Είμαι κάτοχος ενός Opel Cadett 1.3 GLS sedan (75 PS) από το οποίο ήμουν και είμαι ευχαριστημένος.
Επειδή λόγω παλαιότητας ήλθε η ώρα για αντικατάσταση του, είμαι μεταξύ των =
1) OPEL CORSA Enjoy 1.4 (90 PS) 5-θυρο, με extra =
ESP Plus / Ηλεκτρονικός κλιματισμός / Θερμοανακλαστικο παρμπρίζ / Μεταλλικό χρώμα.
ΣΥΝΟΛΟ = 15. 500 ευρω
2) OPEL ASTRA Essentia 1.4 (90 PS) 5-θυρο, με extra = Μεταλλικό χρώμα.
ΣΥΝΟΛΟ = 16. 200 ευρω
3) OPEL ASTRA Essentia 1.6 (115 PS) 5-θυρο, με extra = Μεταλλικό χρώμα.
ΣΥΝΟΛΟ = 17. 000 ευρω
Δεν είμαι γκαζακιας, δίνω σημασία περισσότερο σε θέματα ασφάλειας (ενεργητική-παθητική).
Δεν κάνω μεγάλες διαδρομές, είναι για χρήση περισσότερο εντός πόλεως.
Το ASTRA σε 1.4 (90 PS) το βλέπω μάλλον μικρό σε ιπποδύναμη για αυτό το μοντέλο.
Θα ήθελα την γνώμη των φίλων που έχουν η γνωρίζουν καλά τα παραπάνω
αυτοκίνητα ( αν έχουν προβλήματα σε κάτι, αν είναι ευχαριστημένοι από αυτά).
Σας ευχαριστώ
Εμφάνιση 1-15 από 78
-
07-11-07, 09:33 ΑΓΟΡΑ ΝΕΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ OPEL (CORSA-ASTRA) #1
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος opener : 07-11-07 στις 09:36.
-
07-11-07, 10:54 Απάντηση: ΑΓΟΡΑ ΝΕΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ OPEL (CORSA-ASTRA) #2
Πριν από λίγους μήνες πήρα το GTC 1.4 Sport.
Σε γενικές γραμμές μπορώ να πω ότι είμαι ευχαριστημένος. Είναι αρκετά οικονομικό εντός πόλης, χωρίς να έχει παρουσιάσει κάτι. Σε ταξίδι εκτός πόλης, θα το χαρακτήριζα επαρκές, χωρίς πολλά πολλά.
Στα αρνητικά θα τοποθετούσα τον σχεδιασμό των καθισμάτων, τα οποία είναι λίγο κουραστικά (τουλάχιστο σε αυτή την έκδοση - δεν ξέρω για τις άλλες).
Επειδή είναι το τρίτο Astra που παίρνω (1.4 Sport του 98, 1.8 Coupe Bertone του 2001 και 1.4 Sport GTC του 2007), μπορώ να πω ότι το τελευταίο είναι και το πιο "ουδέτερο".
Αν, όπως λες, θέλεις να το χρησιμοποιείς εντός πόλης πιο πολύ, προτίμησε το Corsa. Μικρότερος όγκος, μεγαλύτερη οικονομία, καλύτερες επιδόσεις. Προσπάθησε μόνο να μάθεις από ήδη κατόχους τα προβλήματα του (γιατί πάντοτε κάθε καινούριο μοντέλο όλο κάτι βγάζει - το καλό του ASTRA είναι ότι είναι δουλεμένο δυο χρόνια+ ήδη).
Διευκρίνηση: Το τελευταίο ASTRA 1.4 έχει ως διαφορά με τον προκάτοχο του την αλλαγή στο σχεδιασμό μάσκας και φωτιστικών, και standard ESP, τίποτα άλλο...
Ελπίζω να βοήθησα λίγο...
-
07-11-07, 23:16 Απάντηση: ΑΓΟΡΑ ΝΕΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ OPEL (CORSA-ASTRA) #3
Astra 1.6 να έχεις και λίγο παραπάνω "σκάφος" από το κουβαδάκι (με ότι συνεπάγεται αυτό) και λίγο γκάζι παραπάνω να αισθάνεσαι ότι οδηγείς αμάξι
Intel i5 3570K / Intel Q9550 / Intel i3 / Intel Celeron G530 / Amd P-320 / AMD Sempron 2600+ / Intel Atom / AMD Athlon 2200+ / XBOX Media Center
Using windows 7 and Debian Linux
-
07-11-07, 23:39 Απάντηση: ΑΓΟΡΑ ΝΕΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ OPEL (CORSA-ASTRA) #4
Αν σκέφτεσαι το Corsa, να πας να το κάνεις test drive πρίν αγοράσεις.
