Επιτρέψτε μου να πω δυό λόγια και την προτροπή μου σε οποιονδήποτε ενδιαφέρεται για πάροχο να στραφεί σε κάποια από τις υπόλοιπες εταιρίες που δόξα τω θεώ υπάρχουν σε αφθονία. Εγώ καταναλωτής είμαι. Πληρώνω να απολαμβάνω ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ μιας σύγχρονης υπηρεσίας χωρίς τρελές απαιτήσεις και χωρίς να ψειρίζω τη μαϊμού σε όλα τα θέματα. Δέχομαι και τα λάθη, δέχομαι και τις ατυχείς στιγμές και τα πάντα. Απαιτώ όμως σεβασμό. Και από τη στιγμή που κάποιος θα μου φερθεί με τέτοιο τρόπο και χωρίς ουσιαστικά να φταίω ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ, τότε εγώ προσωπικά λειτουργώ με αυτόν τον τρόπο. Και είναι δεδομένο από μέρους μου ότι σε ό,τι με αφορά δεν έχω πλέον παρά να λέω τα χειρότερα.
Οι άνθρωποι πραγματικά είναι ΤΡΑΓΙΚΟΙ... Δεν θα μακρυγορήσω πάρα πολύ. Ούτε για τη μέτρια ποιότητα τηλεφωνίας θα πω, ούτε για τις χαμηλές ταχύτητες, ούτε για τις συχνές διακοπές. Δεν είμαι αυτό που λέμε ο "απαιτητικός" χρήστης.
Ήμουν στο εξωτερικό όταν ενημερώθηκα από τη σύζυγό μου ότι δεν μπορεί να πραγματοποιήσει εξερχόμενες κλήσεις και την προέτρψα να μιλήσει με το customer service (ΤΡΟΜΑΡΑ ΤΟΥΣ) στο πενταψήφιο 13860 για να λυθεί το πρόβλημα (υπέθεσα ότι θα είναι κάποιο τεχνικό θέμα ή κάτι απλό, όπως πχ το προ έτους περιστατικό ΠΟΥ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΑΝ να μου πουν ότι υπήρχε πρόβλημα στην εξόφληση μέσω πιστωτικής και όπως τελικά απεδείχθη ΕΊΧΑΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΛΑΘΟΣ ΈΝΑ ΨΗΦΙΟ ΤΟΥ ΑΡΙΘΜΟΥ ΤΗΣ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗΣ ΜΟΥ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ) .
Να μη μπω σε λεπτομέρειες για το ύφος και τον τρόπο που εξυπηρέτησαν, η απάντηση ήταν ότι μας "έκοψαν" το τηλέφωνο γιατί δεν έχουν πληρωθεί οι τελευταίοι λογαριασμοί. Με πήρε η σύζυγος μου είπε τι της είπαν και μου γύρισαν τα μάτια, καθώς πληρώνω με πιστωτική κάρτα από την πρώτη στιγμή!!!! Τους ξαναπήρε και εν τέλει της είπαν με ύφος και ειρωνία (ΆΚΟΥΣΟΝ!ΆΚΟΥΣΟΝ!!!!) ότι η κάρτα μου έχει λήξει από τον Οκτώβριο (και προφανώς ανανεωθεί, όπως συμβαίνει με όλες τις πιστωτικές κάρτες με τον ίδιο ακριβώς αριθμό) . Ως γνωστόν η πάγια εντολή στην ΙΔΙΑ ΚΑΡΤΑ συνεχίζει να ισχύει και κάθε σοβαρή εταιρία λαμβάνει τη νέα ημερομηνία λήξης με σχετικές διαδικασίες που ισχύουν και ΥΠΑΡΧΟΥΝ (όπως πχ γίνεται με τους λογαριασμούς κινητής που εξοφλούνται μέσω πιστωτικής) .
