Με μία λέξη μπορεί να περιγραφεί το ακόλουθο:
ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ!!!
Ακόμα δεν το εχω ξεπληρώσει και δειτε τί επαθε το Speedstream μου:
Ενω εκανα καποιες τροποποιησεις στις ρυθμισεις και χρειαστηκε να το κανω reboot,το λαμπακι power εγινε μόνιμα κόκκινο και το ρουτερ δεν ξεκινα.
Συγκεκριμενα οπως γραφει το manual εχει συμβει power on self test error και ο ρουτερ εχει κλειδώσει!!! Reset δεν κανει τίποτα,απευθεινθειτε στο support της Efficient λέει...
Πριν λιγο εστειλα mail στην Efficient:
Καλά οχι οτι περιμένω βοήθεια, απλως για το αρχειο του φορουμ και για να "σας πω τον πόνο μου" το εγραψα!Dear Sir/Madam,
I own an Efficient Networks Speedstream 5400 router, that I bought two months ago, at my ADSL carrier's (Hellenic Telecoms Organization - OTE) local shop.
Everything was working perfectly, until yesterday, when I reboot my router after configuring some settings.Then the reboot task stopwatch "froze" at "1 sec"
indication and my router's pwr LED stayed to a solid red permanently! Αfterwards, no "life" sign is given!
To specify it:
> My WinXP Professional operating system, indicates periodically a pop-up balloon (at LAN connection icon of taskbar) that alternates steadily between "Local Area
Connection is now connected" and "A network cable is unplugged".
> pwr LED stays red, as said. Dsl LED is turns periodically green and enet LED blinks green according to the previous description.
> I can't connect to my router's web interface, nor ping its IP address.
I tried to reset my router, as manual describes, but without any result!
So what is your advice?
Note: I attach you a scanned view of router's bottom panel sticker, for a better reference.
Thanks, in advance
Το θέμα ειναι οτι δεν εχω και αποδειξη αγορας απο τον ΟΤΕ στα χερια μου (ή μάλλον εχω αλλα λέει jetspeed 500 και οχι Speedstram 5400...αφήστε το αλλη ιστορία)
Κλαψ!Κλαψ!
Εμφάνιση 1-15 από 24
-
21-07-04, 07:25 Power On Self Test (POST) error στο Speedstream 5400 #1
-
21-07-04, 17:00 #2
κάνε του καμια 10αριά ρεσετ το ένα μετα το άλλο, έτσι για δοκιμή
-
21-07-04, 20:01 #3
Mπα δε γίνεται τίποτα! Περιμένω e-mail απο την Efficient, αν και με βλέπω για νεο ρουτερ.
-
21-07-04, 20:12 #4
βγάλε όλα τα καλώδια απο πάνω πλην της τροφοδοσίας, καθώς και άστο πχ για 1-2 λεπτά χωρίς ρεύμα.
-
21-07-04, 20:42 #5
'Ολες τις "πατέντες" τις εχω δοκιμάσει... Μόνο στον παπά της ενοριας δεν το πήγα για να το ευλογήσει!
Το POST error ειναι πολύ απίθανη περίπτωση να συμβει σε καποιο router(μα τόσο γκαντεμης είμαι)
To θεμα είναι οτι δεν μπάινει και από telnet μπας και με καμια εντολή γινόταν τίποτα firmware reset!
Ούτε στο χειρότερο εχθρό σας να μην συμβει κάτι τέτοιο!!!
Ι'll keep you updated!
-
21-07-04, 23:01 #6
- Εγγραφή
- 22-09-2003
- Μηνύματα
- 81.756
- Downloads
- 218
- Uploads
- 48
- Άρθρα
- 6
- Τύπος
- VDSL2
- Ταχύτητα
- 204800/20480
- ISP
- Wind
- Router
- Technicolor DGA4130
- SNR / Attn
- 6(dB) / 2.8(dB)
- Path Level
- Interleaved
κάντου κανένα ευχέλαιο και μπορεί να φτιάξει.
αφού είναι μόνο 2 μηνών,μην κολλάς,την απόδειξη αγοράς και στο κατάστημα του οτε που το πήρες.
η εγγύηση είναι για ένα χρόνο,είναι υποχρεωμένοι να στο αλλάξουν.We'll build a fortress to keep them out and in a world gone silent I'll be your sound and if they try to hurt you I'll tear them down I'm always with you now....
