Είμαι και ο πρώτος! Θα αγοράσω όλες τις οδούς, και μετά όλοι θα πληρώνουν νοίκι σε εμένα όταν πέφτουν στα τετράγωνα της πίστας - χαχαχαχαχ, θα τους πάρω και τα σώβρακα
Ο Κ. Μίχαλος, γνωστός δημοκράτης, αν όχι σοσιαλιστής θα λέγαμε (μη ξεχνάμε ότι έουμε την τιμή να έχουμε ως πρωθυπουργό όχι όποιον και όποιον αλλά τον ίδιο τον πρόεδρο της "Σοσιαλιστικής Διεθνούς", εμείς δεν είμαστε δεξιοί πλέον λοιπόν), θέλει, ως άριστος παίχτης της μονόπολυς να πάρει μερικά τετράγωνα ακόμα από τους χρεωκοπημένους παίχτες. Ποιοι είναι αυτοί άραγε?
Δεν είναι δύσκολο να το δει κανείς αυτό: Απλά ρίξτε μια ματιά στα λεφτά και στις κάρτες που έχετε, και θα καταλάβετε που βρίσκεστε.
Και μετά δείτε τι ωραία που εξαφανίζονται τα τετράγωνα από τους Μίχαλους, και θα διαπιστώσετε τη "μαγεία" της πραγματικής Μονόπολυς, με πραγματικούς παίχτες, που ωθεί τους Μίχαλους να μην είναι ποτέ ευχαριστημένοι όσα και αν έχουν, μέχρι οι υπόλοιποι να χρεωκοπήσουν, και τους υπόλοιπους να βρίσκονται "μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας" (με μια "ελαφρά" τάση προς τη φθορά βέβαια..).
Μάλιστα, η μαγεία της πραγματικής μονόπολυς είναι μεγαλύτερη από το απλό επιτραπεζιο, εδώ η τράπεζα δημιουργεί λεφτά από το πουθενά (κάτι που οι Μίχαλοι ως καλοί παίχτες το έχουν πάρει χαμπάρι και έχουν πέσει με τα μούτρα στο μέλι, ειδικά από τη στιγμή που οι υπόλοιποι παίχτες έχουν τόσο φτωχύνει που δε μπορούν να του πληρώσουν νοίκια, και δε ξέρουν οι Μίχαλοι τι να κάνουν για να βγάλουν λεφτά):
Περισσότερες συμπράξεις δημόσιου και ιδιωτικού τομέα
Ο πρόεδρος του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Αθηνών (ΕΒΕΑ), κ. Κωνσταντίνος Μίχαλος, θεωρεί ότι υπάρχουν ανεκμετάλλευτες ευκαιρίες οι οποίες θα μπορούσαν να επιφέρουν χρήματα στο Δημόσιο, να δημιουργήσουν θέσεις εργασίας και να προσελκύσουν επενδύσεις.
φφφφςςςςςς, αυτές οι δηλώσεις είναι μέρος της "μαγείας" που λέγαμε προηγουμένως...
«Υπάρχουν 66.000 ακίνητα τα οποία ανήκουν στο υπουργείο Οικονομικών. Πολύ μικρό ποσοστό έχει καταγραφεί επίσημα, ώστε να γνωρίζουμε λεπτομέρειες», λέει ο κ. Μίχαλος. Οπως αναφέρει «θα μπορούσε το ιδιωτικό επιχειρηματικό στοιχείο να το εκμεταλλευτεί τόσο προς όφελος του ιδίου του επιχειρηματία όσο και προς όφελος του κράτους». Με τον τρόπο αυτό θα δημιουργηθούν, σύμφωνα με τον κ. Μίχαλο, νέες θέσεις εργασίας.
Α, ώστε έτσι δημιουργούνται οι θέσεις εργασίας. Και εγώ που νόμιζα ότι έτσι ο Μίχαλος θα αρπάξει μερικά ακόμα ακίνητα
Μια δεύτερη λύση, σύμφωνα με τον κ. Μίχαλο, είναι η ουσιαστική ενασχόληση με τις λεγόμενες Συμπράξεις Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ).
Προφανώς έως τώρα το κράτος δεν ασχολούνταν ουσιαστικά - από "χόμπυ" μοίραζε λεφτά στους εργολάβους με τα ατελείωτα προγράμματα ΣΔΙΤ
Προτείνει το κράτος να μη χρηματοδοτεί καθόλου ένα έργο, απλά να καταβάλλει ένα ετήσιο κόστος (εν είδει υπενοικίασης) στο χρονικό διάστημα το οποίο θα έχει συμφωνηθεί προηγουμένως.
Σε απλά λόγια (πιο απλά δε μπορώ να το πω), ο Μίχαλος θέλει να αγοράσει μερικά τετράγωνα στη Μονόπολυ, και μετά θα εισπράττει το νοίκι. Αυτό λέει (τελικά)
«Το κράτος», λέει, «δεν πρέπει να λειτουργεί ως επιχειρηματίας, αλλά ως εποπτική αρχή ενός υγιούς επιχειρηματικού περιβάλλοντος».
δηλαδή να πληρώνει σε εμένα ένα νοίκι ως ιδιοκτήτη των οδών στη Μονόπολυ
Ο κ. Μίχαλος φέρνει μάλιστα και ορισμένα παραδείγματα. Η κατασκευή ιδιωτικών φυλακών, όπως λέει, θα μπορούσε να είναι ένα εξαιρετικό παράδειγμα ΣΔΙΤ. Ο ιδιώτης θα κατασκευάζει και θα λειτουργεί τη φυλακή, και «το Δημόσιο θα καταβάλλει το ετήσιο κόστος, το οποίο θα επιστρέφεται σε προκαθορισμένο χρόνο». Ως ενδεικτικό παράδειγμα ενός ΣΔΙΤ το οποίο πάγωσε «άγνωστο για ποιο λόγο», όπως λέει ο κ. Μίχαλος, είναι το αεροδρόμιο στο Καστέλι του Ηρακλείου Κρήτης. Στην κατηγορία αυτή των έτοιμων ΣΔΙΤ ο κ. Μίχαλος συμπεριλαμβάνει και την επέκταση των οδικών αξόνων της Αττικής.
Οσον αφορά την κρίση και τις εμπορικές επιχειρήσεις, ο κ. Μίχαλος θεωρεί ότι «εφόσον επιβιώσουν από την κρίση ρευστότητας που πλήττει την αγορά, θα βρεθούν σ’ ένα πιο ξεκαθαρισμένο επιχειρηματικό περιβάλλον».
Μετάφραση: Μερικοί παίχτες χρεωκοπούν, όσοι μείνουν θα έχουν μαζέψει -ολιγοπωλιακά- όλο το χρήμα και τα τετράγωνα στη μονόπολυ
Τα σχόλια σε πλάγια γραφή ήταν δικά μου.
Το κείμενο προέρχεται από την "Καθημερινή":
http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_...02/2010_391685
Εμφάνιση 76-90 από 97
-
22-02-10, 21:48 Απάντηση: Ε ψιτ, έχετε ακούσει για τα ΣΔΙΤ; #76“The world is not going back to normal after the magnitude of what they have done.”
