Γειά χαρά. Σήμερα γράφω για να εκφράσω ένα παράπονο που έχω από τα καταστήματα «Πλαίσιο». Φυσικά… δεν γράφω εδώ προκειμένου να βρεθεί πλέον λύση στο πρόβλημά μου, όμως με πνίγει το μαράζι και θέλω να σας πω τι μου συνέβη.
Βασικά πρέπει να σας πω πως «χρηματοδοτώ» το κατάστημα της Στουρνάρη από το 1995 (μην πω και παλαιότερα). Τότε που το κατάστημα ήταν μια «τρύπα» στο ισόγειο. Οι τιμές του όμως, αλλά και η εξυπηρέτηση με έκαναν να είμαι από τους τακτικότερους πελάτες του και πραγματικά να χαίρομαι που αγόραζα προϊόντα από εκεί.
Από τότε μέχρι σήμερα, το Πλαίσιο έχει επεκταθεί πάρα πολύ. Φυσικά... Καλά έκαναν οι άνθρωποι, γιατί ας μην ξεχνάμε πως το να έχει πολλούς υπαλλήλους, σημαίνει πως πραγματικά "ζουν" πολλές οικογένειες χάρη στο Πλαίσιο.
Τα παράπονα που έχω, ξεκίνησαν φέτος. Αρχικά να πω, πως δεν είμαι δύστροπος. Το αντίθετο μάλιστα. Ποτέ καβγατζής και πάντα στις αγορές μου είμαι γρήγορος και αυτό που λένε "η χαρά του πωλητή" αφού δεν παίζω με τα νεύρα των εργαζόμενων.
Το πρώτο συμβάν έγινε φέτος τον Σεπτέμβριο. Αγόρασα ένα κινητό τηλέφωνο και μόλις άνοιξα τη συσκευασία, είδα πως το τηλέφωνο δεν ήταν σε μαύρο χρώμα (όπως αυτά που είχαν για δείγμα), αλλά σε γκρι. Επικοινώνησα μαζί τους για να δω αν μπορεί να αλλαχτεί. Η απάντηση από τον υπάλληλο που ακουγόταν πνιγμένος (στη δουλειά) και ήθελε να ξεφορτωθεί τη γραμμή (εμένα δηλαδή) ήταν ότι «μόνο η ΝΟΚΙΑ μπορεί να σας αλλάξει την πρόσοψη». ‘Οταν τον ρώτησα αν θα φέρουν μου είπε πως σταμάτησαν να φέρνουν τον εν λόγω κινητό σε μαύρο χρώμα. ΜΕΓΑ ΨΕΜΑ. Μετά από 2 μέρες, πήγα (στο ίδιο κατάστημα) και είδα πως είχαν κανονικά σε μαύρο χρώμα. Δεν το έκανα θέμα όμως, γιατί σέβομαι ότι το παλικάρι δεν κάνει τη δουλειά από χόμπι, αλλά έχει ανάγκη από τα χρήματα (του μισθού του) παρόλο που δεν συμπεριφέρθηκε επαγγελματικά.
Το δεύτερο συμβάν έγινε μόλις πριν από 1 εβδομάδα. Μαζί με το παραπάνω κινητό, μου έκαναν δώρο και μια συσκευή για σταθερό τηλέφωνο (τύπου γόνδολα από την General Electric). Δεν μιλάμε για μια πανάκριβη συσκευή, αλλά για ένα δώρο αξίας 15 ευρώ. Την συσκευή αυτή, δεν την είχα βγάλει από την συσκευασία της. Πριν από περίπου 2 εβδομάδες, αποφάσισα να την χρησιμοποιήσω. Η συσκευή αυτή δούλεψε κανονικά, ώσπου πριν από 1 εβδομάδα ακριβώς, χάλασε και έκτοτε, κρατάει την γραμμή ανοιχτή.
Πήρα τη συσκευή (μαζί και το παραστατικό πώλησης) και πήγα στο Πλαίσιο. Σε πρώτη φάση, το τμήμα πώλησης μου είπε «πηγαίντε στο service». To service με έστειλε πίσω στο τμήμα πώλησης για να μου δώσουν τα στοιχεία του service της General Electric.
Προτίμησα να μην πάω να ζητήσω τη διεύθυνση της General Electric, αλλά να επικοινωνήσω πιο επίσημα και γραπτώς με το Πλαίσιο και να κάνω παράπονα. Συμπλήρωσα τη φόρμα λοιπόν και την έστειλα. Αυτό συνέβη την Δευτέρα 30 Οκτωβρίου γύρω στη μία το μεσημέρι. Μετά από 3 μέρες (την Πέμπτη) ξαναγράφω στη φόρμα και τους λέω… «θα επικοινωνήσει άραγε κάποιος μαζί μου; Ονομάζομαι τάδε και τους ξαναέγραψα τι πρόβλημα έχω». Την επόμενη μέρα, κάποιος κύριος (που δεν θέλω να αναφέρω το όνομά του για να μην χάσει τη δουλειά του) μου απάντησε «καλέστε με στο νούμερο 210******». Την Παρασκευή κάλεσα 9 φορές αυτό το νούμερο που έβγαινε (μετά από μερικά χτυπήματα) στο κέντρο τους, ζητούσα τον συγκεκριμένο άνθρωπο και πάλι «έπεφτα» σε αναμονή. Του ζήτησα (απάντησα στο mail του) να με καλέσει ο ίδιος, αφού δυσκολεύομαι να τον πιάσω. Την Δευτέρα προσπάθησα ακόμα 5 φορές να τον πετύχω για να μιλήσουμε και πάλι τζίφος. ‘Ιδια περίπτωση. Αναμονή και πάλι αναμονή. Χτες Τρίτη του ξαναέστειλα e-mail ζητώντας να με καλέσει στο σταθερό μου.
