PDA

Επιστροφή στο Forum : Λάστιχα αυτοκινήτου



Σελίδες : [1] 2

gravis
20-11-06, 00:34
Μπορείτε να μου πείτε ποια ειναι τα πιο κατάλληλα λάστιχα για το αυτοκίνητο για τους κακοτράχηλους γεμάτο λακούβες ελληνικους δρόμους? επίσης ποιες διαστάσεις προτιμάτε να έχει το λάστιχο και γιατι..

kadronarxis
20-11-06, 00:42
Τις προάλλες άλλαξα και έβαλα τα pirelli P7.(205/55 R16)
Φιλική τιμή, 500 ευρώ. Ο κώλος ακόμα πονάει.

Είχα τα pirelli p6000, απλά μείνε μακριά.
Πέρασα σε michelin pilot primacy, τέλειο στη βροχή, στο στεγνό αρκετά καλό αλλά μου εμφάνισε τσακίσματα στο πέλμα μετά από 10,000 χιλιόμετρα και ξενέρωσα.
Μετά έβαλα τα Θ Ε Ι Κ Α continental sport contact 2, τα οποία για μένα, ανήκουν στην πρώτη τριάδα των ελαστικών παγκοσμίως.Μετά από 60,000 , και με αρκετό ζέσταμα έπιαναν αρκετά καλά. Τέλειο ελαστικό, και βροχή και στεγνό.

Θα μου πεις αφού σε άρεσε πως έπεσες στα pirelli? ο τύπος ήθελε ντούκου το χρήμα, και 500 ευρώ ντούκου + άλλες υποχρεώσεις να τρέχουν, δύσκολα χεχε.

Το pirelli p7 μέχρι στιγμής είναι πάρα πολύ μαλακό, και δεν ξέρω που θα καταλήξει.

Σου προτείνω continental.

Περιμένω και γω γνώμες από τους ειδικούς, ειδικά από τον patentman.

ΥΓ: για λάστιχα, μην τσιγκουνευτείς.Ειδικά αν έχεις οικογένεια.Είναι το μόνο σημείο επαφής του αυτοκινήτου με το δρόμο.Αυτό τα λέει όλα.

nimik
20-11-06, 01:00
Τις προάλλες άλλαξα και έβαλα τα pirelli P7.(205/55 R16)
Φιλική τιμή, 500 ευρώ. Ο κώλος ακόμα πονάει.

Είχα τα pirelli p6000, απλά μείνε μακριά.
Πέρασα σε michelin pilot primacy, τέλειο στη βροχή, στο στεγνό αρκετά καλό αλλά μου εμφάνισε τσακίσματα στο πέλμα μετά από 10,000 χιλιόμετρα και ξενέρωσα.
Μετά έβαλα τα Θ Ε Ι Κ Α continental sport contact 2, τα οποία για μένα, ανήκουν στην πρώτη τριάδα των ελαστικών παγκοσμίως.Μετά από 60,000 , και με αρκετό ζέσταμα έπιαναν αρκετά καλά. Τέλειο ελαστικό, και βροχή και στεγνό.

Θα μου πεις αφού σε άρεσε πως έπεσες στα pirelli? ο τύπος ήθελε ντούκου το χρήμα, και 500 ευρώ ντούκου + άλλες υποχρεώσεις να τρέχουν, δύσκολα χεχε.

Το pirelli p7 μέχρι στιγμής είναι πάρα πολύ μαλακό, και δεν ξέρω που θα καταλήξει.

Σου προτείνω continental.

Περιμένω και γω γνώμες από τους ειδικούς, ειδικά από τον patentman.

ΥΓ: για λάστιχα, μην τσιγκουνευτείς.Ειδικά αν έχεις οικογένεια.Είναι το μόνο σημείο επαφής του αυτοκινήτου με το δρόμο.Αυτό τα λέει όλα.
Εκανες 60.000 χλμ..? τοσα πολλα ? τεσπα,εχω επισης τα continental sport contact 2 ,στην ιδια διασταση ,1 χρονο τωρα (430 ευρω τα ειχα πληρωσει..) και ειναι αψογα,ουτε πολυ μαλακο ουτε θορυβωδες ,σιγουρα προτεινεται..ειναι ακριβουτσικα βεβαια..

kadronarxis
20-11-06, 01:09
60,000 έγραψα; δε βάζεις κάτι παραπάνω; :)
Τις προάλλες που έβρεχε για 2-3 ημέρες συνέχεια, εγώ ήμουν σκιέρ σε κάθοδο στο Καϊμάκτσαλάν.
Από ανέκαθεν πιστεύω ότι ένα σωστό λάστιχο μπορεί για μια απόσταση μισού μέτρου, να σώσει εσένα ή κάποιον άλλον.