I forgot that I might see, so many Beautiful things
everything that has a beginning has an end
See the mirror in your eyes-see the truth behind your lies-your lies are haunting me See the reason in your eyes-giving answer to the why- your eyes are haunting me
-
29-07-04, 00:38 #7
Λοιπόν ακούστε τη συνέχεια της ιστορίας για να ξέρετε πλέον τί hardware, ΔΕΝ θα αγοράζετε!
Mε βάση της οδηγίες του manual απέστειλα e-mail στο support@efficient.com, που έλεγε, περιμένωντας τάχα να μου πουν πώς θα λύσω το πρόβλημα!
Περιμένω ομως πάνω απο βδομάδα για απάντηση, τίποτα όμως...
Περνώντας ομως απο το site-ΤΣΑΝΤΙΡΙ τους (www.efficient.com), δεν ειχα δει πουθενά αυτό το e-mail, ουτε καποιο αλλο για support, οπότε "ψυλιάζομαι" μηπως το e-mail αυτό είναι "μαϊμού" και αποστελω νέο e-mail ,στο info@..., ρωτόντας τους ευγενικά αν "το μαγαζί ,δουλεύει ή έχει βαρέσει διάλυση"
Πέρνω λοιπόν (γρήγορα) αυτή τη φορά την καταπληκτική και απίστευτη απάντηση ότι δεν υπάρχει e-mail για οποιουδήποτε είδους support, παρά μονο τηλεφωνικό support!!!
Thanks for contacting Siemens Subscriber Networks, a division of Siemens ICN
(formerly Efficient Networks, Inc.)
Please contact our Technical Support team directly (see instructions below)
for help ...
Επειδή εχω "business class" router (ειμαι "πλουσιος" δλδ ), πρέπει να τα "σκάσω" νωρίτερα (45$), για να μπορώ να θέσω ενα και μοναδικο ερώτημα στο support
For our fee-based Router Support, (5400, 5660, 5667, 5800, 5900 & 6x series
products) call 877.820.0005. There are a few selections, for live Fee Based
Advance Router Support, select option 5. If you have a confirmed hardware
failure, select option 6. If you have an existing ticket created in the
last 9 days select option 3 and for our automated virtual agent select
option 2.
Δεν ξέρω τί πρέπει να κάνω τελικα (εκτος απο το να κλαίω τα 120 €υρουλάκια μου) και αν καταφέρω να το δώσω πίσω στον πΟΤε, έστω και χωρίς απόδειξη...
Aπο Σεπτεμβρη τώρα πια, γιατι ο Αυγουστος είναι μήνας "αποτοξίνωσης" για PCιά, ADSL κτλ 8) Προς το παρών εχω "ξεσκίσει" παλι τον ΕΠΑΚ
-
29-07-04, 01:24 #8
Δίδαγμα (κάτι που το έλεγα ανέκαθεν):
ΠΟΤΕ ADSL MODEM-ROUTER ΠΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ Ο πΟΤΕΕπιτέλους το ελάχιστο δυνατό, ευέλικτο, και ψηφιακό κράτος. Με διαρκή αξιολόγηση.
-
29-07-04, 01:42 #9Δίδαγμα (κάτι που το έλεγα ανέκαθεν):
ΠΟΤΕ ADSL MODEM-ROUTER ΠΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ Ο πΟΤΕ
Το πρόβλημα του del_ahmettt, είναι
Το θέμα ειναι οτι δεν εχω και αποδειξη αγορας απο τον ΟΤΕ στα χερια μου (ή μάλλον εχω αλλα λέει jetspeed 500 και οχι Speedstram 5400...αφήστε το αλλη ιστορία)
Κλαψ!Κλαψ!
-
29-07-04, 02:02 #10
Ασχετα με το πρόβλημά μου, θεωρητικά τωρα η Siemens Subscribers Networks (ή Εfficient Νetworks αλλιώς), δεν μπορεί να είναι τόσο μάπα (καπου διαβασα οτι ειναι Νο1 σε πωλήσεις broadband εξοπλισμού στην Β. Αμερική). Τωρα το προβλημα που εχω εγω, απ 'οτι φαινεται προκλήθηκε, επειδή την ώρα που εκανα reboot, το router πιθανόν είχε καποιο traffic (καπου στο Google βρήκα αυτη την εξήγηση και μου φαινεται λιγο λογική)!
To θέμα είναι γιατί ο ο πΟΤΕ, "φέρνει" εταιρείες που δεν υπάρχει δυνατότητα για κανένα support
Aφήστε την ιδιάζουσα δικη μου περίπτωση, αλλα αν είχα παρει κάποιο ακριβότερο μοντελο και χάλαγε μετα απο ενα χρόνο, τί θα γινοτανε Θα το πέταγα;
Ηθικό δίδαγμα: Ποτέ routers (και γενικά ακριβό hardware) από εταιρειες που δεν έχουν επίσημο εισαγωγέα/dealer στην Eλλάδα!
