Διαβάζω συχνά σε αυτό το φόρουμ για το δικαίωμα εγγύησης 2 ετών και το δικαίωμα επιστροφής του προϊόντος εντός κάποιων ημερών -
Α. Σχετικά με τα 2 έτη "εγγύησης":
1. Πολύς κόσμος (ακόμα και δικηγόροι) συχνά συγχέουν την εγγύηση με το εξής δικαίωμα:
Ο αγοραστής έχει το δικαίωμα χωρίς επιβάρυνση να απαιτήσει, διόρθωση ή αντικατάσταση, ή να μειώσει το τίμημα, ή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση πώλησης, ή να απαιτήσει αποζημίωση. Τα δικαιώματα αυτά μπορεί να τα ασκήσει σε περίπτωση που ο πωλητής ευθύνεται για πραγματικό ελάττωμα, ή για έλλειψη συμφωνημένης ιδιότητας του αντικειμένου που πουλήθηκε. Τα δικαιώματα αυτά παραγράφονται μετά από δύο έτη.
Ο πωλητής ευθύνεται για πραγματικό ελάττωμα, ή για έλλειψη συμφωνημένης ιδιότητας, αν το αντικείμενο που παραδίδει στον αγοραστή δεν ανταποκρίνεται στη σύμβαση και ιδίως:
1. δεν ανταποκρίνεται στην περιγραφή που έχει γίνει από τον πωλητή ή στο δείγμα ή υπόδειγμα που ο πωλητής είχε παρουσιάσει στον αγοραστή
2. δεν είναι κατάλληλο για το σκοπό της συγκεκριμένης σύμβασης και ιδιαίτερα για τη σύμφωνη με το σκοπό αυτόν ειδική χρήση
3. δεν είναι κατάλληλο για τη χρήση για την οποία προορίζονται συνήθως πράγματα της ίδιας κατηγορίας
4. δεν έχει την ποιότητα ή την απόδοση που ο αγοραστής ευλόγως προσδοκά από πράγματα της ίδιας κατηγορίας, λαμβάνοντας υπόψη και τις δημόσιες δηλώσεις του πωλητή, του παραγωγού ή του αντιπροσώπου του, στο πλαίσιο ιδίως της σχετικής διαφήμισης ή της επισήμανσης, εκτός αν ο πωλητής δεν γνώριζε ούτε όφειλε να γνωρίζει τη σχετική δήλωση.
(άρθρα 534, 540, 543 και 554 του Αστικού Κώδικα, όπως αυτός τροποποιήθηκε με το νόμο 3043/2002, προς προσαρμογή της Ευρωπαϊκής Οδηγίας 1999/44)
Άρα ο αγοραστής μπορεί να απαιτήσει τα ανωτέρω αν εντός 2 ετών από την αγορά διαπιστώσει πραγματικό ελάττωμα, ή έλλειψη συμφωνημένης ιδιότητας (π.χ. διαφορετικό configuration από αυτό της διαφήμισης). Μια εταιρία δεν μπορεί να περιορίσει την ευθύνη της για πραγματικό ελάττωμα, ή για έλλειψη συμφωνημένης ιδιότητας για χρονική περίοδο μικρότερη από 2 έτη. Τέτοιος περιορισμός θα είναι άκυρος και θα ισχύουν τα 2 έτη.
