ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΦΤΑΕΙ![]()
Η Forthnet και η κάθε Forthnet αρκείται στο να χαϊδεύει αυτιά πελατών και να μην στρέφεται νομικά κατά του ΟΤΕ.
Με ενοχλεί που τα έχουμε πει κατ' ιδίαν και το έχεις αναγνωρίσει αλλά δημόσια συνεχίζεις το ίδιο βιολί.
Να το ξαναπώ λοιπόν δημόσια:
Εφόσον εσύ ο πελάτης του Full LLU της Forthnet δεν κινείσαι εναντίον της ΜΙΑΣ εταιρείας με την οποία έχεις σύμβαση, έχεις ΗΔΗ απωλέσει το δικαίωμα του να διαμαρτύρεσαι
Με λίγα λόγια... Δεν φταίει ούτε η Forthnet, ούτε ο ΟΤΕ. Εσύ- εμείς φταίμε που δεν διεκδικούμε τα κεκτημένα δικαιώματά μας!![]()
Εμφάνιση 16-30 από 105
-
19-04-07, 16:51 Απάντηση: Re: Απάντηση: Καταγγελία για Τεχνικό Πρόβλημα #16Όσο πιο βαθιά βάζουν το χέρι οι εταίροι στις τσέπες μας, τόσο πιο κοντά φθάνουν στα @@ μας
-
19-04-07, 17:01 Re: Καταγγελία για Τεχνικό Πρόβλημα #17
Το ότι δέχομαι ότι δεν έχω καμία σχέση πλέων με τον Ο.Τ.Ε. και αυτός που πρέπει να είναι υπέυθυνος για μένα είναι η FORTHnet το δέχομαι.
Αλλά παράληλα για μένα το αποτέλεσμα μετράει και το αποτέλεσμα είναι ότι υπεύθυνος να λύσει το συγκεκριμένο πρόβλημα είναι ο Ο.Τ.Ε. και αυτός δεν ενεργεί όπως πρέπει.
Τώρα το πόσο πρέπει η FORTHnet η κάθε FORTHnet να πιέσει είναι αλλουνου παπά ευαγγελιο, κατα την προσωπικη μου αποψη η FORTHnet έχει εξαντήσει όλα τα νορμαλ περιθώρια και το μόνο που της απομένει είναι να τραβήξει μια καταγγελία΄είτε στην ΕΕΤΤ είτε νομικά , για να φτάσει σε αυτό όμως πρέπει να έχουν εξαντληθεί καποια περιθώρια πραγμα που το καταλαβαίνω επίσης.
-
19-04-07, 18:07 Απάντηση: Καταγγελία για Τεχνικό Πρόβλημα #18
εγω παλι δεν καταλαβαινω γιατι ειναι το λαθος του οτε και οχι της forthnet
η forthnet δεν εισπρατει χρηματα απο εσενα; γιατι δεν στελνει η forthnet συνεργειο να σκαψει για να σου περασει καλωδιο;
δεν μπορω να καταλαβω την λογικη σε αλλον να δινουμε τα χρηματα και απο αλλους να εχουμε απαιτησεις
επισης παρατηρηστε οτι σε καθε βλαβη (ΣΕ ΚΑΘΕ ΒΛΑΒΗ) ο εκαστοτε ISP ριχνει το φταιξιμο στον OTE ακομη και εαν ειναι καμενο το μοντεμ, πρεπει να παει ο τεχνικος ΟΤΕ για να διαπιστωσει το προβλημα για να κανει την αλλαγη ο ISP (ετυχε το περιστατικο σε γνωστο μου, ο ΟΤΕ εφαγε το βρισιμο παρολο που εστειλε τεχνικο για να διαπιστωσει σφαλμα αλλου)
-
19-04-07, 19:11 Απάντηση: Καταγγελία για Τεχνικό Πρόβλημα #19
Η εύκολη λύση, εδώ και πολλά χρόνια, είναι να κατηγορείς κάποιον άλλο. Όταν οι εναλλακτικοί διαφημίζουν ιδιόκτητο δίκτυο στην πραγματικότητα πρόκειται απλά για ένα dslam στον κατανεμητή του ΟΤΕ, μέσα σε κτίριο του ΟΤΕ που φτάνει στα σπίτια μας με τις γραμμές του ΟΤΕ και επικοινωνεί με τον έξω κόσμο μέσα από τα κυκλώματα του ΟΤΕ, εκτός από την Αθήνα που υπάρχουν εταιρίες με backbone, όπου και πάλι σπάνια είναι ιδιόκτητο.
Προσωπικά μου έτυχε στην πρακτική μου άσκηση να δω εγκαταστάσεις (στην επαρχία) πολλών εναλλακτικών καθώς και του ΟΤΕ. Οι εγκαταστάσεις των εναλλακτικών ήταν απλά για γέλια ενώ εντύπωση μου έκανε ότι δεν υπήρχαν καν υπάλληλοι, αλλά εξωτερικοί συνεργάτες. Έτσι πέθαναν και τα όνειρα μου για εργασία σε κάποιο πάροχο.
