Σελ. 142 από 205 ΠρώτηΠρώτη ... 122132137140141142143144147152162 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση 2.116-2.130 από 3071
  1. #2116
    Εγγραφή
    22-08-2006
    Ηλικία
    51
    Μηνύματα
    2.382
    Downloads
    13
    Uploads
    0
    ISP
    ΟΤΕ
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από BlindG Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αυτό το "ΕΩΣ 24" είναι η μεγαλύτερη κοροϊδία ολονών και φταίει το ελλειπές θεσμικό πλαίσιο (βλέπετε τo adsl είναι πολύ πολύ πρόσφατο και πάσχουμε ακόμα από παιδικές αρρώστιες όπως το θεσμικό πλαίσιο) που να υποχρεώνει τη fnet και την ΚΑΘΕ fnet να δίνει μια ελάχιστη εγγυημένη υπηρεσία.
    Δεν εχεις αδικο, αλλα γεγονος ειναι πως κανενας δε μπορει να εγγυηθει "ΣΙΓΟΥΡΑ 24", αφου οπως ξερεις καλα, αυτο εξαρταται απο την αποσταση του καθενος απο το DSLAM και απο πολλες αλλες παραμετρους.

    Αν θελουμε να μιλησουμε για τον τελειο παροχο 2 λυσεις μπορω να σκεφτω.

    1) Να βλεπουνε με ενα ευρος 2-3mbps σε ποια ταχυτητα μπορει να συγχρονισει ο καθενας, και να τον εντασουνε στο αντιστοιχο πακετο.
    Ειναι λιγο αδικο να πληρωνει τα ιδια καποιος που συγχρονιζει στα 21mbps με καποιον αλλο που συγχρονιζει στα 7mbps.
    2) Nα εγγυωνται για ταχυτητα με ενα ευρος το πολυ -15% (για παραδειγμα) κατω απο την ταχυτητα που συγχρονιζει ο καθενας.

    Ας ελπισουμε πως με τον καιρο ο ανταγωνισμος θα βελτιωσει τις υπηρεσιες και θα δουμε λυσεις προς τη σωστη κατευθυνση.

  2. #2117
    Εγγραφή
    19-07-2008
    Ηλικία
    32
    Μηνύματα
    5
    Downloads
    30
    Uploads
    0
    paidia akouste exw 1 mhna pou exw balei forthnet.Wraia ews edw mexri prix 2 me 3 ebdomades mporousa na mpainw xwris na me petaei kai epishs katebaza sxetika kala me 700k ante kai sta kefia tou 850k twra oute 100k mexri 60k kai polu einai 3erete ti ftaiei?Epishs me petaei sunexeia ka8e mera apo to duktio den 3erw ti exei pa8ei.An mporeite na me boh8hsete na mou dwsete kamia sumboulh 8a hmoun polu eugnwmon.Euxaristw!!!!!!

  3. #2118
    Εγγραφή
    22-08-2006
    Ηλικία
    51
    Μηνύματα
    2.382
    Downloads
    13
    Uploads
    0
    ISP
    ΟΤΕ
    KoStAs15 κανε επεξεργασια τπ μηνυμα σου και γραψε το στα Ελληνικα γιατι θα στο σβησουν και δε θα κανεις τη δουλεια σου.

  4. #2119
    Εγγραφή
    26-06-2006
    Περιοχή
    Γκύζη, Αθήνα
    Μηνύματα
    7.928
    Downloads
    2
    Uploads
    0
    Τύπος
    ADSL2+ Forthnet Full
    Ταχύτητα
    16445 / 1021
    ISP
    On Telecoms
    DSLAM
    On Telecoms - ΑΘΗΝΑ
    Router
    speedtouch 536
    SNR / Attn
    5.9(dB) / 24(dB)
    Και δώσε μας και στοιχεία γραμμής.

    ........Auto merged post: hel πρόσθεσε 3 λεπτά και 42 δευτερόλεπτα αργότερα ........

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από BlindG Εμφάνιση μηνυμάτων
    Γενικώς, αυτό είναι ένα "παιχνίδι" που κάνει η fnet.
    Όπως έχουμε πει και (δυστυχώς οι περισσότεροι έχουμε διαπιστώσει), σε θέματα υποστήριξης η fnet (δεν μιλάω για άλλους γιατί δεν έχω πείρα, αν και υποπτεύομαι οτι τα ίδια θα είναι) κάνει την παλαβή.

    Αυτό το "ΕΩΣ 24" είναι η μεγαλύτερη κοροϊδία ολονών και φταίει το ελλειπές θεσμικό πλαίσιο (βλέπετε τo adsl είναι πολύ πολύ πρόσφατο και πάσχουμε ακόμα από παιδικές αρρώστιες όπως το θεσμικό πλαίσιο) που να υποχρεώνει τη fnet και την ΚΑΘΕ fnet να δίνει μια ελάχιστη εγγυημένη υπηρεσία.

    Κάτι τέτοιο όμως σημαίνει οτι πρέπει να έχει μια στρατιά τεχνικών και ΣΩΣΤΗ οργάνωση ώστε να ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΙ προβλήματα κακών γραμμών και όχι απλά να λέει "φταίει ο ΟΤΕ". Ναι, οκ, φταίει ο ΟΤΕ και το παλιό δίκτυό του αλλά αυτό τι σημαίνει? Μήπως οτι μέχρι να πάμε σε ftth θα συνδέομαι στα 7 επειδή το δίκτυο είναι κακό? Υπάρχουν άλλοι βρόχοι. Ας με βάλουν σε άλλο βρόχο να δούμε αν δουλεύει καλύτερα. Για να γίνει όμως αυτό, χρειάζεται να υπάρχει επαφή με τον Διαχειρηστή του Δικτύου (τώρα ο ΟΤΕ) και "πάρε-δώσε" μεταξύ των παρόχων, πράγμα που -επειδή κανείς δεν τους υποχρεώνει- δεν το κάνουν.

