Σελ. 6 από 7 ΠρώτηΠρώτη ... 4567 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση 76-90 από 97
  1. #76
    Εγγραφή
    24-04-2006
    Μηνύματα
    273
    Downloads
    0
    Uploads
    0

    Είμαι και ο πρώτος! Θα αγοράσω όλες τις οδούς, και μετά όλοι θα πληρώνουν νοίκι σε εμένα όταν πέφτουν στα τετράγωνα της πίστας - χαχαχαχαχ, θα τους πάρω και τα σώβρακα



    Ο Κ. Μίχαλος, γνωστός δημοκράτης, αν όχι σοσιαλιστής θα λέγαμε (μη ξεχνάμε ότι έουμε την τιμή να έχουμε ως πρωθυπουργό όχι όποιον και όποιον αλλά τον ίδιο τον πρόεδρο της "Σοσιαλιστικής Διεθνούς", εμείς δεν είμαστε δεξιοί πλέον λοιπόν), θέλει, ως άριστος παίχτης της μονόπολυς να πάρει μερικά τετράγωνα ακόμα από τους χρεωκοπημένους παίχτες. Ποιοι είναι αυτοί άραγε?

    Δεν είναι δύσκολο να το δει κανείς αυτό: Απλά ρίξτε μια ματιά στα λεφτά και στις κάρτες που έχετε, και θα καταλάβετε που βρίσκεστε.

    Και μετά δείτε τι ωραία που εξαφανίζονται τα τετράγωνα από τους Μίχαλους, και θα διαπιστώσετε τη "μαγεία" της πραγματικής Μονόπολυς, με πραγματικούς παίχτες, που ωθεί τους Μίχαλους να μην είναι ποτέ ευχαριστημένοι όσα και αν έχουν, μέχρι οι υπόλοιποι να χρεωκοπήσουν, και τους υπόλοιπους να βρίσκονται "μεταξύ φθοράς και αφθαρσίας" (με μια "ελαφρά" τάση προς τη φθορά βέβαια..).

    Μάλιστα, η μαγεία της πραγματικής μονόπολυς είναι μεγαλύτερη από το απλό επιτραπεζιο, εδώ η τράπεζα δημιουργεί λεφτά από το πουθενά (κάτι που οι Μίχαλοι ως καλοί παίχτες το έχουν πάρει χαμπάρι και έχουν πέσει με τα μούτρα στο μέλι, ειδικά από τη στιγμή που οι υπόλοιποι παίχτες έχουν τόσο φτωχύνει που δε μπορούν να του πληρώσουν νοίκια, και δε ξέρουν οι Μίχαλοι τι να κάνουν για να βγάλουν λεφτά):



    Περισσότερες συμπράξεις δημόσιου και ιδιωτικού τομέα
    Ο πρόεδρος του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Αθηνών (ΕΒΕΑ), κ. Κωνσταντίνος Μίχαλος, θεωρεί ότι υπάρχουν ανεκμετάλλευτες ευκαιρίες οι οποίες θα μπορούσαν να επιφέρουν χρήματα στο Δημόσιο, να δημιουργήσουν θέσεις εργασίας και να προσελκύσουν επενδύσεις.

    φφφφςςςςςς, αυτές οι δηλώσεις είναι μέρος της "μαγείας" που λέγαμε προηγουμένως...

    «Υπάρχουν 66.000 ακίνητα τα οποία ανήκουν στο υπουργείο Οικονομικών. Πολύ μικρό ποσοστό έχει καταγραφεί επίσημα, ώστε να γνωρίζουμε λεπτομέρειες», λέει ο κ. Μίχαλος. Οπως αναφέρει «θα μπορούσε το ιδιωτικό επιχειρηματικό στοιχείο να το εκμεταλλευτεί τόσο προς όφελος του ιδίου του επιχειρηματία όσο και προς όφελος του κράτους». Με τον τρόπο αυτό θα δημιουργηθούν, σύμφωνα με τον κ. Μίχαλο, νέες θέσεις εργασίας.

    Α, ώστε έτσι δημιουργούνται οι θέσεις εργασίας. Και εγώ που νόμιζα ότι έτσι ο Μίχαλος θα αρπάξει μερικά ακόμα ακίνητα

    Μια δεύτερη λύση, σύμφωνα με τον κ. Μίχαλο, είναι η ουσιαστική ενασχόληση με τις λεγόμενες Συμπράξεις Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ).

    Προφανώς έως τώρα το κράτος δεν ασχολούνταν ουσιαστικά - από "χόμπυ" μοίραζε λεφτά στους εργολάβους με τα ατελείωτα προγράμματα ΣΔΙΤ

    Προτείνει το κράτος να μη χρηματοδοτεί καθόλου ένα έργο, απλά να καταβάλλει ένα ετήσιο κόστος (εν είδει υπενοικίασης) στο χρονικό διάστημα το οποίο θα έχει συμφωνηθεί προηγουμένως.

    Σε απλά λόγια (πιο απλά δε μπορώ να το πω), ο Μίχαλος θέλει να αγοράσει μερικά τετράγωνα στη Μονόπολυ, και μετά θα εισπράττει το νοίκι. Αυτό λέει (τελικά)

    «Το κράτος», λέει, «δεν πρέπει να λειτουργεί ως επιχειρηματίας, αλλά ως εποπτική αρχή ενός υγιούς επιχειρηματικού περιβάλλοντος».

    δηλαδή να πληρώνει σε εμένα ένα νοίκι ως ιδιοκτήτη των οδών στη Μονόπολυ

    Ο κ. Μίχαλος φέρνει μάλιστα και ορισμένα παραδείγματα. Η κατασκευή ιδιωτικών φυλακών, όπως λέει, θα μπορούσε να είναι ένα εξαιρετικό παράδειγμα ΣΔΙΤ. Ο ιδιώτης θα κατασκευάζει και θα λειτουργεί τη φυλακή, και «το Δημόσιο θα καταβάλλει το ετήσιο κόστος, το οποίο θα επιστρέφεται σε προκαθορισμένο χρόνο». Ως ενδεικτικό παράδειγμα ενός ΣΔΙΤ το οποίο πάγωσε «άγνωστο για ποιο λόγο», όπως λέει ο κ. Μίχαλος, είναι το αεροδρόμιο στο Καστέλι του Ηρακλείου Κρήτης. Στην κατηγορία αυτή των έτοιμων ΣΔΙΤ ο κ. Μίχαλος συμπεριλαμβάνει και την επέκταση των οδικών αξόνων της Αττικής.

    Οσον αφορά την κρίση και τις εμπορικές επιχειρήσεις, ο κ. Μίχαλος θεωρεί ότι «εφόσον επιβιώσουν από την κρίση ρευστότητας που πλήττει την αγορά, θα βρεθούν σ’ ένα πιο ξεκαθαρισμένο επιχειρηματικό περιβάλλον».

    Μετάφραση: Μερικοί παίχτες χρεωκοπούν, όσοι μείνουν θα έχουν μαζέψει -ολιγοπωλιακά- όλο το χρήμα και τα τετράγωνα στη μονόπολυ



    Τα σχόλια σε πλάγια γραφή ήταν δικά μου.

    Το κείμενο προέρχεται από την "Καθημερινή":
    http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_...02/2010_391685
    “The world is not going back to normal after the magnitude of what they have done.”
    -Tom Fitzpatrick, US bank Citigroup chief technical strategist

    "Capitalists can buy themselves out of any crisis, so long as they make the workers pay"
    -Lenin

  2. #77
    Εγγραφή
    24-04-2006
    Μηνύματα
    273
    Downloads
    0
    Uploads
    0

    This court house could be yours. Protesters not included.

    Want to buy a Supreme Court?


    Like a cash-strapped family hawking furniture on Craigslist, the state of California που έχει ουσιαστικά χρεωκοπήσει is getting creative in unloading its property for desperately needed cash.

    And it means you could own a little piece of San Francisco. Well, a big piece: the state Supreme Court house at 350 McAllister St., the administrative offices behind it at 455 Golden Gate Ave., and the California Public Utilities Commission building at 505 Van Ness Ave. Put together, they total more than 1.18 million square feet of space. That's a lot of curtains to measure!

    Eleven state office buildings around California were put up for sale Friday by the real estate firm CB Richard Ellis (It's based in Los Angeles which might explain why the brochure describes the "San Francisco Civic Center" as being for sale; can we buy Hayes Valley too?) The Associated Press says the real estate firm will make $1.6 million on the deal.
    http://www.sfgate.com/cgi-bin/blogs/...entry_id=58070

    “The world is not going back to normal after the magnitude of what they have done.”
    -Tom Fitzpatrick, US bank Citigroup chief technical strategist

    "Capitalists can buy themselves out of any crisis, so long as they make the workers pay"
    -Lenin

  3. #78
    Εγγραφή
    24-04-2006
    Μηνύματα
    273
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Βουλή: Κατατέθηκε το ν/σχ για την εναλλακτική διαχείριση αποβλήτων
    Κατατέθηκε σήμερα στη Βουλή νομοσχέδιο του υπουργείου Περιβάλλοντος με τίτλο «Τροποποίηση της νομοθεσίας για την εναλλακτική διαχείριση των συσκευασιών και άλλων προϊόντων και άλλες διατάξεις».
    http://www.naftemporiki.gr/news/cstory.asp?id=1793904

    ---

    Θυμίζω λίγο:
    Γερμανική «συνταγή» για ανάπτυξη σε επτά τομείς

    1. Περιβαλλοντική Πολιτική:

    ** Συνεργασία στον τομέα ποιότητας και καθαρισμού υδάτων, καθώς και της αφαλατώσεως θαλασσίων υδάτων για την εξοικονόμηση κατάλληλου προς χρήση και πόσιμου νερού και μάλιστα σε συνδυασμό με Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας.

