Σελ. 2 από 4 ΠρώτηΠρώτη 1234 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση 16-30 από 48
  1. #16
    Εγγραφή
    19-07-2005
    Περιοχή
    Περιστέρι
    Μηνύματα
    402
    Downloads
    6
    Uploads
    0
    Τύπος
    VDSL2
    Ταχύτητα
    107.42 / 10.74
    ISP
    Forthnet
    DSLAM
    ΟΤΕ - ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
    Router
    ASUS DSL-AC56U
    SNR / Attn
    23.4(dB) / 5.8(dB)
    Τελικά η ατυχία συνεχίζεται... ακόμα χωρίς τηλέφωνο και internet...
    Πήρα τηλ. το μεσημέρι και μου απάντησαν ότι από αύριο η μεθαύριο..
    Άρχισα να νευριάζω και δεν το προχώρησα παρακάτω.. αν είναι να νευριάσω μια και καλή, έτσι κι αλλιώς τι να μου κάνουν και τα παιδιά που βγάζουν το ψωμάκι τους....
    Once you go Mac you never go Back!

  2. #17
    Εγγραφή
    19-07-2005
    Περιοχή
    Περιστέρι
    Μηνύματα
    402
    Downloads
    6
    Uploads
    0
    Τύπος
    VDSL2
    Ταχύτητα
    107.42 / 10.74
    ISP
    Forthnet
    DSLAM
    ΟΤΕ - ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
    Router
    ASUS DSL-AC56U
    SNR / Attn
    23.4(dB) / 5.8(dB)
    4η μέρα χωρίς τηλέφωνο και ιντερνετ... τελικά ο "επαγγελματίας" έκανε καλή δουλειά.
    Σταθερά νεκρό....
    Once you go Mac you never go Back!

  3. #18
    Εγγραφή
    19-07-2005
    Περιοχή
    Περιστέρι
    Μηνύματα
    402
    Downloads
    6
    Uploads
    0
    Τύπος
    VDSL2
    Ταχύτητα
    107.42 / 10.74
    ISP
    Forthnet
    DSLAM
    ΟΤΕ - ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
    Router
    ASUS DSL-AC56U
    SNR / Attn
    23.4(dB) / 5.8(dB)
    Και ναι είναι γεγονός!!!
    Ακόμα είμαι χωρίς τηλέφωνο και internet και οι "επαγγελματίες" του ΟΤΕ έδωσαν στους "επαγγελματίες" της Forthnet ότι η βλάβη είναι ΟΚ !!!
    Και τώρα πρέπει να το ξαναδώσουν και πάλι σαν βλάβη και να ξαναπεριμένω άλλες 3 εργάσιμες...

    Στο τέλος νομίζω ότι θα τα καταφέρουν και θα με νευριάσουν και τότε αλίμονό τους.
    Once you go Mac you never go Back!

  4. #19
    Εγγραφή
    21-01-2008
    Μηνύματα
    494
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    DSLAM
    Cyta Hellas - ΚΙΒΩΤΟΣ
    Για δοκίμασε... Δεν έχεις να χάσεις τίποτα...

    Έγγραφη Καταγγελία με FAX σε:

    Υπουργείο Ανάπτυξης, Γενική Γραμματεία Καταναλωτή:
    T: 1520
    F: +30.210.38.42.642, +30.210.38.29.640, +30.210.38.43.549
    e: info@efpolis.gr
    W: http://www.efpolis.gr/

    Κοινοποίηση σε:

    FORTHNET A.E.
    T: +30.211.95.59.000
    F: +30.211.95.59.333, +30.211.95.59.444
    e: info@forthnet.gr
    W: http://www.forthnet.gr/

    EETT (Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων)
    T: +30.210.61.51.000
    F: +30.210.61.05.049
    e: katanalotes@eett.gr, info@eett.gr
    W: http://www.eett.gr/

    Συνήγορος Του Καταναλωτή (Ανεξάρτητη Αρχή)
    T: +30.210.64.60.612, +30.210.64.60.284, +30.210.64.60.458
    F: +30.210.64.60.682, +30.210.64.60.414
    e: grammateia@synigoroskatanaloti.gr, th_papad@synigoroskatanaloti.gr
    W: http://www.synigoroskatanaloti.gr/

    ΙΝΚΑ/Γενική Ομοσπονδία Καταναλωτών
    T: +30.210.36.32.443
    F: +30.210.36.33.976
    e: inka@inka.gr
    W: http://www.inka.gr/

    Ε.Κ.ΠΟΙ.ΖΩ. (Ένωσης για την "Ποιότητα της Ζωής")
    T: +30.210.33.04.444
    F: +30.210.33.00.591
    e: katagelies@ekpizo.gr
    W: http://www.ekpizo.gr/

