Τόσες μέρες από την αναβάθμιση είχα συνεχή disconnects και σήμερα επιτέλους κατάφερα να μιλήσω με τεχνικό ο οποίος με έβαλε στα 4mbps ξανά!!! Είπε οτι η γραμμή μου έχει πρόβλημα και μέχρι εκεί άντεχε! Κάτι δεν πάει καλά...
Δε μένω σε καμια στάνη ρε παιδιά!! Στη Φραγκοκλησιάς στο Μαρούσι μένω!! Έλεος!
Δηλαδή εάν είχα conn-x του ΟΤΕ δε θα μπορούσαν να μου κάνουν σύνδεση στα 8mbps??
Τώρα η γραμμή μου είναι ξανά 4096/511 και θα πληρώνω το ίδιο πάγιο με τους άλλους???
Σε ποιά @#%$ αναβάθμιση τόσο καιρό αναφέρεται η Tellas??
Δε μπορεί να τα ρίχνουν όλα στη γραμμή! Εδώ πρίν 2-3 μέρες όταν συγχρόνιζα στα 8-9 κατέβαζε το πολύ 100-120kb/s.
Ποιά είναι η γνώμη σας? Τί πρέπει να κάνω??
Μήπως να ρίξω μαύρη πέτρα και να φύγω?
Εμφάνιση 1-15 από 28
Θέμα: H απογοήτευση η ίδια....
-
14-11-07, 19:35 H απογοήτευση η ίδια.... #1
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος phead : 14-11-07 στις 19:37.
-
14-11-07, 20:26 Απάντηση: H απογοήτευση η ίδια.... #2
attenution και snr πόσο εχεις?
-
14-11-07, 21:21 Απάντηση: H απογοήτευση η ίδια.... #3
-
14-11-07, 21:50 Απάντηση: H απογοήτευση η ίδια.... #4Δικηγοροι, ζωγραφοι, δημοσιογραφοι, πολιτικοι. Οι μονοι ανθρωποι στον κοσμο που μπορουν να κανουν το μαυρο.....ασπρο
"Look in the doubt we've wallowed
Look at the leaders we've followed
Look at the lies we've swallowed
And I don't want to hear no more"
-
14-11-07, 22:12 Απάντηση: H απογοήτευση η ίδια.... #5
Κοίταξε, όσο ήμουν στα 4 Mbps με SNR από 10 εως 20, το speedstream ήταν αξιοπρεπέστατο. Μετά ήρθε το ασύρματο speedtouch, οπότε το έβαλα στο κουτάκι του και μέχρι χτες δεν είχα δοκιμάσει τι γίνεται στα 12 Mbps με αυτό (οπού SNR=4-8). Το 'βαλα πάνω για δοκιμή και, όπως και σε πολλούς άλλους (vaggo, phead), παρουσίαζε συνεχείς αποσυνδέσεις και έχεις 2 λύσεις κατά τη γνώμη μου: 1) να κάνεις υπομονή μέχρι να σταθεροποιηθούν οι γραμμές (πχ στον vaggo έφτιαξε), 2) να πάρεις άλλο router, όπως το speedtouch που είναι πιο σταθερό. Αξίζει να δώσεις 37Ε (μέσω Tellas) ή 70Ε (από Oteshop) για 4 ethernet, wireless και σταθερότητα. Φυσικά κανείς δε σου εγγυάται 100% αποτελέσματα, μη σας πάρω και στο λαιμό μου.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Davout : 14-11-07 στις 22:24.
-
14-11-07, 22:20 Απάντηση: H απογοήτευση η ίδια.... #6
Επειδή έχω πρόβλημα με την γραμμή νομίζω ότι ο κάθε χρήστης δεν είναι υποχρεωμένος να κάνει δοκιμές.Ούτε να αναζητά ρούτερ.Δεν είναι και τόσο εύκολο. Ούτε λύσεις πρόχειρες.Φταίει ο χαλκός του ΟΤΕ ρίξε του το συγχρονισμό.Οι τεχνικοί της Τελλάς για κάποιο λόγο υπάρχουν.
Και δεν θα γκρεμίσω το σπίτι για να περάσω καλώδια χωρίς να έχει γίνει καμιά μέτρηση.
Ούτε οι εξυπνάδες του 1212,δεν έχεις το siemens δεν μπορούμε να προχωρήσουμε.....
Σιγά το ρούτερ που θα με αναγκάσουν να χρησιμοποιώ.....
-
14-11-07, 23:46 Απάντηση: H απογοήτευση η ίδια.... #7
Βρε παιδια μας αρεσει δεν μας αρεσει ,αν ο χαλκος απο το κεντρο του οτε μεχρι το σπιτι μας δεν ειναι καλος ΚΑΝΕΝΑΣ παροχος δεν μπορει να κανει τιποτα..
