Αν θέλουμε να μη μας ζητάει το ηλεκτρονικό κατάστημα να πληρώσουμε την απαξίωση του ανοιγμένου προϊόντος, τότε θα πρέπει πραγματικά να θεωρούμε μη απαξιωμένα προϊόντα όσα μας έρχονται ανοιγμένα.
Γενικά οι κανόνες δε μου πολυαρέσουν, διότι στην προσπάθεια να δημιουργήσουν αίσθημα ασφάλειας στους καταναλωτές, δίνουν ευκαιρίες ασυδοσίας σε πονηρούς πελάτες και δυσχεραίνουν το έργο των εμπόρων. Ως πελάτης δε θα ήθελα να επωμίζομαι το επιπλέον κόστος που επιφέρουν πονηρές καταναλωτικές πρακτικές. Θα προτιμούσα να είχα μεγαλύτερη ευθύνη κατά την αγορά ως πελάτης.
Πολύ χρήσιμος είναι ο κανονισμός για τις τηλεφωνικές πωλήσεις. Έγινε μία προσπάθεια τα τελευταία χρόνια να διευκολυνθούν, αλλά εφαρμόστηκαν συστηματικά δόλιες πρακτικές, οπότε επιστρέψαμε στην ασφάλεια της υπογραφής.
Εμφάνιση 31-45 από 91
-
23-05-14, 01:06 Απάντηση: Νέοι κανόνες λειτουργίας του ηλεκτρονικού εμπορίου από 13 Ιουνίου 2014 #31Προπληρωμένες κάρτες ........... 2 savings 4 safety
Τι εστί IBAN, BIC, OUR, SHA, BEN;
"Yesterday is History, Tomorrow a Mystery, Today is a Gift, Thats why it's called the Present."
-
23-05-14, 03:22 Απάντηση: Νέοι κανόνες λειτουργίας του ηλεκτρονικού εμπορίου από 13 Ιουνίου 2014 #32
Είναι καλό το να έχεις το δικαίωμα να δεις κάτι και να το ανοίξεις (γιατί αλλιώς πως να το δεις; ) και αν δε σου κάνει να το στείλεις πίσω. Αλλά το κόστος αυτής της ιστορίας, όπως και όλα τα κόστη, εμείς θα το πληρώσουμε προφανώς. Και όταν λέω εμείς, εννοώ όλοι και οχι μόνο αυτοί που τα στέλνουν πίσω. Τουλάχιστον υπάρχει το κόστος των μεταφορικών που πληρώνεις για να το ξαναστείλεις που λειτουργεί αποτρεπτικά.
-
23-05-14, 09:10 Απάντηση: Νέοι κανόνες λειτουργίας του ηλεκτρονικού εμπορίου από 13 Ιουνίου 2014 #33
Να είστε σίγουροι ότι με την πλήρη επιστροφή των χρημάτων του κόστους μεταφορικών θα υπάρξει σοβαρό θέμα.
Είναι βέβαιο ότι κάποιοι θα θελήσουν να χτυπήσουν τον ανταγωνισμό χρησιμοποιώντας το συγκεκριμένο κόλπο παραγγελίας και επιστροφής.
Επίσης με πληρωμή αντικαταβολή τι γίνεται θα επιστρέφεται και το σχετικό κόστος που χρεώνουν Courier - ταχυδρομεία?
-
23-05-14, 10:36 Απάντηση: Νέοι κανόνες λειτουργίας του ηλεκτρονικού εμπορίου από 13 Ιουνίου 2014 #34
Τα περισσότερα από αυτά που αναφέρονται υπάρχουν και ισχύουν ήδη στον 2251/94 και τις προσθήκες-βελτιώσεις του. Για την ακρίβεια δεν βλέπω κατι που δεν προβλέπεται!
