Αγαπητοί/ές φίλοι/ες,
νομίζω ότι θα βρείτε χρήσιμο, προς γνώση και συμμόρφωση εν όψει μελλοντικών αγορών, το παρακάτω e-mail που απέστειλα στο ΠΛΑΙΣΙΟ και αφορά το πάθημά μου από την χαμηλή ποιότητα του notebook Turbo-X που αναφέρω στον τίτλο. Με ευχαρίστηση θα διαβάσω τις απόψεις σας.
Αρχίζει:
"Αγαπητοί κύριοι,
είμαι χρόνια πελάτης του ΠΛΑΙΣΙΟ και κατά καιρούς έχω πραγματοποιήσει πληθώρα αγορών από τα καταστήματά σας.
Τον Απρίλιο του 2008 αγόρασα από το κατάστημα της Λ.Βουλιαγμένης το notebook Turbo-X Prime VN81-225, δίχως να επιλέξω την, με επιβάρυνση, επέκταση της εγγύησης πέραν του ενός έτους.
Για 16 συναπτούς μήνες χρησιμοποιούσα το notebook για εφαρμογές γραφείου (word, κλπ), internet browsing, playback (mp3, ταινίες, κλπ) χωρίς να παρατηρήσω κάποιο πρόβλημα στην λειτουργία του, πλην της ελλιπούς αυτονομίας της μπαταρίας η οποία σε καμία περίπτωση δεν ξεπέρασε την 1 ώρα.
Έτσι φθάσαμε στις 26 Αυγούστου του 2009, μόλις 4 μήνες μετά το τέλος της εγγύησης, όταν το notebook δεν εκτελούσε boot, εμφανίζοντας λευκή οθόνη. Υποψιαζόμενος πρόβλημα στην κάρτα γραφικών, συνέδεσα το notebook με εξωτερικό monitor για να διαπιστώσω ότι δεν αποστέλλονταν εικόνα στο τελευταίο.
Στις 27 Αυγούστου 2009 παρέδωσα το notebook στο service του υποκαταστήματος Συντάγματος του Πλαισίου και έκτοτε περιμένω ειδοποίηση από εσάς για τα ευρήματα και, βέβαια, το κόστος επισκευής. Η πρώτη εκτίμηση του τεχνικού που το παρέλαβε ήταν ότι, κατά πάσα πιθανότητα, το πρόβλημα εστιάζεται στην μητρική κάρτα, ήτοι το κόστος επισκευής και αντικατάστασης θα ξεπεράσει τα €250,00 (σχεδόν το 1/3 της τιμής αφοράς).
Τα ερωτήματα λοιπόν που τίθενται με τα παραπάνω δεδομένα είναι τα εξής:
α. Είναι δικαιολογημένη μία τέτοια σοβαρή βλάβη, μόλις τέσσερις μήνες μετά την λήξη της εγγύησης, για συνήθη χρήση notebook;
β. Μπορείτε να μου δώσετε κάποιον λόγο για τον οποίο θα έπρεπε να εμπιστευτώ ξανά στο μέλλον προϊόντα Turbo-X;
Περιμένω εναγωνίως τις απαντήσεις του ΠΛΑΙΣΙΟΥ.
Ευχαριστώ,
Ηλίας ...
τηλ. επικοινωνίας 697......."
Τελειώνει.
Ποια η άποψή σας;
Εμφάνιση 1-15 από 40
-
29-08-09, 19:46 Turbo-X Prime VN81-225: Προς γνώση και συμμόρφωση των χρηστών.. #1
-
29-08-09, 20:00 Απάντηση: Turbo-X Prime VN81-225: Προς γνώση και συμμόρφωση των χρηστών.. #2
Δυστυχώς δεν μπορείς να κάνεις και πολλά. Παρόλα αυτά, κάτι έχω διαβάσει για οδηγία της ΕΕ , σύμφωνα με την οποία τα ηλεκτρονικά είδη έχουν 2 χρόνια εγγύηση. Τώρα, αν αυτό εφαρμόζεται ή μπορεί να "επιβληθεί", ας μας πουν και τα άλλα παιδιά στο forum.