-Tom Fitzpatrick, US bank Citigroup chief technical strategist
"Capitalists can buy themselves out of any crisis, so long as they make the workers pay"
-Lenin
-
23-03-10, 19:29 Απάντηση: Ε ψιτ, έχετε ακούσει για τα ΣΔΙΤ; #77
This court house could be yours. Protesters not included.
Want to buy a Supreme Court?
Like a cash-strapped family hawking furniture on Craigslist, the state of California που έχει ουσιαστικά χρεωκοπήσει is getting creative in unloading its property for desperately needed cash.
And it means you could own a little piece of San Francisco. Well, a big piece: the state Supreme Court house at 350 McAllister St., the administrative offices behind it at 455 Golden Gate Ave., and the California Public Utilities Commission building at 505 Van Ness Ave. Put together, they total more than 1.18 million square feet of space. That's a lot of curtains to measure!
Eleven state office buildings around California were put up for sale Friday by the real estate firm CB Richard Ellis (It's based in Los Angeles which might explain why the brochure describes the "San Francisco Civic Center" as being for sale; can we buy Hayes Valley too?) The Associated Press says the real estate firm will make $1.6 million on the deal.
http://www.sfgate.com/cgi-bin/blogs/...entry_id=58070
“The world is not going back to normal after the magnitude of what they have done.”
-Tom Fitzpatrick, US bank Citigroup chief technical strategist
"Capitalists can buy themselves out of any crisis, so long as they make the workers pay"
-Lenin
-
25-03-10, 17:55 Απάντηση: Ε ψιτ, έχετε ακούσει για τα ΣΔΙΤ; #78
Βουλή: Κατατέθηκε το ν/σχ για την εναλλακτική διαχείριση αποβλήτων
Κατατέθηκε σήμερα στη Βουλή νομοσχέδιο του υπουργείου Περιβάλλοντος με τίτλο «Τροποποίηση της νομοθεσίας για την εναλλακτική διαχείριση των συσκευασιών και άλλων προϊόντων και άλλες διατάξεις».
http://www.naftemporiki.gr/news/cstory.asp?id=1793904
---
Θυμίζω λίγο:
Γερμανική «συνταγή» για ανάπτυξη σε επτά τομείς
1. Περιβαλλοντική Πολιτική:
** Συνεργασία στον τομέα ποιότητας και καθαρισμού υδάτων, καθώς και της αφαλατώσεως θαλασσίων υδάτων για την εξοικονόμηση κατάλληλου προς χρήση και πόσιμου νερού και μάλιστα σε συνδυασμό με Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας.
** Ανταλλαγή τεχνογνωσίας στον τομέα επεξεργασίας λυμάτων και διαχείρισης απορριμμάτων.
Ποιες είπαμε ότι είναι οι εισηγμένες που ενδιαφέρονται για το θέμα;
Με το σύστημα της παραχώρησης και των συμπράξεων δημοσίου – ιδιωτικού τομέα (ΣΔΙΤ) θα επιχειρήσει το υπουργείο Περιβάλλοντος να λύσει το πρόβλημα της επεξεργασίας των αποβλήτων που παράγει η χώρα μας και τα οποία σήμερα παραμένουν σε μεγάλο βαθμό αναξιοποίητα.
http://athenstock.blogspot.com/2010/...post_4291.html“The world is not going back to normal after the magnitude of what they have done.”
-Tom Fitzpatrick, US bank Citigroup chief technical strategist
"Capitalists can buy themselves out of any crisis, so long as they make the workers pay"
-Lenin
-
26-04-10, 14:30 Απάντηση: Ε ψιτ, έχετε ακούσει για τα ΣΔΙΤ; #79
Οι μεγαλο... σκουπιδιάρηδες
Τα ρέστα τους δίνουν σε όλα τα επίπεδα, για να περάσει από την πίσω πόρτα η πανάκριβη και επικίνδυνη για τη δημόσια υγεία και το περιβάλλον καύση των απορριμμάτων στη χώρα μας, οι μεγαλοεργολάβοι, οι οποίοι ανακάλυψαν τη νέα «λεωφόρο» του κέρδους.
Τα ονόματα που κινούν τα νήματα είναι τα γνωστά και μη εξαιρετέα που μονοπωλούν τα μεγάλα έργα και τώρα έχουν αναλάβει εργολαβικά να πασάρουν και τη μέθοδο της καύσης των σκουπιδιών σχεδόν σε όλες τις περιφέρειες της χώρας, αφού ανακάλυψαν το νέο και πολλά υποσχόμενο για τις επόμενες δεκαετίες Ελ Ντοράντο.
Spoiler:“The world is not going back to normal after the magnitude of what they have done.”
-Tom Fitzpatrick, US bank Citigroup chief technical strategist
"Capitalists can buy themselves out of any crisis, so long as they make the workers pay"
-Lenin
-
21-05-10, 10:02 Απάντηση: Ε ψιτ, έχετε ακούσει για τα ΣΔΙΤ; #80
Οχι μόνο δεν θα φθηνύνουν τα διόδια, αλλά θα θεωρείται και φοροαδίκημα η άρνηση πληρωμής
Και νέα διόδια και φοροαδίκημα
Κι άλλες αυξήσεις, αδίκημα η άρνηση πληρωμής!
Φορολογικό αδίκημα θα θεωρείται η μη πληρωμή διοδίων. Τη σχετική νομοθετική ρύθμιση προωθεί το υπουργείο Υποδομών, προφανώς ως αντίδοτο στην αυξανόμενη δυσαρέσκεια των οδηγών, που αρνούνται να φορτωθούν το «πάπλωμα» των συμβάσεων για τους αυτοκινητόδρομους. Θα στηρίζεται στο επιχείρημα ότι το Δημόσιο χάνει έσοδα μέσω του ΦΠΑ.
Μαζί έρχονται και νέα διόδια, αυτή τη φορά στην Εγνατία οδό των 610 χλμ., που ξεκινά από τα Μάλγαρα και τον Πολύμυλο. Οι οδηγοί θα πληρώνουν για να καλυφθεί το κόστος συντήρησης του αυτοκινητόδρομου που υπολογίζεται σε 100 ευρώ τον χρόνο και να αποπληρωθούν δάνεια ύψους 400 εκατ. ευρώ που έχουν συναφθεί με εγγύηση τα μελλοντικά έσοδα από τα διόδια.
http://www.enet.gr/?i=issue.el.home&...2010&id=164245“The world is not going back to normal after the magnitude of what they have done.”
-Tom Fitzpatrick, US bank Citigroup chief technical strategist
"Capitalists can buy themselves out of any crisis, so long as they make the workers pay"
-Lenin
-
28-05-10, 21:21 Απάντηση: Ε ψιτ, έχετε ακούσει για τα ΣΔΙΤ; #81
«Χτίζουν σχολεία με υπερβάσεις ώς 181%»
Ευθείες βολές κατά των δήμων για υπερβάσεις στους προϋπολογισμούς των σχολικών κτιριών, που φθάνει έως και 181%, εξαπέλυσαν οι εργαζόμενοι στον ΟΣΚ, για να τεκμηριώσουν το αίτημά τους να διατηρηθεί το σημερινό καθεστώς και να μην περάσουν στην αρμοδιότητα των δήμων, όπως διεκδικεί η Κεντρική Ενωση Δήμων και Κοινοτήτων (ΚΕΔΚΕ) στο πλαίσιο του «Καλλικράτη».