Τυπικα πρεπει να στειλει αιτημα στον οτε ( που στην καλυτερη περιπτωση θα φτασει στο οτε σε μια εβδομαδα) ο οτε να ελεξει την γραμμη και εαν ΕΚΕΙΝΟΣ θεωρησει οτι η γραμμη εχει προβλημα τοτε θα ψαξει να δει αν μπορει να σου αλλαξει ζευγαρι απο το σπιτι μεχρι τον κατανεμητη.
Εαν ομως ο οτε θεωρησει οτι η γραμμη ειναι ενταξει γυρναει την αιτηση πισω.
Τωρα ποτε θεωρει ο οτε οτι η γραμμη εχει προβλημα?
Οταν οι απωλειες της ειναι περιπου πανω απο 20-30%.
Δεν ειναι τυχαιο οτι ο οτε δινει μεχρι 8μβ. Ξερει οτι οι περισσοτερες γραμμες μεχρι εκει φτανουν.
Και αντιστοιχα εχει ενημερωσει και ολους τους παροχους οτι εγω μεχρι 8 μπορω να δωσω.
Και γιαυτο αν δει οτι μια γραμμη αντεχει μεχρι τα 8 γυρναει την αιτηση πισω.
Μην ξεχνατε οτι υπαρχει και ο ανταγωνισμος....... Θεμιτος η αθεμιτος....
Μονο εαν καποια στιγμη οι παροχοι αποφασισουν να δωσουν το λεγομενο last mile θα μπορουμε να πουμε οτι απογκιστρωθηκαμε τελειως απο τον οτε..
Πραγμα βεβαια πολυ δυσκολο , ακομα και στο εξωτερικο τωρα αρχιζουν να κανουν δειλα βηματα πανω σε αυτο..
Τελος για να καταλαβεται τι ακριβως συμβαινει ( θελω να πιστευω οχι σε ολα τα κεντρα)
Καποια στιγμη σε ενα κεντρο του οτε εμφανιστηκε ενας τεχνικος απο αλλο παροχο, και παρακαλεσε με ευγενεστατο τροπο να ελεξουν μια γραμμη, γιατι ο πελατης τους ειχε παρα πολυ καιρο προβλημα και δεν μπορουσαν εκεινοι να βρουν τι φταει...
Μονο που δεν τον πεταξαν εξω με τις κλωτσιες, με την δικαιολογια οτι δεν εχει καμια δουλεια να βρισκετε εκει, και ο,τι θελει να τους το στειλει υπηρεσιακος.....
-
15-11-07, 16:49 Απάντηση: H απογοήτευση η ίδια.... #8
Giwrgosp1 πολύ σωστά αυτά που αναφέρεις.
Μπορείς όμως να μας πεις σε μια προβληματική γραμμή πόσο χρόνο μπορεί να χρειαστεί ένας τεχνικός?Νόμιζα λανθασμένα ότι είναι μια απλή διαδικασία κάποιων λεπτών.....
Για αυτό όλοι οι πάροχοι αποφεύγουν να σου στείλουν τεχνικό στο σπίτι.Εύκολη δικαιολογία ο χαλκός και η καλωδίωση του σπιτιού.......
Να μην αναφέρω ότι στο 1212 δεν γνωρίζουν ότι έχουν τεχνικούς που κάνουν αυτή την δουλειά.Ασχολίαστο.....
Και για να μην φανώ υπερβολικός, δεν ζητάω τα πολλά mbps αλλά πιάνω τα μισά από αυτά που αντέχει η γραμμή και θα πρέπει να με ρίξουν στα 4?
-
15-11-07, 19:12 Απάντηση: H απογοήτευση η ίδια.... #9
Φιλε rcs δεν ειμαι σιγουρος οτι καταλαβα 100% τι ακριβως ρωτας.
Η ουσια ειναι οτι αν ο παροχος διαπιστωσει βλαβη σε μια γραμμη, δεν μπορει να την φιαξει ο ιδιος.
Θα στηλει αιτηση αιτηση στον οτε. Που σημαινει τουλαχιστον μια εβδομαδα για να φτασει .
Βαλε οτι και ο παροχος θα κσνει 2-3 μερες μεχρι να την στειλει. Αρα εχουμε το λιγοτερο 1,5 με 2 εβδομαδες.
Ο τεχνικος που θα σου στελει ο παρχος σπιτι σου ( αν σου στειλει ) δεν μπορει στην ουσια να κανει κατι.
Γιατι αν το προβλημα ειναι μεσα στο σπιτι μεχρι το boxaki ( ενα μικρομεταλικο κουτακι καπου ψιλα , στην γειτονια σου) ειναι δουλεια ηλεκρολογου.
Αν ειναι απο το boxaki και μεχρι τον κατανεμητη οπως ειπαμε ειναι δουλεια του οτε..
Φιλε μου οπως καταλαβαινεις δυστυχως ειμαστε ακομα μπλεγμενοι με τον οτε ολοι μας. ( παροχοι και καταναλωτες)....
