gta 1.8 230 hp...

Tsour_ee
12-12-08, 13:10
Ξέρω πως τέτοια cc είχαν οι Berlina και 6C. Μου διαφεύγει κάτι;

Σωστός!Ιστορικός κυλινδρισμός για την Alfa,έχει φορεθεί από πάρα πολλά μοντέλα του 60-70 και από την 6C,πέρα από αυτά που αναφέρεις Giulia,Spider,GTV,Alfetta.Μάλλον θα τον ξαναβγάλει τώρα στην MiTo και 149/159!

hellenicsun
12-12-08, 13:14
Μακάρι! Να δώ Alfa Romeo στα 1750cc με τα διακριτικά GTA και τι άλλο!

linkinp
12-12-08, 13:29
1750 και turbo.....αυτα ειναι...

παντως μην ξεχναμε και τα υπολοιπα αυτοκινητα του gruppo.οδηγησα προσφατα μια delta integrale 280 hp και το αμαξι ηταν απλα απιστευτο.σου εδινε την αισθηση πως με οσα και αν μπεις σε μια στροφη θα σε κρατησει.απλα αψογο.

Tsour_ee
12-12-08, 13:53
1750 και turbo.....αυτα ειναι...

παντως μην ξεχναμε και τα υπολοιπα αυτοκινητα του gruppo.οδηγησα προσφατα μια delta integrale 280 hp και το αμαξι ηταν απλα απιστευτο.σου εδινε την αισθηση πως με οσα και αν μπεις σε μια στροφη θα σε κρατησει.απλα αψογο.

Καλά είσαι πολύ τυχερός!στρίγκλα έτσι?το gruppo έχει απίστευτη ιστορία και αν βασιστεί σε αυτήν θα έχει και μέλλον,πχ ένα όνομα που είχε ξεχαστεί ήταν to Abarth και δείτε τώρα με την αναβίωση στο 500 και Gpunto,πόσο καλά είναι αυτά τα δυο στο κράτημα/οδ συμπεριφορα και πόσο πιο σπορ σε σχέση με τις απλές εκδόσεις έγιναν.

iloxos
12-12-08, 14:04
εμμμ αφού είχε μπει το ιταλικό δημόσιο στο γκρούπο και τα είχε γμσ όλα...

εμείς έχουμε και μια λάντσια Υ/100ίππους και είμαστε και κει πάρα πολύ ευχαριστημένοι...

linkinp
12-12-08, 14:18
tsour_ee καθολου στριγγλα.το αμαξι φορουσε πολυ ψαγμενες αναρτησεις,παρα πολυ σφιχτες με μικρη διαδρομη.περνουσες πανω απο ...χαρτι και το καταλαβαινες!!αλλα το κρατημα του ηταν αλλου.η τετρακινηση δουλευε τελεια και το αμαξι εστριβε ειλικρινα σαν φ1.
καποια στιγμη στο μελλον θα αγορασω μια deltona,ειναι ερωτας αυτο το αμαξι...

iloxos
12-12-08, 14:47
πάτρα που το πας συνεργείο το αλφικό;

linkinp
12-12-08, 16:00
δεν εχω αλφα ρομεο καρντια μου!(φαντασου να ειχα!!)

απο την οικογενεια περασαν εναα fiat 128 3p berlinetta,fiat tempra 1.6(η φτωχη 155) και τωρα ενα fiat tipo.οπως καταλαβαινεις ειμαι λιγο ιταλοφιλος!

αυτη την στιγμη εχω μια octavia 5 rs.δεν σου βγαζει το συναισθημα του ιταλικου αλλα ειναι ενα πολυ καλο αμαξι που το εκτιμας με τον καιρο....

αν θες παντως καποιο καλο συνεργειο συγκεκριμενα για alfa romeo,πες μου να σου πω με πμ,μην θεωρηθει οτι κανω και διαφημιση...

stefanoricci94
30-08-10, 11:06
Na sas pw 2 logia efoson eimai italos kai doulevw sthn alfa romeo!!

Afto poy eipe o filarakos Patentman oti Italiko=Problima den isxiei.. Gia na katalabete agorasa ena metaxeirismeno 146 molis phra diplwma me 60.000 xiliometra kai to aftokinhto eftase ta 390.000 xiliometra logo douleias xwris kanena problima kai den to prosexa katholou!!

Telospadwn oti ta italika exoun problimata afto prepei na to vgalete apo to myalo sas giati ama deite ta germanika opws ta VW ta Audi Skoda kai Seat me kinhthra TSI ti problimata vgazoun mhxanika tha trelatheite!!

Opwte kata ti gnomh mou tha elega Germaniko=Problima!! kai oxi italiko giati ta italika vgazoun problimata kyriws kai mono sta hlektika enw ta germanika se afhnoun sto dromo dilladi sta mhxanika!! Kai gia na xerete ta germanika mhxanika adalaktika einai para poly pio akriba apo ta hlektrika tou Fiat Group!

Sebu
31-08-10, 23:09
Na sas pw 2 logia efoson eimai italos kai doulevw sthn alfa romeo!!

Afto poy eipe o filarakos Patentman oti Italiko=Problima den isxiei.. Gia na katalabete agorasa ena metaxeirismeno 146 molis phra diplwma me 60.000 xiliometra kai to aftokinhto eftase ta 390.000 xiliometra logo douleias xwris kanena problima kai den to prosexa katholou!!

Telospadwn oti ta italika exoun problimata afto prepei na to vgalete apo to myalo sas giati ama deite ta germanika opws ta VW ta Audi Skoda kai Seat me kinhthra TSI ti problimata vgazoun mhxanika tha trelatheite!!

Opwte kata ti gnomh mou tha elega Germaniko=Problima!! kai oxi italiko giati ta italika vgazoun problimata kyriws kai mono sta hlektika enw ta germanika se afhnoun sto dromo dilladi sta mhxanika!! Kai gia na xerete ta germanika mhxanika adalaktika einai para poly pio akriba apo ta hlektrika tou Fiat Group!

Αυτο φιλτατε ηταν μια φημη που ειχε καλλιεργηθει εδω και δεκαετιες στο Ελλαντα, γιατι τα "εγκυρα" περιοδικα του χωρου τα τσεπωσαν χοντρα απο την VW και ακομα και σημερα που αρχιζει η αποκαθηλωση της VW στην Ελλαδα, οριακα παλευουν να βγαλουν καλυτερα τα VW.

Απλα η ελληνικη αγορα ηταν παντα μικρη και αδιαφορουσε η Αλφα αν οι Ελληνες ειναι ασχετοι οδηγοι και πουλαει μονο 1.000 αυτοκινητα οταν πουλαγε εκατονταδες χιλιαδες στον υπολοιπο κοσμο.

Μυθος ηταν που ειχε ποτισει και μπολιασει τη συνειδηση αυτων που δεν ηξεραν και δεν εψαχναν.

Τα Αλφα δεν ειναι αμαξια ειναι "γυναικες" για αυτο και ολοι οι Αλφιστοι τις αποκαλουν Η Αλφα μου, η Μιτο μου, η 147 μου και οπως οι γυναικες θελουν αντιστοιχη περιποιηση (λαδακια ανα 7.000-7.500 χλμ) αλλα οπως και οι γυναικες σε εχουν στα οπα οπα. Ειναι μακραν τα πιο ομορφα σεξυ σχεδιαστικα οχηματα Ευρωπαϊκης κατασκευης και μακραν τα πιο οδηγοκεντρικα στην Ευρωπη.

Η Αλφα δεν ασχοληθηκε ποτε με φιρφιρικια, εφε, DSG και TSI για να πουλησει. Εστηνε ενα αμαξι το οποιο ειχε οδηγικο χαρακτηρα, ειχε γαματη θεση οδηγησης, γαματο στησιμο, αμορτισερ και φρενα. Και το αμαξι εμπαινε με απολυτη ασφαλεια με οσα ηθελες στα στροφιλικια και εβγαινε με τα ιδια.

Δεν ηταν ουδεποτε τετραγωνος κουβας και κιβωτος οπως τα Golf/Polo και ουδεποτε αποτελεσε μαρκα φασον που ονομαζει τα μοντελα της Golf 1, Golf 2, Golf 3 λες και σφραγιζουν/σταμπαρουν κρατουμενους στο Αουσβιτς.
Αυτα τα καναν οι γελαδαρηδες στο Τεξας που ολες οι γελαδες ηταν ιδιες.

