Σελ. 5 από 7 ΠρώτηΠρώτη ... 34567 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση 61-75 από 105
  1. #61
    Εγγραφή
    12-09-2007
    Περιοχή
    far away from where my mind is...
    Μηνύματα
    13.771
    Downloads
    31
    Uploads
    2
    Τύπος
    ADSL2+
    Ταχύτητα
    14000/1021
    ISP
    ΟΤΕ Conn-x
    Router
    ST585-ZTE ZXV10 W300 v5.2
    SNR / Attn
    9.5(dB) / 16(dB)
    Path Level
    Fastpath
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από petya44 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Να μην ακούσω ξανά περί service της Acer. Άφησα το 5920G στην InfoQuest της Θεσσαλονίκης στις 22/9 για να αλλάξουν την κάρτα γραφικών που καταστράφηκε και ακόμα δεν το έχω πάρει. Δεν τους στέλνουν ανταλλακτικό λέει.
    Επίσης πρέπει να κάνεις και ένα τάμα στην Παναγία της Τήνου και να στείλεις και ένα γράμμα στον Άγιο Βασίλη να τους πάει κάρτα γραφικών τα Χριστούγεννα
    I'm lazy. But it's the lazy people who invented the wheel and the bicycle because they didn't like walking or carrying things.

  2. #62
    Εγγραφή
    10-01-2008
    Μηνύματα
    1.372
    Downloads
    6
    Uploads
    0
    Ταχύτητα
    24576/1024
    ISP
    OTEnet
    DSLAM
    ΟΤΕ - ΚΕΡΑΜΕΙΚΟΣ
    Path Level
    Fastpath
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Mouse Potato Εμφάνιση μηνυμάτων
    Επίσης πρέπει να κάνεις και ένα τάμα στην Παναγία της Τήνου και να στείλεις και ένα γράμμα στον Άγιο Βασίλη να τους πάει κάρτα γραφικών τα Χριστούγεννα
    Αν ήταν καλό παιδί και όχι φωνακλάς!!!!!
    The 3 most dangerous things in the world are a computer technician with a software patch, a programmer with a screwdriver and a customer with an idea....
    Εγκατάσταση Ubuntu και Joomla

  3. #63
    Εγγραφή
    11-07-2003
    Περιοχή
    Αποδημος Ελληνισμος
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    960
    Downloads
    6
    Uploads
    0
    Τύπος
    Cable
    Ταχύτητα
    200/40
    ISP
    AIM Τσεχια
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από overvolt Εμφάνιση μηνυμάτων

    Στα όλα υπάρχει μια ιεραρχία , και όλα τα κέντρα σέρβις εξυπηρετούνται με την σειρά τους , στο θέμα ανταλλακτικά.
    Κανένα κέντρο σέρβις , δεν θα πλακωθεί με τα κεντρικά εις χάριν του πελάτη .
    μα και να πλακωθει με τα κεντρικα δεν θα γινει τιποτα. Οταν η Acer εχει 2 αποθηκες ανταλλακτικων σε Αγγλια και Ολλανδια για να εξυπηρετει ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ και με την αποθηκη της Ιταλιας λογω κεντρικων γραφειων να ειναι μονο για την Ιταλια, ποιος θα πρωτοεξυπηρετηθει; Το εχω πει και παλαιοτερα ολα τα service point κανουν οτι μπορουν να εξυπηρετουν γιατι τα περισσοτερα περα απο την Acer εχουν και αλλα προιοντα που εμπορευονται, ειτε λιγα, ειτε πολλα. Οταν ομως αλλοι αποτελουν την αρτηριοσκληρωση δυστυχως θα πασχουν και αυτα.
    Νothing that you learned from ash and debris...

  4. #64
    Εγγραφή
    11-05-2006
    Μηνύματα
    876
    Downloads
    12
    Uploads
    0
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Mouse Potato Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σκέψου πως καλύτερα να γίνει επιδιόρθωση σε 1-2 μήνες παρά να παραγγείλουν τόσα νέα κομμάτια ώστε να γίνει αντικατάσταση... Καταλαβαίνεις πως αν για μικροπροβλήματα κάνουν 1-2 μήνες, φαντάσου για την αντικατάσταση πόσο θα κάνουν

    Δεν έχει αναρωτηθεί κανείς γιατί τα μηχανάκια αυτά τις περισσότερες φορές είναι αρκετά φθηνότερα από τ' αντίστοιχα του ανταγωνισμού;
    Χαχα! Δεν ηξερα οτι αντικατασταση για την acer, σημαινει αλλάζω κομματι-κομματι το λαπτοπ! χαχα!
    Πω πω ευτυχως που δεν επεσα στην ανάγκη τους
    Μια χαρα ειμαι με την HP
    Επισης εχω ακουσει οτι και το Πλαισιο την προωθει πολύ αυτην την εταιρεια, την acer... Κύλησε ο τέτζερης που λενε.. (την εχω παθει απο το Πλαισιο, αρκετα παλια, με δικο τους υπολογιστη turbo-x).

  5. #65
    Το avatar του μέλους overvolt
    overvolt Guest
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από fumantsu Εμφάνιση μηνυμάτων
    ποιος θα πρωτοεξυπηρετηθει;
    Συμφωνώ μαζί σου , αλλά πιάστηκα από το συγκεκριμένο ..

    Βασικά η ACER δεν έχει και τα ποιο ζημιάρικα λάπτοπ ,
    και αυτό είναι γεγονός .

    Βέβαια λόγο προσιτής τιμολόγησης κάνει καλές πωλήσεις .
    Και εκεί ξεκινάν τα ευτράπελα , διοτι έχει ως Target Group τους πιτσιρικάδες .
    Οπου τα κάνουν λαμπόγυαλα και μετά ζητάνε εγγύηση.

    Αμα είχαν σκάσει κανα δυό χιλιάρικα , για κανένα VAIO ή Toshiba ,
    τότε θα ήταν αλλιώς ..
    θα έβγαζαν το σκύλο απο το σπιτάκι για να κοιμηθεί το λαπτοπ .

