Σελ. 6 από 10 ΠρώτηΠρώτη ... 45678 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση 76-90 από 141

Θέμα: Crysis(SP review)

  1. #76
    Εγγραφή
    13-04-2005
    Περιοχή
    Athena
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    213
    Downloads
    3
    Uploads
    0
    Άλλο recommended και άλλο να φτιάχτηκε το παιχνίδι για διπύρηνο...

    Μέχρι στιγμής πολύ λίγα παιχνίδια έχουν φτιάχτει για διπύρηνους και νομίζω πως κανένα δεν έχει φτιαχτεί για τετραπύρηνο...

    Η λογική λέει ότι στο (πολυπύρηνο) μέλλον οι εταιρίες θα φτιάχνουν τα παιχνίδια τους έτσι ώστε να ξεζουμίζουν όλους τους πυρήνες... Μέχρι τότε, όσον αφορά τα παιχνιδία, μας ενδιαφέρει η ταχύτητα και όχι το σύνολο των πυρήνων γιατί όπως είπα και πριν πολύ απλά 1 core χρησιμοποιεί το παιχνίδι...

  2. #77
    Εγγραφή
    20-06-2007
    Περιοχή
    Chicago, Illinois
    Ηλικία
    32
    Μηνύματα
    30.648
    Downloads
    96
    Uploads
    25
    Άρθρα
    14
    Τύπος
    FTTH
    Ταχύτητα
    1 Gbps
    ISP
    Nova
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από John_Fystikis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Με το συμπάθειο αλλά αυτό που λες είναι ολίγον τι πατάτα...
    Καθόλου φίλε μου .

    Εφ'όσων το παιχνίδι δεν υποστηρίζει τεχνολογία Quad core
    n-Core για την ακρίβεια . Το Demo μόνο dual core

    δεν έχει λογική η σκέψη ότι αφού έχει να κάνει 4 processes ανα καρέ τότε θα κάνει ένα process κάθε πυρήνας και έτσι θα είναι ταχύτερο... Στο quad και στο Core 2 DUO οι έξτρα πυρήνες δουλευούν σε multitasking. Αν δλδ κάνεις ταυτόχρονα browsing, έχεις WMP, τρέχεις Photoshop και φτίαχνεις και ένα divX τότε θα φανεί ο τετραπύρηνος.
    Αν είναι φτιαγμενο για πολυπύρηνο το προγραμμα , μια χαρα θα τρεξει καλύτερα με τετραπυρηνο .

    [Χοντρικά]
    Ετσι το Crysis θα αποδώσει καλύτερα σε έναν Core Duo 3.00ghz παρά στον Quad Q6600 2.4 γιατί τα processes θα γίνουν από ένα core και στις 2 περιπτώσεις. Απλά στον Core 2 Duo θα γίνει με ταχύτητα 3.00ghz (και θα "κάθεται" ένας πυρήνας) ενώ στον quad θα γίνει με ταχύτητα 2.4ghz (και θα κάθονται 3 πυρήνες). Ολα αυτά προφανώς αλλάζουν αν το παιχνίδι υποστηρίζει τεχνολογία Core 2 Duo ή Quad. Τότε θα είναι σε θέση να εκμεταλλευτεί και τους άλλους πυρήνες που σε κανονικές συνθήκες "τεμπελιάζουν"...
    Ενας Core ?Σε διπύρηνους ?
    Ενας Core ?Σε τετραπύρηνους ?

    Ενα software φτιαγμένο για multicore CPUs θα χρησιμοποιεί 1core ?
    Πανω σε SMP λειτουργικό ?

    Μην λες πατάτες φίλε μου
    Dies, died, will die.
    Lived, lives, will live.

  3. #78
    Εγγραφή
    01-10-2007
    Περιοχή
    Αθηνα\Βυρωνας
    Μηνύματα
    976
    Downloads
    6
    Uploads
    1
    Τύπος
    ADSL2+
    Ταχύτητα
    1300/1023
    ISP
    Forthnet
    DSLAM
    Forthnet - ΒΥΡΩΝΑΣ
    Router
    Speedport +
    εχει μαχη αποψε!!!!