Παραθέτω το Άρθρο 4 και 5 το οποίο περιγράφει υποχρεώσεις- δικαιώματα σε πώληση αγαθών- υποηρεσιών από απόσταση:
Spoiler:
Στο κομμάτι που αναφέρει ο nnn δηλαδή ότι μια σύμβαση είναι άκυρη αν δεν υπογραφεί, ο υπάρχων νόμος επίσης καλύπτει τον καταναλωτή αφού αναφέρει ότι ο προμηθευτής οφείλει να παραδώσει τη συμβαση γραπτά σε αυτόν/ή (σε εύλο γο χρόνο) και ο καταναλωτής έχει δικαίωμα να υπαναχωρήσει εντός 14 ημερών χωρίς να απαιτείται να αιτιολογήσει το γιατί. Άρα ακόμη και σήμερα, ακόμη και αν υπα΄ρχει προφορική συναίνεσαη σε μια σύμβαση ο καταναλωτής όταν τη λάβει στα χέρια του έχει το δικαίωμα της υπαναχώρησης .(ο παπούς- γιαγιά που είπανε "Νι πιδάκιμ" στο τηλέφωνο και ξαφνικά έλαβαν μια σύμβαση για 4-play ε λογικά θα τη δείξουν σε κάποιον εντός δύο εβδομάδων!)
Σχετικά με τα υπόλοιπα...
Το κόστος που πληρώνει ο καταναλωτής για την αποστολή/παραγγελία δεν τιμολογείται και δεν επιστρέφεται.
Το κόστος για την επιστροφή ενός αγαθού (μέχρι στιγμής) επιβαρύνει τον καταναλωτή.
Όλοι οι σοβαροί κατασκευαστές έχουν κάποαου είδους σύμβαση με τα καταστήματα- αλυσίδες λιανικής στην οποία προβλέπεται διαδικασία επιστροφής- επανασυσκευασίας σε περίπτωση που το επιστρεφόμενο αγαθό δεν είναι ελαττωματικό και προφανώς δεν είναι εμφανώς χρησιμοποιημένο (χτυπήματα, γρατζουνιές, χρήση ανάλωσιμων όπως toner, imaging units κτλ.). Η σύμβαση αυτή δεν αφορά τον τελικό καταναλωτή (δεν τον επιβαρύνει- τουλάχιστον άμεσα).Όσο πιο βαθιά βάζουν το χέρι οι εταίροι στις τσέπες μας, τόσο πιο κοντά φθάνουν στα @@ μας
-
23-05-14, 10:41 Απάντηση: Νέοι κανόνες λειτουργίας του ηλεκτρονικού εμπορίου από 13 Ιουνίου 2014 #35
Είμαι πωλητής στο eBay. Ενώ αναγραφω ότι δεν δέχομαι επιστροφές (για τους κακοπροαιρετους) παντα δέχομαι αλλά πάντα με χρέωση του πελάτη, εκτός από την περίπτωση που έχω στείλει λάθος η ελαττωματικό προϊόν.
-
23-05-14, 10:43 Απάντηση: Νέοι κανόνες λειτουργίας του ηλεκτρονικού εμπορίου από 13 Ιουνίου 2014 #36Όσο πιο βαθιά βάζουν το χέρι οι εταίροι στις τσέπες μας, τόσο πιο κοντά φθάνουν στα @@ μας
-
23-05-14, 10:56 Απάντηση: Νέοι κανόνες λειτουργίας του ηλεκτρονικού εμπορίου από 13 Ιουνίου 2014 #37
Τιμολογείται κανονικότατα!
Είναι δυνατόν να πλήρωσες 10+2€ στο ηλεκτρονικό κατάστημα και να σου στείλουν απόδειξη μόνο για τα 10€;
Το κόστος για την επιστροφή ενός αγαθού (μέχρι στιγμής) επιβαρύνει τον καταναλωτή.
Όσο για την πώληση ανοιχτών συσκευασιών, εφόσον αναγράφεται ρητά στην περιγραφή, γιατί όχι;
Στο εξωτερικό συνήθως πωλούνται και με μια μικρή (ή μεγάλη...) έκπτωση. Θυμάστε τα blemished boxes της Logitech;"... στη γαλέρα της ζωής μου τράβηξα άγριο κουπί." - Θ.Β.