Οι κύριοι λοιπόν αφού ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ, ή έχουν κάποια ΚΕΝΑ στις διαδικασίες τους γενικότερα, απαιτούν από τους πελάτες τους να τους κάνουν τη δουλειά τους!!! Και αν ο πελάτης όταν η κάρτα του λήξει τολμήσει να μην τους πάρει ο ίδιος να τους ενημερώσει (!!!!!) του κόβουν το τηλέφωνο. Είστε τρομεροί!!! Σπίρτα!!!! Άξιοι!!!
Από εκεί και πέρα, επέστρεψα και επικοινώνησα σήμερα (το τηλ είναι κομμένο από 25/2) με το αστείο τμήμα customer service το οποίο με εξέπληξε με την άγνοια και την αμάθεια, την απρεπή συμπεριφορά και την επιμονή να με κοροϊδεύουν και να επιμένουν ότι έχουν δίκιο ΕΝΩ ΉΤΑΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΠΑΣΙΦΑΝΕΣ ΌΤΙ ΤΟ ΔΙΚΙΟ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΜΟΥ!!!! Εννοείται ότι βγήκα από τα ρούχα μου και έβαλα στη θέση της την "κυρία" χωρίς να ξεφύγω από τα πλαίσια και το αποτέλεσμα ήταν το απίστευτο και αμίμητο για customer sarvice dept ΝΑ ΜΟΥ ΚΛΕΙΣΕΙ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ επειδή επέμενα ότι δεν θα ακούσω το τι έχει να μου πει άλλο, αλλά ότι θα με ακούσει εκείνη και ότι οφείλουν άμεσα να επαναφέρουν τη σύνδεσή μου. Εντάξει είναι προφανές ότι η κυρία αυτή για λόγους που αυτή θα ξέρει (και τους αντιλαμβανόμαστε όλοι) απολαμβάνει ασυλία, γιατί είναι νομίζω σαφές ότι για πολύ λιγότερο απρεπείς συμπεριφορές έχει χάσει κόσμος τη δουλειά του (και δεν επιθυμώ ούτε η συγκεκριμένη να την χάσει) . Η συγκεκριμένη κυρία όμως δεν φάνηκε να έχει τέτοιο φόβο και αν δεν συμβαίνει το παραπάνω που υπονόησα τότε συμβαίνει το πολύ χειρότερο ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΠΕΙ ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΟΝΤΑΙ ΈΤΣΙ.
Ξαναπήρα, μίλησα με κάποια άλλη κοπέλα (καθώς "υπεύθυνος" και καλά δεν υπήρχε) τα ξαναείπα από την αρχή και ενώ αρχικά πήγε και αυτή να κάνει τα ίδια στο τέλος αναγκάστηκε να παραδεχτεί ότι δεν φταίω εγώ και φταίει Ο... ΚΑΝΕΝΑΣ!!! Ούτε εγώ φταίω, ούτε η εταιρία ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΧΕΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ. Εγώ βέβαια είμαι χωρίς τηλέφωνο (και μάλιστα σε ημέρες που ήταν άκρως απαραίτητο) Της είπα ότι όπως και να έχει εφόσον υπήρχε πρόβλημα όφειλαν να με ενημερώσουν είτε τηλεφωνικά είτε με προσωπική επιστολή, είτε με οποιονδήποτε τρόπο ότι υπάρχει πρόβλημα και κάτι μου μάσαγε για κάποιο μήνυμα στον λογαριασμό (ποιόν λογαριασμό;;;; είμαι δυό χρόνια πελάτης και έχω πάρει 3 φορές λογαριασμό. Που και να έπαιρνα δηλαδή, τι θα άλλαζε; ) και ότι γιατί δεν πρόσεξα ότι δεν χρεωνόταν η κάρτα μου... ΈΛΕΟΣ!!!! ΈΛΕΟΣ!!!! Στην τελική τους είπα, οκ δεν έχετε διαδικασία... Δεν πειράζει! Πάρτε με τηλέφωνο να σας δώσω τη νέα ημερομηνία λήξης της κάρτας να τελειώνουμε. Κι εσείς αντί να κάνετε το πιο απλό και προφανές κατεβάζετ το διακόπτη; Με τιμωρείτε; Για ποιό πράγμα; Τι είναι αυτά; Υπάρχει σοβαρή εταιρία που λειτουργεί έτσι στις μέρες μας; Και ρε σεις... Η Netone είστε!!! Δεν έχετε και πολλούς πελάτες για να διώχνετε και τους υπάρχοντες....
