Εμφάνιση 1-6 από 6
  1. #1
    Εγγραφή
    02-11-2008
    Περιοχή
    Patra
    Ηλικία
    36
    Μηνύματα
    16
    Downloads
    2
    Uploads
    0
    Τύπος
    ADSL2+ Forthnet Shared
    Ταχύτητα
    1024/256
    ISP
    Forthnet
    DSLAM
    Forthnet - ΣΚΑΓΙΟΠΟΥΛΕΙΟ
    Γεια σας και καλή χρονια σε όλους,

    Είμαι φοιτητής της Πάτρας και απο αμέλεια μου δεν είχα ψάξει για τον ποιο κατάλληλο ISP που να παρέχει ελκυστικές προσφορές Internet με αποτέλεσμα να έχω κολλήσει στην Forthnet. Προβλήματα με το δίκτυο της γενικά δεν έχω, απλώς θα προτιμούσα να πληρώνω τα ίδια χρήματα για 8Mbps σύνδεση μέσω της δράσης Δίοδος αλλά δεν ξέρω την ποιότητα του Internet που θα μου προσφέρουν. Έχω ακούσει δίαφορες απόψεις πάνω στο θέμα αυτο άλλες θετικές και άλλες εντελώς αρνητικές με αποτέλεσμα να έχω μπερδευτεί.

    Αν με ρωτούσατε 1 χρονο πριν θα σας έλεγα οτι 1000 φορές να έμενα στην Forthnet αφού όσοι φίλοι μου είχαν ConnX είχαν πολλά προβλήματα όπως μικρές d/u ταχύτητες, ping που ξεπέρναγε τα 1500 ms συνεχεί disconnects κτλ κτλ...

    Τώρα είμαι στο δείλλημα: Να παραμείνω στην Forthnet με το 1MB/s, με τα ίδια χρήματα να πάω στο φοιτητικό του ΟΤΕ και να έχω έως 8MB/s ή με 24euros να πάω HOL που μου δίνει φοιτητικό με ταχύτητες έως 24Mb/s. To Dslam μου είναι 6Km μακριά.

    Μπορεί κάποιος που μένει στην Πάτρα να με βοηθήσει ή γενικά να μου πείτε απο πού μπορω να βρώ πληροφορίες για τα ιδιόκτητα δίκτυα? Ενημερωτικά αναφέρω πως δεν διατίθεμαι να βγάλω το τηλέφωνο απο τον ΟΤΕ. Ευχαριστώ εκ των προταίρων.

    P.S. α)Γιατί η ταχύτητα του Internet που μπορεί να έχει κάποιος εξαρτάται απο την αποσταση του απο το DSLam? Υποτίθεται πως γι'αυτον τον λόγω χρησιμοποιούνται οι οπτικές ίνες.
    β) Πρωτού απαντήσετε θα ήταν αναγκαίο να έχετε υπ'όψην σας πως το Internet το χρησιμοποιώ κυρίως για On-Line gaming και συνεχές Download οπότε απαιτώ απο τον πάροχο που θα μου προτείνετε λίγα disconnects και όσο το δυνατόν μεγαλύτερες ταχύτητες.

  2. #2
    Εγγραφή
    01-07-2006