Απάντηση Forthnet στην Μαζική διαμαρτυρία 510 συνδρομητών
Ύστερα από 20 εβδομάδες αναμονής, παρελήφθη σήμερα απάντηση από την Forthnet στην Μαζική διαμαρτυρίας συνδρομητών για τα προβλήματα του δικτύου της Forthnet που είχε συζητηθεί, οργανωθεί και αποσταλεί τον Νοέμβριο του 2008.
Το κείμενο της διαμαρτυρίας συμπεριελάμβανε πλήρες ονοματεπώνυμο και forthnet e-mail διεύθυνση επιπλέον 510 forthnet συνδρομητών που έδωσαν τα στοιχεία τους, με μοναδικό σκοπό να συμμετάσχουν στην διαμαρτυρία αυτή. Παρόλα αυτά, η Forthnet δεν έκανε δεκτά τα επιπλέον στοιχεία και την θεώρησε προσωπική.
Αθήνα, 11-03-09
Αριθμ. Πρωτ.: 5847/09
ΠΡΟΣ:Ε.Ε.Τ.Τ.ΚΟΙΝ: κ. ......................
Λεωφ. Κηφισίας 60
151 25 ΜΑΡΟΥΣΙ
Υπόψη: .......................
ΘΕΜΑ: Διαμαρτυρία της καταναλώτριας κ. ...........................
ΣΧΕΤ: Η με αριθμ. πρωτ. ΕΕΤΤ 6235/Φ.300/05-02-09 επιστολή σας
Σε απάντηση της ως άνω σχετικής επιστολής σας, σας γνωρίζουμε τα ακόλουθα:
Η Forthnet, με συνέπεια και σεβασμό προς τους καταναλωτές, υλοποιεί ένα ευρύτατο πρόγραμμα συντήρησης και επέκτασης του δικτύου της και των υποδομών της. Πρωταρχικός μας στόχος, από την πρώτη ημέρα λειτουργία μας, είναι να βελτιώνουμε διαρκώς τις παρεχόμενες υπηρεσίες και να προσφέρουμε ποιοτική εξυπηρέτηση σε κάθε πελάτη.
Η ................., στη σχετική επιστολή της, αναφέρεται σε συγκεκριμένα ποιοτικά χαρακτηριστικά της υπηρεσίας που λαμβάνει, τα οποία, ωστόσο, σε καμία περίπτωση δεν συνιστούν αδυναμία παροχής της υπηρεσίας αυτής καθαυτής από την εταιρεία. Η κα .............., με άλλα λόγια, και έχει τη δυνατότητα πρόσβασης στο διαδίκτυο και κάνει χρήση αυτής. Σε κάθε περίπτωση, θα πρέπει να ληφθεί υπόψη ότι για τις υπηρεσίες ADSL δεν παρέχεται εγγυημένη ταχύτητα και αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η εταιρία μας έχει επιλέξει στις διαφημίσεις της, στις αιτήσεις που υπογράφουν οι πελάτες, αλλά και σε κάθε μορφή έντυπης ή προφορικής επικοινωνίας με τους καταναλωτές, να δηλώνει ξεκάθαρα ότι η ταχύτητα που προσφέρεται μέσω του ιδιόκτητου δικτύου της είναι έως 24 Mbps.
Αν και κατά το παρελθόν, η Forthnet είχε ικανοποιήσει, ως ένδειξη καλής θελήσεως και μόνον, απαίτηση της .......... για τη χορήγηση δωρεάν παράτασης της συνδρομής της, καθίσταται σαφές ότι τα ζητήματα που θίγει στην επιστολή της η .......... δεν δύνανται να τεκμηριώσουν δικαίωμα αναδρομικής αναστολής των χρεώσεων που της αναλογούν.
Επισημαίνουμε ότι, οποτεδήποτε το επιθυμεί, η .......... έχει τη δυνατότητα να ζητήσει τη διακοπή των υπηρεσιών σταθερής τηλεφωνίας και internet (που λαμβάνει από την 29/1/2008) και να επιλέξει τον πάροχο που, κατά την κρίση της, καλύπτει καλύτερα τις ανάγκες της.
Σε κάθε περίπτωση είναι εύλογο ότι η επιστολή διαμαρτυρίας εκφράζει προσωπικές απόψεις της .......... Από την έγγραφη διαμαρτυρία της ......... δεν προκύπτει ότι οι αναφερόμενοι σε αυτή συνδρομητές έχουν παράσχει σχετική εξουσιοδότηση προς την εν λόγω συνδρομήτρια προκειμένου η τελευταία να υποβάλλει για λογαριασμό τους οποιαδήποτε αναφορά ή παράπονο για την εταιρεία.
Η απλή παράθεση στην έγγραφη αναφορά των ηλεκτρονικών διευθύνσεων πεντακοσίων δέκα συνδρομητών που επιλέγουν τις υπηρεσίες της εταιρείας μας δεν δύναται να θεωρηθεί ότι συνιστά μαζική καταγγελία.
