Εμφάνιση 1-5 από 5
  1. #1
    Εγγραφή
    26-09-2023
    Μηνύματα
    0
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    ISP
    ΟΤΕ Conn-x
    Καλησπέρα,

    Είμαι φοιτητής και προσφατα νοικιάσα σπίτι στην πολή οπου φοιτώ. Ιδού το προβλημα μου.
    Το σπίτι που νοικιάσαμε ηταν σε φαινομενικά καλή κατάσταση και καθώς ο μεσίτητς ήταν γνωστός γνωστού και εγγυήθηκε για τους ιδιοκτήτες προχωρήσαμε στην ενοκίαση του σπιτιού. Ωστόσο αρκετά γρήγορα διαπιστώσαμε μια πληθώρα προβλημάτων στο σπίτι για την οποία φυσικά κανείς δεν μας ενημέρωσε όπως, χαλασμένες πόρτες, ντουλάπια φαγωμένα και φουσκωμένα, καποιες κρυφές ρογμές, υδραυλικά θέματα κλπ Η ιδιοκτήτρια αρνήθηκε να κάνει καμία επισκευή λέγοντας πως αυτό είναι το σπίτι και αμα μας αρέσει, αν όχι να της πληρώσουμε όλα τα ενοικια και να φύγουμε. Πρόσφατα το πάτωμα, ξύλινο, έχει αρχίζει να τρίζει πάρα πολύ σε σημείο που επηρεάζει την ποιότητα ζωής μας, καθώς βρίσκεται σε σημεία ΄που περπαταμε συχνά όπως στο σαλόνι, στα υπνοδωμάτια, το χωλ προς το μπάνιο. Αν κάποιος σηκωθεί το βράσυ τις μισές φορές ο άλλος ξυπνάει. Στο παρελθόν κάναμε κάποιες επισκευές με δικά μας έξοδα αλλά έχουμε κουραστεί και χρειαζόμαστε καποια λύση. Το κόστος επισκευής πατώματος είναι μεγάλο ενώ το ίδιο ισχυέι και αν σπασουμε το συμβόλαιο. Τι μπορύμε να κάνουμε; Μέχρι στιγμής ήμαστα ντυπικοι στα ενοίκια.

  2. #2
    Εγγραφή
    03-06-2008
    Περιοχή
    Νέα Σμύρνη
    Μηνύματα
    432
    Downloads
    2
    Uploads
    0
    Τύπος
    FTTH
    Ταχύτητα
    102400/10240
    ISP
    COSMOTE
    Router
    Sercomm Speedport Plus 2
    Εγώ θέλω απλά να επισημάνω πως κακώς γράφτηκες σε ένα τεχνολογικό (κατά κύριο λόγο) forum μόνο και μόνο για να κάνεις μια τέτοια ερώτηση. Σε κάποιον δικηγόρο μάλλον έπρεπε να απευθυνθείς...

  3. #3
    Εγγραφή
    14-07-2003
    Περιοχή
    @ SNR Land
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    12.399
    Downloads
    19
    Uploads
    1
    Άρθρα
    1
    Τύπος
    VDSL2
    Ταχύτητα
    102400/10240
    ISP
    Wind
    Path Level