Δελτίο Τύπου:
- Ευκολότερη, ταχύτερη και ποιοτικότερη εξυπηρέτηση με χρήση τεχνολογιών αιχμής, netbooks και υπογραφή σε οθόνη αφής
- 16.000 εργασίες και 4.000 ραντεβού με πελάτες καθημερινά
- Εξοικονόμηση 1,1 τόνων χαρτιού κάθε μήνα
Αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση των πελατών, μείωση της γραφειοκρατίας και αναβάθμιση της εμπειρίας της τεχνικής εξυπηρέτησης είναι μερικά μόνο από τα οφέλη της εισαγωγής ενός ολοκληρωμένου προγράμματος λειτουργικού εκσυγχρονισμού των εργασιών πεδίου που υλοποιούν οι τεχνικοί του ΟΤΕ.
Ένα σύνολο νέων συστημάτων, διαδικασιών και εργαλείων αλλάζει σταδιακά τις τεχνικές λειτουργίες πεδίου.
Οι τεχνικοί είναι πλέον εφοδιασμένοι με φορητές συσκευές (netbooks) στις οποίες προβάλλονται αυτόματα οι εργασίες που πρέπει να διεκπεραιωθούν, τις οποίες και διαχειρίζονται μέσω αυτών, αντί της χρήσης εντύπων. Έτσι, προσδίδεται ταχύτητα, ακρίβεια και αποτελεσματικότητα στην εργασία, ενώ εξοικονομούνται και 1,1 τόνοι χαρτιού κάθε μήνα.
Το νέο σύστημα βοηθάει στον προγραμματισμό των εργασιών, δίνει νέες δυνατότητες επικοινωνίας, μετρήσεων και δοκιμών και επιτρέπει την εύκολη, αυτόματη συλλογή πληροφορίας από τους τεχνικούς, μειώνοντας το χρόνο μετάβασης.
Πλέον, οι πελάτες που παραγγέλνουν νέες συνδέσεις τηλεφωνίας, ADSL, VDSL, και κάνουν μεταφορά ή μετατροπή της σύνδεσής τους, μετά την ολοκλήρωση των εργασιών και την αποδοχή των σχετικών όρων, υπογράφουν στο ειδικό πεδίο στην οθόνη αφής του netbook και η υπογραφή τους αρχειοθετείται ηλεκτρονικά, προσδίδοντας ασφάλεια και ταχύτητα στη διαδικασία.
Τα αποτελέσματα είναι ήδη ορατά: 2.330 τεχνικοί του ΟΤΕ σε όλη την Ελλάδα, ολοκληρώνουν καθημερινά 16.000 εργασίες και πραγματοποιούν πάνω από 4.000 ραντεβού με πελάτες. Ήδη, οι πελάτες που έχουν εξυπηρετηθεί με το νέο τρόπο υλοποίησης αιτημάτων αναφέρονται με θετικά σχόλια στη διαδικασία ενώ οι πελάτες μεγαλύτερης ηλικίας δεν έδειξαν να έχουν δυσκολίες, αντίθετα ενθουσιάζονται από την ευκολία χρήσης της ηλεκτρονικής υπογραφής.
Η νέα εποχή στην τεχνική εξυπηρέτηση που προσφέρει ο ΟΤΕ επιβεβαιώνει στην πράξη τη δέσμευση της εταιρείας, να αποτελεί η καθημερινότητα των πελατών έμπνευση για να γίνεται συνεχώς καλύτερη.
Δ.Τ. ΟΤΕ
Εμφάνιση 1-15 από 52
-
04-12-12, 18:41 ΟΤΕ: Ολοκληρωμένο πρόγραμμα λειτουργικού εκσυγχρονισμού εργασιών πεδίου #1
- Εγγραφή
- 22-09-2003
- Μηνύματα
- 82.570
- Downloads
- 218
- Uploads
- 48
- Άρθρα
- 6
- Τύπος
- VDSL2
- Ταχύτητα
- 204800/20480
- ISP
- Wind
- Router
- Technicolor DGA4130
- SNR / Attn
- 6(dB) / 2.8(dB)
- Path Level
- Interleaved
-
04-12-12, 18:55 Απάντηση: ΟΤΕ: Ολοκληρωμένο πρόγραμμα λειτουργικού εκσυγχρονισμού εργασιών πεδίου #2
Στον ΟΤΕ το μάθαμε
ως WFM
http://www.google.com/url?sa=t&rct=j...lf16XuPKIm-hlA
-
04-12-12, 19:27 Απάντηση: ΟΤΕ: Ολοκληρωμένο πρόγραμμα λειτουργικού εκσυγχρονισμού εργασιών πεδίου #3
Η cyta απ την μερα που ξεκινησε παρείχε στου τεχνικους laptop.