Ένα καλό thread, μπράβο nimik.

drcat
20-11-06, 03:16
Μεταξύ άλλων έχω βάλει και τα yokohama c-drive 195/65/15. Έκανα με αυτά 52000 και είμαι πολύ ευχαριστημένος.Καλό κράτημα και σε στεγνό και βρεγμένο και αρκετά αθόρυβα και ανθεκτικά! Τώρα έφτασε η στιγμή να τα αλλάξω και σκέφτομαι και για χειμερινά. Επίσης πρέπει να αλλάξω αμορτισέρ.Καμία γνώμη; Το αυτοκίνητο είναι ένα Octavia 1.6.

HaRRy
20-11-06, 15:23
Να βγώ λίγο off-topic?
Ψάχνω βουλκανιζατέρ που να δουλεύει ως αργά το απόγευμα στα Βόρεια Προάστεια...
Πέυκη-Μαρούσι-Κηφισιά-Νέα Ερυθραία και πάνω!!!
Ξέρει κανείς κάτι? Εχω πρόβλημα με το λάστιχο εδω και κανα δίμηνο που χάνει αέρα...
Του έβαζα βιαστικά αέρα κάθε δίμηνο και απλά έσωζα την κατάσταση αλλά τώρα όμως κάθε 2 μέρες είναι λίγο πριν την πίτα!!!! Οπότε κάτι τρέχει σοβαρό και θέλω να το φτιάξω...
Ομως δε γίνεται λόγω δουλειάς να το πάω κάπου πριν τις 6-7 το απόγευμα και η κατάσταση δε πάει άλλο...
Καμια βοήθεια...???

Stilskin
20-11-06, 15:31
Χεχε και εδω ενας πρώην κάτοχος Glystrelli P6000. Ηδη όταν μπήκα στον δευτερο χρόνο τα λάστιχα άρχιζαν τους δικούς τους χορούς! Σε στροφή αν τα πίεζες λίγο έφευγες χαλαρά με τα 4.
Εβαλα τα Toyo Proxies T1R και απλά είναι τέλεια! Και στο βρεγμένο αλλά και στο στεγνό!

harris
20-11-06, 15:44
Να βγώ λίγο off-topic?
Καμια βοήθεια...???

Aπό όσο ξέρω, το Βουλκανιζατέρ στην Λεωφ. Πεντέλης απέναντι από το Ξενοδοχείο Ακροπόλ (Χαλάνδρι) είναι ανοιχτό μέχρι αργά ;)

mich83
20-11-06, 15:46
Η φθηνή και αξιόπιστη λύση. Goodyear Hydragrip. Πολύ καλό στη βροχή. ~300 ευρώ.

thestria
20-11-06, 16:58
Μπορείτε να μου πείτε ποια ειναι τα πιο κατάλληλα λάστιχα για το αυτοκίνητο για τους κακοτράχηλους γεμάτο λακούβες ελληνικους δρόμους? επίσης ποιες διαστάσεις προτιμάτε να έχει το λάστιχο και γιατι..
Για να αντέχουν τα λάστιχα, θα πρέπει να έχουν σκληρή γόμα. Τέτοιου είδους πρέπει να έχουν όλες οι μάρκες ελαστικών.

puntomania
21-11-06, 00:53
...GoodYear F1...

squib
21-11-06, 01:01
continetal premium contact 195/50/15 μου αρεσουν απλά και αντέχουν

wolfman
24-11-06, 03:36
Continental sport contact 3. Τιμή 700 ευρώ για διάσταση 225/45/17

TheCondor
24-11-06, 04:37
...GoodYear F1...

Σε 3 μηνες εχουν λιωσει :rofl:

Τα goodyear eagle ventura ειναι παρα πολυ καλα και καλα στην τιμη.

Διαστασεις να προτιμας αυτες που λεει ο κατασκευαστης.

Patentman
24-11-06, 05:34
Αυτη την στιγμη σαν Μαρκα Ελαστικων καλυτερη ειναι η Continental. Εχει μαλιστα αρκετους τυπους οι οποιοι ειναι καλοι, σχεδον ολα οσα γραφουν Continental ειναι καλα. Premium Contact, Sport Contact, κτλ.

Μιας και ειδα οτι αναφερθηκε, με στρωτη οδηγηση (δεν μπαινω τεζα σε στροφιλικια, δεν φρεναρω τελευταια στιγμη στο φαναρι απο 100+ χλμ (γενικα το εντονο φρεναρισμα τα καταπονει παρα πολυ, τοσο θερμικα οσο και απο φθορα), δεν σπινιαρω, εχω παντα σωστη πιεση (η φροντιδα της υγειας των ελαστικων αλλά και του καλου κρατηματος), δεν τα κραταω πανω απο δυο χρονια) τα λαστιχα αντεχουν πανω απο 60.000 χλμ με την ιδια αποδοση μαλιστα, αποδειξη παρα πολλα ΙΧ καθως και ολα τα ταξι (τα οποια αλλαζουν καθε 80.000 με 120.000 χλμ αναλογα το λαστιχο). Με κακη οδηγηση (για τα λαστιχα κακη) ενα ελαστικο μπορει να ειναι αχρηστο απο τα 5.000 χλμ και αντε να αντεξει 25.000 χλμ.

Μακρια απο Goodyear (χαλια το καλοκαιρι, χαλια σε επιθετικη οδηγηση, χαλια σε φρεναρισμα, σκληρη αισθηση σε λακουβες, ορισμενα ειναι χαλια και στο βρεγμενο, σφυριζουν το καλοκαιρι), Firestone (ισως μονο το SZ80), και μακρια απο Pirelli τα οποια εχουν ταση να γερνανε αλλά και σκληρα σε λακουβες (τις νιωθεις μεσα στο αυτοκινητο).
Μεχρι στιγμης δεν εχω βρει τοσα χρονια ενα Goodyear που να μου αρεσε.

Στα 205-55-16, αν και δεν μου αρεσουν καθολου τα Bridgestone, το ER300 ειναι καλο λαστιχο, αλλα μονο αυτο.
Προσοχη ομως να μην ειναι Made in Poland, Spain, κατι αλλο τυχαρπαστο, αν ειναι France τοτε με χιλια. Αυτο ισχυει σε ολες τις μαρκες, καλη χωρα προελευσης ειναι η Γαλλια και η Γερμανια, μετα το Ην. Βασιλειο. Ολα τα αλλα αχρηστα.
Αναλογα με την χωρα το λαστιχο μπορει να μην εχει ιδια συμπεριφορα ή ακομα να βγαινει παραμορφωμενο.

Επισης τα Dunlop SP9 ειναι καλα λαστιχα αλλά τωρα θα βαλω SP01 σε 205-55-16. Για τα συγκεκριμενα δεν εχω προσωπικη εμπειρια αλλά ακουσα οτι ειναι αθορυβα (εχουν ιδιας φιλοσοφιας χαραξη με τα Sport Contact 3 & ER300) και οτι κρατανε καλα σε στεγνο & βρεγμενο. Θα δειξει αλλά μιας και δεν τα πληρωνω μου φαινεται καλη επιλογη (ειδικα αφου η αλλη ηταν HydraGrip...).
Αν ερθουν Made in Germany θα ειμαι πολυ τυχερος.

Τα Michelin ειναι καλα λαστιχα (ανεκαθεν) αλλά θελουν λιγο προσοχη παραπανω, λενε οχι σε πεζοδρομια και χαντακια.

Τα Kleber επισης ειναι παρα πολυ καλα λαστιχα και ειναι θυγατρικη της Michelin. Το βασικο προτρεημα τους ειναι η χαμηλοτερη τιμη συνδιαζοντας την ποιοτητα.

Τελος σαν διασταση βαζουμε ΜΟΝΟ αυτην που δινει ο κατασκευαστης για το μοντελο μας και οχι για το μοντελο με τα περισσοτερα κυβικα οπου αυτο εχει αλλα αμορτισερ, αλλο βαρος κινητηρα, αλλες ζαντες, αλλες αντιστρεπτικες και σπορ συμπεριφορα.
Οποια αλλη επινοηση πλην της διαστασης που φορουσε απο το εργοστασιο το αποτελεσμα θα ειναι οπως ολα τα SAXO & Rallye στην Κατεχακη (εκει με την γουβα προς Ηλιουπολη) που σκανε στην στροφη και εχει γεμισει ο τοπος απο ανταλλακτικα...

Ειδικα τα αυτοκινητα απο 2003 και μετα φορουν ισως και φαρδυτερες (αλλα και μεγαλυτερες) διαστασεις απο οτι θα επρεπε.
Αν κοιταξετε το ιδιο μοντελο που εβγαινε το 2001 και δειτε και ενα του 2003 θα δειτε οτι φορανε πολυ μεγαλυτερα λαστιχα. Αυτο εγινε για λογους μαρκετινκ, ολες σχεδον οι μαρκες εβαλαν μεγαλα λαστιχα και ζαντες αλουμινιου, ηταν μια κινηση να δωσουν ωθηση στον ανταγωνισμο και τελικα μπροστα σε αυτον εχουν βαλει πολλες φορες μεγαλυτερο απο οτι θα επρεπε (αποδειξη οτι πριν με τα μικροτερα τα αυτοκινητα ειχαν καλυτερη συμπεριφορα στα παντα και οτι η νεα ειναι λαθος).

frap
24-11-06, 10:34
Εγώ φοράω τα Toyo Proxes T1S (το παλιότερο μοντέλο) σε 195/45/15 σε Polo 16v. Μου βγάλαν 50.000 καλά χιλιόμετρα στα 3,5 χρόνια περίπου που τα έχω. Το μόνο παράπονο που έχω είναι ότι ένα από τα 6 συνολικά (άλλαξα τα 2 μπροστινά στα 20.000 χλμ περίπου, λόγω καρούμπαλου από λακούβα) παρουσίασε κάποια μικρή διαρροή που ήταν αδύνατο να εντοπιστεί από 2 διαφορετικούς λαστιχάδες που το πήγα.... :( Και ναι, το προβληματικό λάστιχο δεν ήταν μπροστά...

Τώρα το σκέφτομαι για το Rainsport1 της Uniroyal, για καλύτερη συμπεριφορά στο βρεγμένο. Όχι ότι το Toyo είχε κάποιο πρόβλημα, αλλά θεωρητικά το Uniroyal είναι καλύτερο.

euri
24-11-06, 11:22
Πριν κανά μήνα φόρεσα στο Punto μια τετράδα Uniroyal Rallye 680 (http://www.conti-online.com/generator/www/de/de/uniroyal/automobil/themen/pkw/sommer/rallye680/rallye680_de.html), τα οποία μέχρι στιγμής μου φαίνονται άνετα (μιλάμε πάντα για απλή οδήγηση). Στο βρεγμένο είναι πολύ σταθερά.

nimik
26-11-06, 19:52
Μια που μιλαμε για λαστιχα, να ρωτησω αν συνισταται η αλλαγη <μπρος πισω> και στα ποσα χλμ ?

Patentman
26-11-06, 20:44
Αναλογα το αυτοκινητο και πως τα "παταει" (φθειρει).
Πολυ φθαρμενα αν μπουν πισω τοτε το πισω μερος δεν εχει καλη προσφυση και "χανεται" αποτομα χωρις προειδοποιηση.

Καλο ειναι καθε 10.000 με 15.000 χλμ να γινονται μπρος πισω εκτος και αν εχουμε σκοπο να τα κρατησουμε 30.000 - 40.000 χλμ μονο -οπου δεν χρειαζεται να γινουν μπρος-πισω.

Αν τα λαστιχα δεν εχουν φορά τοτε βαζουμε τα μπροστα στον πισω αξονα αλλά χιαστί, και τα πισω στον μπροστα αξονα αλλά ομοπλευρα.

nimik
26-11-06, 21:44
Αναλογα το αυτοκινητο και πως τα "παταει" (φθειρει).
Πολυ φθαρμενα αν μπουν πισω τοτε το πισω μερος δεν εχει καλη προσφυση και "χανεται" αποτομα χωρις προειδοποιηση.

Καλο ειναι καθε 10.000 με 15.000 χλμ να γινονται μπρος πισω εκτος και αν εχουμε σκοπο να τα κρατησουμε 30.000 - 40.000 χλμ μονο -οπου δεν χρειαζεται να γινουν μπρος-πισω.

Αν τα λαστιχα δεν εχουν φορά τοτε βαζουμε τα μπροστα στον πισω αξονα αλλά χιαστί, και τα πισω στον μπροστα αξονα αλλά ομοπλευρα.
Ευχαριστω...
..γαιτι ομως ετσι..τα μπροστα > πισω χιαστι και τα πισω κανονικα...πως εξηγειται?

Patentman
26-11-06, 22:36
Για να "ισιωσουν". Να φαγωθουν αντιστροφα.

Αλλά αυτο μονο αν δεν εχουν φορά (rotation).

Ο σκοπος του μπρος -πισω δεν ειναι να εχουμε καλυτερο κρατημα αλλά να μεγιστοποιησουμε την ζωη των ελαστικων (σε χλμ).
Αλλιως καλυτερα κραταει αν δεν γινουν μπρος - πισω αλλά αλλαχθουν οταν η ανομοιομορφη φθορα φτασει σε μεγαλο βαθμο.

nimik
26-11-06, 22:41
Για να "ισιωσουν". Να φαγωθουν αντιστροφα.

Αλλά αυτο μονο αν δεν εχουν φορά (rotation).

Ο σκοπος του μπρος -πισω δεν ειναι να εχουμε καλυτερο κρατημα αλλά να μεγιστοποιησουμε την ζωη των ελαστικων (σε χλμ).
Αλλιως καλυτερα κραταει αν δεν γινουν μπρος - πισω αλλά αλλαχθουν οταν η ανομοιομορφη φθορα φτασει σε μεγαλο βαθμο.
Σωστος..thanks again

nimik
26-11-06, 23:16
Τωρα που το σκεφτομαι...δεν εχω κανει ποτε μου πανω απο 35.000 χλμ με οποιοδηποτε σετ ελαστικων (κι αυτοκινητο..) κι αν ειχα.. μια φορα το ξεπερασα λιγο με κατι Goodyear (.. ενω το πελμα ηταν εντελως αφθαρτο..) και μου βγηκε σε ξυνο...οταν χρειαστηκε να φρεναρω, αμεσα και σε κοντινη αποσταση...απλα γλυστρησανε και <φιλησα> τα...οπισθια :rolleyes: ... ενος αγροτικου..:mad:

Τελικα τα λαστιχα φθειρονται ..εκτος απο τους δρομους και τα χλμ ,απο τις καιρικες συνθηκες..ηλιος,ζεστη, την κακη συντηρηση ..κτλ..δηλ για να κανεις πανω απο 50.000 χλμ θα πρεπει να τα κανεις σε μια 3ετια ας πουμε...ετσι δεν ειναι..?

frap
27-11-06, 01:02
Κάπως έτσι. Μετά το πέλμα σκληραίνει πολύ... Έτσι ακόμη κι αν δεν είναι φαγωμένα από τα χιλιόμετρα, απλά δεν κρατάνε.