Για αυτο δεν προκειται να δεις ποτε Γερμανικο αυτοκινητο με χαρακτηρα, να φτιαξει, πορωσει τον αντρα οδηγο του οπως μια γνησια Ιταλιδα. Δεν συζηταω για τους φτωχους συγγενεις του Groupo Seat & Skoda που πετανε επανω ενα tsi με 180 αλογα στα κουτια, χωρις σχεδιαση, πλαστικουρα ολο μεσα, χωρις σοβαρα φρενα, αναρτησεις και στησιμο και πουλανε κουτι με δωρο dsg και 180 αλογα (και αμα μπεις-βγεις στη στροφη με 160 χλμ/ωρα) ή καταφερεις να φρεναρεις απο τα 100χλμ σε 35-36 μετρα, σφυρα μου κλεφτικα.

Alfa Romeo rulez

Τους αλλους αστους να αγοραζουν Golf-ακια, τους 4 τροχους και τα αλλα "εγκυρα" περιοδικα και να νομιζουν οτι οδηγουν αυτοκινητο.

and64
02-09-10, 15:49
sebu οσο ιταλόφιλος και αν είμαι, επειδή αυτή πλέον οδηγώ golf 5αρι με dsg οπως ίσως θυμάσαι, δεν θα συμφωνήσω οτι είναι ολα τα γερμανικά κουβάδες! Θα συμφωνήσω 1000% για τα seat με εξαίρεση ισως το leon cupra το οποίο και πάλι ομως ειναι φτωχός συγγενής του s3 (δεν εχει 4κινηση αλλά ουτε ενα σοβαρό μηχανικό μπλοκέ εστω!)

Δεν λεω φυσικά οτι σου προσφέρει την ίδια οδηγική απόλαυση το golf σε σχέση με μια 147, αλλα οκ, δεν είναι και ακριβώς για πέταμα, ειδικά με μια άλλη αναρτησούλα μπορεί να γίνει ακόμα καλύτερο. Η προηγούμενη γενιά ήταν ψιλοάθλια, και απ'οτι διαβάζω το 6αρι (χωρις να το χω οδηγήσει) το φλωρέψανε για να πουλάνε Scirocco...

Υπάρχει σαφής διαφορά φιλοσοφίας, που φαίνεται απο πολλά πχ μη πληρης απενεργοποίηση esp. Γενικά το vag group τείνει προς την ουδετερότητα εκτός κάποιων εξαιρέσεων αλλά οχι βασικών εκδόσεων πχ το a5 2.0tq που οδηγώ συχνά, με εχει εκπλήξει ευχάριστα με το πως αντιδρά στο δρόμο, ειναι απίστευτα κοφτερό, η περισσότερη δύναμη περνάει πίσω και βγαινεις με τα 4 ή με ελαφρύ ανάποδο απο τη στροφή, το ζύγισμα του ειναι απείρως καλύτερο απο το αντίστοιχο α4 b7...αλλά απο την άλλη το συγκεκριμένο αυτοκίνητο με αυτά που εχει πάνω για να πηγαίνει έτσι κοστίζει σχεδον οσο μια αδεια cayman!! τι να πεις!!

Φυσικά τα περι βλαβών στα Ιταλικά είναι προπέρσινα ξυνά σταφύλια που εχει μείνει στο μυαλό των κολλημένων που αγοράζανε passat 1.6 και 316 γιατί...είναι βαριά και πατάνε καλά στο δρόμο!!!:rolleyes::rofl::rofl:

linkinp
02-09-10, 16:47
@ sebu : Με την αρχη του μηνυματος σου συμφωνω,στα τελειωματα εισαι πολυ λαθος.Ειδικα στην τελευταια παραγραφο.Μια γνησια ιταλιδα θα σε πορωσει οσο τιποτα αλλο αλλα πλεον και τα αλλα αμαξια σου προσφερουν συγκινησεις.Διαφορετικου ειδους μεν,συγκινησεις δε.

Εξηγουμαι για να μην παρεξηγουμαι.Ειμαι καργα ιταλοφιλος μεχρι εκει που δεν παει και κατοχος μιας alfa 156 1.6 και ενος octavia mkII RS.Και τα 2 αυτοκινητα με φτιαχνουν,η αλφα με το ζυγισμα της στην στροφη και το skoda με το γκαζι του και με την ρυθμισημοτητα του πανω στην στροφη ελεω aftermarket coilover.

Συνεχιζουμε.Ο ''φτωχος συγγενης'' skoda octavia 5 rs μου προσφερε με 26500 α)ενα εξαιρετικο πατωμα (golf,a3,leon),β)ενα εξαιρετικο 2λιτρο μοτερ(κινητηρας της χρονιας ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ),γ)μια πολυ καλη αναρτηση(πολλαπλων συνδεσμων πισω),δ)μια χαρα στανταρ εξοπλισμο(δερματινα,διζωνικο,6 airbags κλπ),ε)απλετους χωρους και στ)τελος πολυ καλα μαλακα πλαστικα στην συναρμογη κλπ κλπ.

Με αυτα τα χρηματα τι θα μπορουσα να παρω απο το gruppo?η lancia?τπτ.η fiat?τπτ.η alfa romeo?οταν πηρα εγω το skoda ΤΙΠΟΤΑ.

Αρα φιλε μου η alfa romeo φταιει που ολοι εμεις οι ιταλοφιλοι εχουμε καταληξει με skoda,seat,vw Κλπ κλπ.Γτ παντα οι ιταλοι βγαζουν κατι καθυστερημενα.Αμα ειχαν βγαλει την 159 1.75 t πιο πριν θα επαιρνα την 159.Αλλα ως συνηθως κοιμηθηκαν και εβγαλαν μοτερ τουρμπο μετα απο 2 χρονια απο τον ανταγωνισμο.

Και τελος,δεν νομιζεις πως ειναι ντροπη για μια εταιρια σαν την alfa που τα μοτερ της μεγαλουργουσαν το 70 και το 80 σημερα να μην εχει ενα δυνατο μοντελο στην γκαμα της??Δεν ειναι ντροπη εγω με το skoda μου με τα 250 ++ αλογα μου να πετυχαινω αλφα στον δρομο και να την κανω ρεζιλι γιατι το πιο δυνατο μοτερ της αλφα βγαζει 220-230 απο 3200 κυβικα σε 2 τονους αμαξι οταν ο ανταγωνισμος βγαζει 300 τουρμπατα?

ολα αυτα τα λεω φιλικα,μην παρεξηγηθει το υφος μου.

hellenicsun
02-09-10, 17:10
For the record:

Ο 3.2 Busso αποδίδει 240 και 260 άλογα στην έκδοση GTA.
Ο 3.2 JTS της Opel αποδίδει 240.
O 2.0 TSI στην έκδοση RS αποδίδει 200 άλογα.

Οι κινητήρες turbo της Alfa Romeo στη τελευταία 10ετία ήταν ο 2.0 Busso με 220 άλογα (τον οποίο φόρεσαι η διθέσια GTV) και πλέον ο 1.75 που αποδίδει 200 και 235 άλογα.

Η 159 ζυγίζει 1.680Kg, η Brera περίπου το ίδιο. Η Giulietta ζυγίζει 1.400 Kg στην έκδοση QV.

Επίσης φίλε linkinp, η Skoda Octavia 5 RS αν και εξαιρετικό αυτοκίνητο - ως αυτοκίνητο - αποκλείεται στην εργοστασιακή του μορφή να κάνει ρεζίλι μια νέας γενιάς Alfa Romeo, ειδικά τις 159, Brera και Giulietta που φορούν τον νέο TBi. Καθαρά τεχνικά μιλώντας ο 2.0 TSI των 200 αλόγων ιστερεί σε ροπή (320nm o TBi (των 200 αλόγων) έναντι 240nm του TSI), ρεπρίζ και εύρως οφέλημης δύναμης.

Όσο αφορά τους 3.2 JTS θα συμφωνήσω καθώς ήταν αργοί σε σχέση με τους Busso ενώ αποδείχθηκαν και λίγοι για το βάρος που έπρεπε να κινήσουν. Ήταν κρίμα 3.2 και 240 άλογα να μην αποδίδουν όπως θα περίμενε κανείς. Βέβαια - και ευτυχώς - δε χάθηκε το driving pleasure.

Δε μπαίνω σε σύγκριση μεταξύ 2.0TSI και 1.75 ΤΒi QV διότι αν και στο ίδιο εύρως η διαφορά των αλόγων είναι αρκετή υπέρ του TBi QV.

linkinp
02-09-10, 17:56
For the record:

Ο 3.2 Busso αποδίδει 240 και 260 άλογα στην έκδοση GTA.
Ο 3.2 JTS της Opel αποδίδει 240.
O 2.0 TSI στην έκδοση RS αποδίδει 200 άλογα.

Οι κινητήρες turbo της Alfa Romeo στη τελευταία 10ετία ήταν ο 2.0 Busso με 220 άλογα (τον οποίο φόρεσαι η διθέσια GTV) και πλέον ο 1.75 που αποδίδει 200 και 235 άλογα.

