PDA

Επιστροφή στο Forum : Τί λάστιχα προτείνετε για renault clio 1.4



nikosl
11-12-08, 22:38
Τα λάστιχα που έχει τώρα το αμάξι μου είναι τα continental eco contact, και τα οποία δεν με ικανοποιούσαν από την πρώτη στιγμή. Πλέον έχουν φθαρεί κιόλας οπότε πρέπει να αντικατασταθούν.

Τί μου προτείνετε?

subzer0
11-12-08, 23:14
Τα λάστιχα που έχει τώρα το αμάξι μου είναι τα continental eco contact, και τα οποία δεν με ικανοποιούσαν από την πρώτη στιγμή. Πλέον έχουν φθαρεί κιόλας οπότε πρέπει να αντικατασταθούν.

Τί μου προτείνετε?

Έχω το ίδιο αμάξι (Clio 1.4 MTV , 98 άλογα , του 2000).
Λογικά αυτά που έχεις πάνω είναι της μάνας του? Continental βάζει (έβαζε) η Renault από όσο ξέρω.
Όταν ήρθε η ώρα την πρώτη φορά να αλλάξω λάστιχα και μη έχοντας γνώση ρώτησα αρκετά άτομα.
Κατέληξα στα Gooodyear Formula 1.
Είχα μείναι απόλυτα ικανοποιημένος.
Το μπέρδεμα έγινε μετά από 1-2 χρόνια που μου καταστράφηκαν τελείως τα 2 μπροστινά καιι μου είπαν πως σταμάτησαν να βγαίνουν τα συγκεκριμμένα (σε 3 μαγαζιά ρωτησα) και κατέληξα σε κάτι avon (ούτε κρύο ουτε ζεστη).

megahead13
11-12-08, 23:55
Με τους ελληνικούς καρόδρομους, Bridgestone. Σκληρά λάστιχα, δεν καταλαβαίνουν τίποτα και πολύ καλό κράτημα και ας λένε ότι αργούν να ζεσταθούν (επειδή είναι σκληρά). Λες και είμαστε ο Βατάνεν να κάνουμε ράλλυ στους δημόσιους δρόμους! Σε Renault Megane 1.4 του 2001 είναι η 2η φορά που τα βάζω και είμαι υπερευχαριστημένος!!! :oneup:

chat1978
12-12-08, 02:51
Εγώ έχω Clio 1.4 2004 και από την μαμά είχε Michelen Energy και όταν χρειάστηκε έβαλα ξανά τα ίδια αλλά νομίζω εξελιγμένη έκδοση.

Δεν είχα ποτέ άλλο αυτοκίνητο και συνεπώς δεν έχω δει και άλλα λάστιχα, αλλά από κράτημα τέλεια. Απλά νομίζω ότι καταστρέφονται λίγο εύκολα ή εγώ τα βασανίζω λίγο.

and64
12-12-08, 21:41
Εγώ σε megane 1.4 16v εχω βάλει 2 φορές avon zv3 (195/50 r15). Καμια σχέση με τα απαράδεκτα dunlop που είχε πάνω από τη μάνα του και πολύ πολύ καλά στο βρεγμένο

megahead13
12-12-08, 22:34
Εγώ σε megane 1.4 16v εχω βάλει 2 φορές avon zv3 (195/50 r15). Καμια σχέση με τα απαράδεκτα dunlop που είχε πάνω από τη μάνα του και πολύ πολύ καλά στο βρεγμένο
Καλά τα μαμίσια dunlop ήταν για τον !@$%@# εντελώς τελείως όμως!!! :evil: Με την παραμικρή λακουβίτσα πέταγαν καρούμπαλο! :down:

Spanos
12-12-08, 22:54
Οτι και να βάλεις το ίδιο είναι, δεν έχεις φόρμουλα. Το μονο που πρέπει να προσέξεις είναι να μην είναι πολύ μαλακά πχ Michelin και κάνουν βυζιά απο τα πεζοδρόμια και τους ελληνικούς δρόμους.

and64
12-12-08, 23:36
Καλά τα μαμίσια dunlop ήταν για τον !@$%@# εντελώς τελείως όμως!!! :evil: Με την παραμικρή λακουβίτσα πέταγαν καρούμπαλο! :down:

Ναι! sp sport 2000 αν θυμάμαι καλά και 55 προφίλ μάλιστα όχι 50 που είναι τα avon!

