Σελ. 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση 1-15 από 29
  1. #1
    Εγγραφή
    03-03-2004
    Ηλικία
    40
    Μηνύματα
    1.519
    Downloads
    6
    Uploads
    0
    Ταχύτητα
    204800/20480
    ISP
    Wind
    Router
    Mikrotik
    ΘΕΜΑ : ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΦΟΡΗΤΟΤΗΤΑΣ ΓΙΑ ΕΙΣΕΡΧΟΜΕΝΗ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑ



    ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ

    Στις 14/01/2009 απέστειλα μέσω e-mail στην Κα XXXXX (υπάλληλο τηλεφωνικών πωλήσεων) αίτηση για παροχή της υπηρεσίας HOL Double Play για τον τηλεφωνικό αριθμό 210-28XXXXX. Μετά από περίπου 15 ημέρες μαθαίνω τηλεφωνικά ότι η προβλεπόμενη ημερομηνία ενεργοποίησης της γραμμής και της μετάβασής μου στο ιδιόκτητο δίκτυο της Hellas Online είναι στις 13/02/2009. Πράγματι εχθές 13/02/2009 στις 09:30 περίπου το πρωί κόπηκε η σύνδεση στο τηλέφωνο και μετά από 15 λεπτά περίπου είχα μεταβεί στο ιδιόκτητο δίκτυο της Hellas Online. Είχα ήδη Internet από την Hellas Online (σας έχω επισυνάψει σχετικό αρχείο που αποδεικνύει ότι έχω Internet από την Hellas Online) αλλά επίσης μπορούσα να πραγματοποιήσω και εξερχόμενες κλήσεις οι οποίες είχαν σαν αριθμό αναγνώρισης το 210-28XXXXX (αυτό σημαίνει ότι η φορητότητα από την Tellas που ήταν ο προηγούμενος πάροχός μου είχε ολοκληρωθεί διότι διαφορετικά δεν θα έπρεπε καν να κάνω εξερχόμενες κλήσεις και να βγαίνει ο αριθμός μου). Μετά λοιπόν από περίπου 7-8 ώρες και συγκεκριμένα το απόγευμα της 13/02/2009 λαμβάνω ένα SMS στο κινητό μου το οποίο με ενημέρωνε εκ νέου ότι η προβλεπόμενη ημερομηνία ενεργοποίησης είχε αλλάξει και από 13/02/2009 έγινε 10/03/2009. Αμέσως τηλεφωνώ στην εξυπηρέτηση πελατών όπου μια κοπέλα με καθησυχάζει λέγοντας μου ότι πρόκειται για λάθος του συστήματος και ότι σε λίγες ώρες θα είχε ολοκληρωθεί η μετάβαση και θα είχε λυθεί και το πρόβλημα της εισερχόμενης τηλεφωνίας. Σήμερα Σάββατο 14/02/2009 και ώρα 19:25 ακόμα δεν αλλάξει τίποτα απολύτως στην υπάρχουσα κατάσταση και συνεχίζω να μην έχω εισερχόμενη τηλεφωνία. Έχω τηλεφωνήσει άπειρες φορές στην εξυπηρέτηση πελατών και όλοι οι εκπρόσωποι μου λένε ότι δεν με βλέπουν ενεργοποιημένο (δηλαδή αμφισβητούν την υπάρχουσα κατάσταση για την οποία τους ενημέρωσα), συνεχίζουν λέγοντας ότι ο βρόγχος δεν έχει ακόμα κατασκευαστεί (απορώ όμως πως παίρνω Internet και πώς καλώ από το τηλεφωνώ μου), ότι η πιθανή ημερομηνία ενεργοποίησης είναι 10/03/2009 και τέλος να σημειώσω ότι είναι και αγενέστατοι. Αντί δηλαδή να καθίσουν να εξετάσουν το πρόβλημα του νέου πελάτη τους ο οποίος τους διαβεβαιώνει ότι έχει γίνει η μετάβαση, κάθονται και λένε ότι κάτι τέτοιο δεν ισχύει και βιάζονται για να περάσουν σε άλλη γραμμή. Προσπαθώντας λοιπόν να βρώ κάποια λύση κάλεσα αρκετές φορές και στην τεχνική υποστήριξη όπου όλοι οι εκπρόσωποι μου είπαν ότι δεν μπορούν να κάνουν κάτι διότι θεωρητικά το κύκλωμα δεν έχει τελειώσει, άρα δεν μπορούν να δηλώσουν και βλάβη. Στο τελευταίο τηλεφώνημά μου ένας υπάλληλος μου είπε επί λέξη : «δεν μπορώ να καταλάβω… βλέπω ημερομηνία ενεργοποίησης 13/02/2009, βλέπω ότι έχετε Internet από εμάς, μου λέτε ότι καλείτε κανονικά, βλέπω ότι η φορητότητα είναι 1,5 σκαλί πριν την ολοκλήρωση της και τέλος βλέπω ημερομηνία νέας ενεργοποίησης 10/03/2009…. Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω τι γίνεται…..».