Η 159 ζυγίζει 1.680Kg, η Brera περίπου το ίδιο. Η Giulietta ζυγίζει 1.400 Kg στην έκδοση QV.

Επίσης φίλε linkinp, η Skoda Octavia 5 RS αν και εξαιρετικό αυτοκίνητο - ως αυτοκίνητο - αποκλείεται στην εργοστασιακή του μορφή να κάνει ρεζίλι μια νέας γενιάς Alfa Romeo, ειδικά τις 159, Brera και Giulietta που φορούν τον νέο TBi. Καθαρά τεχνικά μιλώντας ο 2.0 TSI των 200 αλόγων ιστερεί σε ροπή (320nm o TBi (των 200 αλόγων) έναντι 240nm του TSI), ρεπρίζ και εύρως οφέλημης δύναμης. Υπάρχει και το 0-100 υπέρ μιας 159 αλλά θεωρώ πως πλέον οι τιμές είναι υπερβολικά απόλυτες και δεν έχουν εφαρμογή στη καθημερινότητα μας.

Όσο αφορά τους 3.2 JTS θα συμφωνήσω καθώς ήταν αργοί σε σχέση με τους Busso ενώ αποδείχθηκαν και λίγοι για το βάρος που έπρεπε να κινήσουν. Ήταν κρίμα 3.2 και 240 άλογα να μην αποδίδουν όπως θα περίμενε κανείς. Βέβαια - και ευτυχώς - δε χάθηκε το driving pleasure.

Δε μπαίνω σε σύγκριση μεταξύ 2.0TSI και 1.75 ΤΒi QV διότι αν και στο ίδιο εύρως η διαφορά των αλόγων είναι αρκετή υπέρ του TBi QV.

Ωραιος ο φιλος hellenicsun.οτι πρεπει για διαλογο!Τα γραφω σε bullets για να ξεχωριζω τα επιμερους topics..

α)Ξερω πολυ καλα φιλε μου την ονομαστικη ιπποδυναμη του καθε μοτερ.Αλλα ονομαστικη με πραγματικη διαφερει....Δεν εχω δει brera 3.2 να βγαζει πανω απο 230 αλογα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ.Αν αναλογιστεις το αροπο μοτερ χαμηλα(ατμοσφαιρα) και το μεγαλο βαρος....

β)Ο tfsi βγαζει 200 αλογα και 28 κιλα ροπης(210 και 29 μετρημενα) και ο tsi 210 και 29 κιλα(225 και 30 κιλα ροπης μετρημενα).Οι γερμανοι παντα δηλωνουν λιγοτερα για τους γνωστους λογους.Εμενα το μοτερ μου μαμα εβγαζε 213 αλογα και 29,5 κιλα ροπης μετρημενα σε 2 δυναμομετρα και vag-com.

γ)ο 2.0 busso ηταν πραγματικο σωστο μοτερ!

δ)τα 2 τονους βαρος το ειπα καθαρα για να δωσω εμφαση,ελπιζω να κτλβες πως το ειπα!

ε)σε εργοστασιακη μορφη φιλε μου το αμαξι μου ειναι 210 αλογα και 1440 κιλα και 29 κιλα ροπης(δεν ξερω που ειδες τα 240nm).η 159 1.75 ειναι 200 αλογα και 1600+ κιλα.Και ειναι παρα πολυ πισω.Στο λεω γιατι το αμαξι αυτο το εχει θειος μου καργα ιταλοφιλος και εχουμε κανει πολλα ανοιγματα.Η διαφορα ειναι χαωδης.Οχι λογο ιπποδυναμης,λογο διαφορας βαρους!Οπως ειπες αυτο αντικατοπτριζεται και στο 0-100 οχι τοσο σε καθημερινη εφαρμογη αλλα περισσοτερο θεωρητικα.το octavia 5 rs κανει το 0-100 σε 7.2 sec,η 159 των 200 αλογων σε ποσο?

φιλικα,Μαριος

hellenicsun
02-09-10, 18:26
Ξερω πολυ καλα φιλε μου την ονομαστικη ιπποδυναμη του καθε μοτερ.Αλλα ονομαστικη με πραγματικη διαφερει....Δεν εχω δει brera 3.2 να βγαζει πανω απο 230 αλογα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ.Αν αναλογιστεις το αροπο μοτερ χαμηλα(ατμοσφαιρα) και το μεγαλο βαρος....

Εδώ με πιάνεις αδιάβαστο καθώς δεν έχω δει δυναμομετρήσεις αυτών των μοτέρ. Υπάρχει θέμα όμως στο alfisti.gr το οποίο όμως είναι down λόγω συντήρησης του server. Επιφυλλάσομαι να απαντήσω εκ νέου σε αυτό καθώς εκεί τα μέλη έχουν κάνει upload από δυναμομετρήσεις.


Ο tfsi βγαζει 200 αλογα και 28 κιλα ροπης(210 και 29 μετρημενα) και ο tsi 210 και 29 κιλα(225 και 30 κιλα ροπης μετρημενα).Οι γερμανοι παντα δηλωνουν λιγοτερα για τους γνωστους λογους.Εμενα το μοτερ μου μαμα εβγαζε 213 αλογα και 29,5 κιλα ροπης μετρημενα σε 2 δυναμομετρα και vag-com

Για να σου απαντήσω και στο ερώτημα της τελευταίας παραγράφου, τις τιμές τις πήρα από το επίσημο .pdf της Skoda για το Octavia 5 RS. Ωστόσο είναι γνωστό πως σχεδόν όλοι οι κατασκευαστές ανακοινώνουν μικρότερα νούμερα λόγω προδιαγραφών. Το ίδιο ισχύει και για τη MiTo των 155 αλόγων αφού σε δυναμόμετρο αποδίδει +8 άλογα (αν θυμάμαι σωστά).


ο 2.0 busso ηταν πραγματικο σωστο μοτερ!

..και τι μοτέρ. O Giuseppe Busso ήταν μέγας μάστορας. Οι 2.0Τ V6, 2.5 & 3.2 V6 είναι καταπληκτικοί κινητήρες.


τα 2 τονους βαρος το ειπα καθαρα για να δωσω εμφαση,ελπιζω να κτλβες πως το ειπα!

Ομολογώ πως ξύπνησε ο Alfista μέσα μου:p


σε εργοστασιακη μορφη φιλε μου το αμαξι μου ειναι 210 αλογα και 1440 κιλα και 29 κιλα ροπης(δεν ξερω που ειδες τα 240nm).η 159 1.75 ειναι 200 αλογα και 1600+ κιλα.Και ειναι παρα πολυ πισω.Στο λεω γιατι το αμαξι αυτο το εχει θειος μου καργα ιταλοφιλος και εχουμε κανει πολλα ανοιγματα.Η διαφορα ειναι χαωδης.Οχι λογο ιπποδυναμης,λογο διαφορας βαρους!Οπως ειπες αυτο αντικατοπτριζεται και στο 0-100 οχι τοσο σε καθημερινη εφαρμογη αλλα περισσοτερο θεωρητικα.το octavia 5 rs κανει το 0-100 σε 7.2 sec,η 159 των 200 αλογων σε ποσο?

Για τα 240nm απαντώ παραπάνω. Το 0-100 επίσημος για μια 159 TBi έρχεται σε 7.7 και σε σχέση με αυτό που γράφω στο παραπάνω μήνυμα μου κάνω λάθος (ότι δηλαδή το 0-100 είναι υπέρ της 159 καθώς κοιτούσα τα νούμερα της Giulietta). Όμως από το 7.2 στο 7.7 η διαφορά δεν είναι χαώδης. Με κάνει σαφώς να αναρωτιέμαι για πολλά αφού τα γεγονότα που μου έχουν εξιστορηθεί σχετικά με ανοίγματα 159 με Golf GTI ή Renault Clio RS ήταν υπέρ της 159. Τώρα ποια είναι η αλήθεια; How knows.

Η διαφορά βάρους υπέρ του Octavia υφίσταται και τα 200kg περίπου όσο νά'ναι φαίνονται.

Εν κατακλείδι ίσως μια Octavia 5 RS να είναι πιο γρήγορη από μια Alfa Romeo 159. Γιατί όχι στο κάτω - κάτω; Ίσως στις εργοστασιακές τους μορφές να αποδίδουν πολύ καλά στο κράτημα (χωρίς τη χρήση coilovers δηλαδή aftermarket) αν και εδώ δυσκολεύομαι να δεχτώ μια υπεροχή από πλευράς Skoda καθώς αν για κάτι πρέπει να εκθειάζονται οι Alfa Romeo (και να υπερέχουν) είναι το κράτημα τους, χωρίς όμως αυτό να σημαίνει πως ο ανταγωνισμός δε προσφέρει πολύ καλές λύσεις. Μη παρεξηγηθείς :oops:

aglaisma
02-09-10, 21:33
α)Ξερω πολυ καλα φιλε μου την ονομαστικη ιπποδυναμη του καθε μοτερ.Αλλα ονομαστικη με πραγματικη διαφερει....Δεν εχω δει brera 3.2 να βγαζει πανω απο 230 αλογα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ.Αν αναλογιστεις το αροπο μοτερ χαμηλα(ατμοσφαιρα) και το μεγαλο βαρος....


Eγω σε μια brera 3.2 που μπηκα, δε μπορουσε να σβουρισει απ το βαρος της..

hellenicsun
02-09-10, 21:37
Eγω σε μια brera 3.2 που μπηκα, δε μπορουσε να σβουρισει απ το βαρος της..

Αυτό δε λέει απολύτως τίποτα.

oforous_bilatos
03-09-10, 15:00
Αφού δεν είναι πισωκίνητη πως να σβουρίσει? Τι ακριβώς εννοείς?

hellenicsun
03-09-10, 15:02
Αφού δεν είναι πισωκίνητη πως να σβουρίσει? Τι ακριβώς εννοείς?

Όχι τώρα φαντάσου κάποιον να έχει κάτσει στη θέση οδηγού μιας Brera και να προσπαθεί να "σβουρίξει" το αυτοκίνητο. Μεγάλο σχολείο τελικά το Ρίμπας και το Max Power :rolleyes:

aglaisma
03-09-10, 15:06
Αφού δεν είναι πισωκίνητη πως να σβουρίσει? Τι ακριβώς εννοείς?

Ειναι τετρακινητη.
Φαντασου τωρα καποιον να εχει 50.000 ευρω για αυτοκινητο. Και να παει να παρει brera..
Δες χιλιομετρα και κοστος στα 4 χρονια..http://www.xe.gr/pages/Details.aspx?catId=3212&proId=8399404&cat=a&pageSize=10

oforous_bilatos
03-09-10, 15:20
Καταρχάς όποιος δώσει 50.000 χιλιάρικα για να "σβουρίζει" το αυτοκινητό του, του προτείνω αμα δεν είναι κωτάρα να δώσει 20.000 για ένα καλό αγωνιστηκό και να πάει να τρέξει σε καναν αγώνα από το να σβουρίζει το αυτοκίνητό του στους δημόσιους δρόμους.

Η αγγελία που έβαλες τι θέλει να πει? Ότι όποιος αγωράζει Brera δεν κάνει πολλά χιλιόμετρα? Και?

Παρεπιπτώντος δεν απάντησα επειδή πιστεύω ότι κάποιος με 50.000 πρέπει να πάρει μπρέρα.

hellenicsun
03-09-10, 15:24
Ειναι τετρακινητη.
Φαντασου τωρα καποιον να εχει 50.000 ευρω για αυτοκινητο. Και να παει να παρει brera..
Δες χιλιομετρα και κοστος στα 4 χρονια..http://www.xe.gr/pages/Details.aspx?catId=3212&proId=8399404&cat=a&pageSize=10


Τον φαντάζομαι. Τον ξέρω. Τους ξέρω! Κάποιοι δώσαν παραπάνω! Κάποιοι έδωσαν και +20.000 για να τη βελτιώσουν! ..και τώρα έχουν ενα πονηρό χαμόγελο κάθε φορά που επιστρέφουν από τη βόλτα τους.


Καταρχάς όποιος δώσει 50.000 χιλιάρικα για να "σβουρίζει" το αυτοκινητό του, του προτείνω αμα δεν είναι κωτάρα να δώσει 20.000 για ένα καλό αγωνιστηκό και να πάει να τρέξει σε καναν αγώνα από το να σβουρίζει το αυτοκίνητό του στους δημόσιους δρόμους..

:respekt:

aglaisma
03-09-10, 15:36
Τον φαντάζομαι. Τον ξέρω. Τους ξέρω! Κάποιοι δώσαν παραπάνω! Κάποιοι έδωσαν και +20.000 για να τη βελτιώσουν! ..και τώρα έχουν ενα πονηρό χαμόγελο κάθε φορά που επιστρέφουν από τη βόλτα τους.


Πιασαμε τις 70 χιλιαδες. 70 χιλιαδες ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΒΟΛΤΑ.
Τι αγοραζεις με αυτα? -Αλλης κατηγοριας αυτοκινητα.

oforous_bilatos> Ουτε τρεχω σε αγωνες, ουτε σβουριζω σε δρομους. Η αγγελια ειναι ενδεικτικη του ποσο χανει αξια ενα τοσο ακριβο καρο, μεσα σε πολυ λιγα χρονια.

Αυτο που θελω να πω τελικα, ειναι οτι δινεις παρα πολλα και παιρνεις πολυ λιγα.
Συμφωνω οτι ειναι πανεμορφο αυτοκινητο, ειδικα το εσωτερικο του. Αλλα θα περιμενα κατι παραπανω στο δρομο οπου και απογοητευτηκα

hellenicsun
03-09-10, 15:44
Πιασαμε τις 70 χιλιαδες.
Τι αγοραζεις με αυτα? -Αλλης κατηγοριας αυτοκινητα.

Αν και αυτό που θέλεις να ξεκινήσεις είναι εντελώς υποκειμενικό και άσχετο προς το θέμα, θα σου πως εγώ θα έδινα και 100.000 για μια Alfa Romeo Brera 3.2 με φουλ έξτρα και σύστημα compressor από την Autodelta. Αυτό προφανώς διότι αυτό το αυτοκίνητο γουστάρω. Εδώ δε κάνω πλάκα, η επόμενη αγορά Brera θα είναι.

Φυσικά και μπορώ να πάρω πολλά άλλα αυτοκίνητα με 100.000 Ευρώ. Αλλά ουδεμία σημασία έχει.

Sebu
03-09-10, 17:31
@ sebu : Με την αρχη του μηνυματος σου συμφωνω,στα τελειωματα εισαι πολυ λαθος.Ειδικα στην τελευταια παραγραφο.Μια γνησια ιταλιδα θα σε πορωσει οσο τιποτα αλλο αλλα πλεον και τα αλλα αμαξια σου προσφερουν συγκινησεις.Διαφορετικου ειδους μεν,συγκινησεις δε.

Εξηγουμαι για να μην παρεξηγουμαι.Ειμαι καργα ιταλοφιλος μεχρι εκει που δεν παει και κατοχος μιας alfa 156 1.6 και ενος octavia mkII RS.Και τα 2 αυτοκινητα με φτιαχνουν,η αλφα με το ζυγισμα της στην στροφη και το skoda με το γκαζι του και με την ρυθμισημοτητα του πανω στην στροφη ελεω aftermarket coilover.

Συνεχιζουμε.Ο ''φτωχος συγγενης'' skoda octavia 5 rs μου προσφερε με 26500 α)ενα εξαιρετικο πατωμα (golf,a3,leon),β)ενα εξαιρετικο 2λιτρο μοτερ(κινητηρας της χρονιας ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ),γ)μια πολυ καλη αναρτηση(πολλαπλων συνδεσμων πισω),δ)μια χαρα στανταρ εξοπλισμο(δερματινα,διζωνικο,6 airbags κλπ),ε)απλετους χωρους και στ)τελος πολυ καλα μαλακα πλαστικα στην συναρμογη κλπ κλπ.

Με αυτα τα χρηματα τι θα μπορουσα να παρω απο το gruppo?η lancia?τπτ.η fiat?τπτ.η alfa romeo?οταν πηρα εγω το skoda ΤΙΠΟΤΑ.

Αρα φιλε μου η alfa romeo φταιει που ολοι εμεις οι ιταλοφιλοι εχουμε καταληξει με skoda,seat,vw Κλπ κλπ.Γτ παντα οι ιταλοι βγαζουν κατι καθυστερημενα.Αμα ειχαν βγαλει την 159 1.75 t πιο πριν θα επαιρνα την 159.Αλλα ως συνηθως κοιμηθηκαν και εβγαλαν μοτερ τουρμπο μετα απο 2 χρονια απο τον ανταγωνισμο.

Και τελος,δεν νομιζεις πως ειναι ντροπη για μια εταιρια σαν την alfa που τα μοτερ της μεγαλουργουσαν το 70 και το 80 σημερα να μην εχει ενα δυνατο μοντελο στην γκαμα της??Δεν ειναι ντροπη εγω με το skoda μου με τα 250 ++ αλογα μου να πετυχαινω αλφα στον δρομο και να την κανω ρεζιλι γιατι το πιο δυνατο μοτερ της αλφα βγαζει 220-230 απο 3200 κυβικα σε 2 τονους αμαξι οταν ο ανταγωνισμος βγαζει 300 τουρμπατα?

ολα αυτα τα λεω φιλικα,μην παρεξηγηθει το υφος μου.