Το άλλο αστείο ήταν ότι τελικώς από μόνη της με ενημέρωσε για το τι χρειάζεται για να διακόψω τη συνεργασία κάτι βέβαια που πλέον ήταν φανερό ότι θα ζητούσα... Και φυσικά το σχετικό φαξ θα σταλεί άμεσα στις αρχές της εβδομάδας.
Το φόρουμ το παρακολουθώ πολλά χρόνια και γνωρίζω ότι το βλέπουν τεχνικοί όλων των εταιριών. Αν αυτό το διαβάζει κάποιο από τα "κεφάλια" και οι υψηλά ιστάμενοι της εταιρίας και αμφισβητούν κάτι από τα παραπάνω, οι ηχογραφημένες συνομιλίες (αφού μας ενημερώνουν ότι οι συνομιλίες καταγράφονται για λόγους... ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ!!!! ΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!! ) είναι στη διάθεσή τους.
Ένα τελευταίο έχω να πω μόνο!!!! Δεν υπάρχει netone...
Ευχαριστώ
Εμφάνιση 1-15 από 124
-
28-02-10, 03:05 Φεύγω από την Netone με τις χειρότερες εντυπώσεις #1
-
28-02-10, 07:49 Απάντηση: ΦΕΥΓΩ ΑΠΟ ΤΗ Netone ΜΕ ΤΙΣ ΧΕΙΡΟΤΕΡΕΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ #2
Μονο αν φυγεις φροντησε να σιγουρεψε οτι εχεις ξοφλησει τελειως! εμενα με πηρανε μετα απο ενα-εναμησι χρονο, χωρις αλλη ειδοποιηση νωριτερα οτι χρωσταω!
Otenet -> Netone -> ON -> Wind -> Forthnet -> Cyta - Vodafone -> Cosmote -> Nova
-
28-02-10, 13:28 Re: ΦΕΥΓΩ ΑΠΟ ΤΗ Netone ΜΕ ΤΙΣ ΧΕΙΡΟΤΕΡΕΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ #3
Έχεις δίκιο, 1000 φορές δίκιο. Αν και για το θέμα με τη λήξη των πιστωτικών κρατάω μια πισινή καθώς δεν είμαι σίγουρος αν όλες οι εταιρίες συνεχίζουν τη χρέωση αυτόματα κτλ όταν λήξουν (υποτίθεται ότι αλλάζει το CCV2), για όλα τα άλλα που αναφέρεις έχεις δίκιο.
Προφανώς το τμήμα customer service στελεχώνεται πλέον (μεταξύ άλλων και) από χιμπατζήδες...Beneath this mask, there is an idea, Mr Creedy, and ideas are bullet-proof!
-
28-02-10, 16:03 Απάντηση: Re: ΦΕΥΓΩ ΑΠΟ ΤΗ Netone ΜΕ ΤΙΣ ΧΕΙΡΟΤΕΡΕΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ #4
Δεν έχεις άδικο που συγχίζεσαι. Απλά θα σου πω ότι είσαι λίγο υπερβολικός και είναι προφανές ότι δεν έχεις μπλέξει με άλλον πάροχο για να δεις χάλια... Αυτό που σου έτυχε είναι πταίσμα.
Δεν συνεχίζουν όλες αυτόματα. Μερικές φορές υπάρχουν προβλήματα.