    Το σημαντικό είναι η καταγγελία να πάει στο Υπουργείο Ανάπτυξης και στην ΕΕΤΤ. Οι άλλοι οργανισμοί δεν θα ασχοληθούν και πολύ (ίσως ο Συνήγορος του Καταναλωτή στείλει κάποιο έγγραφο). Προτείνω μάλιστα να μην κάνεις απλά κοινοποίηση, αλλά να στείλεις και ξεχωριστά FAX προς τον καθένα οργανισμό ξεχωριστά. Κοινοποίηση πάντα και στην εταιρεία (Forthnet σε αυτή τη περίπτωση)

    Δες εδώ δείγματα για το κείμενο της καταγγελίας:

    α) http://www.ekpizo.gr/showdownn.php?id=99&t=1&arid=93
    β) http://www.synigoroskatanaloti.gr/docs/anafora.doc

    Good Luck

  5. #20
    Εγγραφή
    19-07-2005
    Περιοχή
    Περιστέρι
    Μηνύματα
    402
    Downloads
    6
    Uploads
    0
    Τύπος
    VDSL2
    Ταχύτητα
    107.42 / 10.74
    ISP
    Forthnet
    DSLAM
    ΟΤΕ - ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
    Router
    ASUS DSL-AC56U
    SNR / Attn
    23.4(dB) / 5.8(dB)
    Σε ευχαριστώ φίλε μου..

    Έχει φύγει ήδη η πρώτη καταγγελία προς ΕΕΤΤ με κοινοποίηση Forthnet.

    Ελπίζω να μη χρειαστεί να στείλω και άλλες
    Once you go Mac you never go Back!

  6. #21
    Εγγραφή
    27-06-2005
    Μηνύματα
    1.214
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Τύπος
    ADSL2+ Forthnet Full
    Ταχύτητα
    10240/1024
    ISP
    Forthnet
    DSLAM
    Forthnet - ΠΕΙΡΑΙΑ
    Router
    Vigor 2820n
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από iKoms Εμφάνιση μηνυμάτων
    Φίλοι μου σας ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας...
    Το θέμα είναι ότι είμαι 3 φορές άτυχος...
    ...1ον γιατί μου έτυχε Σαββατοκύριακο οπότε καλή Δευτέρα (αν σταματήσει η γκαντεμιά)
    ...2ον γιατί μπλέκονται 3 εταιρίες στην υπόθεση
    και 3ον γιατί ότι και να κάνω εκτός από υπομονή το μόνο που θα καταφέρω είναι να χαλάσω τα νεύρα μου και αυτό θα είναι το χειρότερο.

    Ας ελπισουμε ότι θα διορθωθεί σύντομα και θα είμαι ο τελευταίος που του τυχαίνει αυτό.

    Υ.Γ. Πολύ θα ήθελα να δω από κοντά πως γίνεται αυτή η δουλειά με το λεγόμενο "πατσάρισμα".
    Έτσι θα καταλάβαινα κατά πόσο είναι εύκολο να γίνει το λάθος.
    Έχεις δεί ποτέ ανοιχτό ΚΑΦΑΟ;
    Λοιπόν στο κέντρο του ΟΤΕ φτάνουν τα χιλιάδες ζεύγη χαλκού από τα σπίτια (και από το σπίτι σου) και καταλήγουν σε έναν πίνακα (όπως αυτά που έχει η πολυκατοικία αλλά με χιλιάδες ζεύξη. Η TELLAS, Forthnet κτλ, έχουν και αυτές δίπλα κάτι αντίστοιχο (ιδιοκτησίας ΟΤΕ όμως), που από εκεί τα ζεύγη πάνε σε μία πόρτα του DSLAM τους
    Από τον κατανεημητή του ΟΤΕ, φεύγουν τώρα άλλα καλώδια(ζεύγη) που πάνε στο τηλεφωνικό κέντρο του ΟΤΕ
    Ο τεχνικός του ΟΤΕ λοιπόν, πάει στον κατανεμητή, όταν πάρει εντολή, παίρνει ένα καλώδιο το συνδέει από τη μιά μεριά με το δικό σου ζεύγος χαλκού, και από την άλλη το πάει στον κατανεμητή, έστω της Forthnet, σε κάποια ελεύθερο ζευγάρι. Μετά λέει στη forthnet σε ποιό ζεύγος του κατανεμητή της Forthnet συνέδεσε, για να ξέρει ο Forthnet ποιά πόρτα του DSLAM θα ενεργοποιήσει.
    Προφανώς είναι αρκετά εύκολο για τον τεχνικό να μπερδέψει το δικό σου ζεύγος με το δπιπλανο του και να σε συνδέσει σε άλλον πάροχο, και είναι θαυμαστό που δεν γίνονται περοσσότερα τέτοια λάθη!

