Σελ. 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση 1-15 από 21

Θέμα: Προβλημα

  1. #1
    Μολις πριν απο λιγο, εχω ζητησει ολες τις ηχογραφημενες κλησεις που εχω κανει στην εταιρια απο συγκεκριμενη ημερομηνια. Να δω ποτε θα στειλουν το cd?...
    Λοιπον υπαρχει προβλημα με την εταιρια και δεν ξερω αν εχει την διαθεση να το λυσει.
    Για μια γραμμη που ειμαι υπευθυνος ριξαν το φταιξιμο στον ΟΤΕ. Για μια αλλη ειπανε αλλα αντι αλλων. (γι 'αυτο ζητησα τις συνομιλιες). Για την Τριτη (οντας CYTA=50 ευρω) ενεργοποιηση ζητανε αποδεικτικο διευθυνσης για μεταβαση σε αλλο προγραμμα (ενω λειτουργει με ΜΟΝΟ με CYTA).

    ΕΛΕΟΣ δηλαδη....


    ΥΓ. Ειπα να μη στειλω για τα μικροπροβληματα τα αλλα εφυγαν τα προ... (βλ....α)

  2. #2
    Εγγραφή
    12-08-2006
    Περιοχή
    Néa Smírni, Athens - Greece.
    Ηλικία
    37
    Μηνύματα
    1.309
    Downloads
    11
    Uploads
    0
    Τύπος
    FTTH
    Ταχύτητα
    ↓ 1 Gbps ↑ 100 Mbps
    ISP
    COSMOTE Fiber
    Router
    FRITZ!Box 5530 Fiber
    ε!???

    Να μας δοσεις να καταλαβουμε το προβλημα!?

  3. #3
    Εγγραφή
    23-08-2006
    Περιοχή
    Ν. ΠΕΛΛΑ
    Μηνύματα
    279
    Downloads
    12
    Uploads
    0
    Τύπος
    ADSL2+
    Ταχύτητα
    509 Kbps Up 4093 Kbps.Dow
    ISP
    Cyta Ελλάς Vodafone
    DSLAM
    Cyta Hellas - Ν. ΠΕΛΛΑ
    Router
    ΖΤΕ ZXHN H267A
    SNR / Attn
    27 d(dB) / 18 d(dB)
    Path Level
    Interleaved
    ......
    Τελευταία επεξεργασία από το μέλος filipoy : 09-11-09 στις 20:58.
    __________________



    ..::Φιλικα::..
    Filipoy
    ..::Frequent Member::..

  4. #4
    Εγγραφή
    25-07-2006
    Μηνύματα
    345
    Downloads
    4
    Uploads
    0
    Τύπος
    ADSL2+
    Ταχύτητα
    8192/1024
    ISP
    Cyta Hellas
    DSLAM
    Cyta Hellas - ΚΟΖΑΝΗ
    SNR / Attn
    6(dB) / 29(dB)
    Path Level
    Interleaved
    Πραγματικά δεν έχουμε καταλάβει πιο είναι ακριβώς το προβλημά σου. Δώσε παραπάνω πληροφορίες αν μπορείς...

  5. #5
    Εγγραφή
    14-09-2006
    Περιοχή
    Άγιος Ιωάννης Κνωσού - Ηράκλειο Κρήτης
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    1.140
    Downloads
    2
    Uploads
    0
    Τύπος
    VDSL2
    Ταχύτητα
    109998/11000
    ISP
    ΟΤΕ Conn-x
    DSLAM
    ΟΤΕ - ΚΝΩΣΣΟΣ
    Router
    Speedport Plus 2
    SNR / Attn
    18.6(dB) / 8.2(dB)
    Path Level
    Interleaved
    Φίλε mpoyfos, όντως διαβάζοντας και προσπαθώντας κανείς να κατανοήσει την περιγραφή του όποιου ή των όποιων προβλημάτων αντιμετωπίζεις με τη Cyta, κυριολεκτικά μπερδεύεται!
    Εγώ πάντως "αποκρυπτογραφώντας" τα όσα γράφεις παραπάνω έχω καταλάβει μέχρι στιγμής τα εξής:
    1. Είσαι κάτοχος μιας σύνδεσης, η οποία είτε δεν λειτουργεί σωστά για κάποιο λόγο, είτε θέλεις να την μεταφέρεις σε άλλον πάροχο αλλά υπάρχουν εμπόδια...
    2. Αναφέρεσαι κατόπιν σε άλλη δεύτερη σύνδεση. Ενδεχομένως δική σου κι αυτή (μπορεί και όχι) για την οποία σου έδωσαν λάθος στοιχεία ή κάποιες άσχετες πληροφορίες...
    3. Τέλος κάνεις λόγο για μία τρίτη (ήδη ενεργοποιημένη) σύνδεση στη Cyta, που δημιουργήθηκε προφανώς πάνω σε ανενεργό βρόχο με δική της αριθμοδότηση. Μάλλον εσύ επιθυμείς τώρα να την μεταφέρεις στο νέο επιδοτούμενο πρόγραμμα, αλλά σου ζητάνε να τους στείλεις κάποιο αποδεικτικό διεύθυνσης το οποίο απαιτείται από τη ΚτΠ...
    Μπορείς να γίνεις πιο συγκεκριμένος λοιπόν και να μας εξηγήσεις τι ακριβώς συμβαίνει;

  6. #6
    Λοιπόν

    (τα έχω πει ΤΟΣΕΣ φορές στο τηλ που δεν με πειράζει και να τα γράψω)

    Γραμμή 1η:
    Επιδότηση Νοέμβριου 2009
    Έγινε σύνδεση Internet One Play (με τηλεφωνική γραμμή ΟΤΕ) το Νοέμβριο του 2009
    Αποφάσισα να το "γυρίσω" σε Double Play το Σεπτέμβριο του 2010
    Έγινε κανονικά η σύνδεση αλλά σε επανειλημμένα τηλεφωνήματα στην εταιρία μου, ο κάθε υπάλληλος μου έλεγε το κοντό του και το μακρύ του. Και εξηγώ. Τους ρωτάω σε ποιο πρόγραμμα είμαι; Στο περσινό (του Νοέμβριου) ή στο φετινό; Ε, σας λέω, ότι να ναι μου έλεγαν οι υπάλληλοι. Άλλος έτσι άλλος αλλιώς.....
    Εν τέλει σήμερα μου έδωσαν "ξεκάθαρη". Και το βάζω εντός "" διότι έχω ζητήσει (πολλές φορές) επίσημο έγγραφο-επιστολή από την εταιρία αλλά τίποτα.... (το "ξεκάθαρη" πηγαίνει στην τελευταία επικοινωνία στο Τμήμα Παραπόνων, σήμερα). Να περιμένω άραγε επίσημα; Μπα....