Τέλος, σας ενημερώνουμε ότι απάντηση για την επιστολή της ........ σας έχει ήδη κοινοποιηθεί με την υπ' αριθμόν πρωτοκόλλου 849855443/08 - 30/12/2008 επιστολή μας.
Για την εταιρεία Forthnet Α.Ε.,
..........................................
Υπεύθυνη Γραπτής Επικοινωνίας & Διαχείρισης Καταγγελιών
![]()
Εμφάνιση 1-15 από 516
-
27-03-09, 17:53 Απάντηση Forthnet στην Μαζική διαμαρτυρία 510 συνδρομητών #1
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος nmavro73 : 27-03-09 στις 21:46.
-
27-03-09, 18:06 Απάντηση: Η απάντηση της Forthnet #2
Μια απορια:
Εγραψες 510 διευθυνσεις e-mail χωρις τα ονοματεπωνυμα;
-
27-03-09, 18:08 Απάντηση: Η απάντηση της Forthnet #3
Όχι..όπως είδες γράφω ότι τα έβαλα όλα..αυτοί το λένε έτσι
-
27-03-09, 18:14 Απάντηση: Η απάντηση της Forthnet #4
Επειδη παρακολουθουσα το θεμα, τετοια απαντηση πραγματι δεν περιμενα.
-
27-03-09, 18:16 Απάντηση: Η απάντηση της Forthnet #5
Η όλη κίνηση έγινε με λάθος τρόπο και σε λάθος βάση.
Ίσος η ΕΕΤΤ να φανεί πιο ελαστική και να υπάρξει κάποια λύση στο θέμα αν και δεν το βλέπω γιατί το όλο θέμα δεν έχει καμιά νομική στήριξη.| "Anyone can build a fast CPU.
| The trick is to build a fast system."
|____________Seymour Cray...
-
27-03-09, 18:16 Απάντηση: Η απάντηση της Forthnet #6
ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΑΤΙ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΦΙΛΟΣ ΕΜΕΙΣ ΑΠΟ ΕΔΩ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗΜΑΣ ΠΟΥ ΚΑΝΑΜΕ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΗΜΑΣΤΑΝ ΒΑΛΤΟΙ ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΒΑΛΕ Ο ΦΙΛΟΣ ΕΤΣΙ ΘΑ ΠΕΙ Η FORTHNET ΚΑΙ ΣΕ ΜΑΣ ΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΤΙΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΣΤΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΜΙΛΑΝΕ ΑΝ ΕΧΟΥΝ ΣΩΣΤΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
-
27-03-09, 18:16 Απάντηση: Η απάντηση της Forthnet #7
Στην ουσία παραδέχονται ολοφάνερα ότι υπηρεσία τους δεν διαθέτει καμία απολύτως ποιότητα και αρκεί να έχεις υποτυπώδη πρόσβαση στο διαδίκτυο (δηλαδή απλά να συγχρονίζεις?), ασχέτως εάν υπολειτουργεί σημαντικά. Δυστυχώς αυτό δεν είναι κάτι νέο για τα ελληνικά δεδομένα και δεν αμφιβάλλω ότι και οι υπόλοιποι πάροχοι κάτι τέτοιο θα ισχυριζόντουσαν, αλλά η απευθείας παραδοχή του προκαλεί ενδιαφέρον.
Είναι προφανές ότι οι υπεύθυνοι στην Forthnet δεν είναι σε θέση να αντιμετωπίσουν τα προβλήματα δικτύου που συνεχίζονται ακόμα και σήμερα (σύμφωνα με μαρτυρίες και στατιστικά μελών του forum), αλλά ούτε καν να αντιμετωπίσουν τα παράπονα 500+ συσπειρωμένων συνδρομητών. Οπότε η πιο απλή λύση είναι να προσβάλλουν προκλητικά το έγγραφο της μαζικής καταγγελίας (προσβάλλοντας και τους ίδιους τους συνδρομητές τους), χρησιμοποιώντας διάφορα νομικά τερτίπια (έλλειψη χειρόγραφων υπογραφών?). Έτσι ώστε να θεωρηθεί ότι δεν πληροί τα κριτήρια μαζικής καταγγελίας, για να αποφύγουν αποζημιώσεις και πρόστιμα από την ΕΕΤΤ.
Πραγματικά λυπάμαι που η εταιρεία που "έφερε το Internet στην Ελλάδα" και εμπιστευόμουν για 5.5+ χρόνια, δείχνει τέτοια έλλειψη σεβασμού προς τους (πρώην & νύν) συνδρομητές της. Όπως ανέφερε και η nmavro73, και εγώ ακόμα και εάν είχαν λυθεί τα προβλήματα, θα έφευγα μόνο και μόνο λαμβάνοντας αυτή την προκλητική απάντηση ύστερα από καθυστέρηση 4.5+ μηνών και ταλαιπωρία με καθημερινά προβλήματα δικτύου 6 μηνών.