-
04-12-12, 19:36 Απάντηση: ΟΤΕ: Ολοκληρωμένο πρόγραμμα λειτουργικού εκσυγχρονισμού εργασιών πεδίου #4
ποσους τεχνικους εχει η cyta?
-
04-12-12, 19:49 Απάντηση: ΟΤΕ: Ολοκληρωμένο πρόγραμμα λειτουργικού εκσυγχρονισμού εργασιών πεδίου #5
συγχαρητηρια στην εταιρεια,ετσι πρεπει να δουλευουν σωστες επιχειρησεις,οχι χαρτουρα,σημειωματα,ποστ-ιτ και τεφτερια.
παει ο τεχνικος να κανει μια δουλεια και εχει μπαμ ολο το ιστορικο μπροστα του,εργασιες και αποτελεσματα εργασιων,το προβλημα,τι αναφερει ο πελατης,κτλ κτλ...
ευγε και παλι ευγε!
(ελπιζω ομως να το χρησιμοποιουνε ΟΛΟΙ οι τεχνικοι κλπ,και να το χρησιμοποιουν σωστα)
-
04-12-12, 20:48 Απάντηση: ΟΤΕ: Ολοκληρωμένο πρόγραμμα λειτουργικού εκσυγχρονισμού εργασιών πεδίου #6
Υπέροχα στα μπλα μπλα και στα επικοινωνικά αλλά μόνο οι dispatchers και οι τεχνικοί μπορούν να το αξιολογήσουν.
Εχει πολύ δρόμο ακόμα γιατί κάθε μέρα βγαίνουν προβλήματα που άλλοτε επιλύονται άμεσα και άλλοτε απλά τα παντρεύεσαι.
Τώρα αρχίζει να ενεργοποιείται η ΦΑΣΗ 2 με τη διασύνδεση όλων των πλατφορμών στο WFM.
Πάντως έχουν πέσει πολλά χρήματα στο prodject.
-
04-12-12, 21:56 Απάντηση: ΟΤΕ: Ολοκληρωμένο πρόγραμμα λειτουργικού εκσυγχρονισμού εργασιών πεδίου #7
-
04-12-12, 22:07 Απάντηση: ΟΤΕ: Ολοκληρωμένο πρόγραμμα λειτουργικού εκσυγχρονισμού εργασιών πεδίου #8
Αυτό που με ενοχλεί είναι ότι βγάζουν ανακοίνωση και πανηγυρίζουν για κάτι που έπρεπε να είχαν κάνει εδώ και πολλά χρόνια.
Εταιρία τηλεπικοινωνιών είναι, δεν είναι μαντρί.
Όχι και να παινεύονται που πήραν οι τεχνικοί τους netbooks
Σαν να βγαίνει η NASA και να μας λέει ότι αγόρασε τηλεσκόπια
-
04-12-12, 22:37 Απάντηση: ΟΤΕ: Ολοκληρωμένο πρόγραμμα λειτουργικού εκσυγχρονισμού εργασιών πεδίου #9
μπραβο στον Οτε, ας ακολουθησουν οι αλλοι αν δεν το εχουν κανει ηδη
-
04-12-12, 22:44 Απάντηση: ΟΤΕ: Ολοκληρωμένο πρόγραμμα λειτουργικού εκσυγχρονισμού εργασιών πεδίου #10
-
05-12-12, 00:17 Απάντηση: ΟΤΕ: Ολοκληρωμένο πρόγραμμα λειτουργικού εκσυγχρονισμού εργασιών πεδίου #11
-
05-12-12, 00:35 Απάντηση: ΟΤΕ: Ολοκληρωμένο πρόγραμμα λειτουργικού εκσυγχρονισμού εργασιών πεδίου #12
Εγω περσι και προπερσι οταν ειχα καλεσει τον τεχνικο με λαπτοπ ειχε ερθει και εβλεπε και ιστορικο και τα παντα απο εκει.
