Εμφάνιση 16-27 από 27
-
05-06-22, 14:29 Απάντηση: Κατά 142% αυξήθηκε η πρόσβαση των πολιτών σε ηλεκτρονικές υπηρεσίες με κωδικούς Taxisnet κατά το πρώτο πεντάμη #16Ήρθε πάλι ο χειμώνας στην καρδιά σου,
ένα σύννεφο που έφερε βροχή,
μα όταν βλέπεις καλοκαίρια στα όνειρά σου,
θα 'ναι οι μέρες που περάσαμε μαζί...
=======================
Κίνηση φοιτητών & νέων για την Ευρώπη: www.aegee.org
-
05-06-22, 18:39 Απάντηση: Re: Κατά 142% αυξήθηκε η πρόσβαση των πολιτών σε ηλεκτρονικές υπηρεσίες με κωδικούς Taxisnet κατά το πρώτο πεν #17
Πιο μεγάλη απάτη από τα ΚΕΠ δεν υπάρχει.
Μιλάμε για στρατηγική επιλογή χωσίματος και άλλου κόσμου στο δημόσιο αντί για μηχανογράφηση.
Ας είναι καλά ο Πιερρακάκης, που πλέον τρίπλαρε τους σφραγιδοπατητές, και έτσι δεν μπορεί ένας σφραγιδοπατητής να εμποδίσει άλλους 1000 συμπατριώτες του να δουλέψουν σε πιθανές επενδύσεις.
-
05-06-22, 18:56 Απάντηση: Re: Κατά 142% αυξήθηκε η πρόσβαση των πολιτών σε ηλεκτρονικές υπηρεσίες με κωδικούς Taxisnet κατά το πρώτο πεν #18
Τα ΚΕΠ κάνανε φοβερή δουλειά όταν πρωτοβγήκαν, δώσανε πολλές μαχαιριές στους σφραγιδοπατητές που λες. Πλέον όμως με τα πάντα ηλεκτρονικά έχουν αρχίσει να μην είναι απαραίτητα, τουλάχιστον όχι στο βαθμό που ήταν παλιά.
Στις ΗΠΑ δεν υπάρχει πρακτικά καμία υπηρεσία που να μπορείς/χρειάζεται να πας προσωπικά. Μόνο η υπηρεσία για άδεια οδήγησης και (για ελάχιστες υποθέσεις) το social security. Πρακτικά τα πάντα είναι ηλεκτρονικά εδώ και άπειρα χρόνια, και ότι δεν είναι το κάνεις τηλεφωνικά. Νομίζω ότι έχω πάει προσωπικά σε υπηρεσία κάτω από 5 φορές*, και είμαι στη χώρα κοντά 15ετία...
* 1 φορά για να δώσω εξετάσεις για άδεια οδήγησης, 2 φορές για apostille, 1 για να βγάλω social security number, και δε θυμάμαι κάτι άλλο. ΟΚ, και 3 φορές για μεταναστευτικά θέματα, αλλά αυτό είναι άλλο.
-
05-06-22, 19:45 Απάντηση: Re: Κατά 142% αυξήθηκε η πρόσβαση των πολιτών σε ηλεκτρονικές υπηρεσίες με κωδικούς Taxisnet κατά το πρώτο πεν #19
Κανονικα ο ρολος των ΚΕΠ πλεον ειναι να εξυπηρετούν ΔΩΡΕΑΝ πολιτες αυτης την χωρας που ειτε δεν εχουν την οικονομικη δυνοτοτητα να απευθυνθούν σε εναν λογιστη ειτε της γνωσεις να το κανουν μονοι τους
Δυστυχως ομως η πλειοψηφια των υπαλληλων εκει θεωρει αγγαρεία αυτες της δουλεια και εχει βολευτει με το γεγονος οτι μπορει και καποιος τριτος να τους κανει την δουλειαΒρε ουστ......και οι 300 της Βουλης
-
05-06-22, 20:04 Re: Κατά 142% αυξήθηκε η πρόσβαση των πολιτών σε ηλεκτρονικές υπηρεσίες με κωδικούς Taxisnet κατά το πρώτο πεντάμηνο του #20
Η όλη συζήτηση μου θυμίζει την κατάσταση με τις τράπεζες. Που την έχουν καταβρει, επειδή παιδιά και εγγόνια τρέχουν και δεν φτάνουν για τις υποχρεώσεις ηλικιωμένων που πλέον οι δουλειές, γίνονται εκτός τράπεζας.
-
05-06-22, 22:24 Απάντηση: Re: Κατά 142% αυξήθηκε η πρόσβαση των πολιτών σε ηλεκτρονικές υπηρεσίες με κωδικούς Taxisnet κατά το πρώτο πεν #21
-
05-06-22, 22:27 Re: Απάντηση: Re: Κατά 142% αυξήθηκε η πρόσβαση των πολιτών σε ηλεκτρονικές υπηρεσίες με κωδικούς Taxisnet κατά το πρώτο #22Όσο περισσότερο σου κλέβουν τη ζωή, τόσο σε ταΐζουν με έθνος και φυλή..