Το πίσω δεξιά είχεπετάξει 2 καρούμπαλα οταν αλλάχτηκαν και το κράτημά τους ήταν δράμα!

nikosl
13-12-08, 02:04
πχ τα michelin pilot exalto δεν μου κάνουν? είναι πιο σκληρά από τα energy νομίζω

riddle3
13-12-08, 02:13
Εγώ έβαλα τα michelin exalto σε clio v2 1,4 98 hp με διαστάσεις 185/55(?)/r14. Πολύ ευχαριστημένος μέχρι τώρα, ειδικά στο βρεγμένο.
Αντικατέστησαν τα μαμά michelin energy τα οποία δεν με είχαν ικανοποιήσει ιδιαίτερα αλλά άντεξαν 5 χρόνια σε πολύ άκυρη οδήγηση.

NiKapa
13-12-08, 02:37
Continental premium/sport contact 2/3

Antre
13-12-08, 12:40
Επειδή είναι ελαφρύ αυτοκίνητο, αυτό που δεν πρέπει με τίποτα να κλάνεις είναι να βάλεις σκληρά λάστιχα. Μέχρι να ζεσταθούν θα χεις φτάσει στο προορισμό σου. Ότι και να βάλεις, να βάλεις μαλακά ελαστικά

Υ.Γ. Τι ζάντα έχεις; (μέγεθος)

nikosl
13-12-08, 15:37
14αρες ζάντες έχει. Νομίζω ότι τα pilot της michelin βγαίνουν από 15" και πάνω, και λόγω σφιχτών οικονομικών δεν με παίρνει να αλλάξω και ζάντες γιατι θα φτάσω στα 1000€. Αρα λογικά πρέπει να επιλέξω κάποιο λάστικο για 14".

Antre
13-12-08, 16:01
Ωραία, μια ακόμη ερώτηση, θες το ιδανικό οικονομικό λάστιχο ή το πιο αποδοτικό αλλά , δυστυχώς, και ακριβό;

Να την κάνω πιο χύμα την ερώτηση, πόσα σκας;


Οτι και να βάλεις το ίδιο είναι, δεν έχεις φόρμουλα. Το μονο που πρέπει να προσέξεις είναι να μην είναι πολύ μαλακά πχ Michelin και κάνουν βυζιά απο τα πεζοδρόμια και τους ελληνικούς δρόμους.

Και τι να βάλει, σκληρά; 14αρα ζάντα έχει με αμάξι βάρους μικρότερο των 1000 κιλών... δηλαδή αν βάλει σκληρά, θα ξεκινήσει, θα οδηγήσει, θα φτάσει και ακόμη δεν θα χουν ζεσταθεί...;)

Καλύτερα να κάνει βυζιά το λάστιχο (αν και αυτό έχει σχέση περισσότερο με την ποιότητα των ελαστικών παρά με τη γόμα... αλλά έστω ότι έχουν σχέση, δεν είμαι και ειδικός, αν ξέρει κάποιος ας μας δώσει τα φώτα του) παρά να βρεθεί σε ένα δεντρό κρεμασμένος με το τιμόνι στο χέρι

nikosl
13-12-08, 16:36
Επειδή ακριβώς θέλω να πάρω ποιοτικά λάστιχα γι αυτό δεν θέλω να αλλάξω ζάντες. Μπορω να διαθέσω 400-500€ για λάστιχα.

and64
13-12-08, 16:54
Επειδή ακριβώς θέλω να πάρω ποιοτικά λάστιχα γι αυτό δεν θέλω να αλλάξω ζάντες. Μπορω να διαθέσω 400-500€ για λάστιχα.

Μα δεν είναι απαραίτητο οτι οι μεγαλύτεροι τροχοί θα βελτιώσουν την συμπεριφορά του αυτοκινήτου!! Θα κερδίσεις κάποια μέτρα σε φρενάρισμα ενδεχομένως και ίσως να εχεις καλύτερη συμπεριφορά στο στεγνό αλλά μπορεί να γίνει πιο απόλυτο στο όριο ή και να "χαλάσει" τελείως στο βρεγμένο...
Εκτός αν το έχει κάνει κάποιος άλλος και δουλεύει σίγουρα δεν ειναι οτι καλύτερο να παίζεις με διαστάσεις....