    Όπως λοιπόν καταλαβαίνετε είναι βέβαιο ότι ο βρόγχος έχει ολοκληρωθεί, ότι η φορητότητα έχει ολοκληρωθεί και απλά το σύστημα της Hellas Online δεν έχει ολοκληρώσει τις εισερχόμενες κλήσεις μου. Είναι τραγικό όμως να μην θέλει κανένας να ασχοληθεί με το πρόβλημα, να αρνούνται να ανοίξουν βλάβη και ο ένας να ρίχνει τις ευθύνες στον άλλο.


    Απαιτώ λοιπόν την άμεση επίλυση του προβλήματος μου, ζητώ όλες τις προβλεπόμενες κυρώσεις για την προαναφερθείσα κατάσταση και την έναρξη όλων των χρεώσεων της υπηρεσίας μου από την ημέρα που θα λυθούν όλα τα προβλήματα και η υπηρεσία θα λειτουργεί στο 100%.
    Τελευταία επεξεργασία από το μέλος johnvam : 14-02-09 στις 21:06. Αιτία: αφαίρεση bold από ολόκληρο το μήνυμα

  2. #2
    Το avatar του μέλους emeliss
    emeliss Guest
    Δεν θέλει 10 εργάσιμες μέρες η φορητότητα;

    Μην βλέπεις τις εξερχόμενες. Εκεί μπορείς να κάνεις να εμφανίζεται ότι νούμερο θέλεις.

  3. #3
    Εγγραφή
    03-03-2004
    Ηλικία
    40
    Μηνύματα
    1.519
    Downloads
    6
    Uploads
    0
    Ταχύτητα
    204800/20480
    ISP
    Wind
    Router
    Mikrotik
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από emeliss Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν θέλει 10 εργάσιμες μέρες η φορητότητα;
    ναι... αλλά έχει ολοκληρωθεί...

    αλλιώς δεν θα μπορούσα ούτε εξερχόμενες να είχα.....

  4. #4
    Το avatar του μέλους emeliss
    emeliss Guest
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από johnvam Εμφάνιση μηνυμάτων
    ναι... αλλά έχει ολοκληρωθεί...

    αλλιώς δεν θα μπορούσα ούτε εξερχόμενες να είχα.....

  5. #5
    Εγγραφή
    06-09-2008
    Περιοχή
    Ιωαννινα
    Μηνύματα
    1.808
    Downloads
    51
    Uploads
    0
    Τύπος
    VDSL2
    Ταχύτητα
    150000/22000(KV)
    ISP
    Cosmote
    DSLAM
    ΟΤΕ - 28ΗΣ ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ
    Router
    Speedport Smart 3
    SNR / Attn
    7(dB) / 12(dB)
    Path Level
    Interleaved
    Πηγαινε στο managment tools της hol να δεις τι παιζει γιατι και εμενα με αφησαν 2 μερες σχεδον χωρις τηλ αλλα εγω δεν μπορουσα να καλεσω καν

  6. #6
    Εγγραφή
    03-03-2004
    Ηλικία
    40
    Μηνύματα
    1.519
    Downloads
    6
    Uploads
    0
    Ταχύτητα
    204800/20480
    ISP
    Wind
    Router
    Mikrotik
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από emeliss Εμφάνιση μηνυμάτων
    οι εξερχόμενες βγαίνουν με το 210-28ΧΧΧΧ οπότε έχει τελειώσει η φορητότητα...