    Το δικό μου κομμάτι άνηκε στο κόστος των 1000 € στην προηγούμενη τριετία ,
    και έχει σεβαστής ποιότητας υλικά , και υπέροχη οθόνη Samsung .
    Ολα τα υποσυστήματα INTEL , και πετυχημένο σχεδιασμό στο θέμα ψύξη .

    Τέλος πάντων ... όλα καλά και άγια , και υπομονή στους πάσχοντες .

  6. #66
    Εγγραφή
    12-09-2007
    Περιοχή
    far away from where my mind is...
    Μηνύματα
    13.771
    Downloads
    31
    Uploads
    2
    Τύπος
    ADSL2+
    Ταχύτητα
    14000/1021
    ISP
    ΟΤΕ Conn-x
    Router
    ST585-ZTE ZXV10 W300 v5.2
    SNR / Attn
    9.5(dB) / 16(dB)
    Path Level
    Fastpath
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από overvolt Εμφάνιση μηνυμάτων
    Και εκεί ξεκινάν τα ευτράπελα , διοτι έχει ως Target Group τους πιτσιρικάδες .
    Οπου τα κάνουν λαμπόγυαλα και μετά ζητάνε εγγύηση.
    Επιμένω... Αυτό από πού προκύπτει; πες μου ένα παράδειγμα
    I'm lazy. But it's the lazy people who invented the wheel and the bicycle because they didn't like walking or carrying things.

  7. #67
    Εγγραφή
    17-06-2007
    Μηνύματα
    392
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Ταχύτητα
    καμιά φορά 768..
    ISP
    Conn-x OTE/Otenet
    DSLAM
    ΟΤΕ - ΑΓ. ΝΙΚΟΛΑΟΥ
    Router
    speedtouch 585
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από overvolt Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ισως και λέω ίσως , εαν ερχόσουν σε συνεννόηση με το Ελληνικό Service ,
    να σου έδιναν στοιχειά , ώστε να πιέσεις να μάθεις , για το θέμα διαθεσιμότητα υλικού,
    στέλνοντας μήνυμα στα κεντρικά .
    Ώστε να επιταχύνεις κάπως την διαδικασία επίλυσης .
    Στα όλα υπάρχει μια ιεραρχία , και όλα τα κέντρα σέρβις εξυπηρετούνται με την σειρά τους , στο θέμα ανταλλακτικά.
    Κανένα κέντρο σέρβις , δεν θα πλακωθεί με τα κεντρικά εις χάριν του πελάτη .
    Για να επιταχυνθεί η διαδικασία επίλυσης εγώ προτείνω να πάει στα κεντρικά και να φτιάξει το laptop μόνος του, και μετά να τους πει κι ευχαριστώ και να τους πληρώσει και ένα ποσό για τα μεταφορικά. Επίσης μπορεί να αγοράσει την acer η αν δεν έχει τα λεφτά να δει αν κανένας από τους μεγαλομετόχους έχει ανύπαντρο τέκνο ώστε να το παντρευτεί. Έτσι θα πιέσει εκ των έσω την ιεραρχία με ακόμα μεγαλύτερα αποτελέσματα
    Schiller : Ενάντια στη βλακεία ακόμα και οι θεοί μάταια αγωνίζονται.

  8. #68
    Εγγραφή
    03-05-2009
    Μηνύματα
    423
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Πάντως έχω δει και με άλλες εταιρίες οτι έχουν προβλήματα ιδιως στο μετα την πώληση κομμάτι τους.

    Οι τεχνικοι τους είναι ασχετοι και σε πολλές περιπτώσεις τυχαίνει να ξερεις περισσότερα απο αυτους.
    Και όχι μονο τις acer έτσι....
    Και η ΗΡ απο προσωπική εμπειρία και αλλες απο εμπειριες φίλων.

    Πάντως όσοι γνωστοι μου έχουν acer ειναι αρκετα ευχαριστημένοι.
    Δεν ξερω τι την έπιασε τωρα τελευταια και κανει λάθη....

  9. #69
    Εγγραφή
    13-12-2007
    Μηνύματα
    41
    Downloads
    11
    Uploads
    0
    ISP
    HOL
    DSLAM
    HOL - ΝΙΚΑΙΑ
    Path Level
    Interleaved
    Εγω αγόρασα το ACER aspirte 6920G περίπου το Πάσχα 2008. Μέχρι στιγμής δεν είχα κάποια προβλήματα που να έπρεπε να το πάω σε επισκευη. Αυτό που έχω κάνει κάποιος γνωστός μου που έχει κατάστημα με Η/Υ για φορματ κανα 2 φορές και κυρίως backup και επαναφορά στις αρχικές ρυθμίσεις. Βέβαια έχω απεγκαταστήσει κάποια προγραμματα της ACER, γιατι δεν με βόλευαν.
    Υ.Γ. 1: Έλεγξα και για την εθελοντική ενέργεια της ACER και ευτυχώς δεν είμαι μέσα στους άτυχους.

  10. #70
    Το avatar του μέλους overvolt
    overvolt Guest
    Μιας και ψάχνοντας στην ACER για κάποιες ενημερώσεις ,
    έπεσα στην σελίδα με τα Service .