2. Επιπλέον εφόσον πρόκειται για πώληση προς καταναλωτή (και εδώ μιλάμε κυρίως για τέτοιες πωλήσεις), ισχύουν ειδικότερες διατάξεις:
Ο παραγωγός ευθύνεται για κάθε ζημία που οφείλεται σε ελάττωμα του προϊόντος του. Ελαττωματικό προϊόν, είναι αν δεν παρέχει την εύλογα αναμενόμενη ασφάλεια εν όψει όλων των ειδικών συνθηκών και ιδίως της εξωτερικής εμφάνισής του, της εύλογα αναμενόμενης χρησιμοποίησής του και του χρόνου κατά τον οποίο τέθηκε σε κυκλοφορία. Δεν είναι ελαττωματικό ένα προϊόν για μόνο το λόγο ότι μεταγενέστερα τέθηκε σε κυκλοφορία άλλο τελειότερο. Οι αξιώσεις κατά του παραγωγού για ζημιές παραγράφονται μετά τριετία αφότου ο ζημιωθείς πληροφορήθηκε ή όφειλε να πληροφορηθεί τη ζημία, το ελάττωμα και την ταυτότητα του παραγωγού.(άρθρο 6 «Ευθύνη του παραγωγού για ελαττωματικά προϊόντα» του Νόμου 2251/1994 «Για την προστασία των καταναλωτών», όπως αυτός τροποποιήθηκε με το νόμο 3043/2002, προς προσαρμογή της Ευρωπαϊκής Οδηγίας 1999/44)
Επομένως αν πρόκειται για πώληση προϊόντος σε καταναλωτή, το οποίο περιέχει ελάττωμα που βλάπτει την ασφάλεια του καταναλωτή, και λόγω του οποίου ο καταναλωτής υπέστει πράγματι ζημιά, μπορεί να ζητήσει αποζημίωση μέχρι τρία χρόνια από τότε που έπαθε τη ζημιά.
3. Σε αντίθεση με τα ανωτέρω δικαιώματα του αγοραστή/καταναλωτή, εγγύηση είναι η εξής:
Κατά την πώληση, ο προμηθευτής οφείλει να ενημερώνει τον καταναλωτή για την πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος. Πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος είναι ο εύλογα αναμενόμενος χρόνος κατά τον οποίο το προϊόν θα μπορεί να χρησιμοποιείται σύμφωνα με τον προορισμό του, έστω και έπειτα από επισκευή ή αντικατάσταση ανταλλακτικών, εωσότου η φθορά από την τακτική χρήση καταστήσει το προϊόν άχρηστο ή την περαιτέρω χρήση του οικονομικά ασύμφορη. Η διάρκεια της εγγύησης πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με την πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος. Ειδικά για τα προϊόντα τεχνολογίας αιχμής, η διάρκεια της εγγύησης πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με το χρόνο κατά τον οποίο αναμένεται ότι θα παραμένουν σύγχρονα από τεχνολογική άποψη, αν ο χρόνος αυτός είναι συντομότερος από την πιθανή διάρκεια ζωής τους. (άρθρο 5(2),(3) «Πώληση καταναλωτικών αγαθών και εγγυήσεις» του Νόμου 2251/1994 «Για την προστασία των καταναλωτών», όπως αυτός τροποποιήθηκε με το νόμο 3043/2002, προς προσαρμογή της Ευρωπαϊκής Οδηγίας 1999/44).
Όπως γίνεται αντιληπτό, η εγγύηση μπορεί να είναι για οποιοδήποτε χρονικό διάστημα ακόμα και μικρότερο από 2 χρόνια – όσο θέλει η εταιρία, αρκεί να είναι εύλογο. Το τί είναι εύλογο, εξαρτάται κάθε φορά από τις περιστάσεις. Γι’ αυτό έχει εμπορική αξία για μια εταιρία να δίνει μεγαλύτερη εγγύηση από μια άλλη – γιατί δεν καθορίζεται από υποχρέωση εκ του νόμου, άρα δείχνει ότι πιστεύει ότι το προϊόν της θα έχει μεγαλύτερη διάρκεια αξιοποιήσιμης ζωής.
Β. Σχετικά με τη δυνατότητα επιστροφής:
Κατ’ αρχάς η δυνατότητα επιστροφής δίνεται και κατά τα ανωτέρω, ακόμα και για 2 χρόνια μετά τη πώληση («δικαίωμα υπαναχώρησης») σε περίπτωση που ο πωλητής ευθύνεται για πραγματικό ελάττωμα, ή για έλλειψη συμφωνημένης ιδιότητας.