Forthnet
Υ.Γ. Αν δεν κάνω λάθος έχουν χρησιμοποιήσει ως πρότυπο την απάντηση στην προσωπική διαμαρτυρία, με μερικές προσθήκες για να αμφισβητήσουν την εγκυρότητα της διαμαρτυρίας; Ούτε σε θέση να σχολιάσουν το κείμενο και τα στοιχεία της επιστολής δεν είναι;
-
27-03-09, 18:16 Απάντηση: Η απάντηση της Forthnet #8
- Εγγραφή
- 21-06-2006
- Περιοχή
- Περιστέρι
- Μηνύματα
- 6.809
- Downloads
- 15
- Uploads
- 5
- Άρθρα
- 1
- Τύπος
- ADSL
- Ταχύτητα
- 384/128
- ISP
- Vivodi
- DSLAM
- ΟΤΕ - ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ
- Router
- Zyxel 652-R
- SNR / Attn
- 14(dB) / 34(dB)
- Path Level
- Interleaved
-
27-03-09, 18:18 Απάντηση: Η απάντηση της Forthnet #9
Εκει που μας χρωσταγαν μας πηραν και το βοδι...
-
27-03-09, 18:23 Απάντηση: Η απάντηση της Forthnet #10
Πολύ ωραία...
Τι θα λέγατε να μαζέψουμε εξουσιοδοτήσεις?
-
27-03-09, 18:33 Απάντηση: Η απάντηση της Forthnet #11
Προσωπικά έχω ακυρώσει οπότε θα ισχυριστούν ότι δεν είμαι συνδρομητής τους πλέον, ασχέτως αν το χρονικό διάστημα που αναφέρει η επιστολή ήμουν. Από εκεί και πέρα, πιστεύεις ότι μετά από άλλους 4.5 μήνες (που θα χρειαστούν να απαντήσουν) θα βγει κάτι θετικό;
Ασχέτως αν απάντησαν, δήθεν προσωπικά, στην nmavro73... μας δείχνουν την πόρτα εξόδου. Αυτό δε λένε ξεκάθαρα;
Επισημαίνουμε ότι, οποτεδήποτε το επιθυμεί, η ............ έχει τη δυνατότητα να ζητήσει τη διακοπή των υπηρεσιών σταθερής τηλεφωνίας και internet (που λαμβάνει από την 29/1/2008) και να επιλέξει τον πάροχο που, κατά την κρίση της, καλύπτει καλύτερα τις ανάγκες της.Τελευταία επεξεργασία από το μέλος psyxakias : 27-03-09 στις 19:18.
-
27-03-09, 19:20 Απάντηση: Η απάντηση της Forthnet #12
Απαράδεκτοι, τραγικοί, τί άλλο να πείς...
-
27-03-09, 19:28 Απάντηση: Η απάντηση της Forthnet #13
-
27-03-09, 19:38 Απάντηση: Η απάντηση της Forthnet #14
Η αλήθεια είναι ότι και εγώ περίμενα τουλάχιστον μια πιο κατευναστική απάντηση, ώστε να χρυσώσουν το χάπι...Προκλητικοί, εριστικοί, υποτιμητικοί (προς τον πελάτη) και χωρίς καμία αναγνώριση ευθύνης.....
Το μέλλον το χαράσει η κάθε εταιρία με τα έργα της, την πράξη της, τη συμπεριφορά της....
ΥΓ: Απλά θα ήθελα να αναφέρει η εταιρία από τις 510 "ηλεκτρονικές διευθύνσεις" που αναφέρονται στην επιστολή , πόσες από "αυτές" παραμένουν συνδρομητές της; Αλλά δεν πειράζει...ξέρουν και μάλιστα πολύ καλά (και ας ισχυρίζονται ότι κανείς δεν εξουσιοδότησε την nmayro73 να διαμαρτυρηθεί....)
-
27-03-09, 19:47 Απάντηση: Η απάντηση της Forthnet #15
Απαράδεκτη απάντηση.
Είναι σαφές ότι η Forthnet δεν ενδιαφέρεται να δώσει ποιοτικές υπηρεσίες στους συνδρομητές της. Θεωρεί ότι από τη στιγμή που μπορείς να ανοίξεις μια ιστοσελίδα, έστω και με ταχύτητες PSTN, σου παρέχει υπηρεσίες Broadband.
Το καλοκαίρι που θα λήξει η 12μηνη δέσμευση μου θα έχω έναν παραπάνω λόγο να τους αφήσω μια και καλή.
Παρόμοια Θέματα
-
Μαζική διαμαρτυρία χρηστών για τα προβλήματα του δικτύου της Forthnet
Από nmavro73 στο φόρουμ ΕιδήσειςΜηνύματα: 574Τελευταίο Μήνυμα: 04-11-08, 00:28 -
Μαζική διαμαρτυρία χρηστών για τα προβλήματα του δικτύου της Forthnet
Από MTS στο φόρουμ Nova ADSLΜηνύματα: 3Τελευταίο Μήνυμα: 30-10-08, 18:52 -
Μαζική απάντηση στην αδιαφορία της ΟΝ
Από Bill30f στο φόρουμ ADSLΜηνύματα: 9Τελευταίο Μήνυμα: 22-11-07, 23:13
Bookmarks