PDA

Επιστροφή στο Forum : Nεος Κ.Ο.Κ: πρόστιμα-φωτιά...



Σελίδες : [1] 2 3 4

nickolas2005
23-08-06, 15:56
Πρόστιμα-φωτιά προβλέπει ο νέος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας για την πλειονότητα των τροχαίων παραβάσεων εκείνων που έχουν χαρακτηριστεί επικίνδυνες και μπορούν να απειλήσουν τη ζωή και τη σωματική ακεραιότητα. Στόχος του Υπουργείου Μεταφορών είναι η άμεση μείωση των τροχαίων ατυχημάτων, ωστόσο τα μεγάλα χρηματικά ποσά δεν είναι η «πανάκεια» για να αντιμετωπιστούν, καθώς δεν εξασφαλίζουν και τη συμμόρφωση των οδηγών στις ισχύουσες διατάξεις. Τουλάχιστον όχι στο βαθμό που μπορούν να την εξασφαλίσουν τα μαθήματα οδικής συμπεριφοράς στα σχολεία και η βελτίωση του τρόπου με τον οποίο οι Έλληνες αποκτούν δίπλωμα οδήγησης. Η στάση μας στο δρόμο, είτε ως οδηγοί ως συνεπιβάτες ή πεζοί, πρώτα από όλα είναι ζήτημα παιδείας. Εκτός των άλλων, το ύψος των προστίμων θα είναι σίγουρα δυσβάστακτο για αρκετούς, αφού σε κάποιες περιπτώσεις ξεπερνά ακόμη και το μέσο μηνιαίο μισθό.

Στα θετικά του νέου Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας είναι η αύξηση των ορίων ταχύτητας στους αυτοκινητόδρομους και στις οδούς ταχείας κυκλοφορίας, αν και τα 10 επιπλέον χιλιόμετρα στο κοντέρ χαρακτηρίζονται λίγα.

Υπενθυμίζουμε πως ο νέος Κ.Ο.Κ. αναμένεται να ψηφιστεί από τη Βουλή μέσα στο φθινόπωρο, ενώ η υιοθέτησή του στην πράξη αναμένεται να ισχύσει τέσσερις μήνες μετά την έγκρισή του από το Κοινοβούλιο.

ΤΑ ΝΕΑ ΠΡΟΣΤΙΜΑ
Οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ: 200-1200 ευρώ (από 83-668 που ισχύει στον τωρινό Κ.Ο.Κ.), αφαίρεση άδειας οδήγησης μέχρι 6 μήνες.
Παραβίαση STOP: 700 ευρώ (από 167).
Παραβίαση ερυθρού σηματοδότη: 700 ευρώ (από 167), αφαίρεση άδειας οδήγησης για δύο μήνες.
Αφύλακτη σιδηροδρομική διάβαση: 700 ευρώ (από 167)
Μη χρήση ζώνης ασφαλείας: 350 ευρώ (από 83), αφαίρεση άδειας οδήγησης για 10 ημέρες.
Μη χρήση κράνους: 350 ευρώ (από 83), αφαίρεση άδειας οδήγησης για 10 ημέρες.
Χρήση κινητού στη διάρκεια της οδήγησης: 100 ευρώ (από 33), αφαίρεση άδειας οδήγησης ως 30 ημέρες.
Άσκοπη χρήση «μεγάλης» σκάλας φώτων: 20-700 ευρώ (από 17-33).
Κίνηση στο αντίθετο ρεύμα: 200 ευρώ (από 83).
Παραβίαση προτεραιότητας: 200 ευρώ (από 83).
Στάθμευση σε χώρο για άτομα με ειδικές ανάγκες: 151 ευρώ (από 61,5).

Το σχέδιο νόμου για τον νέο Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας προβλέπει γενική αύξηση των ορίων ταχύτητας στο εθνικό δίκτυο και στους δρόμους ταχείας κυκλοφορίας. Πιο συγκεκριμένα, το όριο ταχύτητας για το μεγαλύτερο τμήμα των εθνικών οδών θα αυξηθεί από τα 120 στα 130 χιλιόμετρα την ώρα, ενώ αντίστοιχη θα είναι και η αύξηση στους υπόλοιπους εκτός κατοικημένων περιοχών δρόμους.

Ακόμη, αποποινικοποιούνται όλες οι πταισματικές παραβάσεις για να βοηθηθεί και η αποσυμφόρηση των δικαστηρίων. Αυτό σημαίνει πως οι παραβάτες στους οποίους έχει επιδοθεί κλήση δεν θα παραπέμπονται στα διακστήρια, αλλά θα τους επιβάλλεται χρηματικό πρόστιμο. Επίσης, θεσμοθετείται η Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης (Λ.Ε.Α.) στους εθνικούς δρόμους για αποκλειστική κίνηση μόνο των πυροσβεστικών και ασθενοφόρων οχημάτων, όπως και των αυτοκινήτων της Τροχαίας. Κάθε άλλη, αναίτια κίνηση στις Λ.Ε.Α. θα τιμωρείται με επιβολή προστίμου.

Καθιερώνεται ως παράβαση η χρήση συσκευών αντιραντάρ, που παρεμποδίζουν τα όργανα μέτρησης ταχύτητας της Αστυνομίας. Καταργείται η άδεια κυκλοφορίας και η χρήση πινακίδας για τα ποδήλατα, ενώ αναμορφώνεται το σύστημα εκπαίδευσης και εξέτασης των υποψηφίων οδηγών.

Μία ακόμη από τις αλλαγές που έρχονται είναι η θέσπιση ατομικής ευθύνης των επιβατών για τη μη χρήση ζωνών ασφαλείας, όπως και η ευθύνη του συνοδού όταν ο ανήλικος επιβάτης δεν τη χρησιμοποιεί.

Η εφαρμογή των νέων διατάξεων θα ξεκινήσει αφού προηγηθεί πανελλήνια εκστρατεία ενημέρωσης του κοινού, ενώ η πλήρης ισχύς τους θα ενεργοποιηθεί τέσσερις μήνες μετά την ψήφιση της τροπολογίας…

Επειδή θέλουν να γεμίσουν τα ταμία τους εμείς τι τους φταίμε???:down:

bill2003
23-08-06, 16:00
Άμα πηγαίνεις όπως ορίζει ο KOK δεν σε γράφει κανένας. Αφού δεν βάζουμε μυαλό με το καλό...