Κανεις ελα μεγαλο λαθακι :p

Αυτα στα προσφερε η "σαυρα" Οκταβια αφου εβαλες την καλη coilover αναρτηση.

Δεν υπαρχει περιπτωση Οκταβια ρσ μαμα, με τη σαπια αναρτηση που φοραει (δεδομενου του κινητηρα) να παταει και να κραταει στο δρομο.

Πηγαινα προπερσι Λευκαδα, εμεις πισω με φτιαγμενο (λαστιχα, φρενα, αναρτηση) 147 και μπροστα μας ενα Οκταβια ρσ. Στις ευθειες εκανε μαγκιες και ανοιγε γκαζι (γιατι μπορουσε) αλλα στις στροφες εμπαινε με 80-100 γιατι το αμαξι πηγαινε βαρκα γυαλο, δεν το κρατανε τα μαμα αμορτισερ/λαστιχα, ενω εμεις στα ιδια στροφιλικια επειδη τα εχουμε κανει πολλες φορες μπαιναμε και μπαινουμε με 120-140-160 (αναλογα την στροφη) και εννοειται σε μια στροφη που τον πιεσαμε με 120-130 πισω του και κοντεψε να του φυγει το αμαξι, χεστηκε, εκανε στην ακρη και δεν τον ξαναειδαμε στον καθρεφτη.

Αμαξι δεν ειναι μονο τα αλογα ;). Ειναι το βασικοτερο λαθος που κανουν οσοι δεν ξερουν. Και το βασικοτερο πραγμα που γνωριζουν στην Αλφα για αυτο και ολα τα αυτοκινητα της, ειναι στημενα σωστα και οδηγοκεντρικα, χωρις να κοστιζουν απαραιτητα οσο μια Φερραρι.

Καλο το RS σου αλλα μονο με καλη coilover και αριστοτατα φρενα για να το σταματανε και να στριβει στο δρομο/μπαινει τρενο στις στροφες, αλλιως ειναι νεκροφορα ;).

Πχ με σημερινα δεδομενα δεν θα εδινα με τιποτα τα λεφτα που θελει το Golf οταν με 25.000 παιρνω φουλ εξτρα με δερματα, ηλιοροφες, ηλεκτρικη αναρτηση κτλ τη Μιτο QV με 170 αλογα, απιστευτο στησιμο και κρατημα στο δρομο και κορυφαια φρενα με 4πιστονα Μπρεμπο.
Που να με πληρωνες δεν θα επαιρνα το Golf. Mε τον ανωτέρω εξοπλισμο της Μιτο και το στησιμο της, το Golf θα ειχε πανω απο 30.000 ευρω (χωρις να τα αξιζει κιολας) γιατι σχεδιαστικα παραμενει ενα παραλληλογραμμο κουτι.
Ακομα και το νεο Astra ειναι πιο σεξυ και ομορφο ως αμαξι.
Γενικα αυτο που οδηγας πρεπει να σε φτιαχνει κιολας αλλιως θα αγοραζαμε ολοι θωρακισμενα βανακια χρηματαποστολων ή Leopard για να ειμαστε ασφαλεις :p

Γνώμη μου παντα μην πεσετε να με φατε (οι αντιαλφικοι) :respekt:

........Auto merged post: Sebu πρόσθεσε 9 λεπτά και 6 δευτερόλεπτα αργότερα ........


Καταρχάς όποιος δώσει 50.000 χιλιάρικα για να "σβουρίζει" το αυτοκινητό του, του προτείνω αμα δεν είναι κωτάρα να δώσει 20.000 για ένα καλό αγωνιστηκό και να πάει να τρέξει σε καναν αγώνα από το να σβουρίζει το αυτοκίνητό του στους δημόσιους δρόμους.

Η αγγελία που έβαλες τι θέλει να πει? Ότι όποιος αγωράζει Brera δεν κάνει πολλά χιλιόμετρα? Και?

Παρεπιπτώντος δεν απάντησα επειδή πιστεύω ότι κάποιος με 50.000 πρέπει να πάρει μπρέρα.

Οποιος δινει 50.000 δεν σημαινει απαραιτητα οτι ειναι γκαζοφονιας ή κ@υλωμενος με την ταχυτητα. Μπορει να θελει να απολαμβανει ενα ωραιο αμαξι (πχ Brera) και οταν εχει ορεξη σε ενα δρομο με στροφιλικι να δινει λιγο γκαζακι :p.

Ή να "εξαφανιζει" κατι παιδακια με Golf :lol:

and64
03-09-10, 19:05
Θα συμφωνήσω με τα 1000 για mito qv αν μιλάμε για καινούριο αν και πλέον το 4φυλο έχει γίνει μάλλον περισσότερο marketing και λιγότερο ουσία (οχι οτι ισχύει μονο στην alfa αυτό βεβαια...)

+1 επισης για την αισθητική του golf 6...:down: Και τo astra πάντως δεν με ενθουσίασε!

nimik
03-09-10, 20:46
Τι εχει συμβει με το alfisti.gr ?

linkinp
03-09-10, 21:37
@ hellenicsun : α)ειμαι κι εγω στο αλφιστι φιλε μου και δεν θυμαμαι να εχω δει καμια δυναμομετρηση απο brera 3.2 της προκοπης...
β)Φιλε μου δεν ξερω πως σου εχουν εξιστορηθει τα γεγονοτα αλλα αμα καποιος σου ειπε πως 159 1.75 tb 200 ηταν μπροστα απο clio rs ή golf gti (200) ειναι ειτε ψευτης ειτε ονειροπολος!Επειδη ασχολουμαι με το ''αθλημα'' των ''φιλικων ανοιγματων'' σε διαβεβαιωνω πως η alfa θα ειναι πολυ πισω και στις 2 περιπτωσεις!Εχω οδηγησει τα παραπανω αμαξια και ξερω.
γ)Τα 200 κιλα δεν ''οσο να'ναι φαινονται'' αλλα καραφαινονται!!!Παρε εναν φιλο σου με παρομοιας κατηγοριας αμαξι και καντε ενα ανοιγμα.Μετα φορτωσε του 3 ενηλικες(200 κιλα περιπου) και ξαναπατηστε.θα ειναι τουλαχιστον 3-4 αμαξια πισω!
δ)Αν ειναι δυνατον φιλε μου να παρεξηγηθω.Αντιθετως χαιρομαι οταν μιλαω στα φορουμ με ατομα που γνωριζουν για τι μιλανε!!Δυστυχως εχουν μεινει λιγοι..!

@ sebu : a) κανεις ενα μεγαλο λαθακι!!
β) εισαι ο τυπος που ανεφερα πιο πανω!Αυτος που δεν γνωριζει και μιλαει στα φορουμ!
γ)πχ δεν γνωριζεις οτι το octavia 5 rs εχει το ιδιο πατωμα/μοτερ/αναρτηση με το golf gti/audi s3/leon cupra και ιδια φρενα με το golf gti!!Τα παραπανω αμαξια(ειδικα τα 2 πρωτα) εχουν εκθειαστει απο ολους για το κρατημα τους!Και ερχεσαι λοιπον εσυ και μας λες οτι τα παραπανω αμαξια εχουν μια σαπια αναρτηση πολλαπλων συνδεσμων!!Συγνωμη φιλε μου αλλα δεν μπορω να σε παρω στα σοβαρα!!
δ)Καλη η ιστοριουλα με την λευκαδα αλλα βγαζεις συμπερασμα οτι τα octavia δεν στριβουν πετυχαινοντας ενα αμαξι (το οποιο δεν μας εξηγησες ποιο ειναι) το οποιο δεν ξερουμε σε τι κατασταση ηταν σε μια διαδρομη την οποια εσεις ξερατε απ'εξω και ο αλλος μπορει να περνουσε πρωτη φορα με εναν οδηγο ο οποιος δεν ξερουμε τι οδηγικων ικανοτητων ηταν με το δικο σας αυτοκινητο το οποιο ηταν καργα στημενο!!Αυτα,λοιπον, φιλε μου ειναι αυθαιρετα συμπερασματα καφενιακου επιπεδου και επετρεψε μου να μην σε ΞΑΝΑπαρω στα σοβαρα.
ε)σε βλεπω και αναφερεις συνεχεια octavia rs.εχω διευκρινησει πως εχω το octavia rs mkII ή octavia ''5'' rs.καταλαβες ποιο ειναι?
στ)Επειδη πρεπει να νομιζεις οτι δεν εχω ιδεα το πως στριβουν τα ιταλικα να σου πω πως εχω στριψει την alfa μου,μια 159 1,75 και μια παλιοdeltona 280 αλογων.

hellenicsun
03-09-10, 21:54
Τι εχει συμβει με το alfisti.gr ?