    ** Ανταλλαγή τεχνογνωσίας στον τομέα επεξεργασίας λυμάτων και διαχείρισης απορριμμάτων.

    Ποιες είπαμε ότι είναι οι εισηγμένες που ενδιαφέρονται για το θέμα;
    Με το σύστημα της παραχώρησης και των συμπράξεων δημοσίου – ιδιωτικού τομέα (ΣΔΙΤ) θα επιχειρήσει το υπουργείο Περιβάλλοντος να λύσει το πρόβλημα της επεξεργασίας των αποβλήτων που παράγει η χώρα μας και τα οποία σήμερα παραμένουν σε μεγάλο βαθμό αναξιοποίητα.

    http://athenstock.blogspot.com/2010/...post_4291.html
    “The world is not going back to normal after the magnitude of what they have done.”
    -Tom Fitzpatrick, US bank Citigroup chief technical strategist

    "Capitalists can buy themselves out of any crisis, so long as they make the workers pay"
    -Lenin

  4. #79
    Εγγραφή
    24-04-2006
    Μηνύματα
    273
    Downloads
    0
    Uploads
    0


    Οι μεγαλο... σκουπιδιάρηδες
    Τα ρέστα τους δίνουν σε όλα τα επίπεδα, για να περάσει από την πίσω πόρτα η πανάκριβη και επικίνδυνη για τη δημόσια υγεία και το περιβάλλον καύση των απορριμμάτων στη χώρα μας, οι μεγαλοεργολάβοι, οι οποίοι ανακάλυψαν τη νέα «λεωφόρο» του κέρδους.

    Τα ονόματα που κινούν τα νήματα είναι τα γνωστά και μη εξαιρετέα που μονοπω­λούν τα μεγάλα έργα και τώρα έχουν αναλάβει εργολαβικά να πασάρουν και τη μέθοδο της καύσης των σκουπιδιών σχεδόν σε όλες τις περιφέρειες της χώρας, αφού ανακάλυψαν το νέο και πολλά υποσχόμενο για τις επόμενες δεκαετίες Ελ Ντοράντο.
    Spoiler:
    Οι πιέσεις έχουν ξεκινήσει σε όλα τα επίπεδα, στους δημάρχους, τους νομάρχες, τους περιφερειάρχες, αρμόδιους και μη υπουργούς, συμβούλους και παρασυμβούλους σε πρώην και νυν ΥΠΕΧΩΔΕ, ΥΠΕΚΑ, Εσωτερικών και Μαξίμου.

    Το στενό μαρκάρισμα έχει ξεκινήσει εδώ και τουλάχιστον 5 χρόνια και οι κόποι τους είναι στο παρά πέντε της «εξαργύρωσης», αφού ω, του θαύματος ο κεντρικός περιφερειακός σχεδιασμός για τη διαχείριση των απορριμμάτων αρχίζει και «μυρίζει» από τα τέσσερα σημεία του ορίζοντα νέες και πανάκριβες μεθόδους καύσης.

    Οι προτάσεις πέφτουν σαν το χαλάζι από τη Ρόδο και τη Θεσσαλονίκη μέχρι την Ημαθία, την Πελοπόννησο και την Κρήτη!

    Η μεθόδευση ξεκίνησε με τη συνεργασία τοπικών «αρχόντων», οι οποίοι όχι μόνον έκαναν το «παπί», αλλά τρομοκρατούσαν τους πολίτες για την καταστροφή που θα φέρει στον τόπο τους ένας Χώρος Υγειονομικής Ταφής Υπολειμμάτων, γεμίζοντας παράλληλα την περιοχή τους με τους μεγαλοεργολάβους - πλασιέ των εργοστασίων καύσης.

    Οι ίδιοι τοπικοί άρχοντες έγραψαν στα παλιά τους τα παπούτσια κάθε προσπά­θεια ανακύκλωσης και μόνον τώρα που οι πολίτες έχουν καταλάβει το παιχνίδι και οι δημοτικές εκλογές πλησιάζουν άρχισαν να το παίζουν προβληματισμένοι…

    Διόδια και... σκουπίδια!

    Από τους πρώτους επιχειρηματικούς ομίλους που έστρεψαν το ενδιαφέρον τους στα «χρυσά» σκουπίδια είναι ο όμιλος Μπόμπολα, που φρόντισε την κατάλ­ληλη στιγμή να «επενδύσει» στην τεχνολογία της καύσης μέσω του πλασαρίσματος της μεθόδου SDF και RDF.

    Το κόλπο είναι γνωστό εδώ και τουλάχιστον μια δεκαετία. Η βιομηχανία της καύσης, βλέποντας να χάνει το παιχνίδι και δισεκατομμύρια ευρώ, άλλαξε τη στρατηγική της και προσπαθεί να πουλήσει με άλλα ονόματα την πραμάτεια της. Δεν μιλάνε, πλέον, για καύση, αλλά για αεριοποίηση, πυρόλυση, τεχνολογίες πλάσματος και το τυποποιημένο καύσιμο από απορρίμματα RDF, προσπαθώντας να «ξεπλύνουν» τη μέθοδο της καύσης και να την παρουσιάσουν ως μια «πράσινη» εναλλακτική πρόταση, με την οποία και ξεφορτωνόμαστε τα σκουπίδια και ενέργεια παράγουμε.

    Μεγαλοπαράγοντες της Αυτοδιοίκησης έχουν μπει στο κόλπο και πιέζουν ώστε από οποιονδήποτε διαγωνισμό για τη διαχείριση των απορριμμάτων να μην απο­κλειστεί καμία μέθοδος, ούτε η καύση. Και επειδή πρόκειται για μια πανάκριβη μέθοδο, έχουν «ράψει όλο το κοστούμι», αφού εάν περάσουν τα σχέδιά τους τα εργοστάσια θα γίνονται με «αυτοχρηματοδότηση», μικρή συμμετοχή του Δημοσίου και βέβαια την παραχώρηση για πάνω από μια 25ετία της εκμετάλλευσης του εργοστασίου καύσης στους μεγαλοεργολάβους των σκουπιδιών!

    Οι πιέσεις είναι τέτοιες, που μέχρι στιγμής το υπουργείο Περιβάλλοντος εάν και προωθεί – και μάλιστα με πολύ θετικές νομοθετικές ρυθμίσεις – το ζήτημα της ανακύκλωσης, όχι μόνο δεν έχει πάρει θέση για το ζήτημα της καύσης των απορ­ριμμάτων, αλλά στο σχέδιο νόμου για την προώθηση των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας περνάει ως «βιοκαύσιμο» και συγκεκριμένα ως δευτερογενές καύσιμο το SDF και το RDF, που παράγονται από την καύση των σκουπιδιών.

    Η έμμεση νομιμοποίηση της μεθόδου, μέσα από τα γρανάζια της παραγωγής ενέργειας, αποτελεί τον «Δούρειο Ίππο» για να περάσει η καύση σε όλες τις περιφέρειες της χώρας, αφού σχεδόν στο σύνολό τους έχει εκφραστεί ενδιαφέρον από μεγάλες εταιρείες.

    Σύμφωνα με πληροφορίες του «Π», η παράγραφος αυτή στο νομοσχέδιο για τις ΑΠΕ δεν αποκλείεται τελικά να αποσυρθεί από την Τίνα Μπιρμπίλη, όμως το θέμα της καύσης παραμένει ανοικτό όσο δεν υπάρχει μια σαφής πολιτική θέση. Όσο η κυβέρνηση και τα αρμόδια υπουργεία δεν ξεκαθαρίζουν με ποιους θα πάνε και ποιους θα αφήσουν. Γιατί μπορεί μέχρι σήμερα οι αντιδράσεις των κατοίκων να έχουν αποτρέψει την εγκατάσταση εργοστασίου καύσης, τα συμφέροντα, όμως, που παίζονται είναι πολλά, μεγάλα και με διεθνείς συμμαχίες.

    Είναι χαρακτηριστικό ότι μόλις πριν από λίγες ημέρες τέσσερις από τις μεγαλύ­τερες περιβαλλοντικές οργανώσεις της χώρας, η Οικολογική Εταιρεία Ανακύ­κλωσης, η Greenpeace, το Δίκτυο Μεσόγειος SOS και το WWF Ελλάς, κατήγ­γειλαν ότι «σε διάφορα μέρη της Ελλάδας (Αττική, Θεσσαλονίκη, Ημαθία, Ρόδο, Κρήτη, Πελοπόννησο) προωθούνται οι πιο επικίνδυνες και ακριβές τεχνολογικές επιλογές διαχείρισης απορριμμάτων», όπως είναι η βιολογική ξήρανση σε συνδυασμό με θερμική επεξεργασία – έτσι έχουν βαφτιστεί οι νέες μέθοδοι καύσης των απορριμμάτων.

    Οι περιβαλλοντικές οργανώσεις ζήτησαν, μάλιστα, από την υπουργό Περιβάλλοντος Τίνα Μπιρμπίλη να δώσει οριστική και ξεκάθαρη απάντηση στο πιο κρίσιμο δίλημμα: ορθολογική διαχείριση απορριμμάτων (πρόληψη - ανακύκλωση - κομποστοποίηση) ή ακριβή, αναποτελεσματική και επικίνδυνη καύση απορριμμάτων;

    Όπως επεσήμαναν στην κοινή τους ανακοίνωση, «η απουσία ξεκάθαρης πολιτικής προς την κατεύθυνση της περιβαλλοντικά βιώσιμης διαχείρισης των απορριμμάτων τελικά ευνοεί την καύση».