  4. #79
    Εγγραφή
    20-06-2007
    Περιοχή
    Chicago, Illinois
    Ηλικία
    32
    Μηνύματα
    30.648
    Downloads
    96
    Uploads
    25
    Άρθρα
    14
    Τύπος
    FTTH
    Ταχύτητα
    1 Gbps
    ISP
    Nova
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από glxalex Εμφάνιση μηνυμάτων
    εχει μαχη αποψε!!!!
    Μα , μιλαει για α-λειτουργικές συνθήκες και έλειψη υποστήριξης δύο πυρήνων σε

    1)Software φτιαγμένο τουλαχιστον για multicore , όχι HTT (μην τα μπερδεψει κανείς αυτά )
    2)OS SMP capable ( οχι όσο τα Linux βεβαια αλλα εκεί δεν τρεχει Crysis )
    Dies, died, will die.
    Lived, lives, will live.

  5. #80
    Εγγραφή
    13-04-2005
    Περιοχή
    Athena
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    213
    Downloads
    3
    Uploads
    0
    Αρχικά να πω ότι έχεις δίκιο αναφορικά με το Crysis.

    Είχα άποψη επι του θέματος μόνο απ'το Demo τo οποίο (έπειτα από ένα γκουγκλάρισμα) είδα ότι μόνο αυτό ΔΕΝ υποστηρίζει multiThreading στην Full Version υποστηρίζεται κανονικά..

    Το παιχνίδι πρέπει να είναι απ'τα πρώτα που εκμεταλλεύεται όλα τα cores. Πρέπει να είναι μετρημένα στα δάκτυλα τα παιχνίδια αυτα. Ότι έχω πει παραπάνω είναι σωστό αν μιλάμε για την συντριπτική πλειοψηφία των σημερινών παιχνιδιών

    Εχει δει κανείς καμιά λίστα με τα παιχνίδια για multi cores να δούμε τι παίζει?
    Τελευταία επεξεργασία από το μέλος alestros : 20-01-08 στις 03:33.

  6. #81
    Εγγραφή
    20-06-2007
    Περιοχή
    Chicago, Illinois
    Ηλικία
    32
    Μηνύματα
    30.648
    Downloads
    96
    Uploads
    25
    Άρθρα
    14
    Τύπος
    FTTH
    Ταχύτητα
    1 Gbps
    ISP
    Nova
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από John_Fystikis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αρχικά να πω ότι έχεις δίκιο αναφορικά με το Crysis.

    Είχα άποψη επι του θέματος μόνο απ'το Demo τo οποίο (έπειτα από ένα γκουγκλάρισμα) είδα ότι ΔΕΝ υποστηρίζει multiThreading εν αντιθέση με τη Full Version!

    Το παιχνίδι πρέπει να είναι απ'τα πρώτα που εκμεταλλεύεται όλα τα cores. Πρέπει να είναι μετρημένα στα δάκτυλα τα παιχνίδια που υποστηρίζουν multithead. Ότι έχω πει παραπάνω είναι σωστό αν μιλάμε για την συντριπτική πλειοψηφία των σημερινών παιχνιδιών

    Εχει δει άραγε κανείς καμιά λίστα με τα παιχνίδια για multi cores?
    Sorry γιατί με μπέρδεψες ?

    Multithreading θες να πεις ή hyper threading ?

    Γιατί ένα OS είναι multithreading ή ένα προγραμμα που τρεχει το ίδιο instance παραπανω από μία φορες (π.χ. f@h )

    Ηyper Threading είναι τεχνολογία CPU Intel .
    Dies, died, will die.
    Lived, lives, will live.

  7. #82
    Εγγραφή
    01-10-2007
    Περιοχή
    Αθηνα\Βυρωνας
    Μηνύματα
    976
    Downloads
    6
    Uploads
    1
    Τύπος
    ADSL2+
    Ταχύτητα
    1300/1023
    ISP
    Forthnet
    DSLAM
    Forthnet - ΒΥΡΩΝΑΣ
    Router
    Speedport +
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από flamelab Εμφάνιση μηνυμάτων
    Sorry γιατί με μπέρδεψες ?

    Multithreading θες να πεις ή hyper threading ?
    me too!!

