Σελ. 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση 1-15 από 29
  1. #1
    Εγγραφή
    19-11-2008
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    286
    Downloads
    4
    Uploads
    0
    Πριν ένα χρόνο αγόρασα απ'το eshop μια οθόνη LG. Πριν 1 βδομάδα παρατήρησα 2 καμένα Pixel. Μιλάω με e-shop μου λένε σε καλύπτει η ίδια η LG, εμείς δεν εμπλεκόμαστε πουθενά. Παίρνω τηλνο την LG τους λέω το παριστατικό κ μου λένε καλύπτεσαι κ μου στέλνουν courier για να ελεγχθεί κ να γίνει η αντικατάσταση.

    Αμ δε!!!

    Το service της LG αφού το ελέγχει... δεν το αναγνωρίζει σαν βλάβη της οθόνης. Πρέπει λέει να έχει από 5+ καμένα. Μα λέω δίνει εγγύηση 0! Ναι αλλά, μόνο σε προϊόντα που προμηθευτήκατε απ' την LG Ελλάδος. Εσείς το πήρατε απ' το e-shop, δεν ξέρουμε από που τα εισάγουν. Μπορεί να είναι κ από Κίνα, πχ. Μιλήστε με e-shop.

    Ξαναπαίρνω LG κ μου λένε, εφόσον το Service μας δεν το αναγνωρίζει εμείς δεν μπορούμε να κάνουμε τπτ κ όντως ισχύει αυτό που σας είπαν περί εγγύσης. Τους ανέφερα ότι ο προηγούμενος υπάλληλός τους δεν μου είχε αναφέρει αυτό το "παραθυράκι" για τα 0 Pixel κ λέει μας συγχωρείτε κανονικά θα πρεπε, αλλά πιθανόν να μην το είχατε ξεκαθαρίσει απόλυτα. Μα του έστειλα την απόδειξη λέω απ'το e-shop σε email!!!
    Εν τέλει, μου λέει κ αυτός δεν μπορούμε να σας καλύψουμε την εγγύηση. Καλέστε e-shop.

    Παίρνω ξανά e-shop τους ξαναλέω το όοοοολο ιστορικό... μου λένε κ αυτοί τα ίδια. Αφού δεν σας καλύπτει η LG εμείς δεν μπορούμε να κάνουμε τπτ. Μόνο αν είχε από 5+ pixel. !!!

    Ναι ρε άνθρωπε του λέω, αλλά εγώ πλήρωσα σαν μ@λ@@@@$ την LG επειδή διαφημίζει αυτό το 0 καμένο pixel!!! Κ τώρα μου λένε ότι έπρεπε πρωτίστως να ρωτήσω εσάς το e-shop (πριν την αγοράσω) από που τις εισάγετε για να δω αν όντως τις παίρνετε από την ίδια την LG, ενώ ο υπάλληλός σας όταν τον ρωτάς αν ισχύει η εγγύση στα 0 Pixel σου λέει "ναι, φυσικά! είναι η μόνη που το κάνει αυτό!"

    Άκρη πάντως δεν βρήκα. 0 Pixel κ πίπες.

  2. #2
    Το avatar του μέλους Gordito
    Gordito Guest
    Το e-shop φταιει.
    Κανονικα, δεν επρεπε καν να μπλεχτεις με LG.

    Πηγαινε την σε αυτους, και απαιτησε καινουργια.
    Τιποτα λιγοτερο.

  3. #3
    Εγγραφή
    19-11-2008
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    286
    Downloads
    4
    Uploads
    0
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Gordito Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το e-shop φταιει.
    Κανονικα, δεν επρεπε καν να μπλεχτεις με LG.

    Πηγαινε την σε αυτους, και απαιτησε καινουργια.
    Τιποτα λιγοτερο.
    Έχω όλη μέρα που μιλάω με το e-shop. Δεν μπορούν να μου κάνουν τπτ. Εκτός του ότι θα τους τη στείλω άδικα, γιατί θα μου την ξαναστείλουν πίσω όπως είναι, θα επιβαρυνθώ και για τον έλεγχο που θα κάνουν, όπως μου είπαν.