-
19-04-07, 19:19 Απάντηση: Καταγγελία για Τεχνικό Πρόβλημα #20
-
19-04-07, 21:11 Απάντηση: Καταγγελία για Τεχνικό Πρόβλημα #21
Στο περίπου. Κάποιοι βολεύονται με 1 dslam, κάποιοι άλλοι με 5-6 διαφορετικά μηχανήματα.
Επίσης στην πλειοψηφία των συνδέσεων των κέντρων του ΟΤΕ με τους παρόχους στην Αθήνα τα κυκλώματα είναι ιδιόκτητα των παρόχων.
Για την επαρχία θα συμφωνήσω απόλυτα. Αλλά ευελπιστώ ότι θα αλλάξει η κατάσταση σύντομα.
-
26-04-07, 13:32 Re: Καταγγελία για Τεχνικό Πρόβλημα #22
Λοιπών , υπάρχουν εξελίξεις ,
επιτέλους ο Ο.Τ.Ε. ενημέρωσε τη FORTHet ότι υπάρχει πρόβλημα στο Ακραίο Δίκτυο ( Υπόγειο Καλώδιο από Καφάο σε Box ) , βέβαια έκλεισε πάλι τη βλάβη αλλά η FORTHet την άνοιξε πάλι και με ενημέρωσαν ότι θα την ανοίγουν αν την κλείνει ο Ο.Τ.Ε. μέχρι να φτιαχτεί.
Σήμερα εθεάθει μεγάλο κλειστο φορτηγό ( Τυπου Βαν αλλά μεγαλο ) στο στενο να κάνει βόλτες από το ΚΑΦΑΟ μέχρι το σπίτι μου που βρίσκεται το BOX .
Δυστηχώς δεν ήταν κάποιος εκει να τους ρωτήσει τους είδε η γυναίκα μου όταν γύρναγε από κάποια δουλιά.
Μάλλον αυτό προσπαθούσε να βρεί σε ποιο σημείο του υπογειου καλωδίου είναι το πρόβλημα , πρέπει να είχε κάποια μηχανήματα που απο την επιφάνεια εντοπίζουν το σημείο της βλάβης.
μπόρει κάποιος να επιβαιβαιώσει να υπάρχει τετοιος εξοπλισμός στον Ο.Τ.Ε. και αν στέκει λογικά η παραπάνω σκέψη περι εντοπισμού ???
θα σας κρατώ ενήμερους.
Φιλικά
Geobest
-
26-04-07, 18:48 Απάντηση: Καταγγελία για Τεχνικό Πρόβλημα #23
Κόψιμο βρίσκεις εύκολα, προβλήματα όπως υγρασία είναι πιο δύσκολο να εντοπίσεις το ακριβές σημείο, αλλά γίνεται. Όλα αυτά όχι από την επιφάνεια αλλά από το ένα άκρο.
-
26-04-07, 18:54 Re: Απάντηση: Καταγγελία για Τεχνικό Πρόβλημα #24
Στο Box στο σπίτι δεν πρεπει να έκαναν κάτι τώρα αν ταυτοχρονα με τις πανω κατω βόλτες εκαναν μετρήσεις και απο το ΚΑΦΑΟ δεν το γνωρίζω .
ελπίζω τώρα που πήραν μπροστά τα γρανάζια του Ο.Τ.Ε. να το φτίαξουν σύντομα.
Αλλωστε πλέων το ξέρουμε και επίσιμα το είπαν επιτέλους στην FORTHnet και όχι ανεπίσημα από εναν τεχνικό ....
-
27-04-07, 00:51 Re: Καταγγελία για Τεχνικό Πρόβλημα #25
καλησπέρα και πάλι ,
το μεσημέρι που σας έγραψα αλλά και το απόγευμα δεν είχα μιλήσει με τον πατέρα μου ( μένει στο ισόγειο και εγώ στον δεύτερο ) λοιπών το πρωί τους πέτυχε και μίλησε μαζί τους , του είπαν ότι έκαναν μετρήσεις και εντόπισαν το πρόβλημα περίπου στα 30 μέτρα από το Box προς το ΚΑΦΑΟ.
Μάλιστα του είπαν ότι θα έρθουν να σκάψουν να επιδιορθώσουν την βλάβη.
Δεν του το είπαν καθαρά αλλά του άφησαν να καταλάβει οτι θα έρθουν αύριο ( σήμερα 27/04 ).
Μακάρι !!!!!
Αντε και όταν με το καλό επισκευαστεί θα έχουμε ΠΑΡΤΥ !!!!
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος geobest99 : 27-04-07 στις 09:59.