Και ναι καθε φορα που λεει η νασα πηρε καινουργιο τηλεσκοπιο/α χαιρομαστε ολοι.
-
05-12-12, 03:02 Απάντηση: ΟΤΕ: Ολοκληρωμένο πρόγραμμα λειτουργικού εκσυγχρονισμού εργασιών πεδίου #13
ξέχασαν να μας πουν, αναφορικά με τη "νέα εποχή ΟΤΕ" τους υπαλλήλους-δούλους των τμημάτων τεχνικής υποστήριξης, που αμείβονται με 350 ευρώ το μήνα για 6ωρη εργασία σε βάρδιες.
-
05-12-12, 06:21 Απάντηση: ΟΤΕ: Ολοκληρωμένο πρόγραμμα λειτουργικού εκσυγχρονισμού εργασιών πεδίου #14"Είμαι άνθρωπος και έχω αξιοπρέπεια.
Δεν δέχομαι να με διαφεντεύει ένας ξένος γιατί τότε είμαι σκλάβος"
Sami Sharaf (former Egypt Minister)για τη διαχείρηση της διώρυγας του Σουέζ από τους Αγγλους
-
05-12-12, 09:26 Απάντηση: ΟΤΕ: Ολοκληρωμένο πρόγραμμα λειτουργικού εκσυγχρονισμού εργασιών πεδίου #15
το τι έπρεπε να γίνει πριν πολλά χρόνια γενικά και στον ΟΤΕ αλλά και στην Ελλάδα είναι πονεμένη ιστορία.
Πέρα απο αυτό όμως
πριν πολλά χρόνια δουλεύαμε σε περιβάλλον DOS και τώρα φτάσαμε στα win-8
πριν πολλά χρόνια μπαίναμε στο internet μέσω σύνδεσης dial-up 56k και τώρα φτάσαμε στο vdsl.
Δηλαδή πρέπει να μας ενοχλούν και αυτά?
Μια παροιμία λέει:κάλλιο αργά παρά ποτέ.
Και έχω μια εντύπωση ότι αυτό το 350αρι θα γίνει σύντομα 250αρι.
Το γνωστό κολπάκι των θυγατρικών εταιριών.Tο σήμερα είναι το αύριο για το οποίο ανησυχούσα χθές.
Γυναίκα που χειροκροτείται....μπέσα δεν έχει.
Το γενόσημο του Viagra και του Depon είναι......το τσίπουρο.!
AΡΣΕΝΙΚΟΣ γίνεσαι λόγω γονιδίων...
ΑΝΤΡΑΣ γίνεσαι λόγω ηλικίας...
ΜΠΕΣΑΛΗΣ γίνεσαι λόγω της ανατροφής σου και...
ΚΥΡΙΟΣ γίνεσαι λόγω της συμπεριφοράς σου.
Παρόμοια Θέματα
-
Η ΕΕΤΤ διαμορφώνει το Πρόγραμμα Εργασιών του Σώματος Ευρωπαίων Ρυθμιστών
Από nnn στο φόρουμ ΕιδήσειςΜηνύματα: 3Τελευταίο Μήνυμα: 13-10-12, 17:03 -
ΟΤΕ-Cosmote: Ανακοίνωση μέτρων μείωσης του λειτουργικού κόστους
Από nnn στο φόρουμ ΕιδήσειςΜηνύματα: 228Τελευταίο Μήνυμα: 27-03-11, 19:54 -
Πρόγραμμα και Γραμμή εργασιών
Από pusher στο φόρουμ Προγραμματισμός και γλώσσες προγραμματισμούΜηνύματα: 14Τελευταίο Μήνυμα: 16-06-07, 19:24
Bookmarks