PDA

Επιστροφή στο Forum : Part time εργασία σε call center



papi_tam
15-09-09, 23:58
Καλησπέρα, θα ήθελα να πιάσω μια δουλειά part time. Δεν έχω ξαναδουλέψει ποτέ στη ζωή μου και θέλω να το κάνω πιο πολύ για την εμπειρία αλλά και για το χαρτζιλίκι μιας και είμαι φοιτητής. Μια φίλη μου εργαζεται σε εταιρία call center και ουσιαστικά παίρνει παραγγελίες για γνωστή εταιρία γρήγορου φαγητού. Μου φαίνεται προσιτό. Θα ήθελα όμως και όποιος άλλος ξέρει να μου πει τη γνώμη του για εργασία σε τέτοιου είδους εταιρίες ή αν έχει να μου προτείνει κάτι εναλλακτικό, αλλά σχετικά εύκολο, μιας και δεν εχω καθόλου εμπειρία και έναν φόβο τον έχω για την πρώτη μου δουλειά! Ευχαριστώ!

tsioy
16-09-09, 00:20
Σε call center έχω δουλέψει, αλλά σε εξερχόμενες κλήσεις. Είναι μία δουλεία που δε θα την κάνεις για το υπόλοιπο της ζωής σου (ελπίζω;)) και αφού θες να το κάνεις για την εμπειρία και για το χαρτζηλίκι απαντάς μόνος σου. Στην αρχή μπορεί να κουραστείς-βαρεθείς λίγο αλλά θα το συνηθίσεις και δεν είναι και τίποτα. 8ωρο και call center πρέπει να είναι μανίκι.Τώρα, σε σύγκριση με άλλες δουλειές πχ. σερβιτόρος, delivery, μπορεί να έχουν περισσότερα λεφτά αλλά δεν ξέρω κατα πόσο θα είναι part time.

alexandrozz
16-09-09, 01:02
Ότι θα είναι βαρετό θα είναι, αλλά κάποιος πρέπει να τη κάνει και αυτή τη δουλειά.

papi_tam
16-09-09, 01:26
Μαλιστα, δηλαδή απ'οτι καταλαβαίνω δεν είναι κάτι δύσκολο, απλά βαρετό. Απο το δύσκολο το προτιμώ πάντως, έτσι δεν θα έχω και άγχος!
Έχετε μήπως κάποια καλή εταιρία να προτείνετε για εργασία στο call center της?

steli0s
16-09-09, 01:51
Εγω θα σου προτεινα να ΜΗΝ πας να δουλεψεις σε call center που προωθει προιοντα και προσπαθει να "ψαρεψει" πελατες μεσω τηλεφωνου:
πχ συμβολαια HOL/Forthnet κτλ, πολυ ψυχοφθορο και δεν αξιζει για ~12€/μερα.

Αυτο που λες για παραγγελιες παντως ακουγεται καλο.

etsouk2000
16-09-09, 09:21
Εγω θα σου προτεινα να ΜΗΝ πας να δουλεψεις σε call center που προωθει προιοντα και προσπαθει να "ψαρεψει" πελατες μεσω τηλεφωνου: