Ήμουν χρήστης της vivodi από την αρχή διάθεσης δικού της κόμβου στην περιοχή του Χαλανδρίου (shared LLU) και μετά την μετακόμιση μου στα ιλίσια χρήστης Full LLU.
Στις 24/11/06 παρατήρησα πως το μόντεμ δεν μπορούσε να συνδεθεί με αποτέλεσμα να μην έχω internet και ακόμα περισσότερο τηλέφωνο. Σε επικοινωνία με την εταιρεία μου απάντησαν πως θα προσπαθήσουν άμεσα για την επίλυση της βλάβης από την δευτέρα 27/11/06.
Από τις 27/11 έως τις 11/12 παρα τις συχνές τηλεφωνικές επαφές που είχα με το “τεχνικό τμήμα” της “εταιρείας” δεν μπορούσα να δω κάποια εξέλιξη στην ενημέρωση που είχα από τους τηλεφωνητές. Ήμουν αναγκασμένος να επικοινωνώ μαζί τους με το κινητό μου μια και στο σπίτι δεν είχα σταθερό τηλέφωνο λόγω της βλάβης, να σημειώσω πως ο χρόνος αναμονής στο τηλεφωνικό κέντρο της “εταιρείας” ήταν τεράστιος. Συχνά ξεπερνούσε τα 40 με 50 λεπτά, ειδικά η επικοινωνία με το “τεχνικό τμήμα” που έπρεπε να γίνεται σε ώρες αιχμής (9 με 5) μια και μόνο αυτές της ώρες μπορούσαν οι τηλεφωνήτριες να ρωτήσουν για την περίπτωσή μου. Δεν έφτανε ο τεράστιος χρόνος αναμονής που υπάρχει στο 13880 είχα να αντιμετωπίσω και την αλητεία των υπαλλήλων, σε επικοινωνία με την “εταιρεία” τους μου υποσχόντουσαν πως θα με πάρουν τηλέφωνο για να με πληροφορήσουν αλλά 2 φορές με έγραψαν στα πα***** τους.
Στις 11/12/06 μετά από δικό μου τηλεφώνημα στο “τεχνικό” τμήμα της “εταιρείας” μου ανακοινώθηκε ότι ο ΟΤΕ διόρθωσε την βλάβη και πως μέσα στην εβδομάδα θα περάσουν οι “τεχνικοί” της vivodi για τα τελειώματα και εγώ ο λακαμάς χάρηκα. Στις 13/12/06 πήρα τηλέφωνο τους “τεχνικούς” της vivodi για να κλείσω ραντεβού μαζί τους. Πίστευα πως αν ενδιαφερθώ εγώ θα καταφέρω να επισπεύσω τις διαδικασίες και να προλάβω τις διακοπές των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς. Σε αυτή λοιπόν την επικοινωνία, το παραμύθι που μου είπε ο τεχνικός ήταν διαφορετικό από αυτό που μου είχε πει ο προηγούμενος στις 11/12, με λίγα λόγια μου είπε τα ίδια που μου έλεγαν όλες τις προηγούμενες βδομάδες. Σε επίμονες ερωτήσεις μου για όσα μου είχε πει ο τεχνικός στις 11/12 δεν μπορούσαν να μου απαντήσουν και απλά μου επαναλάμβαναν το παλιό παραμύθι. Αυτή είναι και η πρώτη φορά που οι υποψίες μου επιβεβαιώνονται και εδραιώνεται οι πεποίθηση πλέον πως η “εταιρεία” αυτή είναι ομάδα αγυρτών και πως θα πρέπει όσο πιο γρήγορα να αποχωρήσω, έτσι λοιπόν στις 13/12 και ώρα 18:09 στέλνω στο 2117503801 το fax για άμεση διακοπή κάθε υπηρεσίας από αυτούς σε μένα.
