Σελ. 41 από 658 ΠρώτηΠρώτη ... 2131363940414243465161 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση 601-615 από 9856
  1. #601
    Εγγραφή
    02-04-2005
    Περιοχή
    Κλωζάνη
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    3.552
    Downloads
    8
    Uploads
    0
    ISP
    Μπάμπης νετ
    DSLAM
    ΟΤΕ - ΠΕΥΚΟΧΩΡΙ
    Ίσως τότε δεν εκφράστηκα καλά. Το θέμα είναι να αναλαμβάνει η εταιρία το ρίσκο και το κόστος του connection (δηλαδή εσύ να αγοράζεις 1 εισητήριο με 1 stop). Αλλιώς αν είναι ανεξάρτητα εισιτήρια τότε όλα γίνονται. Παίρνεις και καράβι αν θες.
    Υδραυλικός, φωτογράφος, εραστής και ποιητής...
    http://www.flickr.com/photos/120411235@N06/

  2. #602
    Εγγραφή
    03-03-2004
    Περιοχή
    Ankh-Morpork, Discworld
    Ηλικία
    39
    Μηνύματα
    22.608
    Downloads
    1
    Uploads
    0
    Άρθρα
    4
    Τύπος
    VDSL2
    Ταχύτητα
    100/40 Mbps
    ISP
    Deutsche Telekom
    Router
    FRITZ!Box 7560
    Για αυτο κακως κάποιος ξεκίνησε το διαχωρισμο Ελ.Βενιζέλος->εξωτερικό και Ελληνικό->εσωτερικό και κακως συνέχισε η κουβέντα σε αύτη τη βάση.

    Το Ελληνικό αν κρατιόταν θα κρατιόταν για low-cost καταστάσεις (κυρίως εξωτερικό αλλα και εσωτερικό, πχ να πετάει η Ryanair για Ρόδο που ξαφνικά ακούγεται εντονα, Ηράκλειο, Θεσσαλονίκη, και άλλα αεροδρόμια οπού μπορεί να κατεβεί ενα 737), χωρίς εγγυημενες ανταπόκρισεις.

  3. #603
    Εγγραφή
    02-11-2003
    Περιοχή
    Επαναπατρισθείς στην Αθήνα
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    56.427
    Downloads
    64
    Uploads
    73
    Τύπος
    VDSL2
    Ταχύτητα
    102400/10240
    ISP
    Vodafone
    Path Level
    Fastpath
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από lewton Εμφάνιση μηνυμάτων
    Για αυτο κακως κάποιος ξεκίνησε το διαχωρισμο Ελ.Βενιζέλος->εξωτερικό και Ελληνικό->εσωτερικό και κακως συνέχισε η κουβέντα σε αύτη τη βάση.

    Το Ελληνικό αν κρατιόταν θα κρατιόταν για low-cost καταστάσεις (κυρίως εξωτερικό αλλα και εσωτερικό, πχ να πετάει η Ryanair για Ρόδο που ξαφνικά ακούγεται εντονα, Ηράκλειο, Θεσσαλονίκη, και άλλα αεροδρόμια οπού μπορεί να κατεβεί ενα 737), χωρίς εγγυημενες ανταπόκρισεις.
    Άμα η Ryanair θέλει να πετάξει για Ρόδο/Ηράκλειο/Θεσσαλονίκη / (οπουδήποτε NOT Αθήνα), μπορεί κάλλιστα να πετάξει απευθείας εκεί. Τί να την κάνει την Αθήνα, είτε αυτή λέγεται LGAV είτε λέγεται LGAT;

  4. #604
    Εγγραφή
    03-03-2004
    Περιοχή
    Ankh-Morpork, Discworld
    Ηλικία
    39
    Μηνύματα
    22.608
    Downloads
    1
    Uploads
    0
    Άρθρα
    4
    Τύπος
    VDSL2
    Ταχύτητα
    100/40 Mbps
    ISP
    Deutsche Telekom
    Router
    FRITZ!Box 7560
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από WAntilles Εμφάνιση μηνυμάτων
    Άμα η Ryanair θέλει να πετάξει για Ρόδο/Ηράκλειο/Θεσσαλονίκη / (οπουδήποτε NOT Αθήνα), μπορεί κάλλιστα να πετάξει απευθείας εκεί. Τί να την κάνει την Αθήνα, είτε αυτή λέγεται LGAV είτε λέγεται LGAT;
    Τι εννοείς τι να την κάνει την Αθήνα;
    Δεν εννοώ να φέρνει ξένους με ανταποκρίσεις μέσω Αθήνας αν αυτό κατάλαβες.