Το CCV2 αλλάζει πάντα όταν ανανεώνεται η κάρτα. Το θέμα είναι αν χρειάζεται όταν δίνουμε πάγια εντολή (νομίζω δεν παίζει ρόλο καθώς δεν δίνεται και δεν πρέπει να δίνεται στη φωτοτυπία που είναι μόνο η μπροστά όψη της κάρτας, από τον πελάτη).
-
28-02-10, 16:14 Απάντηση: ΦΕΥΓΩ ΑΠΟ ΤΗ Netone ΜΕ ΤΙΣ ΧΕΙΡΟΤΕΡΕΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ #5
Εμένα σε αντίστοιχη περίπτωση (ανανέωση πιστωτικής) σε άλλο πάροχο δεν μου διέκοψαν την σύνδεση, αλλά με είχε πάρει εισπρακτική που πέρα από νομικές απειλές (πριν προλάβω να καταλάβω τι τρέχει), είχε το χαρακτηριστικό υφάκι (τσόκαρου) και μου έκανε προσωπικά σχόλια για το "χάλι μου με τα χρέη". Της το έκλεισα, κάλεσα τον πάροχο και το έλυσαν άμεσα.
-
28-02-10, 16:17 Απάντηση: ΦΕΥΓΩ ΑΠΟ ΤΗ Netone ΜΕ ΤΙΣ ΧΕΙΡΟΤΕΡΕΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ #6
Και εγω, μετα απο προβλημα στο λογιστηριο τους που μου βγαλανε να πληρωσω 60 ευρω απο το 2008 χωρις να ξερουνε και οι ιδιοι απο που προηλθε το ποσο αυτο, πηγα απο την εταιρια τους και αφου τους πληρωσα ζητησα και μου δωσανε γραπτως το οτι μεχρι εκεινη την ημερα δεν χρωσταω τιποτα αλλο για να εχω το κεφαλι μου ησυχο. (Ποτε δεν ξερεις τι γινεται με το συγκεκριμενο λογιστηριο, καθως ειναι μπαχαλο η κατασταση εκει).
Ενοειτε οτι ξεκινησα την ιδια ημερα διαδικασια για να παω σε αλλο παροχο.
ΟΣΟ ΠΙΟ ΜΑΚΡΙΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ NETONE. ΟΥΤΕ ΤΖΑΜΠΑ ΔΕΝ ΚΑΘΟΜΑΙ.
Περαστικα σε μενα και σε οσους την πατησαν απο την συγκεκριμενη εταιρια.
-
28-02-10, 16:20 Απάντηση: ΦΕΥΓΩ ΑΠΟ ΤΗ Netone ΜΕ ΤΙΣ ΧΕΙΡΟΤΕΡΕΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ #7
-
28-02-10, 19:20 Απάντηση: ΦΕΥΓΩ ΑΠΟ ΤΗ Netone ΜΕ ΤΙΣ ΧΕΙΡΟΤΕΡΕΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ #8
Ειναι φανερο οτι το 13860 της NetOne εχει ξεφυγει.
Είναι εξαιρετικα αγενεις και απροθυμοι και σου κλεινουν και το τηλεφωνο στα μουτρα αν τους πιεσεις η επιμενεις.
Ακομα θυμαμαι ενα νεαρο που με ειρωνευοταν απο το 13860 επειδη του ανεφερα "φανταστικο προβλημα" (που εν τω μεταξυ ειχε ηδη αναφερθει απο αρκετους στο Adslgr.com).
Οχι οτι και τα αλλα cc των παροχων ειναι πολυ καλυτερα, αλλα τουλαχιστον ειναι απο τυπικοι εως ευγενικοι.
-
28-02-10, 20:39 Απάντηση: ΦΕΥΓΩ ΑΠΟ ΤΗ Netone ΜΕ ΤΙΣ ΧΕΙΡΟΤΕΡΕΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ #9
Καποια σχολια.
