Να μιλάς όμως καλύτερα.... Δεν είναι εκφράσεις αυτές σε έναν δικτυακό τόπο που τον βλέπουν χιλιάδες.... Ότι δίκιο και αν έχεις.... το χάνεις.... Διορθώσου....
Εμφάνιση 16-30 από 48
-
18-11-08, 20:03 Απάντηση: FORTHNET Δεν έκαναν σωστά την δουλειά τους #16
-
18-11-08, 21:31 Απάντηση: FORTHNET Δεν έκαναν σωστά την δουλειά τους #17
Εγώ πάντως σου λέω εκ των προτέρων ότι θα περιμένω με το καδρόνι αν χείρας τα συνεργεία που θα έρθουν να σκάψουν, μπροστά στο σπίτι μου για να περάσουν ίνες! Δεν πρόκειται να αφήσω κανένα φούστη να ξανασκάψει τους σαν βομβαρδισμένους δρόμους για 135η φορά! Όσοι έχετε τόση καούρα για το 1Gbps (λες και αυτό μας μάρανε στη γελοία χώρα που ζούμε), μεταναστεύστε ...στην Ιαπωνία!
-
19-11-08, 00:17 Απάντηση: FORTHNET Δεν έκαναν σωστά την δουλειά τους #18
-
19-11-08, 02:14 Απάντηση: FORTHNET Δεν έκαναν σωστά την δουλειά τους #19
στην περιοχή μου σκάβουν αυτές τις μέρες για να περάσουν φυσικό αέριο σε όλους τους δρόμους. Αληθεύει οτι περνάνε και οπτική ίνα για μελλοντικό ftth?
VDSL experience 50 mbps after 2 years of waiting with pOTE
-
19-11-08, 02:23 Απάντηση: ΦΥΓΕΤΕ ΟΛΟΙ ΑΠΟ FORTHNET! Δεν κάνουν σωστά την δουλειά τους #20
-
19-11-08, 02:25 Απάντηση: ΦΥΓΕΤΕ ΟΛΟΙ ΑΠΟ FORTHNET! Δεν κάνουν σωστά την δουλειά τους #21
-
19-11-08, 04:04 Απάντηση: FORTHNET Δεν έκαναν σωστά την δουλειά τους #22
Ξεχνάς ότι πριν μπουν οι εναλλακτικοί πάροχοι στο παιχνίδι, πληρώνομε στον φανταστικό ΟΤΕ 150€ για adsl 512Kbps.
Θεωρείς ότι είναι απαράδεκτο να "παλεύουμε με την 24άρα". Ξεχνάς ότι η Forthnet πρόσφερε πακέτο 24Mbps πρώτη φορά, ενώ ο ΟΤΕ "πάλευε" στα 8Mbps με διπλάσια χρέωση.
Αν ακολουθήσουμε όλοι τη συμβουλή σου και πάμε όλοι στον ΟΤΕ, θα κλείσουν όλοι εναλλακτικοί και το ιαπωνικό 1Gbps από τον ΟΤΕ δεν θα το δούμε ΠΟΤΕ (εξ ου και το πΟΤΕ που λέμε). Σε 2000 χρόνια θα παλεύουμε ακόμα με την 24 άρα...