    Οπότε όταν γίνει λάθος, θα πρέπει να πάρει εντολή ο τεχνικός του ΟΤΕ, να ξαναπάει στο κεντρο και να διορθώσει το λάθος. Αυτοί που κάνουν τη δουλειά λέγονται κατανεμητάριοι και δυστυχώς μετά την εθελούσια έμειναν λίγοι και γιαυτό δεν προλαβαίνουν να βγάζουν μεγάλο όγκο ενεργοποιήσεων. αν βάλεις τώρα και τα λάθη σαν το δικό σου, η δουλειά πάει ακόμη πιο αργά, παρόλο που οι άνθρωποι προσπαθούν ειλικρινά να ανταπεξέλθουν το ταχύτερο δυνατό

  7. #22
    Εγγραφή
    19-07-2005
    Περιοχή
    Περιστέρι
    Μηνύματα
    402
    Downloads
    6
    Uploads
    0
    Τύπος
    VDSL2
    Ταχύτητα
    107.42 / 10.74
    ISP
    Forthnet
    DSLAM
    ΟΤΕ - ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
    Router
    ASUS DSL-AC56U
    SNR / Attn
    23.4(dB) / 5.8(dB)
    Δεν θα είχα καμία αμφιβολία για το ότι προσπαθούν αν δεν μου έλεγαν από τη Forthnet πάντα ότι ο ΟΤΕ έχει κλείσει τη βλάβη... χωρίς όμως να διορθώσει το πρόβλημα.
    Αυτό σημαίνει ότι ή μου λένε ψέματα από τη Forthnet ή ότι κάποιος από τον ΟΤΕ δεν έκανε σωστά τη δουλειά του.

    Δεν νομίζω να λένε ψέματα από τη Forthnet (αν και εδώ που τα λέμε δεν κόβω και το κεφάλι μου) γιατί δεν βλέπω το λόγο να το κάνουν.
    Από την άλλη είναι απαράδεκτο να σου λένε δυστυχώς δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα από το να περιμένουμε τον OTE 2 με 3 εργάσιμες και άμα δεν γίνει κάτι τότε να ξαναδηλώσουμε βλάβη και ξανά από την αρχή.
    Once you go Mac you never go Back!

  8. #23
    Εγγραφή
    14-03-2006
    Ηλικία
    62
    Μηνύματα
    2.617
    Downloads
    27
    Uploads
    0
    Τύπος
    VDSL2
    Ταχύτητα
    49999/4998
    ISP
    OTEnet
    DSLAM
    ΟΤΕ - ΙΠΠΟΔΡΟΜΟΥ
    Router
    speedport entry 2i
    SNR / Attn
    26,8(dB) / 4,3(dB)
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από iKoms Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν θα είχα καμία αμφιβολία για το ότι προσπαθούν αν δεν μου έλεγαν από τη Forthnet πάντα ότι ο ΟΤΕ έχει κλείσει τη βλάβη... χωρίς όμως να διορθώσει το πρόβλημα.
    Αυτό σημαίνει ότι ή μου λένε ψέματα από τη Forthnet ή ότι κάποιος από τον ΟΤΕ δεν έκανε σωστά τη δουλειά του.

    Δεν νομίζω να λένε ψέματα από τη Forthnet (αν και εδώ που τα λέμε δεν κόβω και το κεφάλι μου) γιατί δεν βλέπω το λόγο να το κάνουν.
    Από την άλλη είναι απαράδεκτο να σου λένε δυστυχώς δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα από το να περιμένουμε τον OTE 2 με 3 εργάσιμες και άμα δεν γίνει κάτι τότε να ξαναδηλώσουμε βλάβη και ξανά από την αρχή.
    Υπάρχει και η εκδοχή ο ΟΤΕ να έκανε τον έλεγχο κανονικά και μέχρι εκεί που μπορεί να επέμβει δηλ.μέχρι έξω από το σπίτι σου η την εισαγωγή της πολυκατοικίας σου και μέχρι το όριο που του έχει δώσει η Φόρθνετ στον κατανεμητη του ΟΤΕ να είναι όλα σωστά.
    Τώρα αν υπάρχει βλάβη στην πλευρά του ζευκτικού καλωδίου του παρόχου η προς το σπίτι σου αρμόδια είναι η Φόρθνετ να επέμβει και σύμφωνα με το νέο RUO πριν δωθεί βλάβη στον ΟΤΕ θα πρέπει να έχει ελεγχθεί ο εξοπλισμός του πελάτη της,το dslam της και η πόρτα της στον χώρο των παρόχων που καταλήγει το ζευκτικό καλώδιο.
    Οταν κλείνει μια βλάβη δεν κλείνει από τον ΟΤΕ αλλά ουσιαστικά από τον τεχνικό που έκανε τον έλεγχο και με τον κωδικό του ουσιαστικά υπόγραψε την βλάβη.
    Θα πρέπει να είναι πολύ ηλίθιος να μην έκανε έλεγχο γιατί μπορεί να βρεθεί και να ελεγχθεί.
    Ψέματα λίγο δύσκολο να σου λένε από την Φόρθνετ,μάλλον δεν έχουν καταλάβει τι έχει γίνει.
    Τώρα τελευταία έχουμε πολλές βλάβες που δεν έχουν ούτε τηλ. σήμα ούτε adsl δηλ. οι πόρτες τους είναι νεκρές.