Πού θα πάει, πού θα πάει τούτη η ρόδα που κολλάει
κι όλο στην αρχή γυρνάει
πού θα πάει θα ξεκολλήσει
κι ο κόσμος σα σαράβαλο γι'αλλού θα ροβολήσει
-
29-08-09, 20:05 Απάντηση: Turbo-X Prime VN81-225: Προς γνώση και συμμόρφωση των χρηστών.. #3
- Εγγραφή
- 22-09-2003
- Μηνύματα
- 81.746
- Downloads
- 218
- Uploads
- 48
- Άρθρα
- 6
- Τύπος
- VDSL2
- Ταχύτητα
- 204800/20480
- ISP
- Wind
- Router
- Technicolor DGA4130
- SNR / Attn
- 6(dB) / 2.8(dB)
- Path Level
- Interleaved
Δεν είναι παράξενο που σου χάλασε μετά την λήξη της εγγύησης, συμβαίνει.
Όσον αφορά το κόστος αν είναι μητρική δυστυχώς είναι μεγάλο.We'll build a fortress to keep them out and in a world gone silent I'll be your sound and if they try to hurt you I'll tear them down I'm always with you now....
I forgot that I might see, so many Beautiful things
everything that has a beginning has an end
See the mirror in your eyes-see the truth behind your lies-your lies are haunting me See the reason in your eyes-giving answer to the why- your eyes are haunting me
-
29-08-09, 20:22 Απάντηση: Turbo-X Prime VN81-225: Προς γνώση και συμμόρφωση των χρηστών.. #4
Δες μήπως μπορείς να βγάλεις μνήμη-επεξεργαστή-δίσκο και να στα βάλουν σε νέο σασί. 250-300 ευρώ για μητρική είναι κρίμα να τα δώσεις και να μείνεις κι εκτός εγγύησης.
-
29-08-09, 20:34 Απάντηση: Turbo-X Prime VN81-225: Προς γνώση και συμμόρφωση των χρηστών.. #5
ευχαριστώ για τις μέχρι τώρα απαντήσεις σας.
Προς tsioy: Δυστυχώς, ρώτησα το Γραφείο Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης και μου είπε ότι αυτό που όλοι έχουμε ακούσει για τα δύο έτη εγγύησης αφορά οδηγία της ΕΕ (απλή σύσταση) με την οποία καλούνται τα μέλη να συμμορφωθούν. Δεν έχει ακόμη ενταχθεί στο εθνικό δίκαιο και αυτό που ισχύει επισήμως είναι ότι επαφίεται σε κάθε εταιρεία να ορίσει την διάρκεια της εγγύσης για τα προϊόντα της.
προς BigBlack: έξυπνη ιδέα. Έχεις υπόψη σου αν τέτοια μεθόδευση που προτείνεις έχει γίνει δεκτή από οποιοδήποτε κατάστημα στην Ελλάδα;
-
29-08-09, 21:23 Απάντηση: Turbo-X Prime VN81-225: Προς γνώση και συμμόρφωση των χρηστών.. #6
Γενικά στα laptop το κοστος επισκευης ειναι σχεδον παντα τσουχτερο και δυστυχως τα προβλήματα προκύπτουν ακόμα και 1 μερα μετα την λήξη της εγγυησης....
Γι'αυτό μια καλή λύση ειναι παντα η επεκταση εγγυησης οπου ειναι δυνατή.
-
30-08-09, 07:26 Απάντηση: Turbo-X Prime VN81-225: Προς γνώση και συμμόρφωση των χρηστών.. #7
Φίλε μου κάποια πράγματα όταν αγοράζουμε ένα προϊόν, είτε αυτό είναι τηλεόραση, είτε είναι φορητός υπολογιστής, είτε οτιδήποτε άλλο, πρέπει να είμαστε ενημερωμένοι για κάποια πράγματα. Όταν αγόρασες το φορητό υπολογιστή αν δεν ήσουν, όφειλες να είσαι ενημερωμένος, σχετικά με τη διάρκεια της εγγύησης, κάτι που το Πλαίσιο και το κάθε κατάστημα πώλησης ηλεκτρονικών δεν το έχει επτασφράγιστο μυστικό. Το γεγονός ότι η μπαταρία δεν είχε την αυτονομία που έπρεπε να έχει, είναι κάτι που συμβαίνει σε πολλούς υπολογιστές και οι περισσότεροι κάτοχοί τους, πηγαίνουν να την αλλάξουν στα πλαίσια της εγγύησης ή να αγοράσουν καινούργια, πράγμα το οποίο δεν το έπραξες και μπορεί κάποιος να συμπεράνει αμέλεια. Κανένας υπολογιστής και καμία ηλεκτρονική συσκευή δεν