Την Πέμπτη 9 Απριλίου 2015 και ώρα 12 το μεσημέρι παρήγγειλα και πήρα απο το κατάστημα της Ηλεκτρονικής Αθηνών Ιφιγενείας 7 στην Νέα Ιωνία το Notebook Asus F553MA-SX418H με σειριακό αριθμό S/N F1N0CV67822105C .
Μετά απο λίγα λεπτά που πήγα σπίτι και άνοιξα το κουτί είδα οτι έχει μια γρατσουνιά πάνω στο καπάκι.
Ζήτησα άμεση αντικατάσταση γιατί πλήρωσα 300 ευρώ και είχα την απαίτηση να είσαι σε άριστη κατάσταση το προϊόν το οποίο αγόρασα!!!! Επικοινώνησα κατευθείαν με το κατάστημα και μου είπαν πως απο την στιγμή που ήταν σφραγισμένο δεν είναι υπεύθυνοι και με παρέπεμψαν στην Asus.
Επικοινώνησα και με την τεχνική υποστήριξη της Asus και τους έστειλα φωτογραφίες για να αποδείξω το αυτονόητο οτι όντως έχει μια γρατζουνιά στο καπάκι. Θα πρέπει αν μη τι άλλο να σέβονται και να εξυπηρετούν τους πελάτες τους άμεσα. Τη στιγμή που πλήρωσα στο κατάστημα οι ίδιοι θα έπρεπε να με προστατεύσουν και να με εξυπηρετήσουν και να το αποστείλουν οι ίδιοι στην εταιρεία και όχι να τρέχει και να ταλαιπωρείται ο πελάτης για κάτι που εξ ολοκλήρου δεν φέρει ευθύνη!!! Αν είναι δυνατόν!!!
Απο εκείνη την ημέρα έχει αρχίσει ο Γολγοθάς μου έχω πάρει αμέτρητα τηλέφωνα και στην Asus και στην Ηλεκτρονική και έχω πάει και στο κατάστημα και λύση δεν έχει βρεθεί!!!
Έχουν περάσει 13 μέρες και δεν έχει γίνει απολύτως τίποτα!
Με κοροϊδεύουν και πλήρωσα ένα προϊόν το οποίο δεν έχω καθότι το παρέδωσα πίσω στο κατάστημα!!!
Προχώρησα τελικά σε καταγγελία και στον Συνήγορο του Καταναλωτή και στην Ένωση Καταναλωτών.
Συμβουλή μου επειδή την πάτησα μην μπλέξετε ποτέ με αυτές τις εταιρίες!! Το τι έχω τραβήξει τόσες μέρες δεν λέγεται!!!
Δεν σέβονται ούτε εξυπηρετούν καθόλου τους πελάτες τους!!!
Ο σύνδεσμος στο dropbox με όλες τις φωτογραφίες είναι αυτός: http://www.dropbox.com/sh/qdc7kbdf3l...hb6WVy27a?dl=0
Εμφάνιση 1-15 από 21
-
21-04-15, 20:34 Κοροϊδία με Asus και Ηλεκτρονική Αθηνών #1
-
21-04-15, 20:51 Απάντηση: Κοροϊδία με Asus και Ηλεκτρονική Αθηνών #2
Το ότι είναι σφραγισμένο δεν μου λέει κάτι. Πληροφοριακά έχω δει μπροστά στα μάτια μου να βγάζουν υπολογιστή από την συσκευασία του, να τον ξανατοποθετούν μέσα και να σφραγίζουν ξανά την συσκευασία. Το περιστατικό δεν έγινε στην Ηλεκτρονική αλλά σε κατάστημα γνωστής αλυσίδας. Πιθανώς να το είχαν βγάλει να το δείξουν κάπου ή δεν αποκλείεται να ήταν και εκθεσιακό κομμάτι.
-
21-04-15, 20:57 Απάντηση: Κοροϊδία με Asus και Ηλεκτρονική Αθηνών #3
Δεκτά και σεβαστά όλα που λες, αλλά αυτό που προτείνεις είναι γενικό και ουτοπικό. Ούτε σε όλους μας έχει συμβεί κάτι τέτοιο και φυσικά δεν
υπάρχει περίπτωση να σταματήσει να αγοράζει ο κόσμος από τις αλυσίδες. Αν το είχες πάρει π.χ. από το Internet από εξωτερικό, θα είχες ξεμπερδέψει
ποιο γρήγορα και ποιο εύκολα;;;;Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited
IMAGINATION ENCIRCLES THE WORLD
Albert Einstein
-
21-04-15, 21:14 Απάντηση: Κοροϊδία με Asus και Ηλεκτρονική Αθηνών #4
Η αληθεια ειναι οτι και εσυ εχεις δικιο γιατι οντως μπορει να το παρελαβες με γρατζουνια και η Asus εχει δικιο γιατι μπορει να ισχυριστει οτι το εκανες εσυ,δεν βρισκεις ακρη δηλαδη ειναι να μην σου τυχει χωρις να κατηγορω εσενα φυσικα οτι το εκανες εσυ απλα η Asus και η καθε Asus δεν μπορει να το ξερει και ως εκ τουτου λεει ευθυνη πελατη και ξεμπερδευει.