Εθνικισμός και μετανάστες
Μία τάξη, φυλετικά διαχωρισμένη
-
06-06-22, 08:39 Απάντηση: Κατά 142% αυξήθηκε η πρόσβαση των πολιτών σε ηλεκτρονικές υπηρεσίες με κωδικούς Taxisnet κατά το πρώτο πεντάμη #23
αυθεντικοποίηση: χάλια αμερικανιά που δίνει κύρος στον γράφοντα/λέγοντα τεχνοκράτη όπως έδιναν παλιά τα γαλλικά στις κυρίες της καλής κενονίας.
Προτιμώ το ταυτοποίηση αν και δεν είναι τεχνικά 100% σωστό μιας και ταυτοποίηση = identification.
- - - Updated - - -
Ρωτήστε τον λογιστή σας για την αγάπη που τρέφει στο σύστημαΌσοι το χάλκεον χέρι βαρύ του φόβου αισθάνονται,ζυγόν δουλείας ας έχωσι, θέλει αρετήν και τόλμην η ελευθερία. Ανδρέας Κάλβος
There is some shit, I will not eat. e.e.cummings
30 Hours per Week
-
06-06-22, 17:31 Απάντηση: Κατά 142% αυξήθηκε η πρόσβαση των πολιτών σε ηλεκτρονικές υπηρεσίες με κωδικούς Taxisnet κατά το πρώτο πεντάμη #24
Όταν πρωτοάνοιξαν τα ΚΕΠ ήταν τεράστια εξυπηρέτηση. Τώρα στους περισσότερους δεν χρειάζονται πλέον. Μόνο όποιος είναι μεγάλης ηλικίας ή δεν καταλαβαίνει τίποτα απο υπολογιστές πηγαίνει.
-
07-06-22, 07:48 Απάντηση: Κατά 142% αυξήθηκε η πρόσβαση των πολιτών σε ηλεκτρονικές υπηρεσίες με κωδικούς Taxisnet κατά το πρώτο πεντάμη #25Όσοι το χάλκεον χέρι βαρύ του φόβου αισθάνονται,ζυγόν δουλείας ας έχωσι, θέλει αρετήν και τόλμην η ελευθερία. Ανδρέας Κάλβος
There is some shit, I will not eat. e.e.cummings
30 Hours per Week
-
07-06-22, 18:41 Απάντηση: Κατά 142% αυξήθηκε η πρόσβαση των πολιτών σε ηλεκτρονικές υπηρεσίες με κωδικούς Taxisnet κατά το πρώτο πεντάμη #26
Πραγματικά ήταν που ήταν όλοι τους στις ΦΟΒΕΡΕΣ αυτές Υπηρεσίες , σκληρά εργαζόμενοι με ευσυνειδησία για το ΚΑΘΗΚΟΝ ως προς τον Πολίτη και το Δημόσιο Συμφέρον.....τώρα είναι που έχουν κάνει όλοι τους κάτι κ*λάρες νααααα με το συμπάθειο από το καθισιό.
Η πανδημία,μαζί με τον Πιερακάκη, ήταν ο ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ τους στην κυριολεξία.
Από την μία μονιμότητα, από την άλλη καμία μείωση στις απολαβές, καπάκι ROTATION για "υγειονομικούς λόγους" του στυλ λές και έχουμε πανδημία Εμπόλα δεν θέλετε να ξέρετε τι σύστημα προσέλευσης είχανε θα σπάσετε το μόνιτορ σας, και επειδή αναγκαστικά έπρεπε να υπάρχει ένα κάποιο Δημόσιο, ήρθε και το e-gov , και στο περίπου ήταν σαν να έχουν βγεί σύνταξη ήδη.
Και όλο αυτό φαίνεται στην δουλειά που πρέπει να γίνει ενδοΥπηρεσιακά , "πίσω απ το γκισέ" που λέμε, με υπέρλαμπρα παραδείγματα το ΙΚΑ/ΕΦΚΑ και τον ΟΑΕΔ. Τα ΚΕΠ δεν πάνε πίσω, δεν προλαβαίνουν να φέρνουν καινούρια βαρέλια να πετάνε τάπες.
Τους τελευταίους μήνες τους ακούω να γκρινιάζουν που "ωχ ρε αδερφέ άρχισαν να μας 'τρέχουν' πάλι κτλ κτλ" . Κάνουν τον σταυρό τους που πάνω που καταργήθηκαν ουσιαστικά όλα τα μέτρα, θα τσιμπήσουν την καλοκαιρινή άδεια. Παρακαλάνε να γίνει το λογικό και επόμενο, μέχρι τον Σεπτέμβρη-άντε Οκτώβρη να τιναχθεί στον αέρα υγειονομικά πάλι η χώρα για να πατάνε 1-2 μέρες την εβδομάδα στην "Υπηρεσία".
-
08-06-22, 13:36 Απάντηση: Κατά 142% αυξήθηκε η πρόσβαση των πολιτών σε ηλεκτρονικές υπηρεσίες με κωδικούς Taxisnet κατά το πρώτο πεντάμη #27
Αφού όλα από εκεί περνάνε ακόμα και για μια απλή διαδικασία λογικό
Bookmarks