    - - - Updated - - -

    Συνοψίζοντας για να "ισχύει" η εγγύηση των 0 pixel θα έπρεπε το e-shop να το αναφέρει ΞΕΚΑΘΑΡΑ στη σελίδα του προϊόντος. Λέγοντας "απλά" εγγύηση 2 έτη πρόκειται για τη γνωστή εγγύηση ISO. Η οθόνη έχει εισαχθεί από ευρωπαϊκή χώρα, οπότε το 0 Pixel ΔΕΝ ισχύει.

    Συμπέρασμα - Ποιος φταίει στην όλη διαδιακασία;
    α) LG
    β) e-shop
    γ) πελάτης

    α) σε καμία περίπτωση
    β) σαν κατάστημα που δεν παρέχει επαρκή ενημέρωση στους πωλητές της
    γ) εγώ που θα έπρεπε να είμαι περισσότερο ''ψαγμένος'' για το που δίνω τα λεφτά μου

  4. #4
    Εγγραφή
    29-03-2008
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    1.134
    Downloads
    12
    Uploads
    0
    Ταχύτητα
    7974/ 1020
    ISP
    Wind
    DSLAM
    Wind - ΤΟΥΜΠΑ
    SNR / Attn
    9.0(dB) / 38(dB)
    Path Level
    Interleaved
    Στείλε ένα e-mail στην LG Ευρώπης με την περίπτωσή σου και την απάντηση της εδώ αντιπροσωπείας να δεις τι θα σου πουν από εκεί. Επίσης στείλε ένα ακόμα στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή για να σου πουν αν δικαιούνται να σου λένε κάτι τέτοιο από την LG Hellas και κυρίως από την στιγμή που εσένα δεν σε ενημέρωσε κανένας για αν πρόκειται για εισαγωγή από άλλη χώρα της ΕΕ ή όχι.
    Επίσης το service της LG ήξερε δηλαδή ότι δεν είναι από επίσημη αντιπροσωπεία το προϊόν, αλλά δεν μπορούσε να βρει από που προέρχεται; Λίγο αστείο μου φαίνεται.

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από djastral232 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Συμπέρασμα - Ποιος φταίει στην όλη διαδιακασία;
    α) LG
    β) e-shop
    γ) πελάτης

    α) σε καμία περίπτωση
    β) σαν κατάστημα που δεν παρέχει επαρκή ενημέρωση στους πωλητές της
    γ) εγώ που θα έπρεπε να είμαι περισσότερο ''ψαγμένος'' για το που δίνω τα λεφτά μου
    Δηλαδή αν ο θείος σου σου φέρει ένα προϊόν LG από τη Γερμανία, εσύ πρέπει να πας στη Γερμανία για service? Αυτή είναι η ελεύθερη μεταφορά προϊόντων, υπηρεσιών και πολιτών μέσα στα όρια της ΕΕ;

    Στείλε την περίπτωσή σου σε μεγαλύτερο τμήμα της LG. Εγώ πιστεύω ότι εκείνοι θα σε εξυπηρετήσουν, αντί να σου λένε τις βλακείες της εδώ αντιπροσωπείας. Επίσης αν έχεις τα χαρτιά της οθόνης από όταν την πήρες διάβασε τι γράφει μέσα στο φυλλάδιο της εγγύησης.
    CPU: AMD Phenom ΙΙ X4 955, CPU Fan: CoolerMaster Hyper T4, MoBo: ASUS M3A78-T, RAM: 2x2GB Kingston Hyper-X + 2x2GB 800MHz, GPU: Gigabyte GTX 750 TI 2GB Windforce, Case: CoolerMaster HAF 922, PSU: SEASONIC G-550 GOLD 550W

  5. #5
    Εγγραφή
    19-11-2008
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    286
    Downloads
    4
    Uploads
    0
    ευχαριστώ γτ απάντησή σου

    απ' ότι είπαν απτην LG Hellas βάση σειριακού ΙΣΩΣ είναι από Ολλανδία επειδή πρώτα είναι το έτος κατασκευής κ μετά η χώρα κ είχε μέσα τα γράμματα ND.