Δεν κατάλαβα που διαφωνείς? Στο κόκκινο? Στο κινητό?

gatoulas
23-08-06, 16:03
τα περισσότερα θετικά μου φαίνονται.
φυσικά και φταίμε. αν σταματήσουμε να είμαστε ζώα στο δρόμο θα είναι πολύ καλύτερα.
θα ήθελα και ένα πρόστιμο για αναίτια αργή κίνηση στην αριστερή λωρίδα.

Kiwi
23-08-06, 16:09
Θετικά νέα. Δυστυχώς βέβαια που χρειάζεται βούρδουλας τελικά αφού λογική έχει εκλείψει από τους οδηγούς.

Προτείνω επίσης και πρόστιμο για οδήγηση αλά κάγκουρας : 500 ευρώ.

Αυτό πάντως που δεν έχω καταλάβει ακόμα είναι η μονόπλευρη συμπεριφορά της τροχαίας. Για παράδειγμα... όποτε στήνονται μπλόκα σε λεωφορειολωρίδες, γίνονται μόνο για αυτό το σκοπό. Μπορεί πίσω από το μπλόκο να υπάρχουν αυτοκίνητα παρκαρισμένα πάνω στο πεζοδρόμιο αλλά δεν τρώνε κλήση. Ή άλλες φορές υπάρχει τροχονόμος για τη ρύθμιση της κυκλοφορίας και δεν σταματάει αυτοκίνητα που παραβιάζουν τη λεωφοριολωρίδα.

Δηλάδη κάθε φορά που ένα τροχαίος έχει υπηρεσία, έχει εντολή για να γράφει μόνο ένα είδος παράβασης;

igiorgio
23-08-06, 16:09
Επειδή θέλουν να γεμίσουν τα ταμία τους εμείς τι τους φταίμε???:down:

Tα όποια πρόστιμα δεν αγγίζουν τους υπεύθυνους οδηγούς. Αφορούν μόνο στους "ασίκηδες", "αρκουδόμαγκες" της ασφάλτου. Κατά την γνώμη μου δε, και τα νέα πρόστιμα είναι πολύ ήπια.

papdoux
23-08-06, 16:10
τι θελεις να πεις με αναιτια αργη κινηση στην αριστερη λωριδα;

Για μενα καλα κανουν και αυξανουν τα προστιμα. Αμα αυξαναν και αλλο τις τιμες θα μου αρεσε ακομα περισσοτερο. επισης, εγω θα προτεινα αντι για προστιμο την πρωτη φορα, υποχρεωτικη δωρεαν εργασια σε κατι π.χ. καθαρισμο δρομων

yiapap
23-08-06, 16:12
Άμα πηγαίνεις όπως ορίζει ο KOK δεν σε γράφει κανένας. Αφού δεν βάζουμε μυαλό με το καλό...

Δεν κατάλαβα που διαφωνείς? Στο κόκκινο? Στο κινητό?

Διαφωνώ μόνο στην "κίνηση στο αντίθετο ρεύμα" που σε πάμπολες περιπτώσεις σημαίνει ότι πάτησες τη διπλή λωρίδα. Υπάρχουν σημαία όπου τη στήνουν ΕΙΔΙΚΑ γι αυτό, ακόμη και όταν τα σημεία αυτά είναι ιδανικά για προσπέραση. Π.χ. μερικά χιλιόμετρα πριν τα Τέμπη υπάρχει ένα ξεχασμένο βενζινάδικο. Παρά το ότι είναι μοναδικό σημείο για προσπέραση (ευθεία, κατηφόρα, πλήρη ορατότητα) έχει διπλή λωρίδα για τους ξεχασμένους που θα μπούνε (και θα βγούνε) στο βενζινάδικο το οποίο ΦΥΣΙΚΑ δεν έχει (όπως όφειλε) τις ειδικές λωρίδες εισόδου στον ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟ Θεσ/νίκης-Αθηνών!

Υπάρχουν επίσης κάποιες ειδικές διατάξεις που αφορούν την οδήγηση για υπό την επήρρεια αλκοόλ τις οποίες άκουσα αλλά δεν έχω επιβεβαιώσει, όπως π.χ. ότι μπορεί η ασφαλιστική σου εκτός από τα χρήματα που θα σου ζητήσει αν καλύψει ζημιά να αιτηθεί και αποζημίωση της τάξης των 3.000€!

Πάντως είτε έτσι είτε αλλιώς, δε νομίζω ότι το πρόβλημα είναι ότι τα πρόστιμα ήταν χαμηλά. Το πρόβλημα ήταν και παραμένει ότι οι έλεγχοι γίνονται όποτε τους καπνίσει!

papdoux
23-08-06, 16:14
Αυτό πάντως που δεν έχω καταλάβει ακόμα είναι η μονόπλευρη συμπεριφορά της τροχαίας. Για παράδειγμα... όποτε στήνονται μπλόκα σε λεωφορειολωρίδες, γίνονται μόνο για αυτό το σκοπό. Μπορεί πίσω από το μπλόκο να υπάρχουν αυτοκίνητα παρκαρισμένα πάνω στο πεζοδρόμιο αλλά δεν τρώνε κλήση. Ή άλλες φορές υπάρχει τροχονόμος για τη ρύθμιση της κυκλοφορίας και δεν σταματάει αυτοκίνητα που παραβιάζουν τη λεωφοριολωρίδα.