    Αν το Ελληνικό δούλευε ακόμα (με χαμηλά τέλη και απά ένα container για αίθουσα αναμονής) η Ryanair θα το είχε κάνει βάση χρόνια τώρα. Και εννοείται ότι θα πετούσε και προς προορισμούς εσωτερικού. Point-to-point κίνηση, δηλαδή κάτοικοι Ρόδου, Θεσσαλονίκης, Ηρακλείου, Χανιών προς Αθήνα για δουλειές και Αθηναίοι προς τα μέρη αυτά για αναψυχή.

  5. #605
    Εγγραφή
    02-03-2005
    Περιοχή
    Χανιά
    Ηλικία
    57
    Μηνύματα
    443
    Downloads
    2
    Uploads
    0
    Τύπος
    ADSL OTE
    Ταχύτητα
    24576/1024
    ISP
    Conn-x OTE
    DSLAM
    ΟΤΕ - ΚΟΥΝΟΥΠΙΔΙΑΝΑ
    Router
    huawei 520c
    SNR / Attn
    8(dB) / 40(dB)
    Για μένα είναι κατ' αρχή λάθος να ταυτίζεται το αεροδρόμιο με μία πόλη. Το αεροδρόμιο εξυπηρετεί περιοχή. Στη Γερμανία, ας πούμε, μπορείς να πετάξεις για πολύ μικρά αεροδρόμια (π.χ. Μύνστερ), αφού συχνά το συνολικό κόστος για τον προορισμό σου μπορεί να είναι πολύ χαμηλότερο. Αντίστοιχα, ο τουρίστας που έρχεται για να γυρίσει την Κρήτη μπορεί κάλλιστα να αλλάξει το πρόγραμμά του, αν στα Χανιά πληρώνει λιγότερα απ' ό,τι στο Ηράκλειο. Έχει περάσει προ πολλού η εποχή που ολόκληρη η χώρα είχε μόνο ένα διεθνές αεροδρόμιο, αλλά κι εγώ όσο ζούσα στην Αθήνα δεν καταλάβαινα τι σημαίνει αυτό.

    Αυτό είναι και το μόνο καλό από την οικονομική πολιτική της Χόχτιφ - με τις low cost αναπτύχθηκαν πολύ τα περιφερειακά αεροδρόμια. Σε σημείο που πολλοί από την επαρχία όχι απλώς να μη χρειάζεται, αλλά να είναι προτιμότερο να πετούν από τα τοπικά αεροδρόμια για εξωτερικό. Τόσο ώστε ακόμη κι η Aegean να έχει βάλει τακτικές απευθείας πτήσεις π.χ. από Ηράκλειο για Ρώμη, Παρίσι κλπ.


    Κ μερικά σκόρπια σχόλια, γιατί μεσολάβησαν πολλά ποστ -

    Κορεσμός στο Ελ Βελ: Πλάκα κάνετε; Εδώ οι περισσότερες ξένες εταιρείες το έκοψαν τελείως λόγω κόστους. Για να πας Βερολίνο απευθείας υπάρχει μόνο η Easy, για Λισαβόνα μόνο η Turkish! Να μην πούμε πόσο μειώθηκαν οι πτήσεις για ΗΠΑ ή Αυστραλία, δείτε Τόκυο και Οσάκα: κανείς, Ρίο: κανείς - μιλάμε για προορισμούς που επί Ελληνικού, σε εποχές πολύ πιο δύσκολες, υπήρχαν τακτικές απευθείας πτήσεις όλο το χρόνο.

    Άλλο. Αεροδρόμια με συνθήκες σαν του Ελληνικού, μέσα ή πολύ κοντά σε πόλεις, δίπλα στη θάλασσα κοκ, υπάρχουν πολλά - π.χ. Ηράκλειο, Μυτιλήνη κ.ά. Σε high season η κίνηση σε αυτά είναι πολύ πιο βαριά απ' ό,τι ήταν αναλογικά του Ελληνικού.

    Επιπλέον μην ξεχνάτε, ότι αρκετά εξυπηρετούν συν τοις άλλοις - ή και με προτεραιότητα - τις στρατιωτικές πτήσεις. Πέρσι το καλοκαίρι, Ιούλιο-Αύγουστο που γίνεται χαμός στις πτήσεις, από τα Χανιά σηκώνονταν καθημερινά δεκάδες μαχητικά για Λιβύη, χώρια οι ντακότες, τα ελικόπτερα και τα 3 Awacs που πήγαιναν κι έρχονταν, χώρια και οι συνήθεις αναχαιτίσεις από την 115 Πτέρυγα Μάχης. Μια χαρά τα πήγε το μαγαζάκι, χωρίς σημαντικές καθυστερήσεις ή άλλα δράματα.

