Δελτίο Τύπου: Αθήνα, 6 Νοεμβρίου 2009. Σε ταυτοποίηση των καρτοκινητών συνδέσεων οφείλουν να προχωρήσουν οι κάτοχοί τους, όπως ορίζει ο Νόμος 3783/2009.
Άμεση & Απλή η ταυτοποίηση κατόχων και χρηστών Καρτοκινητής Τηλεφωνίας WIND
- στα 400 καταστήματα WIND ανά την Ελλάδα & εξουσιοδοτημένους συνεργάτες
- με ταυτότητα ή διαβατήριο
Για τους πελάτες καρτοκινητής τηλεφωνίας WIND (WIND f2g, Q card, MO ‘MAD, AB, WIND International), η διαδικασία ταυτοποίησης είναι απλή, γρήγορη και χωρίς κόστος. Γίνεται στα 400 καταστήματα WIND ανά την Ελλάδα, καθώς και σε άλλα εξουσιοδοτημένα από την εταιρεία σημεία εξυπηρέτησης πελατών, έχοντας ήδη ξεκινήσει πιλοτικά από τα μέσα Οκτωβρίου.
Ο συνδρομητής καρτοκινητής τηλεφωνίας στο πλαίσιο της διαδικασίας ταυτοποίησης, υπογράφει στο κατάστημα WIND Υπεύθυνη Δήλωση του Ν.1599/1986 προς την ΕΕΤΤ, προσκομίζοντας τα απαιτούμενα έγγραφα ταυτοποίησης (ταυτότητα ή διαβατήριο). Σύμφωνα με τη νομοθεσία, εάν ο χρήστης είναι διαφορετικός από τον κάτοχο, θα πρέπει να δηλωθούν και τα στοιχεία ταυτότητας του χρήστη της σύνδεσης.
Οι αλλοδαποί μπορούν να ταυτοποιούν τις συνδέσεις καρτοκινητής τηλεφωνίας με αντίστοιχα έγγραφα ταυτοπροσωπίας όπως φωτοτυπία άδειας παραμονής, ειδικό δελτίο ταυτότητας ομογενούς/δελτίο ταυτότητας αλλοδαπού.
Η διαδικασία ταυτοποίησης αφορά μόνο τους συνδρομητές καρτοκινητής τηλεφωνίας WIND, και όχι τους υφιστάμενους συνδρομητές συμβολαίου της εταιρείας. Οι συνδρομητές καρτοκινητής τηλεφωνίας θα πρέπει να έχουν δηλώσει τα στοιχεία τους ως 30.07.2010. Πέραν της ημερομηνίας αυτής, η εταιρεία υποχρεούται να διακόψει άμεσα την παροχή της υπηρεσίας κινητής τηλεφωνίας, έστω και αν έχει καταβληθεί από τον ανώνυμο συνδρομητή το οικονομικό αντίτιμο του προπληρωμένου χρόνου ομιλίας.
Αξίζει να σημειωθεί ότι μετά τις 07/11/2009, οι καρτοκινητές συνδέσεις που θα διαθέτει η WIND προς τους πελάτες της δε θα έχουν τη δυνατότητα αυτόματης ενεργοποίησης με την πρώτη κλήση, όπως ίσχυε ως τώρα. Πλέον ο πελάτης θα πρέπει να επισκεφθεί ένα κατάστημα WIND ή εξουσιοδοτημένο σημείο εξυπηρέτησης προκειμένου να δηλώσει τα στοιχεία του και να ενεργοποιήσει άμεσα τη σύνδεση.
Σε περίπτωση αλλαγής στοιχείων των κατόχων ή χρηστών της σύνδεσης, οι κάτοχοι θα πρέπει να ενημερώνουν σχετικά τη WIND Ελλάς, όπως και στην περίπτωση απώλειας ή κλοπής της κάρτας σύνδεσής τους.
