Άλλο recommended και άλλο να φτιάχτηκε το παιχνίδι για διπύρηνο...
Μέχρι στιγμής πολύ λίγα παιχνίδια έχουν φτιάχτει για διπύρηνους και νομίζω πως κανένα δεν έχει φτιαχτεί για τετραπύρηνο...
Η λογική λέει ότι στο (πολυπύρηνο) μέλλον οι εταιρίες θα φτιάχνουν τα παιχνίδια τους έτσι ώστε να ξεζουμίζουν όλους τους πυρήνες... Μέχρι τότε, όσον αφορά τα παιχνιδία, μας ενδιαφέρει η ταχύτητα και όχι το σύνολο των πυρήνων γιατί όπως είπα και πριν πολύ απλά 1 core χρησιμοποιεί το παιχνίδι...
Εμφάνιση 76-90 από 141
Θέμα: Crysis(SP review)
-
19-01-08, 22:46 Απάντηση: Crysis(SP review) #76
-
20-01-08, 01:14 Απάντηση: Crysis(SP review) #77
- Εγγραφή
- 20-06-2007
- Περιοχή
- Chicago, Illinois
- Ηλικία
- 32
- Μηνύματα
- 30.648
- Downloads
- 96
- Uploads
- 25
- Άρθρα
- 14
- Τύπος
- FTTH
- Ταχύτητα
- 1 Gbps
- ISP
- Nova
Καθόλου φίλε μου .
Εφ'όσων το παιχνίδι δεν υποστηρίζει τεχνολογία Quad core
δεν έχει λογική η σκέψη ότι αφού έχει να κάνει 4 processes ανα καρέ τότε θα κάνει ένα process κάθε πυρήνας και έτσι θα είναι ταχύτερο... Στο quad και στο Core 2 DUO οι έξτρα πυρήνες δουλευούν σε multitasking. Αν δλδ κάνεις ταυτόχρονα browsing, έχεις WMP, τρέχεις Photoshop και φτίαχνεις και ένα divX τότε θα φανεί ο τετραπύρηνος.
[Χοντρικά]
Ετσι το Crysis θα αποδώσει καλύτερα σε έναν Core Duo 3.00ghz παρά στον Quad Q6600 2.4 γιατί τα processes θα γίνουν από ένα core και στις 2 περιπτώσεις. Απλά στον Core 2 Duo θα γίνει με ταχύτητα 3.00ghz (και θα "κάθεται" ένας πυρήνας) ενώ στον quad θα γίνει με ταχύτητα 2.4ghz (και θα κάθονται 3 πυρήνες). Ολα αυτά προφανώς αλλάζουν αν το παιχνίδι υποστηρίζει τεχνολογία Core 2 Duo ή Quad. Τότε θα είναι σε θέση να εκμεταλλευτεί και τους άλλους πυρήνες που σε κανονικές συνθήκες "τεμπελιάζουν"...
Ενας Core ?Σε τετραπύρηνους ?
Ενα software φτιαγμένο για multicore CPUs θα χρησιμοποιεί 1core ?
Πανω σε SMP λειτουργικό ?
Μην λες πατάτες φίλε μουDies, died, will die.
Lived, lives, will live.
-
20-01-08, 01:22 Απάντηση: Crysis(SP review) #78
-
20-01-08, 01:25 Απάντηση: Crysis(SP review) #79
- Εγγραφή
- 20-06-2007
- Περιοχή
- Chicago, Illinois
- Ηλικία
- 32
- Μηνύματα
- 30.648
- Downloads
- 96
- Uploads
- 25
- Άρθρα
- 14
- Τύπος
- FTTH
- Ταχύτητα
- 1 Gbps
- ISP
- Nova
Dies, died, will die.
Lived, lives, will live.
-
20-01-08, 03:26 Απάντηση: Crysis(SP review) #80
Αρχικά να πω ότι έχεις δίκιο αναφορικά με το Crysis.
Είχα άποψη επι του θέματος μόνο απ'το Demo τo οποίο (έπειτα από ένα γκουγκλάρισμα) είδα ότι μόνο αυτό ΔΕΝ υποστηρίζει multiThreading στην Full Version υποστηρίζεται κανονικά..
Το παιχνίδι πρέπει να είναι απ'τα πρώτα που εκμεταλλεύεται όλα τα cores. Πρέπει να είναι μετρημένα στα δάκτυλα τα παιχνίδια αυτα. Ότι έχω πει παραπάνω είναι σωστό αν μιλάμε για την συντριπτική πλειοψηφία των σημερινών παιχνιδιών
Εχει δει κανείς καμιά λίστα με τα παιχνίδια για multi cores να δούμε τι παίζει?Τελευταία επεξεργασία από το μέλος alestros : 20-01-08 στις 03:33.