    Από εκεί και πέρα, ο χρήστης-συνδρομητής απλά προσεύχεται και περιμένει. Για τον ίδιο ακριβώς λόγο θα φύγω από τη fnet στο τέλος του μήνα: ΧΑΛΙΑ υποστήριξη.

    oh well!

    c'est la vie...
    Συνήθως δεν μιλάμε για προβλήματα βρόχων απλά, αλλά για προβληματικές περιοχές (ίσως και προβληματικά ΚΑΦΑΟ) που σημαίνει ότι πρέπει να γίνουν αρκετές αλλαγές στο δίκτυο του ΟΤΕ.
    Τελευταία επεξεργασία από το μέλος hel : 20-07-08 στις 10:08. Αιτία: auto merged post

  5. #2120
    Εγγραφή
    19-07-2008
    Ηλικία
    32
    Μηνύματα
    5
    Downloads
    30
    Uploads
    0
    Ναι συγγνωμη!Ακουστε εχω 1 μηνα σχεδον που μου εχει γινει η συνδεση adsl της forthnet.Ολα καλα εως εδω αρκετα καλη ταχυτητα download περιπου 600κ με 700κ επιανε ταχυτητα αντε και στα κεφια του μου εφτασε εως 850κ.Τωρα εδω και 2-3 εβδομαδες σχεδον η ταχυτητα εχει πεσει κατακωρηφα και δεν πιανει ουτε 100κ πιανει γυρω στα 70κ το download.Ετσι οπως καταλαβαινεται για να κατεβασω κατι πρεπει να περιμενω 10 μερες.Αυτο γιατι το κανει δεν ξερω η forthnet αφου λεει οτι η συνδεση ειναι στα 24 λογικα επρεπε να πιανει πολυ γρηγορες ταχυτητες.Εκτος απο αυτο το δικτιο με πεταει συνεχεια και αναγκαζομαι να περιμενω πολυ ωρα μεχρι να μπορεσω να ξαναμπω.Δηλαδη κλεινω τον υπολογιστη αποσυνδεο το router και μετα ολα απο την αρχη.Αυτη η δουλεια δεν παει αλλο δεν μπορω αλλο.Αν τυχει και κανω κατι σημαντικο στο internet και με πεταξει οπως εχει κανει τι θα κανω?Ξερω εγω αν φταει η τοποθεσια εγω παντως μενω στην Αρτα σε μια πολη στην Ηπειρο η οποια ειναι η δευτερη μεγαλυτερη πολη της Ηπειρου.Τι να πω αν μπορειτε θα θελα πολυ να με βοηθησετε!Ευχαριστω.
    Να και τωρα που πηγα να στειλω την απαντηση επεσε το δικτιο και αναγκαστηκα να την γραψω απο την αρχη.Που θα παει αυτο?

  6. #2121
    Εγγραφή
    14-01-2005
    Περιοχή
    Σαπίλας και Σκουριάς 38-Ζαχλωρού Καλαβρύτων
    Μηνύματα
    12.889
    Downloads
    21
    Uploads
    3
    Τύπος
    Other / Άλλο
    Ταχύτητα
    100Τbit fiber
    ISP
    sdikr-net
    DSLAM
    Ο.Τ.Ε. - Ν.ΣΜΥΡΝΗΣ
    Router
    Fuzzy gutsu-gutsu
    SNR / Attn
    112(dB) / 0.9(dB)
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από be1967 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εχω την εντυπωση οτι κανενας δεν εχει καταλαβει τι γινεται.
    Μηπως υπηρχε περιπτωση να σου υποσχεθει 24? Πως? Με μαγια?
    Πως μπορει να ειναι ενας παροχος σιγουρος για το τι επικρατει:
    - στην οικοδομη σου
    - στο σπιτι σου
    - στο ΚΑΦΑΟ της περιοχης
    - στην καλωδιωση μεχρι το σπιτι σου

    Εκτος αυτου στον συγχρονισμο παιζουν 1000δες πραγματα ρολο.
    Αποσταση, θορυβος λογω 100δων λογων, παλαιοτητα δικτυου κλπ κλπ κλπ.

    Λοιπον επιμενεις οτι κακως λεει "Εως 24"????
    Και στο τελος τελος για να παρεις μια συνδεση (ακομη κι αν ειναι ADSLinABox) ΥΠΟΓΡΑΦΕΙΣ !!!
    οταν υπογραφεις δεν διαβαζεις ???? Κανε τον κοπο και κατεβασε την αιτηση απο την 4νετ και διαβασε. Ξερεις, εκτος απο υποχρεωσεις εχει και δικαιωματα ο πελατης. Ποιος ομως τα διαβασε ποτε???
    Αρα?
    Έχω την εντύπωση οτι δεν ξέρεις τι σημαίνει επαγγελματισμός, after sales service και ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ, και επιπλέον φαίνεται πως δεν διάβασες καλά ολόκληρο το post μου αλλά επικεντρώθηκες σε μια μόνο φράση.

    Εγώ δεν ζήτησα να έχω 24 ΝΤΑΝ.
    Αυτό που ζητάω είναι ΝΑ ΜΗΝ ΜΕ ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΝ σε ΟΛΑ τα επίπεδα και ΝΑ ΜΗΝ ΚΡΥΒΟΝΤΑΙ πίσω από τις ατέλειες του (ανύπαρκτου) θεσμικού πλαισίου. Φυσικά, καπιταλισμό έχουμε, οπότε εφ'όσον καλύπτονται απ'την ανυπαρξία του θεσμικού πλαισίου, σιγά μη δεν την εκμεταλλευτούν! Αυτό όμως είναι μια άλλη ιστορία για αλλού.