  9. #24
    Εγγραφή
    19-07-2005
    Περιοχή
    Περιστέρι
    Μηνύματα
    402
    Downloads
    6
    Uploads
    0
    Τύπος
    VDSL2
    Ταχύτητα
    107.42 / 10.74
    ISP
    Forthnet
    DSLAM
    ΟΤΕ - ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
    Router
    ASUS DSL-AC56U
    SNR / Attn
    23.4(dB) / 5.8(dB)
    Δεν νομίζω να έχει έρθει κανένας τεχνικός καμίας εταιρίας μέχρι έξω από το σπίτι μου και ειδικότερα του ΟΤΕ.
    Η βλάβη κατα τη γνώμη μου πρέπει να είναι καθαρά σφάλμα που έχει κάνει ο ΟΤΕ γιατί ο συνδρομητής που έχει πάρει το τηλέφωνό μου έχει κάνει σύμβαση με Tellas οπότε δεν μπορεί η Forthnet να έκανε λάθος και να στέλνει τις κλήσεις μου σε άλλο σπίτι που δεν είναι καν συνδρομητής τους.
    Μιά εβδομάδα πριν είχα κάνει και παράπονα στη Forthnet για συνακροάσεις στην γραμμή μου αλλά και για δραματική πτώση ταχύτητας συχρονισμού στο internet.

    Το θέμα είναι ότι είμαι τόσες μέρες χωρίς τηλέφωνο και έχω την εντύπωση ότι κανείς δεν ασχολείτε με το να διορθώσει το πρόβλημα. Ο σωστός έλεγχος για εμένα είναι να έρθει κάποιος τεχνικός στο σπίτι και σε επικοινωνία με αυτόν που θα είναι στο ΚΑΦΑΟ ή σε οποιοδήποτε μέρος που μπορεί να υπάρχει η βλάβη και να δούν αν πραγματικά έχει διορθωθεί ή όχι.
    Once you go Mac you never go Back!

  10. #25
    Εγγραφή
    21-01-2008
    Μηνύματα
    494
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    DSLAM
    Cyta Hellas - ΚΙΒΩΤΟΣ
    Άντε να ξεμπλέξεις απο τη λερναία ύδρα τώρα... Καλή τύχη...

    Εγώ θα πίεζα την Forthnet να διορθώσει το πρόβλημα. Εάν χρειαστεί, πήγαινε στα γραφεία τους αλλά και στο κέντρο του ΟΤΕ που ανήκεις. Είναι παράλογο αλλά εφόσον βλέπεις ότι παραμένεις χωρίς τηλέφωνο για τόσο καιρό, βάλτους πιο δυνατά γκάζια... Δυστυχώς οι τεχνική υποστήριξη στο χώρο είναι όχι μόνο προβληματική (ΟΤΕ=wireline) αλλά και ανύπαρκτη (Forthnet)

  11. #26
    Εγγραφή
    27-06-2005
    Μηνύματα
    1.214
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Τύπος
    ADSL2+ Forthnet Full
    Ταχύτητα
    10240/1024
    ISP
    Forthnet
    DSLAM
    Forthnet - ΠΕΙΡΑΙΑ
    Router
    Vigor 2820n
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από iKoms Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν νομίζω να έχει έρθει κανένας τεχνικός καμίας εταιρίας μέχρι έξω από το σπίτι μου και ειδικότερα του ΟΤΕ.
    Η βλάβη κατα τη γνώμη μου πρέπει να είναι καθαρά σφάλμα που έχει κάνει ο ΟΤΕ γιατί ο συνδρομητής που έχει πάρει το τηλέφωνό μου έχει κάνει σύμβαση με Tellas οπότε δεν μπορεί η Forthnet να έκανε λάθος και να στέλνει τις κλήσεις μου σε άλλο σπίτι που δεν είναι καν συνδρομητής τους.
    Μιά εβδομάδα πριν είχα κάνει και παράπονα στη Forthnet για συνακροάσεις στην γραμμή μου αλλά και για δραματική πτώση ταχύτητας συχρονισμού στο internet.