Το έχει η γυναίκα μου εδώ και 6 μήνες και έχω φαγωθεί να το πουλήσει και να πάρει άλλο σε αυτή τη κατηγορία. Δόξα το Θεό, τόσα υπάρχουνε.
Ο λόγος; Το τιμόνι του είναι υπερβολικά ελαφρύ και σου φέρνει μία εντελώς ασαφή αίσθηση του δρόμου. Το αποτέλεσμα είναι όταν προσπαθείς να κάνεις μία μικρή διόρθωση με το τιμόνι στη πορεία, το αυτοκίνητο αντιδρά απότομα με μεγάλη διόρθωση.
Εντάξει, αυτό μπορεί να το παραβλέπεις όταν οδηγείς ήρεμα και με χαμηλή ταχύτητα στη πόλη. Νομίζω όμως πως όταν πηγαίνεις με μεγάλη ταχύτητα ή όταν χρειαστεί να αντιδράσεις σε κάποιο απρόοπτο, η συμπεριφορά του αυτοκινήτου είναι επικίνδυνη.
Μόνο για αυτό, και χωρίς να αναφερθώ σε κανένα άλλο χαρακτηριστικό του Corsa, θα σου έλεγα ΜΑΚΡΙΑ
-
08-11-07, 00:32 Απάντηση: ΑΓΟΡΑ ΝΕΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ OPEL (CORSA-ASTRA) #5
@ vagelisabatzis,
Σε ευχαριστώ πολύ για άμεση απόκριση.
Σχετικά με τα γραφομενα σου, και στο Astra και Corsa από τα λίγα που και εγώ πρόσεξα αμέσως στα καθίσματα (που είναι περίπου παρόμοια) ότι είναι σκληρά και το ύφασμα όχι και το καλύτερο, ρώτησα για καλύτερη ποιότητα αλλά μου είπαν ότι δεν υπάρχει.
Στο δίλημμα που έχω μεταξύ Astra ( + περισσότερος χώρος, - χειρότερες επιδόσεις)
και Corsa (- μικρότερος χώρος, + καλύτερες επιδόσεις) μάλλον κλίνω στο Corsa, γιατί το Astra στο 1.4, με την χρήση του αιρ-κοντισιον μάλλον θα πέφτει πολύ, η παω στο Astra 1.6
Αλλά όπως λες και εσύ πρέπει να βρω κάτοχο του για να μάθω αν έχει κάποιο πρόβλημα γι αυτό και άνοιξα και αυτό το θέμα εδώ.
@skyliner34,
Μα τόσο μεγάλη είναι η διαφορά τους?
Για Astra στο 1.9 ευχαριστώ για την πρόταση, αλλά δεν ενδιαφέρομαι.
@ Green Dragon,
Θα το κοιτάξω σίγουρα αυτό που λες, ειναι πολυ σοβαρο,
ειδικά για μένα μιας που στο Cadett που έχω το τιμόνι είναι τελείως μηχανικό.
Να σημειώσω ότι, φίλος μου που είχε το LANCIA Dedra 1.8 (το οποίο είχα οδηγήσει και εγώ πολύ) και πρόσφατα αγόρασε το FORD Focus 1.6 μου έλεγε για το τιμόνι του Focus (σε σχέση με το Dedra) σχεδόν αυτά που μου λες για το τιμόνι του Corsa.
Σας ευχαριστω ολους.Τελευταία επεξεργασία από το μέλος opener : 08-11-07 στις 00:33.
-
08-11-07, 00:49 Απάντηση: ΑΓΟΡΑ ΝΕΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ OPEL (CORSA-ASTRA) #6
Φιλε μου αν θες να με ακουσεις μεινε μακρια απο Opel.
Δεν εχει καμια απολυτως σχεση με το Cadett που εχεις, καμια απολυτως.