  6. #606
    Εγγραφή
    02-11-2003
    Περιοχή
    Επαναπατρισθείς στην Αθήνα
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    56.427
    Downloads
    64
    Uploads
    73
    Τύπος
    VDSL2
    Ταχύτητα
    102400/10240
    ISP
    Vodafone
    Path Level
    Fastpath
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από apd Εμφάνιση μηνυμάτων
    Επιπλέον μην ξεχνάτε, ότι αρκετά εξυπηρετούν συν τοις άλλοις - ή και με προτεραιότητα - τις στρατιωτικές πτήσεις. Πέρσι το καλοκαίρι, Ιούλιο-Αύγουστο που γίνεται χαμός στις πτήσεις, από τα Χανιά σηκώνονταν καθημερινά δεκάδες μαχητικά για Λιβύη, χώρια οι ντακότες, τα ελικόπτερα και τα 3 Awacs που πήγαιναν κι έρχονταν, χώρια και οι συνήθεις αναχαιτίσεις από την 115 Πτέρυγα Μάχης. Μια χαρά τα πήγε το μαγαζάκι, χωρίς σημαντικές καθυστερήσεις ή άλλα δράματα.
    1. Παντελώς ανάποδη λογική. Σε μερικά νησιά θα υπήρχαν ούτως ή άλλως αεροδρόμια γιατί τα θέλει η Π.Α..

    2. Ειδικά για τα Χανιά, παντελώς αστοχότατο το παράδειγμα. Τα Χανιά είναι και ΕΠΑνική βάση, και βάση του ΝΑΤΟ.

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από apd Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αλλο. Αεροδρόμια με συνθήκες σαν του Ελληνικού, μέσα ή πολύ κοντά σε πόλεις, δίπλα στη θάλασσα κοκ, υπάρχουν πολλά - π.χ. Ηράκλειο, Μυτιλήνη κ.ά. Σε high season η κίνηση σε αυτά είναι πολύ πιο βαριά απ' ό,τι ήταν αναλογικά του Ελληνικού.
    Κάκιστη και παντελώς άτοπη και εκτός πραγματικότητας σύγκριση διότι:

    1. Τα επαρχιακά χωριουδάκια, σε έκταση, και με πληθυσμό 5-10-20χιλ. (και αν), δεν έχουν καμμία μα καμμία σχέση με τον τεράστιο αστικό ιστό του Μητροπολιτικού Συγκροτήματος της Αθήνας των 5εκ. κατοίκων. Το λέω αυτό, για να καταλήξω στο παρακάτω 2:

    2. Σε συνέχεια του 1, αν ένα αεροπλάνο πέσει κατά την προσέγγιση σε κάποιο απ' αυτά τα επαρχιακά χωριουδάκια, τί πυκνότητα πληθυσμού νομίζεις έχουν, και πόσοι θα σκοτωθούν στο έδαφος; 3 κι ο κούκος και 3 αιγοπρόβατα.
    Για σύγκρινέ το αυτό με την πληθυσμιακή πυκνότητα των Καλλιθέα, Νέα Σμύρνη, Παλ. Φάληρο, Καλαμάκι, και πόσοι θα σκοτωθούν στο έδαφος σε πιθανό ατύχημα κατά την προσέγγιση στον 15L του Ελληνικού.

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από apd Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αυτό είναι και το μόνο καλό από την οικονομική πολιτική της Χόχτιφ - με τις low cost αναπτύχθηκαν πολύ τα περιφερειακά αεροδρόμια.
    Τί και ποιά "αναπτύχθηκαν" και "πολύ";

    Το να έχεις ένα καινούριο υπόστεγο/σκάλα/λεωφορείο σε ένα αεροδρόμιο δεν είναι "ανάπτυξη". (*)

    Έχεις δει προδιαγραφές των αεροδρομίων αυτών πριν γράψεις;

    Σε όλη τη χώρα έχουμε μόνο 2 (Αθήνα, Ρόδος) σοβαρά αεροδρόμια (μήκος διαδρόμου πάνω από 2.5χλμ (**)., και ILS έστω cat I έστω στη μια κατεύθυνση), ενώ έχουμε άλλο τρία με αρκετό μήκος αλλά χωρίς ILS (Χανιά, 3.3χλμ, Καβάλα 3χλμ, Λήμνος 3χλμ.), και άλλο ένα με ILS αλλά μήκος για επαρχιακό χωριουδάκι (Θεσσαλονίκη, 2.4χλμ -> θα γίνει σοβαρό αεροδρόμιο αν και όταν επεκταθεί στα 3.4χλμ ο 10/28, και μπει ILS cat II).