Patentman
27-11-06, 17:38
Ναι γερναει το υλικο.
Εκεινο που επιταχυνει την γηρανση ειναι ο ηλιος, η υγρασια, τα λαδια (πολυ μεγαλη ζημια), τα πετρελαια (σχεδον ακαριαια γηρανση), το αλατι και μετα οι μεγαλες κλιματολογικες αλλαγες.

alfisti
30-11-06, 13:01
εγώ στο ένα φοράω Michelin Energy 195/60/15 ( οικονομικό στα καύσιμα και αντοχή στα km) στο άλλο φοράω Michelin Pilot Primacy 195/55/15 (λιγότερο οικονομικό αλλα καλύτερο στα κρατήματα)

παιδιά Continental που έχει Δυτική Θεσσαλονίκη; (αντιπρόσωπο λέω)

n_agrios
30-11-06, 13:06
Bridgestone RE720 Πολυ καλό λάστιχο κατά την ταπεινή μου αποψη.

kadronarxis
30-11-06, 14:11
Παιδιά, έχει βάλει κανείς τα pirelli p7?γιατί έχουν αρχίσει και γλυστράνε μετά από.....1000 χιλιόμετρα!!!
Θα τα δώσω φωτιά, σας το λέω! :(

Continental, έχει επί της Κατσιμίδη, καθώς κατεβαίνεις από το καυτατζόγλειο, μετά το πρώτο φανάρι, στο δεξί σου χέρι.Εντάξει, ανατολικά είναι, αλλά δυτικά-ανατολικά, 10 λεπτά υπόθεση είναι.

pelasgian
30-11-06, 14:18
Είμαι fan των michelin, του υψηλού και λεπτού λάστιχου, επίσης πάω πάντα για μαλακιά γόμα.
Το αμάξι μου δεν έχει ηλεκτρονικά σταθεροποίησης και στο βρεγμένο με φαρδύ λάστιχο έχω πρόβλημα. Από την άλλη, θέλω μικρές αντιστάσεις κύλισης (στενό), μεγάλες διατμητικές τάσεις στο δρόμο(στενό) και μέγιστη άνεση(υψηλό).

Α, επίσης είναι και τσάμπα! 4 λάστιχα 180€! (προτιμώ πάντα καινούργιο φτηνότερο λάστιχο, παρά πανάκριβο τελειωμένο.) Για κράτημα τα φουσκώνω παραπάνω και φοράω billstein sprintline αμορτισέρ.

@Kadron: μην βάζεις φαρδύ λάστιχο, γιατί στο βρεγμένο γλυστράνε όλα. Όχι μόνο αυτό, άμα πέσεις σε λάκο με νερό, μπορεί να το χάσεις ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΑ. Μετά, άμα αγαπάς τους θόλους σου και τις αναρτήσεις σου, μην βάζεις χαμηλό λάστιχο. Στους ελληνικούς κωλόδρομους δεν είναι για πολύ σπορ λάστιχο, διότι μπορεί να σε αδειάσει πολύ εύκολα. Επίσης, να διαλέγεις ενδοτικές αναρτήσεις, για τον ίδιο λόγο. Η σκληρή ανάρτηση είναι για τη γερμανία και την αγγλία. Για την ελλάδα που είμαστε «ό,τι να'ναι» από δρόμους, είναι η σίγουρη συνταγή για φούντο.

Αν δεις τα γαλλικά και τα ιταλικά, δεν έχουν αναρτήσεις μπετονένιες και κρατάνε καλύτερα από τα γερμανικά. Απλά αλλάζεις αναρτήσεις μία στο τόσο. Η πλάκα είναι ότι εγώ αλλάζω αναρτήσεις λάστιχα με τα λεφτά που εσύ βάζεις λάστιχα μόνο!

pelasgian
30-11-06, 14:26
Bridgestone RE720 Πολυ καλό λάστιχο κατά την ταπεινή μου αποψη.

Θέλει «ζέσταμα» όμως;

kadronarxis
30-11-06, 14:37
Πελασγέ, μην με πυροβολείς μεσημεριάτικα. :)
Αυτά τα λάστιχα φοράει από τη μάνα του, αυτά βάζω και εγώ(γαμώτο!!).
Πάντως, τα michelin στο βρεγμένο, κατά τη γνώμη μου, δεν συγκρίνονται με κανένα.
Στο στεγνό, πολλά λάστιχα είναι καλά.