Εδωσαν στοιχεία για 74 συμβάσεις κατασκευής σχολικών κτιρίων, συνολικού ύψους 92,5 εκατ. ευρώ, που έχουν υπογράψει δήμοι της Αττικής από το 2006. Προκύπτει ότι, με βάση τους πόρους που έχει διαθέσει η Αυτοδιοίκηση, κατασκευάστηκαν 5 σχολεία, ενώ με τις διαδικασίες του ΟΣΚ θα μπορούσαν χρηματοδοτηθούν άλλα δύο.
http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=166603
Μιάμιση φορά πιο ακριβά τα σχολεία μέσω ΣΔΙΤ και Δήμων
Παράσταση διαμαρτυρίας στη Βουλή κάνουν αύριο οι εργαζόμενοι του ΟΣΚ
Οι εργαζόμενοι του Οργανισμού αναφέρθηκαν στην εμπειρία και τεχνογνωσία που έχουν στον τομέα της δημόσιας σχολικής στέγης, καθώς και στην εκπόνηση μελετών που «είναι σαφώς πιο ποιοτικές και οι διαδικασίες δημοπράτησης και επίβλεψης πιο αξιόπιστες και οικονομικές από αυτές που γίνονται είτε μέσω των δήμων με προγραμματικές συμβάσεις, είτε μέσω των ΣΔΙΤ». «Αποτελεί πολιτική επιλογή των εκάστοτε κυβερνήσεων η προώθηση των ΣΔΙΤ, παρά το πολλαπλάσιο κόστος και τους άλλους δυσμενείς όρους που θα έχει για το Δημόσιο η κατασκευή, λειτουργία, συντήρηση και ενοικίαση αυτών των σχολικών κτιρίων», τόνισε ο Μ. Δανδουλάκης.
http://www2.rizospastis.gr/story.do?...Date=27/5/2010
Θα πληρώσουμε 830.000 μηνιαίως για κλειστά διόδια
Στον ιδιωτικό σταθμό Αιγινίου Πιερίας
Περίπου 830.000 ευρώ μηνιαίως, και μάλιστα αναδρομικά από τον Ιανουάριο, καλείται να πληρώσει το κράτος μετά τους «λεονταρισμούς» του υπουργείου Υποδομών σχετικά με τη μη λειτουργία του σταθμού διοδίων στο Αιγίνιο Πιερίας. Το κόστος της μη λειτουργίας του ιδιωτικού σταθμού Αιγινίου θα καλυφθεί από τα έσοδα του κρατικού σταθμού-χρυσωρυχείου στα Μάλγαρα της Θεσσαλονίκης, παρότι βρίσκεται εκτός του παραχωρούμενου τμήματος της εθνικής οδού. Ταυτόχρονα το υπουργείο Υποδομών... υπέστειλε τα λάβαρα του αγώνα ενάντια στα ακριβά διόδια, παραδεχόμενο ότι δεν είναι σε θέση να επαναδιαπραγματευτεί τις συμβάσεις, τους ακριβείς όρους των οποίων όμως γνώριζε –και είχε ψηφίσει στη Βουλή– τρία χρόνια νωρίτερα.
Σύμφωνα με στοιχεία της εταιρείας Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου Α.Ε., που διαχειρίζεται το τμήμα της εθνικής οδού από τον Μαλιακό έως το Κλειδί Ημαθίας, καθημερινά από τον κλειστό σταθμό διοδίων στο Αιγίνιο διέρχονται κατά μέσο όρο 13.500 οχήματα. Τα απολεσθέντα έσοδα της εταιρείας συνεπώς υπολογίζονται σε 27.680 ευρώ ημερησίως, δηλαδή 830.400 ευρώ μηνιαίως. Ζητώντας από την εταιρεία να κρατήσει κλειστό τον σταθμό, το υπουργείο Υποδομών δέχθηκε να αποζημιώσει πλήρως τα απολεσθέντα έσοδα από τα διόδια, αρχής γενομένης από τον Ιανουάριο. Το οποίο σημαίνει ότι το Δημόσιο χρωστάει ήδη 3,3 εκατ. ευρώ έως και τον Απρίλιο και ο λογαριασμός... συνεχίζει να μεγαλώνει.
Αξιοσημείωτο είναι ότι η μη λειτουργία των διοδίων του Αιγινίου παρουσιάστηκε από το υπουργείο Υποδομών... ως επιτυχία και προσφορά στην τοπική κοινωνία, ενώ τα ποσά που θα κληθεί το κράτος να καταβάλει αποσιωπήθηκαν διακριτικά.
κτός όμως από την υπόθεση του Αιγινίου, αποκαλύφθηκε ότι ολόκληρος ο «ανένδοτος» που είχε κηρύξει το υπουργείο Υποδομών στα υψηλά διόδια των παραχωρήσεων δεν ήταν τίποτα άλλο από ένα επικοινωνιακό σχήμα, καθώς ουδέποτε πήρε συγκεκριμένη μορφή. Μετά την αποκάλυψη των υπευθύνων της κοινοπραξίας ότι δεν έχει γίνει καμία απολύτως επαφή για την επαναδιαπραγμάτευση του ύψους των διοδίων, ο ίδιος ο υπουργός Υποδομών κ. Δημ. Ρέππας αναγκάστηκε πριν από λίγες ημέρες να παραδεχθεί ότι η υπόθεση «πάγωσε» λόγω οικονομικής κρίσης. Το υπουργείο υποστήριξε ότι η επαναδιαπραγμάτευση των συμβάσεων είναι σήμερα αδύνατη, καθώς θα άλλαζε τους όρους δανεισμού των κοινοπραξιών από τις τράπεζες σε μια δυσμενή συγκυρία.
http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_...05/2010_402106“The world is not going back to normal after the magnitude of what they have done.”
-Tom Fitzpatrick, US bank Citigroup chief technical strategist
"Capitalists can buy themselves out of any crisis, so long as they make the workers pay"
-Lenin
-
11-06-10, 10:09 Απάντηση: Ε ψιτ, έχετε ακούσει για τα ΣΔΙΤ; #82
Κατσέλη: «Ξεκολλούν» έργα ΣΔΙΤ, ιδιωτικές επενδύσεις
Την άμεση προκήρυξη έργων ΣΔΙΤ προϋπολογισμού άνω των 2 δισ. ευρώ και την προώθηση μεγάλων ιδιωτικών επενδύσεων ύψους 4 δισ. ευρώ που είχαν «κολλήσει» σε γραφειοκρατικά εμπόδια ανακοίνωσε σήμερα η υπουργός Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας κα Λούκα Κατσέλη.
...