    Να ΞΑΝΑεξηγήσω λοιπόν.

    Δεν ζητάω να έχω 24, ούτε καθιστώ υπεύθυνη τη fnet (και τον κάθε πάροχο) για την κατάσταση του δικτύου.

    ΟΜΩΣ, από τη στιγμή που μου παρέχουν ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΕΣ υπηρεσίες, ΑΠΑΙΤΩ να βρωμίζουν τα χέρια τους και να ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ με το δίκτυο. Αν όχι οι ίδιοι, να ΜΙΣΘΩΝΟΥΝ κάποιον που ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ.

    ΔΗΛΑΔΗ:

    Υπάρχει πρόβλημα στη γραμμή σας κύριε?
    Πολύ ωραία. Θα έρθουμε ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΣΑΣ ΠΑΡΕΧΟΥΜΕ την υπηρεσία, να ΚΟΙΤΑΞΟΥΜΕ ΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΣΑΣ, να ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΟΥΜΕ την κατάστασή της και να ΣΑΣ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ λύσεις.

    Και να σου πω κάτι?
    Είμαι 500 μέτρα από το κέντρο με Attenuation 19.5 και συνδεομαι στα ΕΠΤΑ. ΓΙΑΤΙ????????

    Απαιτώ λοιπόν από την ΚΑΘΕ fnet, να ΕΡΘΕΙ στο ΚΑΦΑΟ μου να ΔΕΙ αν η γραμμή μου ΜΕΧΡΙ το ΚΑΦΑΟ μου είναι οκ, να έρθει στον κατανεμητή να δει αν το πρόβλημα είναι από το καφάο μέχρι τον κατανεμητή. Μετά να έρθει και στο σπίτι μου και να διαπιστώσει ακριβώς σε ποιό σημείο χολαίνει η γραμμή μου.

    Αντ'αυτού τι γίνεται?

    "Κύριε η παρεχόμενη υπηρεσία δεν είναι εγγυημένη, οπότε πάρτε την ως έχει και αν σας αρέσει. Εμείς δεν ευθυνόμαστε για τίποτα. Επιπλέον υπεύθυνος για το δίκτυο είναι ο ΟΤΕ οπότε εμείς ούτε καν ασχολούμαστε."

    Ωραίος επαγγελματισμός ε?

    Να το ξαναπώ λοιπόν για να μην ξαναπαρανοήσεις τα λεγόμενά μου:
    Δεν ζητάω εγγύηση υπηρεσίας (Οι Ισπανοί είναι βλάκες που έθεσαν minimum) αν και θα έπρεπε. Αυτό που ζητάω είναι υποστήριξη στον πελάτη που αντιμετωπίζει προβλήματα συνδεσιμότητας και αναπροσαρμογή τιμολογίων στις περιπτώσεις που η εταιρία "νύπτει τας χείρας της", όπως πολύ σωστά λέει ο George_Prix.

    That being said, ανταλλάζω τα παραπάνω αιτήματα με εγγυημένη ταχύτητα στο 80%


    Hel,
    Ασ'το, έχω φάει τα λυσσιακά μου με τα στοιχεία της γραμμής μου
    Μέχρι και στη fnet μου είπαν "αν διαβάζατε κανένα forum όπως το adslgr..." και αναγκάστηκα να πω στον υπάλληλο πως 'εσύ είσαι υπάλληλος και αυτά σου είπανε να λες οι ανώτεροί σου από τους οποίους πήρα συνέντευξη οπότε άσε τα "αν διαβάζατε κανένα forum' ".

    Take my word for it, τα στατιστικά μου και η απόσταση από το dslam δεν δικαιολογούν ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ, σύνδεση στα 7.

    Good... Bad... I'm tha guy with tha Gun...
    WAntilles: Ούτε σε όλους έχει αφαιρεθεί με βάναυσο - γκεμπελικό χειρουργείο, το μέρος του εγκεφάλου που συμπαθεί τα Windows.
    Trolling με γεύση παπάγια

  7. #2122
    Εγγραφή
    22-09-2007
    Περιοχή
    ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ-ΠΕΙΡΑΙΑΣ
    Μηνύματα
    3.003
    Downloads
    7
    Uploads
    0
    Τύπος
    ADSL2+ Forthnet Full
    Ταχύτητα
    24576/1024
    ISP
    Forthnet
    Router
    USR-LEVEL1-SIEMENS
    SNR / Attn
    11/6(dB) / 11(dB)
    αs μου λυσει καποιοs μια απορια.
    προσπαθω εδω και 3 μερεs να παρω την microsoft για να κανω ενεργοποιηση των windows μετα την αναβαθμιση που εκανα,και το τηλ.δειχνει οτι μιλαει συνεχεια .
    το ιδιο και απο τηλ.φιλου που εχει conn-x.
    μιλαει συνεχεια το 8001143100 ,η δεν υποστηριζεται ο αριθμοs απο τουs ιδιωτεs ISP,s.
    παλια πριν 2 χρονια που ειχα ΟΤΕ με την μια τουs επιανα.
    ξερει κανειs τι παιζει;

  8. #2123
    Εγγραφή
    21-01-2008
    Μηνύματα
    494
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    DSLAM
    Cyta Hellas - ΚΙΒΩΤΟΣ
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από BlindG Εμφάνιση μηνυμάτων
    [...]
    Αυτό που ζητάω είναι ΝΑ ΜΗΝ ΜΕ ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΝ σε ΟΛΑ τα επίπεδα και ΝΑ ΜΗΝ ΚΡΥΒΟΝΤΑΙ πίσω από τις ατέλειες του (ανύπαρκτου) θεσμικού πλαισίου. Φυσικά, καπιταλισμό έχουμε, οπότε εφ'όσον καλύπτονται απ'την ανυπαρξία του θεσμικού πλαισίου, σιγά μη δεν την εκμεταλλευτούν! Αυτό όμως είναι μια άλλη ιστορία για αλλού.
    [...]