κρατάει για μια ζωή. Στο δικό σου φορητό η πιθανολογούμενη καμένη μητρική χάλασε στους 16 περίπου μήνες, 4 μετά την εγγύηση. Σε άλλης εταιρίας τους φορητούς, μπορεί να χαλάσει και σε ένα μήνα μετά το πέρας της εγγύησης. Οπότε για εμένα φυσικά και είναι δικαιολογημένη η βλάβη, καθώς δεν αποτελεί την εξαίρεση, αλλά ένα συχνό φαινόμενο. Θα ήθελα να πιστεύω πως η χρήση του υπολογιστή είναι η συνήθης, όμως όταν κάποιος δεν πάει να αλλάξει μία μπαταρία επί 16 μήνες, τότε έχω αμφιβολίες σχετικά με το πως ορίζεις την έννοια της συνήθους χρήσης. Στα προϊόντα γενικά της κάθε αλυσίδας καταστημάτων, την εμπιστοσύνη τους τη δίνουν οι καταναλωτές, αγοράζοντας τα. Για εμένα, είναι άτοπο να ζητάς τα ρέστα από κάποιο κατάστημα που απάντηση ακόμη δε σου έδωσε σχετικά με τη ζημία που υπάρχει, το κόστος της και την ανάληψή του. Με το δικό σου σκεπτικό θα έπρεπε να στέλνουμε μηνύματα στην HP, ACER, TOSHIBA, WD, SEAGATE κλπ όταν τα προϊόντα τους χαλάνε μετά το πέρας της εγγύησης και να ζητάμε το λόγο.
-
30-08-09, 12:44 Απάντηση: Turbo-X Prime VN81-225: Προς γνώση και συμμόρφωση των χρηστών.. #8
Προσωπικά έχω δει άπειρα παρόμοια προβλήματα και σε επώνυμα Laptop και για αυτόν τον λόγο δεν αγοράζω ποτέ (και δεν προτείνω σε κανέναν) καινούργιο laptop με εγγύηση μικρότερη της διετίας.
Αν έχει 1 έτος οπωσδήποτε επέκταση εγγύησης της οποίας το κόστος υπερκαλύπτεται στο πρώτο πρόβλημα. Ακόμα και το DVD να χαλάσει η αντιπροσωπεία θα το χρεώσει χρυσάφι έτσι κι αλλιως. Για οθόνη και μητρική δεν συζητώ, αγοράζεις άλλον φορητό.
-
30-08-09, 12:59 Απάντηση: Turbo-X Prime VN81-225: Προς γνώση και συμμόρφωση των χρηστών.. #9
Νομίζω ότι το θέμα που προκύπτει από την περίπτωση του ilia δεν είναι να ζητήσει τα ρέστα από το πλαίσιο επειδή χάλασε μετά από το πέρας της εγγύησης. Μάλλον δυσανασχετεί επειδή το προιόν παρουσίασε μεγάλου κόστους βλάβη σε σχετικά σύντομο χρονικό διάστημα από την αγορά του (δε νομίζω οτι είναι normal σε 16 μήνες να βγαίνει off). Από εκεί και πέρα, το γεγονός που προκύπτει είναι ότι:
1)η βλάβη αυτή δικαιολογείται στατιστικά (1 μηχάνημα off στα 50-60 μέσα στα πρώτα 2 χρόνια) ή
2)η ποιότητα και ο τρόπος κατασκευής των συγκεκριμένων μηχανημάτων δικαιολογεί τη βλάβη αυτή. Άρα, ήταν λάθος αγορά.Πού θα πάει, πού θα πάει τούτη η ρόδα που κολλάει
κι όλο στην αρχή γυρνάει
πού θα πάει θα ξεκολλήσει
κι ο κόσμος σα σαράβαλο γι'αλλού θα ροβολήσει
-
30-08-09, 13:06 Απάντηση: Turbo-X Prime VN81-225: Προς γνώση και συμμόρφωση των χρηστών.. #10
Νόμος 3043/2002
http://www.efpolis.gr/el/library2.ht...=fileinfo&id=5
Άρθρο 554
Έχω πληροφορηθεί ότι η περίοδος της εγγύησης για τα καταναλωτικά προϊόντα (π.χ. ηλεκτρικές συσκευές) έχει επεκταθεί σε δύο χρόνια. Ποιος νόμος το ορίζει;
ΑΠΑΝΤΗΣΗ : Τα άρθρα 554 και 555 (1) Α.Κ. όπως αυτά τροποποιήθηκαν από το Ν. 3043/2002 «Ευθύνη του πωλητή για πραγματικά ελαττώματα και έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων» ορίζουν ότι τα δικαιώματα του αγοραστή (διόρθωση του πράγματος ή αντικατάσταση με άλλο ή μείωση του τιμήματος ή υπαναχώρηση από τη σύμβαση) λόγω πραγματικού ελαττώματος ή ελλείψεως συμφωνηθείσας ιδιότητας, παραγράφονται μετά την πάροδο δύο ετών από την παράδοση του πράγματος.