Η υπουργός Οικονομίας ανακοίνωσε συνολική επαναξιολόγηση των έργων ΣΔΙΤ που είχαν εγκριθεί από την προηγούμενη κυβέρνηση, πολλά από τα οποία όπως είπε καθυστερούν, ήταν ανώριμα ή δεν είχαν αναπτυξιακή στόχευση. Χαρακτηριστικά από τα 52 έργα ύψους 5,7 δισ. που είχαν εγκριθεί, μόνο ένα βρίσκεται σε φάση υλοποίησης (7 πυροσβεστικοί σταθμοί προϋπολογισμού 25 εκατ. ευρώ). Από αυτά τα έργα θα προχωρήσουν άμεσα όσα κρίνονται ώριμα και χρήσιμα. Πρόκειται για έργα ύψους 2,09 δισ. ευρώ στα οποία περιλαμβάνονται σχολεία, φοιτητικές εστίες, δικαστικά μέγαρα, υποδομές αστικών συγκοινωνιών, Πυροσβεστικής και ΕΛΑΣ, έργα διαχείρισης απορριμμάτων και υποδομές για τις ένοπλες δυνάμεις. "τα πάντα όλα"
Τα υπόλοιπα έργα βρίσκονται υπό αξιολόγηση, ορισμένα θα απενταχθούν (μεταξύ αυτών τα κτίρια νομαρχιών, τα οποία πλέον περιττεύουν λόγω Καλλικράτη) και θα ενταχθούν νέα. Ήδη εξετάζονται συγκεκριμένες προτάσεις που αφορούν βιολογικούς καθαρισμούς, μονάδες αφαλάτωσης, μαρίνες και λιμάνια, αξιοποίηση δημόσιας ακίνητης περιουσίας για έργα φωτοβολταϊκών, θεματικών πάρκων, τουριστικών υποδομών, εναέρια μέσα δασοπυρόσβεσης, έργα πληροφορικής, νοσοκομεία και σχολεία. Για όλα αυτά θα υπάρξει πενταετής προγραμματισμός ώστε να διασφαλίζεται η χρηματοδότηση από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων, το ΕΣΠΑ και εθνικούς πόρους.
http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_a...06/2010_341717“The world is not going back to normal after the magnitude of what they have done.”
-Tom Fitzpatrick, US bank Citigroup chief technical strategist
"Capitalists can buy themselves out of any crisis, so long as they make the workers pay"
-Lenin
-
18-11-10, 18:35 Απάντηση: Ε ψιτ, έχετε ακούσει για τα ΣΔΙΤ; #83
Σε παλιότερο (Δεκέμβριος 2008) άρθρο του "Ελεύθερου Τύπου" που είχαμε αναδημοσιεύσει διαβάζαμε ότι:
Σε κλοιό διοδίων μπαίνει ολόκληρη η χώρα μέσα στην επόμενη τριετία. Κατά μήκος του δικτύου των συνολικά 2.186 χιλιομέτρων υφιστάμενων και νέων αυτοκινητοδρόμων, που έχουν παραδοθεί με συμβάσεις παραχώρησης σε εγχώριες και εργολαβικές κοινοπραξίες, υπολογίζεται να αναπτυχθούν έως και 500 σταθμοί διοδίων, σε μεταξύ τους απόσταση περίπου 50 χιλιομέτρων. Σχηματίζεται σταδιακά ένας πελώριος εισπρακτικός ιστός για τους οδηγούς που θα διανύουν τις διαδρομές του βασικού δικτύου αλλά και θα κάνουν απλές επαρχιακές μετακινήσεις, με δυσβάστακτες επιπτώσεις στις τοπικές οικονομίες και κοινωνίες.
Παράλληλα βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη η σταδιακή αύξηση των τιμών των διοδίων, αρχής γενομένης από τον περασμένο Σεπτέμβριο που επιβλήθηκε η πρώτη αύξηση των ιδιωτών επενδυτών στις τιμές των διοδίων κατά 40%. Αυτή η πορεία θα οδηγήσει έως το 2011-12, που θα ολοκληρωθούν τα υπό κατασκευή οδικά έργα, σε εκτίναξη των αρχικών τιμών έως 300%.
Τελευταίο κρούσμα εδώ στην Ελλάδα είναι το εξής:
Οργή για τα διόδια
Τα διόδια της οργής! Πυρ και μανία οι οδηγοί Ι.Χ. αυτοκινήτων που διέρχονται καθημερινά από τον σταθμό διοδίων στα Μάλγαρα Θεσσαλονίκης, όπου σε μια νύχτα το κόστος της διέλευσης αυξήθηκε κατά 40%, από 2 ευρώ σε 2,80.
Για «αποικιοκρατικές συμβάσεις του Ελληνικού Δημοσίου με τους μεγαλοεργολάβους» κάνουν λόγο οι επιτροπές «Ακρίβεια ΣΤΟΠ», που ετοιμάζονται να απαντήσουν με δυναμικές κινητοποιήσεις.
Κινητοποιήσεις ξεκινούν την ερχόμενη Κυριακή οι επιτροπές πολιτών «Ακρίβεια ΣΤΟΠ» της Θεσσαλονίκης σε συνεργασία με τις Κινήσεις Πολιτών Κατερίνης Ενάντια στα Διόδια, σε ένδειξη διαμαρτυρίας για την αύξηση των διοδίων στα Μάλγαρα Θεσσαλονίκης.
Νωρίς το μεσημέρι της ερχόμενης Κυριακής θα γίνει συμβολική κατάληψη των διοδίων στα Μάλγαρα και «θα ανοίξουμε τις μπάρες των διοδίων και τα οχήματα θα διέρχονται ελεύθερα, χωρίς οι οδηγοί να πληρώνουν αντίτιμο», ανέφερε η «Ακρίβεια Στοπ».“The world is not going back to normal after the magnitude of what they have done.”
-Tom Fitzpatrick, US bank Citigroup chief technical strategist
"Capitalists can buy themselves out of any crisis, so long as they make the workers pay"
-Lenin
-
05-01-11, 15:06 Απάντηση: Ε ψιτ, έχετε ακούσει για τα ΣΔΙΤ; #84Τσ, τσ, τσ, τι πράγματα είναι αυτά; Μα γιατί δε σέβεστε την ατομική ιδιοκτησία του εργολάβου και τα διόδια που έχει επιβάλλει βάση αυτής; Τι και αν ο κόσμος ψομολυσσάει; Ο εργολάβος "πρέπει" να εισπράξει τα κέρδη του εις βάρος μας. Είναι σα να αγοράζεις ένα ωραίο τετραγωνάκι στη μονόπολυ, να χτίζεις σπίτια και ξενοδοχείο, και μετά οι υπόλοιποι παίχτες να μην πληρώνουν διότι "δε θέλουν να χρεοκοπήσουν". ΑΙΣΧΟΣ!
Και γιατί να μη χρεοκοπήσουν δηλαδή; Ας ψοφήσουν εν ανάγκη! Αρκεί ο εργολάβος να βγάλει λεφτά
Ολοένα και περισσότεροι οδηγοί αρνούνται να πληρώνουν διόδια
Σημαντικές διαστάσεις λαμβάνει το φαινόμενο της άρνησης των οδηγών αυτοκινήτων Ι.Χ. να πληρώνουν διόδια, καθώς υπολογίζεται ότι περίπου το 20% αυτών που καθημερινά κινούνται στην Εθνική Οδό Αθηνών - Θεσσαλονίκης αρνείται να καταβάλει το αντίτιμο χρήσης του αυτοκινητοδρόμου στους σταθμούς των διοδίων.