Δηλάδη κάθε φορά που ένα τροχαίος έχει υπηρεσία, έχει εντολή για να γράφει μόνο ένα είδος παράβασης;
Σε αυτο θα συμφωνησω μαζι σου. Ειναι one process at the time απο οτι καταλαβαινω.
"Τι μου ειπε ο διοικητης, να ελεγχω την κυκλοφορια, μονο αυτο θα κανω. Δε μου ειπε οτι πρεπει να γραφω και τα παρανομα παρκαρισμενα αυτοκινητα. Εγω ακολουθω τις εντολες κατα γραμμα"

bill2003
23-08-06, 16:16
Σε αυτο θα συμφωνησω μαζι σου. Ειναι one process at the time απο οτι καταλαβαινω.
"Τι μου ειπε ο διοικητης, να ελεγχω την κυκλοφορια, μονο αυτο θα κανω. Δε μου ειπε οτι πρεπει να γραφω και τα παρανομα παρκαρισμενα αυτοκινητα. Εγω ακολουθω τις εντολες κατα γραμμα"

Αν και το έχουμε ξαναπεί, έρχονται εντολές από πάνω και σου λένε: Μέχρι τέλος τις εβδομάδας θέλω τόσα κράνη κλπ

nickolas2005
23-08-06, 16:16
Μου φάνηκαν ρε παιδιά υπερβολικά τα προστιματα. Δηλ έτσι θα προσπαθήσουν να σταματήσουν την παρανονομία? Με το να ζητάνε για πρόστιμο τον μισθό ενός εργαζομενου? Δεν θα ήταν καλύτερα να κοιτάξουν να αλλάξουν την νοοτροπία του οδηγου?

Μπορεί να ήταν και αυθόρμητο το πρωτο σχόλιο και συγνωμη..:oops:

Delijohn
23-08-06, 16:18
μακάρι να διπλασιάζονταν κάθε 2 μήνες.

Gix
23-08-06, 16:22
Και λίγα είναι. Οδήγηση τύφλα μόνο €1200?

bill2003
23-08-06, 16:22
Δεν θα ήταν καλύτερα να κοιτάξουν να αλλάξουν την νοοτροπία του οδηγου?


Προφανώς! Αλλά αυτό θέλει πολυυυύ περισσότερο χρόνο...

Νικαετός
23-08-06, 16:23
Τα πρόστιμα υπήρχαν ,υπάρχουν και θα υπάρχουν . Το θέμα είναι ότι δεν βεβαιώνονται και όταν γίνεται αυτό ,τα πρόστιμα και οι ποινές δεν εισπράττονται ,ούτε εκετελούνται . Το θέμα είναι να ΜΗΝ μπορεί κανείς να σβήσει κλήση ή πρόστιμο ;)

ranger
23-08-06, 16:26
τι θελεις να πεις με αναιτια αργη κινηση στην αριστερη λωριδα;


Σε δρόμο με δύο λωρίδες πας υποχρεωτικά δεξιά μέχρι να χρειαστείς να προσπεράσεις και να μπεις πάλι δεξιά. Όταν κάποιος-κάποια κάθετε αριστερά ενώ δεξιά η λωρίδα είναι άδεια σε αναγκάζει να πας με την ταχύτητα του ή να προσπεράσεις από δεξιά.


Και δε μιλάω μόνο για εθνικές όπου δεν σε αφήνουν να πας σε 200 επειδή πάνε με 190, αλλά κυρίως για την πόλη όπου όταν κάποιος-κάποια θέλει να στρίψει αριστερά μετά από 6-7 γωνίες κάθεται αριστερά και το θεωρεί και φυσιολογικό. Αλλά αυτά που λέμε απαιτούν οδηγική παιδεία...

νομίζω ότι είναι αρκετά δύσκολο να σβηστεί κλήση τώρα πια.

firegarden
23-08-06, 16:28
τι θελεις να πεις με αναιτια αργη κινηση στην αριστερη λωριδα;

Για μενα καλα κανουν και αυξανουν τα προστιμα. Αμα αυξαναν και αλλο τις τιμες θα μου αρεσε ακομα περισσοτερο. επισης, εγω θα προτεινα αντι για προστιμο την πρωτη φορα, υποχρεωτικη δωρεαν εργασια σε κατι π.χ. καθαρισμο δρομων


Oχι,καλο θα ηταν και προστιμο κι υποχρεωτικη εργασια.Αντε γιατι εχουν γεμισει οι δρομοι με καφρους.

ΥΓ. Δεν ειδα κατι για ολους τους καγκουρες που βαζουν τη μουσικη τερμα στο αυτοκινητο κι ολα αυτα τα ανεγκεφαλα που παιρνουν ενα μηχανακι κι εκτος του οτι οδηγανε σα ζωα,τρυπανε και τις εξατμισεις τους για να μη μπορεις να κατσεις ουτε καν στο μπαλκονι σου λογω θορυβου.Εκει σοβαρα θα ηθελα να δω παρα πολυ αυστηρες ποινες (κι οχι μονο προστιμα).

bill2003
23-08-06, 16:29
Το θέμα είναι να ΜΗΝ μπορεί κανείς να σβήσει κλήση ή πρόστιμο

Ήδη είναι αρκετά πιο δύσκολο από ότι παλιότερα και θα γίνει ακόμη πιο δύσκολο...

@firegarden: Για το θόρυβο από μουσική κλπ είναι νομίζω 200Ε

gatoulas
23-08-06, 16:32
τι θελεις να πεις με αναιτια αργη κινηση στην αριστερη λωριδα;

Θέλω να πώ ότι οι δρόμοι έχουν κάτω γραμμές όχι γιατί εκπαιδεύονται εκεί ζωγράφοι αλλά για να διαχωρίζονται οι λωρίδες.
Άρα:
Δεν πάμε πάνω στις γραμμές!!!
Όταν θέλουμε να πάμε αργά (εννοώ αργά) πάμε στη δεξιά!!!

igiorgio
23-08-06, 16:33
Δεν θα ήταν καλύτερα να κοιτάξουν να αλλάξουν την νοοτροπία του οδηγου?
:oops:

Ποιανού οδηγού, του "ασίκη", του "αρκουδόμαγκα", ή αυτού που πήρε δίπλωμα δι' αλληλογραφίας ;.

Delijohn
23-08-06, 16:36
Κι ας βάλουν επιτέλους στο δημοτικό ή το γυμνάσιο κυκλοφοριακή αγωγή!!!
Το σεπ, η δεύτερη γλώσσα και το δίκαιο μας μαράνανε...

papdoux
23-08-06, 16:36
Θέλω να πώ ότι οι δρόμοι έχουν κάτω γραμμές όχι γιατί εκπαιδεύονται εκεί ζωγράφοι αλλά για να διαχωρίζονται οι λωρίδες.
Άρα:
Δεν πάμε πάνω στις γραμμές!!!
Όταν θέλουμε να πάμε αργά (εννοώ αργά) πάμε στη δεξιά!!!
Βασικα ο κοκ λεει για υποχρωτικη πορεια στα δεξια οποτε το προστιμο πρεπει να ειναι μεγαλο για οσους κινουνται στην αριστερη λωριδα αναιτια.