    αλλά και έτσι να μην είναι δεν έπρεπε να κόψουν την γραμμή απο την Tellas αν δεν είχαν τελειώσει την φορητότητα...

  7. #7
    Το avatar του μέλους emeliss
    emeliss Guest
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από johnvam Εμφάνιση μηνυμάτων
    οι εξερχόμενες βγαίνουν με το 210-28ΧΧΧΧ οπότε έχει τελειώσει η φορητότητα...

    αλλά και έτσι να μην είναι δεν έπρεπε να κόψουν την γραμμή απο την Tellas αν δεν είχαν τελειώσει την φορητότητα...
    Στο caller id μπορείς να βάλεις ότι θέλεις.

    Το δεύτερο είναι το θέμα μας.

  8. #8
    Εγγραφή
    03-03-2004
    Ηλικία
    40
    Μηνύματα
    1.519
    Downloads
    6
    Uploads
    0
    Ταχύτητα
    204800/20480
    ISP
    Wind
    Router
    Mikrotik
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από emeliss Εμφάνιση μηνυμάτων
    Στο caller id μπορείς να βάλεις ότι θέλεις.

    Το δεύτερο είναι το θέμα μας.
    νομίζω οτι κάνεις λάθος....

    αν δεν πάρουν τον αριθμό απο τον προηγούμενο πάροχο δεν τους επιτρέπεται να τον χρησιμοποιήσουν...

    είναι παράνομο...

  9. #9
    Εγγραφή
    27-06-2007
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    2.947
    Downloads
    6
    Uploads
    0
    Τύπος
    ADSL2+
    Ταχύτητα
    12608/883
    ISP
    Vodafone
    Router
    ZXHN H208N
    δλδ απο εχθες δεν λειτουργουν οι εισερχομενες σου ?
    δυστυχως θα περιμενεις μεχρι δευτερα-τριτη πρωι

    θα καλεσεις την δευτερα και θα δηλωσουν βλαβη .. κατα τον πιλοτικο ελεγχο κατι πηγε στραβα προφανως..

  10. #10
    Εγγραφή
    31-10-2003
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    13.401
    Downloads
    5
    Uploads
    0
    Πρέπει να μιλήσεις με κάποιον από τη hol που έχει πρόσβαση στη βάση φορητότητας (ΕΒΔΑΦ) και να σου πει ακριβώς σε τι στάδιο βρίσκεται (όχι με "σκαλιά" που σου είπαν), αλλιώς δεν έχει νόημα να κάνουμε υποθέσεις.
    Επίσης να μάθεις πότε κατέθεσαν το αίτημα φορητότητας (καλύτερα να τα ζητήσεις εγγράφως αυτά).

  11. #11
    Εγγραφή
    27-06-2007
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    2.947
    Downloads
    6
    Uploads
    0
    Τύπος
    ADSL2+
    Ταχύτητα
    12608/883
    ISP
    Vodafone
    Router
    ZXHN H208N
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από ariadgr Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πρέπει να μιλήσεις με κάποιον από τη hol που έχει πρόσβαση στη βάση φορητότητας (ΕΒΔΑΦ) και να σου πει σε τι στάδιο βρίσκεται, αλλιώς δεν έχει νόημα να κάνουμε υποθέσεις.
    γι αυτο ειπα δευτερα τριτη...
    επισης δεν εχει κανενας υπαλληλος προσβαση σ αυτο ..το τμημα αυτο δεν μιλαει με πελατες απλα αφηνουν αναφορες και τις βλεπουν υπαλληλοι απο την εξυπηρετηση πελατων κ ενημερωνουν.. δευτερα πρωι καλεσε ..τριτη θα ειναι οκ

    αληθεια στα tools σου αναφερει σε ολες τις υπηρεσιες ¨"Ενεργη"?

  12. #12
    Εγγραφή
    03-03-2004
    Ηλικία
    40
    Μηνύματα
    1.519
    Downloads
    6
    Uploads
    0
    Ταχύτητα
    204800/20480
    ISP
    Wind
    Router
    Mikrotik
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από guzel Εμφάνιση μηνυμάτων
    δλδ απο εχθες δεν λειτουργουν οι εισερχομενες σου ?
    σωστά... και μόνο αυτές....

    internet και εξερχόμενες έχω κανονικά....