Μονο ενας τροπος υπαρχει κατα την ταπεινη μου αποψη για να αποφυγεις τετοιες περιπτωσεις και αυτος ειναι να ανοιγεις ενα προιον μπροστα τους εκει στο καταστημα δηλαδη οποτε οτι και να ειχα κανει θα ηταν αναγκασμενοι να στο αλλαξουν.
Τωρα ετσι οπως ειναι τα πραγματα αντε να το αποδειξεις οτι δεν το εκανες εσυ (που προφανως δεν το εκανες).
-
21-04-15, 22:47 Απάντηση: Κοροϊδία με Asus και Ηλεκτρονική Αθηνών #5
Πριν πληρώσεις στο ταμειο δεν σε αφήνουν με τιποτα να ανοίξεις συσκευασία. Αν πληρωσεις στο ταμειο το ανοιξεις και δεις οτι ειναι ελαττωματικό παλι θα σε στείλουν στην Asus. Οποτε δεν κερδίζεις τιποτα. Εχουν μαθει να δουλευουν ετσι σαν αλεξιπτωτιστες . Αρπαζουμε τα λεφτα και αστον τον πελατη να κόψει το λαιμό του
-
21-04-15, 22:58 Απάντηση: Κοροϊδία με Asus και Ηλεκτρονική Αθηνών #6
-
21-04-15, 23:14 Κοροϊδία με Asus και Ηλεκτρονική Αθηνών #7
Οτι και να λέμε εγώ αυτό που καταλαβαίνω απο την περιπέτεια μου είναι οτι δεν μας σέβονται σαν πελάτες και εμείς οι ίδιοι σαν καταναλωτές δυστυχώς δεν γνωρίζουμε τα δικαιώματα μας!!! Πρώτη φορά μου συμβαίνει αυτό κ πραγματικά το πάθημα θα μου γίνει μάθημα κ οτι αγοράζω πλέον θα το ανοίγω μπροστά τους!!! Αλλά μπορώ να σας φέρω αρκετά παραδείγματα όπως με νιπτήρα μπάνιου, μια βιβλιοθήκη τα οποία προϊόντα ήταν ραγισμένα και θα μπορούσαν να ισχυριστούν οτι τα έκανα εγω στην μεταφορά κ όμως απευθείας μου τα αντικατέστησαν! Οπότε μην μου λέτε πως δεν φταίνε οι εταιρείες ή έτσι είναι οι πολιτικές τους! Όταν τους δίνουμε τα χρήματα μας είναι καλά κ όταν τους χρειαζόμαστε να μας εξυπηρετήσουν είναι αδιάφοροι κ δηλώνουν αναρμόδιοι;;; Δεν είναι καθόλου έτσι!!!
Παράθεση Posted from iOS app
-
21-04-15, 23:19 Απάντηση: Κοροϊδία με Asus και Ηλεκτρονική Αθηνών #8
-
22-04-15, 00:01 Απάντηση: Κοροϊδία με Asus και Ηλεκτρονική Αθηνών #9
Οχι μόνο θα τ'ανοίγω μπροστά τους, θα κάθομαι και τρεις μέρες στο κατάστημα να δώ ότι δουλεύουν εντάξει.
Αυτή είναι η διαφορά ανάμεσα σε εταιρείες που σέβονται τον πελάτη και σε εταιρείες του κ@λου. Κάπως έτσι δεν ψωνίζω πιά απο κάποια καταστήματα ή προιόντα κάποιων εταιρειών.
Αν είναι να μην έχω υποστήριξη, ψωνίζω από Κίνα, τουλάχιστον θάχω οικονομικό όφελος και παίρνω τα ρίσκα μου.