    "Κύριε η παρεχόμενη υπηρεσία δεν είναι εγγυημένη, οπότε πάρτε την ως έχει και αν σας αρέσει. Εμείς δεν ευθυνόμαστε για τίποτα. Επιπλέον υπεύθυνος για το δίκτυο είναι ο ΟΤΕ οπότε εμείς ούτε καν ασχολούμαστε."

    Ωραίος επαγγελματισμός ε?

    Να το ξαναπώ λοιπόν για να μην ξαναπαρανοήσεις τα λεγόμενά μου:
    Δεν ζητάω εγγύηση υπηρεσίας (Οι Ισπανοί είναι βλάκες που έθεσαν minimum) αν και θα έπρεπε. Αυτό που ζητάω είναι υποστήριξη στον πελάτη που αντιμετωπίζει προβλήματα συνδεσιμότητας και αναπροσαρμογή τιμολογίων στις περιπτώσεις που η εταιρία "νύπτει τας χείρας της", όπως πολύ σωστά λέει ο George_Prix.

    That being said, ανταλλάζω τα παραπάνω αιτήματα με εγγυημένη ταχύτητα στο 80%
    [...]
    Πολύ σωστά τα όσα γράφεις

    Δυστυχώς το συμπέρασμα που βγάζω εγώ είναι ότι έχουμε το εξής καθεστώς στην αγορά Voice+Data Services:

    Μια λερναία ύδρα με το σώμα του ΟΤΕ και κεφάλια τους εναλλακτικούς

    Οι εναλλακτικοί είναι σαν μικροί ΟΤΕ της δεκαετίας του '80 = "Τσίμπησες (από τη διαφήμιση) και ήρθες στο μαγαζί μου? Περίμενε τώρα στα γρανάζια μέχρι να δεις άσπρο φως".

    Αυτή η νοοτροπία είναι τόσο διάχυτη που πλέον παραπέμπει σε κάτι που θα ονόμαζα "καρτέλ αντι-επαγγελματισμού", με την ΕΕΤΤ και το Υπουργείο Ανάπτυξης σαν Ήρωες από comic book (ξεχάστε τον Ηρακλή) να προσπαθούν ετεροχρονισμένα να ρίξουν κανένα φυτοφάρμακο (πρόστιμο) στο σύστημα της λερναία ύδρας για να μειώσει το ποσοστό καταβρόχθισης των καταναλωτών...

    Οκ... το παράκανα... αλλά εάν δεν φτιάξουν το πλαίσιο και δεν επιβάλουν ποιοτικά κριτήρια στην αγορά (σωστό το παράδειγμα των Ισπανών) δε πρόκειται να διορθωθεί η κατάσταση. Δεν είναι και απόκριες κάθε μέρα να ντυνόμαστε "Ηρακλής" για να λύνουμε το πρόβλημα Έχουμε κι άλλες δουλειές
    Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Producer : 21-07-08 στις 07:38.

  9. #2124
    Εγγραφή
    14-01-2007
    Μηνύματα
    303
    Downloads
    2
    Uploads
    0
    ISP
    Ok
    Λόγω διακοπών χρησιμοποιώ την PSTN που δίνει η forthnet με το double play και κατεβάζει με 7,5-8 σταθερά, με peaks που φτάνουν το 12! Πώς γίνεται αυτό?

  10. #2125
    Εγγραφή
    25-05-2008
    Ηλικία
    58
    Μηνύματα
    107
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    DSLAM
    Forthnet - ΞΑΝΘΗ
    BlindG*

    Ωραια,
    επαναλαμβανω λοιπον τα εξης.
    α) Απο την αρχη ο παροχος δεν μπορει να σου εγγυηθει καμια ταχυτητα πλην των 4Μβιτ, διοτι δεν μπορει να προ-γνωριζει την κατασταση της συγκεκριμενης γραμμης. Ενας τροπος θα ηταν να σου κανουν ελεγχο της γραμμης πριν την ενεργοποιηση. αλλα αυτο προυποθετει να ενεργοποιηθει η ADSL. Φυσικα αυτο εχει κοστος το οποιο κανεις πελατης δεν θα ηθελε να πληρωσει σε περιπτωση που η γραμμη του ειναι χαλια και ο παροχος δεν μπορει να του δωσει καμια αξιοπρεπη ταχυτητα. Ποιος θα τα πληρωσει τοτε???
    Ειδες ομως τι λενε και οι Ισπανοι? Θα "δοκιμαζουν" τη γραμμη. Δε μας λεει ομως ποιος θα αναλαβει το κοστος.
    Και φυσικα μιλαμε για ταχυτητα συγχρονισμου και οχι Download. Αυτο κανεις και ποτε δεν μπορει να σου το εγγυηθει.