    Αχρείαστα νάνε .. αλλά όποιος θέλει τα αποθηκεύει .
    http://www.acer.gr/acer/service

    Support for Greece
    support_greece@acer-euro.com


    ALMAN HELLAS LTD
    Ortansias 23
    136 77 - Acharnai
    Athens - Greece
    Phone Number: +30 210 2409150
    Fax Number: +30 210 2409155


    MDI S.A.
    System & Services 1, Rafailidou & Agriniou Str.
    177 78 - Tavros
    Tel. +30 210 4804-500
    Fax +30 210 4804-501
    Web: www.mdi.gr


    MDI S.A. THESSALONIKI
    N.MANTZAROU STR. N°11
    54627 THESSALONIKI
    Phone number 2311993700
    Fax 2310 566549
    Fiscal code/ VAT: 094022760 DOY. FAEE ATHINON

    INFO-QUEST S.A.
    Str. Al. Pantou 25 / 27
    17671 Kallithea
    Fiscal code/VAT : 094155882
    Fax : 2119991432
    Phone number : 2119991260

    INFOQUEST THESSALONIKI
    MARINOY ANTIPA 41
    57001 THESSALONIKI
    TEL. 2310803260 FAX. 2310803287
    Fiscal code/VAT : 094155882 DOY.FAEE ATHINON

    ECHO HELLAS S.A.
    KIFISIAS 44 Str.
    KALAMARIA 55134
    THESSALONIKI GREECE
    VAT CODE : 094489882
    TEL. +302310922882
    FAX:+302310922313

  11. #71
    Εγγραφή
    03-06-2007
    Μηνύματα
    283
    Downloads
    2
    Uploads
    0
    Η καταγγελια μου ηταν η εξης σχετικα με το προαναφερθεν λαπτοπ της ακατανομαστης εταιριας και του κιτρινομαυρου καταστηματος...


    Στις 12/10/2009 και ωρα 20.02 αγόρασα από το κατάστημα E-Shop Γαλατσίου ένα καινούργιο φορητό υπολογιστή ACER Aspire Timeline 3810T-354G32N.

    Μετά από 1 ώρα χρήσης διαπίστωσα ότι υπήρχε ένα σχετικό πρόβλημα με την θερμοκρασία στην αριστερή πλευρά του υπολογιστή στην κάτω επιφάνεια αλλά δεν το θεώρησα σημαντικό καθώς δεν ήταν μόνιμο.

    Την επομένη 13/10/2009 ανακοινώνεται στον ιστότοπο http://customercare.acer-euro.com/cu...GRE&IType=JM31 πρόγραμμα εθελοντικης ανάκλησης του συγκεκριμένου μοντέλου από την κατασκευάστρια εταιρία λόγω σχεδιαστικού σφάλματος στην τοποθέτηση του καλωδίου σύνδεσης του μικροφώνου. Όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά: «Η Acer δημιούργησε ένα εθελοντικό πρόγραμμα για την αντικατάστασης του καλώδιο του μικροφώνου στις μονάδες που έχουν επηρεασθεί προκειμένου να εξαλειφτεί οποιοσδήποτε κίνδυνος υπερθέρμανσης.

    Έχει υποπέσει στην προσοχή μας ότι ορισμένοι Φορητοί υπολογιστές Acer Aspire μπορεί να υπερθερμανθούν κάτω συγκεκριμένες συνθήκες. Για αυτό το λόγο η Acer εθελοντικά ενημερώνει για το κίνδυνο και αναλαμβάνει μέσω ενός προγράμματος την αντικατάσταση του υλικού για αυτά τα προϊόντα.

    Οι μονάδες που επηρεάζονται είναι τα μοντέλα Acer Aspire AS3410, AS3810T, AS3810TG, AS3810TZ και AS3810TZG που έχουν κατασκευαστεί πριν από τις 15 Σεπτεμβρίου 2009. Στις εν λόγο μονάδες το καλώδιο του μικροφώνου μπορεί να υπερθερμανθεί. Κατά συνέπεια, το περίβλημα της μονάδας μπορεί να παραμορφωθεί και ενδέχεται να προκληθεί δυσλειτουργία στο σύστημα.» .

    Αφού καταχώρησα τα απαιτούμενα στοιχεία διαπίστωσα ότι ο υπολογιστής ανήκει στην συγκεκριμένη παρτίδα. Οδηγήθηκα σε άλλη ιστοσελίδα που ανέφερε τα εξής:

    «Έχετε ήδη υποβάλει αίτηση για την επισκευή της μονάδας ή να έρθει σε επαφή μαζί σας ένας εκπρόσωπος του τηλεφωνικού κέντρου της Acer.
    Σε περίπτωση που δεν έχει επικοινωνήσει κάποιος μαζί σας, παρακαλούμε να έρθετε σε επαφή με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μας.

    Με Εκτίμηση
    Acer.

    Όπως ήταν αναμενόμενο κανείς δεν επικοινώνησε μαζί μου τελικά.



    Επικοινώνησα αρχικά τηλεφωνικά (15 και 19/10/2009) με το κατάστημα e-shop (τμήμα service) γαλατσίου για να επιστρέψω το προιόν καθώς σύμφωνα με την πολιτική του καταστήματος που αναφέρεται ξεκάθαρα στον ιστότοπο http://www.e-shop.gr/support.phtml#2y (Αγοράζοντας από το e-shop.gr οποιοδήποτε προϊόν, πέρα από την επίσημη εγγύηση του κατασκευαστή, σας παρέχουμε επιπρόσθετα εγγύηση άμεσης αντικατάστασης του σε περίπτωση DOA (εξαρχής ελαττωματικό προϊόν), μηδενίζοντας έτσι τον χρόνο αναμονής service για προϊόντα που δεν λειτούργησαν ποτέ. Η εγγύηση DOA παρέχεται για έως 7 ημέρες από την ημερομηνία αγοράς του προϊόντος.), την κοινοτική νομοθεσία (Ευρωπαϊκή Οδηγία (44/1999)) και την ελληνική νομοθεσία (Αστικός Κώδικας άρθρα 535-543) είχα κάθε δικαίωμα να προβώ σε αυτή την ενέργεια. Ο υπάλληλος αρνήθηκε οποιαδήποτε ευθύνη της εταιρίας E-shop, αρνήθηκε να αναφέρει τα στοιχεία του και αρνήθηκε να με συνδέσει με κάποιο ανώτερο του για να ρωτήσω γιατί αρνούνται τα όσα υπόσχονται και είναι υποχρεωμένοι από την νομοθεσία να παρέχουν.