    Και να μη μιλήσω για τα υπόλοιπα "αεροδρόμια" στα περισσότερα νησιά, που είναι κυριολεκτικά γιδοδρόμια, απλά τα λέμε "αεροδρόμια" και "διεθνή", κατ' ευφημισμόν, και για τοπικιστικούς-ψηφοθηρικούς λόγους, έτσι για να κοκορεύεται το νησί/χωριό ότι έχει "αεροδρόμιο", με αποκορύφωμα το γιδοδρόμιο Αλ. Παπαδιαμάντης (ή της Μυκόνου).

    Και αυτά δεν τα λέω με καμμία κακή διάθεση προς την επαρχία και τους κατοίκους της. Αλλά, καλώς ή κακώς, πάντα οι τεχνικές προδιαγραφές, λένε τη στυγνή αλήθεια και είναι αμείλικτες.

    Χώρια τις χρόνιες αντιδράσεις κατοίκων και τοπικών φορέων όταν πρόκειται να γίνει αναβάθμιση τέτοιων έργων στην περιοχή τους, τα οποία γκρινιάζουν όταν δεν υπάρχουν, και όταν πάνε να γίνουν, τα μπλοκάρουν-εμποδίζουν για χρόνια. Να υπενθυμίσω πόσα χρόνια χρειάστηκε για να εγκατασταθεί ένα από τα νέα ραντάρ κάλυψης του FIR στο Χορτιάτη;



    (*) Παράδειγμα ανάπτυξης αποτελεί π.χ. το διεθνές αεροδρόμιο της Αντάλιας στην Τουρκία:

    http://en.wikipedia.org/wiki/LTAI

    http://www.wikimapia.org/#lat=36.900...&z=14&l=14&m=h

    (**) Το Ηράκλειο έχει μεν 2.7χλμ μήκος, αλλά από τη μια μεριά έχει μετατοπισμένο κατώφλι 500μ, που σημαίνει ότι από την άλλη μεριά έχεις αντίστοιχα μειωμένο μήκος απογείωσης, δηλαδή 2.2χλμ.

  7. #607
    Εγγραφή
    03-03-2004
    Περιοχή
    Ankh-Morpork, Discworld
    Ηλικία
    39
    Μηνύματα
    22.608
    Downloads
    1
    Uploads
    0
    Άρθρα
    4
    Τύπος
    VDSL2
    Ταχύτητα
    100/40 Mbps
    ISP
    Deutsche Telekom
    Router
    FRITZ!Box 7560
    Wan κανείς δε νοιάζεται αν εσύ εγκρίνεις τεχνικά τα αεροδρόμια.
    Τα περιφερειακα αεροδρομια αναπτυχθηκαν, το οποίο σημαίνει οτι απεκτησαν πολλές νέες απευθείας συνδεσεις με το εξωτερικό.
    Αν εσύ θέλεις να κατεβει 777 στη Μύκονο για να το θεωρησεις αναπτυξη λυπάμαι, είσαι μόνος.

  8. #608
    Εγγραφή
    02-11-2003
    Περιοχή
    Επαναπατρισθείς στην Αθήνα
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    56.427
    Downloads
    64
    Uploads
    73
    Τύπος
    VDSL2
    Ταχύτητα
    102400/10240
    ISP
    Vodafone
    Path Level
    Fastpath
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από lewton Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αν εσύ θέλεις να κατεβει 777 στη Μύκονο για να το θεωρησεις αναπτυξη λυπάμαι, είσαι μόνος.
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από lewton Εμφάνιση μηνυμάτων
    Wan κανείς δε νοιάζεται αν εσύ εγκρίνεις τεχνικά τα αεροδρόμια.
    1. Τις τεχνικές προδιαγραφές δεν τις έχω επινοήσει εγώ, αλλά διεθνείς σχετικοί οργανισμοί.

    2. Το πρόβλημα είναι καί στο "κατεβαίνειν", καί στο "ανεβαίνειν", αλλά για διαφορετικούς σε κάθε περίπτωση λόγους.

    3. Κανείς δε μίλησε για 777, αλλά για άνετη λειτουργία κλάσης Α320/Β737 (βλ. και επόμενο σημείο 4).

    4. Τώρα αν εσύ θεωρείς "ανάπτυξη", το γεγονός ότι π.χ. από Σκιάθο, οποιοδήποτε ά/φος κλάσης Α320/Β737 πρέπει να ξανακατέβει στη π.χ. Θεσσαλονίκη για να ανεφοδιαστεί, για πάει οπουδήποτε στην Ευρώπη, ΟΚ πάω πάσο, είναι "ανάπτυξη". "Αναπτύχθηκε" το αεροδρόμιο στη Σκιάθο.