-
29-07-04, 02:08 #11Αρχικό μήνυμα από del_ahmettt
Μα Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ ROUTER ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ TRAFFIC ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΜΑΛΙΣΤΑ. ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ. ΝΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΕΙ TRAFFIC.
Είναι σαν να λές ότι πήρα έναν σωλήνα για νερό (χάλκινο) από τα υδραυλικά της γειτονιάς μου και προκλήθηκε πρόβλημα όταν του πέρασα νερό από μέσα.
Αυτή η εξήγηση σου φαίνεται επίσης λογική;Επιτέλους το ελάχιστο δυνατό, ευέλικτο, και ψηφιακό κράτος. Με διαρκή αξιολόγηση.
-
29-07-04, 02:19 #12
WAntilles ,ισως δεν το 'πα καλά! Τελοσπάντων ενας τύπος σε καποιο forum (στο dslreports.com, νομίζω) ελεγε ότι όταν πειράζουμε το configuration δεν πρεπει να εχει δραστηριότητα εξωτερικά στο Internet!
Φυσικα οταν πειραζουμε το configuration, αναπόφευκτα υπάρχει traffic μεταξύ PC - Router.
Δεν ξέρω τί να πω! :?
...Ναι αλλά οταν επισκεύαζεις το σωλήνα, κλείνεις την παροχή για να μην πλημμυρίσεις!
-
29-07-04, 08:28 #13
del_ahmettt, μήπως το LED είναι κόκκινο αλλά αναβοσβήνει κάθε 5-10'';
-
29-07-04, 08:33 #14
Επίσης δοκίμασε να το "δεις" με τις εντολές arp εδώ: http://www.dslreports.com/faq/6770
-
29-07-04, 19:00 #15del_ahmettt, μήπως το LED είναι κόκκινο αλλά αναβοσβήνει κάθε 5-10'';
Επίσης δοκίμασε να το "δεις" με τις εντολές arp εδώ: http://www.dslreports.com/faq/6770
Δοκιμασα νά το ξαναορίσω manual, να αντιστοιχίσω δλδ την ΜΑC του router μου τοσο στην εργοστασιακή ΙP (192.168.254.254), όσο και σε άλλη (πχ 10.0.0.1), αλλα τίποτα!
Το μόνο που κατάφερα είναι όταν κάνω ping, αντί να παίρνω το μήνυμα "destination net unreachable", παίρνω το μήνυμα "hardware error", που σημαίνει οτι καπως "ψιλοφαίνεται" το router.
Οταν ομως κανω restart τον υπολογιστή o ARP table, χάνεται και θελει πάλι ορισμα.
Tελοσπάντων, παιδιά ευχαριστώ για το ενδιαφέρον, αλλα δεν αξίζει να ασχολούμε αλλο!
Η μονη ελπίδα ειναι μήπως ποτε μπορεσω και βρώ το firmaware του, να το κανω flash με αυτό (εχω βρει και ενα σχετικό utility της Efficient, παλιό μεν ,αλλα πιστευω οτι μπορει να κανει και για μένα)
Παρόμοια Θέματα
-
[Siemens] Speedstream 5400 firmware?
Από giannis_lo στο φόρουμ ADSL & Broadband Hardware, routers και modems...Μηνύματα: 0Τελευταίο Μήνυμα: 21-03-08, 14:41 -
[Siemens] SpeedStream 5400
Από vaios06 στο φόρουμ ADSL & Broadband Hardware, routers και modems...Μηνύματα: 4Τελευταίο Μήνυμα: 25-03-07, 13:21 -
[Siemens] POST error σε Speedstream 5400 ("κόκκινο λαμπάκι") και τρόποι αντιμετώπισης
Από del_ahmettt στο φόρουμ ADSL & Broadband Hardware, routers και modems...Μηνύματα: 1Τελευταίο Μήνυμα: 23-03-07, 13:36 -
ανοιγμα emule ports στο speedstream 5400
Από koka στο φόρουμ Ed2kΜηνύματα: 2Τελευταίο Μήνυμα: 16-10-05, 10:57 -
[Siemens] Speedstream 5400
Από johann69 στο φόρουμ ADSL & Broadband Hardware, routers και modems...Μηνύματα: 2Τελευταίο Μήνυμα: 27-09-05, 11:25
Bookmarks