Εμφάνιση 1-2 από 2
  1. #1
    Εγγραφή
    08-05-2006
    Μηνύματα
    10
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Ο μονος λογος που γραφω εδω ειναι για να δω κατα ποσο θα λαβω για μια ακομα φορα την απαντηση που μου δοθηκε αρκετες φορες απο τους κατα τα αλλα "επαγγελματιες" της εταιρειας.
    Η αιτηση μου εκρεμμει παραπανω απο 2 μηνες. Υπηρξε αρχικα καθυστερηση απο τη ΝΕΤΟΝΕ στην αποστολη της αιτησης μου στον ΟΤΕ. Οταν ρωτησα το λογο μου ειπαν μηχανικα "φορτος εργασιας". Μετα οπως ηταν αναμενομενο ο ΟΤΕ καθυστερησε τη διαδικασια περα απο το (θεσμοθετημενο πλεον νομιζω) οριο των 13 εργασιμων ημερων, δινοντας πιθανη ημερομηνια διεκπεραιωσης τελη ιουλιου, και ειδοποιωντας τελικα την ΝΕΤΟΝΕ στα μεσα αυγουστου οτι η αιτηση μου απορριφθηκε λογω "λανθασμενης ή ανυπαρκτης διευθυνσης" (παρολο που λιγες μερες μετα σ'αυτη τη διευθυνση μου ηρθε ο τελευταιος εκκαθαριστικος του ΟΤΕ απο τη γραμμη που ειχα διακοψει).Η ΝΕΤΟΝΕ με ειδοποιει την επομενη και επανακαταθετω την αιτηση τηλεφωνικα την ιδια στιγμη, λεγοντας στην υπαλληλο να γραψει την διευθυνση μου με εναν αλλο τροπο μηπως και λυθει το θεμα. Λιγες μερες πριν απο σημερα ειδοποιουμαι οτι εχει απορριφθει η αιτηση μου για τον ιδιο λογο.Ζηταω την υπαλληλο της οποιας το ονομα ευτυχως ειχα κρατησει, και ρωταω αν στην επαναιτηση ειχε αλλαξει τη διευθυνση οπως της ειχα πει. "Οχι" μου λεει. Στο "γιατι" απαντησε "δεν ξερω". Ζητησα την προισταμενη της η οποια μου ειπε οτι ειναι ενα "απλο ανθρωπινο λαθος". Αποφασισα να παω εγω στον ΟΤΕ να βγαλω ακρη, μιλαω με τους υπευθυνους οι οποιοι μου εξηγουν το λαθος που εγινε και τελικα σε λιγοτερο απο 2 ωρες ξαναμιλαω με ΝΕΤΟΝΕ για να γινει η 2η επανακαταθεση με τη διευθυνση γραμμενη οπως επρεπε. Σε 5 μερες τηλεφωνω και παλι στην ΝΕΤΟΝΕ.Η υπαλληλος αρχικα δεν εβρισκε καν την αιτηση μου. Με καλει σε μιση ωρα περιπου και με ενημερωνει οτι και η 2η επαναιτηση ειχε απορριφθει (και μαλιστα την ιδια μερα που ειχε σταλει). Ρωταω γιατι δεν ενημερωθηκα την ιδια μερα και μου απαντα "λογω φορτου εργασιας". Επικοινωνω με την υπαλληλο του ΟΤΕ που ειχα μιλησει για να δω τελικα τι ειχε γινει, και μου λεει (αφου προφανως εψαξε κ σε αλλα υποκαταστηματα ΟΤΕ της περιοχης) οτι η αιτηση μου σταλθηκε απο τη ΝΕΤΟΝΕ σε λαθος κεντρο του ΟΤΕ.
    Καθ'ολη τη διαρκεια αυτης της κοροϊδιας (κατ' εμενα) εχω αιτηθει συνολικα 3 φορες να μου δοθει εγγραφως η πορεια της αιτησης μου απο την πρωτη ημερα μεχρι και σημερα με ολες τις σχετικες ημερομηνιες και τους λογους καθυστερησης, και ενω ο εκαστοτε υπαλληλος με διαβεβαιωνε οτι θα μου σταλει σε mail εντος μιας-δυο ημερων, το μονο που ελαβα μεχρι στιγμης ειναι τα εγγραφα που αποστελλονται σε υποψηφιους νεους συνδρομητες.
    Εχοντας υποψην ολα τα παραπανω, ζητω απο οποιονδηποτε εκπροσωπο της εταιρειας εδω μεσα να μου απαντησει στα εξης:
    1. Σε ποιο σημειο του συμβολαιου προβλεπεται ο παραγοντας "ανθρωπινο λαθος" ως στοιχειο που δυνητικα επιβαρυνει εμενα ως καταναλωτη, και ποια ειναι η νομικη ευθυνη της εταιρειας απο κει και περα;
    2. Προσδιοριστε μου με οσο το δυνατο μεγαλυτερη ακριβεια γινεται ποιο ειναι το "ευλογο χρονικο πλαισιο" που αναφερεται σε καποιο σημειο του συμβολαιου;
    3. Κατα ποσο η εταιρεια ειναι νομικα καλυμμενη τη στιγμη που λογω "φορτου εργασιας" παραμελει βασικα δικαιωματα του πελατη της;
    4. Για ποιο λογο η εταιρεια αποφευγει να μου παραδωσει εγγραφως ημερομηνιες που εχω ζητησει, δεδομενου οτι αποτελει αδιαμφησβητητο δικαιωμα μου;
    5. Θεωροντας δεδομενη την υπερβαση του νομικου πλαισιου των 13 εργασιμων ημερων, τεκμηριωστε τη λογικη της ανοχης και μη καταγγελιας αυτης (μεσω ενδικων μεσων παντα) απο την εταιρεια.
    (Θεωρω ευνοητο οτι βασει των ορων του συμβολαιου η ΝΕΤΟΝΕ εχει αυτοαπαλλαγει απο την ευθυνη οποιασδηποτε καθυστερησης λογω τριτου.)