ΥΓ: τώρα που το σκέφτομαι, 500 ευρώ για λάστιχα--> μισό macbook.Πωωωω....

pelasgian
30-11-06, 15:55
Μου προκαλούν ανασφάλεια λάστιχα που θέλουν ζέσταμα. Άμα είναι να κάνεις 50Km για να σου φρενάρει το λάστιχο μετά, «γεια μας». Τα bridgestone είναι ωραία «ζεστά», στο ψυχρό όμως δεν έχω καλές εμπειρίες.

Michelin, michelin και ξανά michelin.

Υ.γ. οι :censored: να μου θυμάσαι ότι τα «μαγκώνουν» από τους λαστιχάδες να φοράνε «μαμίσια» τα super-duper-wow λάστιχα, ώστε μετά να πληρώνεις το 1/20 του αυτοκινήτου σε κάθε αλλαγή. Έλεοc δηλαδή, 500€ τα 4 λάστιχα, τι είναι, από μετάξι; 250% πιο ακριβά από τα «άλλα»; Πιάνουν 250% καλύτερα ή σε πηγαίνουν 250% περισσότερα χιλιόμετρα;

Νικαετός
30-11-06, 16:55
LOL , πελασγέ ...και τα δικά μου Michelin 500 τα πλήρωσα ...

Patentman
30-11-06, 20:59
@Kadron: μην βάζεις φαρδύ λάστιχο, γιατί στο βρεγμένο γλυστράνε όλα. Όχι μόνο αυτό, άμα πέσεις σε λάκο με νερό, μπορεί να το χάσεις ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΑ. Μετά, άμα αγαπάς τους θόλους σου και τις αναρτήσεις σου, μην βάζεις χαμηλό λάστιχο. Στους ελληνικούς κωλόδρομους δεν είναι για πολύ σπορ λάστιχο, διότι μπορεί να σε αδειάσει πολύ εύκολα. Επίσης, να διαλέγεις ενδοτικές αναρτήσεις, για τον ίδιο λόγο. Η σκληρή ανάρτηση είναι για τη γερμανία και την αγγλία. Για την ελλάδα που είμαστε «ό,τι να'ναι» από δρόμους, είναι η σίγουρη συνταγή για φούντο.

Σιγουρα το φαρδυ οχι μονο γλιστραει στο βρεγμενο αλλα παθαινει και υδρολισθηση (πλεει).
Ομως (ευτυχως) υπαρχουν και φαδια λαστιχα τα οποια και υδρολισθηση δεν παθαινουν αλλά και εχουν χαμηλοτερη τριβη εναντι αλλων ιδιας διαστασης.
Παραδειγματα: Continental Premium Contact 2 (http://www.conti-online.com/generator/www/uk/en/continental/automobile/themes/car_tyres/medium/conti_premium_contact2/premiumcontact2_en.html)ή Sport Contact 3 (http://www.conti-online.com/generator/www/uk/en/continental/automobile/themes/car_tyres/executive/conti_sport_contact_3/contisportcontact3_en.html), Dunlop SP01 (http://www.dunloptyres.co.uk/ourTyres/car/searchResults/SPSport01/), Bridgestone ER300 (http://www.bridgestone.eu/bfe/v/index.jsp?vgnextoid=6203f5ee10355010VgnVCM1000005101a10aRCRD#) τα οποια εχουν σχεδον ιδια φιλοσοφια χαραξης πελματος.

Σημερα εβαλα τα Dunlop SP01. Made in Germany. Βασικο.
Τα Continental και αυτα στην Γερμανια φτιαχνονται.
Τα Γαλλικα ειπαμε επισης ειναι αριστα.

Προσοχη, το Bridgestone ER300 εχει διαφορες προελευσεις... μακρια απο Poland, Spain και οτι αλλο κουφο...Made in France ειναι η σωστη επιλογη.

axeman
04-12-06, 09:30
Παιδιά, έχει βάλει κανείς τα pirelli p7?γιατί έχουν αρχίσει και γλυστράνε μετά από.....1000 χιλιόμετρα!!!
Θα τα δώσω φωτιά, σας το λέω! :(


Δυστυχώς το ίδιο έχω παρατηρήσει κι εγώ παρά την διάσταση 205/55/16, κι επειδη το κάρο είναι καινουργιο δεν μπορώ να αποδεχθώ ότι πρεπει να αλλάξω κιολας λάστιχα :sorry:

Στην αρχή νόμιζα ότι φταίω εγώ και το βαρύ πόδι αλλά δυστυχώς επιβεβαιώθηκε η άποψη που είχα απο τα παλιά pirelli 2000

axeman
04-12-06, 09:32
Θέλει «ζέσταμα» όμως;

