[QUOTE=kantafi;3698779 Πρόσφατα περασα λάθος Bios σε μια καρτα γραφικών επειδη είμαι κεφτες. Ε επειδη δεν εχω flopy να κανω Boot απο dos και να της φλασαρω το σωστό λέω κατσε να την παω στο e-shop. Λέω στον υπάλληλο εφερα την καρτα για rma εχει πρόβλημα δεν bootαρει καν ο υπολογιστης. Οκ μου λέει και μετα απο δυο μερες με παιρνουν και μου λενε η καρτα δεν φτιαχνεται και θα μου δωσουν πιστοτικο στα χρήματα που την είχα αγορασει.[/QUOTE]
Καλά τους έκανες.
Εμφάνιση 406-420 από 603
-
18-09-10, 01:42 Απάντηση: e-shop - Απαράδεκτη αντιμετώπιση service -Μας ΚΟΡΟΪΔΕΥΟΥΝ! #406
-
30-10-10, 01:38 Απάντηση: e-shop - Απαράδεκτη αντιμετώπιση service -Μας ΚΟΡΟΪΔΕΥΟΥΝ! #407
Πάντως με όλα αυτά που διάβασα έχω αγχωθεί για την περίπτωση μου. Όπως ανέφερα και σε άλλο θέμα, το περασμένο Σάββατο παρέλαβα μια μητρική, την Asus Μ4Α79 Deluxe, την οποία την εγκατέστησα την περασμένη Δευτέρα. Ξαφνικά χθες έπαψε να λειτουργεί το σύστημα και μετά από προσωπικούς ελέγχους διαπίστωσα ότι φταίει η μητρική και την επέστρεψα σήμερα που ήταν εντός D.O.A. Στο κατάστημα δεν υπήρχε τεχνικός και θα την ελέγξει την Δευτέρα, βγάλαν φωτογραφία το προϊόν και σημείωσαν ότι η συσκευασία ήταν πλήρης με όλα τα παρελκόμενα. Το θέμα είναι θα μου το αντικαταστήσουν με καινούριο, ή θα μου πασάρουν ότι να' ναι; Προσωπικά εγώ εάν δεν το αντικαταστήσουν με καινούριο θα ζητήσω επιστροφή χρημάτων όπως γράφει στην σελίδα υποστήριξης και εγγυήσεων, ότι έχει δικαίωμα ο καταναλωτής να το κάνει. Να τονίσω ότι είμαι πελάτης από το 2003 και αγοράζω σχεδόν κάθε μήνα διάφορα από το κατάστημα και είναι η πρώτη φορά που μου τυγχάνει ελαττωματικό προϊόν.
-
30-10-10, 06:04 Απάντηση: e-shop - Απαράδεκτη αντιμετώπιση service -Μας ΚΟΡΟΪΔΕΥΟΥΝ! #408
Το eshop τελικά αποδεικνύετε ότι το κάνουν σε πολλούς αυτό που είχαν κάνει και σε εμένα.. Μου είπαν ότι ήταν σπασμένο ένα πινάκι από ένα καλώδιο.. και όταν έβαλα να το εξετάσουν εδώ τεχνικοί είπαν ότι ήταν εργοστασιακό λάθος Η δεν υπήρχε αυτό το πράγμα που έλεγαν..
Δεν αποκλείετε να το δηλώνουν σαν έλλειμμα και να τα παίρνουν από την μαμά εταιρία, ενώ σε εσένα σε κοροϊδεύουν… βγάζεται φωτογραφίες του προϊόντος με το συριακό και στέλνεται τα στα κεντρικά.. (ΟΧΙ αντιπροσωπείες).
Αυτό είχα κάνει και μου έστειλε ένας διευθυντής τμήματος από Ασία μήνυμα ότι αυτό που έκανε το eshop είναι παράνομο.. τους έστειλα μετά και φωτογραφίες όλους τους κωδικούς του μηχανήματος .. για να μην συμβεί αυτό που γράφω παραπάνω.