    Φιλικα
    Τελευταία επεξεργασία από το μέλος bassbabe : 14-09-07 στις 01:45.

  2. #2
    Το avatar του μέλους Netone2
    Netone2 Guest
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από bassbabe Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ο μονος λογος που γραφω εδω ειναι για να δω κατα ποσο θα λαβω για μια ακομα φορα την απαντηση που μου δοθηκε αρκετες φορες απο τους κατα τα αλλα "επαγγελματιες" της εταιρειας.
    Η αιτηση μου εκρεμμει παραπανω απο 2 μηνες. Υπηρξε αρχικα καθυστερηση απο τη ΝΕΤΟΝΕ στην αποστολη της αιτησης μου στον ΟΤΕ. Οταν ρωτησα το λογο μου ειπαν μηχανικα "φορτος εργασιας". Μετα οπως ηταν αναμενομενο ο ΟΤΕ καθυστερησε τη διαδικασια περα απο το (θεσμοθετημενο πλεον νομιζω) οριο των 13 εργασιμων ημερων, δινοντας πιθανη ημερομηνια διεκπεραιωσης τελη ιουλιου, και ειδοποιωντας τελικα την ΝΕΤΟΝΕ στα μεσα αυγουστου οτι η αιτηση μου απορριφθηκε λογω "λανθασμενης ή ανυπαρκτης διευθυνσης" (παρολο που λιγες μερες μετα σ'αυτη τη διευθυνση μου ηρθε ο τελευταιος εκκαθαριστικος του ΟΤΕ απο τη γραμμη που ειχα διακοψει).Η ΝΕΤΟΝΕ με ειδοποιει την επομενη και επανακαταθετω την αιτηση τηλεφωνικα την ιδια στιγμη, λεγοντας στην υπαλληλο να γραψει την διευθυνση μου με εναν αλλο τροπο μηπως και λυθει το θεμα. Λιγες μερες πριν απο σημερα ειδοποιουμαι οτι εχει απορριφθει η αιτηση μου για τον ιδιο λογο.Ζηταω την υπαλληλο της οποιας το ονομα ευτυχως ειχα κρατησει, και ρωταω αν στην επαναιτηση ειχε αλλαξει τη διευθυνση οπως της ειχα πει. "Οχι" μου λεει. Στο "γιατι" απαντησε "δεν ξερω". Ζητησα την προισταμενη της η οποια μου ειπε οτι ειναι ενα "απλο ανθρωπινο λαθος". Αποφασισα να παω εγω στον ΟΤΕ να βγαλω ακρη, μιλαω με τους υπευθυνους οι οποιοι μου εξηγουν το λαθος που εγινε και τελικα σε λιγοτερο απο 2 ωρες ξαναμιλαω με ΝΕΤΟΝΕ για να γινει η 2η επανακαταθεση με τη διευθυνση γραμμενη οπως επρεπε. Σε 5 μερες τηλεφωνω και παλι στην ΝΕΤΟΝΕ.Η υπαλληλος αρχικα δεν εβρισκε καν την αιτηση μου. Με καλει σε μιση ωρα περιπου και με ενημερωνει οτι και η 2η επαναιτηση ειχε απορριφθει (και μαλιστα την ιδια μερα που ειχε σταλει). Ρωταω γιατι δεν ενημερωθηκα την ιδια μερα και μου απαντα "λογω φορτου εργασιας". Επικοινωνω με την υπαλληλο του ΟΤΕ που ειχα μιλησει για να δω τελικα τι ειχε γινει, και μου λεει (αφου προφανως εψαξε κ σε αλλα υποκαταστηματα ΟΤΕ της περιοχης) οτι η αιτηση μου σταλθηκε απο τη ΝΕΤΟΝΕ σε λαθος κεντρο του ΟΤΕ.
    Καθ'ολη τη διαρκεια αυτης της κοροϊδιας (κατ' εμενα) εχω αιτηθει συνολικα 3 φορες να μου δοθει εγγραφως η πορεια της αιτησης μου απο την πρωτη ημερα μεχρι και σημερα με ολες τις σχετικες ημερομηνιες και τους λογους καθυστερησης, και ενω ο εκαστοτε υπαλληλος με διαβεβαιωνε οτι θα μου σταλει σε mail εντος μιας-δυο ημερων, το μονο που ελαβα μεχρι στιγμης ειναι τα εγγραφα που αποστελλονται σε υποψηφιους νεους συνδρομητες.
    Εχοντας υποψην ολα τα παραπανω, ζητω απο οποιονδηποτε εκπροσωπο της εταιρειας εδω μεσα να μου απαντησει στα εξης:
    1. Σε ποιο σημειο του συμβολαιου προβλεπεται ο παραγοντας "ανθρωπινο λαθος" ως στοιχειο που δυνητικα επιβαρυνει εμενα ως καταναλωτη, και ποια ειναι η νομικη ευθυνη της εταιρειας απο κει και περα;
    2. Προσδιοριστε μου με οσο το δυνατο μεγαλυτερη ακριβεια γινεται ποιο ειναι το "ευλογο χρονικο πλαισιο" που αναφερεται σε καποιο σημειο του συμβολαιου;
    3. Κατα ποσο η εταιρεια ειναι νομικα καλυμμενη τη στιγμη που λογω "φορτου εργασιας" παραμελει βασικα δικαιωματα του πελατη της;
    4. Για ποιο λογο η εταιρεια αποφευγει να μου παραδωσει εγγραφως ημερομηνιες που εχω ζητησει, δεδομενου οτι αποτελει αδιαμφησβητητο δικαιωμα μου;
    5. Θεωροντας δεδομενη την υπερβαση του νομικου πλαισιου των 13 εργασιμων ημερων, τεκμηριωστε τη λογικη της ανοχης και μη καταγγελιας αυτης (μεσω ενδικων μεσων παντα) απο την εταιρεια.
    (Θεωρω ευνοητο οτι βασει των ορων του συμβολαιου η ΝΕΤΟΝΕ εχει αυτοαπαλλαγει απο την ευθυνη οποιασδηποτε καθυστερησης λογω τριτου.)