  8. #83
    Εγγραφή
    13-04-2005
    Περιοχή
    Athena
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    213
    Downloads
    3
    Uploads
    0
    Τι είναι αυτό που δεν καταλαβένετε??

    Όταν μιλάμε για πυρήνες και αξιοποίηση τους στο gaming μιλάμε για multithreading.. Υπάρχουν single-thread παιχνίδια (τα περισσότερα), υπάρχουν κάποια dual-thread παιχνίδια, υπάρχει και το crisys το οποίο δεν ξέρω πόσα-thread είναι.

    The ability of an operating system to execute different parts of a program, called threads, simultaneously. The programmer must carefully design the program in such a way that all the threads can run at the same time without interfering with each other.

    Είναι θέμα προγραμματισμού το κατα πόσο θα χρησιμοποιούνται τα επιμέρους cores (και από το λειτουργικό αλλά και απ'το επιμέρους πρόγραμμα). Ναι μεν τα Vista έχουν πολύ καλύτερες multithread ικανότητες απ'τα XP αλλά παίζει ρόλο και o προγραμματισμούς του παιχνιδιού.


    Το παρακάτω quote είναι από συνέντευξη σε υπάλληλο της Crytek

    Will Crysis support some kind of thread branching so it can theoretically support an unlimited amount of cores?

    The engine doesn’t currently support the kind of thread batching which would scale to an unlimited amount of cores. For a small number of cores it’s proved more suitable to use a parallelization technique where individual tasks, such as physics, sound, particle calculations etc. are performed in parallel.



    -----------------------------


    While there are a few real world applications that take advantage of this processors multi-threaded power, most do not. In theoretical tests, the quad core runs away with the competition, but in reality it's a give and take. Now that the QX6700 is upon us, more software development companies will start taking advantage of multiple cores and then the processors will excel.

    We did try to round up some applications that took advantage of multiple cores, but please realize that dual-core and multi-threaded applications are still becoming popular. In the future we will likely see greater gains from more than two cores, but for now, well, it's the real world.



    Γι'αυτό ο Ε6850 ρίχνει ξύλο στoν Q6600 σε single-thread 3D games.

    Δείτε και κάνα συγκριτικό http://www.xbitlabs.com/articles/cpu...0_8.html#sect0
    Τελευταία επεξεργασία από το μέλος alestros : 20-01-08 στις 14:51.

  9. #84
    Εγγραφή
    21-01-2008
    Ηλικία
    37
    Μηνύματα
    27
    Downloads
    1
    Uploads
    0
    Τύπος
    ADSL
    Ταχύτητα
    1024/256
    ISP
    Forthnet
    DSLAM
    ΟΤΕ - ΣΚΑΓΙΟΠΟΥΛΕΙΟ
    Router
    LinksysWAG200G AnnexA
    SNR / Attn
    28db(dB) / 11db(dB)
    πολυ καλο παιχνιδι μεχρι στιγμισ αλλα για να εχω μια ποιο ολοκληρομαινι αποψη βοηθηστε με να ξεκολησω...
    εχω κολησει στην αρχη... απελευθερωσα τουσ ομηρουσ και τωρα με παει σε ενα σπιτι οπου δεν μπορω να κανω τιποτα....
    μπορει καποιοσ αν εχει την καλοσηνη
    ευχαριστω ρε παιδεσ

  10. #85
    Εγγραφή
    28-01-2004
    Περιοχή
    Παγκρατι - Αθηνα
    Μηνύματα
    3.611
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Ταχύτητα
    15.996/935
    ISP
    Net One
    Router
    Speedtouch 780WL
    SNR / Attn
    9,5(dB) / 21,5(dB)
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από liolios2857 Εμφάνιση μηνυμάτων
    πολυ καλο παιχνιδι μεχρι στιγμισ αλλα για να εχω μια ποιο ολοκληρομαινι αποψη βοηθηστε με να ξεκολησω...
    εχω κολησει στην αρχη... απελευθερωσα τουσ ομηρουσ και τωρα με παει σε ενα σπιτι οπου δεν μπορω να κανω τιποτα....
    μπορει καποιοσ αν εχει την καλοσηνη
    ευχαριστω ρε παιδεσ
    Σε ενα δωματιο στον 1ο οροφο ειναι μια ομηρος (αν λεμε για το ιδιο σημειο)
    Τελευταία επεξεργασία από το μέλος dantouan : 21-01-08 στις 04:11.