Όσους ξέρω εγώ προσωπικά, ΔΕΝ τους αφήνω να αγοράζουν από το eshop, 1εκ ευρώ ζημιά θα φάνε από εμένα όσο είναι ανοιχτοί.. το έχω κάνει τάμα. Χαίρομαι πάντως που μετά από αυτό.. σταμάτησαν να φέρνουν ταγκαν.. για χ λόγο δεν ξέρω..
Με μπέρδεψε το θέμα πάντως μιας και διάβασα το πρώτο μήνυμα.. ίδιο αποτέλεσμα με το δικό μου.. νόμιζα ήταν φρέσκο.Τελευταία επεξεργασία από το μέλος atlandis : 30-10-10 στις 06:20.
-
30-10-10, 09:16 Απάντηση: e-shop - Απαράδεκτη αντιμετώπιση service -Μας ΚΟΡΟΪΔΕΥΟΥΝ! #409ΔΟΞΑ ΔΡΑΜΑΣ Α' ΕΘΝΙΚΗ
http://slightlymagic.net
-
30-10-10, 10:25 Απάντηση: e-shop - Απαράδεκτη αντιμετώπιση service -Μας ΚΟΡΟΪΔΕΥΟΥΝ! #410
Το αναγραφεί εδώ (http://www.e-shop.gr/support.phtml#doa) κυρίως για τα DOA προϊόντα.
-
03-11-10, 19:09 Απάντηση: e-shop - Απαράδεκτη αντιμετώπιση service -Μας ΚΟΡΟΪΔΕΥΟΥΝ! #411
Εγω παντως ειμαι υπερ ευχαριστημενος απο το service του eshop. Εχω παρει 5 υπολογιστες απο εκει 3 λαπτοπ, 2 desktop. ολοι οι υπολογιστες δουλευουν τελεια( εκτος απο ενα λαπτοπ..) , πριν ενα μηνα χρειαστηκε να παω ενα λαπτοπ διετιας για αλλαγη οθονης και αλλαγη τροφοδοτικου που τα χε φτυσει, δε περιμενα να φτιαξουν τα παντα.. μου ηρθε καινουργιο πραγματικα..! Σε 10 μερες ! Το λαπτοπ ειχε 1000Ε περιπου αγορα οκτωβριος του 2008 και το πηγα μια μερα πριν κλεισει τα 2 χρονια εγγυησης! Ειμαι πολυ ευχαριστημενος και οφειλω να το πω
-
06-11-10, 12:15 Απάντηση: e-shop - Απαράδεκτη αντιμετώπιση service -Μας ΚΟΡΟΪΔΕΥΟΥΝ! #412
Σου εδωσαν το ιδιο μοντελο καινουριο???
-
09-11-10, 10:28 Απάντηση: e-shop - Απαράδεκτη αντιμετώπιση service -Μας ΚΟΡΟΪΔΕΥΟΥΝ! #413
Προσωπικά και με το δικό μου πρόβλημα της μητρικής το λύσαν άμεσα. Μου έφεραν καινούρια μητρική, την ίδια φυσικά. Τελικά μεγάλο ρόλο παίζει το κάθε κατάστημα και το τμήμα Service.
-
29-12-10, 22:01 Απάντηση: e-shop - Απαράδεκτη αντιμετώπιση service -Μας ΚΟΡΟΪΔΕΥΟΥΝ! #414
Εχω εναν δισκο 2,5" 160GB eide αγορασμενο απο e-shop, ο δισκος πλεον δεν διαβαζει καθολου. Απο το site της WD αναφερει οτι η εγγυηση ισχυει κανονικα για 4 μηνες ακομη. Εχω αποδειξη απο τo e-shop που εμφανιζει τον δισκο ΕΝΤΟΣ εγγυηση. Το θεμα ειναι να μην το παω και μου αρχισουν για στραβωμενα πινακια κλπ
Σκεφτομαι να βγαλω φωτογραφιες πριν τον παω. Καμια αλλη ιδεα; Μηπως να τον στειλω στο εξωτερικο;
-
29-12-10, 22:09 Απάντηση: e-shop - Απαράδεκτη αντιμετώπιση service -Μας ΚΟΡΟΪΔΕΥΟΥΝ! #415
-
29-12-10, 22:11 Απάντηση: e-shop - Απαράδεκτη αντιμετώπιση service -Μας ΚΟΡΟΪΔΕΥΟΥΝ! #416
-
29-12-10, 22:31 Απάντηση: e-shop - Απαράδεκτη αντιμετώπιση service -Μας ΚΟΡΟΪΔΕΥΟΥΝ! #417
Ακόμα καλύτερα, τον υπάλληλο αγκαλιά με τον δίσκο.