----
Είναι να απορείς πώς ο λαός που γνώρισε καλύτερα από τον καθένα την θηριωδία του ισχυρού, ώντας στην θέση αυτού πράττει τα ίδια!!!
It's a marvel to me that the people who have an intimate knowledge of the brutality brought by the mighty, being in their place act the same!!!
-
23-05-14, 11:04 Απάντηση: Νέοι κανόνες λειτουργίας του ηλεκτρονικού εμπορίου από 13 Ιουνίου 2014 #38Όσο πιο βαθιά βάζουν το χέρι οι εταίροι στις τσέπες μας, τόσο πιο κοντά φθάνουν στα @@ μας
-
23-05-14, 11:11 Απάντηση: Νέοι κανόνες λειτουργίας του ηλεκτρονικού εμπορίου από 13 Ιουνίου 2014 #39
Δεν νομίζω ότι ισχύει κάτι τέτοιο ούτε γνωρίζω κάποιο ηλεκτρονικό κατάστημα που να το κάνει.
Επίσης στον νέο νόμο αναγράφεται
"Ο καταναλωτής έχει προθεσμία δεκατεσσάρων ημερολογιακών ημερών για να υπαναχωρήσει, αν έχει κάνει αγορές εξ αποστάσεως, χωρίς να αναφέρει τούς λόγους και με μοναδική επιβάρυνση τη δαπάνη επιστροφής του προϊόντος. Ο προμηθευτής, από την πλευρά τον, οφείλει να επιστρέψει τα χρήματα (συμπεριλαμβανομένων των εξόδων αποστολής) εντός δεκατεσσάρων ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποίαν ενημερώθηκε από τον καταναλωτή ότι αυτός υπαναχωρεί. Αν ο προμηθευτής δεν έχει ενημερώσει τον καταναλωτή για το δικαίωμα υπαναχώρησης, τότε η προθεσμία υπαναχώρησης λήγει 12 μήνες μετά την κανονική προθεσμία των δεκατεσσάρων ημερών."
-
23-05-14, 11:15 Απάντηση: Νέοι κανόνες λειτουργίας του ηλεκτρονικού εμπορίου από 13 Ιουνίου 2014 #40
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος yiapap : 23-05-14 στις 11:27.
Όσο πιο βαθιά βάζουν το χέρι οι εταίροι στις τσέπες μας, τόσο πιο κοντά φθάνουν στα @@ μας
-
23-05-14, 11:30 Απάντηση: Νέοι κανόνες λειτουργίας του ηλεκτρονικού εμπορίου από 13 Ιουνίου 2014 #41
-
23-05-14, 11:31 Απάντηση: Νέοι κανόνες λειτουργίας του ηλεκτρονικού εμπορίου από 13 Ιουνίου 2014 #42Yep... Έχουν το δικαίωμα να σου πούνε ότι η τιμολόγηση των εξόδων courier πρέπει-μπορεί να κοπεί από την εταιρεία ταχυμεταφορών. Σε κάθε περίπτωση επειδή είναι έξοδα τρίτων δεν επιστρέφονται.
Αν κάτι έπρεπε να το εκδώσει η courrier προς τα εσένα, τα λεφτά θα έπρεπε να τα πληρώσεις στην courrier.
Α, αναφέρεσαι σε έξοδα αντικαταβολής ... όχι καθαυτό αποστολής.
Χμμμ... αυτό ναι, υποθέτω πως θα μπορούσε να στο κόβει ο courier την ώρα που τον πληρώνεις, για την υπηρεσία που σου παρέχει: να πάρει τα χρήματα και να τα δώσει στον αποστολέα. Όχι ότι δε θα μπορούσε να στο κόβει το κατάστημα και να τα βρίσκουν εσωτερικά με την courier..."... στη γαλέρα της ζωής μου τράβηξα άγριο κουπί." - Θ.Β.
----
Είναι να απορείς πώς ο λαός που γνώρισε καλύτερα από τον καθένα την θηριωδία του ισχυρού, ώντας στην θέση αυτού πράττει τα ίδια!!!
It's a marvel to me that the people who have an intimate knowledge of the brutality brought by the mighty, being in their place act the same!!!