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από lewton Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τα περιφερειακα αεροδρομια αναπτυχθηκαν, το οποίο σημαίνει οτι απεκτησαν πολλές νέες απευθείας συνδεσεις με το εξωτερικό.
    Σαφώς και όχι.

    Έχεις ανάποδη λογική. Το ότι απέκτησαν νέες συνδέσεις με το εξωτερικό, ΔΕΝ σημαίνει και ότι αναπτύχθηκαν.

  9. #609
    Εγγραφή
    02-03-2005
    Περιοχή
    Χανιά
    Ηλικία
    57
    Μηνύματα
    443
    Downloads
    2
    Uploads
    0
    Τύπος
    ADSL OTE
    Ταχύτητα
    24576/1024
    ISP
    Conn-x OTE
    DSLAM
    ΟΤΕ - ΚΟΥΝΟΥΠΙΔΙΑΝΑ
    Router
    huawei 520c
    SNR / Attn
    8(dB) / 40(dB)
    Ρε Wan, έλεος. Δεν έχεις πάει ποτέ στο Ηράκλειο να δεις τι σημαίνει πυκνότητα οίκησης; Άμα πέσει μες στην πόλη, τους ίδιους θα πάρει, σε κάθε πόλη. Εκτός αν μετράς με βάση τους "χιλιομετρικούς νεκρούς"; (ένας νεκρός στην πόλη σου = 10 νεκροί 100 χλμ πιο πέρα = 100 νεκροί 1000 χλμ πιο πέρα κοκ). Και τέλος, πόσες πτώσεις μέσα σε πόλη, οποιαδήποτε, έχεις ακούσει τα τελευταία 50 χρόνια;

    2ο, Όπως τα λέει ο Λιούτον. Αν θες να παίζεις με τις λέξεις, εντάξει, τα αεροδρόμια δεν αναπτύχθηκαν. Μακάρι το "αναπτύχθηκαν" να σήμαινε ότι φτιάξαμε το Ναρίτα στα Χανιά! Η ουσία είναι ότι αυξήθηκε κατακόρυφα η κίνηση που εξυπηρετούν. Σημασία έχει ότι το γιδοδρόμιο που λες (και συμφωνώ) έφτασε να έχει 50 κι 60 κι 80 προσγειώσεις τη μέρα. Δεν μπορεί λοιπόν το γιδοδρόμιο να τα βολεύει και το Ελληνικό να μην αρκεί.

  10. #610
    Εγγραφή
    03-03-2004
    Περιοχή
    Ankh-Morpork, Discworld
    Ηλικία
    39
    Μηνύματα
    22.608
    Downloads
    1
    Uploads
    0
    Άρθρα
    4
    Τύπος
    VDSL2
    Ταχύτητα
    100/40 Mbps
    ISP
    Deutsche Telekom
    Router
    FRITZ!Box 7560
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από apd Εμφάνιση μηνυμάτων
    2ο, Όπως τα λέει ο Λιούτον. Αν θες να παίζεις με τις λέξεις, εντάξει, τα αεροδρόμια δεν αναπτύχθηκαν. Μακάρι το "αναπτύχθηκαν" να σήμαινε ότι φτιάξαμε το Ναρίτα στα Χανιά! Η ουσία είναι ότι αυξήθηκε κατακόρυφα η κίνηση που εξυπηρετούν. Σημασία έχει ότι το γιδοδρόμιο που λες (και συμφωνώ) έφτασε να έχει 50 κι 60 κι 80 προσγειώσεις τη μέρα. Δεν μπορεί λοιπόν το γιδοδρόμιο να τα βολεύει και το Ελληνικό να μην αρκεί.
    Είναι κλασικό σύμπλεγμα κατωτερότητας απέναντι στους ξένους, δηλαδή ότι δε θα δουν υπερσύγχρονο αερολιμένα φτάνοντας στη Μύκονο και θα σχηματίσουν άσχημη εικόνα για τη χώρα.
    Η επιτυχία της Ryanair (την οποία αντιπαθώ και ευτυχώς δεν έχω πετάξει ποτέ γιατί ως τώρα έχω ζήσει μόνο σε πόλεις που κάλυπτε η Easyjet) αποδεικνύει ότι στην πραγματικότητα κανείς τουρίστας δε νοιάζεται. Αλλιώς δε θα γέμιζαν τα αεροπλάνα της, μιας και σχεδόν όλα τα αεροδρόμια όπου πετάει είναι απλά ένας διάδρομος και ένα container.

  11. #611
    Εγγραφή
    02-11-2003
    Περιοχή
    Επαναπατρισθείς στην Αθήνα
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    56.427
    Downloads
    64
    Uploads
    73
    Τύπος
    VDSL2
    Ταχύτητα
    102400/10240
    ISP
    Vodafone
    Path Level
    Fastpath
    Καλά ΟΚ, ό,τι πείτε.