  11. #86
    Εγγραφή
    21-01-2008
    Ηλικία
    37
    Μηνύματα
    27
    Downloads
    1
    Uploads
    0
    Τύπος
    ADSL
    Ταχύτητα
    1024/256
    ISP
    Forthnet
    DSLAM
    ΟΤΕ - ΣΚΑΓΙΟΠΟΥΛΕΙΟ
    Router
    LinksysWAG200G AnnexA
    SNR / Attn
    28db(dB) / 11db(dB)
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από dantouan Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σε ενα δωματιο στον 1ο οροφο ειναι μια ομηρος (αν λεμε για το ιδιο σημειο)
    το κανα αυτο...
    μετα με παει σε ενα σπιτι με ενα συντριβανι απεξς και με μια αφισα στον τοιχο...
    εκει δεν κσερω τι να κανω...

  12. #87
    Εγγραφή
    04-05-2007
    Περιοχή
    ΚΥΠΡΟ
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    14.446
    Downloads
    7
    Uploads
    0
    Τύπος
    FTTH
    Ταχύτητα
    102400/10240
    ISP
    CYTA CYPRUS
    Router
    Technicolor TG799vn v2
    Path Level
    Interleaved
    Σχετικά με τα multicores που λέτε, εγώ θυμάμαι κάποιο άλλο μέλος εδώ μέσα που έλεγε ότι το Crysis του έτρεχε πολύ καλύτερα στο 2πύρηνο σύστημά του παρά στο 4πύρηνο που είχε επίσης.
    Οπότε ό,τι και να υποστηρίζει, στην πράξη μόνο μέχρι 2πύρηνο έχει νόημα να το τρέχεις.
    Ryzen PC:3600x@4.550Ghz, Gigabyte Aorus x570 mobo, MSI 6700xt, G.Skill Trident Z 3733 15-14-14-1T
    Oneplus 9 Pro 8/128gb: Rooted, OOS Android 14
    OnePlus WATCH 2: WEAR OS 4
    Blackview Tab 11 Tablet 8/128gb: Android 11
    Amazon Firestick: 4k max

  13. #88
    Εγγραφή
    05-05-2006
    Μηνύματα
    30
    Downloads
    6
    Uploads
    0
    Τύπος
    ADSL2+ Forthnet Full
    Ταχύτητα
    12333/1021
    ISP
    Forthnet
    DSLAM
    Forthnet - ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ
    Router
    LINKSYS wag354g
    SNR / Attn
    6 db(dB) / 35(dB)
    το κανα αυτο...
    μετα με παει σε ενα σπιτι με ενα συντριβανι απεξς και με μια αφισα στον τοιχο...
    εκει δεν κσερω τι να κανω...
    φιλε μου και εγω εψαχνα για λιγο μεχρι που πηρα το ποταμακι αναποδα και χρησιμοποιωντας
    λιγη υπερδυναμη ανεβαινεις και πας κοντρα στο ποταμι απο το δρομακι δεξια πανω και ειναι
    γεματο σχιστοματηδες.Μετα γινεται της Κορεας.
    Τελευταία επεξεργασία από το μέλος dantouan : 23-01-08 στις 03:04.


    Η ΓΗ ΓΥΡΙΖΕΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΖΑΛΙΖΟΜΑΙ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΤΕΒΩ

  14. #89
    Εγγραφή
    01-11-2007
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    431
    Downloads
    3
    Uploads
    0
    DSLAM
    Wind - ΔΑΓΚΛΗΣ
    Σύνδεσα το λαπτοπ με μια 22'' LCD LG. Ακόμα και σε low χαρακτηριστικά, το παιχνίδι είναι απίστευτο. Αντάξιο του Far Cry. Ένας καλός λόγος να αγοράσω καινούργιο σύστημα... ;-)
    "Μόνο το σύμπαν και η ανθρώπινη ηλιθιότητα δεν έχουν όρια. Και για το σύμπαν δεν είμαι απολύτως πεπεισμένος."
    Albert Einstein