-
30-08-09, 14:26 Απάντηση: Turbo-X Prime VN81-225: Προς γνώση και συμμόρφωση των χρηστών.. #11
Προς alexgk:
Φίλε μου κάποια πράγματα όταν αγοράζουμε ένα προϊόν, είτε αυτό είναι τηλεόραση, είτε είναι φορητός υπολογιστής, είτε οτιδήποτε άλλο, πρέπει να είμαστε ενημερωμένοι για κάποια πράγματα. Όταν αγόρασες το φορητό υπολογιστή αν δεν ήσουν, όφειλες να είσαι ενημερωμένος, σχετικά με τη διάρκεια της εγγύησης, κάτι που το Πλαίσιο και το κάθε κατάστημα πώλησης ηλεκτρονικών δεν το έχει επτασφράγιστο μυστικόΚαι βέβαια ήμουν ενημερωμένος φίλε μου. Όπως επίσης ήμουν ενημερωμένος για την δυνατότητα επέκτασης της εγγύησης για ένα χρόνο ακόμη με επιβάρυνση. Επέλεξα να μην το κάνω, εσφαλμένα όπως αποδείχθηκε, διότι είχα την πρότερη θετική εμπειρία notebook Compaq το οποίο για έξι, επαναλαμβάνω έξι, χρόνια δεν εμφάνισε απολύτως κανένα πρόβλημα. Επίσης, είχα άριστες συστάσεις από φίλους μου "γκουρού" οι οποίοι είχαν την καλύτερη εικόνα για τα Turbo-X.
Το γεγονός ότι η μπαταρία δεν είχε την αυτονομία που έπρεπε να έχει, είναι κάτι που συμβαίνει σε πολλούς υπολογιστές και οι περισσότεροι κάτοχοί τους, πηγαίνουν να την αλλάξουν στα πλαίσια της εγγύησης ή να αγοράσουν καινούργια, πράγμα το οποίο δεν το έπραξες και μπορεί κάποιος να συμπεράνει αμέλεια.Αυτό που μπορεί να συμπεράνει κάποιος είναι η αυθαίρετη εξαγωγή συμπεράσματος από μέρους σου. Και εξηγούμαι: Το γεγονός ότι έμεινα με αυτήν την μπαταρία για 16 μήνες δεν σημαίνει, κατ' ανάγκην, ότι δεν προσπάθησα να την αλλάξω. Δεν ξέρω τι ανάλογες εμπειρίες είχες εσύ, αλλά εγώ όταν ανέφερα το πρόβλημα στο ΠΛΑΙΣΙΟ, δεν εισέπραξα ούτε μεγάλη προθυμία για αντικατάσταση ούτε αυτόματες διαδικασίες troubleshooting. Αντίθετα, κατηγορήθηκα για την μη τήρηση την κανόνων συντήρησης της μπαταρίας, όπως π.χ. πλήρους αποφόρτισης κάθε μήνα ή 15 μέρες, κλπ. Δηλαδή μεταβίβαση ευθυνών, έτσι αβίαστα.
Οπότε για εμένα φυσικά και είναι δικαιολογημένη η βλάβη, καθώς δεν αποτελεί την εξαίρεση, αλλά ένα συχνό φαινόμενο.Α, ωραία λογική. Η συχνότητα εμφάνισης μίας βλάβης δικαιολογεί, κατά το σκεπτικό σου, την ίδια την πρόκληση αυτής! Τότε λοιπόν, θα έπρεπε κάθε μηχανικός να μην προσπαθεί να μειώσει την εμφάνιση βλαβών, αφού οι τελευταίες είναι συχνές και άρα.. δικαιολογημένες.. Αδυνατώ να σε παρακολουθήσω.