-
27-04-07, 15:13 Απάντηση: Καταγγελία για Τεχνικό Πρόβλημα #26
Βλέπω ότι βαδίζεις σταθερά προς τη λύση του προβλήματος...εύχομαι όσο γίνεται πιο γρήγορα...
Τώρα αναφορικά με τα "άλλα" που σηζητήθηκαν εδώ έχω να πω το εξής: το όσο μυαλό διαθέτω μου φτάνει και μου αρκεί για να καταλάβω ποιος έχει το δίκτυο και το τεχνικό υπόβαθρο για να το υποστηρίζει και ποιος πουλάει φύκια για μεταξωτές κορδέλες...
Τα λόγια είναι περιττά...ΙΣΩΣ κάποτε η κατάσταση να αλλάξει αλλά προς το παρόν είναι-είμαστε όλοι δεμένοι στο άρμα του ΟΤΕ ότι κι αν σημαίνει αυτό...
-
27-04-07, 22:28 Re: Καταγγελία για Τεχνικό Πρόβλημα #27
Καλησπέρα ,
Λοιπών υπάρχουν φρέσκα νέα ,
Το πρωί ήρθε συνεργείο του Ο.Τ.Ε. , έσκαψε στο σημείο που εντόπισαν εχτες και άλλαξαν ένα κομμάτι από το καλώδιο περίπου 2 μέτρα , στη συνέχεια έκλεισαν τα τακτοποίησαν και έφυγαν.
Τώρα αρχίζουν τα κουλά ,
Για δύο ώρες περίπου από τη στιγμή που επανήλθε η τηλεφωνία και το Internet η περιβόητη τιμή του noise margin downstream ήταν σταθερή στο 14 πράγμα που ανάλογα με τις τιμές που είχα πριν ( 3-4-5-6-7-8-9 με συνεχείς βουτιές και ανεβάσματα ) ήταν μαγικό.
Το μαγικό όμως κράτησε λίγο , μετά από κάνα δίωρο το noise margin downstream έπεσε στο 8-9.
Βέβαια εδώ πρέπει να ομολογήσω ότι παρόλο που το noise margin downstream είναι στο 8-9 δεν υπάρχουν τρελά ανεβοκατεβάσματα όπως πριν την επισκευή αυτή στο υπόγειο καλώδιο.
Έχει κάποιες αποσυνδέσεις , όχι όσες πριν , αλλά έχει.
Παρατηρώ ότι η κατάσταση έχει γίνει πιο σταθερή μεν αλλά κάποιες στιγμές έχει κάποια βουτήγματα τα οποία δημιουργούν και αποσυνδέσεις.
Πρώτη υποψία : υπάρχει πρόβλημα και σε άλλο σημείο στο υπόγειο καλώδια το οποίο δεν το βρήκαν λόγο του ότι ίσος μόλις εντόπισαν το πρώτο θεώρησαν ότι αυτό έκανε όλη τη ζημία και δεν προχώρησαν σε περεταίρω αναζήτηση προβλημάτων.
Δεύτερη υποψία : ναι μεν επιδιορθώθηκε η βλάβη στο υπόγειο καλώδιο αλλά τα 10 και κάτι μέτρα στα οποία τρέχουν μαζί παράλληλα κεντρική παροχή ρεύματος πολυκατοικίας και κεντρικό καλώδιο τηλεφωνικών παροχών πολυκατοικίας κάνει τη ζημιά .
Αύριο με το φώς της ημέρας θα βγάλω κάποιες φωτογραφίες να σας δείξω πως τρέχουν παράλληλα τα καλώδια ( ρεύματος και τηλεφώνων ) καθώς και το χώρο που βρίσκεται ο κατανεμητής τηλεφωνικών γραμμών της πολυκατοικίας στον οποίο ίδιο χώρο είναι και τα ρολόγια της Δ.Ε.Η. ( το ένα μάλιστα τριφασικό )
Αν έχετε κάποια ιδέα ή οτιδήποτε μπορεί να βοηθήσει είμαι όλος αυτιά.
Μιλάμε η γκαντεμιά μου έχει φτάσει στο απροχώρητο.
και πάλι χίλια ευχαριστώ
Γιώργος
-
28-04-07, 10:52 Απάντηση: Re: Καταγγελία για Τεχνικό Πρόβλημα #28
Σωστός στην υποψία. Δεν είναι τι θεώρησαν, είναι τι μέτρησαν. Αυτό βρήκαν αυτό έφτιαξαν. Αν υπάρχει και άλλο πρόβλημα στο καλώδιο σίγουρα η ζημιά είναι μικρότερη.
Αν συμβαίνει αυτό ο μηχανικός της πολυκατοικίας θέλει κρέμασμα. Σόρρυ αλλά ο τεχνικός της Forthnet δεν είδε τον κατανεμητή της πολυκατοικίας σου;
-
28-04-07, 22:55 Re: Καταγγελία για Τεχνικό Πρόβλημα #29
Όπως σας είχα πεί ανεβάζω φωτογραφίες
Από το Υπόγειο Καλώδιο - Box Ο.Τ.Ε. έως και τον Τηλεφωνικός Κατανεμητής της Πολυκατοικίας.