Εισαι πολυ σιγουρος οτι εχεις εσυ δικιο, και πανω σε αυτη τη σιγουρια βασιζεις ολα τα σχολια σου.
Για να ξερεις, ΔΕΝ συνεχιζει εστι απλα η χρεωση και στην νεα σου καρτα.Και δεν μιλαω για την ΝΕΤΟΝΕ αλλα γενικα. Την εχω πατησει ετσι κι εγω με κινητο WIND (που αναφερεις και σαν παραδειγμα οτι στις εταιρειες κινητης τηλεφωνιας ειναι αλλιωτικα τα πραγματα)
Εχεις μπερδεψει καποια πραγματα.
ΕΣΥ αιτηθηκες να πληρωνεις τον λογαριασμο σου με πιστωτικη καρτα.ΔΕΝ στο ζητησε η επεβαλλε η ΝΕΤΟΝΕ.
Απο την στιγμη που ληξει, κλαπει, χαλασει μια καρτα και βγει νεο πλαστικο, επειδη η καρτα ειναι ΔΙΚΗ ΣΟΥ και οτι αυτοματες πληρωμες υπηρχαν στην προηγουμενη ΕΣΥ τις ειχες ζητησει, ΕΣΥ πρεπει να φροντισεις οτι συνεχιζουν να ισχυουν και με την νεα καρτα.
Και για να ξερεις, ειναι καθαρα θεμα τραπεζας αυτο.Η ΝΕΤΟΝΕ δεν ξερει τι εχει παθει η καρτα σου. ΕΣΥ ξερεις πως εκδοθηκε νεα. Η ΝΕΤΟΝΕ δεν το ξερει. Αυτο που ξερει ειναι οτι πηγε να παρει τα λεφτα και εφαγε πορτα απο την ΤΡΑΠΕΖΑ. Η ΝΕΤΟΝΕ δεν ξερει εαν ειναι θεμα πιστωτικου οριου, ακυρωμενης καρτας, ληγμενης καρτας η οτιδηποτε αλλο.
Το ΜΟΝΑΔΙΚΟ που σου αναγνωριζω ειναι οτι ισως θα επρεπε να σε ειχαν ενημερωσει πιο "εντονα" οτι εδω και κατι μηνες δεν μπορουν να τραβηξουν χρηματα απο την παγια εντολη, να το κοιταξεις. Και λεω πιο εντοντα γιατι εχεις ενημερωθει. Το οτι πληρωνεις με καρτα ΔΕΝ σημαινει οτι σταματα να εκδιδεται ο εκτυπωμενος λογαριασμος.Και εκει φιλε μου, μια χαρα φαινονται τα απληρωτα προηγουμενα υπολοιπα.Ας προσεχουμε και λιγο, και να μην ριχουνουμε ολο το φταιξιμο σε αλλους.
Και για να ξερεις, εαν η τραπεζα αρνηθει πληρωμη, οπως συνεβη τωρα, δεν παει να χτυπαει τον πισινο της κατω η ΝΕΤΟΝΕ, εαν δεν ξαναγινει το αιτημα για παγια εντολη απο την αρχη, δεν γινεται τιποτα.
Σε καθε περιπτωση, ακομα και να ειχες δικιο στο οτι πρεπει αυτοματα να περασουν οι πληρωμες στην νεα καρτα, το οτι επι τοσους μηνες δεν κοιταξες ΚΑΝ την εκτυπωση του λογαριασμου σου, να δεις βρε παιδι μου τι σε χρεωνουν κλπ, ωστε να δεις οτι , ωπα, κατι τρεχει, εδω γραφει προηγουμενα ανεξοφλητα υπολοιπα κλπ ,δεν σου φταιει κανεις αλλος.
Αυτα,
-
28-02-10, 23:07 Απάντηση: ΦΕΥΓΩ ΑΠΟ ΤΗ Netone ΜΕ ΤΙΣ ΧΕΙΡΟΤΕΡΕΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ #10
Μετά από αλλαγή/ανανέωση της κάρτας θα πρέπει να ενημερώσεις ξανά τους λογαριασμούς/υπηρεσίες που τη χρησιμοποιούν.