    Τώρα αν εσείς νομίζετε ότι το γεγονός ότι πάω κάπου, σημαίνει ότι πάω εκεί καί με επαρκή ασφάλεια (safety), τότε πάω πάσο.

    Κακώς φτιάξαμε τότε το Ελ. Βεν..

    Ας φτιάχναμε άλλον έναν Αλ. Παπαδιαμάντη.

  12. #612
    Εγγραφή
    02-03-2005
    Περιοχή
    Χανιά
    Ηλικία
    57
    Μηνύματα
    443
    Downloads
    2
    Uploads
    0
    Τύπος
    ADSL OTE
    Ταχύτητα
    24576/1024
    ISP
    Conn-x OTE
    DSLAM
    ΟΤΕ - ΚΟΥΝΟΥΠΙΔΙΑΝΑ
    Router
    huawei 520c
    SNR / Attn
    8(dB) / 40(dB)
    Δε λέει κανείς ότι κακώς φτιάχτηκε. Το θέμα είναι πώς και με τι συνέπειες. Αυτό που υπήρχε δούλευε καλά, έστω με τα θέματά του. Αυτό που φτιάχτηκε λειτουργεί "τεχνικά" καλύτερα, αλλά έτσι όπως δουλεύει, μένει άδειο. Και τη Χόχτιφ δεν τη νοιάζει, γιατί με τους όρους που έχει πάρει, μια χαρά πορεύεται (τουλάχιστον μέχρι που έπιασε η κρίση και ο Έλληνας άρχισε να ζορίζεται). Ο πολίτης είναι που βλάπτεται (γιατί τα σκάει χοντρά), και η χώρα. Το ΕλΒεν θα μπορούσε να είχε γίνει μεγάλος κόμβος για τη νότια Ευρώπη/μέση Ανατολή, κάτι που τώρα προσπαθεί να πετύχει η Ντόχα. Αλλά αυτοί που έδωσαν τη σύμβαση προφανώς δεν είχαν στο νου τους τα συμφέροντα ούτε του πολίτη ούτε της χώρας...

  13. #613
    Εγγραφή
    06-03-2005
    Περιοχή
    @ Copenhagen, DK
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    15.569
    Downloads
    3
    Uploads
    0
    Άρθρα
    1
    ISP
    Οtenet
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από WAntilles Εμφάνιση μηνυμάτων
    Καλά ΟΚ, ό,τι πείτε.

    Τώρα αν εσείς νομίζετε ότι το γεγονός ότι πάω κάπου, σημαίνει ότι πάω εκεί καί με επαρκή ασφάλεια (safety), τότε πάω πάσο.

    Κακώς φτιάξαμε τότε το Ελ. Βεν..

    Ας φτιάχναμε άλλον έναν Αλ. Παπαδιαμάντη.
    Mου αρέσει οταν τα χάνεις και γράφεις αυτές τις χαζομαρούλες

  14. #614
    Εγγραφή
    15-07-2007
    Μηνύματα
    508
    Downloads
    18
    Uploads
    0
    Τύπος
    VDSL2
    Ταχύτητα
    51200/5120
    ISP
    COSMOTE
    DSLAM
    ΟΤΕ - ΠΑΖΙΝΟΣ
    Router
    Speedport Plus
    SNR / Attn
    11(dB) / 11(dB)
    Path Level
    Interleaved
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από WAntilles Εμφάνιση μηνυμάτων
    1. Παντελώς ανάποδη λογική. Σε μερικά νησιά θα υπήρχαν ούτως ή άλλως αεροδρόμια γιατί τα θέλει η Π.Α..

    2. Ειδικά για τα Χανιά, παντελώς αστοχότατο το παράδειγμα. Τα Χανιά είναι και ΕΠΑνική βάση, και βάση του ΝΑΤΟ.



    Κάκιστη και παντελώς άτοπη και εκτός πραγματικότητας σύγκριση διότι:

    1. Τα επαρχιακά χωριουδάκια, σε έκταση, και με πληθυσμό 5-10-20χιλ. (και αν), δεν έχουν καμμία μα καμμία σχέση με τον τεράστιο αστικό ιστό του Μητροπολιτικού Συγκροτήματος της Αθήνας των 5εκ. κατοίκων. Το λέω αυτό, για να καταλήξω στο παρακάτω 2:

    2. Σε συνέχεια του 1, αν ένα αεροπλάνο πέσει κατά την προσέγγιση σε κάποιο απ' αυτά τα επαρχιακά χωριουδάκια, τί πυκνότητα πληθυσμού νομίζεις έχουν, και πόσοι θα σκοτωθούν στο έδαφος; 3 κι ο κούκος και 3 αιγοπρόβατα.
    Για σύγκρινέ το αυτό με την πληθυσμιακή πυκνότητα των Καλλιθέα, Νέα Σμύρνη, Παλ. Φάληρο, Καλαμάκι, και πόσοι θα σκοτωθούν στο έδαφος σε πιθανό ατύχημα κατά την προσέγγιση στον 15L του Ελληνικού.