    Πάντως επειδή έχω γράψει αναλυτικά ότι έγραφε πίσω η οθόνη λέει manufactured in China

    θα κινηθώ όπως μου πρότεινες

  6. #6
    Εγγραφή
    29-03-2008
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    1.134
    Downloads
    12
    Uploads
    0
    Ταχύτητα
    7974/ 1020
    ISP
    Wind
    DSLAM
    Wind - ΤΟΥΜΠΑ
    SNR / Attn
    9.0(dB) / 38(dB)
    Path Level
    Interleaved
    Το manufactured in China δεν λέει τίποτα απολύτως. Ξέρεις πολλά ηλεκτρονικά που δεν έχουν κατασκευαστεί σε Κίνα, Ταϊβάν, Μαλαισία ή Βιετνάμ;
    CPU: AMD Phenom ΙΙ X4 955, CPU Fan: CoolerMaster Hyper T4, MoBo: ASUS M3A78-T, RAM: 2x2GB Kingston Hyper-X + 2x2GB 800MHz, GPU: Gigabyte GTX 750 TI 2GB Windforce, Case: CoolerMaster HAF 922, PSU: SEASONIC G-550 GOLD 550W

  7. #7
    Εγγραφή
    19-11-2008
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    286
    Downloads
    4
    Uploads
    0
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από psylos Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το manufactured in China δεν λέει τίποτα απολύτως. Ξέρεις πολλά ηλεκτρονικά που δεν έχουν κατασκευαστεί σε Κίνα, Ταϊβάν, Μαλαισία ή Βιετνάμ;
    china rulez our world

  8. #8
    Το avatar του μέλους hemlock
    Το μέλος hemlock δεν είναι συνδεδεμένο Τι εννοείς δεν ξέρεις πως το deadline ειναι ΑΥΡΙΟ?
    Εγγραφή
    13-05-2006
    Περιοχή
    ΑΧΑΡΝΑΙ -ΑΤΤΙΚΗΣ(ΜΕΝΙΔΙ)
    Μηνύματα
    10.044
    Downloads
    16
    Uploads
    0
    Ταχύτητα
    24576/512
    ISP
    Forthnet
    DSLAM
    Forthnet - ΑΧΑΡΝΩΝ
    Δυστυχώς σύντροφε έπαιξες και έχασες με το eshop...Το τρικ τους (αν θες παγαποντιά), είναι οτι δεν διάβασες πουθενά στον κατάλογό τους οτι η LG Που τους πλήρωσες έχει zero pixel εγγύηση και κατεπέκταση εγγύηση απο την LG Hellas...(Τα ίδια είχα πάθει και εγώ με μια DELL οθόνη.)
    Πέρα τούτου, για ρώτα τους, γιατί σε έστειλαν στην LG Hellas απο την στιγμή που ενγωσμένα ήξεραν οτι ΔΕΝ θα την κάλυπτε για zero pixel.
    ΚΑΙ 50.000 ΚΡΟΎΣΜΑΤΑ ΤΗΝ ΜΈΡΑ Κ ΤΙ ΈΓΙΝΕ? ΤΣΆΜΠΑ ΡΑΜΠΙΤ = ΣΟΒΙΕΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ.
    ΑΥΤΟ ΘΈΛΕΤΕ, ΤΟΝ ΣΤΆΛΙΝ? ΤΕΛΟΣ ΤΑ ΜΝΗΜΌΝΙΑ, ΖΩΉ ΜΑΓΙΚΉ.
    ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΤΥΝ ΚΟΥΒΈΝΤΑ ΈΤΣΙ, ΜΟΝΌ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΕΘ ΛΈΤΕ. ΞΥΔΑΚΙ ΜΑΔΟΥΡΙΑ.