Την επόμενη μέρα στις 14/12 δέχτηκα το πρωί τηλέφωνο στο κινητό μου από τους “τεχνικούς” της “εταιρείας” που μου ανακοίνωσαν πως πέρασαν από το σπίτι μου για την βλάβη. Γυρνώντας το βράδυ είδα ένα δελτίο επίσκεψης τεχνικού που αναφέρει τα ακόλουθα
“Μετρήθηκε η γραμμή από την εισαγωγή και βρέθηκε κομμένη στα 56 μέτρα. Θα δοθεί βλάβη στον ΟΤΕ” με λίγα λόγια από τις 24/11 που ανέφερα την βλάβη έπρεπε να περιμένω 20 μέρες μέχρι να έρθουν οι “τεχνικοί”, αυτό είναι το επίπεδο της vivodi. Ψέμματα στις τηλεφωνικές επικοινωνίες από τους ανώνυμους τηλεφωνητές και ρυθμούς χελώνας στην επίλυση των προβλημάτων.
Πάλι στις 14/12 το απόγευμα σε τηλεφωνική επικοινωνία μου με το τμήμα “εξυπηρέτησης” πελατών της vivodi τσέκαρα αν έχουν λάβει το fax διακοπής (με τέτοιους άχρηστους όλα πρέπει να τα περιμένει κανείς), πράγματι μου επιβεβαίωσαν πως η αίτηση διακοπής έχει καταχωρηθεί και πως η διακοπή και η απελευθέρωση της γραμμής θα γίνει στο τέλος του μήνα γιατί έτσι λειτουργεί η vivodi. Παρά το γεγονός πως δεν μου άρεσε αυτή η καθυστέρηση το δέχτηκα και προχώρησα σε αίτηση σε άλλη τηλεπικοινωνιακή εταιρεία που καλύπτει την περιοχή.
Δυστυχώς όμως το μαρτύριο με την vivodi δεν πήρε τέλος, στις 05/01/07 δέχθηκα τηλέφωνο από την “εταιρεία” αυτή και συγκεκριμένα από το τμήμα διακοπών για να μου πουν ότι περίμεναν να διορθωθεί το πρόβλημα από τον ΟΤΕ και πως προχώρησαν στην αίτηση για διακοπή προς τον ΟΤΕ στις 05/01/07
Αυτή είναι η φερεγγυότητα της vivodi
Καλή χρονιά σε όλους με όλους και εύχομαι λιγότερα λαμόγια να ροκανίζουν την υπομονή και τα λεφτά μας![]()
Εμφάνιση 1-15 από 87
-
07-01-07, 21:05 Vivodi: Από την απόλαυση στην κόλαση. #1
-
07-01-07, 21:12 Απάντηση: Vivodi: Από την απόλαυση στην κόλαση. #2
Μάλιστα...
Αντε καλή χρονιά νο_λογκο( πολύ έχεις ωραιώσει)
-
07-01-07, 21:16 Απάντηση: Vivodi: Από την απόλαυση στην κόλαση. #3
Εχω ενα φιλο του γιου μου μεγαλο-εργολαβο οικοδομων
που παινευε την Vivodi και μας κορόιδευε που ειμαστε ΟΤΕτζηδες
και δεν εκμεταλλευομαστε τις ταχυτητες της νεας εταιριας.
Ο ιδιος τωρα μας λεει τα χειροτερα για την εξυπηρετηση
και την -ανυπαρκτη- συνεπεια της!!!Τα πέντε "Α" του Μανόλη Γλέζου:
Αγανάκτηση, Αμφισβήτηση, Αυτογνωσία, Αλληλεγγύη, Αντίσταση.
Μένανδρος:
Όσοι δεν έχουν δικά τους προσόντα, καταφεύγουν στους ενδόξους προγόνους και παππούδες τους, με άλλα λόγια, σε τάφους και μνήματα.
-
07-01-07, 21:27 Απάντηση: Vivodi: Από την απόλαυση στην κόλαση. #4
Αφού ξέρεις τι παίζει με τα τηλ κέντρα, τι κάθεσαι και τηλεφωνάς; Με ένα μέιλ θα είχες πιο γρήγορη και πιο έγκυρη απάντηση από το αρμόδιο τμήμα. Και χωρίς να πληρώνεις το κινητό.
-
07-01-07, 21:52 Απάντηση: Vivodi: Από την απόλαυση στην κόλαση. #5
-
08-01-07, 10:10 Απάντηση: Vivodi: Από την απόλαυση στην κόλαση. #6
Ξερω ένα σωρό ανθρώπους στο αντίθετο άκρο. Δηλαδή που παινεύουν την Vivodi και φτύνουν τον κόρφο τους που φύγαν από τον ΟΤΕ.
Εκτός αν εννοείς οτι ο ΟΤΕ ειναι συνεπέστατος (!!!).
Αφου τα έχουμε πεί, οτι όλοι τους τα χάλια τους έχουν. Αν εχεις αντίρρηση ρίξε μια ματιά στα thread παραπόνων γενικά.
Feel free to attack the post. Do not feel free to attack the poster.
"If someone said to me that you can have three wishes, my first would have been to get into racing, my second to be in Formula 1, my third to drive for Ferrari" - Gilles Villeneuve
-
08-01-07, 11:03 Απάντηση: Vivodi: Από την απόλαυση στην κόλαση. #7
-
08-01-07, 11:23 Απάντηση: Vivodi: Από την απόλαυση στην κόλαση. #8
Φίλος μου στο ΔΙΟΔΟΣ είναι κολλημένος στα 512 παρά την αναβάθμιση που έχει γίνει εδώ και 3 μήνες (και σε μένα στην ίδια περιοχή). Έχει στείλει mail και δεν απαντούν, παίρνει τηλέφωνο και δεν βγαίνει (περίμενε 30 λεπτά και βαρέθηκε ο άνθρωπος). Κάτι πρέπει να πίνουν εκεί στη vivodi και δεν μας δίνουν
-
08-01-07, 12:50 Απάντηση: Vivodi: Από την απόλαυση στην κόλαση. #9
Μα η Vivodi δεν ειναι ο ΟΤΕ και ολοι περιμεναν απο αυτην
να μην εχειι τις κακοδαιμονιες ενος δυσκινητου κρατικου μονοπωλιου
να ειναι εξυπηρετικη και ευελικτη, δεν ειναι μονο οι ταχυτητες
πιστευω ιδιως σε full Llu που θα κρατησουν τους πελατες κοντα της.
Γιατι οσοι την προτιμουν οπως και τους υπολοιπους εναλλακτικους
υποτιθεται πως εχουν αυξημενες απαιτησεις σε ολους τους τομεις!Τα πέντε "Α" του Μανόλη Γλέζου:
Αγανάκτηση, Αμφισβήτηση, Αυτογνωσία, Αλληλεγγύη, Αντίσταση.
Μένανδρος:
Όσοι δεν έχουν δικά τους προσόντα, καταφεύγουν στους ενδόξους προγόνους και παππούδες τους, με άλλα λόγια, σε τάφους και μνήματα.
-
08-01-07, 14:04 Απάντηση: Vivodi: Από την απόλαυση στην κόλαση. #10
Συνεχιστε να κανετε αιτησεις για full llu χωρις να εχετε δευτερη γραμμη απο τον ΟΤΕ αφου θελετε να γνωρισετε νεες "πρωτοποριακες" υπηρεσιες οπως η διακοπη του τηλεφωνου σας και η ατελειωτη αναμονη στα τηλεφωνικα κεντρα της πλακας εν ετη 2007.Φταει ο κακος ΟΤΕ που ΠΟΤΕ δεν μου εχει κοψει το τηλεφωνο τα τελευταια 15 χρονια και που το 121 και το 134 σηκωνουν το τηλεφωνο σε 30".Ειπαμε ομως,η "πρωτοπορια" εχει και το αναλογο τιμημα.
ΦιλικαAre you with Us?
-
08-01-07, 14:41 Απάντηση: Vivodi: Από την απόλαυση στην κόλαση. #11
Tι να σου πώ, 3 και χρόνια ειμαι OTE Free (μια και είσαι lord british). Δε βλέπω να έχω πάθει κάτι, εκτός από το ότι δεν ταϊζω τους αρτηριωσκληρωτικούς καρεκλοκέντραυρους του μεγάρου.
Και το διάστημα που έχω DSLPhone δεν έχω χάσει την υπηρεσία πάνω από συνολικά κανα 4ωρο, θεωρώ καλό uptime.
Οσο για τα 121, 134, ας μην υπερβάλλουμε..
Feel free to attack the post. Do not feel free to attack the poster.
"If someone said to me that you can have three wishes, my first would have been to get into racing, my second to be in Formula 1, my third to drive for Ferrari" - Gilles Villeneuve
-
08-01-07, 14:48 Απάντηση: Vivodi: Από την απόλαυση στην κόλαση. #12
- Εγγραφή
- 14-04-2003
- Περιοχή
- Πολύδροσο Λακουβοχωρίου
- Ηλικία
- 53
- Μηνύματα
- 19.781
- Downloads
- 11
- Uploads
- 2
- Άρθρα
- 1
- Ταχύτητα
- 102400/10240
- ISP
- COSMOTE
- Router
- ZTE Speedport Entry 2i
- SNR / Attn
- 14.6(dB) / 6.2(dB)
-
08-01-07, 14:49 #13
Αρχικό μήνυμα από aroutis
121,134: Aναμονή: Μέγιστο 2' - Χρέωση: ΜΗΔΕΝ - NADA - ZERO
13880: Aναμονή: 10'-60' και ΑΓΙΟΣ Ο ΘΕΟΣ - Χρέωση: 0,054€/λεπτό (σχεδόν 2πλάσια από αστική)
-
08-01-07, 14:52 Απάντηση: Vivodi: Από την απόλαυση στην κόλαση. #14
- Εγγραφή
- 14-04-2003
- Περιοχή
- Πολύδροσο Λακουβοχωρίου
- Ηλικία
- 53
- Μηνύματα
- 19.781
- Downloads
- 11
- Uploads
- 2
- Άρθρα
- 1
- Ταχύτητα
- 102400/10240
- ISP
- COSMOTE
- Router
- ZTE Speedport Entry 2i
- SNR / Attn
- 14.6(dB) / 6.2(dB)
-
08-01-07, 15:21 Απάντηση: Vivodi: Από την απόλαυση στην κόλαση. #15
Feel free to attack the post. Do not feel free to attack the poster.
"If someone said to me that you can have three wishes, my first would have been to get into racing, my second to be in Formula 1, my third to drive for Ferrari" - Gilles Villeneuve
Παρόμοια Θέματα
-
Αντε πάλι από την αρχή... Κι άλλο πρόβλημα με την Vivodi....
Από Gigas στο φόρουμ ADSLΜηνύματα: 18Τελευταίο Μήνυμα: 12-12-07, 16:44 -
Παγώνει η Κόλαση: Η Dell ανακοινώνει συνεργασία με την AMD
Από aesir στο φόρουμ ΕιδήσειςΜηνύματα: 33Τελευταίο Μήνυμα: 18-08-06, 21:17 -
Ο χάκερ από την κόλαση...
Από yiapap στο φόρουμ The fun section...Μηνύματα: 18Τελευταίο Μήνυμα: 18-05-05, 14:17 -
Χάνω την γραμμή του ΟΤΕ αν φύγω από την Vivodi?
Από catfish στο φόρουμ ADSLΜηνύματα: 19Τελευταίο Μήνυμα: 09-04-05, 00:08 -
Vivodi: Συνολικός χρόνος από την αίτηση στην σύνδεση?
Από GP στο φόρουμ ADSLΜηνύματα: 283Τελευταίο Μήνυμα: 04-03-05, 20:51
Bookmarks