θα δείτε ότι το Κεντρικό Τηλεφωνικό Καλώδιο Πολυκατοικίας τρέχει 10-12 περιπου μέτρα παράλληλα με την Παροχή Ρεύματος Πολυκατοικίας.
Επίσεις στο χώρο που βρίσκεται ο Τηλεφωνικός Κατανεμητής της Πολυκατοικίας βρίσκονται και τα Ρολόγια της Δ.Ε.Η.
αυτό που βλέπεται το έχουν δεί
3-4 Τεχνικοί του Ο.Τ.Ε.
2 Τεχνικοί της FORTHnet
1 Ηλεκτρολόγος
Όλοι λένε ότι κατά 99% δεν επιρεαζεί.
Εγώ όμως διατηρώ τις επιφυλάξεις μου..... ( Ειδικά μετά την επισκευή του υπογείου καλωδίου )Τελευταία επεξεργασία από το μέλος EvilHawk : 25-05-07 στις 15:58.
-
29-04-07, 03:42 Ανακεφαλαίωση - Καταγγελία για Τεχνικό Πρόβλημα #30
Λοιπών να κάνω μια ανακεφαλαίωση,
Ημερομηνία ---------------- Σεπτέμβριος 2006
Πρόβλημα ------------------ Προβλήματα με θόρυβο στην aDSL γραμμή και συχνοί αποσυχνονισμοί Router.
Τηλεφωνική Γραμμή --------- ISDN
Ταχύτητα Γραμμής Internet - 1024Kbps/256Kbps
ISP ----------------------- FORTHnet
Ταχύτητα ISP -------------- 1024Kbps/256Kbps
Splitter ------------------ Siemens ANNEX B και Zyxel ANNEX B
Router -------------------- Siemens Efficient 5935 και Zyxel 660H-63
Ενέργειες
Δήλωση βλάβης στο 121.
Ενημέρωση από το aDSL τεχνικό τμήμα του O.T.E. ότι θα έρθει τεχνικός να κάνει έλεγχο.
Ήρθε τεχνικός από το aDSL τεχνικό τμήμα του O.T.E. έκανε έλεγχο ( μέτρηση με όργανο, χρήση δικού του Router και Laptop ) στη σπίτι και στον κατανεμητή της πολυκατοικίας και στα δύο σημεία διαπίστωσε το πρόβλημα.
Στο σπίτι έκανε τον έλεγχο του και με τον δικό μου εξοπλισμό.
Στη συνέχεια πήγε στο ΚΑΦΑΟ, όταν γύρισε, είπε ότι υπήρχε κάποιο πρόβλημα εκεί και το διόρθωσε.
Πραγματικά είδαμε κάποια βελτίωση αλλά όχι 100% περίπου ένα 30% με 40%.
Μου είπε ότι για περαιτέρω βελτίωση ίσως θα έπρεπε να με αλλάξει πόρτα στο DLSAM.Εγώ επειδή γνώριζα ότι είμαι σε Siemens DLSAM, τον ρώτησα σε τη θα με βάλει και αν θυμάμαι καλά μου είπε σε Maraz, τον ρώτησα αν με αυτή την αλλαγή θα διορθωθεί 100% η κατάσταση αλλά δεν ήταν σίγουρος.Έχοντας στην άκρη του μυαλού μου ότι τα ιδιόκτητα δίκτυα των παρόχων είναι κοντά και με το φόβο μήπως τα πράγματα γίνονταν χειρότερα του είπα να το αφήσει ως έχει και βλέπουμε.
Ημερομηνία ---------------- Ιανουάριος 2007Ενέργεια ------------------ Διακοπή aDSL γραμμής ( με προοπτική να μεταβώ στο Ιδιόκτητο Δίκτυο της FORTHnet )
Ημερομηνία ---------------- Ιανουάριος 2007
Ενέργεια ------------------ Μετατροπή της Τηλεφωνικής Γραμμής από ISDN σε PSTN
Ημερομηνία ---------------- Ιανουάριος 2007
Πρόβλημα ------------------ Κατά την σύνδεση με PSTN Modem αρκετές φορές υπάρχει πολύς θόρυβος στη Γραμμή και δεν μπορεί να κάνει Connection πάνω από τα 21.200
Τηλεφωνική Γραμμή --------- PSTN
ISP ----------------------- FORTHnet
Ταχύτητα ISP -------------- 2048Kbps/256Kbps
Modem --------------------- Supra Diamond 56k
Ενέργειες
Δήλωση Βλάβης στο 121.
Ζήτησα από το 121 σε περίπτωση που είναι να έρθει Τεχνικός να ειδοποιηθώ για να βρίσκομαι στο σπίτι, μάλιστα τους έδωσα και το κινητό μου τηλέφωνο.