  9. #9
    Εγγραφή
    15-09-2007
    Μηνύματα
    1.538
    Downloads
    7
    Uploads
    0
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από hemlock Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δυστυχώς σύντροφε έπαιξες και έχασες με το eshop...Το τρικ τους (αν θες παγαποντιά), είναι οτι δεν διάβασες πουθενά στον κατάλογό τους οτι η LG Που τους πλήρωσες έχει zero pixel εγγύηση και κατεπέκταση εγγύηση απο την LG Hellas...(Τα ίδια είχα πάθει και εγώ με μια DELL οθόνη.)
    Πέρα τούτου, για ρώτα τους, γιατί σε έστειλαν στην LG Hellas απο την στιγμή που ενγωσμένα ήξεραν οτι ΔΕΝ θα την κάλυπτε για zero pixel.
    Μην το λες. Ξέρουμε οι αλυσίδες πολυκαταστημάτων από που αγοράζουν; Η mediamarket που είναι και πολυεθνική μπορεί να αγοράζει από την Σουηδία (λέμε τώρα) και να φας και από εκεί το ίδιο παραμύθι. Το θέμα δε νομίζω να έχει να κάνει με τα καταστήματα αλλά με μπαλκονόπορτα που αφήνει ανοιχτή κοινοτικός νόμος. Κανονικά θα έπρεπε από τη στιγμή που το αγοράζεις από χώρα της Ε.Ε. να μην κάθονται να λένε παραμύθια για τη χώρα εισαγωγής. Αλλά όταν του συμφέρει μιλάνε για Ενιαία Αγορά και τα @@ του Καράμπελα και όταν δεν τους συμφέρει σε κάνουν μπαλάκι.
    Πλέον από όπου αγοράζουμε θα πρέπει να τους ρωτάμε και από που το εισάγανε και....και....και....και....Δηλαδή να γινόμαστε εμείς ντετέκτιβς για να βγάζουν αυτοί τρελά κέρδη.
    Είχα πάρει έναν πλοηγό Garmin από Αγγλία πριν 4 χρόνια και κάτι έπαθε πάνω στο χρόνο. Παίρνω τηλ στην αντιπροσωπεία εδώ, τους λέω ότι είναι από Αγγλία και μου λένε να το στείλω εκεί. Και ο υπάλληλος το έλεγε με ένα ύφος ευχαρίστησης έστω και αν η επικοινωνία μας ήταν τηλεφωνική, το καταλάβαινα. Δηλαδή αντί να στηρίξει το προιόν, με "εκδικούνταν" που το αγόρασα από Αγγλία. Μα εγώ αυτό εκείνο του έλεγα. Τίποτα αυτός. Το έστειλα Αγγλία. Garmin ξανά δεν αγοράζω. Δε θα δώσω τα χρήματά μου στον Έλληνα εισαγωγέα να τα χαίρεται.
    Ήθελα να πάρω ένα ρολόι Casio και μετά από αυτό που είχα πάθει με την Garmin πήρα στην Casio στην Ελλάδα τηλέφωνο και τους ρώτησα τι γίνεται με την Εγγύηση. Απάντηση; Να το στείλω στην Αμερική αν χαλάσει.
    Είναι να τρελαίνεσαι. Παγκοσμιοποιημένη αγορά και τρίχες. Το αγόρασες; Χάλασε; Κόψε το λαιμό σου, αλλιώς εμείς γιατί παράγουμε και πουλάμε; Πάρε ένα καινούργιο.
    Εντάξει δεν είναι πάντα έτσι. Αλλά υπάρχουν περιπτώσεις που αγοράζεις κάτι και αν χαλάσει την έκατσες. Δεν είναι μόνον το eshop. Είναι και άλλοι.
    Τελευταία επεξεργασία από το μέλος alexgk : 02-10-14 στις 06:35.

  10. #10
    Εγγραφή
    27-10-2005
    Περιοχή
    Cetines
    Μηνύματα
    1.591
    Downloads
    3
    Uploads
    0
    Άρθρα
    10
    Ταχύτητα
    27031/2703kBit/s
    ISP
    ΟΤΕ Conn-x
    DSLAM
    ΟΤΕ - ΑΜΦΙΣΣΑ
    Router
    Speedport Plus
    SNR / Attn
    16.1(dB) / 12.0(dB)
    Path Level
    Interleaved
    Το eshop κάνει παραεισαγωγές παρακάμπτοντας την αντιπροσωπεία της LG στην Ελλάδα και γι' αυτό δεν σε καλύπτει η ελληνική αντιπροσωπεία της LG.
    Για μας τους καταλανούς συγκεκριμένα το Εμπόριον έχει μια ιδιαίτερη σημασία γιατί λόγω γεωγραφίας και λόγω ιστορίας είμαστε πιο κοντά στους έλληνες παρά στους υπόλοιπους ισπανούς. Κάτι αυτονόητο και λογικό. Ε.Α.

  11. #11
    Εγγραφή
    05-04-2010
    Ηλικία
    62
    Μηνύματα
    1.495
    Downloads
    5
    Uploads
    0
    ISP
    HOL
    Οπως εγραψα σε αλλο θεμα :

    αυτο με τα μηδεν πιξελ της lg δεν γνωριζω ποσο ισχυει , ειμαι περιεργος αν αλλαξαν ποτε οθονη με 1-2 πιξελ καμμενα.