Χρήσιμες Ερωτήσεις – Απαντήσεις:
- Tι σημαίνει ταυτοποίηση;
Πλέον κάθε συνδρομητής κινητής τηλεφωνίας είναι υποχρεωμένος με βάση τη νέα νομοθεσία (Νόμος ΥΠ' ΑΡΙΘΜ. 3783) να δηλώνει τα στοιχεία ταυτότητάς του έτσι ώστε να γίνεται αντιστοίχιση με τον αριθμό του κινητού (MSISDN) και την sim κάρτας (ICC ID) που έχει. Επιπλέον θα πρέπει να δηλώνονται και τα στοιχεία ταυτότητας του χρήστη σε περίπτωση που ο συνδρομητής δεν είναι το ίδιο πρόσωπο με τον χρήστη.
- Πότε θα ξεκινήσει η διαδικασία ταυτοποίησης;
H διαδικασία Tαυτοποίησης των κατόχων της καρτοκινητής τηλεφωνίας (F2G, Q-card, MO’MAD, AB, WIND International) έχει ήδη ξεκινήσει από την WIND. Μπορείτε να επισκεφτείτε ήδη ένα κατάστημα και να δηλώσετε τα στοιχεία σας.
Μετά τις 07/11/2009 όλα τα καρτοκινητά που θα διατίθενται στην αγορά, θα είναι φραγμένα, δηλαδή ο συνδρομητής που αγοράζει ένα καινούριο pre-paid αριθμό δεν θα μπορεί ούτε να κάνει ούτε να δέχεται κλήσεις. Όμως θα ακούει ένα προηχογραφημένο ενημερωτικό μήνυμα που θα τον προτρέπει να επισκεφτεί ένα κατάστημα WIND HELLAS ή εξουσιοδοτημένο σημείο μαζί με την ταυτότητά του για να δηλώσει τα στοιχεία του. Μόλις δηλώσει τα στοιχεία του, θα ενεργοποιείται άμεσα η σύνδεσή του.
- Σε ποια σημεία θα γίνεται η ταυτοποίηση;
Σε οποιοδήποτε από τα 400 Καταστήματα WIND σε όλη την Ελλάδα ή σε εξουσιοδοτημένα σημεία.
- Μπορώ να ταυτοποιηθώ ηλεκτρονικά ή τηλεφωνικά;
Όχι, η διαδικασία ταυτοποίησης γίνεται μόνο από τον ίδιο τον κάτοχο του καρτοκινητού ή οπουδήποτε άλλου εξουσιοδοτημένου προσώπου μέσω των Καταστημάτων WIND σε όλη την Ελλάδα.
- Θα επωμισθώ κάποιο κόστος;
Δεν υπάρχει καμία επιβάρυνση για τη διαδικασία.
- Πως θα είμαι βέβαιος ότι έχω ταυτοποιηθεί;
Οι κάτοχοι καρτοκινητής τηλεφωνίας λαμβάνουν αντίγραφο της Αίτησης Ταυτοποίησης, αμέσως μετά το τέλος της διαδικασίας συμπλήρωσης της στα Καταστήματα WIND.
- Αν το τηλέφωνο το χρησιμοποιεί το παιδί μου, τι πρέπει να κάνω;
Θα πρέπει να δηλωθεί το όνομα του παιδιού που τελικά χρησιμοποιεί το κινητό τηλέφωνο. Σε κάθε περίπτωση χρειάζεται να δηλωθεί το όνομα του χρήστη του καρτοκινητού. Στην περίπτωση αυτή θα χρειαστεί να έχετε μαζί σας και την ταυτότητα του χρήστη, πέρα από τη δικής σας.
- Από ποια ηλικία μπορεί κανείς να κάνει ταυτοποίηση; Ανήλικοι χρήστες με ταυτότητα μπορούν να ταυτοποιηθούν χωρίς την παρουσία του γονέα τους;
Αν είναι κάτω από 18, τότε θα χρειαστεί να συνοδεύεται από τους γονείς του.