Αναβάθμιση του server ή κάτι παρόμοιο. Έχουν βάλει επίσημη ανακοίνωση στο facebook group. Λογικά θα λυθεί συντομα! :)

........Auto merged post: hellenicsun πρόσθεσε 15 λεπτά και 7 δευτερόλεπτα αργότερα ........


@ hellenicsun : α)ειμαι κι εγω στο αλφιστι φιλε μου και δεν θυμαμαι να εχω δει καμια δυναμομετρηση απο brera 3.2 της προκοπης...
β)Φιλε μου δεν ξερω πως σου εχουν εξιστορηθει τα γεγονοτα αλλα αμα καποιος σου ειπε πως 159 1.75 tb 200 ηταν μπροστα απο clio rs ή golf gti (200) ειναι ειτε ψευτης ειτε ονειροπολος!Επειδη ασχολουμαι με το ''αθλημα'' των ''φιλικων ανοιγματων'' σε διαβεβαιωνω πως η alfa θα ειναι πολυ πισω και στις 2 περιπτωσεις!Εχω οδηγησει τα παραπανω αμαξια και ξερω.
γ)Τα 200 κιλα δεν ''οσο να'ναι φαινονται'' αλλα καραφαινονται!!!Παρε εναν φιλο σου με παρομοιας κατηγοριας αμαξι και καντε ενα ανοιγμα.Μετα φορτωσε του 3 ενηλικες(200 κιλα περιπου) και ξαναπατηστε.θα ειναι τουλαχιστον 3-4 αμαξια πισω!

Είσαι κι εσύ; Πως γράφεις; Παίζει να γνωρίζουμε ο ένας τον άλλο :)

Όσο αφορά τη δυναμομέτρηση των 3.2 JTS πρέπει να υπάρχει κάποια στο αντίστοιχο θέμα. Εκτός κι αν θυμάμαι λάθος. Δυστυχώς δε μπορώ να επιβεβαιώσω. Δε μπορώ να δεχτώ όμως - χωρίς να είμαι απόλυτος - πως αποδίδει στη πραγματικότητα λιγότερο :(

Όσο αφορά την 159 και τα RS/GTI ε, να πω την αλήθεια κι εμένα μου φάνηκε κάπως αλλά ουτε το ένα αμάξι γνωρίζω, ούτε το άλλο. Φαντάζομαι αν μου φάνηκε γρήγορη μια 159 από μια βόλτα (που κατά βάση είναι - 200 άλογα δεν είναι και λίγα) πόσο γρήγορα θα είναι τα προαναφερθέντα.

Για το βάρος, θα συμφωνήσω. Ήμουν πιο mild στη 1η μου αναφορά :p

Πάντως δε πιστεύω πως θα ξαναδούμε μοτέρ τύπου Busso ή TS. Στο κάτω - κάτω οι εποχές αλλάζουν. Να λέμε πάλι καλά που τη δεδομένη στιγμή υπάρχει μια Giulietta QV.

nimik
03-09-10, 22:16
Παντως η Giulietta απιστευτη κουκλαρα :worthy:

linkinp
03-09-10, 22:58
Είσαι κι εσύ; Πως γράφεις; Παίζει να γνωρίζουμε ο ένας τον άλλο :)

Όσο αφορά τη δυναμομέτρηση των 3.2 JTS πρέπει να υπάρχει κάποια στο αντίστοιχο θέμα. Εκτός κι αν θυμάμαι λάθος. Δυστυχώς δε μπορώ να επιβεβαιώσω. Δε μπορώ να δεχτώ όμως - χωρίς να είμαι απόλυτος - πως αποδίδει στη πραγματικότητα λιγότερο :(

Όσο αφορά την 159 και τα RS/GTI ε, να πω την αλήθεια κι εμένα μου φάνηκε κάπως αλλά ουτε το ένα αμάξι γνωρίζω, ούτε το άλλο. Φαντάζομαι αν μου φάνηκε γρήγορη μια 159 από μια βόλτα (που κατά βάση είναι - 200 άλογα δεν είναι και λίγα) πόσο γρήγορα θα είναι τα προαναφερθέντα.

Για το βάρος, θα συμφωνήσω. Ήμουν πιο mild στη 1η μου αναφορά :p

Πάντως δε πιστεύω πως θα ξαναδούμε μοτέρ τύπου Busso ή TS. Στο κάτω - κάτω οι εποχές αλλάζουν. Να λέμε πάλι καλά που τη δεδομένη στιγμή υπάρχει μια Giulietta QV.

Ειμαι εγγεγραμενος στο alfisti αλλα λογο μη κατοχης alfa στο προσφατο παρελθον πρεπει να εχω ελαχιστα post.Ισως να εχεις δει να γραφει ο κολλητος μου johnythedriver ο οποιος συντομα θα παρει Mito 155.

Φιλε μου το θεμα με τα ατμοσφαιρικα και της δυναμομετρησεις ειναι πονεμενο...Ελαχιστα ατμοσφαιρικα μοτερ υψηλης αποδοσης βγαζουν τα αλογα που υποσχονται...Honda s2000 240 αλογα (220 πραγματικα),bmw m3 e46 343 αλογα(308 πραγματικα) bmw m5 507 φιλου(460 πραγματικα).Στον ειδικο τυπο που διαβαζω ειχε μια δυναμομετρηση brera 3.2 τετρακινητης 221 αλογα μοτερ-194 ροδα.

Οσον αφορα τα golf gti και clio rs,μην φανταστεις πως η διαφορα ειναι χαωδης με την 159.Απλα λογο βαρους η 159 μενει πισω.

Οσο και να με λυπει,πιστευω πως η εποχη των 4κιλυνδρων και 5κιλυνδρων τουρμπο μοτερ του γκρουπο εχει περασει ανεπιστρεπτι...Μακαρι να βγαλουν ενα 2λιτρο multiair μοτερ να ξαναγουσταρουμε κι εμεις οι ιταλοφιλοι!!




Παντως η Giulietta απιστευτη κουκλαρα :worthy:

Οντως κουκλαρα,ειδα μια σημερα σε κοκκινο metallizato και ηταν πανεμορφη!!!

leros2004
04-09-10, 01:58
Alfa Romeo Giulietta :)
80-120 with 6th gear
Audi TT-RS 5"9 (Autobild)
Lamborghini Gallardo LP560-4 6"4 (AMuS)
Porsche 911 GT2 7"1 (AMuS)
BMW M3 Sedan 7"4 (Autobild)
BMW M3 Coupe 7"7 (Autobild)
Audi TT-S 272hp 7"9 (Autobild)
Alfa Giulietta QV 235hp 8"3
Μercedes Benz C63 AMG 8"3 (Autobild)
Audi S3 Sportback 265hp 8"4 (Autobild)
Ferrari 430 Scuderia 8"5 (Autobild)
ΒΜW 330d 245hp/520Nm 8"5 (AMuS)
Mazda 3 MPS 260hp 8"5 (Autobild)
Audi R8 R-Tronic 8"7 (AMuS)
Porsche Cayman S 320hp 8"8 (AMuS)
Ford Focus ST 225hp 8"8 (Autobild)
Porsche Carrera 345hp 9"0 (AMuS)
Αudi TT Roadster 2.0TFSi 9"1 (AMuS)
BMW 130i 5d M Pack 9"1 (Autobild)
Renault Megane Coupe' RS 250hp 9"1 (Sport Auto)
Alfa Giulietta 1.4 TB MultiAir 170hp 9"3
Audi A4 3.0TDI 240hp/500Nm 9"4 (AMuS)
VW Golf VI 3p GTi 9"4 (Sport Auto)
Alfa Giulietta 2.0JTDm-2 10"0
Lotus Evora 10"0 (Autobild)
Nissan 370Z 331hp 10"2 (Autobild)
Cayman 2.9 265hp 10"2 (Autobild)
Audi A3 Sportback 2.0TDi 170hp 10"5 (autobild)
Alfa Giulietta 1.4 TB 120hp 11"0
BMW 120d Coupe 177hp 11"2 (Autobild)
BMW 120d 5d 177hp 11"2 (Autobild)
Mercedes Benz CLC220 CDi 11"7 (Autobild)
Subaru Impreza STi 11"9 (Autobild)
Honda Civic Type R 12"9 (AMuS)
Audi A4 Avant 1.8 TFSi 160hp 14"2 (Autobild)
Mercedes Benz SLK200 Kompressor 14"1 (AMuS)
Audi A5 1.8 TFSi 170hp 14"7 (AMuS)
BMW 320i Coupe 15"7 (AMuS)
BMW 320i Touring 16"2 (Autobild)
Audi A3 1.4TFSi 125hp 17"0 (AMuS)
MB C180 T Kompressor 156hp 18"1 (Autobild)
BMW 116i 26"6 (AMuS)