Ναι, τα RΕ720 που είχα σε ένα Uno ήθελαν οπωσδήποτε ζέσταμα για να δουλέψουν

karakou
14-04-09, 19:00
Ξεθάβω το thread για να ζητήσω τη γνώμη πιο ειδικών.
Πρόκειται για διαστάσεις 205/55 R16.
Μας προτάθηκαν τα yokohama c.drive και τα pirelli p7.
Είναι για ford mondeo 1.8 που κάνει ταξίδια στην εθνική. Είναι κάποιος που τα έχει;
Είναι καλά;

makis09
15-04-09, 00:03
'Οπως και για Golf IV 1.6 στις ίδιες διαστάσεις. Μπράβο Karakou για την Ανάσταση του thread μέρες που είναι.:)

nikosl
15-04-09, 03:27
Αν δεν το πηγαίνετε σε χωματόδρομους, δεν ανεβαίνετε σε πεζοδρόμια κτλ τότε michelin pilot. Δεν είναι λάστιχα, είναι βεντούζες.
Αλλά έχουν το - του ότι είναι πολυ ευαίσθητα και φθείρονται πιο εύκολα από τα άλλα πιο σκληρά....

Εγώ τόσο από continental στο clio μου, όσο και από pirelli στο πατρικό Α4 είδα τεράστια διαφορά στην οδηγική συμπεριφορά με τα michelin.

ntsili
15-04-09, 03:46
-Για το Fiat Punto sporting τί έχετε να προτείνετε (μοντέλο 2000)? Τα Μιchellin Energy που έχω 1,5 χρόνο τώρα δεν τα πολυεμπιστεύομαι τελευταία... Δεν νοιώθω σταθερό το αμάξι ιδιαίτερα στο βρεγμένο και στις στροφές. Μακράν πιστεύω ότι τα μαμήσια λάστιχα ήταν τα καλύτερα (michellin ήταν?? θυμάται κανείς??)
-Για πίεση τί παίζει? Ο ένας μου λέει να βάλω 32 σε όλα, ο άλλος 32 μπροστά & 31 πίσω... Βάλτε και το γεγονός ότι τα βενζινάδικα έχουν τεράστιες αποκλίσεις μεταξύ τους στα πιεσόμετρα τους (μέχρι 3,5 μονάδες διαφορά έχω δει)
-Μια τελευταία ερώτηση. Οι αναρτήσεις συντελούν σε καλύτερο κράτημα στις στροφές?? Προτιμούνται οι μαμήσιες αναρτήσεις του punto που είναι σκληρές?? ή θεωρητικά οι μαλακές σε κρατάνε καλύτερα? Σκέφτομαι να πάω για αλλάγή γιατί πλησιάζω τα 110.000...

Patentman
15-04-09, 06:09
Continental
Λαστιχο που κραταει, και στο βρεγμενο και δεν σαπουνιαζει μετα απο δυο χρονια οπως τα Michelin.

Μετα παμε σε Dunlop SP01. Made in Germany.
Μετα σε Bridgestone ER300 και να ειναι made in France.

lara09
02-05-09, 21:55
Εχω αποφασίσει να βάλω σε τζιπ, τα BRIGESTON από Γαλλία είναι καλά? Πρίν είχα τα PIRELLI και είδα ότι γλίστραγε το αυτοκίνητο στα νερά. Επειδή όταν το αγόρασα είχε τα BRIGESTON, είπα να βάλω τα ίδια.

frap
03-05-09, 11:59
Παιδιά με Uniroyal Rainsport, πάτησα με ~120 με την αριστερή μεριά (ναι, στην αριστερή λωρίδα) σε γερή λακούβα με νερά στην εθνική ... και ούτε καν τράβηξε το τιμόνι... και έχουν και ~25.000 χλμ.

... η καρδιά μου όμως...

euri
03-05-09, 12:51
Και σε μένα είχαν αρέσει τα Uniroyal (http://www.adslgr.com/forum/showpost.php?p=1334712&postcount=27), αλλά βέβαια βρέθηκαν καλοθελητές να χλευάσουν...

nothing
03-05-09, 14:42
εξαρταται για τι χρηση τα θες...
ξερω οτι πιρελλι ζεσταινται σχετικα γρηγορα αλλα απο νερα δεν ειναι και τοσο φιλοι (διαρκεια ζωης γενικη μετρια)...
bridgestone ζεσταινονται δυσκολα (αρκετα ή αναλογα κυβικα/αλογα) αλλα εχουν μεγαλυτερη διαρκεια ζωης...
michellin ζεσταινονται για πλακα αλλα απο διαρκεια ζωης κλαφτα...

μολις παρατηρησα οτι γραφεις για τζιπ που δεν κατεχω γενικα οποτε παω πασο....:oops:

Patentman
04-05-09, 02:25
Εχω αποφασίσει να βάλω σε τζιπ, τα BRIGESTON από Γαλλία είναι καλά? Πρίν είχα τα PIRELLI και είδα ότι γλίστραγε το αυτοκίνητο στα νερά. Επειδή όταν το αγόρασα είχε τα BRIGESTON, είπα να βάλω τα ίδια.