    Αργότερα την ίδια μέρα μετά από επίσκεψη στο κατάστημα και σε αναφορά που έγινε στον υπάλληλο με τον οποίο συνομίλησα στην υποτιθέμενη διετή εγγύηση που υπόσχεται το κατάστημα στους φορητούς υπολογιστές, όπως αυτή περιγράφεται στην ανωτέρω ιστοσελίδα (Από 01/07/2009 το e-shop.gr προσφέρει διετή εγγύηση άμεσης αντικατάστασης του laptop σου με ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΙΟ. Με τον τρόπο αυτό μηδενίζεις τον χρόνο αναμονής για την επισκευή του φορητού σου υπολογιστή από «εξουσιοδοτημένα κέντρα Service» ενώ δεν σου προσφέρουμε απλά τον υπολογιστή σου επισκευασμένο αλλά σου δίνουμε ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ! Ισχύουν οι ακόλουθες προϋποθέσεις αντικατάστασης:

    * Η εγγύηση ισχύει για φορητούς υπολογιστές (laptops) ACER, HP, INNOVATOR, TOSHIBA, SONY από 01.07.09, για φορητούς υπολογιστές FUJITSU από 15.10.09, για φορητούς υπολογιστές LENOVO από 14.09.09, για φορητούς υπολογιστές ASUS από 15.11.09 και για 2 ολόκληρα χρόνια από την ημερομηνία αγοράς τους.

    * Η βλάβη πρέπει να αφορά το υλικό (hardware) και όχι το λογισμικό (software) του υπολογιστή.

    * Με την παράδοση του laptop, πρέπει να παραδοθούν και όλα τα παρελκόμενά του (φορτιστές, μπαταρίες κτλ)) ειπώθηκε ότι δεν γίνεται άμεσος έλεγχος από την εταιρία E-shop αλλά μεταβιβάζονται στην (διαβόητη για την ποιότητα παροχής υπηρεσιών της) Alman Hellas για τεχνικό έλεγχο και σε ορισμένες περιπτώσεις και για την επισκευή του υπολογιστή αν η βλάβη είναι μικρής έκτασης, σε αντίθεση με τα όσα ψευδώς δηλώνει το κατάστημα.



    Παρόλη λοιπόν την πολιτική DOA που δηλώνουν στον παραπάνω ιστότοπο, τελικά δεν καλύφθηκα όπως το κατάστημα υπόσχεται.



    Αργότερα, ελπίζοντας σε καλύτερη αντιμετώπιση, επικοινώνησα τηλεφωνικά με την ACER HELLAS (στις 19/10/2009) και αφού μου έδωσαν κωδικό αιτήματος επισκευής μου υπέδειξαν να αποστείλω τον υπολογιστή με ταχυμεταφορέα στην εταιρία CPI. Τελικά (λόγω προβλήματος υγείας) παρέδωσα στις 05/11/2009 ιδιοχείρως τον φορητό υπολογιστή στον προτεινόμενο από την Acer HELLAS παροχέα service (CPI στον Ταύρο).

    Ο τεχνικός στον οποίο παρέδωσα τον φορητό υπολογιστή με ενημέρωσε ότι θα γίνει τεχνικός έλεγχος στις επόμενες 2-3 ημέρες και η επισκευή θα πραγματοποιηθεί μετά την παραλαβή των ανταλλακτικών από την CPI. Επίσης με ενημέρωσαν για την ιστοσελίδα της CPI όπου μπορώ να ενημερώνομαι για την πορεία της επισκευής ανά πάσα στιγμή. Τέλος με ενημέρωσαν ότι μόλις ολοκληρωθεί η διαδικασία θα μου αποσταλεί γραπτό μήνυμα που θα με ειδοποιεί για την παραλαβή του επισκευασμένου υπολογιστή.

    Τηλεφωνώντας μετά από 13 ημέρες στην εταιρία CPI (παρακολουθώντας καθημερινά την στάσιμη κατάσταση επισκευής στην ιστοσελίδα της CPI) για την πορεία της επισκευής, με έκπληξη ενημερώνομαι ότι o υπολογιστής δεν είχε επισκευαστεί ακόμη γιατί τα ανταλλακτικά τα οποία έχουν παραγγελθεί ακόμη αναμένονται (υποτίθεται άμεσα όπως ψευδώς με είχαν διαβεβαιώσει από την Acer Hellas μιας και πρόκειται για βλάβη σε καινούργιο μηχάνημα με γνωστή υπαιτιότητα της κατασκευάστριας εταιρίας για την οποία δεν είχαν κάνει τα στοιχειώδη όπως χρηματική αποζημίωση ή αντικατάσταση με νέο υπολογιστή άμεσα).

    Σήμερα Τετάρτη 2 Δεκεμβρίου 2009, έχουν περάσει 28 ημέρες (20 εργάσιμες) και ακόμη αναμένονται τα ανταλλακτικά από την εταιρία Acer για να παραληφθούν από τον παροχέα service CPI.

    Όπως είναι λογικό το συγκεκριμένο θέμα δεν είναι υπαιτιότητα της CPI καθώς και σε άλλες χώρες όπως αναφέρεται σε πολυάριθμα ευρωπαϊκά fora είναι παροιμιώδης η καθυστέρηση στην επισκευή του προβλήματος αυτού από την εταιρία.

    Σήμερα, Τετάρτη 2 Δεκεμβρίου 2009, σε νέα τηλεφωνική επικοινωνία με τον υπάλληλο της CPI μου πρότεινε να επικοινωνήσω με την Acer, πράγμα το οποίο και έγινε άμεσα και η απάντηση από την ACER HELLAS ήταν αν επιθυμώ να στείλω email στην διεύθυνση support_greece@acer-euro.com στο οποίο δηλώνω ότι αρνούμαι την εκτέλεση της επισκευής εάν θέλω να παραλάβω τον υπολογιστή άμεσα για να μην περιμένω άλλο αυτή την ανούσια αναμονή λόγω της ανικανότητας της Acer με ότι αυτό συνεπάγεται για την εύρυθμη λειτουργία της συσκευής.