    Το θέμα είναι ότι είμαι τόσες μέρες χωρίς τηλέφωνο και έχω την εντύπωση ότι κανείς δεν ασχολείτε με το να διορθώσει το πρόβλημα. Ο σωστός έλεγχος για εμένα είναι να έρθει κάποιος τεχνικός στο σπίτι και σε επικοινωνία με αυτόν που θα είναι στο ΚΑΦΑΟ ή σε οποιοδήποτε μέρος που μπορεί να υπάρχει η βλάβη και να δούν αν πραγματικά έχει διορθωθεί ή όχι.
    Το πρόβλημα με τις συνακροάσεις μπορεί να είναι και στο ΚΑΦΑΟ. Όμως το άλλο πρόβλημα με το λάθος πατσάρισμα είναι καθαρά λάθος του ΟΤΕ γιατί απλά όλοι οι εναλλακτικοί όταν εγκαθιστούν τον εξοπλισμό(DSLAM) όλα είναι προκαλωδιωμένα για να γλιτώνουν κόστος. Συνεπώς αν ο κατανεμητάριος του ΟΤΕ δεν ενημερώσει σωστά τον πάροχο για το πως έκανε το πατσάρισμα αλλά απλά κλείσει την αναφορά προβλήματος του Παρόχου, ο πάροχος δεν μπορεί να βρεί σε ποιό ζεύγος του ενδιάμεσου κατανεμητή(που είναι ιδιοκτησία ΟΤΕ) έγινε το πατσάρισμα για να ενεργοποιήσει την αντίστοιχη πόρτα στο DSLAM. Σύμφωνα με το RUO για το πατσάρισμα είναι υπεύθυνος ο ΟΤΕ γιατί και ο ενδιάμεσος κατανεμητής (που όπως είπαμε καταλήγουν εκεί τα ζεύγη από το DSLAM του Παρόχου) είναι ιδιοκτησία του συνεπώς μόνο ο ΟΤΕ μπορεί να πάει να τον πειράξει.

  12. #27
    Εγγραφή
    21-01-2008
    Μηνύματα
    494
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    DSLAM
    Cyta Hellas - ΚΙΒΩΤΟΣ
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από pk33 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το πρόβλημα με τις συνακροάσεις μπορεί να είναι και στο ΚΑΦΑΟ. Όμως το άλλο πρόβλημα με το λάθος πατσάρισμα είναι καθαρά λάθος του ΟΤΕ γιατί απλά όλοι οι εναλλακτικοί όταν εγκαθιστούν τον εξοπλισμό(DSLAM) όλα είναι προκαλωδιωμένα για να γλιτώνουν κόστος. Συνεπώς αν ο κατανεμητάριος του ΟΤΕ δεν ενημερώσει σωστά τον πάροχο για το πως έκανε το πατσάρισμα αλλά απλά κλείσει την αναφορά προβλήματος του Παρόχου, ο πάροχος δεν μπορεί να βρεί σε ποιό ζεύγος του ενδιάμεσου κατανεμητή(που είναι ιδιοκτησία ΟΤΕ) έγινε το πατσάρισμα για να ενεργοποιήσει την αντίστοιχη πόρτα στο DSLAM. Σύμφωνα με το RUO για το πατσάρισμα είναι υπεύθυνος ο ΟΤΕ γιατί και ο ενδιάμεσος κατανεμητής (που όπως είπαμε καταλήγουν εκεί τα ζεύγη από το DSLAM του Παρόχου) είναι ιδιοκτησία του συνεπώς μόνο ο ΟΤΕ μπορεί να πάει να τον πειράξει.
    Υποθέτω (δεν γνωρίζω με σιγουριά) ότι όλα τα παραπάνω είναι σωστά και είναι πολύ καλό να κατανοούμε το πρόβλημα, όπως επίσης να έχουμε καθαρή εικόνα για το τι πρέπει να γίνει, ποιος πρέπει να το κάνει αλλά και να προτείνουμε λύσεις για το πρόβλημα του φίλου... Ίσως ο δρόμος της καταγγελίας που έχω προτείνει (όπως και άλλοι) δεν είναι ο πιο αποτελεσματικός... Ποιος θα ήταν ο προτεινόμενος δρόμος λοιπόν εδώ?