Επιπλέον, σχεδόν καθημερινά πραγματοποιούνται στοχευμένες καταλήψεις σε σταθμούς διοδίων από οργανωμένες ομάδες πολιτών (Επιτροπές Διόδια STOP, oxidiodia.gr κ.α.), οι οποίες προτρέπουν τους οδηγούς να μην πληρώνουν, καταγγέλλοντας, παράλληλα, τις συμβάσεις παραχώρησης που έχει συνάψει το κράτος με τις εταιρείες εκμετάλλευσης του αυτοκινητοδρόμου.
«Το κράτος λαμβάνει μόνο το Φ.Π.Α. από την καταβολή των διοδίων» δήλωσε στον ΣΚΑΪ ο υφυπουργός Υποδομών Γιάννης Μαγκριώτης. Παραδέχτηκε ότι υπάρχουν καθυστερήσεις στην υλοποίηση των έργων και αδυναμία από την πλευρά των κατασκευαστών, ενώ χαρακτήρισε «υπερβολικές» τις απαιτήσεις των τραπεζών που έχουν σταματήσει τη χρηματοδότηση.
Στο μεταξύ, οι κοινοπραξίες διοδίων έλαβαν την έγκριση της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα προκειμένου να χρησιμοποιούν τις φωτογραφίες των οδηγών που αρνούνται να πληρώσουν διόδια.
Οι κοινοπραξίες θα μπορούν να κινούν τη διαδικασία έκδοσης διαταγής πληρωμής και οι οδηγοί θα υποχρεώνονται να καταβάλλουν έως και το 20πλάσιο του αντιτίμου.
Stop στα διόδια
ΠΑΝΙΚΟ έχει προκαλέσει στην κυβέρνηση η διάσταση που έχει λάβει το κίνημα «Stop στα διόδια» και η απόφαση όσων συμμετέχουν σ' αυτό να προβούν σε δυναμικές κινητοποιήσεις, αρχής γενομένης από την Κυριακή, ανοίγοντας όλες τις μπάρες στις 3 μ.μ. ώστε να περνάνε ελεύθερα οι οδηγοί.
ΤΙ ΣΚΑΡΦΙΣΤΗΚΑΝ οι φωστήρες του υπουργείου Υποδομών για όσους δεν πληρώνουν; Με ρύθμιση, που θα ενταχθεί στο νομοσχέδιο για τα δημόσια έργα, τα διόδια θα χαρακτηρίζονται δημόσια έσοδα. Μάλιστα, σε όσους αρνούνται να πληρώσουν, θα επιβάλλεται πρόστιμο που θα εισπράττεται από την Εφορία!
ΤΩΡΑ πώς είναι δημόσιο το έσοδο όταν πηγαίνει στους εργολάβους των κατασκευαστικών εταιρειών, αυτό είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο.
Παγίδες για τους μπαρόπληκτους
«Παγίδες» στους οδηγούς που δεν πληρώνουν διόδια ετοιμάζει, σύμφωνα με πληροφορίες, το υπουργείο Υποδομών, καθώς το κίνημα «STOP στα διόδια» παίρνει όλο και μεγαλύτερες διαστάσεις.
Το υπουργείο δέχεται τις έντονες πιέσεις των κατασκευαστών των αυτοκινητόδρομων, που σε τακτά χρονικά διαστήματα στέλνουν έγγραφα διεκδικώντας διαφυγόντα κέρδη αρκετών εκατομμυρίων ευρώ. Επίσημα στοιχεία δεν υπάρχουν, ωστόσο οι εργολάβοι υποστηρίζουν ότι οι διελεύσεις έχουν μειωθεί κατά 10-20% και οχυρώνονται πίσω από τις τράπεζες που χορηγούν τα δάνεια κατασκευής για να απαιτούν αποζημιώσεις. Προφορικά μάλιστα απειλούν με αποχώρηση από τα έργα.
Απειλές εργολάβων
Σε αυτό το τοπίο δεν αποκλείεται η καταγγελία ή ακύρωση ορισμένων συμβάσεων παραχώρησης και η συνέχιση των αυτοκινητόδρομων με τη μορφή δημόσιων έργων, όπως έχει ήδη αποκαλύψει η «Ε». Το υπουργείο ετοιμάζεται για ένα τέτοιο ενδεχόμενο και μελετά τρόπους για την είσπραξη των διοδίων, από τα οποία θα εξασφαλιστεί η χρηματοδότηση των έργων. Σύμφωνα με πληροφορίες, με ρύθμιση που θα ενταχθεί στο νομοσχέδιο για τα δημόσια έργα, τα διόδια θα χαρακτηρίζονται δημόσιο έσοδο, θα προβλέπεται πρόστιμο για όσους δεν πληρώνουν που θα εισπράττεται μέσω των ΔΟΥ και μάλιστα με προσαύξηση για την καθυστερημένη καταβολή.
Αυξήσεις 7%
Χθες, μετά την Κορίνθου-Τρίπολης και το τμήμα Μεταμόρφωση-Σκάρφεια της Αθηνών-Λαμίας, στο χορό των αυξήσεων μπήκε και η Αθηνών-Πατρών, παρά το γεγονός ότι το τμήμα από την Κόρινθο ώς το Ρίο είναι εργοτάξιο και σε πολλά σημεία υπάρχει μόνο μία λωρίδα κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση. Η προαναγγελία προβλέπει αυξήσεις τιμών που αγγίζουν το 7%, οι οποίες όμως θα τεθούν σε ισχύ μέσα στον Ιανουάριο.
Τα νέα τιμολόγια είναι κοινά για όλους τους σταθμούς διοδίων: Ελευσίνας και Ζευγολατιού στο ρεύμα προς Πάτρα, Ρίου και Ισθμού στο ρεύμα προς Αθήνα, καθώς και τους πλευρικούς της Νέας Περάμου και των Αγίων Θεοδώρων. Προς το παρόν δεν υπάρχει ένδειξη για αυξήσεις διοδίων στο τμήμα Ράχες Μαλιακού-Κλειδί Ημαθίας.
Η προαναγγελία επιβάλλεται από τη σύμβαση και αρμόδιοι στο υπουργείο Υποδομών διευκρίνισαν χθες στην «Ε» ότι τα νέα τιμολόγια για το τμήμα Μεταμόρφωση-Σκάρφεια ισχύουν από τις 2 Ιανουαρίου 2011 και υποστηρίζουν ότι είχαν δημοσιοποιηθεί στο κοινό με καταχωρίσεις στις εφημερίδες «Εστία» και «Νίκη», δύο έντυπα με χαμηλή κυκλοφορία.
Κατάληψη των διοδίων στον αυτοκινητόδρομο του Μορέα
Οι πολίτες και οι φορείς της Μεσσηνίας θα ανοίξουν τα διόδια της γέφυρας Μάναρη στην Ασέα. Οι Αρκάδες και οι Λάκωνες τα διόδια της Νεστάνης και οι Κορίνθιοι με τους Αργολιδείς τα διόδια του Σπαθοβουνίου.
Να ανοίξουν τα διόδια σε όλους τους σταθμούς του αυτοκινητόδρομου από την Ασέα μέχρι την Κόρινθο, καλεί όλους τους πολίτες και τους φορείς της Πελοποννήσου την Κυριακή 9 Ιανουαρίου στις 3 το μεσημέρι, η προσωρινή Συντονιστική Επιτροπή Πελοποννήσου ενάντια στα διόδια.