    Στο ερώτημα αυτό, καλό θα ήταν εν όψει και των δημοτικών εκλογών να απαντήσουν και οι υποψήφιοι δήμαρχοι, περιφερειάρχες και μίνι πρωθυπουργοί, η πλειονότητα των οποίων μέχρι σήμερα δείχνει να αγνοεί επιδει­κτικά τη διαχείριση των σκουπιδιών μέσα από τη μέθοδο της ανακύκλωσης, περιορίζοντας τη δράση τους σε φιέστες και παιδικά χάπενινγκ, όταν, βέβαια, υπάρχουν χορηγοί…

    Επενδύσεις και αντιδράσεις

    Ο όμιλος Μπόμπολα έκανε τις πρώτες επενδύσεις στη Θήβα και απλώς περιμένει το πράσινο φως για το πρώτο εργοστάσιο καύσης στη χώρα μας. Όπως καταγγέλλουν φορείς και κάτοικοι της περιοχής, η κατασκευαστική εταιρεία Ηλέκτωρ Α.Ε., συμφερόντων Μπόμπολα, που έχει αναλάβει την κατασκευή του Χώρου Υγειονομικής Ταφής στη Θήβα, αγόρασε ήδη εκτάσεις και για την κατασκευή του εργοστασίου καύσης, το οποίο θα έχει τη δυνατότητα να κάψει περίπου 200.000 τόνους τον χρόνο καύσιμης ύλης που προέρχεται από σκουπίδια (RDF), σε απόσταση έξι χιλιομέτρων από τη Θήβα.

    Είναι χαρακτηριστικό του σκληρού πόκερ που παίζεται ότι αρχικά παράγοντες της περιοχής έβλεπαν με καλό μάτι την κατασκευή του εργοστασίου καύσης και άρχισαν να κινητοποιούνται μόνον όταν οι πολίτες ξεσηκώθηκαν.

    Η Επιτροπή Αγώνα και βουλευτές του νομού επισκέφτηκαν την περασμένη Πα­ρασκευή την υπουργό Περιβάλλοντος και φαίνεται ότι, τουλάχιστον για το εργοστάσιο καύσης στη Θήβα, η Τίνα Μπιρμπίλη έχει έτοιμη, εκτός απροόπτου, την κόκκινη κάρτα.

    Την ίδια ώρα, όμως, η εταιρεία Ηλέκτωρ «χτυπάει» στην Ημαθία. Όπως καταγγέλλει η Οικολογική Κίνηση Βέροιας, η εταιρεία συμφερόντων Μπόμπολα επιχειρεί να κατασκευάσει σε απόσταση αναπνοής από τον Αλιάκμονα εργοστάσιο καύσης, το οποίο παρουσιάζει ως ερευνητικό πρόγραμμα με τη συμμετοχή ξένου πανεπιστημίου. Το εν λόγω εργοστάσιο θα κοστίσει περισσότερα από 20 εκατομμύρια ευρώ και θα παραχωρηθεί η εκμετάλλευσή του για 25 χρόνια στην εταιρεία.

    Οι πληροφορίες λένε ότι διάφοροι «άρχοντες» πιέζουν για να εξασφαλίσουν 15 εκατομμύρια ευρώ από το ΥΠΕΚΑ και 5 εκατομμύρια ευρώ από την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και μάλιστα βρίσκονται σε καλό δρόμο.

    Οι κάτοικοι και στην Ημαθία έχουν ξεσηκωθεί και δηλώνουν αποφασισμένοι να μην επιτρέψουν την εγκατάσταση του εργοστασίου καύσης.

    Το πρόβλημα, όμως, έχει πάρει πολύ μεγάλες διαστάσεις, αφού έκπληκτοι κάτοικοι και φορείς σε διάφορες περιοχές της χώρας ανακαλύπτουν ότι ο τόπος τους έχει «μελετηθεί» και έχει «επιλεγεί» για την εφαρμογή της νέας τεχνολογίας της καύσης για τη διαχείριση των απορριμμάτων τους.

    Πρόσφατα έγινε θυελλώδης λαϊκή συνέλευση στα Αθίκια Κορινθίας, αφού και εκεί προβλέπεται η κατασκευή εργοστασίου καύσης έπειτα από πρόταση που κατατέθηκε στη Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας τον Οκτώβριο του 2009 από την εταιρεία POLYECO, η οποία έχει συνεργασία με την Ηλέκτωρ για παραγωγή ενέργειας από την καύση δεμάτων βιομάζας από σκουπίδια.

    Ένα βήμα πριν από την κατασκευή εργοστασίου καύσης βρίσκεται και η Ρόδος με τη σύμφωνη γνώμη δημάρχων του νησιού αλλά και του νομάρχη Δωδεκανήσου.

    Το εργοστάσιο θα δέχεται περίπου 250 τόνους απορριμμάτων την ημέρα και το κόστος κατασκευής του εκτιμάται σε πάνω από 10 εκατομμύρια ευρώ. Και σε αυτή την περίπτωση, επειδή δεν υπάρχει φράγκο, θα επιλεγεί η μέθοδος της συγχρηματοδότησης με την παραχώρηση της λειτουργίας του εργοστασίου σε ιδιώτες.

    Η Οικολογική Εταιρεία Ανακύκλωσης και η Greenpeace θεωρούν το παράδειγμα της Ρόδου ως το πλέον αποκαλυπτικό για τα συμφέροντα που κρύβονται πίσω από το πλασάρισμα της μεθόδου της καύσης, η οποία λένε ότι είναι καταστροφική για την οικονομία, την υγεία και το περιβάλλον.

    Όπως επισημαίνουν οι περιβαλλοντικές οργανώσεις, στη Ρόδο η επένδυση σε τε­χνολογία καύσης απαιτεί 100 εκατομμύρια ευρώ, ενώ αντίθετα εάν εφαρμοστεί ένα ολοκληρωμένο σύστημα διαχείρισης απορριμμάτων (πρόληψη - ανάκτηση - ανακύκλωση - εναλλακτική διαχείριση - κομποστοποίηση), το κόστος υπολογίζεται περίπου στα 8 εκατομμύρια ευρώ!

    Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των περιβαλλοντικών οργανώσεων, «ταυτόχρονα για κάθε μία θέση εργασίας σε εργοστάσιο καύσης ή ΧΥΤΑ, η ολοκληρωμένη περιβαλλοντική διαχείριση προσφέρει από 10 έως και 300 θέσεις εργασίας, ανάλογα το υλικό και τη μέθοδο διαχείρισης, ενώ αποφεύγεται η έκλυση επικίνδυνων αερίων όπως οι διοξίνες και εξοικονομείται ενέργεια, με συνέπεια να μειώνεται η έκκληση διοξειδίου του άνθρακα».

    http://www.topontiki.gr/Articles/view/5121
    “The world is not going back to normal after the magnitude of what they have done.”
    -Tom Fitzpatrick, US bank Citigroup chief technical strategist

    "Capitalists can buy themselves out of any crisis, so long as they make the workers pay"
    -Lenin

  5. #80
    Εγγραφή
    24-04-2006
    Μηνύματα
    273
    Downloads
    0
    Uploads
    0

    Οχι μόνο δεν θα φθηνύνουν τα διόδια, αλλά θα θεωρείται και φοροαδίκημα η άρνηση πληρωμής

    Και νέα διόδια και φοροαδίκημα
    Κι άλλες αυξήσεις, αδίκημα η άρνηση πληρωμής!


    Φορολογικό αδίκημα θα θεωρείται η μη πληρωμή διοδίων. Τη σχετική νομοθετική ρύθμιση προωθεί το υπουργείο Υποδομών, προφανώς ως αντίδοτο στην αυξανόμενη δυσαρέσκεια των οδηγών, που αρνούνται να φορτωθούν το «πάπλωμα» των συμβάσεων για τους αυτοκινητόδρομους. Θα στηρίζεται στο επιχείρημα ότι το Δημόσιο χάνει έσοδα μέσω του ΦΠΑ.

    Μαζί έρχονται και νέα διόδια, αυτή τη φορά στην Εγνατία οδό των 610 χλμ., που ξεκινά από τα Μάλγαρα και τον Πολύμυλο. Οι οδηγοί θα πληρώνουν για να καλυφθεί το κόστος συντήρησης του αυτοκινητόδρομου που υπολογίζεται σε 100 ευρώ τον χρόνο και να αποπληρωθούν δάνεια ύψους 400 εκατ. ευρώ που έχουν συναφθεί με εγγύηση τα μελλοντικά έσοδα από τα διόδια.

    http://www.enet.gr/?i=issue.el.home&...2010&id=164245
    “The world is not going back to normal after the magnitude of what they have done.”
    -Tom Fitzpatrick, US bank Citigroup chief technical strategist

    "Capitalists can buy themselves out of any crisis, so long as they make the workers pay"
    -Lenin

  6. #81
    Εγγραφή
    24-04-2006
    Μηνύματα
    273
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    «Χτίζουν σχολεία με υπερβάσεις ώς 181%»
    Ευθείες βολές κατά των δήμων για υπερβάσεις στους προϋπολογισμούς των σχολικών κτιριών, που φθάνει έως και 181%, εξαπέλυσαν οι εργαζόμενοι στον ΟΣΚ, για να τεκμηριώσουν το αίτημά τους να διατηρηθεί το σημερινό καθεστώς και να μην περάσουν στην αρμοδιότητα των δήμων, όπως διεκδικεί η Κεντρική Ενωση Δήμων και Κοινοτήτων (ΚΕΔΚΕ) στο πλαίσιο του «Καλλικράτη».