    Πιστεύω ότι θα συμφωνήσεις με τα παρακάτω: ... για να μην γίνουμε κι εμείς "κατανεμητάριοι" δεν θα ήταν καλύτερο να κάνουμε τις δουλειές μας και να απαιτούμε απο το άλλο Συμβατικό μέλος (Forthnet σε αυτή τη περίπτωση) να παραδώσει τις "ποιοτικές" υπηρεσίες του χωρίς να χρειάζεται να μπαίνουμε στα ενδότερα της δουλειάς τους?

    Να θυμίσω εδώ τις εμπορικές/συμβατικές σχέσεις: Καταναλωτής<-Σύμβαση->Πάροχος<-RUO->OTE

    Δεν μπορώ να διαχειριστώ το RUO σαν καταναλωτής (άρα ούτε μπορώ να ζητήσω αποζημιώσεις απο τον ΟΤΕ)... μόνο τη Σύμβαση με το Πάροχο, ο οποίος είναι και υπεύθυνος για τη ποσοτική και ποιοτική παράδοση των υπηρεσιών για τις οποίες πληρώνεται
    Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Producer : 25-07-08 στις 11:12.

  13. #28
    Εγγραφή
    27-06-2005
    Μηνύματα
    1.214
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Τύπος
    ADSL2+ Forthnet Full
    Ταχύτητα
    10240/1024
    ISP
    Forthnet
    DSLAM
    Forthnet - ΠΕΙΡΑΙΑ
    Router
    Vigor 2820n
    Δυστυχώς όση καλή διάθεση και να έχει η Forthnet να σε εξυπηρετήσει, και όσες καταγγελίες και να κάνεις, αν ο τύπος του ΟΤΕ δεν κάνει σωστά τη δουλειά του δεν θα λυθεί το πρόβλημά σου....τι προτείνω....δύσκολο. Ίσως η πίεση προς τη Forthnet αλλά και η δυσφήμιση του ΟΤΕ, θα μπορούσαν συνδυαστικά θα οδηγήσουν το ΟΤΕ να σκεφτεί λίγο πιο σοβαρα να ασχοληθεί με το θέμα.
    Δυστυχώς μία απλή καταγγελία προς τη Forthnet το μόνο αποτέλεσμα που μπορεί να έχει είναι κάποιο πρόστιμο από ΕΕΤΤ, χωρίς να αντιμετωπίσει την ρίζα του προβλήματος που είναι το λάθος του ΟΤΕ.
    Δεν είμαι νομικός, οπότε δνε ξέρω αν θα μπορούσες να κάνεις κατευθείαν καταγγελία στον ΟΤΕ με βάση τα στοιχεία που θα σου δώσει η Forthnet (μίλα με κάποιο δικηγόρο και ίσως με το νομικό τμήμα της Forthnet), ώστε να είναι ο ΟΤΕ αυτός που ως αποδέκτης της καταγγελίας να πρέπει να δώσει επαρκείς εξηγήσεις στην ΕΕΤΤ για τις ενέργειες που έκανε για την επίλυση του προβλήματος.
    Αν κάνεις καταγγελία στη Forthnet, η Forthnet θα δείξει κάλιστα ότι έκανε όλα τα απαραίτητα βήματα, οπότε η ΕΕΤΤ θα κλείσει την υπόθεση χωρίς όμως να έχει λυθεί το πρόβλημά σου.

    ........Auto merged post: pk33 πρόσθεσε 1 λεπτά και 35 δευτερόλεπτα αργότερα ........

    Επίσης, ώς καταναλωτής έχεις κάθε νομικό δικαίωμα να επικαλεστείς το RUO γιατί αυτό είναι νόμος του κράτους, συνεπώς μπορείς κάλιστα να αναζητήσεις μέσω RUO τους πραγματικούς υπευθύνους
    Τελευταία επεξεργασία από το μέλος pk33 : 25-07-08 στις 11:17. Αιτία: auto merged post

  14. #29
    Εγγραφή
    21-01-2008
    Μηνύματα
    494
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    DSLAM
    Cyta Hellas - ΚΙΒΩΤΟΣ
    Πράγματι το πρόβλημα είναι πολύπλοκο και ούτε κι εγώ είμαι νομικός για να πω εάν μπορείς να έχεις απαιτήσεις απο τον ΟΤΕ. Το θέμα είναι ότι δεν έχεις και αποδείξεις χειροπιαστές για τον υπαίτιο. Ασε που εκτός απο "κατανεμητάριοι" θα γίνουμε και δικηγόροι

    Εγώ πιστεύω (ελπίζω) στη δράση/αντίδραση που θα έχει μια πίεση (καταγγελία) προς την Forthnet. Η δράση του καταναλωτή θα πρέπει λογικά να δημιουργήσει τη σωστή αντίδραση απο τη Forthnet και αυτή θα ήταν πίεση προς τον ΟΤΕ να διορθώσει το πρόβλημα.