Για μενα το μονο που μπορεις να κανεις, αν εχεις ορεξη, ειναι να << τρεξεις>> την τελλας για να σου δωσει τουλαχιστον τα 8μβ που ακομα και ο οτε τα δινει....
-
15-11-07, 23:04 Απάντηση: H απογοήτευση η ίδια.... #10
Βρε παιδιά για ποιούς τεχνικούς μιλάτε; Εμένα ήρθε σπίτι από την Tellas (δεν ξέρω αν το ίδιο συμβαίνει και με άλλες εταιρίες) με "άδεια" χέρια, απλά μπήκε στο router μου είδε εκείνη την στιγμή οτι όλα είναι ok (η γκαντεμιά σαν τα συνεργεία, πας το συτοκίνητο γιατί κάνει ένα θόρυβο και μόλις φτάνεις δεν κάνει τίποτα!!) και αυτό ήτανε!!!
-
15-11-07, 23:46 Απάντηση: H απογοήτευση η ίδια.... #11
κι εγω στα 4 εδω και 3 μερες με το up ευτυχως 1, Απο τη μέρα της αναβάθμισης βρηκα το μπελα μου. Αποσυγχρονισμοί, αποσυνδέσεις, τηλέφωνα. Εν τω μεταξύ οι αποσυγχρονισμοί γίνονται μονο απογευμα. Κοινως σκατα τα κανανε. Εγω ετοιμασα ενα κειμενακι για ΕΕΤΤ. Να μείνω 4/1 δεν εχω προβλημα αλλά να μου το κανουν 30,00.
νίψον ανομήματα μή μοναν όψιν
-
16-11-07, 01:40 Απάντηση: H απογοήτευση η ίδια.... #12
-
16-11-07, 02:58 Απάντηση: H απογοήτευση η ίδια.... #13
Dircostas υπάρχουν τεχνικοί και με σωστό εξοπλισμό.
Από προσωπική εμπειρία που είχα σήμερα με άλλο πάροχο ο τεχνικός έφαγε 2,5 ώρες.Και ήταν πάνω κάτω με ένα κινητό στο χέρι.Οπότε θέλει μεγάλη πίεση για να έρθουν.
Για το dsl δύσκολο να έρθουν.Για την τηλεφωνία ναι.
Όσο αυτό που λες για τα αυτοκίνητα δεν ισχύει στην περίπτωση του dsl αφού είναι καταγεγραμμένες οι αποσυνδέσεις στο σύστημα της τελλάς.
-
16-11-07, 03:30 Απάντηση: H απογοήτευση η ίδια.... #14
-
16-11-07, 11:43 Απάντηση: H απογοήτευση η ίδια.... #15
Κατ' αρχάς πρέπει να εντοπίσεις αν το πρόβλημα είναι δικό σου (από εκεί που τερματίζει ο ΟΤΕ μέχρι το modem σου) ή του ΟΤΕ.
Για να το κάνεις αυτό πρέπει να φωνάξεις ένα ηλεκτρολόγο (που να ξέρει να το κάνει) για να μετρήσει το δίκτυο του σπιτιού σου.
Αν το πρόβλημα είναι δικό σου, πρέπει να το λύσεις μόνος σου (καινούργια καλωδίωση ίσως?).
Αν πάλι το πρόβλημα είναι του ΟΤΕ, πίστεψέ με μπορεί να φας πολύ χρόνο (ίσως και μήνες) χωρίς αποτέλεσμα.
Ο μόνος σίγουρος τρόπος για απαλλαγείς από το πρόβλημα είναι να ζητήσεις νέα ISDN γραμμή από τον ΟΤΕ και μετά να την μεταφέρεις στον πάροχό σου, καταργώντας την παλιά.
Και υπογραμμίζω το ISDN, γιατί μόνο τότε θα είσαι εξασφαλισμένος για τα καλά χαρακτηριστικά της.
.
Παρόμοια Θέματα
-
Ερωτική απογοήτευση!!!
Από ...ARXODAS... στο φόρουμ Εκτός θέματοςΜηνύματα: 72Τελευταίο Μήνυμα: 11-04-10, 19:35 -
Τα ίδια Παντελάκη μου τα ίδια Παντελή μου...
Από Fanfaras στο φόρουμ ADSLΜηνύματα: 43Τελευταίο Μήνυμα: 17-03-08, 14:15 -
Ξερω πως εχετε βαρεθει να διαβαζετε τα ιδια και τα ιδια
Από zarras στο φόρουμ ADSLΜηνύματα: 4Τελευταίο Μήνυμα: 29-10-07, 17:50 -
Απογοήτευση.... :(
Από teslafun στο φόρουμ ADSLgr.com Folding@Home team # 36673Μηνύματα: 6Τελευταίο Μήνυμα: 25-04-07, 22:20 -
ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ
Από w4ts στο φόρουμ COSMΟΤΕ ADSLΜηνύματα: 12Τελευταίο Μήνυμα: 18-12-06, 21:24
Bookmarks