-
20-01-08, 03:30 Απάντηση: Crysis(SP review) #81
- Εγγραφή
- 20-06-2007
- Περιοχή
- Chicago, Illinois
- Ηλικία
- 32
- Μηνύματα
- 30.648
- Downloads
- 96
- Uploads
- 25
- Άρθρα
- 14
- Τύπος
- FTTH
- Ταχύτητα
- 1 Gbps
- ISP
- Nova
Dies, died, will die.
Lived, lives, will live.
-
20-01-08, 03:39 Απάντηση: Crysis(SP review) #82
-
20-01-08, 14:21 Απάντηση: Crysis(SP review) #83
Τι είναι αυτό που δεν καταλαβένετε??
Όταν μιλάμε για πυρήνες και αξιοποίηση τους στο gaming μιλάμε για multithreading.. Υπάρχουν single-thread παιχνίδια (τα περισσότερα), υπάρχουν κάποια dual-thread παιχνίδια, υπάρχει και το crisys το οποίο δεν ξέρω πόσα-thread είναι.
The ability of an operating system to execute different parts of a program, called threads, simultaneously. The programmer must carefully design the program in such a way that all the threads can run at the same time without interfering with each other.
Είναι θέμα προγραμματισμού το κατα πόσο θα χρησιμοποιούνται τα επιμέρους cores (και από το λειτουργικό αλλά και απ'το επιμέρους πρόγραμμα). Ναι μεν τα Vista έχουν πολύ καλύτερες multithread ικανότητες απ'τα XP αλλά παίζει ρόλο και o προγραμματισμούς του παιχνιδιού.
Το παρακάτω quote είναι από συνέντευξη σε υπάλληλο της Crytek
Will Crysis support some kind of thread branching so it can theoretically support an unlimited amount of cores?
The engine doesn’t currently support the kind of thread batching which would scale to an unlimited amount of cores. For a small number of cores it’s proved more suitable to use a parallelization technique where individual tasks, such as physics, sound, particle calculations etc. are performed in parallel.
-----------------------------
While there are a few real world applications that take advantage of this processors multi-threaded power, most do not. In theoretical tests, the quad core runs away with the competition, but in reality it's a give and take. Now that the QX6700 is upon us, more software development companies will start taking advantage of multiple cores and then the processors will excel.
We did try to round up some applications that took advantage of multiple cores, but please realize that dual-core and multi-threaded applications are still becoming popular. In the future we will likely see greater gains from more than two cores, but for now, well, it's the real world.
Γι'αυτό ο Ε6850 ρίχνει ξύλο στoν Q6600 σε single-thread 3D games.
Δείτε και κάνα συγκριτικό http://www.xbitlabs.com/articles/cpu...0_8.html#sect0Τελευταία επεξεργασία από το μέλος alestros : 20-01-08 στις 14:51.
-
21-01-08, 01:32 Απάντηση: Crysis(SP review) #84
πολυ καλο παιχνιδι μεχρι στιγμισ αλλα για να εχω μια ποιο ολοκληρομαινι αποψη βοηθηστε με να ξεκολησω...
εχω κολησει στην αρχη... απελευθερωσα τουσ ομηρουσ και τωρα με παει σε ενα σπιτι οπου δεν μπορω να κανω τιποτα....
μπορει καποιοσ αν εχει την καλοσηνη
ευχαριστω ρε παιδεσ
-
21-01-08, 04:11 Απάντηση: Crysis(SP review) #85
-
21-01-08, 17:45 Απάντηση: Crysis(SP review) #86
-
22-01-08, 13:28 Απάντηση: Crysis(SP review) #87
Σχετικά με τα multicores που λέτε, εγώ θυμάμαι κάποιο άλλο μέλος εδώ μέσα που έλεγε ότι το Crysis του έτρεχε πολύ καλύτερα στο 2πύρηνο σύστημά του παρά στο 4πύρηνο που είχε επίσης.
Οπότε ό,τι και να υποστηρίζει, στην πράξη μόνο μέχρι 2πύρηνο έχει νόημα να το τρέχεις.Ryzen PC:3600x@4.550Ghz, Gigabyte Aorus x570 mobo, MSI 6700xt, G.Skill Trident Z 3733 15-14-14-1T
Oneplus 9 Pro 8/128gb: Rooted, OOS Android 14
OnePlus WATCH 2: WEAR OS 4
Blackview Tab 11 Tablet 8/128gb: Android 11
Amazon Firestick: 4k max
-
22-01-08, 16:53 Απάντηση: Crysis(SP review) #88το κανα αυτο...
