Καλησπέρα
Για την δική σας ενημέρωση, θα σας περιγράψω τι έπαθα για να ξέρετε ποια είναι η πολιτική της Forthnet στις χρεώσεις.
Τις 31/3 που έκαναν φραγή εξερχόμενων κλήσεων, γιατί χρωστούσα έναν λογαριασμό.
Σημείωση, δεν ξέρω για εσάς αλλά εμένα εδώ στην Πάτρα, οι λογαριασμοί έρχονται ταχυδρομικά και μου δίνουν 3-4 ημέρες περιθώριο μέχρι να λήξουν.
Πληρώνω λοιπόν το ποσόν 112,80 € μέσω internet, και επειδή μάλλον στην σελίδα της τράπεζας έβαλα τελεία αντί για κόμμα, πλήρωσα 112 € τελικά χωρίς να το καταλάβω.
Τους στέλνω με mail την αναφορά από την τράπεζα, ότι το είχα πληρώσει ( και εκεί φαίνονταν τα 112 € ) και μου ενεργοποιούν πάλι το τηλέφωνο.
Ξαφνικά προχτές βλέπω πάλι φραγή εξερχόμενων κλήσεων. Πάει ο αδερφός μου στο κατάστημα της Forthnet και του λένε ότι χρωστάμε 80 λεπτά !!!!!. τα πλήρωσε και μας ενεργοποίησαν πάλι το τηλέφωνο.
Έστειλα mail στην Forthnet, εξηγώντας τους ότι αφού από την αρχή χρωστούσα 80 λεπτά ακόμα, γιατί μου ενεργοποίησαν το τηλέφωνο, που να το καταλάβω εγώ ότι υπάρχει ακόμα υπόλοιπο, και δεν όφειλαν να με ειδοποιήσουν οι ίδιοι ότι δεν πλήρωσα τα σωστά χρήματα? Σημείωση στο mail τότε τους είχα γράψει όλα τα στοιχεία μου και κινητό, σε περίπτωση που χρειαστούν οτιδήποτε, αλλά
Όπως καταλαβαίνετε, επειδή το θεωρώ μεγάλη γυφτιά και προσβολή για μένα να ταλαιπωρηθώ για 80 λεπτά, θα διακόψω και τις δυο συνδέσεις που έχω στην εν λόγω εταιρία.
Απάντηση ακόμα από αυτούς δεν έχω πάρει και ούτε περιμένω, ούτως αλλιώς μάλλον θα μου πουν πως αυτή είναι η πολιτική της εταιρίας τους, σας καταναλωτής όμως θέλω να σας ενημερώσω τι έπαθα για ξέρει ο καθένας μας και να κρίνει τις πολιτικές αυτές.
Ευχαριστώ
Εμφάνιση 1-15 από 60
-
28-04-10, 22:36 Μου έκοψαν το τηλέφωνο για 80 λεπτά του Ευρώ ! #1
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος andress : 28-04-10 στις 22:45.
-
28-04-10, 23:04 Απάντηση: Μου έκοψαν το τηλέφωνο για 80 λεπτά του Ευρώ ! #2
OYAOY !!!TO ΑΚΟΥΣΑΜΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ!ΕΓΩ ΜΕΧΡΙ ΠΡΙΝ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΕΙΜΟΥΝ FORTHNET KAI ETYXE NA ΛΗΞΕΙ Ο ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΣ ΑΡΚΕΤΕΣ ΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΛΗΡΩΝΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 2-3 ΜΕΡΕΣ ...ΟΜΩΣ ΤΕΤΟΙΟ ΠΡΑΓΜΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΣΥΜΒΕΙ...ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΒΕΒΑΙΑ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΠΛΗΡΩΝΑ ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΤΗΣ FORTHNET
-
28-04-10, 23:04 Απάντηση: Μου έκοψαν το τηλέφωνο για 80 λεπτά του Ευρώ ! #3
Ε εντάξει... σκέψου όμως ότι αν ζούσες στην Αγγλία τα 80 λεπτά θα ήταν 80 λεπτά και δεν θα μιλούσες και καθόλου. (Αν είσουν άγγλος βέβεα) Το λεω αφτό γιατί όλοι μας πρέπει να συνειδωποιήσουμε ότι δεν γινετε για όλα να φτένε οι ετερίες... άλλα και εμείς οι ίδιοι, όπως είπες ήταν δικό σου λάθος. Μπορεί εμείς να το θεωρούμε γυφτιά άλλα όλη η υπόλυπη ευρώπη "λογικό".