    Αυτή την απάντηση μου έδωσαν οι κύριοι τις ACER και απλά μου ανέφεραν ότι δεν μπορεί να γίνει κάτι άλλο και απλά να περιμένω αν επιθυμώ να επισκευαστεί το πρόβλημα το οποίο έχει ήδη παραδεχθεί ότι είναι κατασκευαστικό ελάττωμα.

    Θεωρώ ανεπίτρεπτη την καθυστέρηση επισκευής για ένα μηχάνημα που ήταν από κατασκευής ελαττωματικό, η εταιρία έχει δηλώσει την υπαιτιότητά της, θα έπρεπε να έχει φροντίσει για την αντικατάστασή του ή την αποζημίωση του εκάστοτε αγοραστή για την ταλαιπωρία που υπέστη, τις χαμένες εργατοώρες και τα χαμένα χρήματα λόγω της απώλειας ενός προϊόντος το οποίο επρόκειτο να χρησιμοποιηθεί σαν εργαλείο δουλειάς.


    Τα στοιχεία μου είναι διαθέσιμα ανά πάσα στιγμή.

    Το ανωτέρω κείμενο έχει αποσταλλεί στην γενική γραμματεία καταναλωτή, στο Ινκα και Εκπιζω σαν δυο χωριστές καταγγελίες για το Eshop και την Acer Hellas.


    Το λαπτοπ λειτουργουσε κανονικοτατα. και πριν το αγορασω ειχα ακουσει τα καλυτερα και ειχα δει απο κοντα για πολλες ωρες τα 4810 και 5810 που ειναι μια χαρα λαπτοπ.
    η εταιρια εβγαλε την ανακληση για προληπτικη επισκευη σχεδιαστικου σφαλματος. την οποια προφανως ειναι ανικανη να παρεχει.
    στην συγκεκριμενη περιπτωση δεν φταιει η εταιρια που κανει επισκευες αλλα η ACER που δεν παρεχει ανταλλακτικα η παρεχει προβληματικα parts.
    Απο τα παραπανω φαινεται και η απαραδεκτη σταση του eshop που υποσχεται λαγους με πετραχειλια.

    Οπως ευτυχως διαπιστωσα η Γ.Γ. Καταναλωτη εχει νομικη ισχυ για τετοια θεματα. Αυτοι με βοηθησαν και εβγαλα ακρη.

    Μετα απο την καταγγελια και προωθηση του κειμενου στην acer hellas και στο eshop ελαβα το παρακάτω mail αρχικα απο την acer

    Aξιότιμε Πελάτη

    σας ευχαριστούμε για την επικοινωνία σας με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της Acer, σας ζητούμε συγνώμη για την καθυστέρηση στην ανταπόκριση μας, αναλύοντας την κατάσταση σας θα θέλαμε να σας ανακοινώσουμε την πρόθεση μας να αντικαταστήσουμε τον υπολογιστή σας AS3810T με σειριακό αριθμό : LXPCR0______________ με το παρακάτω υπολογιστή AS3810T με Part Number :LX.PE602.037 [AS3810TZ-414G32I LX.PE602.037 ULV PDC SU4100 2 x 2048 Mb 320 GB Intel® GMA 4500MHD HD Webcam (1 MPixel) Batteria 6 Celle 5.6 με Windows7 Home Premium] και με κωδικό RMA :4003389SD σε περίπτωση που αποδέχεστε την αντικατάσταση του υπολογιστή σας παρακαλούμε να μας ενημερώσετε το συντομότερο ώστε να ολοκληρώσουμε την διαδικασία

    Με Εκτίμηση
    Support Greece


    και αυτο

    Πριν λίγο μου εστειλαν αυτο το mail σχετικα με την διαρκεια της εγγυησης σε ερωτηση μου για το αν θα κανουν δεκτο το αιτημα μου για δωρεαν παραχωρηση επεκτασης εγγυησης.

    Επίσης με βάση τον τύπο του παραστατικό που μας στείλατε θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι ο υπολογιστή σας καλύπτετε από 2 χρόνια εγγύησης, για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία ή διευκρίνηση είμαστε στη διάθεση σας

    Με Εκτίμηση
    Support Greece


    και σειρα καθημερινων τηλεφωνηματων απο τα κεντρικα του eshop και απο τον υπευθυνο του καταστηματος του γαλατσιου λεγοντας μου οτι επιθυμουν να προχωρήσουν σε αντικατασταση και ζητωντας συγνωμη και λεγοντας διαφορα εμετικα οτι η εταιρια τους ειναι μεγαλη και εντιμη και με ονομα.
    Βεβαια το χειροτερο ειναι οτι μου ζητησαν να παω στο καταστημα να "δωσω" τον υπαλληλο με τον οποιο μιλησα τηλεφωνικα και κατ ιδιαν γεγονος το οποίο με εξόργισε πραγματικα...στην τελικη που να θυμαμαι ποιος ηταν μετα δυο μηνες. δεν μπορουν να βρουν αυτον που μιλησα τηλεφωνικα αφου λενε οτι ολα τα καταγραφουν για την καλυτερη εξυπηρετηση;;;;
    και επεμεναν να μου λενε οτι ειναι απαραδεκτο και οτι ηταν αμελεια του υπαλληλου γεγονος για το οποιο δεν πειθομαι καθολου...δηλαδη η το eshop προσλαμβανει αμπαλους η τους δασκαλευει να κοροιδευουν κοσμο. και τα δυο ειναι ανεπιτρεπτα (οπως και αυτο http://topatsiouri.blogspot.com/2009/07/e-shopgr.html).

    εκεινες ομως τις μερες γνωστος μου με ενημερωσε οτι παρελαβε το 3810Τ που ειχε στειλει για την προληπτικη επισκευη και μετα απο 50 (!!!!!!!!!!!!!) μερες και μολις μετα απο 15 λεπτα λειτουργιας καηκε (δεν αναβει και μυριζει καμμενο πλαστικο). δηλαδη λαπτοπ για προληπτικο σερβις επιστρεφει καμμενο...
    Τοτε ήταν που σκεφτηκα μεταξυ σοβαρου και αστειου να ζητησω toshiba για αντικατασταση...