  15. #90
    Εγγραφή
    22-02-2005
    Περιοχή
    Ν. Ηράκλειο
    Μηνύματα
    493
    Downloads
    8
    Uploads
    0
    Ταχύτητα
    11700/1023 (εκεί γύ
    ISP
    Conn-x OTE/Otenet
    DSLAM
    ΟΤΕ - Ν. ΗΡΑΚΛΕΙΟ
    Router
    Draytek Vigor 2710Vn
    Γενικά, το παιχνίδι είναι το κάτι άλλο από πλευράς γραφικών. Μιλάμε για σχεδόν φωτορεαλιστικό περιβάλλον. Με το δικό μου μηχάνημα (Athlon 64 x2 4800+ με 2GB DDR μνήμη και μία καινούργια 8800GT σε ΧΡ) πιάνω γύρω στο 27-35 fps, χωρίς ΑΑ και με ένα φτιαγμένο autoexec.cfg. Βέβαια τα frames πεφτουν αρκετά (γύρω στα 17-22) στην τελική μάχη όπου γίνεται χαμός από εχθρούς, μάχες και εκρήξεις, αλλά εκεί ακριβώς... ΚΑΘΕ μηχάνημα γονατίζει και το το μόνο που μου αρκεί σε αυτό το σημείο είναι το παιχνίδι να παραμένει playable και να μην έχουμε απλά ένα.. slide show !!!!

    Όσο για το φίλο πιο πάνω που... χάθηκε, προτείνω να τσεκάρει συνεχώς το πράσινο βέλος στο χάρτη στα αριστερά, που αντιστοιχεί με την πορεία που πρέπει να ακολουθήσει. Έτσι με τίποτα δεν θα χάσει τον προσανατολισμό του.

    Επίσης σημειώνω ότι λόγω του σχεδιασμού του χάρτη του παιχνιδιού, κάποιος μπορεί να φτάσει στο σημείο της αποστολής και από διαφορετικούς δρόμους. Όπως για παράδειγμα, σ' ένα οχυρό των κορεατών όπου είναι χτισμένο ακριβώς δίπλα σ' ένα γκρεμό με ένα ποτάμι. Μπορεί είτε να πάει από το δρόμο (χωρίς ποτέ να δει το ποτάμι), είτε να πάει από την πίσω πλευρά όπου θα φτάσει στο γκρεμό (υπάρχει εκεί μία φυλασσόμενη γέφυρα διαλυμένη που θεωρητικά ενώνει τον γκρεμό με το στρατόπεδο) και να... πηδήξει στο ποτάμι και να πάει από την απέναντι όχθη να με ένα παράδρομο να ανεβεί στο βουνό να να βγει στην κεντρική είσοδο του στρατοπέδου από την άλλη πλευρά).

    Γενικά το παιχνίδι λόγω γραφικών, το έχω τελειώσει ήδη.. τρεις φορές και δε λέω ακομη να το κάνω uninstall !!!!
    Τελευταία επεξεργασία από το μέλος nickvog : 11-02-08 στις 14:14.


    MONEY MAKES THE WORLD GO ROUND...

Σελ. 6 από 10 ΠρώτηΠρώτη ... 45678 ... ΤελευταίαΤελευταία

Παρόμοια Θέματα

  1. Crysis: εγκεφαλικό!
    Από Frealaf στο φόρουμ Games και Online Gaming
    Μηνύματα: 751
    Τελευταίο Μήνυμα: 28-08-08, 21:46
  2. Crysis on low
    Από KIT-XDestroyerGR στο φόρουμ Games και Online Gaming
    Μηνύματα: 5
    Τελευταίο Μήνυμα: 07-05-08, 23:07
  3. ...CRYSIS...
    Από GOUMOU στο φόρουμ Games και Online Gaming
    Μηνύματα: 11
    Τελευταίο Μήνυμα: 26-05-07, 21:42

Tags για αυτό το Θέμα

Bookmarks

Bookmarks

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα
  • Δεν μπορείτε να αναρτήσετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
  •  
  • Τα BB code είναι σε λειτουργία
  • Τα Smilies είναι σε λειτουργία
  • Το [IMG] είναι σε λειτουργία
  • Το [VIDEO] είναι σε λειτουργία
  • Το HTML είναι εκτός λειτουργίας