Ακόμα και το paypal σταματάει να πραγματοποιεί συναλλαγές αν ο χρήστης από μόνος του δε κάνει την ανάλογη ενημέρωση.
-
01-03-10, 00:32 Απάντηση: ΦΕΥΓΩ ΑΠΟ ΤΗ Netone ΜΕ ΤΙΣ ΧΕΙΡΟΤΕΡΕΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ #11
έχεις δίκιο αλλά απλά θα πω ότι έτυχε, οπως ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ έχουν τύχει σε πολύ κόσμο και με άλλες εταιρίες! μη νομίζει κανείς ότι αλλού είναι καλύτερα είτε από θέμα λογιστηρίου, είτε ταχύτητες κτλ. Στην Ελλάδα είμαστε.......
ΥΓ όπως έχω πει για μένα με αυτά που μου έχουν τύχει και με όσες εταιρίες έχω δουλέψει για μένα η netone είναι η καλύτερη. (προς το παρόν τουλάχιστον).
-
01-03-10, 00:38 Απάντηση: ΦΕΥΓΩ ΑΠΟ ΤΗ Netone ΜΕ ΤΙΣ ΧΕΙΡΟΤΕΡΕΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ #12
Το ότι είναι ληγμένη η κάρτα, το βλέπει η εταιρία από την ημερομηνία λήξης της. Δεν θέλει και πολύ μυαλό για να καταλάβεις ότι τέλος Ιανουαρίου 2010, για παράδειγμα, λήγει μία κάρτα με ημερομηνία λήξης 1/2010!!! Αν είσαι εταιρία και έχεις τέτοια κάρτα, πρέπει να φροντίσεις από την τράπεζα ή τον πελάτη να μάθεις τα νέα στοιχεία της, χωρίς να επιχειρήσεις να κάνεις πληρωμή και βέβαια χωρίς να θεωρήσεις τον πελάτη σου αναξιόπιστο.
Αν βέβαια κλαπεί η κάρτα ή ακυρωθεί για οποιοδήποτε λόγο, είναι ευθύνη του πελάτη να ενημερώσει, καθώς αλλάζουν όλα τα στοιχεία της κάρτας...To forum έχει χρήστες. Το forum είναι οι Χρήστες...
-
01-03-10, 00:47 Απάντηση: ΦΕΥΓΩ ΑΠΟ ΤΗ Netone ΜΕ ΤΙΣ ΧΕΙΡΟΤΕΡΕΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ #13
......O πελατης δηλαδη δεν πρεπει να τα κανει αυτα?? Μηπως δεν ειναι αυτος που ζητησε να πληρωνει μεσω καρτας? Μηπως δεν βλεπει και αυτος την ημερομηνια ληξης της καρτας ΤΟΥ? Μηπως δεν παρελαβε και ΝΕΑ καρτα?
.... Και στην περιπτωση που σχολιαζουμε, δεν βλεπει επι μηνες και μηνες στην εντυπη εκτυπωση οτι ο λογαριασμος ΔΕΝ πληρωνεται?
Αλλα εδω στην Ελλαδα ειναι πιο ευκολο να υποθετουμε οτι ολα θα τα κανει καποιος ΑΛΛΟΣ για εμας, και ουτε που μπαινουμε στον κοπο να κοιταμε τους λογαριασμους πλεον, ειμαστε large...
Πελατης δηλαδη, που αλλαξε καρτα και δεν φροντισε να ξανακανει παγια εντολη, αγνοησε επειδικτικα επι μηνες τις προειδοποιησεις στους εντυπους λογαριασμους, κοινως δεν εκανε απολυτως τιποτα, οταν τελικα μπηκε φραγη, πηρε τηλεφωνο και εκραξε, και απορησε οταν του το κλεισανε κιολας.