Θα ήθελα να πιστεύω πως η χρήση του υπολογιστή είναι η συνήθης, όμως όταν κάποιος δεν πάει να αλλάξει μία μπαταρία επί 16 μήνες, τότε έχω αμφιβολίες σχετικά με το πως ορίζεις την έννοια της συνήθους χρήσης.Προτού αισθανθείς αμφιβολίες για το πώς ορίζω την έννοια της συνήθους χρήσης, ρώτα αν πράγματι ποτέ προσπάθησα ή όχι να την αλλάξω. Ισχύουν όσα σου είπα παραπάνω. Επιπλέον, λοιπόν, σου λέω ότι ο Η/Υ χρησιμοποιούνταν για εφαρμογές γραφείου, internet browsing και προβολές ταινιών με συχνότητα 4-5 φορές την εβδομάδα για 3 με 4 ώρες. Όμως, για περίμενε λίγο. Δηλαδή, αν κάποιος ξεπεράσει ή ισοφαρίσει την χρήση που σου περιέγραψα, θα πρέπει να περιμένει να του καεί η μητρική; Θα ήθελα να διαβάσω και τον δικό σου ορισμό.
Στα προϊόντα γενικά της κάθε αλυσίδας καταστημάτων, την εμπιστοσύνη τους τη δίνουν οι καταναλωτές, αγοράζοντας τα.Σωστά. Εσύ και εγώ, όμως, καθώς και όσοι συμμετέχουν σε forums σαν κι αυτό, έχουν την δυνατότητα να διαμορφώσουν μία σαφέστερη εικόνα των αξιόπιστων και μη εταιρειών στην αγορά των Η/Υ. Καθώς οι εταιρείες δεν πρόκειται εύκολα να δημοσιοποιήσουν στατιστικά αποτελέσματα περιπτώσεων όπως η δική μου, επαφίεται σε εμάς, στο πλαίσιο δημιουργίας ή βελτίωσης της καταναλωτικής συνείδησης, να γνωστοποιήσουμε τέτοιες περιπτώσεις "προς γνώσιν" των υποψηφίων αγοραστών.
Για εμένα, είναι άτοπο να ζητάς τα ρέστα από κάποιο κατάστημα που απάντηση ακόμη δε σου έδωσε σχετικά με τη ζημία που υπάρχει, το κόστος της και την ανάληψή του.Κοίτα, μπορεί να μην είμαι ο απόλυτος γνώστης των Η/Υ, όμως έχω αρκετή εμπειρία για να καταλάβω τι έχει συμβεί. Πράγματι, αν ακούσω νιαούρισμα μέσα στο σκοτάδι, μπορεί η πηγή του ήχου να μην είναι κάποια γάτα, αλλά κάποιο CD playback. Με άλλα λόγια, η βλάβη είναι χοντρή, είναι αδιαμφισβήτητο γεγονός και η θεραπεία της έχει υψηλό κόστος. Το να περιμένω, όπως λες, το επίσημο πόρισμα της εταιρείας ισοδυναμεί με το να περιμένω τον ιατροδικαστή να μου πει τι έχει πάθει το πτώμα που βρίσκεται μπροστά μου στο έδαφος, χωρίς αναπνοή και σφυγμό και σε λίμνη αίματος.
Με το δικό σου σκεπτικό θα έπρεπε να στέλνουμε μηνύματα στην HP, ACER, TOSHIBA, WD, SEAGATE κλπ όταν τα προϊόντα τους χαλάνε μετά το πέρας της εγγύησης και να ζητάμε το λόγο.Και γιατί παρακαλώ να μην το κάνουμε αυτό; Κοίτα, αντί για υιοθέτηση του ωχαδελφισμού και ραγιαδισμού που συνηθίζεται στην χώρα μας, εγώ επιλέγω την οδό της διεκδίκησης και της διαμαρτυρίας στοχεύοντας στην βελτίωση των παρεχομένων υπηρεσιών.
........Auto merged post: ilia πρόσθεσε 7 λεπτά και 12 δευτερόλεπτα αργότερα ........
Έχεις δίκιο. Το πάθημα μάθημα..
........Auto merged post: ilia πρόσθεσε 8 λεπτά και 4 δευτερόλεπτα αργότερα ........
Α, γεια σου. Σ' ευχαριστώ για την διευκρίνηση. Θυμίζω σε όλους ότι μιλάμε για βλάβη που προσεγγίζει το 1/3 της τιμής αγοράς. Βρίσκω εξωφρενικό το γεγονός της βλάβης της μητρικής μέσα σε 16 μήνες, με συνήθη χρήση και υπό κανονικές συνθήκες, που λέγαμε και στην χημεία..