Ομως, επειδη οι δρομοι ειναι γεματοι με αυτοκινητα αντε να ριξεις προστιμα :worthy:

nikos_cheng
23-08-06, 17:10
Τα πρόστιμα είναι καθαρά εισπρακτικά και όλοι κερδίζουν το κάτι τις τους απο την υπόθεση. Ειδικά άμα πέσεις και σε μ@λ@κ@ τροχονόμο είναι ικανός να σε γράψει γιατί δεν έχεις πυροσβεστήρα ή ιώδιο στο φαρμακείο!

Andrew
23-08-06, 17:16
Τα πρόστιμα είναι καθαρά εισπρακτικά και όλοι κερδίζουν το κάτι τις τους απο την υπόθεση. Ειδικά άμα πέσεις και σε μ@λ@κ@ τροχονόμο είναι ικανός να σε γράψει γιατί δεν έχεις πυροσβεστήρα ή ιώδιο στο φαρμακείο!

Και τι τον έκανες τον πυροσβεστήρα εφάρμοσες το ανέκδοτο με τον κόκκινο δονητή? :lol:
Τα μέτρα είναι καθαρά εισπραχτικά, βγαίνουν κάθε τόσο οι τροχονόμοι γράφουν για λίγο να κάνουν ότι φαίνονται.

homer_k
23-08-06, 17:18
Όσο δεν γίνονται επενδύσεις στην πρόληψη και στην σωστή οδηγική παιδεία δεν πρόκειται να αλλάξει τίποτα.

Μια ερώτηση: το να μιλάς με handsfree στο κινητό είναι κι αυτό παράβαση;

ZackNV
23-08-06, 17:24
Συμφωνώ με τον Andrew και τον nikos_cheng. Από τότε που με γράψανε για τελευταία φορά (πριν 2 χρόνια για ταχύτητα) το μόνο που κατάφεραν ήταν να με κάνουν να οδηγώ μόνο αργά τη νύχτα ή πολύ νωρίς το πρωί ώστε να μην συναντάω αυτούς τους καραγκιόζηδες στο δρόμο. Γιατί δηλ. να τους γεμίσουμε εμείς τα ταμεία τους; Ας βρούνε τρόπους να κάνουν καλύτερη διαχείρηση των χρημάτων που έχουν.

Επίσης, πείτε μου ειλικρινά αν κερδίζει το κράτος εφαρμόζοντας την πανηλίθια στρατηγική του για τα πρόστιμα όταν το θύμα είναι κάποιος αμέριμνος τουρίστας. Υπάρχει περίπτωση να ξανάρθει στη χώρα αυτός για διακοπές; Τι εντυπώσεις θα μεταφέρει στους φίλους και γνωστούς τους πίσω στη χώρα του;

bill2003
23-08-06, 17:38
Επίσης, πείτε μου ειλικρινά αν κερδίζει το κράτος εφαρμόζοντας την πανηλίθια στρατηγική του για τα πρόστιμα όταν το θύμα είναι κάποιος αμέριμνος τουρίστας. Υπάρχει περίπτωση να ξανάρθει στη χώρα αυτός για διακοπές; Τι εντυπώσεις θα μεταφέρει στους φίλους και γνωστούς τους πίσω στη χώρα του;

Ο τουρίστας οδηγά σαν τουρίστας και όχι σαν Έλληνας :p

Επίσης, σπάνια γράφουν τουρίστα γιατί δεν υπάρχει τρόπος να τον αναγκάσεις να πληρώσει. Βέβαια αν έχει κάνει κάτι χοντρό του αφαιρούν τις πινακίδες, οπότε... :twisted:

Kiwi
23-08-06, 17:39
Συμφωνώ με τον Andrew και τον nikos_cheng. Από τότε που με γράψανε για τελευταία φορά (πριν 2 χρόνια για ταχύτητα) το μόνο που κατάφεραν ήταν να με κάνουν να οδηγώ μόνο αργά τη νύχτα ή πολύ νωρίς το πρωί ώστε να μην συναντάω αυτούς τους καραγκιόζηδες στο δρόμο. Γιατί δηλ. να τους γεμίσουμε εμείς τα ταμεία τους; Ας βρούνε τρόπους να κάνουν καλύτερη διαχείρηση των χρημάτων που έχουν.


Άρα οι υπόλοιποι γλυτώσαμε από κάποιον που τρέχει την ημέρα ή εννοείς ότι σε γράψανε άδικα;



Επίσης, πείτε μου ειλικρινά αν κερδίζει το κράτος εφαρμόζοντας την πανηλίθια στρατηγική του για τα πρόστιμα όταν το θύμα είναι κάποιος αμέριμνος τουρίστας. Υπάρχει περίπτωση να ξανάρθει στη χώρα αυτός για διακοπές; Τι εντυπώσεις θα μεταφέρει στους φίλους και γνωστούς τους πίσω στη χώρα του;

Μα το περιγράφεις λες και η τροχαία σταματάει στην τύχη κόσμο και τον γράφει. Ο τουρίστας οφείλει να ακολουθεί τον ΚΟΚ της χώρας που επισκέπτεται και αν κρίνουμε από τη δική μας οδική συμπεριφορά μάλλον θα είναι πολύ πιο σωστός οδηγός. Επί του παρόντος πάντως οι εντυπώσεις που μεταφέρει είναι "μην οδηγήσετε με τιποτα στην Ελλάδα αν αγαπάτε τη ζωή σας".

ZackNV
23-08-06, 17:45
Μα δεν τον γράφουν για παραβίαση του όριου ταχύτητας τον τουρίστα. Συνήθως τον γράφουν για παράνομη στάθμευση (όπως και τους υπόλοιπους).

Εμένα με είχαν γράψει για υπέρβαση κατά 20 χλμ/ώρα του όριους ταχύτητας σε εθνικό (όπου μπορούσες άνετα να το τερματίσεις το αμάξι, άσε που έχει και διαχωριστικό ανάμεσα στις λουρίδες). Το όριο στο σημείο εκείνο (μια απέραντη ευθεία) ήταν 90 χλμ/ώρα. Στο μεταξύ, ποτέ μου δεν έχω δει κάποιο ΙΧ να το τηρεί. Ο καθένας ας βγάλει τα δικά του συμπεράσματα.

