Σελ. 1 από 3 123 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση 1-15 από 39
  1. #1
    Εγγραφή
    19-08-2005
    Μηνύματα
    2.262
    Downloads
    15
    Uploads
    0
    Ελπίζω να μην θεωρηθεί πολύ συνηθισμένο το topic, αλλά με την αγορά των laptop είμαι παντελώς άσχετος, και κατι μου λέει ότι διαφέρει αρκετά απο την αγορά των desktop.. Τα φώτα σας λοιπόν..

    Το Σεπτέμβριο κατα πάσα πιθανότητα θα φύγω Αγγλία για μεταπτυχιακό πάνω σε Computer Science/Information Systems. Και αντί να κουβαλήσω απο δω το desktop pc μου, θεώρησα πιο συνετή επιλογή να αγοράσω κάποιο laptop. Και απο δω αρχίζουν τα άπειρα ερωτήματα..

    1. Το πρώτον και ίσως βασικότερο. Να αγοράσω απο εδώ laptop? Ή να αγοράσω απο Αγγλία? Και το ρωτάω αυτό τόσο απο άποψη τιμής, τι μπορώ να βρω απο κει και τι απο εδώ, όσο και απο πλευρά εγγύησης. Αυτή τη στιγμή το πλάνο είναι να κάτσω εκεί ένα χρόνο (χωρίς να ξέρω τι μπορεί να προκύψει μετά). Αν πάρω απο δω και πάθει κάτι όσο είμαι πάνω? Θα μπορώ να το φτιάξω? Και το αντίστροφο. Παίρνω κάτι απο εκεί, και έρχομαι μετά απο εδώ. Τι γίνεται?? Υπάρχει κάποια "χρυσή τομή"??

    2. Το δεύτερο που με απασχολεί, είναι ότι δεν ξέρω τι ακριβώς "απαιτήσεις" θα έχει η σχολή μου απο άποψη hardware, και ίσως θα μπορούσε να με κατατοπίσει κάποιος που έχει ακολουθήσει το ίδιο αντικείμενο. Τα χρήματα μπορεί να βρω, αλλά στην δεν περισσεύουν κιόλας, οπότε θέλω να ξέρω ότι με αυτό που θα πάρω θα κάνω τη δουλειά μου μια χαρά, αλλά να μην είναι και κάτι υπερβολικό. Στην τελική, τα extra λεφτά, πάλι εγώ θα τα φάω στο εξωτερικό. Οπότε, για μένα δουλεύω

    3. To επόμενο που δεν ξέρω αν θα με συνέφερε, είναι να πάρω κάποιο έτοιμο σύστημα, ή να στήσω κάποιο με parts που θα επιλέξω εγώ..