-
28-04-10, 23:22 Απάντηση: Μου έκοψαν το τηλέφωνο για 80 λεπτά του Ευρώ ! #4
Και στην Αγγλία και την υπόλοιπη Ευρώπη θα της είχαν πάρει την άδεια της "καλύτερης εταιρίας" με το ένα εκατοστό από όσα έχουμε καταπιεί εδώ, πχ τα γνωστά 'λάθη του λογιστηρίου" που ξαναπλήρωνε ο κόσμος πληρωμένους λογαριασμούς.
Η διακοπή για 80 λεπτά είναι επική γυφτιά. Μπορούσαν να παίρνουν ένα τηλέφωνο για τέτοιες περιπτώσεις, ή να μεταφέρουν το χρέος στον επόμενο λογαριασμο.
Και εγώ θα έπαιρνα το καπελάκι μου στη θέση σου... Καλά κάνεις.
-
28-04-10, 23:25 Απάντηση: Μου έκοψαν το τηλέφωνο για 80 λεπτά του Ευρώ ! #5
Αυτοματοποιημένο σύστημα είναι γι αυτό έγινε αυτό..
Δε το κόβουν χειροκίνητα. Βλέπει υπόλοιπο, δε το νοιάζει πόσο είναι και κόβει τη γραμμή.
-
28-04-10, 23:45 Απάντηση: Μου έκοψαν το τηλέφωνο για 80 λεπτά του Ευρώ ! #6
Γυφτια ειναι να εισαι τοσο αφερεγγυος και ασυνεπης provider
και να εχεις το θρασος, να εισαγεις στο συστημα σου αυτοματοποιημενη φραγη για 80 cents.
Και 1 cent να ηταν, παλι θα του το κοβανε.
Aν φας φραγη, πρεπει να εξοφληθει το ποσο πληρως.
Το λεπτο σημειο εδω ειναι οτι η αρση φραγης εγινε χειροκινητα, βαση του email,
αλλα ο συστημας ειδε τη διαφορα των cents αργοτερα και την ενεργοποιησε ξανα.
Βεβαια ο φιλος πρεπει χρωστουσε 2 λογαρισμους και οχι 1,
και ειχε χρονο αρκετο στην διαθεση του (ασχετως αν οι λογαρισμοι ερχονται πολυ κοντα στη ληξη τους),
αλλα το θεμα εδω, δεν ειναι αυτο,
αλλα η φραγη για cents.
Λες κι αν εμπαιναν αυτοματως στον επομενο λογαρισμο -εστω και εντοκως-, θα πεφτανε εξω τα καραβια τους....
Ο στοκος που εφτιαξε το συστημα με αυτους τους ορους
και ακομα μεγαλυτερος προισταμενος στοκος που το διατηρει, ειναι ουσιαστικα το προβλημα.
Ενα απο τα αμετρητα αυτογκολ της φορθ.Τελευταία επεξεργασία από το μέλος JULIANIK : 28-04-10 στις 23:51.
Φιλοκαλούμεν μετ'ευτελείας και φιλοσοφούμεν άνευ μαλακίας
-
29-04-10, 00:05 Απάντηση: Μου έκοψαν το τηλέφωνο για 80 λεπτά του Ευρώ ! #7
και εμενα μου το ειχανε κοψει επειδη αργησα 2 βδομαδες να πληρωσω , αν και αυτοι αργησανε ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ να μου δωσουνε γραμμη που να παιζει εστω και σαν 2ρα ΟΤΕ
They see me postin', they hatin'...
-
29-04-10, 00:30 Απάντηση: Μου έκοψαν το τηλέφωνο για 80 λεπτά του Ευρώ ! #8Όπως καταλαβαίνετε, επειδή το θεωρώ μεγάλη γυφτιά και προσβολή για μένα να ταλαιπωρηθώ για 80 λεπτά, θα διακόψω και τις δυο συνδέσεις που έχω στην εν λόγω εταιρία.
-
29-04-10, 00:42 Απάντηση: Μου έκοψαν το τηλέφωνο για 80 λεπτά του Ευρώ ! #9
-
29-04-10, 00:46 Απάντηση: Μου έκοψαν το τηλέφωνο για 80 λεπτά του Ευρώ ! #10
-
29-04-10, 09:05 Απάντηση: Μου έκοψαν το τηλέφωνο για 80 λεπτά του Ευρώ ! #11
Συμφωνώ μαζί σου
Απλά έφερα το θέμα για να τονίσω τα 'κακά' του συστήματός τους.
Λες και δεν μπορούν να βάλουν ένα limit, π.χ. κάτω από 1 € και να σου έρχεται στον επόμενο λογαριασμό σου.