Kiwi
23-08-06, 17:49
Όντως τα όρια σε πολλούς δρόμους είναι υπερβολικά χαμηλά, αν και απ'ότι διάβασα είπαν ότι τα ανέβασαν. Η υπέρβαση του ορίου ταχύτητας τελικά είναι υποκειμενική ανάλογα τον τροχονόμο. Αν και θεωρητικά μπορεί να σε γράψει άμα το υπερβείς και κατά 1χλμ/ώρα στην πράξη αφήνουν ένα ελαστικό όριο +10χλμ/ώρα γιατί και το γκάζι πολλές φορές πατάει λίγο παραπάνω ασυναίσθητα.

Για την παράνομη στάθμευση καλά δεν κάνουν και γράφουν;

ranger
23-08-06, 18:18
Όντως τα όρια σε πολλούς δρόμους είναι υπερβολικά χαμηλά, αν και απ'ότι διάβασα είπαν ότι τα ανέβασαν. Η υπέρβαση του ορίου ταχύτητας τελικά είναι υποκειμενική ανάλογα τον τροχονόμο. Αν και θεωρητικά μπορεί να σε γράψει άμα το υπερβείς και κατά 1χλμ/ώρα στην πράξη αφήνουν ένα ελαστικό όριο +10χλμ/ώρα γιατί και το γκάζι πολλές φορές πατάει λίγο παραπάνω ασυναίσθητα.

Για την παράνομη στάθμευση καλά δεν κάνουν και γράφουν;

Για ένα 1 Km πάνω από το όριο και να σε γράψουν πας δικαστικά και απαλλάσσεσαι.

thama
23-08-06, 18:49
Πλέον, θα σε γράφουν και με 1Κμ παραπάνω, αφού δεν θα μπορείς να πας δικαστικα......
Πάντως, θα πρέπει να δούμε μερικά πράγματα.


Πως εννούν οι τροχονόμοι το πορτοκαλί και το κόκκινο. [ Έχω δει τροχονόμο να γράφει άτομο με κόκκινο, ενώ είχε περάσει με πορτοκαλί, αλλά και το ανάποδο]
Πρέπει να γίνει κάτι με τα φανάρια της υπομονής. Δεν είναι δυνατόν να σε πιάνει ένα φανάρι περισσότερο απο μία φορά. Είναι άσχημοι υπολογισμοί , και προκαλούν εκτός από μποτιλιαρίσματα, κι άλλου είδους παραβατικότητες λόγο του εκνευρισμού.
Χρειάζεται εξορθολογισμος των ορίων ταχύτητας. Το θεωρώ απάράδεκτο σε δρόμους όπου μπορείς άνετα να πας με 150-160 [Εγνατια Οδός, ΠΑΘΕ στο τμήμα Θεσσαλονίκη - Κατερίνη], να σε υποχρεώνουν να πας με 120]. Επίσης είναι απαράδεκτο κάθε όριο κάτω από 40 χλμ /ώρα. Έχω δει κάτι 30 σε σημεία που μπορείς άνετα να πας με 60 και 70.
Χρειάζεται να αλλάξει η νοοτροπία των διακυμάνσεων των όριων ταχύτητας μέσα στον ίδιο δρόμο. Δεν είναι δυνατόν στο δρόμο από όριο 100 να σε ρίχνουν στο 50 για 1000 μέτρα και μετά να το σηκώνουν πάλι στα 100. Όλοι θα το παρβαίνουν. Θεωρώ ότι οι αλλαγές δεν πρέπει να ξεπερνούν τα 20 - 30 χλμ την ώρα.
Χρειάζεται σωστή κατασκευή δρόμων. Όλοι οι διεθνείς δρόμοι πρέπει να έχουν τουλάχισον 2 λωρίδες ανα κατεύθυνση, καθώς σε αυτούς κινούνται φορτηγα και όταν υπάρχει μια λωρίδα προκαλούν κίνηση. [παραδείγματα διεθνών με μία λωρίδα: Θεσσαλονίκη-Προμαχώνας, Έγνατία Οδος κάθετος προς ΑΛβανία μέσω Καστοριάς, η μισή ΠΑΘΕ (Θεσσαλονίκη - Εύζωνοι, Τέμπη, Λαμία ) κτλ]

yiapap
23-08-06, 19:00
Πλέον, θα σε γράφουν και με 1Κμ παραπάνω, αφού δεν θα μπορείς να πας δικαστικα......
Πάντως, θα πρέπει να δούμε μερικά πράγματα.


Πως εννούν οι τροχονόμοι το πορτοκαλί και το κόκκινο. [ Έχω δει τροχονόμο να γράφει άτομο με κόκκινο, ενώ είχε περάσει με πορτοκαλί, αλλά και το ανάποδο]
Πρέπει να γίνει κάτι με τα φανάρια της υπομονής. Δεν είναι δυνατόν να σε πιάνει ένα φανάρι περισσότερο απο μία φορά. Είναι άσχημοι υπολογισμοί , και προκαλούν εκτός από μποτιλιαρίσματα, κι άλλου είδους παραβατικότητες λόγο του εκνευρισμού.
Χρειάζεται εξορθολογισμος των ορίων ταχύτητας. Το θεωρώ απάράδεκτο σε δρόμους όπου μπορείς άνετα να πας με 150-160 [Εγνατια Οδός, ΠΑΘΕ στο τμήμα Θεσσαλονίκη - Κατερίνη], να σε υποχρεώνουν να πας με 120]. Επίσης είναι απαράδεκτο κάθε όριο κάτω από 40 χλμ /ώρα. Έχω δει κάτι 30 σε σημεία που μπορείς άνετα να πας με 60 και 70.
Χρειάζεται να αλλάξει η νοοτροπία των διακυμάνσεων των όριων ταχύτητας μέσα στον ίδιο δρόμο. Δεν είναι δυνατόν στο δρόμο από όριο 100 να σε ρίχνουν στο 50 για 1000 μέτρα και μετά να το σηκώνουν πάλι στα 100. Όλοι θα το παρβαίνουν. Θεωρώ ότι οι αλλαγές δεν πρέπει να ξεπερνούν τα 20 - 30 χλμ την ώρα.
Χρειάζεται σωστή κατασκευή δρόμων. Όλοι οι διεθνείς δρόμοι πρέπει να έχουν τουλάχισον 2 λωρίδες ανα κατεύθυνση, καθώς σε αυτούς κινούνται φορτηγα και όταν υπάρχει μια λωρίδα προκαλούν κίνηση. [παραδείγματα διεθνών με μία λωρίδα: Θεσσαλονίκη-Προμαχώνας, Έγνατία Οδος κάθετος προς ΑΛβανία μέσω Καστοριάς, η μισή ΠΑΘΕ (Θεσσαλονίκη - Εύζωνοι, Τέμπη, Λαμία ) κτλ]