Επιπλέον η δυνατότητα επιστροφής δίνεται για 10 ημέρες χωρίς κανένα συγκεκριμένο λόγο αν το προϊόν αγοράστηκε από καταναλωτή με σύμβαση που συνάφθηκε από απόσταση (όπως π.χ. μέσω τηλεφωνικής ή διαδικτυακής παραγγελίας):
Σύμβαση από απόσταση, είναι κάθε σύμβαση που αφορά αγαθό ή υπηρεσία και συνάπτεται στο πλαίσιο ενός συστήματος προμήθειας αγαθών ή παροχής υπηρεσιών από απόσταση, που οργανώνεται από τον προμηθευτή χωρίς ταυτόχρονη φυσική παρουσία του προμηθευτή και του καταναλωτή, με τη χρησιμοποίηση τεχνικής επικοινωνίας από απόσταση για τη διαβίβαση της πρότασης για σύναψη της σύμβασης και της αποδοχής. Μέσα τεχνικής επικοινωνίας από απόσταση, με την έννοια του άρθρου αυτού, είναι ιδίως τα έντυπα χωρίς παραλήπτη, τα έντυπα με παραλήπτη, οι τυποποιημένες επιστολές, τα διαφημιστικά έντυπα με στέλεχος παραγγελίας, οι κατάλογοι, το τηλέφωνο με ή χωρίς ανθρώπινη παρέμβαση, το ραδιόφωνο, το εικονοτηλέφωνο, το βιντεοτέξτ (μικροϋπολογιστής και τηλεοπτική οθόνη) με πληκτρολόγιο ή οθόνη αμφίδρομης επικοινωνίας, το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, η τηλεομοιοτυπία και η τηλεόραση. Σε κάθε σύμβαση από απόσταση ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως μέσα σε δέκα (10) εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής του αγαθού ή της υπηρεσίας, αν δεν συμφωνήθηκε μακρότερη προθεσμία, επιστρέφοντας το αγαθό στην αρχική του κατάσταση. (άρθρο 4 «Εμπορία από απόσταση αγαθών» του Νόμου 2251/1994 «Για την προστασία των καταναλωτών», όπως αυτός τροποποιήθηκε με το νόμο 3043/2002, προς προσαρμογή της Ευρωπαϊκής Οδηγίας 1999/44)
Αυτά λέει ο νόμος - το πώς εφαρμόζεις τα δικαιώματά τα σου είναι άλλο θέμα…![]()
Εμφάνιση 1-15 από 35
-
04-04-08, 23:45 Εγγυήσεις και Δικαιώματα Καταναλωτή #1
-
05-04-08, 00:04 Απάντηση: Εγγυήσεις και Δικαιώματα Καταναλωτή #2
Εξαιρετικα χρησιμο μηνυμα. Μπραβο !!
Θα προτεινα να γινει και sticky μπας και καταφερουμε, ολοι μας, να ξεχωρισουμε νομους, δικαιωματα απο εμπορικες ( πολλες φορες κακες και αθεμιτες εναντι του ανταγωνισμου ) πρακτικες.
-
05-04-08, 00:32 Απάντηση: Εγγυήσεις και Δικαιώματα Καταναλωτή #3
Ηταν κάτι που έλειπε.
Αν μπορείς να βρής και να προσθέσης στο τέλος και τα τηλέφωνα του ΙΝΚΑ και της Γ.Γραμματείας Καταναλωτη, θα είναι το τέλειο.
(Νομίζω, τα πήρε κάπου το μάτι μου σε μιά "υπογραφή".Του μέλους etsouk ίσως, αλλά δεν ορκίζομαι κι' όλας).Τελευταία επεξεργασία από το μέλος cranky : 05-04-08 στις 00:32.
-
05-04-08, 00:39 Απάντηση: Εγγυήσεις και Δικαιώματα Καταναλωτή #4
Από τον ισχύοντα Αστικό Κώδικα..
Aρθρο 540
Δικαιώματα του αγοραστή
Στις περιπτώσεις ευθύνης του πωλητή για πραγματικό ελάττωμα ή για
έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας ο αγοραστής δικαιούται κατ' επιλογήν
του:
1. να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του
πράγματος με άλλο, εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί
δυσανάλογες δαπάνες
2. να μειώσει το τίμημα
3. να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση, εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες
πραγματικό ελάττωμα.
Ο πωλητής οφείλει να πραγματοποιήσει τη διόρθωση ή την αντικατάσταση σε
εύλογο χρόνο και χωρίς σημαντική ενόχληση του αγοραστή.