    Εδωσαν στοιχεία για 74 συμβάσεις κατασκευής σχολικών κτιρίων, συνολικού ύψους 92,5 εκατ. ευρώ, που έχουν υπογράψει δήμοι της Αττικής από το 2006. Προκύπτει ότι, με βάση τους πόρους που έχει διαθέσει η Αυτοδιοίκηση, κατασκευάστηκαν 5 σχολεία, ενώ με τις διαδικασίες του ΟΣΚ θα μπορούσαν χρηματοδοτηθούν άλλα δύο.
    http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=166603

    Μιάμιση φορά πιο ακριβά τα σχολεία μέσω ΣΔΙΤ και Δήμων
    Παράσταση διαμαρτυρίας στη Βουλή κάνουν αύριο οι εργαζόμενοι του ΟΣΚ

    Οι εργαζόμενοι του Οργανισμού αναφέρθηκαν στην εμπειρία και τεχνογνωσία που έχουν στον τομέα της δημόσιας σχολικής στέγης, καθώς και στην εκπόνηση μελετών που «είναι σαφώς πιο ποιοτικές και οι διαδικασίες δημοπράτησης και επίβλεψης πιο αξιόπιστες και οικονομικές από αυτές που γίνονται είτε μέσω των δήμων με προγραμματικές συμβάσεις, είτε μέσω των ΣΔΙΤ». «Αποτελεί πολιτική επιλογή των εκάστοτε κυβερνήσεων η προώθηση των ΣΔΙΤ, παρά το πολλαπλάσιο κόστος και τους άλλους δυσμενείς όρους που θα έχει για το Δημόσιο η κατασκευή, λειτουργία, συντήρηση και ενοικίαση αυτών των σχολικών κτιρίων», τόνισε ο Μ. Δανδουλάκης.
    http://www2.rizospastis.gr/story.do?...Date=27/5/2010



    Θα πληρώσουμε 830.000 μηνιαίως για κλειστά διόδια
    Στον ιδιωτικό σταθμό Αιγινίου Πιερίας


    Περίπου 830.000 ευρώ μηνιαίως, και μάλιστα αναδρομικά από τον Ιανουάριο, καλείται να πληρώσει το κράτος μετά τους «λεονταρισμούς» του υπουργείου Υποδομών σχετικά με τη μη λειτουργία του σταθμού διοδίων στο Αιγίνιο Πιερίας. Το κόστος της μη λειτουργίας του ιδιωτικού σταθμού Αιγινίου θα καλυφθεί από τα έσοδα του κρατικού σταθμού-χρυσωρυχείου στα Μάλγαρα της Θεσσαλονίκης, παρότι βρίσκεται εκτός του παραχωρούμενου τμήματος της εθνικής οδού. Ταυτόχρονα το υπουργείο Υποδομών... υπέστειλε τα λάβαρα του αγώνα ενάντια στα ακριβά διόδια, παραδεχόμενο ότι δεν είναι σε θέση να επαναδιαπραγματευτεί τις συμβάσεις, τους ακριβείς όρους των οποίων όμως γνώριζε –και είχε ψηφίσει στη Βουλή– τρία χρόνια νωρίτερα.

    Σύμφωνα με στοιχεία της εταιρείας Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου Α.Ε., που διαχειρίζεται το τμήμα της εθνικής οδού από τον Μαλιακό έως το Κλειδί Ημαθίας, καθημερινά από τον κλειστό σταθμό διοδίων στο Αιγίνιο διέρχονται κατά μέσο όρο 13.500 οχήματα. Τα απολεσθέντα έσοδα της εταιρείας συνεπώς υπολογίζονται σε 27.680 ευρώ ημερησίως, δηλαδή 830.400 ευρώ μηνιαίως. Ζητώντας από την εταιρεία να κρατήσει κλειστό τον σταθμό, το υπουργείο Υποδομών δέχθηκε να αποζημιώσει πλήρως τα απολεσθέντα έσοδα από τα διόδια, αρχής γενομένης από τον Ιανουάριο. Το οποίο σημαίνει ότι το Δημόσιο χρωστάει ήδη 3,3 εκατ. ευρώ έως και τον Απρίλιο και ο λογαριασμός... συνεχίζει να μεγαλώνει.

    Αξιοσημείωτο είναι ότι η μη λειτουργία των διοδίων του Αιγινίου παρουσιάστηκε από το υπουργείο Υποδομών... ως επιτυχία και προσφορά στην τοπική κοινωνία, ενώ τα ποσά που θα κληθεί το κράτος να καταβάλει αποσιωπήθηκαν διακριτικά.

    κτός όμως από την υπόθεση του Αιγινίου, αποκαλύφθηκε ότι ολόκληρος ο «ανένδοτος» που είχε κηρύξει το υπουργείο Υποδομών στα υψηλά διόδια των παραχωρήσεων δεν ήταν τίποτα άλλο από ένα επικοινωνιακό σχήμα, καθώς ουδέποτε πήρε συγκεκριμένη μορφή. Μετά την αποκάλυψη των υπευθύνων της κοινοπραξίας ότι δεν έχει γίνει καμία απολύτως επαφή για την επαναδιαπραγμάτευση του ύψους των διοδίων, ο ίδιος ο υπουργός Υποδομών κ. Δημ. Ρέππας αναγκάστηκε πριν από λίγες ημέρες να παραδεχθεί ότι η υπόθεση «πάγωσε» λόγω οικονομικής κρίσης. Το υπουργείο υποστήριξε ότι η επαναδιαπραγμάτευση των συμβάσεων είναι σήμερα αδύνατη, καθώς θα άλλαζε τους όρους δανεισμού των κοινοπραξιών από τις τράπεζες σε μια δυσμενή συγκυρία.

    http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_...05/2010_402106
    “The world is not going back to normal after the magnitude of what they have done.”
    -Tom Fitzpatrick, US bank Citigroup chief technical strategist

    "Capitalists can buy themselves out of any crisis, so long as they make the workers pay"
    -Lenin

  7. #82
    Εγγραφή
    24-04-2006
    Μηνύματα
    273
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Κατσέλη: «Ξεκολλούν» έργα ΣΔΙΤ, ιδιωτικές επενδύσεις

    Την άμεση προκήρυξη έργων ΣΔΙΤ προϋπολογισμού άνω των 2 δισ. ευρώ και την προώθηση μεγάλων ιδιωτικών επενδύσεων ύψους 4 δισ. ευρώ που είχαν «κολλήσει» σε γραφειοκρατικά εμπόδια ανακοίνωσε σήμερα η υπουργός Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας κα Λούκα Κατσέλη.
    ...
    Η υπουργός Οικονομίας ανακοίνωσε συνολική επαναξιολόγηση των έργων ΣΔΙΤ που είχαν εγκριθεί από την προηγούμενη κυβέρνηση, πολλά από τα οποία όπως είπε καθυστερούν, ήταν ανώριμα ή δεν είχαν αναπτυξιακή στόχευση. Χαρακτηριστικά από τα 52 έργα ύψους 5,7 δισ. που είχαν εγκριθεί, μόνο ένα βρίσκεται σε φάση υλοποίησης (7 πυροσβεστικοί σταθμοί προϋπολογισμού 25 εκατ. ευρώ). Από αυτά τα έργα θα προχωρήσουν άμεσα όσα κρίνονται ώριμα και χρήσιμα. Πρόκειται για έργα ύψους 2,09 δισ. ευρώ στα οποία περιλαμβάνονται σχολεία, φοιτητικές εστίες, δικαστικά μέγαρα, υποδομές αστικών συγκοινωνιών, Πυροσβεστικής και ΕΛΑΣ, έργα διαχείρισης απορριμμάτων και υποδομές για τις ένοπλες δυνάμεις. "τα πάντα όλα"

    Τα υπόλοιπα έργα βρίσκονται υπό αξιολόγηση, ορισμένα θα απενταχθούν (μεταξύ αυτών τα κτίρια νομαρχιών, τα οποία πλέον περιττεύουν λόγω Καλλικράτη) και θα ενταχθούν νέα. Ήδη εξετάζονται συγκεκριμένες προτάσεις που αφορούν βιολογικούς καθαρισμούς, μονάδες αφαλάτωσης, μαρίνες και λιμάνια, αξιοποίηση δημόσιας ακίνητης περιουσίας για έργα φωτοβολταϊκών, θεματικών πάρκων, τουριστικών υποδομών, εναέρια μέσα δασοπυρόσβεσης, έργα πληροφορικής, νοσοκομεία και σχολεία. Για όλα αυτά θα υπάρξει πενταετής προγραμματισμός ώστε να διασφαλίζεται η χρηματοδότηση από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων, το ΕΣΠΑ και εθνικούς πόρους.

    http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_a...06/2010_341717
    “The world is not going back to normal after the magnitude of what they have done.”
    -Tom Fitzpatrick, US bank Citigroup chief technical strategist

    "Capitalists can buy themselves out of any crisis, so long as they make the workers pay"
    -Lenin

  8. #83
    Εγγραφή
    24-04-2006
    Μηνύματα
    273
    Downloads
    0
    Uploads
    0


    Σε παλιότερο (Δεκέμβριος 2008) άρθρο του "Ελεύθερου Τύπου" που είχαμε αναδημοσιεύσει διαβάζαμε ότι:

    Σε κλοιό διοδίων μπαίνει ολόκληρη η χώρα μέσα στην επόμενη τριετία. Κατά μήκος του δικτύου των συνολικά 2.186 χιλιομέτρων υφιστάμενων και νέων αυτοκινητοδρόμων, που έχουν παραδοθεί με συμβάσεις παραχώρησης σε εγχώριες και εργολαβικές κοινοπραξίες, υπολογίζεται να αναπτυχθούν έως και 500 σταθμοί διοδίων, σε μεταξύ τους απόσταση περίπου 50 χιλιομέτρων. Σχηματίζεται σταδιακά ένας πελώριος εισπρακτικός ιστός για τους οδηγούς που θα διανύουν τις διαδρομές του βασικού δικτύου αλλά και θα κάνουν απλές επαρχιακές μετακινήσεις, με δυσβάστακτες επιπτώσεις στις τοπικές οικονομίες και κοινωνίες.