    την τεταρτη που μας περασε με ενημερωσαν σημερα μετα απο 35 μερες αναμονη οτι το λαπτοπ ειναι ετοιμο και να το παραλαβω αν θελω μεχρι να ερθει το λαπτοπ αντικαταστασης...ελεος...νωρις τα καταφεραν για ενα τοσο απλο υποτιθεται θεμα...

    Χτες το πρωι παρελαβα το 3810ΤΖ το οποιο λογω διπυρηνου και WIN7 64 bit πεταει, εχει πολυ καλυτερης ποιοτητας πλαστικα απο το 3810Τ, το επιμαχο σημειο οπου περναει το καλωδιο του μικροφωνου ειναι πολυ πιο δροσερο η οθονη ειναι αρκετα καλυτερη και τελος ο σκληρος δισκος δεν ακουγεται ενω στο παλιο ακουγοταν σαν δευτερος ανεμιστηρας.

    Το καλύτερο της ιστοριας ειναι οτι μετα απο δικη μου καταγγελια και αλλων 8 ατομων όπως ενημερωθηκα απο την Γ.Γ. Καταναλωτη η Acer αναγκαστηκε να αποσυρει τα ελαττωματικα λαπτοπ (594) απο την αγορα και να ανακοινωσει ξανα την ανακληση στην Ελλαδα αυτη την φορα σε μεγαλυτερη κλιμακα και να ειδοποιησει τους κατοχους των ηδη αγορασμενων για αμεση επισκευη (677). δεν τους χαλασε χριστουγεννιατικα να κονομησουν με την οπισθεν και να φτιαξουν ονομα για την εορταστικη περιοδο.


    Εν κατακλειδι διαπιστωνω οτι στην Ελλαδα παντως εχουμε παρα πολυ πλακα...
    Αντι να βριζουμε αυτους που πουλανε ελαττωματικα προιοντα η παρανομουν συστηματικα πεταγεται ο καθενας τυχαρπαστος και λεει "α, εσυ φταις που πηρες Acer"ή"εσύ φταις που πήρες απο το e-shop". Αντι να κοιταμαι να κραταμε σαν καταναλωτες κοινη ευσυνειδητη και σοβαρη σταση για να μην μας δουλευουν και οταν μας δουλευουν να τους κοβουμε τον βηχα

    Προσωπικα απο το eshop ημουν πολυ ευχαριστημενος (αμεσοτατη εξυπηρετηση καλες τιμες ευκολια προσβασης και κοντα στο σπιτι και στην εργασια μου δωρεαν μεταφορικα για μεγαλες συσκευασιες πληρωμη με αντικαταβολη και οχι μπλεξιμο με καρτες).
    Επισης δυο γνωστοι μου ειχαν acer travelmate 5ετιας και τωρα που πηραν τα 4810 και 5810 εχουν τα travelmate για 24/7/365 για κατεβαστηρια χωρις προβλημα.
    αλλα ειχα διαβασει και διαφορα και για τις δυο εταιριες και πιστευα οτι δεν ειναι ο κανονας και αν παει κατι στραβα θα την βρω την ακρη.
    κατι τελικα την βρηκα.
    και εφταιγαν αυτες οι εταιριες για οτι εγινε που παρανομουν συστηματικα για το κερδος. τωρα πχ αν acer ηταν τυπικη ουτε καταγγελια θα χε γινει ουτε θα αναγκαζοταν να προχωρησει σε αντικατασταση ουτε θα επρεπε να τα αποσυρει απο την αγορα φανερα τουλαχιστον ουτε να ξεφτιλιστει για αλλη μια φορα το ονομα της...

    Επαναλαμβανω οπως εγραψα και στο νημα σχετικα με την καταγγελια μου προς τις δυο εταιριες ότι μετα απο αυτο το γεγονος καταλαβα οτι ο καταναλωτης εχει δυναμη και οτι ακομα και στην Ελλαδα ακομα και με την Acer και το Εshop μπορεις να βγαλεις ακρη.
    Για ολα τα παραπανω ειναι θεμα αν εφαγα 25 λεπτα συνολικα για Mail και τηλεφωνα (δεν καλεσα καμμια φορα παντα με καλουσαν πισω - αν και ειναι απωλεια χρονου για κατι για το οποιο δεν εφταιγα) και χαιρομαι παρα πολυ μονο και μονο για τα αμεσα αντανακλαστικα τοσο των δυο εταιριων οσο και των οργανισμων προστασια του καταναλωτη.

    Αυτα τα ολιγα και ευχομαι να ειναι η περιοδος τον εορταστικων αγορων χωρις προβληματα και οσοι ταλαιπωρηστε με παρομοιες περιπτωσεις να βγαλετε ακρη συντομα.
    Τελευταία επεξεργασία από το μέλος goldeneye215 : 12-12-09 στις 18:34.

  12. #72
    Το avatar του μέλους overvolt
    overvolt Guest
    Πολύ καλή η κίνηση του φίλου goldeneye215 ..
    Και βέβαια , φαίνεται η αξία της από το αποτέλεσμα .

    βέβαια διαφωνώ στο συναίσθημα που έχεις βάλει ,στις κατηγορίες περί παρανομίες περί κέρδους .

    Είναι βαριές λέξεις .

    Το Eshop είναι μια τρίχα , μπροστά στο κολοσσό που λέγεται ACER .
    Ο οποίος και έδειξε το μπόι του , στα δύσκολα .

    Αυτό που λείπει στην Ελλάδα λέγεται συνεννόηση .

    Είμαστε μια μικρούλα αγορά σαν χώρα , και καμιά εταιρεία παραγωγής , δεν δέχεται να έχει τμήμα διαχείρισης στο Ελληνικό έδαφος .

    Ο κάθε Μήτσος , κάνει τον εισαγωγέα , και παίζει το Θεό στους ταπεινούς ιθαγενείς.