Χωρίς καμία ενημέρωση ήρθε τεχνικός Ο.Τ.Ε.
Επειδή εκείνη την ημέρα ήταν η ημέρα που κανονικά θα έπρεπε να έρθουν από τον Ο.Τ.Ε. να παραλάβουν το NETmode της ISDN γραμμής που είχα πριν και να κάνουν την γραμμή PSTN ( ραντεβού που είχε ακυρωθεί 10 μέρες πριν γιατί παρέδωσα το NETmode ο ίδιος στον Ο.Τ.Ε. και μετέτρεψαν την Γραμμή μου σε PSTN ) είχα πει στους γονείς μου που μένουν στο ισόγειο ότι αν έρθουν από τον Ο.Τ.Ε. να τους πει ότι έχω ίδη παραδώσει το NETode και έχει γίνει η μετατροπή της γραμμής.
Ο τεχνικός δεν είπε ότι είναι για τη βλάβη και η μητέρα μου του είπε νομίζοντας ότι είναι για το NETmode ότι το έχω τακτοποιήσει. Έτσι και αυτός έφυγε.
Το απόγευμα μου το είπε και πείρα στο 121.Μου είπαν ότι ήρθε τεχνικός και ότι βρήκε χαμηλή μόνωση στο ΚΑΦΑΟ και την έφτιαξε.
Ημερομηνία ---------------- Ιανουάριος 2007
Πρόβλημα ------------------ Το παραπάνω πρόβλημα συνεχίζει να υφίσταται
Τηλεφωνική Γραμμή --------- PSTN
ISP ----------------------- FORTHnet
Ταχύτητα ISP -------------- 2048Kbps/256Kbps
Modem --------------------- Supra Diamond 56k
Ενέργειες
Δήλωση πάλι Βλάβης στο 121.
Ζήτησα από το 121 σε περίπτωση που είναι να έρθει Τεχνικός να ειδοποιηθώ για να βρίσκομαι στο σπίτι, μάλιστα τους έδωσα και το κινητό μου τηλέφωνο.
Οι ημέρες πέρναγαν και καμία ανταπόκριση από τον Ο.Τ.Ε., μετά από συνεχείς ενοχλήσεις στο 121 ανέλαβε το θέμα προσωπικά ο προϊστάμενος εκεί, πραγματικά την επομένη μετά από κλήση στο 121 να μάθω τι γίνεται με ενημέρωσαν ότι θα έρθει τεχνικός την επομένη στο χώρο μου να δει τι συμβαίνει, στην ερώτησή γιατί από το τεχνικό τμήμα δεν με ενημέρωσαν για το ραντεβού, ή απάντηση ήταν πως θα έπρεπε να με είχαν ενημέρωση.
Πραγματικά την άλλη μέρα ( Σάββατο κιόλας ) ήρθε ένας τεχνικός του .Ο.Τ.Ε. με ένα μαύρο αρχαίο τηλέφωνο με κορκοδιλάκια. Το βάζει στην πρίζα και μου λέει "Κύριε δεν έχετε κανένα θόρυβο τι μας έχετε ζαλίσει".Προσπάθησα να του εξηγήσω αλλά μάταια μου έλεγε ειρωνικά "Κύριε δεν έχετε κανένα πρόβλημα" , "Καλημέρα σας", Καλημέρα σας" και σηκώθηκε και έφυγε.
Ημερομηνία ---------------- Ιανουάριος 2007
Πρόβλημα ------------------ Κατά την σύνδεση με PSTN Modem αρκετές φορές υπάρχει πολύς θόρυβος στη Γραμμή και δεν μπορεί να κάνει Connection πάνω από τα 21.200
Τηλεφωνική Γραμμή --------- PSTN
ISP ----------------------- FORTHnet
Ταχύτητα ISP -------------- 2048Kbps/256Kbps
Modem --------------------- Supra Diamond 56k
Ενέργειες
Δήλωση πάλι Βλάβης στο 121 από το οποίο off the reccord μετά από μεταφοράς από μέρους μου του τι έγινε με τον τεχνικό που ήρθε μου είπαν ότι έγινε μάλλον επειδή από το 121 τους έβαλαν πάγο και πολλά γκάζια γιατί έγραφαν τη βλάβη στα παλιά τους υποδήματα.
Πάλι ενδιαφέρθηκε ο ίδιος προϊστάμενος, μου έδωσε το τηλέφωνο του Τεχνικού Προϊσταμένου της περιοχής μου.
Μίλησα με τον άνθρωπο του εξήγησα ακριβός πως έχει η κατάσταση, ευγενέστατος και μου υποσχέθηκε πως θα το κοιτάξει το θέμα μου, μάλιστα μου ζήτησε και το κινητό μου για να με ενημερώσει.
