PDA

Επιστροφή στο Forum : Ποιά Ups να πάρω για τις παρακάτω συσκευές;



Σελίδες : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

WAntilles
12-07-04, 17:19
Επειδή ύστερα από το σημερινό, δεν πάει άλλο με τους ΑΛΗΤΕΣ της ΔΕΗ που ξύνονται ΑΣΥΣΤΟΛΩΣ, αν και ευτυχώς δεν μου κάηκε τίποτα, θέλω να ρωτήσω τα μέλη του forum επειδή είμαι άσχετος με UPS, πώς να προστατεύσω με το μικρότερο δυνατό κόστος τις παρακάτω πρίζες και συσκευές:

Πρίζα 1+2
---------
- PC με 420W τροφοδοτικό
- 19' CRT (140W maximum in normal use)11
- ZyXEL 652R
- 2 ηχειάκια 2x10W RMS (για PC)
- 1 NetMod
- 1 παλιός Epson Inkjet
- 1 5άρι switch NetGear 100Mbps
- 1 στύλος φωτισμού 300W λάμπας αλογόνου
- 1 κλιματιστικό 7.000 BTU (είναι από τα καινούρια και υποτίθεται ότι έχει επίδοση 9αριού)
- ενίοτε 1 VCR (25W)

Πρίζα 3
-------
- 1 στύλος φωτισμού 300W λάμπας αλογόνου
- Τηλεόραση 15ετίας 20' CRT
- 1 DVD Player (υποθέτω γύρω στα 25W και αυτό)
- 1 Mini στερεοφωνικό μέγιστης κατανάλωσης 175W
- 1 subwoofer (για PC)
- ενίοτε 1 VCR (25W)

Πρίζα 4
-------
- PC με 335W τροφοδοτικό
- 15' CRT (δεν λέει το manual στα specifications πόσο καίει - είναι μία SONY MultiScan 15SF του 1995)
- 2 ηχειάκια 2x10W RMS (για PC)
- 1 NetMod
- 1 Fax (άγνωστης κατανάλωσης)

Οι πρίζες 1+2 είναι στο ίδιο δωμάτιο και κοντά μεταξύ τους και έχω μοιράσει τις συσκευές εξίσου για να μην φορτώνεται πολύ η καθεμιά.

Εάν γίνεται δηλαδή ένα UPS να καλύψει και τις 2 μαζί (1+2) θα ήταν καλό.

Οι πρίζες 3 και 4 είναι σε διαφορετικά δωμάτια από τις 1+2.

Οι απαιτήσεις που έχω δεν είναι ιδιαίτερα πολλές:

Για όλες τις συσκευές:
- προστασία από διακυμάνσεις τάσεων, σταθεροποίηση, ανόρθωση κλπ.

Επιπλέον όπου υπάρχουν υπολογιστές:
- εύλογος χρόνος π.χ. 2 λεπτών (όχι παραπάνω) ώστε να γίνουν save όλα τα ανοικτά αρχεία, να κλείσουν ομαλά οι εφαρμογές και να γίνει σωστό shutdown.

Θα προτιμούσα επίσης τα εξής για τα UPS:
- έλεγχός τους μέσω software και αναφορά αυτών για τα παρακάτω λειτουργικά:
-> Windows Server 2003
-> Windows XP Pro