    Καλά τους έκανες , και τους πάτησες το ποδάρι ..
    Διότι μέσα από τετοιες καταστάσεις , που φτάνουν στο Αμήν .... δίνεται η αφορμή ,
    να αξιολογηθεί ο Μήτσος , και ακόμα ακόμα , να χάσει και την αντιπροσωπεία .

    Δεν έχω δει ακόμα ονομαστό κατασκευαστή,
    που να μην θέλει ευχαριστημένους πελάτες .

    Όσο για το Eshop .... τους αξίζει ένα καλό κλύσμα , διοτι εδώ μιλάμε για απατεωνιά , καταπάτηση έγγραφης δέσμευσης - όρου πώλησης .
    Εξαπάτηση και άγρα πελατών με δόλια μέσα .

    Πρέπει να διαχωρίσουμε .
    Οτι έχουμε τρεις εμπλεκόμενους .

    Την ACER
    Τον Χοντρό Μήτσο
    Και το ESHOP

    Ο καθένας με ιδιαίτερες ευθύνες η παραλήψεις .

    Και στο εξωτερικό σε μικρές χώρες το ίδιο χάος γίνεται .

    Μια φορά και έναν καιρό , ήταν στην Ελλάδα ο Πουλιάδης ( Μέγας διανομέας HP - ASUS και πολλές άλλες μάρκες ) ... αυτή ήταν σοβαρή εταιρεία , την έφαγαν στο χρηματιστήριο,
    και τώρα κάνουν πάρτι οι αεριτζήδες .
    Δυστυχώς ...
    Τελευταία επεξεργασία από το μέλος overvolt : 12-12-09 στις 19:52.

  13. #73
    Εγγραφή
    03-06-2007
    Μηνύματα
    283
    Downloads
    2
    Uploads
    0
    οχι δεν ειναι βαριες κουβεντες
    1ον γιατι για την acer το γεγονος ειναι οτι ενω υπαρχει θεσμοθετημενο νομικο πλαισιο περι εγγυησεων στα ηλεκτρονικα προιοντα που πωλουνται εντος της ευρωπαικης ενωσης (διαταξεις που εχουν ενσωματωθει στο ελληνικο αστικο δικαιο) με υποχρεωτικη 2ετη καλυψη δηλωνει παντελως παρανομα οτι προσφερει 1 χρονο εγγυηση (ας την πουμε ετσι τελος παντων - το ιδιο ισχυει και για τις παπατζες της Sony της Apple και της HP). Ηταν το πρωτο πραγμα που ηθελα να θιξω στην καταγγελια μου γιατι ειναι πολυ ασχημη λεπτομερεια την οποια την αποφευγουν να διευκρινησουν και στα καταστηματα οποτε ρωταω. τελικα συμμορφωθηκαν με τον δυσκολο τροπο...Επισης δεν προχωρησαν σε αμεση αντικατασταση για το ελαττωματικο προιον μολις μερικων ημερων απο μονοι τους και το μονο που εγινε ηταν ολα τα απαραδεκτα που περιγραφονται πανω...

    2ον γιατι το eshop οπως λες παραβιαζει γραπτη δηλωση του (εχω δημοσιευσει και γι αυτο την περιπετεια μου σε αλλο νημα εδω αλλα δεχθηκα αδικη λεκτικη επιθεση και τελικα το θεμα κλειδωθηκε http://www.adslgr.com/forum/showthread.php?t=322254 http://www.adslgr.com/forum/showthre...322254&page=10) οι υπαλληλοι του απαντανε διαφορετικα καθε φορα και τελικα περιγραφουν την κατασταση οπως την περιγραφω στο παραπανω κειμενο και οχι οπως την διαφημιζουν...
    επισης ο νομος λεει διαφορα ωραια περι επιστροφων τα οποια αυτε το eshop αλλα και πολλα αλλα καταστηματα δεν κανουν παραβιαζοντας καταφορα τα δικαιωματα των καταναλωτων.

    εδω δεν φταιει η CPI που σε καμμια περιπτωση δεν εχει ευθυνη για την ανεκδιηγητη καθυστερηση αποστολης ανταλλακτικων απο την αποθηκη της acer. μετα το αιτημα μου για αντικατασταση το θεμα μου λυθηκε μολις σε 4 εργασιμες μερες (ολα τα mail ειχαν αποδεκτη την acer hellas και οχι την CPI η οποια απλα παρεχει τεχνικη υποστηριξη).

    αυτα εχω να πω αηδιασμενος απο την συμπεριφορα οσων μας βλεπουν σαν κινουμενη τσεπη
    Τελευταία επεξεργασία από το μέλος goldeneye215 : 12-12-09 στις 21:12.

  14. #74
    Το avatar του μέλους overvolt
    overvolt Guest
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από goldeneye215 Εμφάνιση μηνυμάτων
    οχι δεν ειναι βαριες κουβεντες
    1ον γιατι για την acer το γεγονος ειναι οτι ενω υπαρχει θεσμοθετημενο νομικο πλαισιο περι εγγυησεων στα ηλεκτρονικα προιοντα που πωλουνται εντος της ευρωπαικης ενωσης (διαταξεις που εχουν ενσωματωθει στο ελληνικο αστικο δικαιο) με υποχρεωτικη 2ετη καλυψη δηλωνει παντελως παρανομα οτι προσφερει 1 χρονο εγγυηση (ας την πουμε ετσι τελος παντων - το ιδιο ισχυει και για τις παπατζες της Sony της Apple και της HP). Ηταν το πρωτο πραγμα που ηθελα να θιξω στην καταγγελια μου γιατι ειναι πολυ ασχημη λεπτομερεια την οποια την αποφευγουν να διευκρινησουν και στα καταστηματα οποτε ρωταω. τελικα συμμορφωθηκαν με τον δυσκολο τροπο...Επισης δεν προχωρησαν σε αμεση αντικατασταση για το ελαττωματικο προιον μολις μερικων ημερων απο μονοι τους και το μονο που εγινε ηταν ολα τα απαραδεκτα που περιγραφονται πανω...
    Εφόσον αναγράφεται ρητά η όποια δέσμευση - παροχή στο χαρτί εγγύησης ,
    ειναι υποχρέωση σου να το διαβάσεις πριν αγοράσεις !!
    Ετσι δρα ο ευσυνείδητος πολίτης αγοραστής .