Πραγματικά την επομένη με πήραν από το τεχνικό τμήμα και κλείσαμε ραντεβού να έρθει τεχνικός.
Την ημέρα που ήταν να έρθει ο τεχνικός ( για να είμαι στο σπίτι αναγκάστηκα να πάρω άδεια από την εργασία μου ), ξαφνικά κόπηκε το τηλέφωνο πράγμα που με έκανε να συμπεράνω ότι μάλλον είναι στο ΚΑΦΑΟ και κάνει κάποια εργασία ο τεχνικός του Ο.Τ.Ε., όντος σε κάνα τέταρτο παρκάρει από κάτω κάνει κάτι και στο BOX που έρχεται το υπόγειο καλώδιο. Χτυπάει το κουδούνι, ανεβαίνει και τι να δω, ο ίδιος με την άλλη φορά.
Ήταν σαν βρεγμένη γάτα, βάζει πάλι το μαύρο αρχαίο τηλέφωνο με κορκοδιλάκια στην πρίζα και μου λέει ότι όλα είναι ΟΚ. Τον ρωτάω τί ήταν και μου απαντάει ότι δεν ήταν τίποτα, απλά για να είναι σίγουροι και κατόπιν εντολής του προϊσταμένου τους μου άλλαξαν ζεύγος από το Α/Κ προς το ΚΑΦΑΟ και από το ΚΑΦΑΟ μέχρι το BOX.
Άρχισε να μου λέει ότι αν το παρουσιάσει ξανά, θα είναι πρόβλημα της καλωδίωσης του σπιτιού και δεν θα είναι από τον Ο.Τ.Ε., ότι θα με χρεώσουν και και ..... όταν βεβαία του είπα ότι όλη η καλωδίωση του σπιτιού είναι FTP cat5 τα έχασε, μάλιστα του είπα ότι αν αποδείξουν με όργανα και μετρήσεις ότι φταίει η καλωδίωση του σπιτιού να με χρεώσουν, εκεί τα έχασε τελείως δεν περίμενε να ακούσει για όργανα και μετρήσεις.
Ημερομηνία ---------------- Φεβρουάριος 2007
Πρόβλημα ------------------ Κατά την σύνδεση με PSTN Modem αρκετές φορές υπάρχει πολύς θόρυβος στη Γραμμή και δεν μπορεί να κάνει Connection πάνω από τα 21.200
Τηλεφωνική Γραμμή --------- PSTN
ISP ----------------------- FORTHnet
Ταχύτητα ISP -------------- 2048Kbps/256Kbps
Modem --------------------- Supra Diamond 56k
Ενέργειες
Είμαι σε φάση που έχω κάνει αίτηση για το πακέτο 2play της FORTHnet και πέρασμα από το Δίκτυο του Ο.Τ.Ε. σε αυτό της FORTHnet.
Για τον παραπάνω λόγο δεν το συνεχίζω περιμένοντας να δω πως θα είναι η κατάσταση όταν ενεργοποιηθώ.
Ημερομηνία ---------------- Μάρτιος 2007 - Απρίλιος 2007 - και όπως πάει και Μάιος 2007
Πρόβλημα ------------------ Προβλήματα με θόρυβο στην aDSL γραμμή και συχνοί αποσυχνονισμοί Router.
Τηλεφωνική Γραμμή --------- PSTN - FULL LLU FORTHnet
Ταχύτητα Γραμμής Internet - 4096Kbps/512Kbps και στη συνέχεια 10240kbps/512kbps
Splitter ------------------ Zyxel Annex A και AGcom Annex A
Router -------------------- Zyxel 660H-D1και US Robotics 9112
Ενέργειες
Επικοινωνία με το τεχνικό τμήμα της FORTHnet.
Μετά από συνεννόηση του τεχνικού τμήματος με το Βλαβοληπτικό τμήμα καταγραφή τιμών θορύβου και συχνότητας αποσυνδέσεων.
Αποστολή στο Βλαβοληπτικό τμήμα όλων των στοιχείων που συνέλεξα
Άνοιγμα βλάβης στον Ο.Τ.Ε. από το Βλαβοληπτικό Τμήμα της FORTHnet.
Κλείσιμο ραντεβού για επίσκεψη από τεχνικό της FORTHnet.