    Γραμμή 2η:
    Ενεργοποίηση Αύγουστος 2009
    Αποστέλλω αίτηση για μεταβολή για να μπω στην επιδότηση Οκτωβρίου 2009. Όλα οκ μέχρι το έγγραφο ΔΕΚΟ που μου ζητάνε (για ταυτοποίηση διεύθυνσης).
    Πρόκειται για γραφείο το όποιο μίσθωσα πρόσφατα. Οπότε έγγραφο από ΕΥΔΑΠ (νερό) δεν έχω ακόμη.. Από ΟΤΕ σίγουρα δεν έχω (αν και δεν είναι ΔΕΚΟ!) διότι απλά έγινε ενεργοποίηση από τη CYTA. Τους λέω να στείλω λογαριασμό CYTA (στον οποίο αναφέρεται η διεύθυνση) αλλά δεν τους "κάνει". Στέλνω τελικά ΔΕΗ. Αλλά στο μέρος που είμαι έχει και δεν έχει διευθύνσεις (χωριό δηλαδή). Πάνω στη ΔΕΗ αναφέρεται μονό η πόλη-χωριό. Δεν γράφει συγκεκριμένη διεύθυνση. Μου ζητάνε μισθωτήριο. Και τους λέω "Είστε τρελοί; Πάνω εκεί είναι γραμμένα προσωπικά δεδομένα όχι μονό τα δικά μου αλλά και του εκμισθωτή". Πως εγώ μπορώ να στείλω αυτό το έγγραφο; Τους ζήτησα να μου στείλουν επίσημα κάποιο έγγραφο από την Κοινωνία της Πληροφορίας (γιατί εκεί κολλάει το θέμα της διεύθυνσης) που να λέει ότι πρέπει να στείλω το μισθωτήριο αλλά (δεν περίμενα κάτι άλλο) ούτε μιλιά ούτε λαλιά. Τελοσπάντων βρήκαμε κάποια άκρη (μου βγαλαν, βεβαία, την πιστή μέχρι να συνεννοηθούμε)

    Γραμμή 3:

    Άκουσον Άκουσον. Ποιος φταίει; Ε, ποιος άλλος; Ρητορική ερώτηση. Ο ΟΤΕ

    Πρόκειται για γραμμή της φίλης μου.
    Αιτείται καινούρια γραμμή στο τέλος Σεπτεμβρίου του 2009.
    Βγαίνει η επιδότηση τον Οκτώβριο και τηλεφωνεί στην εταιρία (καταγεγραμμένα όλα αυτά) στις 8/10 και του λέει του υπαλλήλου: "Θέλω να ακυρώσω την παλιά αίτηση και να κάνω καινούρια για να μπω στην επιδότηση". Και της λέει ο καλοπροαίρετος αλλά ανήξερος (θα εξηγήσω γιατί) υπάλληλος ότι "Δεν χρειάζεται να ακυρώσεις. Απλά θα κάνουμε νέα αίτηση ΜΕΤΑΒΟΛΗΣ και αυτό διότι ο ΟΤΕ άνοιξε θύρα στις 9/10". Μένει ήσυχη η πελάτισσα ως τη μέρα που την πήραν τηλ και της είπαν ότι δεν μπορεί να μπει στην επιδότηση και αυτό διότι ο ΟΤΕ (ποιος άλλος μετέβαλε την ημερομηνία ενεργοποίησης για 2/11. Όποτε η μεταβολή που αιτήθηκε δεν μπορεί να γίνει πριν από τις 2/11 με αοτέλεσμα να μην μπορεί να είναι δικαίουχος της επιδότησης (εννοείται ότι ο υπάλληλος που της το είπε δεν την ενημέρωσε εκείνη την ώρα ότι μπορούσε να ακυρωσει και να ξανα-αιτηθεί για να μπει στο πρόγραμμα της επιδότησης). Εγώ παραπονέθηκα τηλεφωνικά στην εταιρία αλλά τίποτα. Στις 29/10 (Οκτώβριο παρακαλώ) έρχεται ο τεχνικός και της ενεργοποιεί τη γραμμή και επικοινωνούν εκείνη την ώρα με την εταιρία για να μπει στη επιδότηση και της λένε ότι εξαντλήθηκαν τα laptop και υπάρχουν μονο netbook. Εν ολίγης της είπαν ότι μπορεί, τελικά, να πάρει μέρος στην επιδότηση. Εκείνη μη θέλοντας το netbook αρνήθηκε.
    Άλλα αντί άλλων.... Ο ένας έτσι, ο άλλος αλλιώς. Μπορείς, δεν μπορείς... Καϊαφας και Αννας..
    Παίρνω τηλέφωνο την επόμενη 30/11 (γνωρίζοντας ότι έγινε την προηγούμενη ημέρα η σύνδεση αλλά ΧΩΡΙΣ να ξέρω ότι η υπάλληλος μέσω του τεχνικού της πρότεινε να μπει στην επιδότηση). Το σήκωσε μία προϊσταμένη (και καλά) του τμήματος της εξυπηρέτησης. Αφού τάχα μου δήθεν κοιτάει στο κομπιούτερ της όλες της συνομιλίες μου εξηγεί γιατί δεν μπορεί να μπει στην επιδότηση (και επέμενε σε αυτό) αποκρύπτοντας εσκεμμένα ή όχι την πρόταση της προηγούμενης ημέρας για να μπει στην επιδότηση. Επέμενε ΠΕΙΣΜΑΤΙΚΑ ότι δεν μπορεί είναι δικαιούχος. Ποιον να πιστέψω; Αυτόν ή το άλλον; Και μία παρένθεση, μου είπε εμμέσως πλην σαφώς ότι το λάθος του υπαλλήλου ΔΕΝ το χρεώνεται η εταιρία. Σε χθεσινή τηλεφωνική επικοινωνία με αφορμή μία από τις άλλες περιπτώσεις δεν κρατήθηκα... Εκνευρίστηκα και τους ζήτησα όλες τις τηλεφωνικές συνομιλίες που έχουν γίνει (για να έχω κάτι χειροπιαστό-αποδείξεις). Με πήραν τηλ σήμερα από το τμήμα παραπόνων και εξήγησα στον υπάλληλο για πολλοστή φορά το πρόβλημα και να μου δώσει μια επίσημη απάντηση το λόγο της άρνησης της επιδότησης. Αφού τάχα μου δήθεν κοίταξε το θέμα με ξαναπήρε τηλ να μου πει τα μισά από αυτά που ανέφερα. Ότι δηλαδή έγινε στις 8/10 η αίτηση για μεταβολή και στις 29/10 η πελάτισσα αρνήθηκε την επιδότηση. Τίποτα παραπάνω. Αφού του είπα ότι αυτό που λέει δεν "στέκει" λογικά, η απάντηση του ήτανε να πάρει τηλ η πελάτισσα στο κέντρο εξυπηρέτησης να τις εξηγήσουν...... Άκουσον άκουσον απάντηση. Δηλαδή να πάρω εξουσιοδότηση από τη φίλη μου για να μιλάω εκ μέρους της. Με δουλεύουν; Ξεκάθαρη απάντηση δε μου δώσανε μέχρι σήμερα.... Να δούμε τι θα κάνει η εταιρία (αφού δεν αναγνωρίζει ή καλύτερα αναγνωρίζει αλλά δεν χρεώνεται τα λαθη των υπάλληλων της) όταν θα πάρω το υλικό (συνομιλίες) στα χεριά μου. Παρεμπιπτόντως έστειλα και στο ΟΤΕ έγγραφο να μου επαληθεύσει όσα μου είπε η εταιρία.