Κάποτε πωλήτρια σε αλυσίδα προσπαθούσε να με πείσει πως τα ψυγεία της general electric πωλούνται χωρίς ράφι στην κατάψυξη και ότι έπρεπε να τ'αγοράσω από την αντιπροσωπεία (έλα όμως που οι υπόλοιπες αλυσίδες τα πουλούσανε με ράφι)
-
22-04-15, 00:09 Κοροϊδία με Asus και Ηλεκτρονική Αθηνών #10
Ξαναλέω φταίμε και εμείς οι καταναλωτές που σαν πρόβατα πάμε και ακουμπάμε τα χρήματα μας και σαν πρόβατα μας φέρονται και δεν ξέρουμε τι δύναμη έχουμε, οτι μπορούμε να ανεβάζουμε και να ρίχνουμε εταιρείες οι οποίες δεν είναι σοβαρές και δεν σέβονται τον πελάτη τους!
Παράθεση Posted from iOS app
-
22-04-15, 02:07 Κοροϊδία με Asus και Ηλεκτρονική Αθηνών #11
Στην ιστοσελίδα της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή διάβασα το εξής και το παραθέτω:
Εάν κατά τη διάρκεια ισχύος της εγγύησης, εμφανιστεί στο προϊόν ελάττωμα και ο προμηθευτής αρνείται ή βραδύνει την επισκευή πέραν του αναγκαίου, κατά περίπτωση χρόνου, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την αντικατάσταση του προϊόντος με νέο, ίσης αξίας και ποιότητας, ή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση. Αν ο απαιτούμενος χρόνος επισκευής, υπερβαίνει τις δεκαπέντε (15) εργάσιμες ημέρες, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την προσωρινή αντικατάσταση του προϊόντος για όσο χρόνο διαρκεί η επισκευή."
Οπότε με λίγα λόγια η Asus καταπατά τα δικαιώματα μου!!!Τελευταία επεξεργασία από το μέλος susbky : 22-04-15 στις 06:17.
Παράθεση Posted from iOS app
-
22-04-15, 03:10 Απάντηση: Κοροϊδία με Asus και Ηλεκτρονική Αθηνών #12
να ξερεις οτι αυτα ειναι τα νομικα δικαιωματα σου, αναγκασμενοι δεν ειναι να κανουν τιποτα απο αυτα μεχρι να γινει καποιο δικαστήριο η καταγγελία ασχετως εαν ετσι πρεπει να ειναι...
OS: Win 10 Pro x64, MoBo: Asus P5QD Turbo, CPU: E5450 (E0) @3.6Ghz, RAM: Trancend DDR2 4x2gb 6-6-6-18 800 MHz, GPU: Saphire RX 480 8gb Nitro+, PSU: Enermax EG565AX-VE(G) FMA II 535W (Modded), SDD: Samsung 840 PRO 128GB, Case: Thermaltake VB1000BWS (Modded), CPU Cooler: Zalman CNPS9700 LED (Modded), Monitor: AOC Q3279VWFD8 32'' 2560x1440.
-
22-04-15, 09:15 Απάντηση: Κοροϊδία με Asus και Ηλεκτρονική Αθηνών #13
Προσωπικα δεν θα πηγαινα σε καμια περιπτωση στην ASUS ή στην αντιπροσωπεια της και μαλιστα θα σηκωνα μεγαλη φασαρια στο καταστημα μολις μουτο ελεγαν. Καθως το ζητημα αυτοματα θα μεταλασσοταν απο μια κακη εμπορικη συναλλαγη σε θεμα υποστηριξης κι εγγυησης προιοντος, αρα και θα εδινα την συγκαταθεση μου ως πελατης για να αλλαξει αυτη η πρωτη σχεση στην δευτερη και σαφως χειροτερη για τα συμφεροντα μου.
Θεωρω παντως οτι ακομα υπαρχει καιρος, ειδικα εαν το μηχανημα βρισκεται με πληρη την αρχικη του συσκευασια, δεν εχει χρησιμοποιηθει, δεν εχει καν μπει στην πριζα για την πρωτη εκκινηση, υπαρχουν τα παραστατικα της αγορας και φυσικα εχει ενημερωθει και το αρμοδιο υπουργειο και εχει παρει και πρωτοκολλο η καταγγελια. Εαν συντρεχουν ολα αυτα, με εναν μαρτυρα φιλο σου ή ακομα καλυτερα δικηγορο, να πας στο καταστημα και να απαιτησεις αλλαγη με αλλο σφραγσμενο ή επιστροφη χρηματων. Σε περιπτωση αρνησης ζητας τα στοιχεια του υπευθυνου και τον πληροφορεις οτι θα κινηθεις νομικα εναντια στην εταιρεια του αλλα και ενδεχομενως στον ιδιο. Αν δεν συντρεχουν οι παραπανω προυποθεσεις, θα πρεπει να περιμενεις την απαντηση του υπουργειου χωρις αυτο να σημαινει οτι δεν θα βρεθεις, και μετα μαλιστα απο καποιο διαστημα που μπορει να ειναι και μηνες, με μια απαντηση του στυλ "κινηθειτε δικαστικα".