    Παράλληλα βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη η σταδιακή αύξηση των τιμών των διοδίων, αρχής γενομένης από τον περασμένο Σεπτέμβριο που επιβλήθηκε η πρώτη αύξηση των ιδιωτών επενδυτών στις τιμές των διοδίων κατά 40%. Αυτή η πορεία θα οδηγήσει έως το 2011-12, που θα ολοκληρωθούν τα υπό κατασκευή οδικά έργα, σε εκτίναξη των αρχικών τιμών έως 300%.
    Τα ΣΔΙΤ εξάλλου όπου και αν εφαρμόστηκαν (τα ΣΔΙΤ δεν είναι ελληνική πατέντα, αλλά υπάρχει κατακραυγή και σε άλλες χώρες, πχ Αγγλία, κτλ όπως έχουμε δει) αύξησαν κατακόρυφα το κόστος για το λαό, αλλά βέβαια αύξησαν προφανώς και τα κέρδη των εργολάβων...

    Τελευταίο κρούσμα εδώ στην Ελλάδα είναι το εξής:

    Οργή για τα διόδια
    Τα διόδια της οργής! Πυρ και μανία οι οδηγοί Ι.Χ. αυτοκινήτων που διέρχονται καθημερινά από τον σταθμό διοδίων στα Μάλγαρα Θεσσαλονίκης, όπου σε μια νύχτα το κόστος της διέλευσης αυξήθηκε κατά 40%, από 2 ευρώ σε 2,80.

    Για «αποικιοκρατικές συμβάσεις του Ελληνικού Δημοσίου με τους μεγαλοεργολάβους» κάνουν λόγο οι επιτροπές «Ακρίβεια ΣΤΟΠ», που ετοιμάζονται να απαντήσουν με δυναμικές κινητοποιήσεις.
    Κινητοποιήσεις από την Κυριακή στα Μάλγαρα κατά της αύξησης των διοδίων
    Κινητοποιήσεις ξεκινούν την ερχόμενη Κυριακή οι επιτροπές πολιτών «Ακρίβεια ΣΤΟΠ» της Θεσσαλονίκης σε συνεργασία με τις Κινήσεις Πολιτών Κατερίνης Ενάντια στα Διόδια, σε ένδειξη διαμαρτυρίας για την αύξηση των διοδίων στα Μάλγαρα Θεσσαλονίκης.

    Νωρίς το μεσημέρι της ερχόμενης Κυριακής θα γίνει συμβολική κατάληψη των διοδίων στα Μάλγαρα και «θα ανοίξουμε τις μπάρες των διοδίων και τα οχήματα θα διέρχονται ελεύθερα, χωρίς οι οδηγοί να πληρώνουν αντίτιμο», ανέφερε η «Ακρίβεια Στοπ».
    “The world is not going back to normal after the magnitude of what they have done.”
    -Tom Fitzpatrick, US bank Citigroup chief technical strategist

    "Capitalists can buy themselves out of any crisis, so long as they make the workers pay"
    -Lenin

  9. #84
    Εγγραφή
    24-04-2006
    Μηνύματα
    273
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Τσ, τσ, τσ, τι πράγματα είναι αυτά; Μα γιατί δε σέβεστε την ατομική ιδιοκτησία του εργολάβου και τα διόδια που έχει επιβάλλει βάση αυτής; Τι και αν ο κόσμος ψομολυσσάει; Ο εργολάβος "πρέπει" να εισπράξει τα κέρδη του εις βάρος μας. Είναι σα να αγοράζεις ένα ωραίο τετραγωνάκι στη μονόπολυ, να χτίζεις σπίτια και ξενοδοχείο, και μετά οι υπόλοιποι παίχτες να μην πληρώνουν διότι "δε θέλουν να χρεοκοπήσουν". ΑΙΣΧΟΣ!

    Και γιατί να μη χρεοκοπήσουν δηλαδή; Ας ψοφήσουν εν ανάγκη! Αρκεί ο εργολάβος να βγάλει λεφτά



    Ολοένα και περισσότεροι οδηγοί αρνούνται να πληρώνουν διόδια
    Σημαντικές διαστάσεις λαμβάνει το φαινόμενο της άρνησης των οδηγών αυτοκινήτων Ι.Χ. να πληρώνουν διόδια, καθώς υπολογίζεται ότι περίπου το 20% αυτών που καθημερινά κινούνται στην Εθνική Οδό Αθηνών - Θεσσαλονίκης αρνείται να καταβάλει το αντίτιμο χρήσης του αυτοκινητοδρόμου στους σταθμούς των διοδίων.

    Επιπλέον, σχεδόν καθημερινά πραγματοποιούνται στοχευμένες καταλήψεις σε σταθμούς διοδίων από οργανωμένες ομάδες πολιτών (Επιτροπές Διόδια STOP, oxidiodia.gr κ.α.), οι οποίες προτρέπουν τους οδηγούς να μην πληρώνουν, καταγγέλλοντας, παράλληλα, τις συμβάσεις παραχώρησης που έχει συνάψει το κράτος με τις εταιρείες εκμετάλλευσης του αυτοκινητοδρόμου.

    «Το κράτος λαμβάνει μόνο το Φ.Π.Α. από την καταβολή των διοδίων» δήλωσε στον ΣΚΑΪ ο υφυπουργός Υποδομών Γιάννης Μαγκριώτης. Παραδέχτηκε ότι υπάρχουν καθυστερήσεις στην υλοποίηση των έργων και αδυναμία από την πλευρά των κατασκευαστών, ενώ χαρακτήρισε «υπερβολικές» τις απαιτήσεις των τραπεζών που έχουν σταματήσει τη χρηματοδότηση.


    Στο μεταξύ, οι κοινοπραξίες διοδίων έλαβαν την έγκριση της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα προκειμένου να χρησιμοποιούν τις φωτογραφίες των οδηγών που αρνούνται να πληρώσουν διόδια.

    Οι κοινοπραξίες θα μπορούν να κινούν τη διαδικασία έκδοσης διαταγής πληρωμής και οι οδηγοί θα υποχρεώνονται να καταβάλλουν έως και το 20πλάσιο του αντιτίμου.
    Η "Ελευθεροτυπία" προχωρά ακόμα περισσότερο, καθώς αναφέρει σχέδιο για περαιτέρω χτύπημα των οδηγών που δε δείχνουν το "δέοντα σεβασμό" στην ατομική ιδιοκτησία του εργολάβου και τα διόδια που επιβάλλει:

    Stop στα διόδια
    ΠΑΝΙΚΟ έχει προκαλέσει στην κυβέρνηση η διάσταση που έχει λάβει το κίνημα «Stop στα διόδια» και η απόφαση όσων συμμετέχουν σ' αυτό να προβούν σε δυναμικές κινητοποιήσεις, αρχής γενομένης από την Κυριακή, ανοίγοντας όλες τις μπάρες στις 3 μ.μ. ώστε να περνάνε ελεύθερα οι οδηγοί.

    ΤΙ ΣΚΑΡΦΙΣΤΗΚΑΝ οι φωστήρες του υπουργείου Υποδομών για όσους δεν πληρώνουν; Με ρύθμιση, που θα ενταχθεί στο νομοσχέδιο για τα δημόσια έργα, τα διόδια θα χαρακτηρίζονται δημόσια έσοδα. Μάλιστα, σε όσους αρνούνται να πληρώσουν, θα επιβάλλεται πρόστιμο που θα εισπράττεται από την Εφορία!

    ΤΩΡΑ πώς είναι δημόσιο το έσοδο όταν πηγαίνει στους εργολάβους των κατασκευαστικών εταιρειών, αυτό είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο.

    Παγίδες για τους μπαρόπληκτους
    «Παγίδες» στους οδηγούς που δεν πληρώνουν διόδια ετοιμάζει, σύμφωνα με πληροφορίες, το υπουργείο Υποδομών, καθώς το κίνημα «STOP στα διόδια» παίρνει όλο και μεγαλύτερες διαστάσεις.

    Το υπουργείο δέχεται τις έντονες πιέσεις των κατασκευαστών των αυτοκινητόδρομων, που σε τακτά χρονικά διαστήματα στέλνουν έγγραφα διεκδικώντας διαφυγόντα κέρδη αρκετών εκατομμυρίων ευρώ. Επίσημα στοιχεία δεν υπάρχουν, ωστόσο οι εργολάβοι υποστηρίζουν ότι οι διελεύσεις έχουν μειωθεί κατά 10-20% και οχυρώνονται πίσω από τις τράπεζες που χορηγούν τα δάνεια κατασκευής για να απαιτούν αποζημιώσεις. Προφορικά μάλιστα απειλούν με αποχώρηση από τα έργα.

    Απειλές εργολάβων

    Σε αυτό το τοπίο δεν αποκλείεται η καταγγελία ή ακύρωση ορισμένων συμβάσεων παραχώρησης και η συνέχιση των αυτοκινητόδρομων με τη μορφή δημόσιων έργων, όπως έχει ήδη αποκαλύψει η «Ε». Το υπουργείο ετοιμάζεται για ένα τέτοιο ενδεχόμενο και μελετά τρόπους για την είσπραξη των διοδίων, από τα οποία θα εξασφαλιστεί η χρηματοδότηση των έργων. Σύμφωνα με πληροφορίες, με ρύθμιση που θα ενταχθεί στο νομοσχέδιο για τα δημόσια έργα, τα διόδια θα χαρακτηρίζονται δημόσιο έσοδο, θα προβλέπεται πρόστιμο για όσους δεν πληρώνουν που θα εισπράττεται μέσω των ΔΟΥ και μάλιστα με προσαύξηση για την καθυστερημένη καταβολή.


