PDA

Επιστροφή στο Forum : Βοήθεια για επιλογή συναγερμού για το σπίτι...



Green Dragon
18-07-12, 21:36
Καλησπέρα φίλοι μου,

ήρθε η ώρα να βάλω ένα σύστημα συναγερμού στο σπίτι. Περιττό να σας πω ότι είμαι σχεδόν άσχετος με το αντικείμενο:(

Στην αρχή έψαξα λίγο για ενσύρματους συναγερμούς και ψάχνοντας στο internet και ρωτώντας κάποιους γνώστες, πήρα μια ιδέα.
Όμως το σπίτι είναι παλιά κατασκευή, δεν έχει πρόβλεψη για συναγερμό και έτσι χρειάζεται εξωτερική καλωδίωση. Τα ανοίγματα είναι αρκετά, τα δωμάτια επίσης ( 3 κρεβατοκάμαρες, σαλοτραπεζαρία, κουζίνα, μπάνιο, αποθήκη ) και το να γυρίσεις με καλώδια όλους αυτούς τους χώρους με προβληματίζει.

Έτσι τις τελευταίες μέρες κοιτάω προς τα ασύρματα συστήματα. Δεν ξέρω τίποτα για την αποτελεσματικότητα τους, αν αδρανοποιούνται εύκολα, αν είναι επικίνδυνοι για την υγεία λόγω ακτινοβολίας ή ραδιοκυμάτων. Ακούγονται πολλά και διάφορα και θέλω να τα βάλω σε μία σειρά.

Οποιοσδήποτε λοιπόν έχει να δώσει κάποιες πληροφορίες για να γίνει μία κουβέντα, θα του είμαι ευγνώμων!!!

Ευχαριστώ εκ των προτέρων:)

ariadgr
19-07-12, 00:04
Ενσύρματο βάλε, για αξιοπιστία.
Με καλό τεχνικό δεν ειναι πρόβλημα η καλωδίωση (περνάει τα καλώδια σε σημεια και με τρόπο που δεν φαινονται)

athenaum
19-07-12, 00:44
Ασυρματος Crow runer απο την ilka.gr
5 χρονια εγγυηση πολλα χρονια στην αγορα πολοι τεχνικοι που τον υποστηριζουν
κανενα μειον σε σχεση με τον ενσυρματο εκτος απο την τιμη
Αν βαλεις κοστος καλωδιων εργατικα απο την μια και ευκολια συν ασυρματα χειριστηρια απο την αλλη μπορει και να συμφέρει

Xouzouris
19-07-12, 10:16
Ενσύρματο βάλε, για αξιοπιστία.
Με καλό τεχνικό δεν ειναι πρόβλημα η καλωδίωση (περνάει τα καλώδια σε σημεια και με τρόπο που δεν φαινονται)

Ετσι ακριβώς.

Εγω γύρισα σπίτι και ήμουνα έτοιμος να του βάλω χέρι ότι δεν είχε ξεκινήσει ακόμα και ο άνθρωπος είχε τελειώσει το μισό σπίτι.

Green Dragon
21-07-12, 07:42
Ενσύρματο βάλε, για αξιοπιστία.