    Άποψη:
    Οι υπάλληλοι δεν φταίνε. Αν η εταιρία δεν θέλει να πληρώσει 1500 γιουρα σε κάποιον ειδικό τι φταίει ο ανειδίκευτος υπάλληλος των 700;

    Για την εταιρία: Αν σας πω ότι έπεσα από τα σύννεφα θα με πιστέψετε;
    Απρόσωπη δεν είναι. Α. Ε. δεν είναι; Ε καλά κάνει τότε.
    Το μόνο που μπορώ να κάνω ως αγανακτισμένος πελάτης-πολίτης είναι να τη δυσφημίσω (η καλύτερη διαφήμιση ε και να καταγγείλω τις 3 γραμμές (γυρίζοντας στον ΟΤΕ ή σε κάποια εναλλακτική- «Δοξα τω Θεω» υπάρχουν πολλές) Αν το δέχονται στο τμήμα του marketing της εταιρίας από μένα κανένα πρόβλημα.

    Ακούω απόψεις συμπολίτες.
    Τελευταία επεξεργασία από το μέλος mpoyfos : 10-11-09 στις 15:28.

  7. #7
    Εγγραφή
    10-01-2009
    Περιοχή
    ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ-ΕΛΛΑΔΑ
    Μηνύματα
    270
    Downloads
    8
    Uploads
    0
    επιχειρησα λοιπον να συνεργαστω-συνενωηθω-κανω συνδεση στη cyta και εχω απογοητευτει πληρως.τοσο απο την τηλεφωνικη εξυπηρετηση πελατων οσο και απο τους τοπικους της αντιπροσωπους.συγκεκριμενα ενδιαφερθηκα να κανω συνδεση στον προγραμμα 2play που ειχαν με επιδοτηση. παω στον τοπικο αντιπροσωπο δινω τα δικαιολογιτικα που χρειαζοταν και μου ειπε να περιμενω sms απο την cyta ,εντομεταξυ δεν γινεται καμια αιτηση για να σταλει λεγοντας μου οτι δεν χρειαζεται!!!!το αποτελεσμα να χασω την επιδοτηση και το laptop.παιρνω τηλ.την εξυπηρ.πελατ. εκει να δειτε δεν ηξεραν τι τους γινεται - αναφερα το γεγονος χωρις φυσικα να βρεθει καποια λυση.σημ. περιτω να πω οτι τον συγκεκριμενο "αντιπροσωπο"τον "πηρε και τον σηκωσε",αλλα τι να το κανεις αφου εγινε η ζημια.....λοιπον κυριοι της cyta δωστε περισσοτερο προσοχη και καντε με ευσυνειδησια και χωρις κοροιδια την δουλεια σας γιατι "εχει και αλλου πορτοκαλιες..."και ας ειναι πιο ακριβες ,πιθανον να ειναι και πιο ποιοτικες.....