- Τι δικαιολογητικά απαιτούνται για την ταυτοποίηση;
Για τη συμπλήρωση της «Αίτησης ταυτοποίησης ή αλλαγής στοιχείων συνδρομητή και χρήστη προπληρωμένου χρόνου ομιλίας κινητής τηλεφωνίας και υπηρεσιών» οι ενδιαφερόμενοι χρειάζεται να προσκομίσουν στους εκπροσώπους των καταστημάτων WIND,
- TΑΥΤΟΤΗΤΑ/ΔΙΑΒΑΤΗΡΙΟ του κατόχου ή
- Σε περίπτωση αλλοδαπών αντίστοιχο έγγραφο/όπως φωτοτυπία ΑΔΕΙΑΣ ΠΑΡΑΜΟΝΗΣ, ΕΙΔΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ ΟΜΟΓΕΝΟΥΣ/ΔΕΛΤΙΟ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ ΑΛΛΟΔΑΠΟΥ
Αν υπάρχει χρήστης που είναι διαφορετικό πρόσωπο από το συνδρομητή, τότε χρειάζεται και η ταυτότητα του χρήστη & ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΧΡΗΣΤΗ.
- Εφ’ όσον ταυτοποιηθώ, θα υπάρχει το νούμερό μου στον τηλεφωνικό κατάλογο;
Οι κάτοχοι καρτοκινητής τηλεφωνίας μπορούν να δηλώσουν «ναι ή όχι», στις υπηρεσίες
- Καταγραφής στοιχείων στην υπηρεσία Πληροφοριών Καταλόγου WIND ή
- Καταγραφής στοιχείων ενοποιημένου τηλεφωνικού καταλόγου καθολικού παρόχου ή τρίτου.
Η επιλογή αυτή μπορεί να αλλάξει οποιαδήποτε χρονική στιγμή και είναι ανεξάρτητη της ταυτοποίησης.
- Πόσους αριθμούς μπορώ να ταυτοποιήσω;
Οι κάτοχοι καρτοκινητής τηλεφωνίας είναι υποχρεωμένοι να ταυτοποιήσουν όσους αριθμούς χρησιμοποιούν. Μπορείτε να ταυτοποιήσετε όσους αριθμούς θέλετε στο όνομά σας.
- Δηλώνω και το IMEI της συσκευής; Αν σε ένα μήνα αλλάξω συσκευή, πρέπει να το ξαναδηλώσω;
Δεν είναι απαραίτητο να δηλώσετε τη συσκευή σας ή την αλλαγή της συσκευής.
- Μπορεί κάποιος άλλος να κάνει ταυτοποίηση εκ μέρους μου, εφόσον έχει εξουσιοδότηση;
Βεβαίως, υπάρχει αυτή η δυνατότητα εφόσον η εξουσιοδότηση είναι επικυρωμένη με θεωρημένο το γνήσιο της υπογραφής (π.χ. από προξενείο, Αστυνομικό Τμήμα ή Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών).
- Θα μπορώ να αγοράζω πακέτα καρτοκινητής τηλεφωνίας από το περίπτερο ή από άλλα σημεία πώλησης εκτός καταστημάτων WIND;
Βεβαίως, θα εξακολουθεί να υπάρχει αυτή η δυνατότητα ωστόσο η συμπλήρωση της αίτησης ταυτοποίησης σε ένα από τα Καταστήματα WIND ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ υποχρεωτική για να πραγματοποιηθεί η ενεργοποίηση του αριθμού.
- Αν δεν δηλώσω τα στοιχεία μου μέχρι 30-7-2010 χάνω τον αριθμό μου;
Όχι το καρτοκινητό απλά φράσσεται προσωρινά είτε πρόκειται για νέο είτε παλιό συνδρομητή, με βάση το νέο νόμο.