Τωρα πως το ξερω και σου λεω μακρια;
Ειμαι στο τεχνικο κοματι εταιριας μακρομισθωσεως αυτοκινητων. Παρακολουθω τις βλαβες ολων των αυτοκινητων, μεσα απο ενα δειγμα πανω απο 10.000 αυτοκινητα. Επισης βλεπω το κοστος ανταλλακτιων, τοσο μηχανικων οσο και φανοποιειας.
Αυτη την στιγμη δεν υπαρχει πιο ζημιαρικο αμαξι απο το Astra. Επισης ειναι αν οχι το ακριβοτερο ενα απο τα φωτια σε ανταλλακτικα, μερικα ξεφευγουν τοσο που BMW, Mercedes φανταζουν πολυ φθηνα μπροστα τους.
Πηγαινε και ρωτα ποσο εχει ενας προφυλακτηρας, ενα φαναρι, ενας κομπλε καθρεπτης (που αμα χασεις το κατω μερος του πρεπει να παρεις ολοκληρο το σωμα αντι ενα τριγωνακι).
Καθε παρτιδα Asta παρουσιαζει και ενα νεο προβλημα, χοντρο. (καδενα, κοκορακια, αντλιες νερου (σπαει το σωληνακι της), υπερβολικη καταναλωση λαδιου, εγκεφαλο διαχειρισης ηλεκτρονικων (για φωτα/κορνα/κλειδαριες/ιμμομπιλαϊζερ/αεροσκους/κτλ), πολλαπλασιαστες, κλειδι μηχανης χαλαει το ιμμομπιλαϊζερ, μοτερ καθρεπτη και οτι αλλο θες).
Ειναι απο τα αμαξια που θα σε αφησουν στον δρομο και συμμαχος σου η ΕΛΠΑ.
Σε οδηγηση παντως ειναι πολυ καλο. Κρατημα, ευσταθεια, φρεναρισμα, καθισματα/θεση οδηγησης, ανετο, κτλ.
Τωρα για το corsa (c`mon ) τι να σου πω...ειναι αμαξι αυτο;
Εκεινα που δεν παρουσιαζουν βλαβες ειναι τα Hyundai και ολα τα Γιαπωνεζικα. Ακομα και οι Corolla made in Turkey ειναι τερας αξιοπιστιας. Τα νεα Auris δεν εχουν δειξει καποιο δειγμα αλλά ειναι πολυ νωρις ακομα.
Ολα αυτα βεβαια ειναι τελειως αχρηστα σε οδηγηση.
Παντως η ποιοτητα των μοντελων που πρωτοπαρουσιαστηκαν μετα το 2003 εχει πεσει παρα πολυ σε ολες τις μαρκες.
Σχεδον ολα τα Focus προβλημα με τον σωληνα υδραυλικου τιμονιου. Μερικα και με την αντλια (αφου χαλαει λογω οτι το κινεις καμποσο με σπασμενο σωληνα).
ΕΛΠΑ παντα.Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Patentman : 08-11-07 στις 00:54.
-
09-11-07, 09:58 Απάντηση: ΑΓΟΡΑ ΝΕΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ OPEL (CORSA-ASTRA) #7
Σε ευχαριστω πολυ για τις πληροφοριες.
Σωστη η παρατηρηση σου, το μεγαλο λαθος μου ειναι που θεωρουσα δεδομενο οτι η αξιοπιστια του
παλαιου μοντελλου θα συνεχιζοταν και στα νεωτερα.
Μιας και λογω εργασιας ξερεις τα πραγματα απο μεσα, τι γνωμη εχεις για τα VW Polo & Golf ?
(σε συγκριση με τα OPEL Corsa & Astra).
Μηπως πρεπει να κοιταξω προς τα εκει?
Κατι ακομη, στο παραπανω που γραφεις, εννοεις αχρηστα σε οδηγηση σε συγκριση με τα Ευρωπαικα?Τελευταία επεξεργασία από το μέλος opener : 09-11-07 στις 10:07.
-
09-11-07, 10:06 Απάντηση: ΑΓΟΡΑ ΝΕΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ OPEL (CORSA-ASTRA) #8
-
09-11-07, 10:25 Απάντηση: ΑΓΟΡΑ ΝΕΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ OPEL (CORSA-ASTRA) #9
Συμφωνω 100% με Patentman.
Λοιπον:
Ερχεται καινουριο Golf τελη του 2008, και καινουριο Astra τελη του 2009 αρχες 2010.