  8. #8
    Εγγραφή
    10-02-2007
    Μηνύματα
    108
    Downloads
    3
    Uploads
    0
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από vasman15 Εμφάνιση μηνυμάτων
    επιχειρησα λοιπον να συνεργαστω-συνενωηθω-κανω συνδεση στη cyta και εχω απογοητευτει πληρως.τοσο απο την τηλεφωνικη εξυπηρετηση πελατων οσο και απο τους τοπικους της αντιπροσωπους.συγκεκριμενα ενδιαφερθηκα να κανω συνδεση στον προγραμμα 2play που ειχαν με επιδοτηση. παω στον τοπικο αντιπροσωπο δινω τα δικαιολογιτικα που χρειαζοταν και μου ειπε να περιμενω sms απο την cyta ,εντομεταξυ δεν γινεται καμια αιτηση για να σταλει λεγοντας μου οτι δεν χρειαζεται!!!!το αποτελεσμα να χασω την επιδοτηση και το laptop.παιρνω τηλ.την εξυπηρ.πελατ. εκει να δειτε δεν ηξεραν τι τους γινεται - αναφερα το γεγονος χωρις φυσικα να βρεθει καποια λυση.σημ. περιτω να πω οτι τον συγκεκριμενο "αντιπροσωπο"τον "πηρε και τον σηκωσε",αλλα τι να το κανεις αφου εγινε η ζημια.....λοιπον κυριοι της cyta δωστε περισσοτερο προσοχη και καντε με ευσυνειδησια και χωρις κοροιδια την δουλεια σας γιατι "εχει και αλλου πορτοκαλιες..."και ας ειναι πιο ακριβες ,πιθανον να ειναι και πιο ποιοτικες.....

    Γιατί κατηγορείς τη Cyta, αφού είναι ξεκάθαρο ότι είναι λάθος του αντιπροσώπου;

    ........Auto merged post: billdimi πρόσθεσε 19 λεπτά και 5 δευτερόλεπτα αργότερα ........

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από mpoyfos Εμφάνιση μηνυμάτων
    Λοιπόν

    (τα έχω πει ΤΟΣΕΣ φορές στο τηλ που δεν με πειράζει και να τα γράψω)

    Γραμμή 1η:
    Επιδότηση Νοέμβριου 2009
    Έγινε σύνδεση Internet One Play (με τηλεφωνική γραμμή ΟΤΕ) το Νοέμβριο του 2009
    Αποφάσισα να το "γυρίσω" σε Double Play το Σεπτέμβριο του 2010
    Έγινε κανονικά η σύνδεση αλλά σε επανειλημμένα τηλεφωνήματα στην εταιρία μου, ο κάθε υπάλληλος μου έλεγε το κοντό του και το μακρύ του. Και εξηγώ. Τους ρωτάω σε ποιο πρόγραμμα είμαι; Στο περσινό (του Νοέμβριου) ή στο φετινό; Ε, σας λέω, ότι να ναι μου έλεγαν οι υπάλληλοι. Άλλος έτσι άλλος αλλιώς.....
    Εν τέλει σήμερα μου έδωσαν "ξεκάθαρη". Και το βάζω εντός "" διότι έχω ζητήσει (πολλές φορές) επίσημο έγγραφο-επιστολή από την εταιρία αλλά τίποτα.... (το "ξεκάθαρη" πηγαίνει στην τελευταία επικοινωνία στο Τμήμα Παραπόνων, σήμερα). Να περιμένω άραγε επίσημα; Μπα....

    Γραμμή 2η:
    Ενεργοποίηση Αύγουστος 2009
    Αποστέλλω αίτηση για μεταβολή για να μπω στην επιδότηση Οκτωβρίου 2009. Όλα οκ μέχρι το έγγραφο ΔΕΚΟ που μου ζητάνε (για ταυτοποίηση διεύθυνσης).
    Πρόκειται για γραφείο το όποιο μίσθωσα πρόσφατα. Οπότε έγγραφο από ΕΥΔΑΠ (νερό) δεν έχω ακόμη.. Από ΟΤΕ σίγουρα δεν έχω (αν και δεν είναι ΔΕΚΟ!) διότι απλά έγινε ενεργοποίηση από τη CYTA. Τους λέω να στείλω λογαριασμό CYTA (στον οποίο αναφέρεται η διεύθυνση) αλλά δεν τους "κάνει". Στέλνω τελικά ΔΕΗ. Αλλά στο μέρος που είμαι έχει και δεν έχει διευθύνσεις (χωριό δηλαδή). Πάνω στη ΔΕΗ αναφέρεται μονό η πόλη-χωριό. Δεν γράφει συγκεκριμένη διεύθυνση. Μου ζητάνε μισθωτήριο. Και τους λέω "Είστε τρελοί; Πάνω εκεί είναι γραμμένα προσωπικά δεδομένα όχι μονό τα δικά μου αλλά και του εκμισθωτή". Πως εγώ μπορώ να στείλω αυτό το έγγραφο; Τους ζήτησα να μου στείλουν επίσημα κάποιο έγγραφο από την Κοινωνία της Πληροφορίας (γιατί εκεί κολλάει το θέμα της διεύθυνσης) που να λέει ότι πρέπει να στείλω το μισθωτήριο αλλά (δεν περίμενα κάτι άλλο) ούτε μιλιά ούτε λαλιά. Τελοσπάντων βρήκαμε κάποια άκρη (μου βγαλαν, βεβαία, την πιστή μέχρι να συνεννοηθούμε)

    Γραμμή 3:

    Άκουσον Άκουσον. Ποιος φταίει; Ε, ποιος άλλος; Ρητορική ερώτηση. Ο ΟΤΕ

    Πρόκειται για γραμμή της φίλης μου.
    Αιτείται καινούρια γραμμή στο τέλος Σεπτεμβρίου του 2009.
    Βγαίνει η επιδότηση τον Οκτώβριο και τηλεφωνεί στην εταιρία (καταγεγραμμένα όλα αυτά) στις 8/10 και του λέει του υπαλλήλου: "Θέλω να ακυρώσω την παλιά αίτηση και να κάνω καινούρια για να μπω στην επιδότηση". Και της λέει ο καλοπροαίρετος αλλά ανήξερος (θα εξηγήσω γιατί) υπάλληλος ότι "Δεν χρειάζεται να ακυρώσεις. Απλά θα κάνουμε νέα αίτηση ΜΕΤΑΒΟΛΗΣ και αυτό διότι ο ΟΤΕ άνοιξε θύρα στις 9/10". Μένει ήσυχη η πελάτισσα ως τη μέρα που την πήραν τηλ και της είπαν ότι δεν μπορεί να μπει στην επιδότηση και αυτό διότι ο ΟΤΕ (ποιος άλλος μετέβαλε την ημερομηνία ενεργοποίησης για 2/11. Όποτε η μεταβολή που αιτήθηκε δεν μπορεί να γίνει πριν από τις 2/11 με αοτέλεσμα να μην μπορεί να είναι δικαίουχος της επιδότησης (εννοείται ότι ο υπάλληλος που της το είπε δεν την ενημέρωσε εκείνη την ώρα ότι μπορούσε να ακυρωσει και να ξανα-αιτηθεί για να μπει στο πρόγραμμα της επιδότησης). Εγώ παραπονέθηκα τηλεφωνικά στην εταιρία αλλά τίποτα. Στις 29/10 (Οκτώβριο παρακαλώ) έρχεται ο τεχνικός και της ενεργοποιεί τη γραμμή και επικοινωνούν εκείνη την ώρα με την εταιρία για να μπει στη επιδότηση και της λένε ότι εξαντλήθηκαν τα laptop και υπάρχουν μονο netbook. Εν ολίγης της είπαν ότι μπορεί, τελικά, να πάρει μέρος στην επιδότηση. Εκείνη μη θέλοντας το netbook αρνήθηκε.
    Άλλα αντί άλλων.... Ο ένας έτσι, ο άλλος αλλιώς. Μπορείς, δεν μπορείς... Καϊαφας και Αννας..
    Παίρνω τηλέφωνο την επόμενη 30/11 (γνωρίζοντας ότι έγινε την προηγούμενη ημέρα η σύνδεση αλλά ΧΩΡΙΣ να ξέρω ότι η υπάλληλος μέσω του τεχνικού της πρότεινε να μπει στην επιδότηση). Το σήκωσε μία προϊσταμένη (και καλά) του τμήματος της εξυπηρέτησης. Αφού τάχα μου δήθεν κοιτάει στο κομπιούτερ της όλες της συνομιλίες μου εξηγεί γιατί δεν μπορεί να μπει στην επιδότηση (και επέμενε σε αυτό) αποκρύπτοντας εσκεμμένα ή όχι την πρόταση της προηγούμενης ημέρας για να μπει στην επιδότηση. Επέμενε ΠΕΙΣΜΑΤΙΚΑ ότι δεν μπορεί είναι δικαιούχος. Ποιον να πιστέψω; Αυτόν ή το άλλον; Και μία παρένθεση, μου είπε εμμέσως πλην σαφώς ότι το λάθος του υπαλλήλου ΔΕΝ το χρεώνεται η εταιρία. Σε χθεσινή τηλεφωνική επικοινωνία με αφορμή μία από τις άλλες περιπτώσεις δεν κρατήθηκα... Εκνευρίστηκα και τους ζήτησα όλες τις τηλεφωνικές συνομιλίες που έχουν γίνει (για να έχω κάτι χειροπιαστό-αποδείξεις). Με πήραν τηλ σήμερα από το τμήμα παραπόνων και εξήγησα στον υπάλληλο για πολλοστή φορά το πρόβλημα και να μου δώσει μια επίσημη απάντηση το λόγο της άρνησης της επιδότησης. Αφού τάχα μου δήθεν κοίταξε το θέμα με ξαναπήρε τηλ να μου πει τα μισά από αυτά που ανέφερα. Ότι δηλαδή έγινε στις 8/10 η αίτηση για μεταβολή και στις 29/10 η πελάτισσα αρνήθηκε την επιδότηση. Τίποτα παραπάνω. Αφού του είπα ότι αυτό που λέει δεν "στέκει" λογικά, η απάντηση του ήτανε να πάρει τηλ η πελάτισσα στο κέντρο εξυπηρέτησης να τις εξηγήσουν...... Άκουσον άκουσον απάντηση. Δηλαδή να πάρω εξουσιοδότηση από τη φίλη μου για να μιλάω εκ μέρους της. Με δουλεύουν; Ξεκάθαρη απάντηση δε μου δώσανε μέχρι σήμερα.... Να δούμε τι θα κάνει η εταιρία (αφού δεν αναγνωρίζει ή καλύτερα αναγνωρίζει αλλά δεν χρεώνεται τα λαθη των υπάλληλων της) όταν θα πάρω το υλικό (συνομιλίες) στα χεριά μου. Παρεμπιπτόντως έστειλα και στο ΟΤΕ έγγραφο να μου επαληθεύσει όσα μου είπε η εταιρία.

    Άποψη:
    Οι υπάλληλοι δεν φταίνε. Αν η εταιρία δεν θέλει να πληρώσει 1500 γιουρα σε κάποιον ειδικό τι φταίει ο ανειδίκευτος υπάλληλος των 700;

    Για την εταιρία: Αν σας πω ότι έπεσα από τα σύννεφα θα με πιστέψετε;
    Απρόσωπη δεν είναι. Α. Ε. δεν είναι; Ε καλά κάνει τότε.
    Το μόνο που μπορώ να κάνω ως αγανακτισμένος πελάτης-πολίτης είναι να τη δυσφημίσω (η καλύτερη διαφήμιση ε και να καταγγείλω τις 3 γραμμές (γυρίζοντας στον ΟΤΕ ή σε κάποια εναλλακτική- «Δοξα τω Θεω» υπάρχουν πολλές) Αν το δέχονται στο τμήμα του marketing της εταιρίας από μένα κανένα πρόβλημα.

    Ακούω απόψεις συμπολίτες.
    Η άποψη μου είναι ότι έχεις και συ μέρος της ευθύνης (ίσως το μικρότερο).

    Η εμπειρία μου με τους εναλλακτικούς παρόχους, αλλά και με τον ΟΤΕ, έχει δείξει ότι όσες περισσότερες φορές επικοινωνούμε με αυτές τις εταιρίες και με όσους περισσότερους εκπροσώπους μιλάμε, τόσο περισσότερο περιπλέκουμε τα πράγματα και απομακρυνόμαστε από την πραγματική λύση.