-
23-05-14, 11:32 Απάντηση: Νέοι κανόνες λειτουργίας του ηλεκτρονικού εμπορίου από 13 Ιουνίου 2014 #43
-
23-05-14, 11:40 Απάντηση: Νέοι κανόνες λειτουργίας του ηλεκτρονικού εμπορίου από 13 Ιουνίου 2014 #44
-
23-05-14, 11:57 Απάντηση: Νέοι κανόνες λειτουργίας του ηλεκτρονικού εμπορίου από 13 Ιουνίου 2014 #45
Μα το ίδιο είναι! Ο courier προσφέρει δύο υπηρεσίες. Μια της μεταφοράς του προϊόντος και μια της μεταφοράς των χρημάτων. Αυτά η τρίτη εταιρεία (o courier) συνήθως τα χρεώνει στο κατάστημα από το οποίο έγινε η πώληση. Κανονικά λοιπόν θα έπρεπε είτε το κατάστημα να συμπεριλαμβάνει το κοστος αυτής της υπηρεσίας/ιων στο τιμολόγιό του προς τον πελάτη ή αυτό να το κάνει ο courier. Στην πράξη επειδή ο courier δεν κόβει ποτέ απόδειξη...
Προσωπικά πάντως δεν βρίσκω σωστό να επιβαρύνεται το κατάστημα αυτά τα έξοδα για μια αναίτια υπαναχώρηση! Εντάξει, ο πελάτης έχει πάντα δίκιο αλλά αν πάρω εγώ ένα προϊόν και σε 10 μέρες αποφασίσω ότι δεν το θέλω- δε μου κάνει- δε μου αρέσει δεν πρέπει να έχω κάποιο (έστω μικρό) μερίδιο ευθύνης- κόστους; Με το παραπάνω εγώ μπορώ κάθε 14 μέρες να έχω νέο κινητό νέο ταμπλετ, νέο whatever και ποτέ να μην πληρώσω φράγκο! Ασε που με το +12 μήνες μπορώ να το έχω για.... 379 μέρες χωρίς ναπληρώσω φράγκο!
- - - Updated - - -
Σωστά. Πρέπει να εμφανίζεται. Γιατί δε γίνεται να μην υπάρχει η σχετική τιμολόγηση δεν καταλαβαίνω. Αφού την πρόσθετη υπηρεσία στην προσφέρει άλλος!Όσο πιο βαθιά βάζουν το χέρι οι εταίροι στις τσέπες μας, τόσο πιο κοντά φθάνουν στα @@ μας
Παρόμοια Θέματα
-
Αναστολή λειτουργίας του ricardo.gr από τις 5 Μαϊου 2014
Από nnn στο φόρουμ ΕιδήσειςΜηνύματα: 113Τελευταίο Μήνυμα: 21-11-21, 21:41 -
Βλάβη από 13/03/2014 και απόρριψη αιτήσεων φορητότητας
Από kostas_pav στο φόρουμ NovaΜηνύματα: 12Τελευταίο Μήνυμα: 19-04-14, 10:26 -
Εβδομάδα Ηλεκτρονικού Εμπορίου από τις 3 έως τις 10 Δεκεμβρίου στα πρότυπα του Cyber Monday
Από nnn στο φόρουμ ΕιδήσειςΜηνύματα: 22Τελευταίο Μήνυμα: 12-12-13, 23:54 -
Απειλές στο διαδίκτυο: έρευνα δείχνει τις επιπτώσεις του ηλεκτρονικού εγκλήματος
Από nnn στο φόρουμ ΕιδήσειςΜηνύματα: 12Τελευταίο Μήνυμα: 26-11-13, 15:50 -
Τα 3,5 δις Ευρώ αναμένεται να φτάσει ο τζίρος του Ηλ. Εμπορίου το 2013 στην Ελλάδα σύμφωνα με τον GRECA
Από nnn στο φόρουμ ΕιδήσειςΜηνύματα: 6Τελευταίο Μήνυμα: 02-10-13, 08:23
Bookmarks