Λάθος αγορά ήταν σε κάθε περίπτωση, εκ του αποτελέσματος και μόνο. Το αν ισχύει το πρώτο που λες (στατιστικό "λάθος") θα μπορούσαμε να το μαθαίναμε αν υπήρχαν επίσημες ανακοινώσεις περιπτώσεων σαν την δική μου. Αντ' αυτού, έχουμε forums όπως το παρόν, που μας δίνουν την δυνατότητα της αλληλοενημέρωσης και διατήρησης σε "καταναλωτική" εγρήγορση.
........Auto merged post: ilia πρόσθεσε 6 λεπτά και 52 δευτερόλεπτα αργότερα ........
Προς ariadgr: ευχαριστώ. Είχα πάρει τηλέφωνο στο 1520 και μου είπαν όσα προανέφερα. Χάρις στην ενημέρωση που μου έδωσες, έχω πλέον ένα επιπλέον ερώτημα να τους απευθύνω: με δεδομένα τα εν λόγω άρθρα, γιατί λένε στον κόσμο ότι η εγγύηση των δύο ετών (σύμφωνα με την οδηγία της ΕΕ) δεν έχει ενσωματωθεί στο εθνικό δίκαιο;Τελευταία επεξεργασία από το μέλος ilia : 30-08-09 στις 14:26. Αιτία: auto merged post
-
31-08-09, 11:02 Απάντηση: Turbo-X Prime VN81-225: Προς γνώση και συμμόρφωση των χρηστών.. #12
-
31-08-09, 12:52 Απάντηση: Turbo-X Prime VN81-225: Προς γνώση και συμμόρφωση των χρηστών.. #13
Εγω εχω ενα Turbo-X PRIME GMN84-432 εδω και ενα περιπου χρονο με εγγυηση 2 ετων, αγορασμενο επισης απο το καταστημα της βουλιαγμενης. Ευτυχως μεχρι στιγμης δεν εχει παρουσιασει κανενα προβλημα, αν και η μπαταρια (με πληρη αποφορτιση καθε μηνα) διαρκει το πολυ μιαμιση ωρα. Θελω απλα να πω σχετικα με τον "επαγγελματισμο" στο πλαισιο οτι ο υπολογιστης που αγορασα ειχε χρησιμοποιηθει χωρις αντιικη προστασια για facebook και λοιπες ιστοσελιδες. Μαλιστα αυτος που το ειχε χρησιοπιησει ειχε αποθηκευσει το ονομα χρηστη στο facebook για να μην χρειαζεται να το πληκτρολογει καθε φορα!!!
Σκοπος ηταν απλα να περασουν τους οδηγους και μετα να το σφραγισουν.
Οποτε που ξερω εγω τι χρηση και πως το μεταχειριζοταν ωστε να ξερω οτι αν παθει κατι φταιω εγω???
-
31-08-09, 14:34 Απάντηση: Turbo-X Prime VN81-225: Προς γνώση και συμμόρφωση των χρηστών.. #14
Στο μήνυμά μου είμαι σαφέστατος πως δεν κάνω έτσι για το Πλαίσιο συγκεκριμένα. Αναφέρω ακριβώς μέσα στο post μου για το Πλαίσιο και το κάθε Πλαίσιο, όπως αναφέρω και για εταιρίες όπως η HP κλπ. Αν κάποιος θεωρεί πως ο φορητός του υπολογιστής είναι κάτι ανεπίτρεπτο να κάψει τη μητρική σε 17 μήνες, τότε μάλλον δεν έχει εμπειρία σε πόσους συμβαίνει ακόμη και σε μικρότερο διάστημα το συγκεκριμένο πρόβλημα. Ένας από αυτούς είμαι εγώ, που σε HP φορητό με το καλημέρα είχα πρόβλημα με τη μητρική και δε χάρηκα το φορητό αφού στάλθηκε στο service της HP. Δε βγήκα όμως να κράζω την HP γιατί γνωρίζω πως τα μηχανήματα άλλοτε αργά και άλλοτε γρήγορα χαλάνε. Αν αυτό νευριάζει κάποιους έχουν δύο λύσεις:
1. Να μην αγοράζουν υπολογιστές
2. Να βρούνε τον υπολογιστή που ποτέ δε χαλάει
Όσο για τα γελάκια, πρόσεξε μη μας πάθεις τίποτα και σε χάσουμε και μας λείψουν τα γέλια σου.