-
19-11-08, 04:17 Απάντηση: FORTHNET Δεν έκαναν σωστά την δουλειά τους #23
-
19-11-08, 09:21 Απάντηση: FORTHNET Δεν έκαναν σωστά την δουλειά τους #24
Ξεφύγαμε
-
19-11-08, 12:25 Απάντηση: FORTHNET Δεν έκαναν σωστά την δουλειά τους #25
Φίλε hel έκανα αίτηση μεταφοράς της γραμμής μου λόγω μετακόμισης.Σε αυτή τη περίπτωση λοιπόν ο βρόγχος μου απενεργοποιήθηκε και η 4νετ ανέλαβε να μεταφέρει τον αριθμό μου σε έναν νέο ανενεργό βρόγχο όπου και αιτήθηκε στον ΟΤΕ για την άδεια παράδοσης του νέου αυτού ανενεργού βρόγχου. Ο ΟΤΕ απλός έδωσε την άδεια στην 4νετ για ενεργοποίηση ενός νέου ανενεργού βρόγχου.¨Ομως δέν κατάφερε ποτέ η 4νετ να ενεργοποιήση τον βρόγχο....απο ότι κατάλαβα η 4νετ δέν τα πάει πολύ καλά με τις ενεργοποιήσεις ανενεργών βρόγχων.Είναι καλύτερη στην παραλαβή των ήδη ενεργών βρόγχων, δηλ., να έχεις πάρει νούμερο ΟΤΕ και μετά να σε μεταφέρουν στην 4νετ!(Έτσι ναί χαίρω πολύ..γιατί έτσι είχα γίνει και εγώ συνδρομητής αρχικά στην 4νετ.) Οπότε που λές, η 4νετ έστειλε 2 φορές τεχνικούς της (εξωτερικοί συνεργάτες) για να κάνουν την μικτονόμηση....αλλά τα παιδιά αυτά ΔΕΝ κατάφεραν να ολοκληρώσουν την σύνδεση του χαλκού που έρχεται απο το σπίτι μου με τον χαλκό που έρχεται απο το dslam toy OTE....και επειδή δέν μπορούσα να περιμένω άλλο έστειλα 2 καταγγελίες στην ΕΕΤΤ και αμέσως η 4νετ σύνδεσε την οικία μου με γραμμή άλλου συνδρομητη και μάλιστα ΟΤΕ.Ότι ναναι δηλαδή..κούμπωσαν το χαλκό μου σε ένα άλλο που βρίκαν εύκαιρο........
........Auto merged post: branelos πρόσθεσε 40 λεπτά και 58 δευτερόλεπτα αργότερα ........
Παιδιά, δέν είναι δυνατόν στην Ελλάδα του 2008 να κάνεις αίτηση για μεταφορά της γραμμής σου σε νέα διεύθυνση και ο εναλ.πάροχος να μήν μπορεί να την μεταφέρει. Όλη αυτή η κατάσταση είναι τραγελαφική για μένα!! Υπάρχουν αρκετοί συνδρομητές των παρόχων αυτών που είνια ικανοποιημένοι και το ξέρω. Αλλά η κάθε περίπτωση αιτήματος θα πρέπει να ανιτμετωπίζεται μεμονωμένα και με σοβαρότητα απο την εκάστοτε εταιρία παροχής υπηρεσιών, εφ'οσον αυτή θέλει να παραμείνει στην αγορά απέναντι απο την πολυεθινική που λέγεται ΟΤΕ. Ο ΟΤΕ έχω διαπιστώσει ότι έχει ρήξει βαρύτητα στην τεχνικη του υποστήριξη και όποιο πρόβλημα τεχνικό αντιμετωπίζει ένας πελάτης τους, προσπαθεί να το επιλύσει άμεσα.Ενώ στον πάροχο θα πρέπει να τους πιέσει ο ίδιος ο πελάτης...άσε που σε μερικές περιπτώσεις οι υπάλληλοι της τεχνικής υποστήριξης των παρόχων σε "δουλεύουν" κανονικά...δέ ξέρω τι φταίει...Μήπως η ελλιπής εκπαίδευσή τους σε τεχνικά θέματα? Μήπως η μικρή τους εμπειρία?? Μήπως η έλλειψη υποδομής των ίδιων των παρόχων?? Μήπως για όλα φταίει ο ΟΤΕ? Όποιος και να είναι ο λόγος εμένα σαν πελάτης ΔΕΝ με ενδιαφέρει.Εγώ όπως και ο καθένας φαντάζομαι, θέλει να του προσφέρουν όλα αυτά που του υποόσχονται...ή έστω η εκάστοτε εταιρία να είναι δίπλα του σε περίπτωση κάποιοας βλάβης....Τελευταία επεξεργασία από το μέλος branelos : 19-11-08 στις 12:25. Αιτία: auto merged post
-
19-11-08, 12:28 Απάντηση: FORTHNET Δεν έκαναν σωστά την δουλειά τους #26
-
19-11-08, 12:40 Απάντηση: FORTHNET Δεν έκαναν σωστά την δουλειά τους #27
H γραμμή που κούμπωσαν σε εμένα είναι ενός γειτονικού σπιτιού και λειτουργούσε κανονικά και σε αυτόν και σε μένα.Είχα δηλαδή για μια εβδομάδα πραγματική "απεριόριστη τηλεφωνία προς Ελλάδα και εξωτερικό, σταθερά και κινητά και ΧΩΡΙΣ πάγια ΟΤΕ και 4 νετ!!" χααχα
Και πάλι αναφέρω ότι και ας φταίει τεχνικά ο ΟΤΕ, για μένα ως συνδρομητής της 4νετ φταίει αυτή...γιατί αυτήν πλήρωνα.Ας έβρισκε τρόπο με τους τεχνικούς του ΟΤΕ να επιλύσουν αυτό το πρόβλημα..Εγώ το κυνήγησα το θέμα και έμαθα τόσες λεπτομέρειες..αλλιώς....