    β) Βασει νομου και κανονισμων κανενας, κι επαναλαμβανω, κανενας πλην του ΟΤΕ δεν εχει δικαιωμα να πλησιασει καν τις γραμμες απο τον κατανεμητη σου μεχρι τον κομβο του ΟΤΕ (δηλ. λαστ μαιλ, ΚΑΦΑΟ κλπ). Ε τωρα φαντασου τι γινεται οταν η 4νετ ζητα απο τον ΟΤΕ να ελεγξει τη γραμμη, κι αρχιζουν τα διαδικαστικα. Στειλτε μας αιτηση > να την επεξεργαστουμε > να μπει σε φαση ελεγχου > να παει συνεργειο > να απαντησει > να ενημερωθει η 4νετ > να ενημερωσει τον πελατη κλπ.

    Αρα η σωστη διαδικασια ειναι:
    Ελεγχεται απο την ΤΥ η γραμμη του πελατη online > Ζητηται απο τον πελατη να ελεγξει τις συνδεσεις του με τις οδηγιες της ΤΥ > στελνεται τεχνικος να ελεγξει τη γραμμη εως τον κατανεμητη > ζητειται απο τον ΟΤΕ να ελεγξει τη γραμμη/συνδεσεις απο κατανεμητη εως κομβο > ελεγχεται η συνδεση στον κομβο απο την 4νετ πανω στο DSLAM.

    Φυσικα (κι επειδη εχεις 3500 ποστ στο φορουμ, αρα δε γραφεις μονο αλλα διαβαζεις κιολας) ξερεις οτι η πλειονοτητα των χρηστων που γκρινιαζουν δεν εχουν προβλημα συνδεσεων αλλα "υπολογιστες που ειναι αρυθμιστοι", "πριζες προβληματικες", "καλωδια ρευματος που τα χρησιμοποιουν σαν τηλεφωνικα", "καλωδια στριμμενα με το χερι", "προεκτασεις καλωδιων 10-20-30 μετρα", "κακες συνδεσεις" και αλλα ευτραπελα.
    Χρηστες που δεν εχουν "σωστο" Ιντερνετ (το ταδε τορρεντ δεν κατεβαινει με 2000ΚΒ, ο ταδε warez σερβερ δεν κατεβαζει, δυσκολευομαι στο σερφινγκ κι ας ανοιγουν 100 popup απο σελιδες καζινο, σεξ, ringtones επειδη τετοιες σελιδες βλεπω) κλπ κλπ.
    Απο αυτους που εντελει γκρινιασαν, στον τοσο καιρο ποιο ηταν το ποσοστο που πραγματι ειχαν προβλημα?
    Η καθε 4νετ ομως πρεπει να ασχοληθει και με αυτους, κι ετσι δεν τους φτανουν ουτε 100.000 υπαλληλοι για να ειναι σωστοι.

    Κανε μια βολτα σε ξενα φορουμ που ασχολουνται με το θεμα να δεις κι εκει τι γινεται. Και οχι στο Μπουρουντι, αλλα στη Γαλλια, στην Αμερικη, στη Γερμανια κλπ κλπ. Ο χρηστης ειναι ενημερωμενος και δεν γκρινιαζει. Γιατι αν γκρινιαξει και δεν εχει δικιο ΠΛΗΡΩΝΕΙ! Ποιος πληρωσε εδω τη καθε 4νετ που ηρθε στο χωρο του και ειδε οτι ειχε προβλημα ο πελατης?

    Και κλεινω θυμιζοντας οτι στο συμβολαιο που υπογραφεις λεει οτι "η ταχυτητα συμφωνειται μετα την συνδεση. Εαν ο χρηστης δεν μεινει ικανοποιημενος μπορει να προσβαλει το συμβολαιο και να το διακοψει χωρις καμια υποχρεωση". Το διαβασες ποτε? νομιζω ειναι αρθρο 3. για ριξε μια ματια!

    Στην Ξανθη/Κομοτηνη/Καβαλα/Αλεξανδρουπολη ειχαμε για πανω απο 1.5 μηνα προβλημα λογω μικρης οπτικης. Εκει μαλιστα! Ηταν ΒΑΡΒΑΤΟ προβλημα. Μεχρι και φορουμ στησαμε για να μαζεψουμε υπογραφες, να κανουμε ομαδικη αναφορα σε ΟΛΟΥΣ τους φορεις (το λεει η υπογραφη μου), ακομη και στα τοπικα μεσα.

    Απο οτι εμαθα εντελει ακομη κι εκει το προβλημα δεν ηταν στην 4νετ αλλα στη διαδικασια (που σημειωτεο εχει ρυθμιστει απο την ΕΕΤΤ). Κι ομως λυθηκε (μολις εγινε αποστολή ενα καρο εγγραφων)

    Τελως παντων ας γινουμε πρωτα "πελατες" και μετα "χρηστες". Πιστευω να καταλαβεινεις τη διαφορα !
    http://e-magazi.gr το δικο σας μαγαζί για μεταχειρισμένα pc και laptops

  11. #2126
    Εγγραφή
    20-12-2005
    Περιοχή
    Στη δικτατορία των ηλιθίων...
    Μηνύματα
    2.669
    Downloads
    5
    Uploads
    0
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από xolloth Εμφάνιση μηνυμάτων
    αs μου λυσει καποιοs μια απορια.
    προσπαθω εδω και 3 μερεs να παρω την microsoft για να κανω ενεργοποιηση των windows μετα την αναβαθμιση που εκανα,και το τηλ.δειχνει οτι μιλαει συνεχεια .
    το ιδιο και απο τηλ.φιλου που εχει conn-x.
    μιλαει συνεχεια το 8001143100 ,η δεν υποστηριζεται ο αριθμοs απο τουs ιδιωτεs ISP,s.
    παλια πριν 2 χρονια που ειχα ΟΤΕ με την μια τουs επιανα.
    ξερει κανειs τι παιζει;
    Kαποιο προβλημα με το νουμερο πρεπει να παιζει. Εμενα μου λεει οτι για την κληση αυτη δε χρεωνομαι και μετα κανειθ ενα συνεχομενο τονο.
    - Oι ανθρωποι που προτιθενται, να ανταλλαξουν την ελευθερια τους με την προσωρινη ασφαλεια, δεν αξιζουν κανενα απο τα δύο και θα χασουν και τα δύο...