- Τι χρειάζεται να κάνω για να ενεργοποιηθεί ξανά η σύνδεσή μου;
To μόνο που θα χρειαστεί είναι να επισκεφτείτε ένα κατάστημα WIND ή άλλο σημείο εγγραφής και να δηλώσετε τα στοιχεία σας με βάση τη διαδικασία ταυτοποίησης. Με αυτό τον τρόπο θα επανέρθει άμεσα η σύνδεσή σας κανονικά συμπεριλαμβανομένου και του πpοπληρωμένου χρόνο ομιλίας σας που είχατε την τελευταία φορά και θα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ξανά τον αριθμό σας.
- Αν είμαι στο εξωτερικό, πως μπορώ να κάνω ταυτοποίηση των στοιχείων μου;
Μέσω εξουσιοδότησης, εφόσον η εξουσιοδότηση είναι επικυρωμένη με θεωρημένο το γνήσιο της υπογραφής (π.χ. από προξενείο, Αστυνομικό Τμήμα ή Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών). Έχετε δικαίωμα να δηλώσετε τα στοιχεία σας έως 30-07-2010.
- Μέχρι πότε μπορώ να κάνω ταυτοποίηση του αριθμού μου;
Οι ήδη υπάρχοντες ανώνυμοι συνδρομητές προπληρωμένου χρόνου ομιλίας οφείλουν μέχρι 30.07.2010 να προχωρήσουν στη διαδικασία ταυτοποίησης. Μετά την ημερομηνία αυτή, η εταιρεία υποχρεούνται να διακόψει άμεσα την παροχή της υπηρεσίας κινητής τηλεφωνίας, έστω και αν έχει καταβληθεί από τον ανώνυμο συνδρομητή το οικονομικό αντίτιμο του προπληρωμένου χρόνου ομιλίας.
- Χρειάζεται να υποβάλλω Υπεύθυνη Δήλωση στην Ε.Ε.Τ.Τ.;
Όχι η Υπεύθυνη Δήλωση υποβάλλεται στα Καταστήματα WIND. Η εταιρεία είναι υποχρεωμένη να διατηρεί σχετικό αρχείο.
Πηγή: Wind
Εμφάνιση 1-15 από 108
-
06-11-09, 20:06 Wind: Tαυτοποίηση κατόχων/χρηστών καρτοκινητής τηλεφωνίας-Xρήσιμες ερωτήσεις & απαντήσεις #1
- Εγγραφή
- 26-01-2006
- Περιοχή
- Zauberberg
- Ηλικία
- 48
- Μηνύματα
- 22.262
- Downloads
- 13
- Uploads
- 0
- Άρθρα
- 13
- Ταχύτητα
- 51200/5120
- ISP
- HOL
- DSLAM
- H.O.L. - ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΩΝ
- Router
- ZTE ZXHN H168N
- SNR / Attn
- 25(dB) / 7(dB)
- Path Level
- Interleaved
-
06-11-09, 20:17 Απάντηση: Wind:Tαυτοποίηση κατόχων/χρηστών καρτοκινητής τηλεφωνίας-Xρήσιμες ερωτήσεις και #2
-
06-11-09, 20:59 Απάντηση: Wind: Tαυτοποίηση κατόχων/χρηστών καρτοκινητής τηλεφωνίας-Xρήσιμες ερωτήσεις & α #3
Όσοι ήταν υπέρ του μέτρου για λόγους "πάταξης της τρομοκρατίας" ελπίζω να αισθάνονται πλέον πιο ασφαλείς :P
Προσωπικά, συνεχίζω να διαφωνώ με το νόμο, δεν εξυπηρετεί ουσιαστικά κανένα σκοπό. Οι φάρσες θα συνεχίσουν να γίνονται μέσω VoIP πλέον και οι εγκληματίες θα κάνουν χρήση καρτών SIM από γειτονικές χώρες (ευκαιρία για μαζικές εισαγωγές /παραεισαγωγές /μαύρη αγορά) κι εμείς θα τρέχουμε να δηλώνουμε τους αριθμούς μας σε μια ατελείωτη γραφειοκρατία. Μου ακούγεται σαν... Ελλάδα.