    Αυξήσεις 7%

    Χθες, μετά την Κορίνθου-Τρίπολης και το τμήμα Μεταμόρφωση-Σκάρφεια της Αθηνών-Λαμίας, στο χορό των αυξήσεων μπήκε και η Αθηνών-Πατρών, παρά το γεγονός ότι το τμήμα από την Κόρινθο ώς το Ρίο είναι εργοτάξιο και σε πολλά σημεία υπάρχει μόνο μία λωρίδα κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση. Η προαναγγελία προβλέπει αυξήσεις τιμών που αγγίζουν το 7%, οι οποίες όμως θα τεθούν σε ισχύ μέσα στον Ιανουάριο.

    Τα νέα τιμολόγια είναι κοινά για όλους τους σταθμούς διοδίων: Ελευσίνας και Ζευγολατιού στο ρεύμα προς Πάτρα, Ρίου και Ισθμού στο ρεύμα προς Αθήνα, καθώς και τους πλευρικούς της Νέας Περάμου και των Αγίων Θεοδώρων. Προς το παρόν δεν υπάρχει ένδειξη για αυξήσεις διοδίων στο τμήμα Ράχες Μαλιακού-Κλειδί Ημαθίας.

    Η προαναγγελία επιβάλλεται από τη σύμβαση και αρμόδιοι στο υπουργείο Υποδομών διευκρίνισαν χθες στην «Ε» ότι τα νέα τιμολόγια για το τμήμα Μεταμόρφωση-Σκάρφεια ισχύουν από τις 2 Ιανουαρίου 2011 και υποστηρίζουν ότι είχαν δημοσιοποιηθεί στο κοινό με καταχωρίσεις στις εφημερίδες «Εστία» και «Νίκη», δύο έντυπα με χαμηλή κυκλοφορία.

    Κατάληψη των διοδίων στον αυτοκινητόδρομο του Μορέα
    Οι πολίτες και οι φορείς της Μεσσηνίας θα ανοίξουν τα διόδια της γέφυρας Μάναρη στην Ασέα. Οι Αρκάδες και οι Λάκωνες τα διόδια της Νεστάνης και οι Κορίνθιοι με τους Αργολιδείς τα διόδια του Σπαθοβουνίου.

    Να ανοίξουν τα διόδια σε όλους τους σταθμούς του αυτοκινητόδρομου από την Ασέα μέχρι την Κόρινθο, καλεί όλους τους πολίτες και τους φορείς της Πελοποννήσου την Κυριακή 9 Ιανουαρίου στις 3 το μεσημέρι, η προσωρινή Συντονιστική Επιτροπή Πελοποννήσου ενάντια στα διόδια.

    «Φιλόδοξος» ο αναπτυξιακός προχωρούν οι ΣΔΙΤ
    «Φιλόδοξο» χαρακτήρισε το νέο αναπτυξιακό νόμο ο υπουργός Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας Μιχ. Χρυσοχοϊδης κατά τη δεύτερη μέρα συζήτησης του νομοσχεδίου στην αρμόδια επιτροπή της Βουλής, το οποίο την επόμενη εβδομάδα θα περάσει από τη διαδικασία της δεύτερης ανάγνωσης.

    Από την πλευρά του, ο αρμόδιος υφυπουργός Τ. Ρήγας ανακοίνωσε ότι το υπουργείο προχωρά στην υλοποίηση των πρώτων ΣΔΙΤ, αρχικά με ένα πρόγραμμα διαχείρισης απορριμμάτων στη Δυτ. Μακεδονία και στη συνέχεια μέχρι τον Μάρτιο με κατασκευή πυροσβεστικών σταθμών και νέων σχολείων. (βέβαια, όπως έχουμε δει, εδώ και χρόνια όλα με ΣΔΙΤ χτίζονται, οπότε μάλλον εννοεί τα "πρώτα" ΣΔΙΤ του νέου κύκλου επενδύσεων)

    Κινητοποίηση πολιτών κατά της αύξησης των εισιτηρίων του ΟΑΣΘ
    «Λογικότατη» η αύξηση λέει ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ.

    Να μπει «φρένο» στις προγραμματισμένες αυξήσεις των εισιτηρίων του ΟΑΣΘ, που -όπως υποστηρίζουν- φτάνουν ακόμη και στο 180%, διεκδικούν οι επιτροπές «Ακρίβεια Stop» Θεσσαλονίκης και ομάδες κατοίκων, που διοργανώνουν σήμερα, στις 5 το απόγευμα, πρωτότυπη εκδήλωση διαμαρτυρίας στον τερματικό σταθμό αστικών λεωφορείων στο Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό.

    Οι πολίτες σχεδιάζουν να επιβιβαστούν μαζικά -χωρίς να πληρώσουν εισιτήριο- σε ένα ή δύο αστικά λεωφορεία, που διασχίζουν την πόλη από τα δυτικά στα ανατολικά και να τα «ντύσουν» με πανό που θα γράφει: «ΟΑΣΘ: Η ληστεία του χειμώνα. Αυξήσεις έως 180%. Πάρτε πίσω το χαράτσι».
    Κλιμάκωση ή εκφυλισμός;
    Η κυβέρνηση και οι χαρτογιακάδες του ΔΝΤ έχουν δείξει τα δόντια τους. Ο στόχος τους είναι πλέον γνωστός σε όλους. Θέλουν να γονατίσουν τους εργαζόμενους, να τους μετατρέψουν σε «Κινέζους» που θα δουλεύουν για ένα κομμάτι ψωμί. Την ίδια στιγμή οι τραπεζίτες, οι βιομήχανοι, μαζί με τους ντόπιους και ξένους τοκογλύφους, που κονομάνε από τα χρέη των κρατών, θα θησαυρίζουν.

    Ολοι το ξέρουμε ότι μας είπαν ψέματα

    ♦Μας είπαν ότι δεν κάνουν απολύσεις στο Δημόσιο και τις ΔΕΚΟ.
    Με τη δεύτερη επικαιροποίηση του Μνημονίου αποφάσισαν να μειώσουν τις θέσεις εργασίας στο δημόσιο τομέα, ακόμα περισσότερο από τον κανόνα μιας πρόσληψης ανά πέντε συνταξιοδοτήσεις. Ξέρετε πόσα λεφτά λένε ότι θα γλυτώσουν έτσι; 600 εκατομμύρια ευρώ κάθε χρόνο. Δηλαδή τους μισθούς πάνω από 20.000 εργαζομένων. Πώς θα γίνει αυτό αν όχι με απολύσεις, όχι μόνο συμβασιούχων αλλά και εργαζομένων αορίστου χρόνου;

    ♦Μας λένε ότι θα πληρώσουν όλοι για να βγει η χώρα από την κρίση.
    Την ίδια στιγμή αναβάλλουν για το 2013 το φόρο που λέγανε ότι θα βάλουν στις τηλεοπτικές διαφημίσεις. Αυτόν το είχανε ψηφίσει από τον περασμένο Μάη, το ανέβαλαν μια φορά, το αναβάλλουν ξανά τώρα, μέχρι να τον καταργήσουν. Βλέπετε οι καναλάρχες είναι φτωχοί ενώ εμείς είμαστε οι πλούσιοι! Σ’ αυτούς μπορούν να αναβάλλουν τους φόρους, που κάποια στιγμή έβαλαν για ξεκάρφωμα, ενώ σ’ εμάς ποτέ!

    ♦ Καταργήσανε την ασφάλιση και ετοιμάζονται για νέες ανατροπές στο ασφαλιστικό μέσα στο 2011, γιατί το σύστημα λένε ότι δεν βγαίνει. Αφού για δεκαετίες ληστέψανε τα αποθεματικά των Ταμείων, τώρα μας λένε ότι δεν υπάρχουν λεφτά. Κι όμως, την ίδια στιγμή ανακοινώνουν ότι θα χαρίσουν στους καπιταλιστές το 25% των ασφαλιστικών εισφορών που θα έπρεπε να πληρώνουν στα Ταμεία!

    ♦Για τους φτωχούς λεφτά δεν υπάρχουν, για τους πλούσιους φτάνουν και περισσεύουν! Το Μνημόνιο μοιάζει με πεινασμένο τέρας που δεν χορταίνει ποτέ. Πρώτα μιλούσαν για 30 δισ. περικοπές μέχρι το 2013. Τώρα το νέο Μνημόνιο μιλά για πρόσθετα μέτρα ύψους 17 δισ. ευρώ μέχρι το 2014. Δηλαδή, το αρχικό πακέτο γίνεται μιάμιση φορά μεγαλύτερο. Κι αυτά τα μέτρα είναι μόνο μέχρι το 2014. Φανταστείτε τι μας περιμένει, αφού τα μέτρα θα συνεχιστούν και μετά το 2020, λόγω… επιμήκυνσης του χρόνου αποπληρωμής των τοκογλυφικών δανείων!
    Ποιος θα τα πληρώσει όλ’ αυτά; Εμείς, φυσικά, αν μείνουμε με σταυρωμένα τα χέρια.

    Τι κάνουμε;

    Το ερώτημα είναι τι κάνουμε. Η κυβέρνηση προσπαθεί να απομονώσει κάθε εργατική αντίσταση. Στο πλάι της έχει τα Μέσα Μαζικής Εξαπάτησης, που οργανώνουν μια τεράστια εκστρατεία λάσπης ενάντια στους εργαζόμενους στο Δημόσιο και τις ΔΕΚΟ. Η θεωρία των «ρετιρέ» αναβιώνει και πάλι. Χθές ήταν οι εργαζόμενοι του ΟΣΕ, σήμερα οι εργαζόμενοι στο ΜΕΤΡΟ και την ΕΘΕΛ, αύριο θα είναι οι τραπεζοϋπάλληλοι, μεθαύριο οι ΔΕΗτζήδες και θ’ ακολουθήσουν κι άλλοι.