  12. #2127
    Εγγραφή
    26-06-2006
    Περιοχή
    Γκύζη, Αθήνα
    Μηνύματα
    7.928
    Downloads
    2
    Uploads
    0
    Τύπος
    ADSL2+ Forthnet Full
    Ταχύτητα
    16445 / 1021
    ISP
    On Telecoms
    DSLAM
    On Telecoms - ΑΘΗΝΑ
    Router
    speedtouch 536
    SNR / Attn
    5.9(dB) / 24(dB)
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από BlindG Εμφάνιση μηνυμάτων
    Hel,
    Ασ'το, έχω φάει τα λυσσιακά μου με τα στοιχεία της γραμμής μου
    Μέχρι και στη fnet μου είπαν "αν διαβάζατε κανένα forum όπως το adslgr..." και αναγκάστηκα να πω στον υπάλληλο πως 'εσύ είσαι υπάλληλος και αυτά σου είπανε να λες οι ανώτεροί σου από τους οποίους πήρα συνέντευξη οπότε άσε τα "αν διαβάζατε κανένα forum' ".

    Take my word for it, τα στατιστικά μου και η απόσταση από το dslam δεν δικαιολογούν ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ, σύνδεση στα 7.
    Aν υπάρχει λινκ με φάσμα συχνοτήτων...
    Γιατί εγώ που βλέπω ένα κενό στις τελευταίες συχνότητες και έπρεπε να είμαι 2 Mbit πιο πάνω τι να πω;
    Υπ όψιν ότι με το speedtouch ήμουν στα 12, στην ίδια γραμμή με τα ίδια διαγράμματα (ελεγμένος ο κατανεμητής).

  13. #2128
    Εγγραφή
    14-01-2005
    Περιοχή
    Σαπίλας και Σκουριάς 38-Ζαχλωρού Καλαβρύτων
    Μηνύματα
    12.889
    Downloads
    21
    Uploads
    3
    Τύπος
    Other / Άλλο
    Ταχύτητα
    100Τbit fiber
    ISP
    sdikr-net
    DSLAM
    Ο.Τ.Ε. - Ν.ΣΜΥΡΝΗΣ
    Router
    Fuzzy gutsu-gutsu
    SNR / Attn
    112(dB) / 0.9(dB)
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από be1967 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ωραια,
    επαναλαμβανω λοιπον τα εξης.
    α) Απο την αρχη ο παροχος δεν μπορει να σου εγγυηθει καμια ταχυτητα πλην των 4Μβιτ, διοτι δεν μπορει να προ-γνωριζει την κατασταση της συγκεκριμενης γραμμης. Ενας τροπος θα ηταν να σου κανουν ελεγχο της γραμμης πριν την ενεργοποιηση. αλλα αυτο προυποθετει να ενεργοποιηθει η ADSL. Φυσικα αυτο εχει κοστος το οποιο κανεις πελατης δεν θα ηθελε να πληρωσει σε περιπτωση που η γραμμη του ειναι χαλια και ο παροχος δεν μπορει να του δωσει καμια αξιοπρεπη ταχυτητα. Ποιος θα τα πληρωσει τοτε???
    ΔΕΝ με ρώτησε αν θέλω, και στο κάτω κάτω, γιατί να πάρω εγώ το κόστος? Μήπως πρέπει να πληρώσω και για τις οπτικές που στρώνει ο κάθε πάροχος? (άσχετα αν εμμεσα πληρώνω για να κάνει απόσβεση).

    Και τι θα πει "προϋποθέτει να ενεργοποιηθεί η adsl"? η γραμμή είναι εκεί, η κενή πόρτα στο dslam είναι εκεί, για ποιό κόστος μιλάμε? Τα 50 εφ'άπαξ?

    Επίσης, ΑΝ είχαν φιλότιμο οι πάροχοι, θα ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ να έχουν χάρτη ταχυτήτων.
    Πού μένεις? Στη Ζαχλωρού Καλαβρύτων? Να ξέρεις οτι το δίκτυο εκεί είναι παλιό και οι ταχύτητες δεν ανεβαίνουν πάνω από Χ mbps.

    Το κάνουν? ΔΕΝ το κάνουν.

    Ας μην κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας παρακαλώ!!


    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από be1967 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ειδες ομως τι λενε και οι Ισπανοι? Θα "δοκιμαζουν" τη γραμμη. Δε μας λεει ομως ποιος θα αναλαβει το κοστος.
    Α καλά. Αυτό μπορώ να σου το βρω εύκολα. Πάλι κρυβόμαστε?
    Και στο κάτω κάτω ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΡΩΤΑΝΕ ΚΑΙ ΕΔΩ!!!!
    "Θέλετε να δοκιμάσουμε τη γραμμή σας με 50Ε κόστος για να σας πουμε την απόδοσή της?" (τόσο κοστίζει η ενεργοποίηση)


    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από be1967 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Και φυσικα μιλαμε για ταχυτητα συγχρονισμου και οχι Download. Αυτο κανεις και ποτε δεν μπορει να σου το εγγυηθει.
    Πάλι κρυβόμαστε.
    Δεν μίλησα ΠΟΥΘΕΝΑ για download.
    Ας υπάρχει μια ΑΞΙΟΠΙΣΤΗ ταχύτητα συγχρονισμού και το download το κανονίζουμε αργότερα. Αν υπάρχει ο συγχρονισμός, το download καλύπτεται.


