Εμφάνιση 1-2 από 2
  1. #1
    Εγγραφή
    16-10-2007
    Περιοχή
    Νέα Σμύρνη
    Ηλικία
    73
    Μηνύματα
    233
    Downloads
    24
    Uploads
    0
    Τύπος
    VDSL2
    Ταχύτητα
    204800/20480
    ISP
    Vodafone
    DSLAM
    HOL - ΦΑΛΗΡΟ
    Router
    FRITZ!BOX 7590
    SNR / Attn
    13(dB) / 9(dB)
    Path Level
    Interleaved
    Αγόρασα το συγκεκριμένο προϊόν, το οποίο όμως παρουσιάζει το εξής πρόβλημα:
    Ενώ συνδέεται κανονικά με τον Router (Draytek Vigor 2700VG) είναι αδύνατο να συνδεθούν στο Internet οι συσκευές που συνδέονται στον Extender.

    Τα διαγνωστικά των Windows αναφέρουν σφάλμα στον DNS Server.

    Στο Online Status του Router εμφανίζονται:
    Primary DNS: 193.92.150.1 Secondary DNS: 193.92.3.11
    παρότι στις σχετικές ρυθμίσεις DNS Server IP Address έχω χειροκίνητα ορίσει:
    Primary IP Address 193.92.150.3
    Secondary IP Address 193.92.3.11

    Όταν ορίζω
    1. Primary DNS:
    • 194.219.227.2 (Αττική, Νησιά, Πελ/σο και Κεντρική Ελλάδα.)
    2. Secondary DNS:
    • 193.92.150.3 (Αττική, Νησιά, Πελ/σο και Κεντρική Ελλάδα.)
    δεν είναι δυνατό να συνδεθεί ούτε ο Draytek Vigor 2700VG στο Internet.

    Τί πρέπει να κάνω για να λυθεί το πρόβλημα;

    Πέρασα και τα τελευταία firmwares σε Router & Extender.
    Case: Cooler Master Silencio 650 Pure - Τροφοδοτικό: Thermaltake TR2 QFan 500W - CPU: Intel Core i3-10100 - RAM: 2X8GB - GPU: Intel HD Graphics - M/B: Gigabyte B560M DS3H (rev. 1.0) - SSD: SanDisk SDSSDXPS240G - KINGSTON SKC2500M8250G - HDD: WDC WD10EADS-00L5B1 - DVD-RW: Samsung DVD-RW SH-224BB - Monitor: Dell U2412M - Λειτουργικό: Windows: 11 Pro X64.

  2. #2
    Εγγραφή
    04-10-2013
    Μηνύματα
    2.347
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    ISP
    Forthnet
    Καλησπέρα nikomas50.

    Μετά από σχετικό έλεγχο Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι δεν παρουσιάζεται κάποιο πρόβλημα στους DNS servers μας καθώς επίσης λαμβάνουμε ως δεδομένο ότι το modem router σου έχει λάβει εξωτερική ip από το δίκτυο μας.

    Σύμφωνα λοιπόν και με τα παραπάνω η δυσλειτουργία που έχει παρουσιαστεί στο τοπικό σου δίκτυο, θα προτείναμε να απευθυνθείς στην υποστήριξη της κατασκευάστριας εταιρίας του εξοπλισμού σου ή να ανατρέξεις στο εγχειρίδιο χρήσης, καθώς το συγκεκριμένο πρόβλημα δεν προέρχεται από την παροχή της υπηρεσίας και του τομέα ευθύνης μας και δεν αποτελεί αντικείμενο της τεχνικής εξυπηρέτησης που μπορούμε να παρέχουμε.

    Αν Θες στείλε μας τα στοιχεία σου για να μπορέσουμε να δούμε αν υπάρχει κάποιο ζήτημα με την παροχή της υπηρεσίας.

    Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς.

    Κώστας, Forthnet Support.

Παρόμοια Θέματα

  1. SOS με tp-link TL-wa730re range extender
    Από nickbaz στο φόρουμ Wireless Networking
    Μηνύματα: 69
    Τελευταίο Μήνυμα: 09-11-15, 18:12
  2. range extender dlink dap-1360
    Από cave_man στο φόρουμ Wireless Networking
    Μηνύματα: 17
    Τελευταίο Μήνυμα: 16-09-14, 11:26
  3. Προβλημα με Range extender Tp link
    Από xanoumis στο φόρουμ Ασύρματη Ευρυζωνικότητα
    Μηνύματα: 3
    Τελευταίο Μήνυμα: 10-04-14, 11:41
  4. DNS servers εκτός!
    Από heraklis στο φόρουμ ADSL
    Μηνύματα: 4
    Τελευταίο Μήνυμα: 07-04-14, 16:30
  5. Μηνύματα: 3
    Τελευταίο Μήνυμα: 25-12-13, 21:05

Bookmarks

Bookmarks

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα
  • Δεν μπορείτε να αναρτήσετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
  •  
  • Τα BB code είναι σε λειτουργία
  • Τα Smilies είναι σε λειτουργία
  • Το [IMG] είναι σε λειτουργία
  • Το [VIDEO] είναι σε λειτουργία
  • Το HTML είναι εκτός λειτουργίας