Antre
13-12-08, 17:00
Μα δεν είναι απαραίτητο οτι οι μεγαλύτεροι τροχοί θα βελτιώσουν την συμπεριφορά του αυτοκινήτου!! Θα κερδίσεις κάποια μέτρα σε φρενάρισμα ενδεχομένως και ίσως να εχεις καλύτερη συμπεριφορά στο στεγνό αλλά μπορεί να γίνει πιο απόλυτο στο όριο ή και να "χαλάσει" τελείως στο βρεγμένο...
Εκτός αν το έχει κάνει κάποιος άλλος και δουλεύει σίγουρα δεν ειναι οτι καλύτερο να παίζεις με διαστάσεις....

Με διαστάσεις πάντα κερδίζεις μιας και έχεις μεγαλύτερο πέλμα. Το πρόβλημα είναι ότι τότε χρειάζεσαι ακόμη πιο ακριβά λάστιχα... με λίγα φράγκα παραπάνω μια χαρά συμπεριφέρονται και στο βρεγμένο

Επειδή θέλω να βάλω λάστιχα στο αμάξι του πατέρα μου που είναι opel corsa το προηγούμενο το οποίο είναι και αυτό ελαφρύ και μάλιστα με 14' ζάντα, εντός της βδομάδας που θα κάνω μια έρευνα αγοράς θα σε ενημερώσω για ποια λάστιχα σκέφτομαι

and64
13-12-08, 17:13
Με διαστάσεις πάντα κερδίζεις μιας και έχεις μεγαλύτερο πέλμα.

Αυτό δεν ισχύει σε όλες τις περιπτώσεις!! Κερδίζεις ξαναλέω σε φρενάρισμα και συμπεριφορά στο στεγνό αλλά μπορεί στο όριο το αυτοκίνητο να γίνει πολύ πιο απόλυτο! Επίσης στο βρεγμένο όσο πιο φαρδύ λάστιχο έχεις τόσο χειρότερα είναι. Το a4 το δικό μας φοράει 235/45 R17 και στο βρεγμένο (τώρα που ειναι και σχετικά φαγωμένα) η τετρακίνηση και το esp δουλεύουν υπερωρίες αλλά και η υδρολίσθηση είναι αρκετά μεγάλη. Από την άλλη το megane με το 195/50 παρότι προσθιοκίνητο (για τα δικα του δεδομένα πάντα) εχει καλύτερη πρόσφυση από το audi. Πάντα φυσικά μιλάω για την άσφαλτο/καθρέφτη που εχει κατα βάση η Ελλάδα.

Επίσης διάβασε εδώ (http://www.4troxoi.gr/default.php?pname=Applications_Tyres) τι λέει στο κάτω μέρος της σελίδας.

Παραθέτω και μια από τις ερωτήσεις που βρηκα εδώ (http://www.autof1.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=85:2008-11-02-08-48-59&catid=150:2008-10-23-09-16-46&Itemid=72)

Ερ.: Συνήθως, στην αλλαγή ελαστικών, οι περισσότεροι από εμάς κοιτάζουμε να βάλουμε φαρδύτερα. Πόσο επηρεάζεται η γεωμετρία του αυτοκινήτου, καθώς το φαρδύτερο συνήθως σημαίνει και αλλαγή διαμέτρου ελαστικού;

Ποια είναι τα θετικά και ποια τα αρνητικά των φαρδύτερων και των στενών ελαστικών;

Απ.: Η τοποθέτηση φαρδύτερων ελαστικών ήταν πάντα το αγαπημένο χόμπι των ελλήνων οδηγών. Τις περισσότερες φορές όμως, οι τοποθετήσεις αυτές είναι κακές και έχουν αντίκτυπο στην ασφάλεια. Υπάρχει κάτι πολύ σημαντικό και αυτό ονομάζεται διάμετρος ελαστικού. Ο νόμος του εργοστασίου είναι ναι σε κάποιες αλλαγές, αλλά ποτέ μην αλλάζουμε τη διάμετρο. Συνήθως υπάρχουν πίνακες με τις διαστάσεις των ελαστικών και στο τέλος έχουν τη συνολική διάμετρο του τροχού. Μέσα από εκεί μπορούμε να πάρουμε ιδέες για άλλες διαστάσεις, χωρίς να υπάρχουν δραματικές αλλαγές στην διάμετρο. Για παράδειγμα αν έχουμε ένα Ι.Χ. με διαστάσεις ελαστικών 175/65/14, μπορούμε να τοποθετήσουμε 185/55/15 ή ακόμα και 205/50/15.