    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από be1967 Εμφάνιση μηνυμάτων
    β) Βασει νομου και κανονισμων κανενας, κι επαναλαμβανω, κανενας πλην του ΟΤΕ δεν εχει δικαιωμα να πλησιασει καν τις γραμμες απο τον κατανεμητη σου μεχρι τον κομβο του ΟΤΕ (δηλ. λαστ μαιλ, ΚΑΦΑΟ κλπ). Ε τωρα φαντασου τι γινεται οταν η 4νετ ζητα απο τον ΟΤΕ να ελεγξει τη γραμμη, κι αρχιζουν τα διαδικαστικα. Στειλτε μας αιτηση > να την επεξεργαστουμε > να μπει σε φαση ελεγχου > να παει συνεργειο > να απαντησει > να ενημερωθει η 4νετ > να ενημερωσει τον πελατη κλπ.
    Other words to love each other (αγγλιστί: άλλα λόγια ν'αγαπιόμαστε)

    Όταν ο ΟΤΕ είχε τον ΕΠΑΚ μόνος του και τους ΕΤΣΟΥΖΕ τους άλλους ISPs, από το πρωί μέχρι το βράδυ, κάνανε ότι μπορούσανε ενάντια στο "κρατικό μονοπώλειο". Τώρα που δεν την τσούζει ΚΑΘΟΛΟΥ τη φνετ και την ΚΑΘΕ φνετ, δουλεύουνε σε ρυθμούς Χουζούρη (από τα στρούμφ).

    Θα μπορούσαν ΚΑΘΕ ΩΡΑ να στέλνουν την ΙΔΙΑ επιστολή στην ΕΕΤΤ ΑΠΑΙΤΩΝΤΑΣ πρόσβαση στο δίκτυο ώστε να παρέχουν πιό σωστές υπηρεσίες. Κάτι τέτοιο όμως σημαίνει ΠΟΛΛΑ φράγκα και δεν θέλει κανείς να κάνει τέτοια επένδυση αφού δεν είναι υποχρεωμένος (read above στο περί καπιταλισμού και απουσίας θεσμικού πλαισίου).

    Α ναι, και ΔΕΝ είναι ΔΙΚΑ ΜΟΥ λόγια τα παρακάτω αλλά:
    "Σιγά, σκέψου να πηγαίνει ο κάθε τεχνικός της κάθε εταιρίας που μπορεί να μην ξέρει τίποτα και να κάνει άνω κάτω τα καφάο".
    Όχι κύριε, ΟΥΤΕ αυτό είναι δικαιολογία. Υπάρχουν ΑΝΕΤΑ standards πρόσληψης και ούτως ή άλλως και οι τεχνικοί του ΟΤΕ δεν είναι αλάνθαστοι! Ρωτήστε και το yiapap!!



    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από be1967 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αρα η σωστη διαδικασια ειναι:
    Ελεγχεται απο την ΤΥ η γραμμη του πελατη online > Ζητηται απο τον πελατη να ελεγξει τις συνδεσεις του με τις οδηγιες της ΤΥ > στελνεται τεχνικος να ελεγξει τη γραμμη εως τον κατανεμητη > ζητειται απο τον ΟΤΕ να ελεγξει τη γραμμη/συνδεσεις απο κατανεμητη εως κομβο > ελεγχεται η συνδεση στον κομβο απο την 4νετ πανω στο DSLAM.
    Ναι, οκ.
    Πάλι μπλέκεται ο ΟΤΕ.
    ΕΓΩ ΟΜΩΣ ΕΙΜΑΙ ΣΤΟ @$#**$%*& ΤΟ ΙΔΙΟΚΤΗΤΟ της φνετ!!! ΜΗ ΜΟΥ ΜΙΛΑΤΕ ΓΙΑ ΟΤΕ!!!
    ΔΕΝ ΜΕ ΑΦΟΡΑ!!!!
    ΕΓΩ ΕΣΑΣ ΠΛΗΡΩΝΩ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΒΡΩ ΑΚΡΗ!!!
    ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΜΗΝ ΚΟΡΟΙΔΕΥΕΤΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ!!!!


    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από be1967 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Φυσικα (κι επειδη εχεις 3500 ποστ στο φορουμ, αρα δε γραφεις μονο αλλα διαβαζεις κιολας) ξερεις οτι η πλειονοτητα των χρηστων που γκρινιαζουν δεν εχουν προβλημα συνδεσεων αλλα "υπολογιστες που ειναι αρυθμιστοι", "πριζες προβληματικες", "καλωδια ρευματος που τα χρησιμοποιουν σαν τηλεφωνικα", "καλωδια στριμμενα με το χερι", "προεκτασεις καλωδιων 10-20-30 μετρα", "κακες συνδεσεις" και αλλα ευτραπελα.
    Αυτούς τους χρήστες τους χειρίζεται το call center με το γνωστό μοιρολόι "βάλε-βγάλε το τηλεφωνοrouter σου".
    Μετά τι γίνεται?



    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από be1967 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Χρηστες που δεν εχουν "σωστο" Ιντερνετ (το ταδε τορρεντ δεν κατεβαινει με 2000ΚΒ, ο ταδε warez σερβερ δεν κατεβαζει, δυσκολευομαι στο σερφινγκ κι ας ανοιγουν 100 popup απο σελιδες καζινο, σεξ, ringtones επειδη τετοιες σελιδες βλεπω) κλπ κλπ.
    Απο αυτους που εντελει γκρινιασαν, στον τοσο καιρο ποιο ηταν το ποσοστο που πραγματι ειχαν προβλημα?
    Η καθε 4νετ ομως πρεπει να ασχοληθει και με αυτους, κι ετσι δεν τους φτανουν ουτε 100.000 υπαλληλοι για να ειναι σωστοι.
    Πάλι other words to love each other.
    Γιατί μπλέκουμε το download με το ΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟ???