    ........Auto merged post: johnvam πρόσθεσε 1 λεπτά και 14 δευτερόλεπτα αργότερα ........

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από guzel Εμφάνιση μηνυμάτων
    γι αυτο ειπα δευτερα τριτη...
    επισης δεν εχει κανενας υπαλληλος προσβαση σ αυτο ..το τμημα αυτο δεν μιλαει με πελατες απλα αφηνουν αναφορες και τις βλεπουν υπαλληλοι απο την εξυπηρετηση πελατων κ ενημερωνουν.. δευτερα πρωι καλεσε ..τριτη θα ειναι οκ

    αληθεια στα tools σου αναφερει σε ολες τις υπηρεσιες ¨"Ενεργη"?
    δεν έχω ακόμα πρόσβαση στα tools.....

    θα δείξει απο δευτέρα τί θα γίνει....
    Τελευταία επεξεργασία από το μέλος johnvam : 14-02-09 στις 21:32. Αιτία: auto merged post

  13. #13
    Εγγραφή
    26-08-2007
    Μηνύματα
    34
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Τύπος
    ADSL2+ HOL Full
    Ταχύτητα
    6139/989
    ISP
    HOL
    DSLAM
    H.O.L. - ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ
    Router
    Fritz!Box 7140
    SNR / Attn
    28(dB) / 20(dB)
    Παρόμοιο πρόβλημα ξέρω και εγώ¨ Γνωστή μου αποφάσισε να βάλει ΧΟΛ double play. Της έστειλαν ημερομηνία ενεργοποίησης την 16/2. Στις 10/2 ωστόσο (και χωρίς κάποια ειδοποίηση φυσικά), μετέφεραν την γραμμή από τον ΟΤΕ. Από τοτε, μπορεί να κάνει εξερχόμενες κλήσεις (στις οποίες βγαίνει σαν 2130χχχχχχ) αλλά δεν μπορεί να δεχτεί εισερχόμενες στο 210χχχχχχχ νούμερο. Εγιναν πολλά τηλεφωνήματα στην ΧΟΛ, στα οποία οι απαντήσεις ήταν "σε 2-3 ώρες", "μέχρι το απόγευμα", "αύριο το πρωί στην χειρότερη περίπτωση", "πρέπει να συνδεθούν τα ψιψιψίνια με τα ποκοψόψα, αλλά δεν θα πάρει πολύ" κλπ.

    Να αναφέρω επίσης ότι ακόμα δεν είχε λάβει τον εξοπλισμό για ιντερνετ. Την Παρασκευή λοιπόν (13/2) τηλεφώνησε στην ΧΟΛ και τους είπε ότι θα διακόψει την συνδρομή (3 ημερών πελάτης!!) και επικοινωνησε με ΟΤΕ για να ξαναγυρισει εκεί. Φυσικά αυτή την στιγμή (Κυριακή) δεν έχει ολοκληρωθεί η φορητότητα ακόμη. Λίγη ώρα μετά, έφτασε στο σπίτι της ο μεταφορέας με τον εξοπλισμό, ο οποίος και έφυγε άπρακτος, μια που αρνήθηκε να παραλάβει τα μηχανήματα (και καλά έκανε).

    Κρίμα για την ταλαιπωρία, αλλά καλά που υπάρχουν και μερικοί που δεν δέχονται ως φυσιολογικό να μην έχουν τηλεφωνο για σχεδόν μια εβδομάδα. Θα επακολουθήσει συνέχεια...