Το Golf αλλαζει 2 χρονια νωριτερα απο τα αρχικα σχεδια, γιατι η κατασκευη του ειναι ασυμφορη για τη VW, και χρονοβορα (52ωρες).
Τα παραπανω αυτοκινητα εχουν δωσει στοιχεια αναξιοπιστιας και προσωπικα θα τα απεφευγα.
Αν δεν εισαι κατοικος Αθηνας-θεσσαλονικης προτεινω με τα χιλια, diesel μοτερ.
Τσεκαρε και το Toyota Auris, μιας και βγηκε το 2007 ειναι φρεσκο, καλυτερο, και χωρις καμμια αμφιβολια οτι πιο αξιοπιστο υπαρχει στη κατηγορια. Τη καλυτερη βαθμολογια παθητικης ασφαλεια EuroNCAP, τα πιο δυνατα φρενα, αριστη ποιοτητα κυλισης κλπ. Φυσικα ειναι οικονομικο απο αποψη καταναλωσης οπως ολα τα Toyota, αλλα το κοστος κτησης ποναει. Τα ανταλλακτικα της Toyota ειναι τα φθηνοτερα, σε σχεση με τον ανταγωνισμο, κατι που και ο Patentman θα στο επιβεβαιωσει. Γενικα τα running costs ενος Toyota ειναι χαμηλοτατα.
Αν θες βενζινη, προτεινω ανετα το 1,6. To πιο δυνατο και οικονομικο μοτερ της κατηγοριας. Μεταβλητος χρονισμος και βυθιση βαλβιδων και στους δυο εκκεντροφορους (εισαγωγης/εξαγωγης). 124αλογα.Τελευταία επεξεργασία από το μέλος netlag : 09-11-07 στις 10:31.
Antec P280 | beQuiet S9-700 | Arctic Liquid Freezer II 240 | MSI X470 Gaming Pro Max | R9 5900X | 3600CL16 32GB | RTX3070 | XPG8200Pro | ROG PG258Q
-
09-11-07, 13:38 Απάντηση: ΑΓΟΡΑ ΝΕΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ OPEL (CORSA-ASTRA) #10
Αν το θες κυρίως για πόλη νομίζω ότι το corsa είναι το καλύτερο απτα 3 λόγω μικρότερο ογκου, οπως επίσης έχει και καλύτερες επιδοσεις λογο μικροτερου βάρους.
Τώρα όσο αφορά αξιοπιστία βλάβες προβλήματα κτλ. Καταρχάς όλα τα Opel έχουν 6 χρόνια εγγυηση μηχανικά μέρη. Υστερα , πως εξηγειται "αρχηστα" και "προβληματικά" αυτοκινητα όπως τα καινούρια Opel να πουλάνε τόσο πολύ, και ειδικά το opel corsa που είναι 1ο σε πωλήσεις στην Ελλάδα εδώ και 10 μήνες σταθερά! Μοντέλα με τόσα προβλήματα στην αξιοπιστία όπως λεει ο φίλος patentman, πολύ γρήγορα έχουν άμεσο αρνητικό αντίκτυπο στις πωλήσεις, έτσι δεν είναι?
Nα πω τέλος ότι στην εταιρία που εργάζομαι σχεδόν όλα τα εταιρικά αυτοκινητα των πωλητών είναι astra!
Αν μου επιτρέπεις και μία ένσταση σ'αυτό που λες "Δεν είμαι γκαζακιας, δίνω σημασία περισσότερο σε θέματα ασφάλειας (ενεργητική-παθητική)". Ενεργητική και παθητική ασφάλεια είναι 2 ενετελώς διαφορετικά πράγματα.
Λέγοντας "παθητική ασφάλεια" εννοούμε ότι σου προσφέρει το αμάξι για προστασία ΑΦΟΥ τρακάρεις(ζώνες αεροσακοι κτλ). Ενεργητική ασφάλεια σημαίνει ΑΚΡΙΒΩΣ το αντίθετο δηλαδή όλα τα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου που συμβάλουν στο ΝΑ ΜΗΝ τρακάρεις.Δηλαδή ο δυνατός κινητηρας(ειδικά οι ρεπριζ για γρήγορες και ασφαλείς προσπεράσεις) ,τα καλά φρένα και το καλό στήσιμο δεν έχουν να κάνουν με το αν εισαι "γκαζάκιας" οπως λες, αλλά με το αν σ'ενδιαφέρει περισσοτερο η ενεργητική από την παθητική ασφάλεια."Electric power is everywhere present in unlimited quantities and can drive the world's machinery without the need of coal, oil, gas, or any other of the common fuels."