    Από δίπλα οι πάντα πιστοί και «υπεύθυνοι» γραφειοκράτες συνδικαλιστές που θέλουν να «οργανώσουν» έναν «αγώνα» για την τιμή των όπλων, έναν «αγώνα» που δεν θα ξεφεύγει από τα ασφυκτικά πλαίσια της αστικής νομιμότητας, των περιπάτων έξω από τη Βουλή, των σκόρπιων και ασυντόνιστων απεργιών και στάσεων εργασίας, χωρίς κανένα σχέδιο, καμία κλιμάκωση. Μέχρι να ψηφιστεί το νομοσχέδιο και μετά… τα κεφάλια μέσα.

    Οταν όμως ο αντίπαλος σε σημαδεύει με το πιστόλι στον κρόταφο και σε εκβιάζει για να σου στερήσει το δικαίωμα στη ζωή, δεν αρκεί να ρίχνεις μερικές εκτονωτικές ντουφεκιές στον αέρα.

    Ηρθε η ώρα να γυρίσουμε το πιστόλι και να τους σημαδέψουμε εμείς. Διαφορετικά να περιμένουμε τον επόμενο εκβιασμό που θα μας κάνουν, για να χάσουμε κι άλλα δικαιώματα, σ’ αυτόν τον ασταμάτητο κατήφορο κινεζοποίησης της εργαζόμενης κοινωνίας.

    Την τακτική της κυβέρνησης την ξέρουμε. Περιμένει, ετοιμάζεται, καταθέτει ένα νομοσχέδιο και το ψηφίζει εκβιαστικά μέσα σε λίγες μέρες. Επομένως, το να περιμένεις πότε θα κατατεθεί ένα νομοσχέδιο για ν’ αγωνιστείς, είναι ταξική αυτοκτονία.

    Μήπως δεν ξέρουμε τι θα περιλαμβάνει το νομοσχέδιο για τις αστικές συγκοινωνίες; Κινεζοποίηση των εργαζόμενων και τσουχτερό χαράτσι στα εισιτήρια. Να λοιπόν το έδαφος για να αναπτυχθεί η πιο πλατιά ενότητα ανάμεσα στους εργαζόμενους, που θέλουν να κρατήσουν τις όποιες κατακτήσεις τους, και όλο το λαό, που θέλει φτηνές, δημόσιες αστικές συγκοινωνίες. Οπως είχε γίνει και το 1992, που ο αγώνας των εργαζόμενων της τότε ΕΑΣ απέκτησε παλλαϊκό χαρακτήρα.
    Χρειάζεται, λοιπόν, αγώνας διαρκείας από τώρα, γιατί όταν θα κατατεθεί το νομοσχέδιο θα είναι αργά. Χρειάζονται μαχητικές κινητοποιήσεις, που θα κάνουν την κυβέρνηση και το σύστημα να πονέσουν και όχι απλές διαμαρτυρίες, στις οποίες η κυβέρνηση δεν δίνει καμιά σημασία
    .
    Λένε ότι θα κάνουν επιστράτευση αν γίνουν μαχητικότερες οι απεργίες. Ηδη την στάση εργασίας στο ΜΕΤΡΟ την έκριναν «παράνομη και καταχρηστική»!

    Ομως ας σκεφτούμε:

    Πότε οι εργαζόμενοι κέρδισαν κάτι, όταν δεν πήγαν κόντρα στη «νομιμότητα» της εξουσίας του κεφαλαίου και δεν προέταξαν την νομιμότητα του αγώνα τους; Νόμος είναι το δίκιο του εργάτη ή οι αποφάσεις των δικαστηρίων;
    Αν είναι το πρώτο, τότε δεν θα πρέπει να φοβίζει η επιστράτευση. Γιατί κι εκεί υπάρχει απάντηση, αν ο κόσμος είναι αποφασισμένος να την αρνηθεί μαζικά. Τι θα κάνουν; Θα γεμίσουν τις φυλακές; Ας το τολμήσουν! Θα ξεσηκώσουν ακόμα περισσότερο τον κόσμο εναντίον τους. Αλλωστε, τίποτα δεν κερδήθηκε χωρίς συγκρούσεις. Δεν επιδιώκουμε τη σύγκρουση για τη σύγκρουση. Oμως αν δεν σπάσεις αβγά, ομελέτα δεν φτιάχνεις. Αυτό δείχνει και η Ιστορία. Αν πριν δυο περίπου δεκαετίες οι εργαζόμενοι της ΕΑΣ δεν βγαίνανε μαχητικά στους δρόμους, τώρα στις συγκοινωνίες θα αλώνιζαν οι ιδιώτες. Εκείνος ο αγώνας είχε απ’ όλα: απεργία διαρκείας, καταλήψεις αμαξοστασίων, συγκρούσεις στους δρόμους, συγκρούσεις με τους «νοικοκυραίους», δίκες, ακόμα και προφυλακίσεις απεργών. Χωρίς αυτόν τον αγώνα, που κράτησε πάνω από ένα χρόνο, τα μπλε λεωφορεία θα είχαν μείνει στους ιδιώτες και δεν θ’ αναγκαζόταν η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ να τα ξαναπεράσει στο κράτος το Δεκέμβρη του 1993.

    Ολ’ αυτά, όμως, δεν γίνονται με μια συνδικαλιστική γραφειοκρατία που σαν «υπεύθυνος κοινωνικός εταίρος» κάνει τα πάντα για να εκφυλίσει τους αγώνες. Χύνοντας το δηλητήριο της «συνυπευθυνότητας», κάποιοι φτάσανε στο σημείο σε συνέλευση των εργαζομένων της ΕΘΕΛ να κατακρίνουν ακόμα και τη δωρεάν μεταφορά των επιβατών, γιατί λέει «βάζουν μέσα τον Οργανισμό»! Ομως όλοι γνωρίζουν ότι οι αστικές συγκοινωνίες πάντα «μπαίνουν μέσα», γι’ αυτό και επιδοτούνται όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά παντού. Μας μιλούν για τις επιδοτήσεις στην ΕΘΕΛ, τον ΗΛΠΑΠ, τον ΗΣΑΠ, δεν μιλούν ως για τις γενναίες κρατικές επιδοτήσεις στους ιδιώτες του ΟΑΣΘ και των ΚΤΕΛ.

    Μόνο με ανεξάρτητη ταξική οργάνωση, απεργιακές επιτροπές μέσα από τους ίδιους τους εργαζόμενους που θα δίνουν λόγο μόνο σ’ αυτούς, μπορεί να σπάσει το μαύρο μέτωπο του Μνημονίου.

    Θα ήταν πολύ διαφορετικά τα πράγματα αν όλοι οι εργαζόμενοι στις συγκοινωνίες (οδηγοί, τεχνικοί, διοικητικοί, σε ΕΘΕΛ, ΗΣΑΠ, ΗΛΠΑΠ, ΜΕΤΡΟ) συντόνιζαν τον αγώνα τους και ζητούσαν την συμπαράταξη της εργαζόμενης κοινωνίας για να ανατραπεί ο εργασιακός Μεσαίωνας που μας ετοιμάζουν, για φτηνά εισητήρια, για να πληρώσουν οι καπιταλιστές την κρίση που οι ίδιοι δημιούργησαν…

    Τότε τα αδιέξοδα που ζούμε καθημερινά, θα γίνονταν αδιέξοδα της κυβέρνησης και των τροϊκανών.

    Να ματώσουν αυτοί, όχι εμείς!
    Διαφορετικά ας περιμένουμε τα χειρότερα.
    Τελευταία επεξεργασία από το μέλος ciaoant1 : 05-01-11 στις 15:13.
    “The world is not going back to normal after the magnitude of what they have done.”
    -Tom Fitzpatrick, US bank Citigroup chief technical strategist

    "Capitalists can buy themselves out of any crisis, so long as they make the workers pay"
    -Lenin

  10. #85
    Εγγραφή
    24-04-2006
    Μηνύματα
    273
    Downloads
    0
    Uploads
    0

    Πανελλαδικό Συντονιστικό Επιτροπών Αγώνα Κατά των Διοδίων

    ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
    9/1/2011


    Τεράστια επιτυχία της σημερινής κινητοποίησης
    Οι μεγαλύτερες συγκεντρώσεις που έγιναν ποτέ σε σταθμούς διοδίων


    Το Πανελλαδικό Συντονιστικό Επιτροπών Αγώνα Κατά των Διοδίων θέλει να ευχαριστήσει τις κοινοπραξίες των πρώην εθνικών οδών και την κυβέρνηση που με τις απειλές, τα ψεύδη και τις προκλήσεις τους κατάφεραν να εξοργίσουν χιλιάδες συμπολίτες μας που σήμερα πλημμύρισαν τους σταθμούς διοδίων σε όλη τη χώρα.

    Ανοιχτοί παρέμειναν σήμερα για περισσότερες από 2 ώρες στα πλαίσια της πανελλαδικής κινητοποίησης οι σταθμοί διοδίων Μαλγάρων, Λεπτοκαρυάς, Μακρυχωρίου, Πυργετού, Μοσχοχωρίου, Πελασγίας, Μώλου, Τραγάνας, Αφιδνών, Ρίου, Νεστάνης, Ασέας, Σπαθοβουνίου και στην Αττική οδό οι σταθμοί διοδίων σε Ελευσίνα και Μεταμόρφωση. Στα Γιάννενα οι κάτοικοι συγκεντρώθηκαν στον υπό κατασκευή σταθμό Δροσοχωρίου που χωρίζει το Δήμο Ιωαννιτών στη μέση και μοίραζαν ενημερωτικό κείμενο στους οδηγούς που περνούσαν. Κάτοικοι, οδηγοί φορτηγών, εργαζόμενοι στις μεταφορές, μοτοσικλετιστές, ομάδες πολιτών και φίλοι του κινήματος ελευθέρωσαν τους δρόμους της χώρας και έστειλαν το μήνυμα ότι μπορούμε να πάρουμε τα πράγματα στα χέρια μας.