Σήμερα είναι Τετάρτη και ακόμα δεν με έχει καλέσει.
Δεν γίνομαι καρμοίρης για 12 ευρώ που κοστίζει η συσκευή. Απλά δεν μου αρέσει η κοροϊδία. Δεν εννοώ πως στο Πλαίσιο με κορόιδεψαν.
'Αλλοστε δεν μπορούν να ξέρουν πόσα χρήματα τους έχω αφήσει. Απλά νιώθω μια πίκρα, όταν συναντώ άτομα που δεν συμπεριφέρονται επαγγελματικά. Δεν με νοιάζει η αντικατάσταση ή το service της συσκευής. Το γείωμα με ενδιαφέρει.
Προσωπικά προτιμώ το "παλιό" Πλαίσιο όπου η εξυπηρέτηση ήταν πιο ανθρώπινη.
Εμφάνιση 1-15 από 56
-
08-11-06, 23:13 Καταστήματα Πλαίσιο. Παράπονα για την εξυπηρέτηση #1
-
09-11-06, 02:08 #2
- Εγγραφή
- 22-09-2003
- Μηνύματα
- 81.756
- Downloads
- 218
- Uploads
- 48
- Άρθρα
- 6
- Τύπος
- VDSL2
- Ταχύτητα
- 204800/20480
- ISP
- Wind
- Router
- Technicolor DGA4130
- SNR / Attn
- 6(dB) / 2.8(dB)
- Path Level
- Interleaved
Στα τηλέφωνα πάντως(αυακευές) μετά τις 30 μέρες το service γίνεται μόνο από την αντιπροσωπεία τους.
We'll build a fortress to keep them out and in a world gone silent I'll be your sound and if they try to hurt you I'll tear them down I'm always with you now....
I forgot that I might see, so many Beautiful things
everything that has a beginning has an end
See the mirror in your eyes-see the truth behind your lies-your lies are haunting me See the reason in your eyes-giving answer to the why- your eyes are haunting me
-
09-11-06, 02:47 #3
Στο ΠΛΑΙΣΙΟ η 9 στους 10 υπαλλήλους δεν έχουν ιδέα το τι τους γίνεται..το λέω από εμπειρίες που είχα με το ΠΛΑΙΣΙΟ στο κέντρο της Θεσσαλονίκης..
-
09-11-06, 03:03 #4
-
09-11-06, 03:21 #5Στο ΠΛΑΙΣΙΟ η 9 στους 10 υπαλλήλους δεν έχουν ιδέα το τι τους γίνεται..
Πάω προχτές στο κατάστημα στο the mall και ρωτάω μια πωλήτρια (πωλήτρια στο τμήμα Η/Υ..)
για ένα psu που ενδιαφερόμουν... Της λέω είναι modular? Και πήρε ένα ύφος λές και την ρώτησα
ποια είναι η τετραγωνική ρίζα του 564830403...
Παίζει να την άκουσε 1η φορά τη λέξη...Cpu: Intel® Core™ i5-4690K | mobo: Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5 | Ram: G.SKILL F3 8GB 2400MHZ TRIDENT X | Psu: Coolermaster M1000
gpu: MSI GeForce GTX560 TI 1GB Twin Frozr II OC | Storage: Samsung SSD 850 EVO 250GB & WD HDD 3Tb | Case: Thermaltake Armor -656E696163-
-
09-11-06, 15:18 #6
Είναι πάγια πλέον τακτική των καταστημάτων αυτών να προσλαμβάνουν μικρούς και άσχετους πωλητές για να τους πληρώνουν κοντά στο βασικό μισθό... και η ξεφτίλα της εξυπηρέτησης συνεχίζεται...
-
09-11-06, 15:21 #7
Το πλαίσιο δεν είναι εδώ και καιρό το πλαίσιο που ξέραμε κάποτε. Ρωτάς πληροφορίες και διαβάζουν το κουτί για να σου πουν αν έχει το feature που ρωτάς. Αυτό όμως μπορώ να το κάνω και εγώ. Δεν χρειάζεται να είσαι πωλητής.
Το αστείο είναι ότι όταν σε δουν να περπατάς χαζεύοντας τα ράφια πέφτουν σαν μύγες να σε εξυπηρετήσουν. Χωρίς όμως να ξέρουν τις απαντήσεις συνήθως.
Τέλος πάντων...