Αρθρο 554
Παραγραφή
Τα δικαιώματα του αγοραστή λόγω πραγματικού ελαττώματος ή έλλειψης
συνομολογημένης ιδιότητας παραγράφονται μετά την πάροδο πέντε ετών για
τα ακίνητα και δύο ετών για τα κινητά.
Aρθρο 559
Παροχή εγγύησης
Αν ο πωλητής ή τρίτος έχει παράσχει εγγύηση για το πράγμα που πουλήθηκε,
ο αγοραστής έχει, έναντι εκείνου που εγγυήθηκε, τα δικαιώματα που
απορρέουν από τη δήλωση της εγγύησης σύμφωνα με τους όρους που
περιέχονται σε αυτήν ή τη σχετική διαφήμιση, χωρίς να παραβλάπτονται τα
δικαιώματά του που πηγάζουν από το νόμο.
Τι μας λένε οι παραπάνω διατάξεις με δυο λόγια :
1. Τα ανωτέρω δικαιώματά μας, ισχύουν κατά προτεραιότητα και ανεξαρτήτως ειδικών συμφωνιών ή μονομερών παραπομπών και όρων από τον πωλητή και όρων εγγυήσεως, οι οποίοι όροι θεωρούνται αυτοδικαίως άκυροι κατά το μέρος που αντιστρατεύονται τις ρητές διατάξεις του νόμου.
2.Ό,τι και να λέει η εγγύση, η παραγραφή για πραγματικά ελλατώματα και συνομολογημένες ιδιότητες είναι διετής για την πώληση κινητών πραγμάτων.
3.Ο πωλητής και μόνον αυτός είναι υπόχρεως στην άρση του ελλατώματος.Εάν υπάρχει σύμβαση εγγυήσεως μεταξύ πωλητού και προμηθευτού-κατασκευαστού, αυτό είναι δικό του θέμα και οφείλει να προωθήσει το προϊόν προς επισκευή ή αντικατάσταση.
4. Ανεξαρτήτως των υποχρεώσεων του Αστικού Κώδικος, οι όροι της εγγυήσεως παραμένουν ως επιπρόσθετη ασφαλιστική δικλείδα, τους οποίους όρους μπορούμε να απαιτήσουμε όχι επιλεκτικά, αλλά συμπληρωματικά- επικουρικά και κατά την απόλυτη διακριτική μας ευχέρεια.
5.Ακόμη και εγγύση να μην υπάρχει, εξακολουθούν να ισχύουν οι διατάξεις του Αστικού Κώδικα.
6.Η εγγύηση δεν είναι υποχρεωτικό να είναι έγγραφη και προσωποπαγής μεταξύ αγοραστού και παρέχοντος αυτήν, μπορεί να προκύπτει και από την σχετική διαφήμιση.
7. Πάντοτε όταν αγοράζετε ένα προϊόν με παροχή εγγυήσεως, καλό είναι να τυπώνετε την σχετική ιστοσελίδα, ή να απαιτείτε από τον πωλήτη να σας την εκτυπώνει αυτός από τον υπολογιστή του καταστήματος, ώστε να μπορείτε ανά πάσα στιγμή να αποδείξετε τους όρους αυτούς..
-
21-09-09, 20:22 Απάντηση: Εγγυήσεις και Δικαιώματα Καταναλωτή #5
Πολυ ενδιαφερον....
Αυτο που λες :
Η διάρκεια της εγγύησης πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με την πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος
Μου το ειχαν πει και σε τηλεφωνικη επικοινωνια με μια οργανωση , δεν θυμαμαι ποια, που ειχα επικοινωνησει για θεμα εγγυησης .
Φιλικά Γιάννης
-
08-03-10, 21:23 Απάντηση: Εγγυήσεις και Δικαιώματα Καταναλωτή #6
Μπραβο για το θεμα και τις λεπτομεριες που καποιοι δεν ξερουν και μπερδευουν, με αποτελεσμα να τσακωνονται καποιοι καταναλωτες με τις διαφορες εταιρειες, ενω στην ουσια μπορει να εχουν αδικο....