Nikola Tesla
Discover the facts: http://www.free-energy-info.com/
-
09-11-07, 13:52 Απάντηση: ΑΓΟΡΑ ΝΕΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ OPEL (CORSA-ASTRA) #11
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος opener : 09-11-07 στις 13:55.
-
09-11-07, 14:06 Απάντηση: ΑΓΟΡΑ ΝΕΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ OPEL (CORSA-ASTRA) #12
Tότε φίλε μου, λυπάμαι, αλλά νομίζω ότι και τα 3 που αναφέρεις, λιγο πολύ "σερνονται"!
Μπορεί κάποτε οι 90 και 100 ίπποι όπως και 12-15 κιλά ροπής που δίνουν οι σύγχρονοι 1400-1600 ατμοσφαιρικοι κινητήρες, να αρκούσαν για αξιοποπρεπή ενεργητική ασφάλεια, αλλά σήμερα, με τα 1200-1300 κιλά που φτάσαν να ζυγίζουν πλέον όλα τα αυτοκινητα μικρομεσαιας κατηγορίας (εξαιτίας κυρίως της... παθητικής ασφάλειας με τις μπάρες και τους παρα πολλους αεροσακους...) προσφέρουν επιδοσεις χειρότερες από τα παλιά 1200άρια!
Με βάση λοιόν το αυξημένο βάρος των συγχρονων αυτοκινητων η "χρυσή" τομή για μένα είναι αυτοκίνητα όπως τα corsa gsi ή το astra 1.6T. Και οχι τόσο για τα άλογα, αλλά κυρίως για τη μεγάλη ροπή που σου δίνουν από τα χαμηλά, που πρακτικά σημαίνει δυνατότητα να οδηγάς μεν γρήγορα,αλλά και με ασφάλεια και οικονομικά αλλά και ξεκούραστα,(=χωρίς ν'αλλάζεις συνεχώς ταχυτήτες)!"Electric power is everywhere present in unlimited quantities and can drive the world's machinery without the need of coal, oil, gas, or any other of the common fuels."
Nikola Tesla
Discover the facts: http://www.free-energy-info.com/
-
09-11-07, 16:27 Απάντηση: ΑΓΟΡΑ ΝΕΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ OPEL (CORSA-ASTRA) #13
Ρίξε μια ματιά στο παρακάτω λινκ, τα ανεξάρτητα συνεργεία στην γερμανία έκαναν μια έρευνα
για τις ζημιές που παρουσιάζουν συγκεκριμένες μάρκες αυτοκινήτων....προσέξτε την διαφορά του YARIS με τα υπόλοιπα μοντέλα.....είναι φοβερό
http://www.tanea.gr//Article.aspx?d=...oNEA&spid=1412
Εγώ πάντως έχω ένα Νissan Micra 1996 μοντέλο στα 1000 κυβικά και έχω γυρίσει όλη την ελλάδα και το βάζω και στους χωματόδρομους στα βουνά....γιατί κάποια πράγματα είναι σχετικά
-
09-11-07, 17:59 Απάντηση: ΑΓΟΡΑ ΝΕΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ OPEL (CORSA-ASTRA) #14
και η Honda λεει οτι εχει 7 χρονια εγγυηση, αλλα στην ουσια ειναι 3χρονια (εργοστασιακα) για ολα τα μηχανικα μερη, και 4 (της ελληνικης αντιπροσωπειας) για μερικα μηχανικα μερη.
Το ιδιο και η Fiat με 2+3.
Τα 6 χρονια Opel, δεν ξερω τι ειναι, αλλα πρεπει να το ψαξεις.
στην Toyota θα παρεις 6 χρονια ή 180000 χλμ, οτι συμβει πρωτο, εργοστασιακα παντα, για ολα τα μηχανικα μερη.