Σχετικά τον αν χρωστούσα 2 λογαριασμούς, είχε έρθει ο πρώτος, τον πλήρωσα με 3-4 μέρες καθυστέρηση αν θυμάμαι καλά, έρχεται ο δεύτερος και εκεί μετά από τόσο διάστημα δεν είχαν δει ότι είχα πληρώσει τον πρώτο και μου χρέωναν 2 λογαριασμούς.
Πάντως, όσοι λογαριασμοί έρχονται σπίτι μου, της Forthnet είναι ο μοναδικός που από την στιγμμή που τον λάβω, μου δίνει περιθώριο 4-5 ημέρες πριν λήξει.
-
29-04-10, 09:35 Απάντηση: Μου έκοψαν το τηλέφωνο για 80 λεπτά του Ευρώ ! #12
Και αυτό το "αυτοματοποιημένο σύστημα" δεν μπορεί να δεχθεί ένα IF που να λέει ότι όταν το ποσό είναι κάτω από ένα ποσό που αντικειμενικά θεωρείται ασήμαντο, να μην κόβει τη γραμμή γιατί η ζημιά για την εταιρία είναι μεγαλύτερη από την πιθανή δυσαρέσκεια ή απώλεια του πελάτη;
Ας πούμε καλύτερα ότι έχει χαθεί η μπάλα στις εταιρίες...To forum έχει χρήστες. Το forum είναι οι Χρήστες...
-
29-04-10, 10:11 Απάντηση: Μου έκοψαν το τηλέφωνο για 80 λεπτά του Ευρώ ! #13
Ξέρεις τι μπορείς να κάνεις με 80 eurocent???? Και αν τους έλλειπαν αυτά τα 80 και δεν μπορούσαν να συμπληρώσουν το ποσό για τις προγραμματισμένες αναβαθμίσεις τους??
-
29-04-10, 10:25 Απάντηση: Μου έκοψαν το τηλέφωνο για 80 λεπτά του Ευρώ ! #14
Απλά έφερα το θέμα για να τονίσω τα 'κακά' του συστήματός τους.
Λες και δεν μπορούν να βάλουν ένα limit, π.χ. κάτω από 1 € και να σου έρχεται στον επόμενο λογαριασμό σου.
Για σενα ειναι 1 ευρω.για αλλον 2, για αλλον 0,50...δν οριζεις εσυ ή ο καθενας μας το ευτελες ποσο.η εταιρια το κανει αυτο.οταν το συστημα βλεπει ανεξοφλητο ποσο και ειτε ειναι 0,01 ευρω ειτε 10,000,000,000 το ιδιο θα συμβει=>φραγη.τωρα παραπονιεσαι δν παραπονιεσαι ετσι λειτουργουν τα συστηματα ΠΑΝΤΟΥ.ο αλγοριθμος π τα τρεχει ειναι παρομοιως σε ολες τις εταιριες(αν οχι ιδιος)
-
29-04-10, 10:29 Απάντηση: Μου έκοψαν το τηλέφωνο για 80 λεπτά του Ευρώ ! #15
Δεν αντιλέγω φίλε μου, αλλά ο αλγόριθμος επιδέχεται διορθώσεις και επεμβάσεις. Όπως είπε και ένας φίλος παραπάνω ένα απλό IF είναι
Παρόμοια Θέματα
-
ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ. Οι τεχνικοί του ΟΤΕ μου έκοψαν το τηλέφωνο και έφυγαν.
Από Spyros1821 στο φόρουμ COSMΟΤΕΜηνύματα: 20Τελευταίο Μήνυμα: 16-02-10, 12:42 -
Υπαρχει περιπτωση να μου εκοψαν το ιντερνετ?
Από Neskio στο φόρουμ NovaΜηνύματα: 7Τελευταίο Μήνυμα: 25-11-09, 18:08 -
29 λεπτά αναμονή στο τηλέφωνο!!!
Από lewton στο φόρουμ ADSLΜηνύματα: 83Τελευταίο Μήνυμα: 15-04-08, 11:49 -
Παρακαλώ λύστε μου τις απορίες για το 2play γιατί το τηλέφωνο της F. δεν μπορεί
Από girapas στο φόρουμ NovaΜηνύματα: 44Τελευταίο Μήνυμα: 01-07-07, 13:03 -
Άκουσoν-άκουσoν... Μου έκοψαν την σύνδεση...!!!
Από Roulitsas στο φόρουμ NovaΜηνύματα: 4Τελευταίο Μήνυμα: 29-06-07, 13:50
Bookmarks