-
29-12-10, 23:05 Απάντηση: e-shop - Απαράδεκτη αντιμετώπιση service -Μας ΚΟΡΟΪΔΕΥΟΥΝ! #418
Θα του παρω και δηλωση με εικονα και ηχο οτι ο δισκος ειναι οκ, δεν εχει στραβωμενα πιν, δεν εχει υγρασια και δεν εχει σημαδια πτωσης. Τωρα βεβαια με τα υπερσυγχρονα μηχανατα τους θα καταλαβουν εαν εχει καει απο στατικο ηλεκτρισμο η απο πτωση, τι διαλα τοση εμπειρια...
-
30-12-10, 02:10 Απάντηση: e-shop - Απαράδεκτη αντιμετώπιση service -Μας ΚΟΡΟΪΔΕΥΟΥΝ! #419
Οι υπάλληλοι στα e-shop έχουν οδηγίες να τραβάνε οι ίδιοι φωτογραφίες πριν τα πακετάρουν και τα στείλουν στο κεντρικό service. Απλά πληροφοριακά.
-
05-01-11, 12:16 Απάντηση: e-shop - Απαράδεκτη αντιμετώπιση service -Μας ΚΟΡΟΪΔΕΥΟΥΝ! #420
καλη χρονια σε ολους,
να και η δικια μου ιστορια με το eshop περιμενω σχολια και γνωμες.
28/12 παραλαμβάνω απο το υποκαταστημα στην Καλλιθεα δυο προϊόντα στο κλασσικο κουτακι του eshop, εκ των οποιων μια μνημη kingston ddrr2 2gb. Την ιδια ημερα που επιστρεφω σπιτι ανοιγω το κουτι και βλεπω οτι το αυτοκόλλητο ασφαλειας ειναι σπασμενο και μεσα το κουτι εχει μια μνημη lumix ddr3 2gb. επιτοπου λοιπον ενημερωνω τηλεφωνικα και μου λενε να την παω πισω στο καταστημα. Ετσι και εγινε αλλα την επομενη.
Μεχρι σημερα 05/01 κανενα τηλεφωνο και καμια ενημερωση απο μερους τους οποτε τους καλω εγω, το αποτελεσμα ειναι να επιστρεψουν την μνημη στο καταστημα και κατοπιν σε εμενα. Συμφωνα με τα λεγομενα τους η μνημη ειναι μεταχειρισμένη (αλλα λειτουργική) και δεν εμπορεύονται αυτην την μαρκα.
Η ουσια ειναι οτι εγω εχω πληρωσει για μια μνημη που δεν θα παρω. Και για να κανω και τον δικηγορο του διαβολου καθως στην τηλεφωνικη συνομιλία μαζι με το τμημα service το υπονοούμενο ετεθει, αντε και αλλαξα εγω την μνημη λογικο δεν θα ηταν να θελω ίδιου τυπου? το γεγονος οτι σε καμια συναλλαγή μαζι τους δεν εχω επιστρεψει τιποτα ουτε για service δεν παιζει ρολο?
Στο φινάλε δεν ειναι το χρηματικό ποσο που με ενοχλει αλλα το στυλακι και η συμπεριφορα τους, εμμέσως πλην σαφως με αποκαλούν απατεώνα αν μπω μεσα και το κανω καλοκαιρινο θα φταιω?
Παρόμοια Θέματα
-
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ
Από gpro στο φόρουμ ADSLΜηνύματα: 1Τελευταίο Μήνυμα: 03-04-08, 00:14
Bookmarks