«Φιλόδοξος» ο αναπτυξιακός προχωρούν οι ΣΔΙΤ
«Φιλόδοξο» χαρακτήρισε το νέο αναπτυξιακό νόμο ο υπουργός Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας Μιχ. Χρυσοχοϊδης κατά τη δεύτερη μέρα συζήτησης του νομοσχεδίου στην αρμόδια επιτροπή της Βουλής, το οποίο την επόμενη εβδομάδα θα περάσει από τη διαδικασία της δεύτερης ανάγνωσης.
Από την πλευρά του, ο αρμόδιος υφυπουργός Τ. Ρήγας ανακοίνωσε ότι το υπουργείο προχωρά στην υλοποίηση των πρώτων ΣΔΙΤ, αρχικά με ένα πρόγραμμα διαχείρισης απορριμμάτων στη Δυτ. Μακεδονία και στη συνέχεια μέχρι τον Μάρτιο με κατασκευή πυροσβεστικών σταθμών και νέων σχολείων. (βέβαια, όπως έχουμε δει, εδώ και χρόνια όλα με ΣΔΙΤ χτίζονται, οπότε μάλλον εννοεί τα "πρώτα" ΣΔΙΤ του νέου κύκλου επενδύσεων)
Κινητοποίηση πολιτών κατά της αύξησης των εισιτηρίων του ΟΑΣΘ
«Λογικότατη» η αύξηση λέει ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ.
Να μπει «φρένο» στις προγραμματισμένες αυξήσεις των εισιτηρίων του ΟΑΣΘ, που -όπως υποστηρίζουν- φτάνουν ακόμη και στο 180%, διεκδικούν οι επιτροπές «Ακρίβεια Stop» Θεσσαλονίκης και ομάδες κατοίκων, που διοργανώνουν σήμερα, στις 5 το απόγευμα, πρωτότυπη εκδήλωση διαμαρτυρίας στον τερματικό σταθμό αστικών λεωφορείων στο Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό.
Οι πολίτες σχεδιάζουν να επιβιβαστούν μαζικά -χωρίς να πληρώσουν εισιτήριο- σε ένα ή δύο αστικά λεωφορεία, που διασχίζουν την πόλη από τα δυτικά στα ανατολικά και να τα «ντύσουν» με πανό που θα γράφει: «ΟΑΣΘ: Η ληστεία του χειμώνα. Αυξήσεις έως 180%. Πάρτε πίσω το χαράτσι».
Η κυβέρνηση και οι χαρτογιακάδες του ΔΝΤ έχουν δείξει τα δόντια τους. Ο στόχος τους είναι πλέον γνωστός σε όλους. Θέλουν να γονατίσουν τους εργαζόμενους, να τους μετατρέψουν σε «Κινέζους» που θα δουλεύουν για ένα κομμάτι ψωμί. Την ίδια στιγμή οι τραπεζίτες, οι βιομήχανοι, μαζί με τους ντόπιους και ξένους τοκογλύφους, που κονομάνε από τα χρέη των κρατών, θα θησαυρίζουν.
Ολοι το ξέρουμε ότι μας είπαν ψέματα
♦Μας είπαν ότι δεν κάνουν απολύσεις στο Δημόσιο και τις ΔΕΚΟ.
Με τη δεύτερη επικαιροποίηση του Μνημονίου αποφάσισαν να μειώσουν τις θέσεις εργασίας στο δημόσιο τομέα, ακόμα περισσότερο από τον κανόνα μιας πρόσληψης ανά πέντε συνταξιοδοτήσεις. Ξέρετε πόσα λεφτά λένε ότι θα γλυτώσουν έτσι; 600 εκατομμύρια ευρώ κάθε χρόνο. Δηλαδή τους μισθούς πάνω από 20.000 εργαζομένων. Πώς θα γίνει αυτό αν όχι με απολύσεις, όχι μόνο συμβασιούχων αλλά και εργαζομένων αορίστου χρόνου;
♦Μας λένε ότι θα πληρώσουν όλοι για να βγει η χώρα από την κρίση.
Την ίδια στιγμή αναβάλλουν για το 2013 το φόρο που λέγανε ότι θα βάλουν στις τηλεοπτικές διαφημίσεις. Αυτόν το είχανε ψηφίσει από τον περασμένο Μάη, το ανέβαλαν μια φορά, το αναβάλλουν ξανά τώρα, μέχρι να τον καταργήσουν. Βλέπετε οι καναλάρχες είναι φτωχοί ενώ εμείς είμαστε οι πλούσιοι! Σ’ αυτούς μπορούν να αναβάλλουν τους φόρους, που κάποια στιγμή έβαλαν για ξεκάρφωμα, ενώ σ’ εμάς ποτέ!
♦ Καταργήσανε την ασφάλιση και ετοιμάζονται για νέες ανατροπές στο ασφαλιστικό μέσα στο 2011, γιατί το σύστημα λένε ότι δεν βγαίνει. Αφού για δεκαετίες ληστέψανε τα αποθεματικά των Ταμείων, τώρα μας λένε ότι δεν υπάρχουν λεφτά. Κι όμως, την ίδια στιγμή ανακοινώνουν ότι θα χαρίσουν στους καπιταλιστές το 25% των ασφαλιστικών εισφορών που θα έπρεπε να πληρώνουν στα Ταμεία!
♦Για τους φτωχούς λεφτά δεν υπάρχουν, για τους πλούσιους φτάνουν και περισσεύουν! Το Μνημόνιο μοιάζει με πεινασμένο τέρας που δεν χορταίνει ποτέ. Πρώτα μιλούσαν για 30 δισ. περικοπές μέχρι το 2013. Τώρα το νέο Μνημόνιο μιλά για πρόσθετα μέτρα ύψους 17 δισ. ευρώ μέχρι το 2014. Δηλαδή, το αρχικό πακέτο γίνεται μιάμιση φορά μεγαλύτερο. Κι αυτά τα μέτρα είναι μόνο μέχρι το 2014. Φανταστείτε τι μας περιμένει, αφού τα μέτρα θα συνεχιστούν και μετά το 2020, λόγω… επιμήκυνσης του χρόνου αποπληρωμής των τοκογλυφικών δανείων!
Ποιος θα τα πληρώσει όλ’ αυτά; Εμείς, φυσικά, αν μείνουμε με σταυρωμένα τα χέρια.
Τι κάνουμε;
Το ερώτημα είναι τι κάνουμε. Η κυβέρνηση προσπαθεί να απομονώσει κάθε εργατική αντίσταση. Στο πλάι της έχει τα Μέσα Μαζικής Εξαπάτησης, που οργανώνουν μια τεράστια εκστρατεία λάσπης ενάντια στους εργαζόμενους στο Δημόσιο και τις ΔΕΚΟ. Η θεωρία των «ρετιρέ» αναβιώνει και πάλι. Χθές ήταν οι εργαζόμενοι του ΟΣΕ, σήμερα οι εργαζόμενοι στο ΜΕΤΡΟ και την ΕΘΕΛ, αύριο θα είναι οι τραπεζοϋπάλληλοι, μεθαύριο οι ΔΕΗτζήδες και θ’ ακολουθήσουν κι άλλοι.