Από πλευράς ενημέρωσης πάντως, Thumbs Up. Τουλάχιστο μην πηγαίνουμε στα τυφλά.
-
06-11-09, 21:01 Απάντηση: Wind: Tαυτοποίηση κατόχων/χρηστών καρτοκινητής τηλεφωνίας-Xρήσιμες ερωτήσεις & α #4
Μας φακελώνουν απο παντού.......όλοι.....
-
06-11-09, 21:35 Απάντηση: Wind: Tαυτοποίηση κατόχων/χρηστών καρτοκινητής τηλεφωνίας-Xρήσιμες ερωτήσεις & α #5
Γνωρίζει κανείς τι ισχύει στο εξωτερικό;
-
06-11-09, 23:11 Απάντηση: Wind: Tαυτοποίηση κατόχων/χρηστών καρτοκινητής τηλεφωνίας-Xρήσιμες ερωτήσεις & α #6
Να υποθέσω ότι από 1-8-2010 θα ξεκινήσει ξεκαθάρισμα στη βάση συνδρομητών της κάθε εταιρίας.
Αν τα πακέτα καρτοκινητής που μοιράζονται με το κιλό (και με τον τόνο μην πω καλύτερα) απαιτούν τέτοια γραφειοκρατεία για να ενεργοποιηθούν ποιος ο λόγος να τα μοιράζουν πλέον αφού ελάχιστοι θα μπαίνουν στη διαδικασία απλά για να καταναλώσουν τα 1-2 ευρώ που έχει μέσα;
-
06-11-09, 23:21 Απάντηση: Wind: Tαυτοποίηση κατόχων/χρηστών καρτοκινητής τηλεφωνίας-Xρήσιμες ερωτήσεις & α #7
-
06-11-09, 23:42 Απάντηση: Wind: Tαυτοποίηση κατόχων/χρηστών καρτοκινητής τηλεφωνίας-Xρήσιμες ερωτήσεις & α #8
Κοροιδεύει η wind,
αφού πριν από λίγο που δοκίμασα δεν επιτρέπει να ενεργοποιηθεί νέα κάρτα sim. Παραπέμπει υποχρεωτικά με προηχογραφημένο μήνυμά της να γίνει ταυτοποίηση.
Τι λέει μετά τις 7/11/09 θα ισχύσει η απενεργοποίηση;
Δοκιμάστε για να δείτε.
........Auto merged post: frenty πρόσθεσε 2 λεπτά και 4 δευτερόλεπτα αργότερα ........
Από τα σχεδόν 250 κράτη της γης, ισχύει σε 13!
Στα υπόλοιπα 237 κράτη δεν ισχύει!Τελευταία επεξεργασία από το μέλος frenty : 06-11-09 στις 23:42. Αιτία: auto merged post
-
06-11-09, 23:52 Απάντηση: Wind: Tαυτοποίηση κατόχων/χρηστών καρτοκινητής τηλεφωνίας-Xρήσιμες ερωτήσεις & α #9
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος alerasta : 06-11-09 στις 23:52. Αιτία: auto merged post
Υπάρχουν 10 είδη ανθρώπων, αυτοί που καταλαβαίνουν το δυαδικό σύστημα και αυτοί που δεν το καταλαβαίνουν.
[ctrl]+A, [backspace], [ctrl]+S...
-
06-11-09, 23:58 Απάντηση: Wind: Tαυτοποίηση κατόχων/χρηστών καρτοκινητής τηλεφωνίας-Xρήσιμες ερωτήσεις & α #10
-
07-11-09, 00:06 Απάντηση: Wind: Tαυτοποίηση κατόχων/χρηστών καρτοκινητής τηλεφωνίας-Xρήσιμες ερωτήσεις & α #11
και που θα ξερουν αυτοι αν τους δωσουμε αληθη στοιχεια?