Η Opel μπορει να πουλαει πολυ, αλλα το οτι πουλαει μια εταιρεια πολυ δεν σημαινει οτι ειναι αξιοπιστη. Στην Ελλαδα νουμερο 1 σε πωλησεις ειναι η Toyota και νουμερο 2 η Opel. Τριτη η VW. Πριν 10 χρονια, στη πρωτη θεση ηταν η μαλλον αναξιοπιστη FIAT.
Παγκοσμιως, το τριτο τριμηνο του 2007 εκλεισε με πρωτη τη GM (θυγατρικη της ειναι η Opel) με 7,06εκατομμυρια οχηματα και δευτερη την Toyota με 7,05 εκατομμυρια οχηματα.
Το θεμα ειναι οτι η GM εχει 20 brands ενω η Toyota 3, (toyota,lexus,scion).
Η αξιοπιστια ειναι ενας τομεας που κοιτανε οι αγοραστες. Κοιτανε ομως και αλλα πραγματα. Τιμη, καταναλωση, παθητικη ασφαλεια, εξωτερικη σχεδιαση κλπ. Ακομα και τα χρηματοδοτικα των εταιρειων παιζουν μεγαλο ρολο στις πωλησεις.
Antec P280 | beQuiet S9-700 | Arctic Liquid Freezer II 240 | MSI X470 Gaming Pro Max | R9 5900X | 3600CL16 32GB | RTX3070 | XPG8200Pro | ROG PG258Q
-
09-11-07, 18:48 Απάντηση: ΑΓΟΡΑ ΝΕΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ OPEL (CORSA-ASTRA) #15
Αυτο που ειπες συμβαινει:
Τωρα αν σου πω οτι μεγαλη εταιρια του χωρου βρισκεται στο κοματι των αυτοκινητων Opel και δινει τρελα νουμερα αυτοκινητων σε μακροχρονια μισθωση αλλά δεν εχει κανενα τετοιο στον στολο Rent-a-Car τι θα πεις;
Νομιζεις ειναι τυχαιο;
Νομιζεις οτι ειναι τυχαιο οτι ολα τα Rent-a-Car εχουν Hyundai? Και μην σε ξεγελαει το κοστος κτησης, με τρελες εκπτωσεις σχεδον ολα το ιδιο κανουν...
Εχεις δει σε αλλο αυτοκινητο να κανει 500 ευρω ο προφυλακτηρας; Πιο ακριβος απο μια Mercedes SLK?
Εχεις δει σε αλλο αυτοκινητο να μενεις με τον λεβιε ταχυτητων στο χερι;
Τοσο σε Astra οσο και σε Corsa (δεν ξερω ακομα για το καινουριο) σπαει η πλαστικη φωλια και βγαινει ο λεβιες...
Μιλαμε αυτη η μαρκα εχει τεραστια προβληματα. ΜΑΚΡΙΑ.
VW Group-> πολλαπλασιαστες, γρυλοι παραθυρων, θελει συχνο καθαρισμα πεταλουδας γκαζιου, υπερβολικη καταναλωση λαδιου και κατι ψιλο βαλβιδες θερμοκρασιας/στοπ/κτλ. Αυτα ειναι τα κυρια προβληματα με την καταναλωση λαδιου να διαφερει απο παρτιδα σε παρτιδα.
Σε σχεση με τα Opel χιλιες φορες καλυτερα.
Ειπαμε Γιαπωνεζικα και Κορεατικα καλυτερα σε θεματα αξιοπιστιας, δεν ξερουν τι θα πει βλαβη, πονουν σε ποιοτητα οδηγησης, το αντιθετο ισχυει για τα Ευρωπαϊκα.
Παρόμοια Θέματα
-
Συναγερμός αυτοκινήτου? (opel corsa)
Από sculper στο φόρουμ Εκτός θέματοςΜηνύματα: 3Τελευταίο Μήνυμα: 03-05-08, 12:03 -
opel corsa opc:να το πάρω?
Από ikonsgr στο φόρουμ Εκτός θέματοςΜηνύματα: 57Τελευταίο Μήνυμα: 19-03-08, 19:42 -
opel corsa ή mazda2;
Από adok13 στο φόρουμ Εκτός θέματοςΜηνύματα: 32Τελευταίο Μήνυμα: 13-12-07, 08:14 -
Αγορα Νεου Αυτοκινητου 1600cc
Από jefferson στο φόρουμ Εκτός θέματοςΜηνύματα: 8Τελευταίο Μήνυμα: 11-11-07, 17:34
Bookmarks