60-100 with 5th gear
Lamborghini Gallardo LP560-4 5"0
Ferrari 430 Scuderia 5"9
Audi S4 333hp 6"2
BMW 335i 306hp 6"4
Porsche 911 GT2 6"7 (AMuS)
Porsche Cayman S 320hp 6"7(AMuS)
Alfa Giulietta QV 235hp 6"9
Audi R8 R-Tronic 6"9 (AMuS)
Porsche 911 Carrera 345hp 6"9 (AMuS)
BMW 330d 245hp/520Nm 7"1 (AMuS)
Alfa Giulietta 1.4 MultiAir TB 170hp 7"3
Audi A4 3.0TDi 240hp/500Nm 7"7
Alfa Giulietta 2.0 JTDm-2 7"9
Alfa Giulietta 1.4 TB 120hp 8"2
Honda Civic Type R 8"8
Mercedes Benz SLK200 Kompressor 10"5 (AMuS)
Audi A5 1.8TFSi 170hp 11"1 (AMuS)
Audi A3 1.4 TFSi 125hp 11"2 (AMuS)
BMW 320i Coupe 170hp 11"7 (AMuS)
BMW 116i 14"7 (AMuS)[/QUOTE]

ardi21
04-09-10, 02:50
Alfa ρεεεεεεεεε!:p

Ο πατερας μου εχει ακομα την Giulietta 1,6 του 1980 και ακομα μου λεει πως τον κοιτουσαν οταν περνουσε (την ειχε φερει απο εξωτερικο πριν καλα-καλα ερθει εδω). Ανοιγαν τον δρομο!

Γιατι οπως λενε και για την ομαδα μου...ειναι διαφορετικο να εισαι Alfisti ;)

psyxakias
04-09-10, 04:09
Υπάρχει θέμα όμως στο alfisti.gr το οποίο όμως είναι down λόγω συντήρησης του server.2 μέρες down λόγω αναβάθμισης/συντήρησης; Θα έχει πέσει τρελό στερητικό στους θαμώνες, αν συγκρίνω με το στερητικό όποτε γίνεται συντήρηση στο ADSLgr. Ελπίζω να μην υπάρχει συσχέτιση και να χρειάζονται οι alfa romeo τόσο χρονοβόρο service, διότι θα τις πηγαίνεις συνεργείο και θα τις παίρνεις το άλλο 6μηνο. :lol:

ΥΓ. Δεν έχω μπει ποτέ στο alfisti.gr, τώρα πήγα να μπω 1η φορά που αναφέρθηκε.

Sebu
04-09-10, 10:53
@ sebu : a) κανεις ενα μεγαλο λαθακι!!
β) εισαι ο τυπος που ανεφερα πιο πανω!Αυτος που δεν γνωριζει και μιλαει στα φορουμ!
γ)πχ δεν γνωριζεις οτι το octavia 5 rs εχει το ιδιο πατωμα/μοτερ/αναρτηση με το golf gti/audi s3/leon cupra και ιδια φρενα με το golf gti!!Τα παραπανω αμαξια(ειδικα τα 2 πρωτα) εχουν εκθειαστει απο ολους για το κρατημα τους!Και ερχεσαι λοιπον εσυ και μας λες οτι τα παραπανω αμαξια εχουν μια σαπια αναρτηση πολλαπλων συνδεσμων!!Συγνωμη φιλε μου αλλα δεν μπορω να σε παρω στα σοβαρα!!
δ)Καλη η ιστοριουλα με την λευκαδα αλλα βγαζεις συμπερασμα οτι τα octavia δεν στριβουν πετυχαινοντας ενα αμαξι (το οποιο δεν μας εξηγησες ποιο ειναι) το οποιο δεν ξερουμε σε τι κατασταση ηταν σε μια διαδρομη την οποια εσεις ξερατε απ'εξω και ο αλλος μπορει να περνουσε πρωτη φορα με εναν οδηγο ο οποιος δεν ξερουμε τι οδηγικων ικανοτητων ηταν με το δικο σας αυτοκινητο το οποιο ηταν καργα στημενο!!Αυτα,λοιπον, φιλε μου ειναι αυθαιρετα συμπερασματα καφενιακου επιπεδου και επετρεψε μου να μην σε ΞΑΝΑπαρω στα σοβαρα.
ε)σε βλεπω και αναφερεις συνεχεια octavia rs.εχω διευκρινησει πως εχω το octavia rs mkII ή octavia ''5'' rs.καταλαβες ποιο ειναι?
στ)Επειδη πρεπει να νομιζεις οτι δεν εχω ιδεα το πως στριβουν τα ιταλικα να σου πω πως εχω στριψει την alfa μου,μια 159 1,75 και μια παλιοdeltona 280 αλογων.

Απο εσενα φιλε μου κρινω οτι εχεις μηδενικη σχεση με αμαξια

Αν εσυ θεωρεις αμαξια αυτα του γκρουπ Vag που ανεφερες, με σοβαρο κρατημα, αναρτηση και φρενα, πιστευε και μη ερευνα και κανε το σταυρο σου.

Δεν σημαινει οτι απαραιτητα εχεις οδηγησει σοβαρο και σωστο αμαξι στη ζωη σου ουτε οτι ξερεις πως ειναι αυτο.

Εισαι ο κλασσικος τυπος που μολις μπει στο ιδιο αμαξι που εχει βαλει νεα coil over αναρτηση σωστα ρυθμισμενη και καλα φρενα, νομιζει οτι τον δουλευουν και ειναι αλλο αμαξι.

Ειναι "αλλο" αμαξι γιατι απεκτησε κρατημα και φρενα. Πριν νομιζες οτι οδηγουσες αμαξι.

Μου θυμιζεις ενα δηθεν γνωστη που γνωρισα φετος στην Πρεβεζα σε ενα συνεργειο, ο οποιος προσπαθουσε να μας πεισει οτι η Τεην (μια απο τις καλυτερες αναρτησεις στον κοσμο), ειναι για τα μπαζα γιατι λεει την εβαλε ο κολλητος του σε ενα Imprezza και την ρυθμισε με το ματι και το αμαξι λεει δεν πηγαινε :rofl:

Και ο ιδιος λεει ειχε βαλει το Μπιλστειν τα αγωνιστικα και τα ειχε ρυθμισει λεει με το ματι και πηγαινε το αμαξι τρενο. Ειχε ρυθμισει τα αμορτισερ με το ματι :worthy:

Παρε καινουρια σοβαρη coilover και πηγαινε μια βολτα απο τον Γαλερακη και ζητα του να σου την περασει και να την ρυθμισει και αμα το αμαξι σου εχει καμια σχεση με πριν, εδω ειμαστε να τα ξαναπουμε.

Τελος μην θεωρεις οτι τα "εγκυρα" περιοδικα του χωρου που τα τσεπωναν επι χρονια απο το γκρουπ Βαγκ ειναι αξιοπιστα. Προτιμω να πιστευω τις αισθησεις μου και οχι τον καθε λαδωμενο.

Εδω γραφω και μοιραζομαι τις εμπειριες μου σε αυτα που εχω δει και γνωριζω. Δεν κανω επιδειξη γνωσεων σε αστροφυσικη και ιατρικη που δεν εχω ιδεα.

Κατα τα λοιπα συνεχισε εσυ να πιστευεις οτι οδηγεις αμαξι το οποιο ειναι σωστα στημενο και ρυθμισμενο επειδη ετσι στο πουλησε η χ,ψ VW ή στο ειπαν τα "εγκυρα" περιοδικα του χωρου. Απλα μην απορησεις αν μπεις στο ιδιο μοντελο με γαματη σωστα ρυθμισμενη coilover και καλα φρενα και νομιζεις οτι τα πουλαγανε στον προαιρετικο εξοπλισμο και σε πιασανε κοτσο. Γιατι εκεινο το αμαξι θα ειναι κλασεις ανωτερο οδηγικα και ασφαλεστερο απο το δικο σου.

linkinp
05-09-10, 16:09
Απο εσενα φιλε μου κρινω οτι εχεις μηδενικη σχεση με αμαξια

Το βρηκες!!

Αν εσυ θεωρεις αμαξια αυτα του γκρουπ Vag που ανεφερες, με σοβαρο κρατημα, αναρτηση και φρενα, πιστευε και μη ερευνα και κανε το σταυρο σου.

Δεν εχουν το απολυτο κρατημα αλλα εχουν πολυ καλο κρατημα σε ολες τις συνθηκες

Δεν σημαινει οτι απαραιτητα εχεις οδηγησει σοβαρο και σωστο αμαξι στη ζωη σου ουτε οτι ξερεις πως ειναι αυτο.

Το οτι εχω στην κατοχη μου μια 156 και εχω οδηγησει αρκετες φορες 159 tbi και deltona με την οποια εχω πει και σε trackday των alfisti σου λεει κατι?Τα εχω γραψει ηδη 2-3 φορες,τα καταλαβες τωρα η θες να στα βαλω σε font size 700 για να το δεις??