-
01-03-10, 01:07 Απάντηση: ΦΕΥΓΩ ΑΠΟ ΤΗ Netone ΜΕ ΤΙΣ ΧΕΙΡΟΤΕΡΕΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ #14
Το τι θα μπορούσε να κάνει ο πελάτης, είναι ένα θέμα. Το τι έπρεπε να κάνει η εταιρία είναι ένα άλλο.
Όσες φορές έχω δώσει πάγια εντολή με κάρτα, ποτέ δεν ασχολήθηκα με ενημέρωση της εταιρίας σε κάθε ανανέωση κάρτας. Τα έκανε πάντα η εταιρία.
Και στο κάτω κάτω, πρακτικά ποιος ενδιαφέρεται να πάρει το χρήμα; Η εταιρία. Ακόμα κι εάν δεν μπορούσε να πάρει από την τράπεζα τα νέα στοιχεία της κάρτας -που μπορούσε να δει ότι έληξε- θα ήταν προτιμότερο να επικοινωνήσει με τον πελάτη και να του πει "η κάρτα σας δεν ισχύει πλέον, μας δίνετε νέα στοιχεία;" παρά να χάσει έναν πελάτη, βγάζοντάς τον κακοπληρωτή.
Στοιχειώδης εμπορική λογική.
Κι εγώ netone έχω, τη συμπαθώ, αλλά δεν μπορώ να μην αναγνωρίσω ότι σε τέτοια θέματα είναι απλά ΤΡΑΓΙΚΟΙ!To forum έχει χρήστες. Το forum είναι οι Χρήστες...
-
01-03-10, 01:09 Απάντηση: ΦΕΥΓΩ ΑΠΟ ΤΗ Netone ΜΕ ΤΙΣ ΧΕΙΡΟΤΕΡΕΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ #15
Κατά την άποψή μου, μεγαλύτερη είναι η ευθύνη του πελάτη.
Ο πελάτης έχει χρέος να εξοφλεί τους λογαριασμούς του εμπρόθεσμα. Η πάγια εντολή εξόφλησης μέσω πιστωτικής κάρτας, ισχύει μέχρι την ημερομηνία λήξης της. Ο πελάτης αμέλησε να ανανεώσει την εντολή εξόφλησης και είναι σαφώς υπόλογος.
Σε όσες περιπτώσεις έχω εξοφλήσει με πάγια εντολή, σε διάφορες εταιρείες, κατά την ανανέωση της κάρτας πάντοτε χρειαζόταν να ανανεώσω την εντολή εξόφλησης. Μία φορά το ξέχασα και μου ήρθε λογαριασμός με παλαιές οφειλές και ειδοποίηση ότι αν δεν τον εξοφλήσω σε 30 ημέρες, θα σταματήσει η παροχή της υπηρεσίας.
Σίγουρα είναι καλό να ενημερώνεται ο πελάτης για την αμέλειά του και ανεβάζει τον πήχη του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών, εάν το κάνει. Αν όμως δεν το κάνει, δεν μπορούμε να ζητάμε τα ρέστα για τη δική μας αμέλεια.
Από εκεί και πέρα, αν στο τηλέφωνο είμαστε αγενείς και απαιτητικοί, είναι παράλογο να ζητάμε αντιμετώπιση με χάδι και στοργή. Άνθρωποι είναι κι εκείνοι στα τηλεφωνικά κέντρα και έχουν όρια. Αν είναι να παίρνει ο καθένας που είναι σίγουρος για το δίκιο του (ενώ τελικά έχει άδικο) και αρχίζει τις ειρωνείες τις φωνές και τις απαιτήσεις, καλά κάνουν και του το κλείνουν. Σεβασμός στους εργαζόμενους και αναγνώριση των λαθών μας.