    Για μενα μια σωστη εταιρεια εξυπηρετει ολους τους πελατες , ασχετα απο ποια χωρα αγορασαν , γιατι θεωρω οτι τα 0 καμμενα πιξελ δεν ισχυουν μονο στην Ελλαδα.
    Αν επικοινωνησει καποιος με τα κεντρικα της Lg , θεωρω οτι θα δωσουν εντολη να εξυπηρετηθει ο πελατης και ας αγορασε απο αλλη χωρα.
    Το δεν σε εξυπηρετω γιατι αγορασες απο αλλη χωρα πρεπει να ειναι ειναι ελληνικη πατεντα .Θεωρω οτι τετοιες συμπεριφορες ειναι τριτοκοσμικες.

    για παραδειγμα : πριν 3 χρονια , ειχα αγορασει μονος μου απο Ολλανδια , ενα inverter sma γερμανικης εταιριας για φωτοβολταικα.
    μετα απο ενα χρονο η εταιρεια εκανε αντικατασταση σε αυτο το μοντελο και μονη της η εδω αντιπροσωπεια , εκανε την αντικατασταση , του inverter αξιας 4000 ευρω ,
    χωρις να φερει αντιρρησεις του τυπου : αγορασες απο αλλη χωρα , δεν σε εξυπηρετω . Αυτη ειναι υπευθυνη πολιτικη εταιρειας , που σεβεται τον πελατη της .
    Αναφερομαι στα κεντρικα της εταιρειας και τις κατευθυνσεις που δινουν στις κατα τοπους αντιπροσωπειες.

    Για μενα ,djastra232 , οπως αναφερεται παραπανω , επικοινωνησε με τα κεντρικα της lg , να σε κατευθυνουν.

    Αλλο παραδειγμα :
    πριν δυο χρονια που ειχα αγορασει ενα λαπτοπ asus και καηκε η μητρικη , στην πρωτη εβδομαδα , στην προσπαθεια μου για update bios ,
    δεν επικοινωνησα με τον πωλητη στην Ελλαδα , αλλα εστειλα μηνυμα στην asus και αυτοι με παρεπεμψαν στην asus service greece ,
    που με εξυπηρετησαν με δωρεαν αντικατασταση μητρικης.
    :scratch dualboot win 7pro 64b -win 10 pro 64b ,AMD Phenom II X6 1055T , M4A89GTD-PRO/USB3 (AM3) , 12,0GB Dual-Channel DDR3 @ 535MHz (8-8-8-20) , crossfire 2x ATI AMD Radeon HD 5850 Series (Sapphire/PCPartner) , 119GB SAMSUNG SSD 830 Series SATA Disk Device (SSD),
    111GB SanDisk SDSSDX120GG25 SATA Disk Device (SSD) , 931GB Western Digital WDC WD10 02FAEX-00Z3A0 SATA Disk Device (SATA) ,lg W2486

  12. #12
    Εγγραφή
    24-06-2012
    Περιοχή
    ΠΑΤΡΑ
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    92
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Τύπος
    VDSL2
    Ταχύτητα
    51200/5120
    ISP
    Cosmote
    Router
    Speedport plus
    Αν η ιστοσελιδα του εσοπ ελεγε οτι καλυπτεται η οθονη με 0 πιξελ τοτε προκειται για εξαπατηση του πελατη απο το συγκεκριμενο μαγαζι...Αν απλα ανεφερε μονο για 2 χρονια εγγυηση τοτε τα πραγματα περιπλεκονται.Παντως τεραστια ευθυνη εχει και η LG hellas...τι θα τους κοστιζε αν σε καλυπταν για 0 πιξελ?...ισα ισα που θα ειχαν 1 ευχαριστημενο πελατη.Εγω οταν ηταν να αγορασω οθονη για τον υπολογιστη μου απ το εσοπ,επικοινωνησα με Philips,Lg για το θεμα της εγγυησης γιατι ηξερα οτι το εσοπ κανει παραεισαγωγες...Και οι 2 εταιριες μου ειπαν ρητα,οτι αν το μοντελο εισαγεται στην Ελλαδα τοτε καλυπτεται απο εγγυηση 0 πιξελ(ακομη και η Philips που πηρα τελικα) ανεξαρτητως απο ποιο μαγαζι την αγορασω.