  14. #14
    Εγγραφή
    03-03-2004
    Ηλικία
    40
    Μηνύματα
    1.519
    Downloads
    6
    Uploads
    0
    Ταχύτητα
    204800/20480
    ISP
    Wind
    Router
    Mikrotik
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από reuenthal Εμφάνιση μηνυμάτων
    Παρόμοιο πρόβλημα ξέρω και εγώ¨ Γνωστή μου αποφάσισε να βάλει ΧΟΛ double play. Της έστειλαν ημερομηνία ενεργοποίησης την 16/2. Στις 10/2 ωστόσο (και χωρίς κάποια ειδοποίηση φυσικά), μετέφεραν την γραμμή από τον ΟΤΕ. Από τοτε, μπορεί να κάνει εξερχόμενες κλήσεις (στις οποίες βγαίνει σαν 2130χχχχχχ) αλλά δεν μπορεί να δεχτεί εισερχόμενες στο 210χχχχχχχ νούμερο. Εγιναν πολλά τηλεφωνήματα στην ΧΟΛ, στα οποία οι απαντήσεις ήταν "σε 2-3 ώρες", "μέχρι το απόγευμα", "αύριο το πρωί στην χειρότερη περίπτωση", "πρέπει να συνδεθούν τα ψιψιψίνια με τα ποκοψόψα, αλλά δεν θα πάρει πολύ" κλπ.

    Να αναφέρω επίσης ότι ακόμα δεν είχε λάβει τον εξοπλισμό για ιντερνετ. Την Παρασκευή λοιπόν (13/2) τηλεφώνησε στην ΧΟΛ και τους είπε ότι θα διακόψει την συνδρομή (3 ημερών πελάτης!!) και επικοινωνησε με ΟΤΕ για να ξαναγυρισει εκεί. Φυσικά αυτή την στιγμή (Κυριακή) δεν έχει ολοκληρωθεί η φορητότητα ακόμη. Λίγη ώρα μετά, έφτασε στο σπίτι της ο μεταφορέας με τον εξοπλισμό, ο οποίος και έφυγε άπρακτος, μια που αρνήθηκε να παραλάβει τα μηχανήματα (και καλά έκανε).

    Κρίμα για την ταλαιπωρία, αλλά καλά που υπάρχουν και μερικοί που δεν δέχονται ως φυσιολογικό να μην έχουν τηλεφωνο για σχεδόν μια εβδομάδα. Θα επακολουθήσει συνέχεια...
    η φίλη σου όμως έβγαινε με το 213-ΧΧΧΧΧΧΧ... εγώ βγαίνω με το δικό μου νούμερο.....

  15. #15
    Εγγραφή
    26-08-2007
    Μηνύματα
    34
    Downloads
    0
    Uploads
    0
    Τύπος
    ADSL2+ HOL Full
    Ταχύτητα
    6139/989
    ISP
    HOL
    DSLAM
    H.O.L. - ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ
    Router
    Fritz!Box 7140
    SNR / Attn
    28(dB) / 20(dB)
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από johnvam Εμφάνιση μηνυμάτων
    η φίλη σου όμως έβγαινε με το 213-ΧΧΧΧΧΧΧ... εγώ βγαίνω με το δικό μου νούμερο.....
    Ναι... αλλά ουτε το 2130χχχχχχ μπορώ να καλέσω, ούτε το δικό της νούμερο.

    Το γεγονός παραμένει ότι οι φίλοι μας της ΧΟΛ καταφέρνουν να θαλασσώσουν απλά πράγματα. Κρίμα.

Σελ. 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία

Παρόμοια Θέματα

  1. Μηνύματα: 6
    Τελευταίο Μήνυμα: 01-02-09, 19:39
  2. καθυστέρηση στην τηλεφωνία?!!!
    Από themisomagos στο φόρουμ Vodafone
    Μηνύματα: 3
    Τελευταίο Μήνυμα: 27-11-07, 18:37
  3. Μηνύματα: 11
    Τελευταίο Μήνυμα: 13-06-07, 14:48
  4. αδικαιολογητη καθυστερηση στο δικτυο help !!!
    Από rod2003 στο φόρουμ ADSL & Broadband Hardware, routers και modems...
    Μηνύματα: 0
    Τελευταίο Μήνυμα: 03-07-05, 23:55
  5. Μηνύματα: 4
    Τελευταίο Μήνυμα: 19-03-05, 12:40

Bookmarks

Bookmarks

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα
  • Δεν μπορείτε να αναρτήσετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
  •  
  • Τα BB code είναι σε λειτουργία
  • Τα Smilies είναι σε λειτουργία
  • Το [IMG] είναι σε λειτουργία
  • Το [VIDEO] είναι σε λειτουργία
  • Το HTML είναι εκτός λειτουργίας