Φυσικά και μπορείς να πας δικαστικά! Αυτό που καταργήθηκε είναι ότι σε πηγαίνανε στο δικαστήριο για παραβάσεις του ΚΟΚ. Δεν μπορεί να καταργηθεί το δικαίωμά σου να αρνηθείς να υπογράψεις μια παράβαση!!!

Στα υπόλοιπα συμφωνώ κι επαυξάνω

katafitos
23-08-06, 19:05
τα περισσότερα θετικά μου φαίνονται.
φυσικά και φταίμε. αν σταματήσουμε να είμαστε ζώα στο δρόμο θα είναι πολύ καλύτερα.
θα ήθελα και ένα πρόστιμο για αναίτια αργή κίνηση στην αριστερή λωρίδα.

Ναι Ναι. Απο το στομα μου το πηρες.
Αυτοι ειναι στιγνοι δολοφονοι στο δρομο.

Στην Αγγλια παντως, το προστιμο για κινητο πριν 5 χρονια ηταν 1400 ευρω :whistle:

PiFd
23-08-06, 19:05
Χρειάζεται εξορθολογισμος των ορίων ταχύτητας. Το θεωρώ απάράδεκτο σε δρόμους όπου μπορείς άνετα να πας με 150-160 [Εγνατια Οδός, ΠΑΘΕ στο τμήμα Θεσσαλονίκη - Κατερίνη], να σε υποχρεώνουν να πας με 120]. Επίσης είναι απαράδεκτο κάθε όριο κάτω από 40 χλμ /ώρα. Έχω δει κάτι 30 σε σημεία που μπορείς άνετα να πας με 60 και 70.

Kαι στην Αττική Οδό έχειθ πολλά κομμάτια με όρια 100 km/h και 80 km/h:hmm:
Eντωμεταξύ αν οδηγείς σε αυτά τα κομμάτια με 80 νομίζεις ότι είσαι σταματημένος. Πρέπει να αλλάξουν τα όρια.
Για τα πρόστιμα δεν έχω πρόβλημα μπας και συμμορφωθούμε. Ουτως ή άλλως ανάκληση διπλωμάτων δεν μπορεί να γίνει (γιατί θα πρέπει να ανακαλέσουν τα περισσότερα :) )

WAntilles
23-08-06, 19:17
Ουτως ή άλλως ανάκληση διπλωμάτων δεν μπορεί να γίνει (γιατί θα πρέπει να ανακαλέσουν τα περισσότερα :) )

Γιατί δεν μπορεί να γίνει;

Σαφώς και μπορεί, εάν θέλουν, και όπως έχω πει πολλάκις, αυτή είναι η μόνη λύση.

Δυστυχώς για άλλη μια φορά τα κίνητρα του κράτους είναι καθαρά εισπρακτικά και όχι υπέρ της ασφάλειας των πολιτών.

Θα πρέπει όλες οι ποινές να είναι αφαίρεση διπλώματος για κάποιο διάστημα (μήνες), δίχως κανένα πρόστιμο.

ZackNV
23-08-06, 19:57
Γιατί δεν μπορεί να γίνει;

Σαφώς και μπορεί, εάν θέλουν, και όπως έχω πει πολλάκις, αυτή είναι η μόνη λύση.

Δυστυχώς για άλλη μια φορά τα κίνητρα του κράτους είναι καθαρά εισπρακτικά και όχι υπέρ της ασφάλειας των πολιτών.

Θα πρέπει όλες οι ποινές να είναι αφαίρεση διπλώματος για κάποιο διάστημα (μήνες), δίχως κανένα πρόστιμο.

Σωστά. Στην Αγγλία πως έχουν το σύστημα με τους πόντους και στο παίρνουν μόλις φτάσεις τους 12 (που είναι γύρω στις 4 παραβάσεις ορίου ταχύτητας); Άλλη μια ένδειξη ότι όπως λες δεκάρα δεν δίνουν για τη βελτίωση της ασφάλειας. Σε λίγο θα μας πλασάρουν τους παραβάτες του Κ.Ο.Κ. σαν "τρομοκράτες της ασφάλτου" μια και ο όρος "τρομοκρατία" πουλάει σήμερα.

Απαντώντας σε προηγούμενο ποστ, σχετικά με τη στάθμευση. Καλά κάνουν και γράφουν κάποιους που παρκάρουν προκλητικά σε σημεία όπου εμποδίζουν. Όμως δυστυχώς, τουλάχιστον στην επαρχία, λόγω έλλειψης χώρου στάθμευσης αναγκάζεσαι να παρκάρεις σε μέρη όπου απαγορεύεται (χωρίς όμως να ενοχλείς κανένα). Τότε δηλ. γιατί να σε γράψουν, τη στιγμή που όλοι έτσι κι αλλιώς παρκάρουν στα συγκεκριμένα μέρη;

sdikr
23-08-06, 22:28
Σωστά. Στην Αγγλία πως έχουν το σύστημα με τους πόντους και στο παίρνουν μόλις φτάσεις τους 12 (που είναι γύρω στις 4 παραβάσεις ορίου ταχύτητας); Άλλη μια ένδειξη ότι όπως λες δεκάρα δεν δίνουν για τη βελτίωση της ασφάλειας. Σε λίγο θα μας πλασάρουν τους παραβάτες του Κ.Ο.Κ. σαν "τρομοκράτες της ασφάλτου" μια και ο όρος "τρομοκρατία" πουλάει σήμερα.