Την ημέρα που ήταν να έρθει τεχνικός της FORTHnet το ίδιο πρωί έρχεται τεχνικός του Ο.Τ.Ε. και ενημερώνει ότι άλλαξε ζεύγος και ότι όλα είναι Οκ. Εγώ δεν βρισκόμουν σπίτι αλλά ήταν ο πατέρας μου ( εγώ μένω στον δεύτερο και οι γονείς μου στο ισόγειο ) τον οποίο και ενημέρωσε ο τεχνικός του Ο.Τ.Ε. . Το απόγευμα γυρνάω από τη δουλειά και ελέγχοντας την κατάσταση βλέπω ότι παραμένει η ίδια χωρίς καμία διαφοροποίηση. Έρχεται και ο τεχνικός από τη FORTHnet, τσεκάρει στον κατανεμητή, τσεκάρει πάνω στο σπίτι και βλέπει ότι η κατάσταση είναι όπως την έχω περιγράψει, αρχίζει να μιλάει με τεχνικούς στη FORTHnet και να δοκιμάζουν διάφορα πράγμα για να εντοπίσουν που είναι το πρόβλημα. Επί μιάμιση ώρα έκαναν μετρήσεις, δοκιμές και ελέγχους προσπαθώντας να εντοπίσουν το πρόβλημα. Στο τέλος κατέληξαν ότι το πρόβλημα είναι από τον κατανεμητή της πολυκατοικίας και προς τον Ο.Τ.Ε. οπότε δεν μπορούσαν να κάνουν τίποτα.
Την επομένη το πρωί επικοινώνησαν μαζί μου από το Βλαβοληπτικό Τμήμα της FORTHnet και με ενημέρωσαν ότι έχουν ανοίξει και πάλι τη βλάβη στον Ο.Τ.Ε. , από τη μέρα αυτή και μετά έχω καθημερινή επικοινωνία με το συγκεκριμένο άτομο και ενημέρωση για το που βρισκόμαστε.
Ο Ο.Τ.Ε. μετά από δύο μέρες έκλεισε τη βλάβη χωρίς κανένα σχόλιο.
Αυτό επαναλήφθηκε για 3-4 φορές. Άνοιγε τη βλάβη η FORTHnet και ο Ο.Τ.Ε. την έκλεινε χωρίς καμία ενημέρωση.
Ξαφνικά εμφανίζεται ένας τεχνικός του Ο.Τ.Ε. και λέει του πατέρα μου ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα οπό μεριάς του Ο.Τ.Ε.. Μετά από μεγάλη επιμονή του πατέρα μου μετράει τη γραμμή, του λέει ότι είναι ΟΚ, ο πατέρα μου του λέει να την μετρήσει ξανά και αφού την μετράει ξανά του λέει ότι κάτι βρίσκει, φεύγει από το BOX πάει στο ΚΑΦΑΟ, μετράει και εκεί και έρχεται πίσω, αρχίζει και μετράει ένα, ένα τα ζεύγη που έρχονται, αφού τελειώνει ενημερώνει τον πατέρα μου ότι εντόπισε το πρόβλημα !!!!!! Του είπε ότι είναι χτυπημένο το Υπόγειο Καλώδιο από το ΚΑΦΑΟ μέχρι το BOX και και τραβάει υγρασία.
Μάλιστα μπροστά στον πατέρα μου κάλεσε το κέντρο του και έδωσε βλάβη στο Υπόγειο Καλώδιο από το ΚΑΦΑΟ μέχρι το BOX.
Το ίδιο μεσημέρι ο Ο.Τ.Ε. έκλεισε για άλλη μια φορά τη βλάβη στη FORTHnet χωρίς πάλι να αναφέρει το παραμικρό. Από τη FORTHnet ανοίγουν πάλι τη βλάβη και ενημερώνου και τον Administrator του Ο.Τ.Ε. σε θέματα Βλαβών FORTHnet για την κατάσταση.( τον Administrator του Ο.Τ.Ε. σε θέματα Βλαβών FORTHnet δεν ήταν η πρώτη φορά που το ενημέρωναν από ένα σημείο και μετά κάθε φορά που ξανάνοιγαν τη βλάβη ενημέρωναν και αυτόν).
Όπως και τις προηγούμενες φόρες ο Ο.Τ.Ε. έκλεινε τη βλάβη χωρίς κανένα σχόλιο και η FORTHnet την άνοιγε πάλι....
Αυτό έγινε αρκετές φορές πάλι , τόσες που έχασα το μέτρημα...
Από τη FORTHnet μου ζητήθηκε να έρθει πάλι τεχνικός δικός τους να δούνε αν μπορεί να γίνει κάτι από αυτούς. Κλείστηκε ραντεβού ήρθε ο άνθρωπος έκανε και αυτός μετρήσεις, ελέγχους και ότι του έλεγαν σε συνεργασία με τα κεντρικά τους και το Α/Κ το δικό τους. Οι δοκιμές έγιναν στον κατανεμητή της πολυκατοικίας αλλά και στο σπίτι, με τον δικό μου εξοπλισμό και με τον δικό τους. Το συμπέρασμα ήταν πάλι ότι από τον κατανεμητή μέχρι το σπίτι ήταν όλα ΟΚ όπως και από το Α/Κ της FORTHnet μέχρι τη FORTHnet.
Τελευταία φορά ανοίχτηκε η βλάβη την Πέμπτη 12/04 ή την Παρασκευή 13/04 , ξαφνικά την Δευτέρα 23/04 η βλάβη έκλεισε , ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΠΑΛΙ ΧΩΡΙΣ ΣΧΟΛΙΑ.