    Επίσης νομίζω ότι δεν θα μπορούσες να πιέσεις απευθείας τον ΟΤΕ όταν δεν έχεις σύμβαση μαζί του (not sure 100%). Εδώ παίρνεις τηλέφωνο στις βλάβες του ΟΤΕ (121) και εάν είσαι σε εναλλακτικό στο κλείνουν στα μούτρα μερικές φορές (το καλύτερο είναι να σου πουν ότι δεν είσαι Πελάτης τους και να επικοινωνήσεις με το αντίστοιχο τεχνικό τμήμα του ανάλογου παρόχου)

    Εάν ενδιαφέρεται πραγματικά η Forthnet για τους Πελάτες της θα πρέπει να πιέσει τον ΟΤΕ (με όποιο εργαλείο έχει) και όχι απλά να υπερασπίζεται τη θέση της χωρίς να δίνει λύσεις. Πράγματι, ο ΟΤΕ έχει αποδείξει πολλές φορές ότι τους έχει γραμμένους τους Πελάτες των εναλλακτικών... άρα ξέρουμε ότι τα πράγματα είναι δύσκολα για τους άλλους παρόχους. Αυτοί όμως όταν δέχονται πιέσεις και απο τις 2 πλευρές (καταγγελία καταναλωτή + εσκεμμένη αδράνεια ΟΤΕ) διαλέγουν την εύκολη λύση: "δεν φταίω εγώ... άλλοι φταίνε"... Αποτέλεσμα? Μηδέν! Εγώ θέλω λύσεις, όχι δηλώσεις

    Για το RUO αναφέρθηκα με το ρήμα "διαχειριστείς". Φυσικά μπορείς να επικαλεστείς τους κανόνες. Δεν είμαι σίγουρος εάν μπορείς να τους "επιβάλεις/χρησιμοποιήσεις" προς τον ΟΤΕ=μια μορφή διαχείρισης

    Edit: (προσθήκη): Η διαδικασία της καταγγελίας είναι χρονοβόρα και δεν θα αποφέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα. Το μόνο που θα καταφέρει κάποιος με τη καταγγελία είναι (ίσως) να πιέσει τη κατάσταση. Έτσι ο πάροχος (ίσως και ο ΟΤΕ εάν υπάρξει σωστή αντίδραση) θα προσέξει (ίσως ξανά εδώ) λίγο παραπάνω μήπως και πράγματι έχει κάνει καμιά λαδιά και του έρθει μετά απο κανένα χρόνο κανένα πρόστιμο (της πλάκας).

    Δεν είναι λύση η καταγγελία... είναι "εργαλείο" πίεσης. Εάν η ΕΕΤΤ και οι άλλοι οργανισμοί ήταν σοβαροί θα είχαν θέσει ποιοτικά κριτήρια προς γνώση και συμμόρφωση και δεν θα χρειαζόντουσαν πρόστιμα και τόνοι χαρτιών με καταγγελίες (εντελώς αντι-οικολογικό το σύστημα by the way ). Η "τιμωρία" θα ερχότανε απο αλλού.. Άσε που τα πρόστιμα απο ΕΕΤΤ κλπ δεν σημαίνουν λύσεις... Ίσως σημαίνουν καταστολή (όχι στην Ελλάδα πάντως)

    Τεσπά... έχουν γραφτεί εκατομμύρια λέξεις στο forum για τη κατάσταση... back on topic...

    Εγώ πρότεινα καταγγελία και όποιον πάρει ο Χάρος (ΟΤΕ, Forthnet κλπ) γιατί μέχρι τώρα ο φίλος μας είναι αυτός που πληρώνει τα σπασμένα του συστήματος... άλλες προτάσεις?
    Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Producer : 25-07-08 στις 12:08.

  15. #30
    Εγγραφή
    18-05-2008
    Περιοχή
    Χίος
    Μηνύματα
    132
    Downloads
    1
    Uploads
    0
    Τύπος
    ADSL2+ Forthnet Full
    Ταχύτητα
    12000/1020
    ISP
    Forthnet
    DSLAM
    Forthnet - ΧΙΟΣ
    Router
    WAG200G
    SNR / Attn
    6(dB) / 20(dB)
    Path Level
    Interleaved
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από pk33 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Προφανώς είναι αρκετά εύκολο για τον τεχνικό να μπερδέψει το δικό σου ζεύγος με το δπιπλανο του και να σε συνδέσει σε άλλον πάροχο, και είναι θαυμαστό που δεν γίνονται περοσσότερα τέτοια λάθη!
    Οι θέσεις είναι αριθμημένες, προκαθορισμένες, οι γεφυρώσεις γίνονται με βάση συγκεκριμένη λίστα και εφόσον ο τεχνικός είναι στοιχειωδώς συγκεντρωμένος, η πιθανότητα λάθους είναι πολύ μικρή.