Προσωπικά δεν ξέρω κάποια εταιρεία να έχει "διαδικασία ενημέρωσης από τις τράπεζες" που ανέφερε ο παραπονούμενος χρήστης. Ξέρουμε όλοι ότι μόλις λήξει η κάρτα μας ενημερώνουμε τις πάγιες εξοφλήσεις. Αν δε μας αρέσει αυτή η διαδικασία, δεν έχουμε παρά να ψάξουμε για πάροχο που θα την κάνει αυτός για εμάς.
ΝΑ ΜΟΥ ΚΛΕΙΣΕΙ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ επειδή επέμενα ότι δεν θα ακούσω το τι έχει να μου πει άλλο, αλλά ότι θα με ακούσει εκείνη και ότι οφείλουν άμεσα να επαναφέρουν τη σύνδεσή μου
Λογικό και το γεγονός να σου κόψουν το τηλέφωνο από τη στιγμή που δεν έχουν πληρωθεί οι τελευταίοι λογαριασμοί κι όχι απλά ένας (έχει λήξει 5 μήνες η προηγούμενη κάρτα σου...). Υπάρχουν πολλοί κακοπληρωτές και οι εταιρείες δεν μπορούν να επωμίζονται τις χρεώσεις τους. Όλος ο κόσμος παρακολουθεί τις χρεώσεις στις κάρτες του. Αν εσύ δεν είδες ότι δεν πληρώνεται η Netone, πάλι δική σου ευθύνη είναι. Επίσης δεν ξέρουμε αν έκαναν προσπάθειες να σε καλέσουν και δεν έβρισκαν κανένα σπίτι.
Ούτε το ζήτημα των λογαριασμών που δεν έρχονταν σπίτι, είχες φροντίσει να λύσεις, απ' ό,τι βλέπω, (στο οποίο πιθανώς να φταίει το ταχυδρομείο) κι ενώ το ήξερες, δεν παρακολουθούσες το ζήτημα. Αμέλεια κι αυτό κατά τη γνώμη μου.
Αν βάλουμε στη μέση και τους χαρακτηρισμούς που δίνεις στους υπαλλήλους, μάλλον εκτίθεσαι με όσα γράφεις. Σε όποιον εναλλακτικό και να πας, η κατάσταση είναι χειρότερη. Αν όμως έχει σύστημα αυτόματης ενημέρωσης στην ανανέωση κάρτας ίσως σου αρκεί και είναι αυτό που τελικά ψάχνεις, ώστε να μην ασχολείσαι με τους λογαριασμούς καθόλου.
Πιστεύω ότι είναι καλό να αναγνωρίζουμε τα λάθη μας.Προπληρωμένες κάρτες ........... 2 savings 4 safety
Τι εστί IBAN, BIC, OUR, SHA, BEN;
"Yesterday is History, Tomorrow a Mystery, Today is a Gift, Thats why it's called the Present."
Παρόμοια Θέματα
-
Φεύγω από την NetOne
Από dinko3 στο φόρουμ ADSLΜηνύματα: 6Τελευταίο Μήνυμα: 03-10-09, 10:37 -
Ίσως οι χειρότερες ταχύτητες από my.netone.gr/speedtest
Από HaD3S στο φόρουμ ADSLΜηνύματα: 1Τελευταίο Μήνυμα: 02-02-09, 14:42 -
Εντυπώσεις από τη μεταφορά στη NetOne
Από Eugenios στο φόρουμ ADSLΜηνύματα: 2Τελευταίο Μήνυμα: 08-11-08, 16:23 -
Φεύγω από Vivodi... Εντυπώσεις και προσδοκίες. Εύκολη η διακοπή;
Από evoloution στο φόρουμ ADSLΜηνύματα: 7Τελευταίο Μήνυμα: 06-09-08, 10:43 -
(χείριστες) εντυπώσεις από τη χρήση του πακέτου υπηρεσιών της NETONE
Από arouamparena στο φόρουμ ADSLΜηνύματα: 109Τελευταίο Μήνυμα: 09-08-07, 20:02
Bookmarks