-
09-11-06, 16:59 #8
Δεν φταινε οι υπαλληλοι. Τα 'μαντροσκυλα' φταινε που εχουν 'κατσει' στο τιμονι της καθε εταιρειας λες και γινανε πρωθυπουργοι! Αυτοι τους βαζουν να μας κανουν τον κολαουζο και δεν καταλαβαινουνε ποσο ασχημο φαινεται αυτο στους πελατες.
-
09-11-06, 19:45 #9
Ναι αλλα το προβλημα του φιλου μας αυτη την στιγμη
και τα παραπονα του αφορουν και εστιαζουν
οχι στους ετσι κι αλλιως ανειδικευτους-τσιμπουρια πωλητες
ΑΛΛΑ στο ανεκαθεν γενικα παραδεκτο ως ΑΨΟΓΟ after sales service,
δλδ την ανυπαρκτη ΤΩΡΑ γι αυτον εξυπηρετηση μετα την αγορα των πρoϊοντων!!!Τα πέντε "Α" του Μανόλη Γλέζου:
Αγανάκτηση, Αμφισβήτηση, Αυτογνωσία, Αλληλεγγύη, Αντίσταση.
Μένανδρος:
Όσοι δεν έχουν δικά τους προσόντα, καταφεύγουν στους ενδόξους προγόνους και παππούδες τους, με άλλα λόγια, σε τάφους και μνήματα.
-
09-11-06, 20:27 #10
-
09-11-06, 20:39 #11
αν και πλαισιο με πλαισιο διαφερει...και υπαλληλος με υπαλληλο επισης διαφερουν....
στο κεντρο ας πουμε που γινεται χαμος... περιμενα 10 ωρες μεχρι να με ερθεις καποιος ....
ο οποιος με εστειλε σε αλλον και το περιμενε μεγαλωσε....
απο την αλλη στο city gate ειναι πιο χαλαρα....
δεν ξερω γιατι παντος οι κοπελιες που δουλευουν στο πλαισιο του city gate ενω στο κεντρο ειναι
κατι ασχημες....οχι οτι παω να βγαλω γκομενα απλα μου εκανε εντυπωση...
αλλη διαφορα στα δυο μαγαζια ειναι οτι στο ενα οι υπαλληλοι επειδη προφανως εχουν χρονο σου μιλανε ελευθερα και σε εξυπηρετουν ενω στο αλλο....τι να πω...
δεν θελω να βρισω κιολας...γιατι αντε καλα παω εγω ζηταω κατι
αλλα αν πας δλδ και τους πεις καλησπερα θελω ενα pc για τον γιο μου π.χ
θα σου φορτωσουν οτι σαβουρα υπαρχει στις αποθηκες και θα φυγεις?
-
09-11-06, 23:10 #12
-
10-11-06, 00:02 #13
Πάντως και εγω δεν έχω καθόλου καλή εμπειρία με τα General Electric
-
10-11-06, 02:44 #14
Εγώ δεν εχω παράπονα με την εξυπηρέτησή τους, αλλά εχω τεράστια παράπονα με τα προϊόντα τους.
Δυστυχως το πλαισιο δε θα το ξαναεμπιστευτώ για αγορα υπολογιστή και λοιπων προϊόντων πληροφορικής. Την εχω πατήσει παρα πολλές φορες με ελαττωματικα προϊοντα και υπολογιστή(μια φορα).
Θα θυμάμαι παντα μια ατακα που ειχε γράψει εναν χρηστης εδω:
"You tricked me once, shame on you,
you tricked me twice , shame on me".
Tα λέει ολα..
Δυστυχως δε θυμάμαι το ονομα του χρήστη..
-
10-11-06, 11:55 #15
και που να πας στα multirama! 2-3 φορές πήγα για να ρωτήσω κάτι και δεν ξαναπάτησα. Η ασχετοσύνη (3 στα 3) των υπαλλήλων βγάζει μάτια
Παρόμοια Θέματα
-
Ευχαριστώ την Νet One για την αμεση εξυπηρετηση στα προβληματα που ειχα ως νεος πελατης
Από Zer0c00L στο φόρουμ ADSLΜηνύματα: 8Τελευταίο Μήνυμα: 09-11-07, 16:23 -
Παράπονα για την e-direct...
Από Leonida στο φόρουμ Internet, web surfing και online υπηρεσίεςΜηνύματα: 46Τελευταίο Μήνυμα: 14-09-06, 23:25 -
Νέο θεσμικό πλαίσιο για την Έρευνα και την Τεχνολογία προτείνει η κυβέρνηση
Από Hwoarang στο φόρουμ ΕιδήσειςΜηνύματα: 17Τελευταίο Μήνυμα: 11-07-06, 12:50 -
Παράπονα για την διαδικασία κατοχύρωσης ευρωπαϊκών domains..!
Από ShadowAngel στο φόρουμ ΕιδήσειςΜηνύματα: 4Τελευταίο Μήνυμα: 12-04-06, 11:07 -
Έκανα τα παράπονα μου - Έμαθα και για την Αλυσίδα
Από or1onas στο φόρουμ COSMΟΤΕΜηνύματα: 4Τελευταίο Μήνυμα: 25-02-05, 15:02
Bookmarks