    Στη δική σου περίπτωση, πιστεύεις ότι αν στη θέση της Cyta ήταν ο ΟΤΕ ή οποιοσδήποτε άλλος πάροχος, ότι θα έβρισκες εύκολα άκρη; Αν το νομίζεις αυτό τότε σε πληροφορώ ότι "πλανάσαι πλάνην οικτράν".

    Ίσως δεν ήξερες, αλλά τώρα έμαθες. Και μεις τα ίδια κάναμε στην αρχή, μέχρι που μάθαμε. Τι μάθαμε;
    Προσπαθούμε να μιλάμε πάντα με τον ίδιο άνθρωπο.
    Αν δεν μπορούμε επικοινωνούμε με e-mail πάντα όμως με τον ίδιο.
    Αν δούμε ότι δεν λύνεται το πρόβλημά μας ζητάμε να μιλήσουμε με κάποιον ανώτερο του, (όχι με ισότιμο).
    Αν δεν μας δίνουν τη δυνατότητα να μιλήσουμε με ανώτερο, τότε επικοινωνούμε με το τμήμα παραπόνων και εκεί όμως μιλάμε πάντα με τον ίδιο άνθρωπο.

    Προσπαθούμε να μην ανεβάζουμε τους τόνους, όσο δίκιο κιαν πιστεύουμε ότι έχουμε. Υποτίθεται ότι θέλουμε να λύσουμε ένα πρόβλημα (δικό μας) και όχι να έρθουμε σε αντιπαράθεση γιατί τότε το μόνο σίγουρο είναι ότι όχι μόνο δεν θα λυθεί το πρόβλημά μας, αλλά αντίθετα θα διογκωθεί. Μην ξεχνάς ότι αυτοί οι άνθρωποι εργάζονται εκεί για να βοηθήσουν, συνεπώς πρέπει να τους φερόμαστε ανάλογα. Σίγουρα δεν μπορούν όλοι να βοηθήσουν, είτε λόγω γνώσεων, είτε λόγω απειρίας. Γιαυτό υπάρχουν οι ανώτεροι. Αν ζητήσεις ευγενικά να μιλήσεις με κάποιον ανώτερο, πιστεύω ότι δεν έχουν λόγο να σου το αρνηθούν.

    Είναι σίγουρος ότι αν ακολουθούσες αυτά τα βήματα από την αρχή, η εξέλιξη των υποθέσεων σου θα ήταν καλύτερη, αν και ίσως όχι η απολύτως επιθυμητή, λόγω της ιδιομορφίας (αλλαγή προγραμμάτων... ένταξη σε επιδωτούμενα πακέτα κτλ.)
    Τελευταία επεξεργασία από το μέλος billdimi : 12-11-09 στις 11:48. Αιτία: auto merged post

  9. #9
    Εγγραφή
    10-01-2009
    Περιοχή
    ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ-ΕΛΛΑΔΑ
    Μηνύματα
    270
    Downloads
    8
    Uploads
    0
    εσενα billdimi τι σε βαλανε δικηγορο της cyta ?δεν επρεπε η cyta να παρει καποια θεση κα να βρεθει καποια λυση ,αφου ηταν "στιγμιαιο λαθος" του συνεργατη της?τι φταιει ο ανυποψιαστος μελλοντικος πελατης να την παταει ετσι να τον δουλευουν σε ψιλο γαζι και να το παιζουν κινεζοι?οτι η ιδια αντιμετωπιση θα υπηρχε και απο αλλες εταιριες μην το λες αν δεν εισαι 100% σιγουρος." εξω απο το χορο πολλα τραγουδια λες "
    Τελευταία επεξεργασία από το μέλος vasman15 : 12-11-09 στις 14:24.

  10. #10
    Εγγραφή
    10-02-2007
    Μηνύματα
    108
    Downloads
    3
    Uploads
    0
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από vasman15 Εμφάνιση μηνυμάτων
    εσενα billdimi τι σε βαλανε δικηγορο της cyta ?δεν επρεπε η cyta να παρει καποια θεση κα να βρεθει καποια λυση ,αφου ηταν "στιγμιαιο λαθος" του συνεργατη της?τι φταιει ο ανυποψιαστος μελλοντικος πελατης να την παταει ετσι να τον δουλευουν σε ψιλο γαζι και να το παιζουν κινεζοι?
    Δεν είμαι δικηγόρος κανενός. Ο λόγος που φαινομενικά υποστηρίζω τη Cyta είναι επειδή κρίνω από τα λεγόμενά σου ότι δεν είναι αυτή υπεύθυνη για όσα σας συμβαίνουν. Δεν το λέω εγώ. Εσείς το λέτε.

    Στη συγκεκριμένη περίπτωση, το αν δεν έκανε ο αντιπρόσωπος την αίτηση από που έπρεπε να γνωρίζει η Cyta ότι εσύ πήγες να κάνεις αίτηση και σε πούλησε ο αντιπρόσωπος; Αν στη θέση της Cyta ήταν οποιοσδήποτε πάροχος ας πούμε η Hol ή η Forthnet και ο αντιπρόσωπος τους ήταν αυτός που σε πούλησε.... τι θα έφταιγε γιαυτό η Hol ή η Forthnet?

    Δεν μ' αρέσει όταν κάποιοι ρίχνετε τις κατηγορίες σας προς όλες τις κατευθύνσεις επειδή εσείς έχετε ένα πρόβλημα και πρέπει να ξεσπάσετε κάπου, ενώ και οι ίδιοι γνωρίζετε ποιός είναι ο πραγματικός υπαίτιος.