    Το κίνημα κατά των διοδίων διογκώνεται και εκφράζει την οργή του κόσμου σε μια συγκυρία που το δημόσιο χρήμα καταλήγει στις τσέπες των μεγάλων κοινοπραξιών, των τραπεζών και των βιομηχάνων ενώ ο λαός καλείται να πληρώνει μικρά και μεγάλα χαράτσια και να ζει με το φόβο της φτώχειας και της ανεργίας. Σήμερα δώσαμε το μήνυμα ότι δεν ανεχόμαστε να ζούμε πια σαν όμηροι των μεγάλων συμφερόντων και ότι μπορούμε να αντισταθούμε.

    Μέχρι να καταργηθούν οι συμβάσεις παραχώρησης των δημοσίων δρόμων…
    Κόντρα στο ξεπούλημα της δημόσιας περιουσίας, της χώρας και της ζωής μας…

    ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ – ΣΗΚΩΝΟΥΜΕ ΤΙΣ ΜΠΑΡΕΣ

    “The world is not going back to normal after the magnitude of what they have done.”
    -Tom Fitzpatrick, US bank Citigroup chief technical strategist

    "Capitalists can buy themselves out of any crisis, so long as they make the workers pay"
    -Lenin

  11. #86
    Εγγραφή
    11-04-2007
    Ηλικία
    58
    Μηνύματα
    729
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Τύπος
    ADSL
    Ταχύτητα
    12288/1024
    ISP
    OTEnet
    Router
    netgear 834G v2
    SNR / Attn
    9(dB) / 21(dB)
    Επειδή το παρόν θέμα έχει λίγο εκφυλιστεί σε πολεμική κατά των διοδίων, είπα να προσθέσω και μια άλλη εκδοχή
    (η οποία αφορά τη γέφυρα Ρίο-Αντίριο):

    http://www.newsday.gr/article/22356/...-oi-davatzedes

    Δεν ξέρω κατά πόσον είναι ακριβές, αλλά νομίζω ότι αξίζει να το λάβουμε υπόψιν.

    Ν.Φ.

  12. #87
    Εγγραφή
    11-01-2008
    Περιοχή
    Μπουγατσούπολη
    Μηνύματα
    1.626
    Downloads
    23
    Uploads
    0
    Τύπος
    Other / Άλλο
    Ταχύτητα
    24άρα
    ISP
    Forthnet
    Router
    Pirelli Ανελαστι
    Path Level
    Interleaved
    Αυτή η φωτογραφία τοθ ciao ήταν 1000 λέξεις...


  13. #88
    Εγγραφή
    24-04-2006
    Μηνύματα
    273
    Downloads
    0
    Uploads
    0


    Χιόνια στους δρόμους - "χιόνια" και στην ψεύτικη προπαγάνδα των κυρίαρχων ΜΜΕ για τους "δεν πληρώνω"
    Spoiler:
    Πιστοί στην παράδοση τους οι κκ Παπαχελάς και Τέλογλου έθεσαν την χθεσινή εκπομπή τους στο Σκάι , για τα διόδια, στην υπηρεσία των "δεινοπαθούντων" μεγαλοεργολάβων.

    Παρουσίασαν να μιλούν εξ ονόματος του πανελλαδικού μας κινήματος κάποιους περιστοιχίζοντες τον κατά τα άλλα σεβαστό Μανώλη Γλέζο.
    Θέλησαν έτσι να υποδηλώσουν ότι το κίνημα μας έχει συγκεκριμένη ιδεολογική ταυτότητα , συνεπικουρώντας την προσπάθεια του Γιωργάκη να μας χρεώσει στον Σύριζα.

    Από την άλλη η εκπομπή δεν φιλοξένησε, πλην μιας περίπτωσης ενός συναγωνιστή από την Φθιώτιδα , το Πανελλαδικό μας κίνημα που παλεύει αδιάλακτα εδώ και 16 μήνες για την κατάργηση όλων των διοδίων.
    Ακόμη και ο "τεχνικός σύμβουλος της Συντονιστικής επιτροπής Φορέων ΒΑ Αττικής" παραδέχτηκε στην εκπομπή ότι αυτός πληρώνει διόδια!!

    Βέβαια όσο και άν προσπάθησαν με συμβιβασμένους δήθεν "εκπροσώπους" του κινήματος να θολώσουν τα νερά δεν μπόρεσαν οι κκ δημοσιογράφοι να κρύψουν από την κάμερα τους εκατοντάδες αγωνιστές των Επιτροπών Αγώνα ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ που πρωτοστατούσαν στις κινητοποιήσεις ενάντια στα διόδια, με σύνθημα στα πανό τους ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΤΟΥΣ και έμβλημα τα ενωμένα μικρά ψαράκια που κυνηγάνε το μεγάλο.

    Η εκπομπή εξελίχθηκε σε έναν μονόλογο ουσιαστικά των πολυεθνικών εταιριών που όμως δεν μπόρεσε να κρύψει τον πανικό τους και τα αδιέξοδα του συστήματός τους, όταν έφτασε ο εκπρόσωπος των εταιριών να παραδεχθει: "Να κοιτάξουμε να περισώσουμε ότι μπορούμε".

    Αυτή η λογική , του να αρπάξουμε ότι μπορούμε, των εταιριών εκμετάλλευσης , είχε σαν αποτέλεσμα στο να αποκλειστούν χιλιάδες ταξιδιώτες,στην επιστροφή της καθαρής Δευτέρας, στις εθνικές οδούς με το πρώτο χιόνι.

    Ουρές, άνω των 15 χιλιομέτρων, σχηματίστηκαν στα διόδια των Αφιδνών, εξαιτίας της αδιαφορίας της εκμεταλλεύτριας εταιρίας να διατηρεί βατό τον εθνικό μας δρόμο.
    Εκατοντάδες τηλεφωνήματα δέχτηκαν μέλη των επιτροπών του κινήματος μας απο αγανακτισμένους οδηγούς που κατήγγειλαν ότι η εταιρία παρότι τόσο αμελής στην υποχρέωση της να διατηρεί ανοικτό τον δρόμο ήταν , αντίθετα, τρομερά επιμελής στην είσπραξη, απο τους καταταλαιπωρημένους επιβάτες, του χαρατσιού των διοδιών.

    Ήταν πολυ ατυχής για τους δημοσιογραφούντες του Σκάι, η σύμπτωση της παρουσίασης της εκπομπής τους την ίδια μέρα με τον αποκλεισμό των εθνικών οδών.


    Το συμπέρασμα που βγαίνει είναι ότι το κεφάλαιο και οι υπηρέτες του βάζουν τα κέρδη τους πάνω από τον Άνθρωπο. Το κίνημα ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ δεν θα επιτρέψει σε κανένα να μας θεωρεί πρόβατα για άρμεγμα. Οργανωνόμαστε και παλεύουμε για Ελέυθερους δρόμους για όλους. Δεν πληρώνουμε την κρίση τους. ΟΛΟΙ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ!

    ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΑΓΩΝΑ ΚΑΤΟΙΚΩΝ, ΠΟΛΙΤΩΝ ΚΑΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ- ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΟ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ "ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ"
    “The world is not going back to normal after the magnitude of what they have done.”
    -Tom Fitzpatrick, US bank Citigroup chief technical strategist

    "Capitalists can buy themselves out of any crisis, so long as they make the workers pay"
    -Lenin

  14. #89
    Εγγραφή
    16-04-2003
    Μηνύματα
    931
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Τύπος
    Other / Άλλο
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από HELL_pegaSOS Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αυτή η φωτογραφία τοθ ciao ήταν 1000 λέξεις...

    Ποιοί είναι οι Κύριοι στην παραπάνω φωτογραφία;

  15. #90
    Εγγραφή
    24-04-2006
    Μηνύματα
    273
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Είναι ο Σουφλιάς, τότε υπουργός ΥΠΕΧΩΔΕ, σε γιορτή-εγκαίνια του Μπόμπολα για ένα από τα ΣΔΙΤ του
    “The world is not going back to normal after the magnitude of what they have done.”
    -Tom Fitzpatrick, US bank Citigroup chief technical strategist

    "Capitalists can buy themselves out of any crisis, so long as they make the workers pay"
    -Lenin

Σελ. 6 από 7 ΠρώτηΠρώτη ... 4567 ΤελευταίαΤελευταία

Παρόμοια Θέματα

  1. Μηνύματα: 80
    Τελευταίο Μήνυμα: 05-09-09, 15:23
  2. Μηνύματα: 14
    Τελευταίο Μήνυμα: 26-09-07, 17:26
  3. Έχετε ακούσει "η τάδε σκηνοθέτιδα..." ?
    Από Director CrisAK στο φόρουμ Πολιτιστικό στέκι
    Μηνύματα: 14
    Τελευταίο Μήνυμα: 16-11-06, 02:03
  4. Αστεια που εχετε ακουσει
    Από Gordito στο φόρουμ The fun section...
    Μηνύματα: 14
    Τελευταίο Μήνυμα: 17-09-06, 19:22
  5. Aυτοκίνητα Chery: τα έχει ακούσει κανείς;
    Από aesir στο φόρουμ Εκτός θέματος
    Μηνύματα: 17
    Τελευταίο Μήνυμα: 09-11-05, 12:14

Bookmarks

Bookmarks

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα
  • Δεν μπορείτε να αναρτήσετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
  •  
  • Τα BB code είναι σε λειτουργία
  • Τα Smilies είναι σε λειτουργία
  • Το [IMG] είναι σε λειτουργία
  • Το [VIDEO] είναι σε λειτουργία
  • Το HTML είναι εκτός λειτουργίας