-
19-11-08, 12:47 Απάντηση: FORTHNET Δεν έκαναν σωστά την δουλειά τους #28
Ακριβώς! ο ΟΤΕ είναι ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ υπέθυνος για το λάθος στη μικτονόμηση. ΚΑΝΕΝΑΣ εναλλακτικός δεν μπορεί να συνδέσει το βρόχο του σε πελάτη του ΟΤΕ. ο ΟΤΕ παραδίδει τον βρόχο στον πάροχο και ο πάροχος απλά ενεργοποιεί την υπηρεσία. Τώρα το αν ο βρόχος αυτός είναι του γείτονα, ο πάροχος δεν έχει ΚΑΝΕΝΑ τρόπο να το ελέγξει.
Είτε το θέλουμε είτε όχι, έτσι έχει ο Νόμος (3431 και RUO) και η πρακτική
........Auto merged post: pk33 πρόσθεσε 2 λεπτά και 49 δευτερόλεπτα αργότερα ........
Δηλαδή αν αγοράσεις ένα αυτοκίνητο και λάστιχα μάρκας Φούφιτος, και σκάσει το λάστιχο, φταίει ο κατασκευαστής του αυτοκινήτου;
Αν έχεις δει ποτέ ένα ΚΑΦΑΟ, θα καταλάβεις ότι δεν είναι και ότι ευκολότερο να βρείς τον βρόχο που πρέπει να συνδέσεις....
Αν ο γείτονας είναι σε άλλο κτίριο, τότε είναι ΑΠΟΛΥΤΑ σίγουρο ότι οι τεχνικοί της forthnet που ήρθαν στο κτίριό σου δεν έκαναν λάθος. Αν είχαν κάνει λάθος οι τεχνικοί της forthnet τότε ο γείτονας σου θα είχε το δικό σου νούμερο, και θα είχε χάσει το νούμερό του. Αν δεν έχει γίνει κάτι τέτοιο τότε τα θερμάμου συγχαριτήρια που έφυγες από forthnet και πήγες στον ΟΤΕ. Επιβράβευσες τον ΟΤΕ για τη βλακεία που έκανε, και μας λες κιόλας να κάνουμε και εμείς το ίδιο!Τελευταία επεξεργασία από το μέλος pk33 : 19-11-08 στις 12:52. Αιτία: auto merged post
-
19-11-08, 12:48 Απάντηση: FORTHNET Δεν έκαναν σωστά την δουλειά τους #29
ο ΟΤΕ είναι ο διαχειριστής του χαλκού. η 4νετ δεν μπορεί να επέμβει στον χαλκό. Εφόσον αυτός έμενε αλλού ο ΟΤΕ φταίει(θα μιλάγαμε για λάθος της 4νετ αν έμενε στην ίδια πολυκατοικία). Στην περίπτωση βλάβης όπως η δική σου η 4νετ στέλνει τη βλάβη στον οτε και περιμένει να την φτιάξει ο οτε.
