Εμφάνιση 1-5 από 5
  1. #1
    Καλημέρα σε όλους.

    Θέλω να ρωτήσω το εξής:
    Έχω έναν σκληρό δίσκο HDD SATA II 1TB Seagate.
    Θέλω να τον χρησιμοποιήσω ως εξωτερικό, δηλαδή δεν θέλω να τον έχω μέσα στο κουτί.
    Ωστόσο δεν έχω πρόβλημα να έχω το κουτί ανοιχτό και να βγαίνει από εκεί ένα καλώδιο που θα συνδέω το σκληρό δίσκο κάθε φορά που τον χρειάζομαι για backup.
    Μπορείτε να μου πείτε τι καλώδιο ή καλώδια χρειάζομαι και που να τα συνδέσω;
    Είμαι άσχετος! Ειδικά με τους SATA

    Ευχαριστώ

  2. #2
    Εγγραφή
    26-10-2007
    Περιοχή
    Χαϊδάρι
    Μηνύματα
    5.789
    Downloads
    1
    Uploads
    0
    Τύπος
    Other / Άλλο
    Router
    TL-WA5210G --> ΦΡΙΤΣ
    Αν τον συνδέεις στο κουτί κάθε φορά που θέλεις να τον λειτουργήσεις, τότε δεν χρειάζεσαι κάποιο διαφορετικό καλώδιο από αυτά που χρησιμοποιείς όταν τον συνδέεις και τον έχεις τοποθετημένο μόνιμα μέσα στο κουτί. Άρα τα καλώδια υπάρχουν ήδη. Βέβαια η σύνδεση και αποσύνδεση θα πρέπει να γίνεται με τον υπολογιστή κλειστό, ενώ μπορείς να χρησιμοποιήσεις και μια θύρα 5.25" στην πρόσοψη για εύκολη πρόσβαση, όπως φαίνεται στο μηχάνημα παρακάτω όπου το καπάκι που λείπει μπροστά έχει αφαιρεθεί για να γίνεται σύνδεση δίσκων (IDE) εκεί, όπως φαίνεται και από τα σχετικά καλώδια μέσα στην τρύπα.





    Αν τελικά κάνεις κάτι ανάλογο με το παραπάνω, πρέπει να προσέξεις όταν έχεις το δίσκο σου εκεί μέσα, να μην ακουμπήσει κάποια ηλεκτρική επαφή της πλακέτας (στο κάτω μέρος του δίσκου) με τα μεταλλικά μέρη του υπολογιστή, μπορείς π.χ να βάλεις κάτω από το δίσκο μια πλαστική θήκη από CD, και εκεί πάνω να ακουμπήσεις το δίσκο σου όσο βρίσκεται μέσα στην τρύπα και λειτουργεί, δια παν ενδεχόμενο.
    Ότι δεν υπάρχει, δεν χαλάει.

  3. #3
    Εγγραφή
    15-12-2003
    Περιοχή
    ΧΟΛΑΡΓΟΣ
    Ηλικία
    64
    Μηνύματα
    828
    Downloads
    8
    Uploads
    1
    Τύπος
    FTTH
    Ταχύτητα
    300/30
    ISP
    COSMOTE
    DSLAM
    Ο.Τ.Ε. - ΧΟΛΑΡΓΟΣ
    Router
    FRITZ!Box 7530