  13. #13
    Εγγραφή
    29-03-2008
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    1.134
    Downloads
    12
    Uploads
    0
    Ταχύτητα
    7974/ 1020
    ISP
    Wind
    DSLAM
    Wind - ΤΟΥΜΠΑ
    SNR / Attn
    9.0(dB) / 38(dB)
    Path Level
    Interleaved
    @djastral232 υπάρχει κάποια εξέλιξη στο θέμα σου;
    CPU: AMD Phenom ΙΙ X4 955, CPU Fan: CoolerMaster Hyper T4, MoBo: ASUS M3A78-T, RAM: 2x2GB Kingston Hyper-X + 2x2GB 800MHz, GPU: Gigabyte GTX 750 TI 2GB Windforce, Case: CoolerMaster HAF 922, PSU: SEASONIC G-550 GOLD 550W

  14. #14
    Εγγραφή
    19-11-2008
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    286
    Downloads
    4
    Uploads
    0
    το όλο θέμα είναι η χειρότερη εμπειρία σε Service που είχα ποτέ

    με οθόνη γυρισμένη πίσω κ χιλιογρατσουνισμένη στη βάση της (καθώς δεν είχα τα αφρολέξ της συσκευασίας αλλά μόνο το κουτί κ ενώ η κούριερ μου είπε δεν παίζει πρόβλημα θα την μπαλάρουμε εμείς...) κανείς δεν αναλαμβάνει την ευθύνη του τι κ γιατί έγινε...

    πήρα τηλ στην LG Ολλανδίας με παρέπεμψαν στης Ελλάδας... ξαναπήρα τηλ Ολλανδία κ μου λένε δεν μπορούμε να υποστηρίξουμε το μοντέλο αυτό (βάση σειριακού δεν τον έχουν, αλλά το εγχειρίδιο γράφει Netherlands).. Aμερική δεν πήρα οκ δεν θα χρυσώσω κ τον ΟΤΕ...

    δεν @@@ όλοι τους... το ξεφτύλισαν το θέμα

    ΟΚ δεν λέω την πάτησα γιατί το eshop δεν έδινε 0 πίξελ, αλλά κ αυτό το πράγμα πλέον με την υποστήριξη στα περιφερειακά Πληροφορικής έχει καταντήσει ΑΗΔΙΑ.

  15. #15
    Εγγραφή
    15-09-2007
    Μηνύματα
    1.538
    Downloads
    7
    Uploads
    0
    Πάντως καλά έκανες και άνοιξες το θέμα για να ξέρουμε όταν αγοράζουμε τι πρέπει να προσέχουμε αν και δεν ξέρω κατά πόσο ένα κατάστημα θα πει την αλήθεια. Δλδ αν θα σου πει ειλικρινά αν καλύπτεται από την εδώ αντιπροσωπεία ή από την αντιπροσωπεία της ταγκανίκας ή όποιας χώρας πήγε και το έκανε εισαγωγή. LG αγορασμένη από το Eshop έχω και εγώ......

Σελ. 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία

Παρόμοια Θέματα

  1. Μηνύματα: 37
    Τελευταίο Μήνυμα: 30-05-14, 01:05
  2. Μηνύματα: 1
    Τελευταίο Μήνυμα: 16-04-14, 12:39
  3. Dead pixel σε iPad 4
    Από George94pav στο φόρουμ iOS
    Μηνύματα: 1
    Τελευταίο Μήνυμα: 11-01-14, 18:35
  4. Μηνύματα: 22
    Τελευταίο Μήνυμα: 20-12-13, 09:01
  5. Μηνύματα: 22
    Τελευταίο Μήνυμα: 20-10-13, 15:20

Bookmarks

Bookmarks

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα
  • Δεν μπορείτε να αναρτήσετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
  •  
  • Τα BB code είναι σε λειτουργία
  • Τα Smilies είναι σε λειτουργία
  • Το [IMG] είναι σε λειτουργία
  • Το [VIDEO] είναι σε λειτουργία
  • Το HTML είναι εκτός λειτουργίας