Συμφωνώ ότι εσύ έκανες αίτηση στην 4νετ αλλά στην Ελλάδα δυστυχώς έτσι είναι τα πράγματα..PEBKAC (Problem Exists Between Keyboard And Chair)
-
19-11-08, 12:50 Απάντηση: FORTHNET Δεν έκαναν σωστά την δουλειά τους #30
Επιβεβαιώνω ότι ακριβώς το ίδιο συνέβη σε συγγενή μου κατά τη διάρκεια ενεργοποίησης με ON πριν λίγους μήνες ταλαιπωρήθηκε πάνω από 1 μήνα χωρίς εισερχόμενες στο δικό του αριθμό, με αυτό ακριβώς το πρόβλημα. Οι εξερχόμενες γινόντουσαν με άλλου συνδρομητή τον αριθμό, ενώ όταν χτύπαγε εισερχόμενη το σήκωναν και οι δύο. Ο άλλος συνδρομητής δεν ήξερε και ελληνικά για να δηλώσει και αυτός τη βλάβη στο 121 (αφού εκείνος ήταν συνδρομητής ΟΤΕ) ενώ η ON υποστήριξε ότι το δήλωσε επανειλημμένα βλάβη στον ΟΤΕ. Λόγω ότι τα κινητά δε πιάνουν στο συγκεκριμένο σημείο (εντός Αττικής), για να επικοινωνήσω έπαιρνα του άλλου συνδρομητή το τηλέφωνο.. σήκωνε το τηλέφωνο νυσταγμένος κατά τις 12 το μεσημέρι και έπαιρνε ανάποδες που δεν ήθελα αυτόν.
Μέχρι που τελικά αναγκάστηκε ο συγγενής μου να γυρίσει στον ΟΤΕ και ήρθε τεχνικός που είχε το θράσος να παραδεχτεί ότι το λάθος ήταν από τεχνικό του ΟΤΕ, αλλά έριχνε την ολική ευθύνη στους τεχνικούς της ON που "δεν ενδιαφέρθηκαν να στείλουν τεχνικό να το φτιάξει, όπως ερχόμαστε εμείς". Τώρα βέβαια πως θα το έφτιαχναν οι τεχνικοί στην ON, αφού δεν επιτρέπεται να επέμβουν παρά μόνο ο διαχειριστής του δικτύου, είναι άλλο θέμα. Πάντως κάνεις γνωριμία και με την γειτονιά, αφού μας είπε ότι έμενε απέναντι ο άλλος συνδρομητής και δεν τον γνωρίζαμε.
Το τραγικό στην όλη ιστορία είναι ότι ο συνδρομητής που είχε εμπιστευτεί τον ΟΤΕ και ήταν στο δίκτυό του, πλήρωνε τις δικές μας κλήσεις που υποτίθεται ότι πήγαιναν μέσω ΟΝ γραμμής. Ευτυχώς το καταλάβαμε γρήγορα από την αναγνώριση κινητού, και δεν έγιναν σχεδόν καθόλου εξερχόμενες κλήσεις (τον ταλαιπωρούσαμε μόνο με τις εισερχόμενες λίγο) διότι δεν μας έφταιγε ο άνθρωπος τίποτα να πληρώνει άδικα. Άλλος μπορεί να το είχε ξεσκίσει στα τηλέφωνα.
Επιπλέον, όταν καίγεσαι να κάνεις τη δουλειά σου, δυστυχώς δε μπαίνεις στη διαδικασία να πλακωθείς με τον ΟΤΕ και να μπεις σε άλλες περιπέτειες, για να βρεις το δίκιο της ON που έχασε ένα συνδρομητή λόγω λάθους του ΟΤΕ ή του άλλου συνδρομητή ΟΤΕ που χρεωνόταν άδικα.Τελευταία επεξεργασία από το μέλος psyxakias : 19-11-08 στις 12:56.
Παρόμοια Θέματα
-
Βοηθήστε να διαβάσω σωστά τους πίνακες τιμών.
Από Τοξότης στο φόρουμ ADSLΜηνύματα: 6Τελευταίο Μήνυμα: 03-12-07, 21:06 -
Να πεταξω το wag200 η την Forthnet?η και τους δυο?
Από Mean Machine στο φόρουμ Nova ADSLΜηνύματα: 45Τελευταίο Μήνυμα: 23-11-07, 01:13 -
Δεν ισχύει πλέον στην forthnet η έκπτωση του 25% για τους φοιτητές;
Από kostasgr75 στο φόρουμ Nova ADSLΜηνύματα: 5Τελευταίο Μήνυμα: 31-12-06, 05:11
Bookmarks