-
07-11-09, 00:18 Απάντηση: Wind: Tαυτοποίηση κατόχων/χρηστών καρτοκινητής τηλεφωνίας-Xρήσιμες ερωτήσεις & α #12
-
07-11-09, 00:25 Απάντηση: Wind: Tαυτοποίηση κατόχων/χρηστών καρτοκινητής τηλεφωνίας-Xρήσιμες ερωτήσεις & α #13
Αυτός είναι ο υπεύθυνος βάση κοινής λογικής, βάσει νόμου όμως υπεύθυνος είναι ο ταυτοποιημένος. Θα ταυτοποιεί τις sim ο ίδιος; Δηλαδή θα πηγαίνει κάθε βδομάδα στον πάροχο και θα ταυτοποιείται για 30-40-50 sim; Και αυτό εμπιστευόμενος τυφλά τον οποιονδήποτε πως δεν θα κάνει παράνομη χρήση της κάρτας που είναι στο όνομά του;
Να μη χαρίζει τη sim; Δηλαδή να ζητάει να του την επιστρέψουν μαζί με όσες μονάδες έχει; Και αν ο τελικός χρήστης όντως κάνει παρανομία; Να πάει αυτός φυλακή;
Υπάρχουν 10 είδη ανθρώπων, αυτοί που καταλαβαίνουν το δυαδικό σύστημα και αυτοί που δεν το καταλαβαίνουν.
[ctrl]+A, [backspace], [ctrl]+S...
-
07-11-09, 00:27 Απάντηση: Wind: Tαυτοποίηση κατόχων/χρηστών καρτοκινητής τηλεφωνίας-Xρήσιμες ερωτήσεις & α #14
-
07-11-09, 00:34 Απάντηση: Wind: Tαυτοποίηση κατόχων/χρηστών καρτοκινητής τηλεφωνίας-Xρήσιμες ερωτήσεις & α #15
εγω μερικως συμφωνω! ειναι ενας τροπος να εμφανιστουν τελικα οι πραγματικοι ενεργοι συνδρομητες καρτοκινητης και επισης ειναι και ενας τροπος να γινει ευρεση καποιου εγκληματια. Τωρα αυτα που λετε για το ειναι ανοητος ως νομος και παλι διαφωνω γιατι εγω δεν εχω τιποτα να κρυψω! Ανοιχτος ειμαι σε καθε ελεγχο αν ειναι για το καλο ολων μας. Αρκει τα στοιχεια μου να μην διασκορπιζονται απο εδω και απο εκει! Μια φορα θα δηλωθουν τα στοιχεια και μετα τελος! Τωρα για την συνεχεια για το εξωτερικο. H comision συζηταει απο το καλοκαιρι του 2010 να θεσπιστει αυτος ο νομος σε ολα τα κρατη μελλη της. Εγω συνεχιζω να συμφωνω παντως.
Παρόμοια Θέματα
-
Τέλος συνδρομητών κινητής τηλεφωνίας και τέλος καρτοκινητής τηλεφωνίας
Από ipo στο φόρουμ ΕιδήσειςΜηνύματα: 148Τελευταίο Μήνυμα: 15-12-13, 17:05 -
Wind: Συνδυασμός κινητής τηλεφωνίας & σταθερής τηλεφωνίας Tellas
Από nm96027 στο φόρουμ ΕιδήσειςΜηνύματα: 9Τελευταίο Μήνυμα: 16-04-09, 15:53 -
Νεα υπηρεσία «Non Stop της Παρέας» για τους συνδρομητές καρτοκινητής τηλεφωνίας Wind F2G
Από djuan1988 στο φόρουμ Σταθερή & Κινητή ΤηλεφωνίαΜηνύματα: 48Τελευταίο Μήνυμα: 16-07-08, 16:57 -
Η Q-TELECOM επικεντρώνεται στην αγορά της καρτοκινητής τηλεφωνίας από 1.1.2007
Από babality στο φόρουμ ΕιδήσειςΜηνύματα: 14Τελευταίο Μήνυμα: 05-12-06, 07:35
Bookmarks