Σελ. 1 από 3 123 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση 1-15 από 37
  1. #1
    Εγγραφή
    08-06-2009
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    10
    Downloads
    1
    Uploads
    0
    Γεια σας παιδιά.
    Κατ' αρχάς δεν ξέρω αν γράφω στην κατάλληλη ενότητα ή αν υπάρχει ενότητα γι' αυτό που θέλω να γράψω,θα δείξει.Σίγουρα δε γράφω στο πιο κατάλληλο φόρουμ,αλλά σε κάτι άλλα μαθηματικά φόρουμ που μπήκα δεν υπάρχει κινητικότητα.Ελπίζω να με βοηθήσετε,κυρίως οι μαθηματικοί .Λοιπόν:
    Αλέξανδρο με λένε και είμαι πρωτοετής φοιτητής Ιατρικής Α.Π.Θ.
    Ιατρική μπήκα για ανατομία κυρίως,αλλά προς το παρόν τρώω βιοχημεία στη μάπα χωρίς έλεος.
    Επειδή σιχάθηκα τη θεωρία και την αποστήθιση απο πέρσι κι όλας, θέλω πολύ στον ελεύθερο μου χρόνο να συνεχίσω να ασχολούμαι με μαθηματικά.Κάτι που να συμβαδίζει με τις γνώσεις μου (γνώσεις λυκείου δλδ) αλλά να έχει και μια προοπτική εξέλιξης,όχι γρίφους κ απλές ασκησούλες για όλους.
    Βέβαια δε θέλω να γίνω και μαθηματικός οπότε θα θελα να ασχολήθω με τα πιο ενδιαφέροντα μαθηματικά.
    π.χ. βρήκα κάτι τέτοιο ψάχνοντας:http://www.perizitito.gr/product.php...=139975&page=1 ,όχι γεωμετρία υποχρεωτηκά
    Αυτά περίπου για την περίπτωσή μου.Σας ευχαριστώ πολύ για την υπομονή σας.Όπως μπορείτε βοηθήστε είμαι ανοικτός σε όλα.

  2. #2
    Εγγραφή
    29-12-2005
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    4.542
    Downloads
    18
    Uploads
    0
    ISP
    Inalan
    πηζεις που πηζεις στη σχολη θέλεις να πήζεις και στον ελευθερο χρόνο σου;
    στην ιατρική οπως ξερεις χρησιμοποιείται κατα κόρον η στατιστική οποτε μπορεις να ασχοληθεις με αυτη, θα σου φανει ιδιαίτερα χρησιμη εαν καποτε κάνεις ερευνα ή εαν θελήσεις να ασχοληθεις με ορισμένους κλάδους οπως η υγιεινή, επιδημιολογία κλπ
    εαν θελεις κατι εξωτικό για να παίξεις δες την γεωμετρια των φρακταλςκαι τις εφαρμογες που μπορει να εχει στην επεξεργασια εικόνας για ιατρική χρηση.