-
27-06-14, 23:18 Απάντηση: Εγγυήσεις και Δικαιώματα Καταναλωτή #7
Πήρα το moto g που επίσημα δεν έχει φορτιστή, αλλά από την εταιρεία που το πήρα από το skroytz μου άνοιξαν την συσκευή και μου έβαλαν μέσα ένα κινέζικο.... Μπορώ να ζητήσω άλλη συσκευή;;; δε το γράφουν στο site και νομίζω δε μπορεί να ανοίγει τη συσκευασία ο καθένας.
Και η μπαταρία του ήταν στο 0% όταν το αγόρασα και δε δούλευε σωστά η οθόνη αφής όταν φορτιζε το κινητό
-
28-06-14, 04:34 Απάντηση: Εγγυήσεις και Δικαιώματα Καταναλωτή #8
Ναι μπορείς να ζητήσεις αλλαγή με βάση τα όσα αναφέρονται στο 1. του πρώτου μηνύματο;.
Ή αν το έχεις λιγότερο από 10 ημέρες, μπορείς να το επιστρέψεις χωρίς συγκεκριμένο λόγο,
από την στιγμή που η αγορά έγινε online.
To θέμα είναι αν θα δεχτούν αυτοί ότι άνοιξαν την συσκευασία κι έβαλαν μέσα έξτρα φορτιστή.ΕΝ ΟΙΔΑ ΟΤΙ ΟΥΔΕΝ ΟΙΔΑ
-
28-06-14, 09:27 Απάντηση: Εγγυήσεις και Δικαιώματα Καταναλωτή #9
γιατι να μη το δεχτουν? επισημα η συσκευη αυτη δε βγαινει με φορτιστη.....
ο φορτιστης πως μπηκε?
- - - Updated - - -
στη περιπτωση που δε μου το αλλαξουν και εγω το εχω στειλει απο την πρωτη μερα στο κατάστημα και εχουν περάσει 10 μερες τι γινετε?
-
28-06-14, 14:36 Απάντηση: Εγγυήσεις και Δικαιώματα Καταναλωτή #10
Δεν σου έχουν δώσει δελτίο παραλαβής από το κατάστημα με ημερομηνία? (αν το παρέδωσες ο ίδιος)
Ή αν το έστειλες δεν έχεις την απόδειξη αποστολής με ημερομηνία?
Αν έχεις κάποιο απο τα δύο (μέσα στην προθεσμία των 10 ημερών) δεν έχεις πρόβλημα, άσχετα αν πέρασαν οι 10 μέρες μέχρι να σου απαντήσουν ή το αλάξουν.
-
29-06-14, 12:34 Απάντηση: Εγγυήσεις και Δικαιώματα Καταναλωτή #11
Σε ευχαριστω πολυ φιλε μου.
την αποδειξη την εστειλα μαζι με το κινητο αλλα την εβγαλα φωτογραφια μη μου κανουν καμια μαλακια
- - - Updated - - -
Αμα αποδειξω οτι η συσκευασια ανοιχτηκε για να μπει μεσα ο φορτιστης ,εχω το δικαιομα να μου αλλαξουν με αλλο κινητο που ειναι καινουριο?
-
29-06-14, 23:50 Απάντηση: Εγγυήσεις και Δικαιώματα Καταναλωτή #12
Ναι μπορείς να ζητήσεις αλλαγή. Πληρώνεις γι'αυτό που βλέπεις στην σελίδα,
και την περιγραφή π[ου διαβάζεις, από την στιγμή που δεν το βλέπεις από κοντά.ΕΝ ΟΙΔΑ ΟΤΙ ΟΥΔΕΝ ΟΙΔΑ
-
30-06-14, 17:56 Απάντηση: Εγγυήσεις και Δικαιώματα Καταναλωτή #13
Αληθεύει αυτό;;; Όπως σας ανέφερα και σε προηγούμενο mail αλλά και τηλεφωνικά η συσκευή σας πρέπει πρώτα να αποσταλεί στην motorola για έλεγχο και επιβεβαίωση προβλήματος της συσκευής απο το εργοστάσιο, πράγμα που δίνει τη δυνατότητα και σε εμάς να επιστρέψουμε το προϊόν στον προμηθευτή μας. Εφόσον η Motorola μας επιβεβαίωσε το εργοστασιακό πρόβλημα της συσκευής θα γίνει άμεση αντικατάσταση της συσκευής σας. Διαφορετικά έχετε το δικαίωμα να μην προχωρήσετε σε αγορά της συσκευής αλλά να γίνει επιστροφή των χρημάτων,εκτός βέβαια των μεταφορικών,όπως άλλωστε ορίζει ο νόμος. Οι συσκευές οι οποίες πωλούνται απο το κατάστημα μας φυσικά και είναι όλες καινούριες με 2ετή εγγύηση αντιπροσωπείας. Θα ενημερωθείτε το συντομότερο δυνατό από κάποιον εκπρόσωπό μας μιας και σκοπός μας είναι η ταχύτερη και σωστή εξυπηρέτηση των πελατών μας. Νομίζω πως δεν υπάρχει λόγος να ανησυχείτε για κάτι. Είμαστε στη διάθεση σας για οποιαδήποτε διευκρίνηση ή συνεργασία. Ευχαριστούμε πολύ.