Από δίπλα οι πάντα πιστοί και «υπεύθυνοι» γραφειοκράτες συνδικαλιστές που θέλουν να «οργανώσουν» έναν «αγώνα» για την τιμή των όπλων, έναν «αγώνα» που δεν θα ξεφεύγει από τα ασφυκτικά πλαίσια της αστικής νομιμότητας, των περιπάτων έξω από τη Βουλή, των σκόρπιων και ασυντόνιστων απεργιών και στάσεων εργασίας, χωρίς κανένα σχέδιο, καμία κλιμάκωση. Μέχρι να ψηφιστεί το νομοσχέδιο και μετά… τα κεφάλια μέσα.
Οταν όμως ο αντίπαλος σε σημαδεύει με το πιστόλι στον κρόταφο και σε εκβιάζει για να σου στερήσει το δικαίωμα στη ζωή, δεν αρκεί να ρίχνεις μερικές εκτονωτικές ντουφεκιές στον αέρα.
Ηρθε η ώρα να γυρίσουμε το πιστόλι και να τους σημαδέψουμε εμείς. Διαφορετικά να περιμένουμε τον επόμενο εκβιασμό που θα μας κάνουν, για να χάσουμε κι άλλα δικαιώματα, σ’ αυτόν τον ασταμάτητο κατήφορο κινεζοποίησης της εργαζόμενης κοινωνίας.
Την τακτική της κυβέρνησης την ξέρουμε. Περιμένει, ετοιμάζεται, καταθέτει ένα νομοσχέδιο και το ψηφίζει εκβιαστικά μέσα σε λίγες μέρες. Επομένως, το να περιμένεις πότε θα κατατεθεί ένα νομοσχέδιο για ν’ αγωνιστείς, είναι ταξική αυτοκτονία.
Μήπως δεν ξέρουμε τι θα περιλαμβάνει το νομοσχέδιο για τις αστικές συγκοινωνίες; Κινεζοποίηση των εργαζόμενων και τσουχτερό χαράτσι στα εισιτήρια. Να λοιπόν το έδαφος για να αναπτυχθεί η πιο πλατιά ενότητα ανάμεσα στους εργαζόμενους, που θέλουν να κρατήσουν τις όποιες κατακτήσεις τους, και όλο το λαό, που θέλει φτηνές, δημόσιες αστικές συγκοινωνίες. Οπως είχε γίνει και το 1992, που ο αγώνας των εργαζόμενων της τότε ΕΑΣ απέκτησε παλλαϊκό χαρακτήρα.
Χρειάζεται, λοιπόν, αγώνας διαρκείας από τώρα, γιατί όταν θα κατατεθεί το νομοσχέδιο θα είναι αργά. Χρειάζονται μαχητικές κινητοποιήσεις, που θα κάνουν την κυβέρνηση και το σύστημα να πονέσουν και όχι απλές διαμαρτυρίες, στις οποίες η κυβέρνηση δεν δίνει καμιά σημασία
.
Λένε ότι θα κάνουν επιστράτευση αν γίνουν μαχητικότερες οι απεργίες. Ηδη την στάση εργασίας στο ΜΕΤΡΟ την έκριναν «παράνομη και καταχρηστική»!
Ομως ας σκεφτούμε:
Πότε οι εργαζόμενοι κέρδισαν κάτι, όταν δεν πήγαν κόντρα στη «νομιμότητα» της εξουσίας του κεφαλαίου και δεν προέταξαν την νομιμότητα του αγώνα τους; Νόμος είναι το δίκιο του εργάτη ή οι αποφάσεις των δικαστηρίων;
Αν είναι το πρώτο, τότε δεν θα πρέπει να φοβίζει η επιστράτευση. Γιατί κι εκεί υπάρχει απάντηση, αν ο κόσμος είναι αποφασισμένος να την αρνηθεί μαζικά. Τι θα κάνουν; Θα γεμίσουν τις φυλακές; Ας το τολμήσουν! Θα ξεσηκώσουν ακόμα περισσότερο τον κόσμο εναντίον τους. Αλλωστε, τίποτα δεν κερδήθηκε χωρίς συγκρούσεις. Δεν επιδιώκουμε τη σύγκρουση για τη σύγκρουση. Oμως αν δεν σπάσεις αβγά, ομελέτα δεν φτιάχνεις. Αυτό δείχνει και η Ιστορία. Αν πριν δυο περίπου δεκαετίες οι εργαζόμενοι της ΕΑΣ δεν βγαίνανε μαχητικά στους δρόμους, τώρα στις συγκοινωνίες θα αλώνιζαν οι ιδιώτες. Εκείνος ο αγώνας είχε απ’ όλα: απεργία διαρκείας, καταλήψεις αμαξοστασίων, συγκρούσεις στους δρόμους, συγκρούσεις με τους «νοικοκυραίους», δίκες, ακόμα και προφυλακίσεις απεργών. Χωρίς αυτόν τον αγώνα, που κράτησε πάνω από ένα χρόνο, τα μπλε λεωφορεία θα είχαν μείνει στους ιδιώτες και δεν θ’ αναγκαζόταν η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ να τα ξαναπεράσει στο κράτος το Δεκέμβρη του 1993.
Ολ’ αυτά, όμως, δεν γίνονται με μια συνδικαλιστική γραφειοκρατία που σαν «υπεύθυνος κοινωνικός εταίρος» κάνει τα πάντα για να εκφυλίσει τους αγώνες. Χύνοντας το δηλητήριο της «συνυπευθυνότητας», κάποιοι φτάσανε στο σημείο σε συνέλευση των εργαζομένων της ΕΘΕΛ να κατακρίνουν ακόμα και τη δωρεάν μεταφορά των επιβατών, γιατί λέει «βάζουν μέσα τον Οργανισμό»! Ομως όλοι γνωρίζουν ότι οι αστικές συγκοινωνίες πάντα «μπαίνουν μέσα», γι’ αυτό και επιδοτούνται όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά παντού. Μας μιλούν για τις επιδοτήσεις στην ΕΘΕΛ, τον ΗΛΠΑΠ, τον ΗΣΑΠ, δεν μιλούν ως για τις γενναίες κρατικές επιδοτήσεις στους ιδιώτες του ΟΑΣΘ και των ΚΤΕΛ.
Μόνο με ανεξάρτητη ταξική οργάνωση, απεργιακές επιτροπές μέσα από τους ίδιους τους εργαζόμενους που θα δίνουν λόγο μόνο σ’ αυτούς, μπορεί να σπάσει το μαύρο μέτωπο του Μνημονίου.
Θα ήταν πολύ διαφορετικά τα πράγματα αν όλοι οι εργαζόμενοι στις συγκοινωνίες (οδηγοί, τεχνικοί, διοικητικοί, σε ΕΘΕΛ, ΗΣΑΠ, ΗΛΠΑΠ, ΜΕΤΡΟ) συντόνιζαν τον αγώνα τους και ζητούσαν την συμπαράταξη της εργαζόμενης κοινωνίας για να ανατραπεί ο εργασιακός Μεσαίωνας που μας ετοιμάζουν, για φτηνά εισητήρια, για να πληρώσουν οι καπιταλιστές την κρίση που οι ίδιοι δημιούργησαν…
Τότε τα αδιέξοδα που ζούμε καθημερινά, θα γίνονταν αδιέξοδα της κυβέρνησης και των τροϊκανών.