    Σε ΚΑΝΕΝΑ από τα τελευταία μου posts εδώ δεν έκανα αναφορά σε download.
    ΔΕΝ με ενδιαφέρει πως χειρίζεται η φνετ τους χρήστες με "πρόβλημα" στο download.
    Με ενδιαφέρει πως χειρίζεται τους χρήστες με κακή γραμμή.



    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από be1967 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Κανε μια βολτα σε ξενα φορουμ που ασχολουνται με το θεμα να δεις κι εκει τι γινεται. Και οχι στο Μπουρουντι, αλλα στη Γαλλια, στην Αμερικη, στη Γερμανια κλπ κλπ. Ο χρηστης ειναι ενημερωμενος και δεν γκρινιαζει. Γιατι αν γκρινιαξει και δεν εχει δικιο ΠΛΗΡΩΝΕΙ! Ποιος πληρωσε εδω τη καθε 4νετ που ηρθε στο χωρο του και ειδε οτι ειχε προβλημα ο πελατης?
    ΣΕ ΠΟΙΑΝΟΥ το σπίτι πήγε η φνετ και ΔΕΝ πήρε λεφτα??????
    Εγώ ζήτησα τεχνικό με πληρωμή και αν ήμουν έγκυος θα κόντευα να γενήσω....



    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από be1967 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Και κλεινω θυμιζοντας οτι στο συμβολαιο που υπογραφεις λεει οτι "η ταχυτητα συμφωνειται μετα την συνδεση. Εαν ο χρηστης δεν μεινει ικανοποιημενος μπορει να προσβαλει το συμβολαιο και να το διακοψει χωρις καμια υποχρεωση". Το διαβασες ποτε? νομιζω ειναι αρθρο 3. για ριξε μια ματια!
    Χαρακτηριστικό δείχμα υπευθυνότητας και επαγγελματισμού.
    Γιατί αν η γραμμή μου έχει πρόβλημα, τότε είτε είμαι στη φνετ είτε στην sdikrnet, πάλι πρόβλημα θα έχω και ΚΑΝΕΙΣ δεν θα μου το λύσει απλά και μόνο γιατί μου λέει "φύγε".

    επαγγελματισμός


    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από be1967 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τελως παντων ας γινουμε πρωτα "πελατες" και μετα "χρηστες". Πιστευω να καταλαβεινεις τη διαφορα !

    Για να είμαι ειλικρινής, όχι δεν το έπιασα....

    Good... Bad... I'm tha guy with tha Gun...
    WAntilles: Ούτε σε όλους έχει αφαιρεθεί με βάναυσο - γκεμπελικό χειρουργείο, το μέρος του εγκεφάλου που συμπαθεί τα Windows.
    Trolling με γεύση παπάγια

  14. #2129
    Εγγραφή
    19-07-2008
    Ηλικία
    32
    Μηνύματα
    5
    Downloads
    30
    Uploads
    0
    Παιδια μολις εχω 2 μερες που γραφτηκα σε αυτο το forum επειδη αντιμετοπιζω προβληματα:1)στο download (εχω εδω και 1 μηνα και κατι που το βαλα το δικτιο)στην αρχη επιανε μεχρι 850κbps και τωρα δεν πιανει ουτε 100 εδω και λιγες βδομαδες.Οπως καταλαβαινεται δεν μπορω να κατεβασω τιποτα.Θα θελα να ρωτησω αν εχουν και αλλοι το ιδιο προβλημα και αν οχι απλα αν ξερει καποιος τι να κανω δηλαδη να μου δωσει μια συμβουλη.
    2)Επισης τωρα τελευταια αντιμετοπιζω προβλημα με το internet διοτι με πεταει συνεχεια εξω δεν παει αλλο αυτη η δουλεια.Τι μπορει να φταει?Παρακαλω αν μπορειτε απαντηστε μου.Ευχαριστω!

  15. #2130
    Εγγραφή
    22-09-2007
    Περιοχή
    ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ-ΠΕΙΡΑΙΑΣ
    Μηνύματα
    3.003
    Downloads
    7
    Uploads
    0
    Τύπος
    ADSL2+ Forthnet Full
    Ταχύτητα
    24576/1024
    ISP
    Forthnet
    Router
    USR-LEVEL1-SIEMENS
    SNR / Attn
    11/6(dB) / 11(dB)
    δωσε και αλλα στοιχεια για την γραμμη σου,και ριξε και μια ματια στιs καλωδιωσειs του router σου μηπωs και δεν κουμπωνει κανα σπλιτακι καλα και εχειs αποσυνδεσειs.

Σελ. 142 από 205 ΠρώτηΠρώτη ... 122132137140141142143144147152162 ... ΤελευταίαΤελευταία

Παρόμοια Θέματα

  1. Μηνύματα: 2579
    Τελευταίο Μήνυμα: 02-03-08, 01:13

Tags για αυτό το Θέμα

Bookmarks

Bookmarks

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα
  • Δεν μπορείτε να αναρτήσετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
  •  
  • Τα BB code είναι σε λειτουργία
  • Τα Smilies είναι σε λειτουργία
  • Το [IMG] είναι σε λειτουργία
  • Το [VIDEO] είναι σε λειτουργία
  • Το HTML είναι εκτός λειτουργίας