Εισαι ο κλασσικος τυπος που μολις μπει στο ιδιο αμαξι που εχει βαλει νεα coil over αναρτηση σωστα ρυθμισμενη και καλα φρενα, νομιζει οτι τον δουλευουν και ειναι αλλο αμαξι.

Αυτο δεν βγαζει νοημα.Ακομα εσυ εισαι ο κλασικος τυπος με το ψωφιο ιταλικο σου που σε περνανε τα 1.4 tsi και γι αυτο βγαζεις χολη.

Ειναι "αλλο" αμαξι γιατι απεκτησε κρατημα και φρενα. Πριν νομιζες οτι οδηγουσες αμαξι.


Τα φρενα γιατι τα αναφερεις παλι??312 μπροστρα με 288 πισω σου φαινονται λιγα φρενα για αμαξι 1440 κιλων?Για να καταλαβεις πως ασχετος και προκατειλημενος εισαι,η brera 2.2 εχει 305 και 278.Αυτα ειναι καλα φρενα και του skoda λιγα??

Μου θυμιζεις ενα δηθεν γνωστη που γνωρισα φετος στην Πρεβεζα σε ενα συνεργειο, ο οποιος προσπαθουσε να μας πεισει οτι η Τεην (μια απο τις καλυτερες αναρτησεις στον κοσμο), ειναι για τα μπαζα γιατι λεει την εβαλε ο κολλητος του σε ενα Imprezza και την ρυθμισε με το ματι και το αμαξι λεει δεν πηγαινε :rofl:

Και ο ιδιος λεει ειχε βαλει το Μπιλστειν τα αγωνιστικα και τα ειχε ρυθμισει λεει με το ματι και πηγαινε το αμαξι τρενο. Ειχε ρυθμισει τα αμορτισερ με το ματι :worthy:

Που κολαω εγω με τον δηθεν γνωστη??Τι σχεση εχει το ενα με το αλλο???Ας πω λοιπον κι εγω πως μου θυμιζεις τον κυριο με το απορημενο βλεμα με την μπλε brera 3.2 που τον εκανα συνεχως ρεζιλι σε στροφες και ευθειες απο πατρα εως κορινθο και ανοιγοντας το παραθυρο με ρωταει ''400 αλογα εισαι?''

Παρε καινουρια σοβαρη coilover και πηγαινε μια βολτα απο τον Γαλερακη και ζητα του να σου την περασει και να την ρυθμισει και αμα το αμαξι σου εχει καμια σχεση με πριν, εδω ειμαστε να τα ξαναπουμε.

Εγω παρει ηδη coilover αλλα φανταζομαι ουτε αυτο το διαβασες πανω στο παραληρημα σου να απαντησεις.Την coilover αυτη μου την εχει ρυθμισει φιλος ο οποιος μεγαλωσε και σπουδασε Ιταλια και εχει εργαστει στο τμημα αναρτησεων formula 1 της Ferrari.Πλεον τα μισα ιταλικα που πανε σε αναβασεις ειναι ρυθμισμενα απο αυτον.Σου κανει???

Τελος μην θεωρεις οτι τα "εγκυρα" περιοδικα του χωρου που τα τσεπωναν επι χρονια απο το γκρουπ Βαγκ ειναι αξιοπιστα. Προτιμω να πιστευω τις αισθησεις μου και οχι τον καθε λαδωμενο.

Τα ιδια περιοδικα βγαζουν την gulietta το καλυτερο αμαξι της κατηγοριας της.

Εδω γραφω και μοιραζομαι τις εμπειριες μου σε αυτα που εχω δει και γνωριζω. Δεν κανω επιδειξη γνωσεων σε αστροφυσικη και ιατρικη που δεν εχω ιδεα.

+1

Κατα τα λοιπα συνεχισε εσυ να πιστευεις οτι οδηγεις αμαξι το οποιο ειναι σωστα στημενο και ρυθμισμενο επειδη ετσι στο πουλησε η χ,ψ VW ή στο ειπαν τα "εγκυρα" περιοδικα του χωρου. Απλα μην απορησεις αν μπεις στο ιδιο μοντελο με γαματη σωστα ρυθμισμενη coilover και καλα φρενα και νομιζεις οτι τα πουλαγανε στον προαιρετικο εξοπλισμο και σε πιασανε κοτσο. Γιατι εκεινο το αμαξι θα ειναι κλασεις ανωτερο οδηγικα και ασφαλεστερο απο το δικο σου.

Εισαι καλα???10 φορες εχω γραψει οτι εχω coilover στο αμαξι!!!10!Φιλε μου αμα εισαι ανικανος να κανεις διαλογο παρατα το και τραβα κανε κουνιες!Ο διαλογος προυποθετει να διαβαζεις αυτα που γραφει ο αλλος.Αυτο που κανει εσυ ονομαζεται μονολογος.Θες να σε αφησω να πεις τα δικα σου και να χαρεις ή να κανουμε συζητηση???

Ανακεφαλαιωση!!

α)Εχω coilover στο skoda.
β)Εχω alfa romeo 156.

nimik
05-09-10, 23:37
Πριν μια βδομαδα την χτυπησα απο απροσεξια μου ,
2 μερες την ειχα για σερβις και μας ελειψε οικογενειακα πολυ!

nimik
07-09-10, 20:51
alfisti.gr is back ;)

hellenicsun
07-09-10, 21:31
alfisti.gr is back ;)

Ω ναι! :worthy:

DOU
02-10-10, 17:24
VW Chairman Piech willing to wait to buy Alfa Romeo

http://www.autonews.com/apps/pbcs.dll/article?AID=/20100930/COPY01/309309982/1193




Η VW έχει βάλει στο μάτι την ALFA ROMEO. Τα σπορ γονίδια της ιταλικής μάρκας, έλκουν τον μεγαλύτερο ευρωπαίο κατασκευαστή και θα προσπαθήσει να την προσθέσει στο VW GROUP.

Στην έκθεση στο Παρίσι, ο πρόεδρος του VW GROUP Ferdinand Piech, δήλωσε:
"Η Alfa Romeo είναι η φίρμα που έχει την μεγαλύτερη δυναμική βελτίωσης. Επίσης είμαστε υπομονετικοί και επιπλέον έχουμε χρόνο. Μην περιμένετε λοιπόν να ακούσετε κάτι σχετικό για τα επόμενα δύο χρόνια."

Από την πλευρά του, ο πρόεδρος της FIAT Sergio Marchionne, δήλωσε:
"Ας περιμένουν. Αν ωστόσο έρθει κάποιος με ένα δισεκατομμύριο ευρώ... Αστειεύομαι δεν έχω καμία απολύτως πρόθεση να πουλήσω την Alfa Romeo."

Φημες επι φημων,marchionne μπαγλαμα το νου σου,αν γινει κατι τετοιο βλεπω τους alfisti να αυτοκτονουν.:p:p

DOU
19-01-11, 17:46
VW - ALFA ROMEO. Κοντά σε συμφωνία;

Το Γερμανικό Süddeutsche Zeitung

Αναφέρει σε άρθρο του, ότι σύμφωνα με manager της VW, η συμφωνία για την αγορά της ALFA ROMEO από την FIAT θα ανακοινωθεί τις επόμενες εβδομάδες.

Παρά τις δηλώσεις του CEO της FIAT Sergio Marchionne, φαίνεται ότι τελικά θα υποκύψει στην εξαγορά, αφου χρειάζεται χρήματα μετά και την αύξηση του ποσοστού της FIAT στην CHRYSLER στο 25%.

Σύμφωνα με το ίδιο άρθρο, οι ενώσεις εργαζομένων της ALFA ROMEO, συμφωνούν στην πώληση στην VW.

Οι επικεφαλής της VW θεωρούν την περίπτωση της ALFA ROMEO, ιδανική για να καλύψει το κενό ανάμεσα στην AUDI και την SEAT στο σπορ κομμάτι του VW GROUP.


Συνεχιζονται οι φημες..

hellenicsun
19-01-11, 17:52
Υπάρχουν δημοσιεύματα που μιλάνε για συνολική πτώση πωλήσεων 0,4% και επίτευξη στόχου πωλήσεων για τη Giulietta. Υπάρχουν δηλαδή και θετικά μηνύματα τα οποία δείχνουν μια ανοδική πορεία για την Alfa Romeo. Το να πωληθεί μια μάρκα - και ειδικά η συγκεκριμένη - στη VW για να καλυφθεί η αύξηση του μετοχικού ποσοστού, μου φαίνεται τραβηγμένο σενάριο.

Copyright © Keen Notion Co (2002-2014) Copyright Keen Notion Co.