    Τί και ποιά "αναπτύχθηκαν" και "πολύ";

    Το να έχεις ένα καινούριο υπόστεγο/σκάλα/λεωφορείο σε ένα αεροδρόμιο δεν είναι "ανάπτυξη". (*)

    Έχεις δει προδιαγραφές των αεροδρομίων αυτών πριν γράψεις;

    Σε όλη τη χώρα έχουμε μόνο 2 (Αθήνα, Ρόδος) σοβαρά αεροδρόμια (μήκος διαδρόμου πάνω από 2.5χλμ (**)., και ILS έστω cat I έστω στη μια κατεύθυνση), ενώ έχουμε άλλο τρία με αρκετό μήκος αλλά χωρίς ILS (Χανιά, 3.3χλμ, Καβάλα 3χλμ, Λήμνος 3χλμ.), και άλλο ένα με ILS αλλά μήκος για επαρχιακό χωριουδάκι (Θεσσαλονίκη, 2.4χλμ -> θα γίνει σοβαρό αεροδρόμιο αν και όταν επεκταθεί στα 3.4χλμ ο 10/28, και μπει ILS cat II).

    Και να μη μιλήσω για τα υπόλοιπα "αεροδρόμια" στα περισσότερα νησιά, που είναι κυριολεκτικά γιδοδρόμια, απλά τα λέμε "αεροδρόμια" και "διεθνή", κατ' ευφημισμόν, και για τοπικιστικούς-ψηφοθηρικούς λόγους, έτσι για να κοκορεύεται το νησί/χωριό ότι έχει "αεροδρόμιο", με αποκορύφωμα το γιδοδρόμιο Αλ. Παπαδιαμάντης (ή της Μυκόνου).

    Και αυτά δεν τα λέω με καμμία κακή διάθεση προς την επαρχία και τους κατοίκους της. Αλλά, καλώς ή κακώς, πάντα οι τεχνικές προδιαγραφές, λένε τη στυγνή αλήθεια και είναι αμείλικτες.

    Χώρια τις χρόνιες αντιδράσεις κατοίκων και τοπικών φορέων όταν πρόκειται να γίνει αναβάθμιση τέτοιων έργων στην περιοχή τους, τα οποία γκρινιάζουν όταν δεν υπάρχουν, και όταν πάνε να γίνουν, τα μπλοκάρουν-εμποδίζουν για χρόνια. Να υπενθυμίσω πόσα χρόνια χρειάστηκε για να εγκατασταθεί ένα από τα νέα ραντάρ κάλυψης του FIR στο Χορτιάτη;



    (*) Παράδειγμα ανάπτυξης αποτελεί π.χ. το διεθνές αεροδρόμιο της Αντάλιας στην Τουρκία:

    http://en.wikipedia.org/wiki/LTAI

    http://www.wikimapia.org/#lat=36.900...&z=14&l=14&m=h

    (**) Το Ηράκλειο έχει μεν 2.7χλμ μήκος, αλλά από τη μια μεριά έχει μετατοπισμένο κατώφλι 500μ, που σημαίνει ότι από την άλλη μεριά έχεις αντίστοιχα μειωμένο μήκος απογείωσης, δηλαδή 2.2χλμ.
    Άμα λέτε οτι δεν έχει ILS το Αεροδρόμιο Ακρωτηριόυ, τότε αυτό τί είναι;

  15. #615
    Εγγραφή
    29-04-2002
    Περιοχή
    Cavern III, Hallway VII
    Ηλικία
    39
    Μηνύματα
    4.220
    Downloads
    1
    Uploads
    0
    Τύπος
    VDSL2
    Ταχύτητα
    204800/20480
    ISP
    Wind
    DSLAM
    ΟΤΕ - Ν. ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ
    Η συζήτηση είναι λίγο ανούσια, but...