Αν μιλας για τις φετεινες βροχες και μεσα στην Αθηνα τοτε δεν μπορεις να βγαλεις σωστο συμπερασμα.
Δεν εβρεξε πολυ με αποτελεσμα να κυκλοφορουν λασπονερα. Αλλες που εβρεχε πολυ εριχνε Αφρικανικη σκονη. Δεν πατουσες σε βρεγμενο αλλα σε λασπουρια.

Μετα θα μπορουσε να πει κανεις οτι με το πρωτο σετ ελαστικων το αυτοκινητο ειχε λιγοτερα χιλιομετρα.
Πιο καλη γεωμετρια (ευθυγγραμιση) ή/και καλυτερης καταστασης αμορτισερ.
Στο στεγνο λογω βαρους (τζιπ) να μην αντιληφθηκες την διαφορά, αλλά στο βρεγμενο που τα πραγματα ειναι πιο ευαισθητα να καταλαβες οτι κατι δεν παει καλα.

Αυτα ως προς το οτι ισως να μην εχεις βγαλει ασφαλη συμπερασματα.
Ισως και να εχεις.
Αλλά αυτο ειναι το θεμα, να βρεις τι πραγματικα φταιει, και να μην κανεις μια επιλογη βασισμενη σε λανθασμενα συμπερασματα.

Απο την αλλη τα Pirelli ειναι γενικως μαπα.
Δεν κρατανε πουθενα καλυτερα (συνθηκες) σε σχεση με αλλα. Γερνανε ευκολα. Παρουσιαζουν μερικα απο αυτα κατασκευαστικα προβληματα.
Ειναι μια μαρκα που καλο ειναι να την αποφευγεις.

ΥΓ. παντως τα bridgestone μονο για την καλη τους αποδοση στο βρεγμενο δεν φημιζονται.
Αν βρεις Continetal στην διασταση και τυπο που χρειαζεσε τοτε ειναι μια καλη επιλογη. Μιας και ειναι και ανθεκτικα ελαστικα (για την χρηση που θελεις).

k_koulos
07-05-09, 23:56
μιλας για 100% ασφαλτινο?

πολλοι εχουμε τα Μ+S 694, πολυ καλο λαστιχο, αλλα ειναι μισο μισο, και για οφφ-ροαντ

lara09
08-05-09, 00:03
Ευχαριστώ για τις πληροφορίες σας, επειδή τα θέλω και για χωματόδρομο ρώτησα και μου είπαν είναι πολύ καλά τα Brigeston αλλά από τη Γαλλία. Αυτά έβαλα τα 50-50 για χώμα και άσφαλτο. Δε ξέρω σήμερα πάντως που έβρεξε καλά τα είδα.

fonzi
25-08-09, 23:33
Εχω τεριος ΙΙ 1.5 με τα μαμίσια dunlop 2 χρόνια σε διάσταση 235/60/16.

Λέω να τα αλλάξω διότι νομίζω ότι το abs πιάνει για πλάκα και άρα τα λάστιχα μάλλον γλιστράνε.
Επίσης σε χιόνια με είχαν "πουλήσει".

Με δεδομένο ότι δεν πάω συνήθως σε πέτρες-χώμα και ότι στα 2 χρόνια κάνω γύρω στα 12000 χλμ, λέω να βάλω κάτι μαλακό που να το κρατήσω μιά διετία.

Εχετε κάτι καλό να προτείνετε με βάση τις ανάγκες μου; Συμφέρει να πάω σε 215;
Αυτή η προσφορά που έχει η toyo με την εκο λέει τίποτα; www.toyotire.gr/events.php?id=158 (http://www.toyotire.gr/events.php?id=158)

aglaisma
26-08-09, 00:13
Εχω τεριος ΙΙ 1.5 με τα μαμίσια dunlop 2 χρόνια σε διάσταση 235/60/16.

Λέω να τα αλλάξω διότι νομίζω ότι το abs πιάνει για πλάκα και άρα τα λάστιχα μάλλον γλιστράνε.
Επίσης σε χιόνια με είχαν "πουλήσει".

Με δεδομένο ότι δεν πάω συνήθως σε πέτρες-χώμα και ότι στα 2 χρόνια κάνω γύρω στα 12000 χλμ, λέω να βάλω κάτι μαλακό που να το κρατήσω μιά διετία.

Εχετε κάτι καλό να προτείνετε με βάση τις ανάγκες μου; Συμφέρει να πάω σε 215;
Αυτή η προσφορά που έχει η toyo με την εκο λέει τίποτα; www.toyotire.gr/events.php?id=158 (http://www.toyotire.gr/events.php?id=158)

Συμφερει σιγουρα απο αποψη καταναλωσης. Τωρα για το ABS τι να πω? Ειναι συνδυασμος οδοστρωματος/ελαστικου/ευαισθησιας του ιδιου του ABS.
Στο χιονι δε πιανει τιποτα. Το 04 στα χιονια στην Αθηνα επιασα 140χλμ ακινητος στο ιδιο σημειο.

Copyright © Keen Notion Co (2002-2014) Copyright Keen Notion Co.