μετα με παει σε ενα σπιτι με ενα συντριβανι απεξς και με μια αφισα στον τοιχο...
εκει δεν κσερω τι να κανω...
λιγη υπερδυναμη ανεβαινεις και πας κοντρα στο ποταμι απο το δρομακι δεξια πανω και ειναι
γεματο σχιστοματηδες.Μετα γινεται της Κορεας.Τελευταία επεξεργασία από το μέλος dantouan : 23-01-08 στις 03:04.
Η ΓΗ ΓΥΡΙΖΕΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΖΑΛΙΖΟΜΑΙ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΤΕΒΩ
-
11-02-08, 13:01 Απάντηση: Crysis(SP review) #89
Σύνδεσα το λαπτοπ με μια 22'' LCD LG. Ακόμα και σε low χαρακτηριστικά, το παιχνίδι είναι απίστευτο. Αντάξιο του Far Cry. Ένας καλός λόγος να αγοράσω καινούργιο σύστημα... ;-)
"Μόνο το σύμπαν και η ανθρώπινη ηλιθιότητα δεν έχουν όρια. Και για το σύμπαν δεν είμαι απολύτως πεπεισμένος."
Albert Einstein
-
11-02-08, 14:12 Απάντηση: Crysis(SP review) #90
Γενικά, το παιχνίδι είναι το κάτι άλλο από πλευράς γραφικών. Μιλάμε για σχεδόν φωτορεαλιστικό περιβάλλον. Με το δικό μου μηχάνημα (Athlon 64 x2 4800+ με 2GB DDR μνήμη και μία καινούργια 8800GT σε ΧΡ) πιάνω γύρω στο 27-35 fps, χωρίς ΑΑ και με ένα φτιαγμένο autoexec.cfg. Βέβαια τα frames πεφτουν αρκετά (γύρω στα 17-22) στην τελική μάχη όπου γίνεται χαμός από εχθρούς, μάχες και εκρήξεις, αλλά εκεί ακριβώς... ΚΑΘΕ μηχάνημα γονατίζει και το το μόνο που μου αρκεί σε αυτό το σημείο είναι το παιχνίδι να παραμένει playable και να μην έχουμε απλά ένα.. slide show !!!!
Όσο για το φίλο πιο πάνω που... χάθηκε, προτείνω να τσεκάρει συνεχώς το πράσινο βέλος στο χάρτη στα αριστερά, που αντιστοιχεί με την πορεία που πρέπει να ακολουθήσει. Έτσι με τίποτα δεν θα χάσει τον προσανατολισμό του.
Επίσης σημειώνω ότι λόγω του σχεδιασμού του χάρτη του παιχνιδιού, κάποιος μπορεί να φτάσει στο σημείο της αποστολής και από διαφορετικούς δρόμους. Όπως για παράδειγμα, σ' ένα οχυρό των κορεατών όπου είναι χτισμένο ακριβώς δίπλα σ' ένα γκρεμό με ένα ποτάμι. Μπορεί είτε να πάει από το δρόμο (χωρίς ποτέ να δει το ποτάμι), είτε να πάει από την πίσω πλευρά όπου θα φτάσει στο γκρεμό (υπάρχει εκεί μία φυλασσόμενη γέφυρα διαλυμένη που θεωρητικά ενώνει τον γκρεμό με το στρατόπεδο) και να... πηδήξει στο ποτάμι και να πάει από την απέναντι όχθη να με ένα παράδρομο να ανεβεί στο βουνό να να βγει στην κεντρική είσοδο του στρατοπέδου από την άλλη πλευρά).
Γενικά το παιχνίδι λόγω γραφικών, το έχω τελειώσει ήδη.. τρεις φορές και δε λέω ακομη να το κάνω uninstall !!!!Τελευταία επεξεργασία από το μέλος nickvog : 11-02-08 στις 14:14.
MONEY MAKES THE WORLD GO ROUND...
Παρόμοια Θέματα
-
Crysis: εγκεφαλικό!
Από Frealaf στο φόρουμ Games και Online GamingΜηνύματα: 751Τελευταίο Μήνυμα: 28-08-08, 21:46 -
Crysis on low
Από KIT-XDestroyerGR στο φόρουμ Games και Online GamingΜηνύματα: 5Τελευταίο Μήνυμα: 07-05-08, 23:07 -
...CRYSIS...
Από GOUMOU στο φόρουμ Games και Online GamingΜηνύματα: 11Τελευταίο Μήνυμα: 26-05-07, 21:42
Bookmarks