    α) Ναι, το Ελ. Βενιζέλος είναι ακριβό αεροδρόμιο χωρίς λόγο. Δηλαδή ΟΚ, οι "φόροι και τέλη" είναι εύκολα συγκρίσιμοι με...το Heathrow (και όχι, δεν είναι ίσα κι όμοια). Βέβαια δεν είναι η μόνη περίπτωση στην Ευρώπη που έχει μονοπώλιο σε μία πόλη και χρεώνει ό,τι θέλει, αλλά ας μην είμαστε και υπερήφανοι για την ακρίβειά του. Σημειώνω ότι το Βενιζέλος μου αρέσει σαν αεροδρόμιο προφανώς πολύ περισσότερο από το Ελληνικό (που μέχρι και...πλημμύριζε σε περίοδο βροχόπτωσης), αλλά δεν το θεωρώ "συμφέρον" σε καμία περίπτωση.

    β) Ναι, το Ελληνικό θα έπρεπε κατ' εμέ να μείνει, έστω μερικώς, σε λειτουργία με το πρόσχημα εξυπηρέτησης συγκεκριμένων κατηγοριών πτήσεων, low cost, εσωτερικού, οτιδήποτε. Δεν θα ήταν η μόνη περίπτωση στην Ευρώπη με 2 αεροδρόμια σε μία πόλη.

    γ) Τα αεροδρόμια των νησιών δεν τα θεωρώ τεχνικά άρτια ή μεγάλα ή οτιδήποτε - αλλά είναι νησιά. Πολλά από αυτά έχουν λίγες χιλιάδες μόνιμους κατοίκους, και το κυριότερο, περιορισμένο χώρο. Χαίρομαι που έχουν αεροπορική σύνδεση, έστω και με ελικοφόρα ή tiny jets, και δεν ασχολούμαι με τα υπόλοιπα. Ως regional (και μάλιστα τουριστικά) airports είναι εντελώς ΟΚ. Στην Αγγλία ας πούμε υπάρχουν αεροδρόμια όπως το Blackpool Airport (ναι, έχω πετάξει από εκεί μία φορά) τα οποία τίποτα δεν θυμίζουν σε facilities ή τεχνικές προδιαγραφές σε σχέση με τα Heathrow, Manchester, Edinburgh κ.α. αλλά μια χαρούλα βλέπω και κάνουν πτήσεις, και μάλιστα διεθνείς.

    δ) Η Ελλάδα βρίσκεται σε δεινή θέση για όλους τους λόγους που ξέρουμε, αλλά κάποτε είχα ακούσει ότι στη Χαλκίδα μπορεί να φτιαχτεί αεροδρόμιο με βάση τους χιλιομετρικούς περιορισμούς που έχει η σύμβση για το Βενιζέλος. Η Χαλκίδα δεν είναι κέντρο Αθήνας προφανώς, αλλά αν ποτέ φτιαχτεί κάτι εκεί, με μια σύνδεση σταθερής τροχιάς της προκοπής με την Αθήνα (τρένο υπάρχει ήδη, νομίζω θα πάει και προαστιακός εκεί...) είναι totally OK για να ονομαστεί "Athens North" και να προσφέρουν (και εκεί) δρομολόγια με 50 € return οι low-cost... Θα είχε ενδιαφέρον.
    Το avatar μου προς τιμήν των 25 χρόνων του Command & Conquer (1995 - 2020).
    Beneath this mask, there is an idea, Mr Creedy, and ideas are bullet-proof!

Σελ. 41 από 658 ΠρώτηΠρώτη ... 2131363940414243465161 ... ΤελευταίαΤελευταία

Παρόμοια Θέματα

  1. World of Warcraft - Γενική συζήτηση.
    Από dvm στο φόρουμ Games και Online Gaming
    Μηνύματα: 160
    Τελευταίο Μήνυμα: 21-07-08, 15:52
  2. Συστάσεις Pc (Αγορά ή Αναβάθμιση) - Γενική Συζήτηση!!!
    Από Dr-PsychoGR στο φόρουμ Συνθέσεις Η/Υ και αναβαθμίσεις
    Μηνύματα: 17
    Τελευταίο Μήνυμα: 02-07-08, 11:07
  3. Μηνύματα: 50
    Τελευταίο Μήνυμα: 26-01-08, 13:18
  4. Γενική συζήτηση για cable TV
    Από No-Name στο φόρουμ ADSL
    Μηνύματα: 266
    Τελευταίο Μήνυμα: 04-04-07, 15:26
  5. Γενική συζήτηση υπηρεσιών Tellas
    Από shaq141a στο φόρουμ Wind
    Μηνύματα: 43
    Τελευταίο Μήνυμα: 29-11-06, 08:54

Bookmarks

Bookmarks

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα
  • Δεν μπορείτε να αναρτήσετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματα σας
  •  
  • Τα BB code είναι σε λειτουργία
  • Τα Smilies είναι σε λειτουργία
  • Το [IMG] είναι σε λειτουργία
  • Το [VIDEO] είναι σε λειτουργία
  • Το HTML είναι εκτός λειτουργίας