Σελ. 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση 1-15 από 27
  1. #1
    Εγγραφή
    14-01-2007
    Μηνύματα
    303
    Downloads
    2
    Uploads
    0
    ISP
    Ok
    Καλησπέρα παιδιά,
    είμαι μαθητής της Β Λυκείου σε γενικό λύκειο και εδώ και καιρό προσπαθώ να αποφασίσω τι θα ήθελα να σπουδάσω. Νομίζω πως θα με ενδιέφερε κάτι που να έχει να κάνει με κατασκευή και "συντήρηση" δικτύων (συγγνώμη για τους όρους που χρησιοποιώ, ξέρω ελάχιστα σχετικά με τα δίκτυα, απλά πιστεύω πως θα με ενδιέφερε να επεκτείνω τις γνώσεις μου και -γιατί όχι, ούτως ή άλλως αυτός έιναι και ο κύριος σκοπός- να το κάνω επάγγελμα.
    Τι έχετε να μου προτείνετε?

    (Πιστεύω πως θα μου άρεσε κάτι τέτοιο: ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ, ΒΟΛΟΣ
    Τμήμα Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών, Τηλεπικοινωνιών και Δικτύων
    Τομέας Σημάτων, Τηλεπικοινωνιών και Δικτύων (ΣΤ)


    Δεν ξέρω αν θα μπορούσε κάποιος να μου εξηγησει τα καθήκοντα ενός Μηχανικού Τηλεπικοινωνιακών Συστημάτων και Δικτύων (Network Systems and Data Communications)

    Ευχαριστώ

  2. #2
    Εγγραφή
    22-09-2005
    Περιοχή
    Triandria City - Salonika!
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    2.134
    Downloads
    7
    Uploads
    0
    Τύπος
    ADSL OTE
    Ταχύτητα
    14490/1019
    ISP
    OTEnet
    DSLAM
    Ο.Τ.Ε. - ΤΟΥΜΠΑΣ
    Router
    USR9108A
    SNR / Attn
    6.8(dB) / 33(dB)
    Μη πας στο Βόλο (όχι ότι δεν είναι τέλεια σαν πόλη... π.χ. τσιπουρααααααααα) γιατί δεν τους αναγνωρίζει το T.E.E. ή γενικά οι άλλοι ηλεκτρολόγοι δεν τους έχουν σε υπόληψη. Να πας Α.Π.Θ., Μετσόβιο, Ξάνθη ή Πάτρα. Για ηλεκτρολόγος πάντα.


    "Το λουφάρειν εστί φιλοσοφείν"

  3. #3
    Εγγραφή
    24-04-2006
    Μηνύματα
    273
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Το συγκεκριμένο τμήμα είναι σχετικό καινούργιο, και ακολουθεί την κυρίαρχη λογική των τελευταίων χρόνων, με διαρκή κατάτμημη των γνωστικών αντικειμένων.