Τα θετικά των φαρδύτερων ελαστικών είναι μεγαλύτερη σταθερότητα, καλύτερο κράτημα, καλύτερο φρενάρισμα, όλα λόγω μεγαλύτερης επιφάνειας. Τα αρνητικά είναι χειρότερη απόδοση σε όλες τις δύσκολες συνθήκες, όπως βροχή, χιόνι, λάσπη, και φυσικά μεγαλύτερη κατανάλωση καυσίμων. Η επιλογή είναι δική σας.

Antre
13-12-08, 18:17
Αυτό δεν ισχύει σε όλες τις περιπτώσεις!! Κερδίζεις ξαναλέω σε φρενάρισμα και συμπεριφορά στο στεγνό αλλά μπορεί στο όριο το αυτοκίνητο να γίνει πολύ πιο απόλυτο! Επίσης στο βρεγμένο όσο πιο φαρδύ λάστιχο έχεις τόσο χειρότερα είναι. Το a4 το δικό μας φοράει 235/45 R17 και στο βρεγμένο (τώρα που ειναι και σχετικά φαγωμένα) η τετρακίνηση και το esp δουλεύουν υπερωρίες αλλά και η υδρολίσθηση είναι αρκετά μεγάλη. Από την άλλη το megane με το 195/50 παρότι προσθιοκίνητο (για τα δικα του δεδομένα πάντα) εχει καλύτερη πρόσφυση από το audi. Πάντα φυσικά μιλάω για την άσφαλτο/καθρέφτη που εχει κατα βάση η Ελλάδα.

Επίσης διάβασε εδώ (http://www.4troxoi.gr/default.php?pname=Applications_Tyres) τι λέει στο κάτω μέρος της σελίδας.

Παραθέτω και μια από τις ερωτήσεις που βρηκα εδώ (http://www.autof1.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=85:2008-11-02-08-48-59&catid=150:2008-10-23-09-16-46&Itemid=72)

Όπως σου είπα αν έχεις τα φράγκα όλα γίνονται. Σε λογικά πλαίσια μπορείς το μειονέκτημα του φαρδύτερου πέλματος στις υγρές επιφάνειες να το αντισταθμίσεις με μεγαλύτερα αυλάκια... λέω σε λογικά πλαίσια γιατί για να γίνει κάτι τέτοιο πρέπει ο θόλος είναι αρκετά μεγάλος για το πλάτος της ρόδας με το ελαστικό μεγαλύτερης γόμας.

Θέλω να πω ότι αν στην ακραία περίπτωση βάλεις 19αρα ζάντα, τότε ναι έχεις απόλυτο δίκιο μιας και δεν μπορείς να το αντισταθμίσεις (πόσο πια πλατύ να γίνει το λάστιχο). Αλλά όταν μιλάμε για 14αρα ζάντα, άνετα βάζεις 15αρα και με λίγο πιο ακριβά λάστιχα χωρίς να έχεις υδρολισθήσεις

Υ.Γ. Όπως λέει και το άρθρο, το θέμα είναι να είναι εντός εργοστασιακών προδιαγραφών

riddle3
14-12-08, 03:17
14αρες ζάντες έχει. Νομίζω ότι τα pilot της michelin βγαίνουν από 15" και πάνω, και λόγω σφιχτών οικονομικών δεν με παίρνει να αλλάξω και ζάντες γιατι θα φτάσω στα 1000€. Αρα λογικά πρέπει να επιλέξω κάποιο λάστικο για 14".

Τα michelin pilot exalto βγαίνουν κανονικά και σε 14"".

@ ADSLgr.com All rights reserved.