-
31-08-09, 15:56 Απάντηση: Turbo-X Prime VN81-225: Προς γνώση και συμμόρφωση των χρηστών.. #15
Καταρχάς, σε ευχαριστώ για την απάντηση. Κατά δεύτερον, θα σου πρότεινα να αναφέρεις άμεσα το θέμα της μπαταρίας, καθώς και την διαπίστωση που μνημονεύεις για το facebook. Θα πρόσθετα, επίσης, να μην αρκεστείς, όπως εσφαλμένα έπραξα εγώ, στην προφορική διαβούλευση για την αντιμετώπιση του προβλήματος της μπαταρίας (αν κάτι τέτοιο όντως επιβεβαιωθεί), αλλά, αντίθετα, δεδομένου ότι βρίσκεσαι εντός εγγυήσεως, να ζητήσεις επισήμως έλεγχο.
Με ενδιαφέρον θα διάβαζα τι σου είπαν.
........Auto merged post: ilia πρόσθεσε 15 λεπτά και 57 δευτερόλεπτα αργότερα ........
προς alexgk: όχι δεν έχω τέτοια εμπειρία. Ξέρεις όμως γιατί; Διότι, όπως λέω και παραπάνω, δεν υπάρχουν επίσημες ανακοινώσεις από τις εταιρείες για την συχνότητα, αλλά και την μετέπειτα αντιμετώπιση βεβαίως-βεβαίως, περιπτώσεων σαν την δική μου. Αμφιβάλει κανείς ότι αν τα στοιχεία αυτά ανακοινώνονταν, τα κριτήρια των υποψηφίων αγοραστών, όπως και η συμπεριφορά της αγοράς ευρύτερα, θα ήταν διαφορετική και προς το συμφέρον τους;
Ένας από αυτούς είμαι εγώ, που σε HP φορητό με το καλημέρα είχα πρόβλημα με τη μητρική και δε χάρηκα το φορητό αφού στάλθηκε στο service της HP. Δε βγήκα όμως να κράζω την HP γιατί γνωρίζω πως τα μηχανήματα άλλοτε αργά και άλλοτε γρήγορα χαλάνε.
Αν αυτό νευριάζει κάποιους έχουν δύο λύσεις:
1. Να μην αγοράζουν υπολογιστές
2. Να βρούνε τον υπολογιστή που ποτέ δε χαλάει
Όσο για τα γελάκια, πρόσεξε μη μας πάθεις τίποτα και σε χάσουμε και μας λείψουν τα γέλια σου
By the way, δεν είδα να σχολιάζεις τα όσα σου είπα στο προηγούμενο μήνυμα μου προς εσέ. Παράλειψη ή επιλογή; Αν ισχύει το δεύτερο, ΟΚ, άστο...Τελευταία επεξεργασία από το μέλος ilia : 31-08-09 στις 15:56. Αιτία: auto merged post
Παρόμοια Θέματα
-
TURBO-X Prime GMN73-425
Από SPYRAKIS στο φόρουμ Laptop, tablet και mobile computingΜηνύματα: 57Τελευταίο Μήνυμα: 03-05-10, 22:50 -
Turbo-X Prime VN81-225
Από tiganitos στο φόρουμ Laptop, tablet και mobile computingΜηνύματα: 4Τελευταίο Μήνυμα: 15-06-08, 14:26 -
Η Επιτροπή καλεί το Λουξεμβούργο προς συμμόρφωση με απόφαση δικαστηρίου
Από aesir στο φόρουμ ΕιδήσειςΜηνύματα: 2Τελευταίο Μήνυμα: 11-01-07, 15:00 -
Aνάλυση των συνηθειών-προτιμήσεων των Ελλήνων χρηστών του Διαδικτύου
Από ΜΑΝΩΛΗΣ στο φόρουμ Γεγονότα και ΑπόψειςΜηνύματα: 0Τελευταίο Μήνυμα: 18-11-06, 22:09 -
Αναγκαστική καταγραφή των συνηθειών των χρηστών από τους ISP και τεχνικά αντίμετρα
Από lamesaint στο φόρουμ Γεγονότα και ΑπόψειςΜηνύματα: 41Τελευταίο Μήνυμα: 10-08-05, 19:51
Bookmarks