Να ματώσουν αυτοί, όχι εμείς!
Διαφορετικά ας περιμένουμε τα χειρότερα.Τελευταία επεξεργασία από το μέλος ciaoant1 : 05-01-11 στις 15:13.
“The world is not going back to normal after the magnitude of what they have done.”
-Tom Fitzpatrick, US bank Citigroup chief technical strategist
"Capitalists can buy themselves out of any crisis, so long as they make the workers pay"
-Lenin
-
10-01-11, 00:55 Απάντηση: Ε ψιτ, έχετε ακούσει για τα ΣΔΙΤ; #85
Πανελλαδικό Συντονιστικό Επιτροπών Αγώνα Κατά των Διοδίων
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
9/1/2011
Τεράστια επιτυχία της σημερινής κινητοποίησης
Οι μεγαλύτερες συγκεντρώσεις που έγιναν ποτέ σε σταθμούς διοδίων
Το Πανελλαδικό Συντονιστικό Επιτροπών Αγώνα Κατά των Διοδίων θέλει να ευχαριστήσει τις κοινοπραξίες των πρώην εθνικών οδών και την κυβέρνηση που με τις απειλές, τα ψεύδη και τις προκλήσεις τους κατάφεραν να εξοργίσουν χιλιάδες συμπολίτες μας που σήμερα πλημμύρισαν τους σταθμούς διοδίων σε όλη τη χώρα.
Ανοιχτοί παρέμειναν σήμερα για περισσότερες από 2 ώρες στα πλαίσια της πανελλαδικής κινητοποίησης οι σταθμοί διοδίων Μαλγάρων, Λεπτοκαρυάς, Μακρυχωρίου, Πυργετού, Μοσχοχωρίου, Πελασγίας, Μώλου, Τραγάνας, Αφιδνών, Ρίου, Νεστάνης, Ασέας, Σπαθοβουνίου και στην Αττική οδό οι σταθμοί διοδίων σε Ελευσίνα και Μεταμόρφωση. Στα Γιάννενα οι κάτοικοι συγκεντρώθηκαν στον υπό κατασκευή σταθμό Δροσοχωρίου που χωρίζει το Δήμο Ιωαννιτών στη μέση και μοίραζαν ενημερωτικό κείμενο στους οδηγούς που περνούσαν. Κάτοικοι, οδηγοί φορτηγών, εργαζόμενοι στις μεταφορές, μοτοσικλετιστές, ομάδες πολιτών και φίλοι του κινήματος ελευθέρωσαν τους δρόμους της χώρας και έστειλαν το μήνυμα ότι μπορούμε να πάρουμε τα πράγματα στα χέρια μας.
Το κίνημα κατά των διοδίων διογκώνεται και εκφράζει την οργή του κόσμου σε μια συγκυρία που το δημόσιο χρήμα καταλήγει στις τσέπες των μεγάλων κοινοπραξιών, των τραπεζών και των βιομηχάνων ενώ ο λαός καλείται να πληρώνει μικρά και μεγάλα χαράτσια και να ζει με το φόβο της φτώχειας και της ανεργίας. Σήμερα δώσαμε το μήνυμα ότι δεν ανεχόμαστε να ζούμε πια σαν όμηροι των μεγάλων συμφερόντων και ότι μπορούμε να αντισταθούμε.
Μέχρι να καταργηθούν οι συμβάσεις παραχώρησης των δημοσίων δρόμων…
Κόντρα στο ξεπούλημα της δημόσιας περιουσίας, της χώρας και της ζωής μας…
ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ – ΣΗΚΩΝΟΥΜΕ ΤΙΣ ΜΠΑΡΕΣ
“The world is not going back to normal after the magnitude of what they have done.”
-Tom Fitzpatrick, US bank Citigroup chief technical strategist
"Capitalists can buy themselves out of any crisis, so long as they make the workers pay"
-Lenin
-
24-01-11, 20:08 Απάντηση: Ε ψιτ, έχετε ακούσει για τα ΣΔΙΤ; #86
Επειδή το παρόν θέμα έχει λίγο εκφυλιστεί σε πολεμική κατά των διοδίων, είπα να προσθέσω και μια άλλη εκδοχή
(η οποία αφορά τη γέφυρα Ρίο-Αντίριο):
http://www.newsday.gr/article/22356/...-oi-davatzedes
Δεν ξέρω κατά πόσον είναι ακριβές, αλλά νομίζω ότι αξίζει να το λάβουμε υπόψιν.
Ν.Φ.
-
25-01-11, 18:22 Απάντηση: Ε ψιτ, έχετε ακούσει για τα ΣΔΙΤ; #87
Αυτή η φωτογραφία τοθ ciao ήταν 1000 λέξεις...
-
08-03-11, 15:54 Απάντηση: Ε ψιτ, έχετε ακούσει για τα ΣΔΙΤ; #88“The world is not going back to normal after the magnitude of what they have done.”
-Tom Fitzpatrick, US bank Citigroup chief technical strategist
"Capitalists can buy themselves out of any crisis, so long as they make the workers pay"
-Lenin
-
08-03-11, 16:26 Απάντηση: Ε ψιτ, έχετε ακούσει για τα ΣΔΙΤ; #89
-
08-03-11, 16:34 Απάντηση: Ε ψιτ, έχετε ακούσει για τα ΣΔΙΤ; #90
Είναι ο Σουφλιάς, τότε υπουργός ΥΠΕΧΩΔΕ, σε γιορτή-εγκαίνια του Μπόμπολα για ένα από τα ΣΔΙΤ του
“The world is not going back to normal after the magnitude of what they have done.”
-Tom Fitzpatrick, US bank Citigroup chief technical strategist
"Capitalists can buy themselves out of any crisis, so long as they make the workers pay"
-Lenin
Παρόμοια Θέματα
-
Ποιό τραγούδι έχετε ακούσει περισσότερες φορές στη ζωή σας;
Από chrispen στο φόρουμ Πολιτιστικό στέκιΜηνύματα: 80Τελευταίο Μήνυμα: 05-09-09, 15:23 -
Για θεσα/νικη εχετε ακουσει ποτε θα ξεκινησει η ΟΝ;
Από LEFTKOYL στο φόρουμ ADSLΜηνύματα: 14Τελευταίο Μήνυμα: 26-09-07, 17:26 -
Έχετε ακούσει "η τάδε σκηνοθέτιδα..." ?
Από Director CrisAK στο φόρουμ Πολιτιστικό στέκιΜηνύματα: 14Τελευταίο Μήνυμα: 16-11-06, 02:03 -
Αστεια που εχετε ακουσει
Από Gordito στο φόρουμ The fun section...Μηνύματα: 14Τελευταίο Μήνυμα: 17-09-06, 19:22 -
Aυτοκίνητα Chery: τα έχει ακούσει κανείς;
Από aesir στο φόρουμ Εκτός θέματοςΜηνύματα: 17Τελευταίο Μήνυμα: 09-11-05, 12:14
Bookmarks