Αυτα θα εκανα εγω, δεν ξερω εαν ειναι 100% σωστα νομικα, ομως σιγουρα θα περιοριζα απο την πρωτη στιγμη την υποθεση μεταξυ εμου του πελατη και αυτων των πωλητων. Σε καμια περιπτωση δεν θα ειχα ενδιαφερον ή και συμφερον να μιλησω με αντιπροσωπεις και συνεργατες των πωλητων. Αυτο ειναι δικη τους δουλεια και προβλημα.
-
30-04-15, 17:07 Απάντηση: Κοροϊδία με Asus και Ηλεκτρονική Αθηνών #14
Πάντως τόσο καιρό με κοροϊδευαν καθώς δεν μου έδωσαν κανένα χαρτί που να λέει και να γράφει ακριβώς στις παρατηρήσεις τη ζημιά που υπάρχει.
Δεν με πήραν ούτε ένα τηλέφωνο να με ενημερώσουν ότι ξέρεις σε 5 σε 10 μέρες θα φτιαχτεί ή θα αντικατασταθεί!!
Είχα γίνει μπαλάκι απο την μια εταιρεία στην άλλη! Απαράδεκτοι και οι δυο τους! Τελευταία φορά που αγοράζω προϊόντα τους!!!
Δεν μπορείτε να φανταστείτε σε τι ταλαιπωρία μπήκα 16 μέρες!!! Υπέβαλα καταγγελίες και στον Συνήγορο του Καταναλωτή και στην Γενική Γραμματεία του Καταναλωτή και την επόμενη μέρα ως δια μαγείας με πήραν τηλέφωνο για να πάω απο το κατάστημα να παραλάβω άλλο υπολογιστή.
Σημείωση ήταν ανοιχτός και καλά τον άνοιξαν για να τον τεστάρουν! Δεν περίμεναν παρουσία του πελάτη να ανοιχτεί το κουτί!!
Τι να πεις...αν νομίζουν οτι μπορούν να κοροϊδεύουν τον πελάτη γελιούνται!
Εγώ προσωπικά δεν πρόκειται να ξανά αγοράσω τίποτα απολύτως απο αυτές τις 2 εταιρείες!!!
Και το γράφω όλο αυτό για να συμβουλεύσω και να προστατεύσω πολλούς πελάτες και μελλοντικούς αγοραστές!
Φανταστείτε αν γι'αυτό πέρασα τέτοια ταλαιπωρία δλδ για ένα πρόβλημα στο hardware πόσο καιρό θα έπαιρνε? Μήνες?
Μηδέν τεχνική υποστήριξη και απο τις δυο εταιρείες! Μόνες τους απο τα αληθινά γεγονότα δυσφημίζονται!!
Γιαυτό μεγάλη προσοχή στις αγορές σας!!!
-
30-04-15, 18:15 Απάντηση: Κοροϊδία με Asus και Ηλεκτρονική Αθηνών #15
Παρελαβες καινουργιο υπολογιστη απο το καταστημα λιανικης ή απο την αντιπροσωπεια ;
Παρόμοια Θέματα
-
OTE Speedport W 724V Type Ci σε bridge mode με Asus RT-AC68U και FTP server
Από mike1819 στο φόρουμ Asus XDSL modems και routersΜηνύματα: 21Τελευταίο Μήνυμα: 05-01-15, 22:34 -
Anti surge σε Asus και μετά no HDD
Από eXORKISTIS στο φόρουμ Motherboards, CPU και memoryΜηνύματα: 3Τελευταίο Μήνυμα: 22-09-14, 21:57 -
Laptop με Windows8 και WiFi
Από anon στο φόρουμ WindowsΜηνύματα: 5Τελευταίο Μήνυμα: 25-07-14, 07:19 -
Πρόβλημα με ASUS DSL-N10 b1
Από liakjim στο φόρουμ Asus XDSL modems και routersΜηνύματα: 14Τελευταίο Μήνυμα: 03-07-14, 18:40 -
usb3 pcie controller συμβατότητα με asus p5qc μητρική
Από aleex στο φόρουμ Motherboards, CPU και memoryΜηνύματα: 18Τελευταίο Μήνυμα: 22-05-14, 21:08
Bookmarks