Αυτή την φορά είχε σχόλια ότι υπάρχει ΒΛΑΒΗ ΣΤΟ ΑΚΡΑΙΟ ΔΙΚΤΥΟ.
Μην απορείτε πως έγινε αυτό.... παντός δεν έγινε από μόνο του και τυχαία............
Η FORTHnet άνοιξε πάλι τη βλάβη, ενημερώνοντας πάλι τον Administrator και ζητώντας χρονοδιάγραμμα αποκατάστασης βλάβης.
Την Πέμπτη 26/04 εθεάθει μεγάλο κλειστό φορτηγό ( Τύπου Βαν αλλά μεγάλο ) στο στενό να κάνει βόλτες από το ΚΑΦΑΟ μέχρι το σπίτι μου που βρίσκεται το BOX. Έκαναν μετρήσεις στο BOX και στο ΚΑΦΑΟ, ο πατέρα μου μίλησε μαζί τους , του είπαν ότι έκαναν μετρήσεις και εντόπισαν το πρόβλημα περίπου στα 30 μέτρα από το BOX προς το ΚΑΦΑΟ.
Την Παρασκευή 27/04 πρωί ήρθε συνεργείο του Ο.Τ.Ε. , έσκαψε στο σημείο που είχαν εντοπίσει το πρόβλημα, άλλαξαν ένα κομμάτι από το καλώδιο περίπου 2 μέτρα, στη συνέχεια έκλεισαν τα τακτοποίησαν και έφυγαν.
Για δύο ώρες περίπου από τη στιγμή που επανήλθε η τηλεφωνία και το Internet η περιβόητη τιμή του noise margin downstream ήταν σταθερή το 14 πράγμα που ανάλογα με τις τιμές που είχα πριν ήταν μαγικό επίσης για αυτό το διάστημα δεν είχα αποσυχρονισμούς.
Μετά ξεκίνησαν πάλι οι αποσυχρονισμοί.
Εδώ θα πρέπει να αναφέρω ότι η τιμή είναι πιο σταθερή κοντά στο 8-9-10, και οι αποσυνχρονισμοί έχουν μειωθεί. Αυτό που παρατηρώ είναι ότι το ξημερώματα Σαββάτου 24/04 δεν υπήρχε καμία αποσύνδεση.
Κατά τις ώρες από 10 το πρωί του Σαββάτου 24/04 μέχρι και τις 8 το απόγευμα υπήρχαν αρκετοί αποσυχρονισμοί.
Από τις 8 το απόγευμα του Σαββάτου 24/04 μέχρι και αυτή τη στιγμή που σας γράφω περίπου 4 Ξημερώματα Κυριακής δεν έχω αποσυχρονισμούς και η τιμή είναι κολλημένη στο 9.
Τώρα για τις υποψίες μου και τις σκέψεις μου σχετικά με το τι μπορεί να συμβαίνει μπορείτε να διαβάσετε αυτό εδώ το Post
http://www.adslgr.com/forum/showpost...1&postcount=28
Συγνώμη αν σας κούρασα αλλά ήθελα να σας αναφέρω το όλο θέμα αναλυτικά και να σας πω όλες τις παραμέτρους για να έχετε όλες όσες πληροφορίες χρειάζεστε για να μπορέσετε να με βοηθήσετε.
Οτιδήποτε επιπλέων μπορείτε να το ρωτήσετε.
Σας είμαι υπόχρεος
Φιλικά
ΓιώργοςΤελευταία επεξεργασία από το μέλος EvilHawk : 25-05-07 στις 15:59.
Παρόμοια Θέματα
-
Ανακοίνωση για ολιγόωρο τεχνικό πρόβλημα στα Α/Κ Αμαρουσίου, Ν.Κηφισιάς, Πεντέλης
Από dipa57 στο φόρουμ Nova ADSLΜηνύματα: 5Τελευταίο Μήνυμα: 20-10-07, 12:14 -
Διαμαρτυρία προς ΟΤΕ για άλυτο τεχνικό πρόβλημα 8mbit ADSL
Από dream_GR στο φόρουμ COSMΟΤΕ ADSLΜηνύματα: 17Τελευταίο Μήνυμα: 07-10-07, 10:37 -
Forthnet: Ανακοίνωση για ολιγόωρο τεχνικό πρόβλημα στο Α/Κ Χολαργού
Από nnn στο φόρουμ ΕιδήσειςΜηνύματα: 19Τελευταίο Μήνυμα: 14-06-07, 00:43 -
Ανακοίνωση για ολιγόωρο τεχνικό πρόβλημα 13 06 2007
Από nrg_polini στο φόρουμ Nova ADSLΜηνύματα: 1Τελευταίο Μήνυμα: 13-06-07, 21:28
Bookmarks