    Αν θέλεις να πάρει θέση επίσημα η Cyta, πρέπει να ανοίξεις θέμα και να το αναφέρεις στο sub-forum "Cyta support". Εδώ κάνουμε συζήτηση μεταξύ μας και τα θέματα που θίγονται εδώ δεν απαντούνται από εκπροσώπους της Cyta. Δυστυχώς η ευτυχώς αυτή είναι η διαδικασία. Αν εσύ θέλεις να δημιουργείς θέματα σε άσχετα topic και να περιμένεις έτσι να πάρεις απάντηση από τη Cyta, μάλλον κάπου μπερδεύεσαι.

    ........Auto merged post: billdimi πρόσθεσε 6 λεπτά και 30 δευτερόλεπτα αργότερα ........

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από vasman15 Εμφάνιση μηνυμάτων
    ..... οτι η ιδια αντιμετωπιση θα υπηρχε και απο αλλες εταιριες μην το λες αν δεν εισαι 100% σιγουρος." εξω απο το χορο πολλα τραγουδια λες "
    Έχεις μπεί ποτέ στα sub-forum των υπολοίπων παρόχων για να διαπιστώσεις ότι τα ίδια προβλήματα, και τα ίδια συμβαίνουν (ίσως με μικρές παραλλαγές) σε όλους ανεξαρτήτως τους παρόχους;

    Αν όχι μπες και ενημερώσου.
    Τελευταία επεξεργασία από το μέλος billdimi : 12-11-09 στις 15:19. Αιτία: auto merged post

  11. #11
    Εγγραφή
    10-01-2009
    Περιοχή
    ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ-ΕΛΛΑΔΑ
    Μηνύματα
    270
    Downloads
    8
    Uploads
    0
    και μενα με ενοχλουν αυτοι που το παιζουν εξυπνοι,ξερολες και δινουν συμβουλες στους αλλους.τις συμβουλες σου να τις κρατησεις για τον εαυτο σου και να κοιτας τη δουλεια σου, δεν ξεσπαμε πουθενα απλως ενημερωνουμε και κανουμε συζητηση με ταλλα μελη που εχουν πιθανον καποιο προβλημα οπως λεει και ο τιτλος του topic γιατι οπως σου ειπα εξω απο το χορο πολλα τραγουδια λες,
    Τελευταία επεξεργασία από το μέλος vasman15 : 12-11-09 στις 19:15.

  12. #12
    Εγγραφή
    10-02-2007
    Μηνύματα
    108
    Downloads
    3
    Uploads
    0
    Αφού δεν έχεις το θάρρος να παραδεχτείς ότι κάποιοι ξέρουν περισσότερα και ότι κάτι θα κερδίσεις αν τους ακούσεις... τότε μείνε στο σκοτάδι σου.... και μίλα τους ομοϊδεάτες σου

  13. #13
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από billdimi Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αφού δεν έχεις το θάρρος να παραδεχτείς ότι κάποιοι ξέρουν περισσότερα και ότι κάτι θα κερδίσεις αν τους ακούσεις... τότε μείνε στο σκοτάδι σου.... και μίλα τους ομοϊδεάτες σου
    1ον Το να μιλαει εδω μαζι σου, τι σημαινει;Οτι μιλαει με τους ομοϊδεατες του;Οτι ζει στο σκοταδι;
    2ον Το να μιλαμε απροσωπα ειναι γεγονος.Ξεχασα λοιπον να σου πω οτι ειμαι συνδρομητης της εταιριας απο την αρχη (απο περσι) και ουδεν προβλημα ειχα εως τωρα. Οποτε οι συμβουλες ολες δεκτες αλλα μην μου πεις να "βαλω το γκρι καλωδιο στην πριζα" (ναι το εχω ακουσει). Σε πληροφορω και το χρωμα ξερω και τι εστι πριζα γνωριζω.
    3ον Το να σου λεει καποιος οτι δεν του αρεσουν οι συμβουλες γιατι το παιρνεις προσωπικα;Δεν μπορει να πει τη γνωμη του;Ουτε τον ξερω,ουτε σε ξερω, ουτε με ξερετε.
    4ον Γιατι απαντας σε καποιο σχολιο αρνητικο- off topic; Ποια ειναι η ουσια του thread;
    5ον Αν θελεις μπορεις να μας πεις αν εισαι συνδρομητης της cyta. Για να γνωριζουμε αν εισαι αρχαριος ή οχι με τις εταιριες;
    6ον Ποια αλλη εταιρια "επαιξε" τοσο πολυ μετην ΚτΠ εκτος απο τη Cyta;
    7ον Και επειδη ασχοληθηκες με το θεμα αυτο (και σε ευχαριστω-παντα η πληροφορια ελευθερη) για εξηγησε μου το παρακάτω:
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από billdimi Εμφάνιση μηνυμάτων
    Η άποψη μου είναι ότι έχεις και συ μέρος της ευθύνης (ίσως το μικρότερο).

  14. #14
    Εγγραφή
    12-08-2006
    Περιοχή
    Néa Smírni, Athens - Greece.
    Ηλικία
    37
    Μηνύματα
    1.309
    Downloads
    11
    Uploads
    0
    Τύπος
    FTTH
    Ταχύτητα
    ↓ 1 Gbps ↑ 100 Mbps
    ISP
    COSMOTE Fiber
    Router
    FRITZ!Box 5530 Fiber
    Για τετοιες περιπτοσης υπαρχει και αυτο:

    Να επικοινωνήσω μαζί σας
    Γενικές Πληροφορίες Προϊόντων και Εξυπηρέτησης Πελατών:

    Το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών λειτουργεί από Δευτέρα - Παρασκευή, 09:00 π.μ. μέχρι τις 21:00 μ.μ. και Σάββατο 09:00 π.μ μέχρι τις 17:00 μ.μ
    Για Γενικές Πληροφορίες καλέστε 13877 (αστική χρέωση ΟΤΕ)
    Ή στείλτε FAX στο 210 877 9600
    Ή στην Ηλεκτρονική Διεύθυνση: cytacc@cyta.gr

    Τεχνική Υποστήριξη:

    Το τμήμα Τεχνικής Εξυπηρέτησης λειτουργεί από Δευτέρα - Κυριακή, 08:00 π.μ. μέχρι τις 24:00 μ.μ.
    Για Τεχνική Εξυπηρέτηση καλέστε 13811
    Ή στην Ηλεκτρονική Διεύθυνση: techsupport@hq.cyta.gr

    Για εισηγήσεις / παράπονα:

    Mπορείτε να στείλετε τα μηνύματα σας στην Ηλεκτρονική Διεύθυνση: complaints@hq.cyta.gr

  15. #15
    Εγγραφή
    10-02-2007
    Μηνύματα
    108
    Downloads
    3
    Uploads
    0
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από mpoyfos Εμφάνιση μηνυμάτων
    1ον Το να μιλαει εδω μαζι σου, τι σημαινει;Οτι μιλαει με τους ομοϊδεατες του;Οτι ζει στο σκοταδι;
    2ον Το να μιλαμε απροσωπα ειναι γεγονος.Ξεχασα λοιπον να σου πω οτι ειμαι συνδρομητης της εταιριας απο την αρχη (απο περσι) και ουδεν προβλημα ειχα εως τωρα. Οποτε οι συμβουλες ολες δεκτες αλλα μην μου πεις να "βαλω το γκρι καλωδιο στην πριζα" (ναι το εχω ακουσει). Σε πληροφορω και το χρωμα ξερω και τι εστι πριζα γνωριζω.
    3ον Το να σου λεει καποιος οτι δεν του αρεσουν οι συμβουλες γιατι το παιρνεις προσωπικα;Δεν μπορει να πει τη γνωμη του;Ουτε τον ξερω,ουτε σε ξερω, ουτε με ξερετε.
    4ον Γιατι απαντας σε καποιο σχολιο αρνητικο- off topic; Ποια ειναι η ουσια του thread;
    5ον Αν θελεις μπορεις να μας πεις αν εισαι συνδρομητης της cyta. Για να γνωριζουμε αν εισαι αρχαριος ή οχι με τις εταιριες;
    6ον Ποια αλλη εταιρια "επαιξε" τοσο πολυ μετην ΚτΠ εκτος απο τη Cyta;
    7ον Και επειδη ασχοληθηκες με το θεμα αυτο (και σε ευχαριστω-παντα η πληροφορια ελευθερη) για εξηγησε μου το παρακάτω:
    Συγνώμη, αλλά δεν κατάλαβα τι εννοείς στην απάντησή σου στα σημεία 1 έως 6 όσο για το 7 ήδη στο έχω απαντήσει παραπάνω, αλλά στο ξαναπαντάω:

    "Η εμπειρία μου με τους εναλλακτικούς παρόχους, αλλά και με τον ΟΤΕ, έχει δείξει ότι όσες περισσότερες φορές επικοινωνούμε με αυτές τις εταιρίες και με όσους περισσότερους εκπροσώπους μιλάμε, τόσο περισσότερο περιπλέκουμε τα πράγματα και απομακρυνόμαστε από την πραγματική λύση."
    Και αν πάλι δεν καταλαβαίνεις την απάντησή μου, στην εξηγώ λίγο.... όπως μας εξιστορείς την ιστορία σου, δημιουργείς την εντύπωση ότι από την πρώτη στιγμή ξεκίνησες έναν αγώνα δρόμου για την επίλυση των προβλημάτων σου, και επικοινώνησες πολλές φορές με το τμήμα υποστήριξης της Cyta και κάθε φορά μιλούσες με διαφορετικό υπάλληλο και κάθε φορά έπρεπε από την αρχή να εξιστορήσεις την κατάσταση κτλ κτλ... Έτσι δεν είναι;
    Αν κατάλαβα καλά και είναι πράγματι έτσι, σου απάντησα ότι όσες περισσότερες φορές επικοινωνείς με την εταιρία και σε όσους περισσότερους υπαλλήλους μεταφέρουμε το πρόβλημά μας, τόσο απομκρυνόμαστε από τη λύση του γιατί περιπλέκουμε περισσότερο τήν κατάσταση. Ένα email μόνο αρκεί κιαν δεν λυθεί το πρόβλημα τότε ζητάμε να μιλήσουμε με κάποιον ανώτερο (συνήθως τον τεχνικό βάρδιας) και προσπαθούμε από κει και πέρα να μιλάμε μόνο με αυτόν μέχρι να λυθεί το πρόβλημά μας.
    Ελπίζω τώρα να σου έδωσα να καταλάβεις πιό ήταν το μέρος της ευθύνης σου.... ότι επικοινώνησες άσκοπα με πολλούς υπαλλήλους και περιέπλεξες περισσότερο την κατάσταση από ότι θα έπρεπε.

Σελ. 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία

Παρόμοια Θέματα

  1. Μηνύματα: 5
    Τελευταίο Μήνυμα: 03-05-09, 19:35
  2. Μηνύματα: 1
    Τελευταίο Μήνυμα: 09-12-08, 21:46
  3. πρόβλημα με port forwarding..προβλημα απο ΟΤΕ?
    Από rem451 στο φόρουμ COSMΟΤΕ
    Μηνύματα: 16
    Τελευταίο Μήνυμα: 14-01-08, 11:56
  4. Μηνύματα: 6
    Τελευταίο Μήνυμα: 22-09-06, 01:04
  5. Πρόβλημα Σύνδεσης SpeedTouch 585[Πρόβλημα Οτέ]
    Από trypokaridos στο φόρουμ Alcatel Thomson ADSL modems και routers
    Μηνύματα: 36
    Τελευταίο Μήνυμα: 09-05-06, 01:06

Bookmarks

Bookmarks

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα
  • Δεν μπορείτε να αναρτήσετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
  •  
  • Τα BB code είναι σε λειτουργία
  • Τα Smilies είναι σε λειτουργία
  • Το [IMG] είναι σε λειτουργία
  • Το [VIDEO] είναι σε λειτουργία
  • Το HTML είναι εκτός λειτουργίας