Απαντώντας σε προηγούμενο ποστ, σχετικά με τη στάθμευση. Καλά κάνουν και γράφουν κάποιους που παρκάρουν προκλητικά σε σημεία όπου εμποδίζουν. Όμως δυστυχώς, τουλάχιστον στην επαρχία, λόγω έλλειψης χώρου στάθμευσης αναγκάζεσαι να παρκάρεις σε μέρη όπου απαγορεύεται (χωρίς όμως να ενοχλείς κανένα). Τότε δηλ. γιατί να σε γράψουν, τη στιγμή που όλοι έτσι κι αλλιώς παρκάρουν στα συγκεκριμένα μέρη;


Γιατί στην Ελλάδα μάθαμε πλεόν, " μα το κάνει και ο άλλος"

Αλλά φυσικά είναι όπως μας βολέυει..............

Νικαετός
23-08-06, 22:37
Υπάρχουν παραβάσεις ,για τις οποίες κανένα πρόστιμο δεν είναι αρκετό .

Η παραβίαση του στοπ , του ερυθρού σηματοδότη και η οδήγηση σε κατάσταση μέθης είναι εγκληματικές ενέργειες .

Προσωπικά θεωρώ και την χρήση κινητού το ίδιο εγκληματική (όπως βέβαια και την χρήση πεθεράς στο αυτοκίνητο αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία).

Όπως είπα και στο προηγούμενο ποστ μου ,το θέμα είναι να ελέγχεται η εφαρμογή του ΚΟΚ , σε όλες τις περιπτώσεις . (Και όχι όποτε έχουμε ανάγκη από χρήματα !)

homer_k
24-08-06, 02:20
Τελικά γνωρίζει κανείς τι γίνεται με το handsfree; Νομίζω οτι παλαιότερα επιτρεπόταν.

johnkall69
24-08-06, 03:52
Μακάρι όσοι λέτε "και λίγα είναι τα πρόστιμα αυτά" , "μπράβο που έγινε έτσι" να την πατήσετε με κάποιο stop που να μην το είδατε. Θα έχει γέλιο.
Υποστηρίξτε τους -γύφτους- που θέλουνε να σας κάνουνε αφέμαξη στην τσέπη σας νομίζοντας πως το κάνουνε για το καλό σας (και φάτε και την αύξηση στα τσιγάρα που έρχετε επίσης για το καλό σας).
Με τα διπλώματα που πέρνωντε με 200 ευρώ λάδωμα γιατί δεν ασχολούνται π.χ.?!
Στο διάολο όλοι τους :twisted:

pan.nl
24-08-06, 04:23
Καλά βρε παιδιά, καθήστε να εφαρμοστεί ο νέος ΚΟΚ για ένα διάστημα να δούμε και τα αποτελέσματα πρώτα...

aggelos_85
24-08-06, 04:31
Με τον νεο Κ.Ο.Κ απλα θα εξαγοραζουμε την ανθρωπινη ζωη. Οκ σε παταω ή πηγα να σε πατησω αλλα οκ με 700 ευρω δεν εγινε τιποτα ρε μεγαλε.Με καλυπτει ο νομος.:clap::clap::clap::whistle::whistle:

Xguru
24-08-06, 04:45
Πουθενά λόγος για ηχορύπανση... πουθενά για υπερβολικά καυσαέρια. Επίσης θα ήθελα να γράφουν όσους πιάνουν αριστερή λωρίδα για άλλο λόγο πλην προσπέρασης. Τέλος, να ξέρω ποιός θα την πληρώσει αν το stop έχει καλυφθεί από δέντρα, αν μου πέσει μια πινακίδα στο αμάξι μου μεταξύ άλλων.

Πέρα από το θέμα της επιβολής των νόμων υπάρχει και το θέμα αν οι υπάρχοντες νόμοι είναι σωστοί και κατά πόσο το ίδιο το κράτος με τη συμπεριφορά του έχει κλονίσει τον σεβασμό προς τον K.O.K. Προβλήματα υπάρχουν άπειρα από εντελώς άσχετα όρια ταχύτητας, πολύ κακή σήμανση (με δέντρα να παρεμβάλονται σε stop, φανάρια, κλπ), απαράδεκτους δρόμους και ένα κάρο άλλα. Το ενδιαφέρον όμως των αρμοδίων περιορίζεται δυστυχώς στην εισπρακτική πολιτική περισσότερο παρά προσπάθεια βελτίωσης του προβλήματος που υπάρχει το οποίο δε λύνεται με το αυξάνουμε το πρόστιμο.

mich83
24-08-06, 05:14
Προτείνω επίσης και πρόστιμο για οδήγηση αλά κάγκουρας : 500 ευρώ.:rofl::rofl::rofl::rofl:
*

Navigator
24-08-06, 06:54
Δεν πιστευω οτι σκοπός τους ειναι να σώσουν ζωές αλλά αρπαχτή του κράτους στις τσέπες των πολιτών.Γι'άυτό το ειπαν Αυγουστο που περνούν ολα τα κρατικά αρπακτικά μέτρα χωρίς αντισταση.
Αν πράγματι ειχαν κατά του νου τις ζωές των οδηγών και όχι το πορτοφόλι τους, θα έπαιρναν μέτρα και κατά των Δήμων που σκοτώνουν κόσμο με το μηδενικό συντελεστή τριβής στους γυαλισμένους δρόμους, για τις λακούβες που σκοτώνουν,για τα καπάκια των διαφόρων οργανισμών που ειναι πολλά εκατοστά κάτω από το επίπεδο του δρόμουκαι ένα κάρο τέτοια που τους ειχε επισημάνει η ερευνα του ΕΚΑΒ οτι σκοτώνουν κόσμο κάθε ημέρα.
Για να βάζει τέτοια προστιμα ενα κράτος που δεν ειναι μπ@υρδέλο και τα ρίχνει όλα στους οδηγούς πρέπει πρώτα ΟΛΟΙ οι δρόμοι που προσφέρει στα οχήματα να ειναι επιπέδου Αττικής Οδού.

Lord_British
24-08-06, 07:09
Τα νεα μετρα ειναι πραγματικα βλακωδη και δεν ανταποκρινονται στην ελληνικη πραγματικοτητα.