    Φιλικα

    Αγαπητέ bassbabe

    Σχετικά με τις ημερομηνίες που ζήτησες θα επικοινωνήσουμε μαζί σου για να σε ενημερώσουμε για τα ζητούμενα. Τώρα σχετικά με τα ερωτήματα που θέτεις χρίζουν νομικής απάντησης και είναι συνετό να επικοινωνήσεις με το νομικό τμήμα της εταιρείας για να λάβεις τις απαντήσεις που ζητάς.


    Φιλικά
    netone2

Παρόμοια Θέματα

  1. Χρήσιμες νομικές συμβουλές
    Από demon_athens στο φόρουμ Εκτός θέματος
    Μηνύματα: 9
    Τελευταίο Μήνυμα: 15-06-07, 22:59
  2. Νομικές προσφυγές
    Από diabibas στο φόρουμ Γεγονότα και Απόψεις
    Μηνύματα: 13
    Τελευταίο Μήνυμα: 11-02-07, 21:02
  3. Νομικές Συμβουλές !!!!!
    Από Phaethon στο φόρουμ Wind
    Μηνύματα: 19
    Τελευταίο Μήνυμα: 24-10-06, 11:25
  4. Νομικές συμβουλές ?
    Από asfalis στο φόρουμ Nova
    Μηνύματα: 11
    Τελευταίο Μήνυμα: 16-01-06, 13:48
  5. FORTHnet: Ευθύνες σε ΟΤΕ για καθυστέρηση του DSL
    Από Lionheart στο φόρουμ Ειδήσεις
    Μηνύματα: 0
    Τελευταίο Μήνυμα: 05-05-04, 15:05

Tags για αυτό το Θέμα

Bookmarks

Bookmarks

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα
  • Δεν μπορείτε να αναρτήσετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
  •  
  • Τα BB code είναι σε λειτουργία
  • Τα Smilies είναι σε λειτουργία
  • Το [IMG] είναι σε λειτουργία
  • Το [VIDEO] είναι σε λειτουργία
  • Το HTML είναι εκτός λειτουργίας