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από goldeneye215 Εμφάνιση μηνυμάτων
    2ον γιατι το eshop οπως λες παραβιαζει γραπτη δηλωση του (εχω δημοσιευσει και γι αυτο την περιπετεια μου σε αλλο νημα εδω αλλα δεχθηκα αδικη λεκτικη επιθεση και τελικα το θεμα κλειδωθηκε http://www.adslgr.com/forum/showthread.php?t=322254 http://www.adslgr.com/forum/showthre...322254&page=10) οι υπαλληλοι του απαντανε διαφορετικα καθε φορα και τελικα περιγραφουν την κατασταση οπως την περιγραφω στο παραπανω κειμενο και οχι οπως την διαφημιζουν...
    επισης ο νομος λεει διαφορα ωραια περι επιστροφων τα οποια αυτε το eshop αλλα και πολλα αλλα καταστηματα δεν κανουν παραβιαζοντας καταφορα τα δικαιωματα των καταναλωτων.
    Τα είπαμε είμαι μαζί σου .

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από goldeneye215 Εμφάνιση μηνυμάτων
    εδω δεν φταιει η CPI που σε καμμια περιπτωση δεν εχει ευθυνη για την ανεκδιηγητη καθυστερηση αποστολης ανταλλακτικων απο την αποθηκη της acer. μετα το αιτημα μου για αντικατασταση το θεμα μου λυθηκε μολις σε 4 εργασιμες μερες (ολα τα mail ειχαν αποδεκτη την acer hellas και οχι την CPI η οποια απλα παρεχει τεχνικη υποστηριξη).
    Ουδείς άγιος ...
    Απλά δεν είχαν οικονομική ανάμειξη .

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από goldeneye215 Εμφάνιση μηνυμάτων
    αυτα εχω να πω αηδιασμενος απο την συμπεριφορα οσων μας βλεπουν σαν κινουμενη τσεπη
    Καλά, θα σου πω μόνο αυτό , για να σου φτιάξω το κέφι ,
    μόνο η μάνα μου δεν με βλέπει ως κινούμενη τσέπη , διοτι ξέρει ότι δεν έχω .

    Στο εμπόριο όλοι είναι κινούμενες τσέπες .
    Μονο ελάχιστοι τεχνικοί ξεφεύγουν απο τον κανόνα ,
    και αυτό διοτι ο καλός τεχνικός κάνει θυσίες , και περιμένει και έναν κάλο λόγο , λίγη δόξα στο πρόσωπο του , μιας και η σχέση του με το πελάτη είναι άμεση .

    Για αυτό άμα δεις κανένα μαστοράκι , να του δίνεις φιλοδώρημα ..

  15. #75
    Εγγραφή
    03-06-2007
    Μηνύματα
    283
    Downloads
    2
    Uploads
    0
    το θεμα δεν ειναι το φιλοδωρημα το θεμα ειναι καποιοι να φερονται σοβαρα και με σεβασμο. γιατι σε λιγο δεν θα αγοραζει κανεις γιατι οι παντες στην αγορα θα εφαρμοζουν παρανομες τακτικες που εφαρμοζουν οι μεγαλοι παικτες της αγορας.

    πλεον μετα απο αυτο που μου τυχε φοβαμαι να προχωρησω σε ορισμενες ακομα αγορες που ειχα σκοπο να κανω την εορταστικη περιοδο.

    το συμπερασμα ειναι οτι ευτυχως υπαρχουν οργανισμοι που προστατευουν τον καταναλωτη και οτι τους φοβουνται τα μαγαζακια που απορω γιατι δεν συμμορφωνονται και προτιμουν να διασυρεται το ονομα τους κατα αυτο τον τροπο.
    για μενα το eshop και η acer εχουν τελειωσει οριστικα. και φυσικα οποιος ρωταει την γνωμη μου για αγορες η απαντηση μου ειναι η εμπειρια μου απο αυτη την αγορα. η οποια δεν ειναι μεμονωμενη με απλο ψαξιμο στο google καποιος μπορει να δει τις θρυλικες επιδοσεις των δυο εταιριων στην ταλαιπωρια του κοσμου.

Σελ. 5 από 7 ΠρώτηΠρώτη ... 34567 ΤελευταίαΤελευταία

Παρόμοια Θέματα

  1. Hack σε site του ΥΠΕΠΘ (Γενική Γραμματεία Δια Βίου Εκπαίδευσης)
    Από julian στο φόρουμ Γεγονότα και Απόψεις
    Μηνύματα: 38
    Τελευταίο Μήνυμα: 18-06-09, 00:49
  2. Ανάκληση μπαταριών φορητών υπολογιστών Hp & Compaq
    Από nnn στο φόρουμ Laptop, tablet και mobile computing
    Μηνύματα: 5
    Τελευταίο Μήνυμα: 05-06-09, 14:00
  3. Μηνύματα: 18
    Τελευταίο Μήνυμα: 05-02-08, 18:15
  4. Μηνύματα: 4
    Τελευταίο Μήνυμα: 20-09-06, 13:24
  5. Καταγγελία - ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ
    Από balander στο φόρουμ COSMΟΤΕ ADSL
    Μηνύματα: 9
    Τελευταίο Μήνυμα: 31-03-05, 00:29

Tags για αυτό το Θέμα

Bookmarks

Bookmarks

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα
  • Δεν μπορείτε να αναρτήσετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
  •  
  • Τα BB code είναι σε λειτουργία
  • Τα Smilies είναι σε λειτουργία
  • Το [IMG] είναι σε λειτουργία
  • Το [VIDEO] είναι σε λειτουργία
  • Το HTML είναι εκτός λειτουργίας