Δεν μπορει να ειναι 550 ευρω ο βασικος μισθος και να ειναι 700 ευρω το κοκκινο και 350 η ζωνη.

Αν καποιοι κανουν κατ' εξακολουθηση παραβασεις ας τους παιρνουν το διπλωμα,οχι αυτη την ξεφτυλα...

Προσωπικα με εχουν γραψει 2 φορες.
Μια φορα για ζωνη 20 μετρα απο την παραλια σε δρομο που κινεισαι με 20 χιλιομετρα την ωρα και μια για ελειψη φαρμακειου στο αυτοκινητο.ΚΑΙ τις 2 φορες αρνηθηκα να πληρωσω την κληση,πηγα στο δικαστηριο οπου και ΑΘΩΩΘΗΚΑ...

Φιλικα

ESP1982
24-08-06, 09:03
Μία φιλική παρατήρηση... Ακόμα και αν πήγαινες με 20 χλμ, αν ερχόταν κάποιος με 60 χλμ και γινόταν μετωπική, νομίζω πως θα βρισκόσουν αρκετά μέτρα από το αμάξι αφού πρώτα είχες περάσει θεαματικά το τζάμι.

Όσο για τα μέτρα, ας βάλουν ΚΑΙ πρόστιμα ΚΑΙ να παίρνουν το δίπλωμα. Ας φτιάξουν όμως πρώτα χωρίσματα για τα ποδήλατα και τα δίκυκλα και ας μπαλώσουν στις γύφτικες λακούβες. Μετά θα είμαι μαζί τους.

power
24-08-06, 09:16
.ΚΑΙ τις 2 φορες αρνηθηκα να πληρωσω την κληση,πηγα στο δικαστηριο οπου και ΑΘΩΩΘΗΚΑ...
Φιλικα

Στο σύνολο τους, πόσο ήταν τα έξοδα για το κάθε δικαστήριο?
Μια φορά με γράψανε για λεωφορειόδρομο στη Θεσ/νικη τόσο άδικα που μου ήρθε να τον πατήσω τον μπάτσο. Πήγα στο τμήμα αλλά με γράψανε στ @@ρια τους.
Τελικά την πλήρωσα, σκεφτόμενος τα δικαστήρια.

Kiwi
24-08-06, 09:23
Μακάρι όσοι λέτε "και λίγα είναι τα πρόστιμα αυτά" , "μπράβο που έγινε έτσι" να την πατήσετε με κάποιο stop που να μην το είδατε. Θα έχει γέλιο.
Υποστηρίξτε τους -γύφτους- που θέλουνε να σας κάνουνε αφέμαξη στην τσέπη σας νομίζοντας πως το κάνουνε για το καλό σας (και φάτε και την αύξηση στα τσιγάρα που έρχετε επίσης για το καλό σας).


Καταρχήν δεν προβλέπεται να "την πατήσεις" με stop που δεν είδες γιατί:

α) Οφείλεις να το δεις όπως οφείλεις όταν οδηγάς να είσαι ψύχραιμος και να ελέγχεις τη σήμανση των δρόμων.

β) Το θέμα δεν είναι αν θα "την πατήσεις" επειδή μπορεί να σε τσακώσει τροχαίος, αλλά αν θα την πατήσει ο φουκαράς που έχει προτεραιότητα. Σκέψου τώρα να γίνει θανατηφόρο ατύχημα, να σκοτώσεις άνθρωπο και να λες στους συγγενείς του "πωωω την πάτησα ο άμοιρος". ;)

Ας μη γελιώμαστε. Η υποδομή του ελληνικού οδικού δικτύου δεν είναι από τις καλύτερες και η άυξηση των προστίμων κατά πάσα πιθανότητα έχει καθαρά εισπρακτικο χαρακτήρα. Από εκεί και πέρα όμως, είναι στο δικό μας χέρι η ασφαλής οδήγηση και ο σεβασμός στους άλλους οδηγούς και πεζούς.

Ο ΚΟΚ έχει το χαρακτήρα που έχει κάθε νόμος, δηλαδή θέτει αντικειμενικούς κανόνες που πρέπει να ακολουθούνται από όλους προκειμένου να μη συμβαίνουν αδικίες εις βάρος άλλων, δηλαδή ατυχήματα. Συνήθως έχουμε την τάση σε κάθε περίπτωση να έχουμε μία δικαιολογία για τον εαυτό μας. Δε νομίζω άλλωστε ότι υπάρχει οδηγός που θέλει να προκαλέσει ατύχημα. Όλοι οδηγούν "προσεκτικά" αλλά βάσει υποκειμενικής τους αντίληψης. Το αποτέλεσμα όμως φαίνεται στην πράξη με την οδική συμπεριφορά και στα στατιστικά των ατυχημάτων.

Έχω φάει πρόστιμο για παράβαση του δακτυλίου σε ένα στενό που πήγα να παρκάρω και ήταν απλά 50 μέτρα μέσα στο δακτύλιο. Στην αρχή διαμαρτυρήθηκα με το γνωστό "εεε τώρα για 50 μέτρα κάνουμε έτσι" τρόπο αλλά τελικά καλά έκανα και το έφαγα. Δεν υπάρχει "γκρι" ζώνη στο δακτύλιο. Τελεία και παύλα.

ESP1982
24-08-06, 09:59
β) Το θέμα δεν είναι αν θα "την πατήσεις" επειδή μπορεί να σε τσακώσει τροχαίος, αλλά αν θα την πατήσει ο φουκαράς που έχει προτεραιότητα. Σκέψου τώρα να γίνει θανατηφόρο ατύχημα, να σκοτώσεις άνθρωπο και να λες στους συγγενείς του "πωωω την πάτησα ο άμοιρος".

Αυτό είναι το πιο σημαντικό από όλα.


Ας μη γελιώμαστε. Η υποδομή του ελληνικού οδικού δικτύου δεν είναι από τις καλύτερες και η άυξηση των προστίμων κατά πάσα πιθανότητα έχει καθαρά εισπρακτικο χαρακτήρα. Από εκεί και πέρα όμως, είναι στο δικό μας χέρι η ασφαλής οδήγηση και ο σεβασμός στους άλλους οδηγούς και πεζούς.

Ακριβώς :)

Copyright © Keen Notion Co (2002-2014) Copyright Keen Notion Co.