Τα μεταφορικά τα πληρωνω εγώ σε περίπτωση που η συσκευή είναι χαλασμένη και θέλω τα λεφτά μου πίσω;;;
-
01-07-14, 00:43 Απάντηση: Εγγυήσεις και Δικαιώματα Καταναλωτή #14
Και βέβαια ακηθεύει. Αν την έστειλες πριν συμπληρωθούν 10 ημέρες,
έχεις δικάιωμα να το κάνεις χωρίς να πεις για πιο λόγο την έστειλες.
Ναι σε κάθε περίπτωση εσύ επιβαρύνεσαι με τα μεταφορικά.ΕΝ ΟΙΔΑ ΟΤΙ ΟΥΔΕΝ ΟΙΔΑ
-
01-07-14, 07:07 Απάντηση: Εγγυήσεις και Δικαιώματα Καταναλωτή #15
Βεβαια, κι επειδη βλεπω αυτου του ειδους οι ερωτησεις να επαναλαμβανονται, παιζει και ρολο τι ζητα ο καταναλωτης απο το καταστημα οταν επιστρεφει μια συσκευη. Δηλαδη, δεν μπορει να επιστρεφεις κατι ως ελαττωματικο και μετα απο 10 μερες να επικαλεισαι το δικαιωμα σου περι επιστροφης χρηματων, οταν εχεις συμφωνησει στον ελεγχο. Οταν επισης δεχεσαι επισκευη και παλι δεν μπορεις να απαιτεις DOA επειδη διαβασες πως ηταν στα δικαιωματα σου.
Αληθεια δηλαδη ειναι, οπως παρομοια λεει και ο biggeo65, πως ειναι ενα απο τα δικαιωματα σου, απο τα οποια και διαλεγεις ποιο θα εξασκησεις, αλλα δεν ειναι στην ευχερεια σου να αλλαζεις γνωμη καθε βδομαδα.
Παρόμοια Θέματα
-
ΕΦΕΤ-Ασφάλεια τροφίμων και προστασία καταναλωτή - Κυρώσεις
Από Christos123 στο φόρουμ Πολιτική, Κοινωνικά Θέματα, Επιστήμες και AθλητισμόςΜηνύματα: 0Τελευταίο Μήνυμα: 06-05-08, 15:04 -
Lan και δικαιωματα χρηστη
Από leonakias20vt στο φόρουμ NetworkingΜηνύματα: 1Τελευταίο Μήνυμα: 26-02-07, 18:50 -
Downloads section και δικαιώματα ....
Από tomypapa στο φόρουμ Η Γνώμη σαςΜηνύματα: 30Τελευταίο Μήνυμα: 11-10-06, 18:35 -
Πρόβλημα με δικαιώματα και sharing
Από Hwoarang στο φόρουμ WindowsΜηνύματα: 5Τελευταίο Μήνυμα: 10-03-06, 02:56 -
ΑDSL ΟΤΕ και προστασία καταναλωτή
Από spyrus στο φόρουμ Γεγονότα και ΑπόψειςΜηνύματα: 10Τελευταίο Μήνυμα: 14-06-03, 17:55
Bookmarks