Σελ. 1 από 3 123 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση 1-15 από 45
  1. #1
    Εγγραφή
    19-11-2005
    Περιοχή
    Αγ. Παρασκευή - Αθήνα
    Μηνύματα
    832
    Downloads
    9
    Uploads
    0
    Ταχύτητα
    41,07 Mbps/ 4,73 Mbps
    ISP
    HOL
    DSLAM
    HOL - ΑΓ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ
    Router
    ZTE ZXHN H367N
    SNR / Attn
    (dB) / 9,1(dB)
    Καλησπέρα φίλοι μου,

    ήρθε η ώρα να βάλω ένα σύστημα συναγερμού στο σπίτι. Περιττό να σας πω ότι είμαι σχεδόν άσχετος με το αντικείμενο

    Στην αρχή έψαξα λίγο για ενσύρματους συναγερμούς και ψάχνοντας στο internet και ρωτώντας κάποιους γνώστες, πήρα μια ιδέα.
    Όμως το σπίτι είναι παλιά κατασκευή, δεν έχει πρόβλεψη για συναγερμό και έτσι χρειάζεται εξωτερική καλωδίωση. Τα ανοίγματα είναι αρκετά, τα δωμάτια επίσης ( 3 κρεβατοκάμαρες, σαλοτραπεζαρία, κουζίνα, μπάνιο, αποθήκη ) και το να γυρίσεις με καλώδια όλους αυτούς τους χώρους με προβληματίζει.

    Έτσι τις τελευταίες μέρες κοιτάω προς τα ασύρματα συστήματα. Δεν ξέρω τίποτα για την αποτελεσματικότητα τους, αν αδρανοποιούνται εύκολα, αν είναι επικίνδυνοι για την υγεία λόγω ακτινοβολίας ή ραδιοκυμάτων. Ακούγονται πολλά και διάφορα και θέλω να τα βάλω σε μία σειρά.

    Οποιοσδήποτε λοιπόν έχει να δώσει κάποιες πληροφορίες για να γίνει μία κουβέντα, θα του είμαι ευγνώμων!!!

    Ευχαριστώ εκ των προτέρων

  2. #2
    Εγγραφή
    31-10-2003
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    13.322
    Downloads
    5
    Uploads
    0
    Ενσύρματο βάλε, για αξιοπιστία.
    Με καλό τεχνικό δεν ειναι πρόβλημα η καλωδίωση (περνάει τα καλώδια σε σημεια και με τρόπο που δεν φαινονται)

  3. #3
    Εγγραφή
    09-05-2005
    Περιοχή
    Μαρούσι -Αθήνα- Ηράκλειο Κρήτης
    Ηλικία
    61
    Μηνύματα
    454
    Downloads
    28
    Uploads
    0
    Τύπος
    VDSL2
    Ταχύτητα
    51200/5120
    ISP
    Vodafone
    DSLAM
    ΟΤΕ - ΜΑΡΟΥΣΙ
    Router
    Oxygen Hpv1500
    SNR / Attn
    9.5(dB) / (dB)
    Ασυρματος Crow runer απο την ilka.gr