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από pk33 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αυτοί που κάνουν τη δουλειά λέγονται κατανεμητάριοι και δυστυχώς μετά την εθελούσια έμειναν λίγοι και γιαυτό δεν προλαβαίνουν να βγάζουν μεγάλο όγκο ενεργοποιήσεων.
    Δε χτίζουν δα και το Σινικό Τείχος...

    1ο. Για να γίνουν 40-50 γεφυρώσεις δεν απαιτείται πάνω από μία ώρα (ή λίγο περισσότερο, αναλόγως τη διάταξη) και αυτός είναι ο αριθμός συνδέσεων μιας εβδομάδας ή και ενός μήνα για πολλά κέντρα. Ακόμα και αν προσθέσουμε στις συνδέσεις των εναλλακτικών τις νέες γραμμές, τις μεταφορές και ό,τι αφορά αμιγώς τον ΟΤΕ και πάλι ο όγκος της δουλειάς είναι πολύ λίγος και γι'αυτό ο περισσότερος χρόνος των τεχνικών αναλώνεται σε άλλες εργασίες.

    2ο. Δεν προγραμματίζουν πυρηνικό αντιδραστήρα, καλώδια καρφώνουν. Ακόμα και ένας ανειδίκευτος εργάτης μπορεί να το κάνει αυτό με λιγότερο από μισή ώρα εκπαίδευση. Εξ ορισμού κάθε τεχνικός είναι ΚΑΙ "κατανεμητάριος", όπως τους αποκαλείς φίλε pk33. Αν υπάρχει σήμερα τεχνικός στον ΟΤΕ που δεν ξέρει να το κάνει, τότε είτε δεν είναι τεχνικός (αλλά π.χ. μόνο προγραμματίζει κέντρα) ή έχει τον τίτλο αλλά δεν ξεχωρίζει το κατσαβίδι από το σφυρί και το τηλεφωνικό καλώδιο από το καλώδιο του ρεύματος.

    Αν αυτή τη "δικαιολογία" φίλε pk33 την έχεις ακούσει εκ των έσω, τότε για κάποιους τους χρειάζεται όχι εθελουσία αλλά υποχρεωτική έξοδος και μάλιστα με κλωτσιές. Αν χρειάζεται ειδικός τεχνικός για αυτό το κομμάτι, τότε και στις οικοδομές θα πρέπει σε κάθε συνεργείο να υπάρχει μεταξύ άλλων ένας καρφωτής απλών καρφιών, ένας καρφωτής ατσαλόκαρφων και ένας ειδικευμένος σε μικρά καρφάκια. Α ναι, και ένας ακόμα εργάτης για να βγάζει τα καρφιά που στραβοκαρφώνουν οι προηγούμενοι.

    Όσο για την ελεγχόμενη πρόσβαση στο χώρο, υπάρχουν και οι προϊστάμενοι, για να επιβλέψουν ή και να εργαστούν...

    Νομίζω τέτοιες τοποθετήσεις δυσφημούν άνευ λόγου τους συναδέλφους στον ΟΤΕ, δεν είναι τόσο τραγικά τα πράγματα (ή μήπως είναι και δεν το ξέρουμε; Μπορεί να κάνω και εγώ λάθος)

Σελ. 2 από 4 ΠρώτηΠρώτη 1234 ΤελευταίαΤελευταία

Παρόμοια Θέματα

  1. Μηνύματα: 25
    Τελευταίο Μήνυμα: 23-01-09, 18:30
  2. Πρόβλημα εκ του "μηδενός "
    Από steve2101 στο φόρουμ Linksys ADSL modems και routers
    Μηνύματα: 0
    Τελευταίο Μήνυμα: 25-11-07, 19:42
  3. Tιτλοι Θεμάτων "Βοήθεια!", "Heeelp!" "SOOOS" κτλ.κτλ.
    Από tutuyo στο φόρουμ Η Γνώμη σας
    Μηνύματα: 17
    Τελευταίο Μήνυμα: 29-08-06, 19:39

Bookmarks

Bookmarks

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα
  • Δεν μπορείτε να αναρτήσετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
  •  
  • Τα BB code είναι σε λειτουργία
  • Τα Smilies είναι σε λειτουργία
  • Το [IMG] είναι σε λειτουργία
  • Το [VIDEO] είναι σε λειτουργία
  • Το HTML είναι εκτός λειτουργίας